Wednesday, May 7, 2014

Inter'jer მაღაზია

ითვლება, რომ წარმატებული ოპერაცია მაღაზია დამოკიდებულია მისი კარგი მდებარეობა, ასორტიმენტი, ფასი პოლიტიკა და რამდენად კარგად მუშაობს მყიდველებს პერსონალი. და ეს, რა თქმა უნდა, ეს უფლება: არავინ იყიდის ძვირი პროდუქტები, საეჭვო წარმოშობის მხოლოდ იმიტომ, რომ საყვარელი ბრენდის მაღაზია არ ყიდის.

და მაინც, ეს ყველაფერი არ არის ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს ორგანიზაციის ვაჭრობის პროცესში. მნიშვნელოვანი კომპონენტია წარმატება დიზაინი მაღაზია.


სარემონტო ბუტიკი Metropole - მუშაობა Vira-Erstroy


ერთი შეხედვით ეს შეიძლება მოგვეჩვენოს, რომ შექმნის პროცესი ინტერ'შინაგან საქმეთა მაღაზია არაფერია განსაკუთრებული. და ნებისმიერი ადამიანი, თუნდაც პატარა, გაგება დიზაინი შეუძლია უხეში ესკიზის ინტერიერი'ხელახლა მაღაზია. სინამდვილეში, ყველაფერი არც ისე მარტივია.

დიზაინი, შექმნათ გამოსახულება მაღაზიაში, და ამიტომ, აუცილებელია, განვიხილოთ რამდენიმე ფაქტორი. პირველი, თითოეული მაღაზიის აქვს საკუთარი არქიტექტურული გეგმა, რომელიც უნდა ჩაითვალოს. იქ ყველა სახის კომუნალური და სასაწყობე უნდა შენიღბვას ისე, რომ ისინი არ დაიჭირეს თვალში მყიდველი და არ გადაიტანოს მას შესყიდვები.

მეორე, თქვენ უნდა განიხილოს მიმართულებით მოძრაობა მყიდველები. როგორც წესი, პირველი მყიდველი იღებს პროდუქტის ფართი, რომელიც, სხვათა შორის, განსაკუთრებული ადგილი უნდა მოიხსნას ახალი პროდუქცია და ლიდერები გაყიდვების; შემდგომი არსებობს სფეროები, მომსახურების. აქ თქვენ შეგიძლიათ კონსულტაციები ბანკირი, ან ცდილობენ საყვარელი რამ.

ზოგჯერ, როდესაც შექმნა უწყებათაშორისი'შინაგან საქმეთა მაღაზია ამ ზონაში გაერთიანებულია. მართლაც, ძნელი წარმოსადგენია, საიუველირო მაღაზია, გრძელი ღია თაროებით შესასვლელში და ბილეთის ოფისი და სარკეში ბოლოს დარბაზში.

მაგრამ მცირე გამონაკლისები მხოლოდ ადასტურებენ წესი. ცალკე ასორტიმენტი ფართი მომსახურება ფართი, მარტივი შეცვლა, ავეჯის თაროები და ფარდულის მისცეს გზა სარკეები და couches) არ არის საკმარისი. ამ შემთხვევაში, პრიორიტეტი ენიჭება განათების.

ექსპერტები აცხადებენ, რომ სწორი ნათელი გაზრდის გაყიდვების რამდენჯერმე. M', რომელიც diffused მსუბუქი საჭირო თითოეული მაღაზია, ამავე დროს არ დაშავებულა, და დამატებით სპეციალური განათების პროდუქციის ჩვენება. დღეს კომპანიების განვითარებას კომერციული მოწყობილობები მაღაზიები სთავაზობს ვიტრინები სხვადასხვა ფორმით და სხვადასხვა სახის lightning, ჰალოგენის ნათურები led-ს.

სხვადასხვა პროდუქტები, საჭიროა სხვადასხვა შუქი. მაგალითად, ნათურა ანათებს m'ხორცის ჩვენება ისე, რომ იგი გამოიყურება, როგორც ბუნებრივი, არა შესაფერისი განათება ალმასის ყელსაბამი.

