Сторінки

Friday, April 25, 2014

ყველაფერი მიედინება, გარდა იმისა, რომ კარგი სანტექნიკა 2006-11-07 11:10:58

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ყველაფერი მიედინება, გარდა იმისა, რომ კარგი plumbers
2006-11-07 11:10:58

უკრაინული წარმოების, hunched და ფეხით დაშორებით მისი ბაზარზე... გარე სტაბილიზაცია შემოსავლები და გაზრდილი საბინაო მშენებლობა იძლევა იმედებს შემდგომი ზრდის ბაზარზე სანიტარული მოწყობილობები. · გაიზარდოს წილი სანტექნიკა საშუალო და საშუალოზე ფასების დონე, და გაიყიდება იაფი უარესი. · კონცენტრაცია უკრაინაში მაღალი ხარისხის დეპოზიტების clays საშუალებას პროგნოზით ზრდა კერამიკული ინდუსტრიაში. · საცალო ბაზარზე ადგილები, ხელმისაწვდომი არსებობს, არის გაფართოების სპექტრს მაღაზიები - სამშენებლო მასალები მეშვეობით სანტექნიკა. შიდა საწარმოები, თითქმის კარგავს შიდა ბაზარზე, ყველაზე მეტად მათი პროდუქტების ექსპორტი, პირველ რიგში, რუსეთისთვის. ეკონომიკის აღდგენის და იაფი რუბლი ხელი შეუწყოს აქტიური მოთხოვნა სანტექნიკა, მაგრამ მხოლოდ იაფი, და ეს სეგმენტი ჩვენი მეზობლები თითქმის ცარიელი. გამო ნედლეულის, რუსეთს აღარ აქვს ძლიერი საკუთარი წარმოების. ახლა უკრაინის სანტექნიკა და მიიღო იაფად ნიშა უზარმაზარი რუსული ბაზარი. გარდა ამისა, რუსი მეწარმეები ნაწილობრივ reexported უკრაინის სანტექნიკა ქვეყნებში, ცენტრალური და სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიაში. ახლა უკრაინის პროდიუსერები აქტიურად შემოყვანა პირდაპირი ექსპორტი აზიის ქვეყნების, პირველ რიგში - წევრები, დსთ-ს. უკრაინას აქვს კარგი წინაპირობა დაპყრობას დსთ-ს ბაზრებზე ჩვენს ქვეყანაში არიან კონცენტრირებული, მდიდარი საბადოების თიხის გამოიყენება წარმოების სანიტარული მოწყობილობები. უკრაინაში, აშენდა ყველაზე ძლიერი ტერიტორიაზე, ყოფილი სსრკ Slavuta მცენარეთა "Stroyfarfor". კომპანია ახლა აწარმოებს 1, 5-1, 8 მილიონი ერთეული სანიტარული faience პროდუქცია წელიწადში, რაც 60% - ით, ექსპორტი იმ ქვეყნებში, ყოფილი საბჭოთა კავშირის. გარდა ამისა, უკრაინაში იყო კიდევ ერთი გიგანტური მრეწველობის სანიტარული მოწყობილობები - სლავური'სლავური კერამიკული ქარხანა, მაგრამ ახლა ეს უკვე დიდი ხანია მოჩვენებითი. უკვე დამოუკიდებელ უკრაინაში'ახალი სანიტარული მოწყობილობები მწარმოებლები. ეხლა 1994 წელს კომპანიამ დაიწყო წარმოების სისტემების ლვოვის კერამიკული ქარხანა. ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული, მიუხედავად იმისა, რომ შორს და მსხვილი საწარმოების სექტორში OOO "Dneprokeramika" (Valances Zaporizhia რეგიონი ). საინტერესო ამბავი "Dneprokeramika". 1991 წელს, Zaporizhzhya აბრაზიული მცენარეთა და იტალიური "კეთილი" შეიქმნა ერთობლივი საწარმო. 1992 წელს, თუმცა, როდესაც მიღებული პირველი ხაზი და იტალიის მოსამსახურე დაბრუნდა, პროდუქტის ხარისხი მკვეთრად გაუარესდა. დასჭირდა ორი წლის მატარებელი, სპეციალისტები და, რათა პროდუქტის შესაბამისი დონის ხარისხის. ამგვარად, საინვესტიციო რამდენიმე მილიონი დოლარი დაეხმარა შექმნას თანამედროვე, როგორც უკრაინისა, წარმოების მოცულობა 54 ათასი ერთეული წელიწადში, რომელიც გადის თითქმის მთლიანად შიდა ბაზარზე. მომავალში, მცირე საწარმოების Ceramists განიხილოს შექმნის ასეთი შედარებით პატარა და თანამედროვე საწარმოთა ოპტიმალური გზა საქართველოს განვითარების ინდუსტრიაში. მაგალითად, Portuguese, სანტექნიკა მრეწველობის ინახება იმ საწარმოების შტაბის არა 100-ზე მეტი ადამიანი. პატარა გთავაზობთ მოქნილობა და სწრაფი რეაგირება იცვლება სამომხმარებლო მოთხოვნა. ისეთი საწარმოების, შესაძლებელია წარმოება ქვეშ მიზნით და არ ვრცელდება მნიშვნელოვანი ძალისხმევა, რომ "მიიღეთ" სამომხმარებლო ფიქსირდება ძალიან დიდი რაოდენობით ვერ პროდუქცია. მცირე საწარმო შეიძლება უკეთესი კონტროლი ხარისხის პროდუქცია, კერძოდ სიზუსტით კასტინგი, რომ ძლიერი შიდა მწარმოებლებს არის სერიოზული პრობლემა. გარდა ამისა, წარმომადგენელთა მონაცემებით, საქართველოს საგარეო კერამიკული შეშფოთება, გარდაქმნას უკრაინაში არსებული საწარმოების უფრო ძვირი, ვიდრე ახალ რადგან არის ძალიან ენერგო-ინტენსიური მეთოდით მუშავდება კასტინგი პროდუქცია. მისი თქმით, დამოუკიდებელი ცენტრის მარკეტინგული კვლევის კერამიკა, უკრაინაში უკვე არსებობს მინიმუმ სამი მინი-ქარხანა წარმოების სანიტარული მოწყობილობები. შეფასებით მიერ კერამიკა ოსტატები, მფლობელები, ასეთი საწარმოები, საინვესტიციო $ - მდე 100 ათასი, შეიძლება ქონოდა მომგებიანობის 70%. ერთ-ერთი შესაძლო სქემის მოგება ყიდვა ძალიან კარგი ტუალეტი $ 400-500 და კოპირება საწყისი ფორმა. შესაძლებელია მსახიობი სველი წერტილით არა უარესი ნიმუში და გაყიდოს მათ $ 100. სპეციალისტების თქმით, ასეთი მინი-ქარხნები ყველა მათი დადებითი შეიძლება ვიცხოვრებთ მშვიდობიანად და ძლიერი კომპანიაა. მალე ბოლო იძულებული იქნება ყიდვა მაღალტექნოლოგიური აღჭურვილობა, რომელიც მათ საშუალებას მისცემს თანდათან გაიმარჯვებს და შიდა ბაზარზე. ასე რომ, ლვოვის კერამიკული ქარხანა უკვე ემზადება მოდერნიზაციის წარმოების სანიტარიული კერამიკა. წარმოების სანიტარული მოწყობილობები უკრაინაში, კომპანიის წარმოების მოცულობა, ათასი ცალი ერთი წლის ვიღებ e-borgounet, % ქირავდება მხრივ მოგება, % "Stroyfarfor" (Slavuta) 2500 60 20 ლვოვის კერამიკული ქარხანა 240100 6 "Dneprokeramika" (დაბადების) 54 80 8 ფასები santanajim პროდუქცია უკრაინის ბაზარზე (u. ე ) ქვეყნის სპექტაკლებში. მწარმოებელი ტუალეტი Bowls, Washstands, Bidet უკრაინის "Stroyfarfor" 4