რაც შეეხება სავაჭრო აღჭურვილობა, უამრავი პარამეტრები. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ შორის მზად თაროები და თაროები; დასჭირდება ნაკლები დრო და ფული. ასეთი სტანდარტული თაროები საკითხი, როგორც წესი, სასურსათო მაღაზიას.

არასტანდარტული გადაწყვეტილებები ეღირება მეტი, მაგრამ მათ მისცემს მაღაზია არის ორიგინალობა და გახდეს ცნობადი, რომელიც განსაკუთრებით ძვირფასი, როდესაც შექმნით ქსელი საცალო მაღაზიები.

Sofas, რომ შეიძლება დასხდნენ დროს იარაღი, უნდა იყოს, როგორც მოსახერხებელი, როგორც ეს შესაძლებელია. მყიდველი ნაკლებად სავარაუდოა, რომ აირჩიონ ნებისმიერი წყვილი ფეხსაცმელი, თუ სასამართლო პროცესის დროს, მან უნდა იპოვოს ადგილი, ტახტი, სადაც არ გამყარებაში out of spring.

მნიშვნელოვანი ადგილი დიზაინი მაღაზია არის აჩვენოს. ეს უნდა გაკეთდეს ერთი ფერი ინტერ'სამნავიანი მაღაზია, და, რათა ნათელი იდეა რა ამ მაღაზიაში შეგიძლიათ შეიძინოთ. ეს, რა თქმა უნდა, არ ნიშნავს, რომ თქვენ უნდა მითითებული pretzels, და პური რულონები ინსპექციის; ნათელი მაგალითი აქ გამოწყობილი mannequins.


სარემონტო ბუტიკი Metropole - მუშაობა Vira-Erstroy

საინტერესოა გამოყენება ინტერ'ბარიერი რეკლამა. სად სხვაგან, მაგრამ საკუთარი მაღაზია, მივაქციოთ მათი პროდუქცია და დაიწყოს შეძენა? შესაძლებლობები მოზიდვას ყურადღება სავაჭრო ნიშნის, ძალიან ბევრი: სინათლე, ყუთები, აბრები, სარეკლამო პლაკატები,'capacious წერილები...

და მაინც, ყველაზე მნიშვნელოვანი დიზაინი მაღაზია ფერი. დღეს არის ძალიან პოპულარული თეთრი: იგი იყენებს, მისი შესრულების ყოველი "თვითმმართველობის პატივისცემის" სუპერმარკეტი. მაგრამ ამ მაღაზიებში ძალიან ჰგავს ერთმანეთს, და მთელი რიგი "თეთრი" მაღაზიები მყიდველი შეარჩევს შემთხვევითი.

ასე რომ, თქვენ უნდა დავდგეთ out ფერი, შექმნა უნიკალური სტილი. აქ ყველას ირჩევს თავად: არ არსებობს უნივერსალური ფერი წარმატება. ეს უნდა pam'გახსოვდეთ, რომ ფერი სქემა მაღაზია ვარირებს განათება კედლები.

ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ ინტერ'Yeri მაღაზია არის მიიღოს ყველა მომხმარებელთა კომფორტისთვის. ასე რომ, დღეს კი ყველაზე ელიტური ბუტიკები მისწრაფება სრული დემოკრატიის ინტერ'Yeri (და მუშაობა მყიდველის! ): მოდით, არ კი აქვს მრგვალი თანხა ხალხი დახარჯოს იმდენი დრო, როგორც მათ სურთ. ალბათ მათ უნდათ, რომ დავბრუნდებით.

Sultanov ალინა (C "VIR-Artstroy")

გამოყენებული სურათები პორტფელი "Vira-Artstroy"



მე სტატია დაიწერა სპეციალურად კომპანია VIR. სრული ან ნაწილობრივი გამოყენება მასალები ბმული www. eremont. EN სავალდებულო'სავალდებულო

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика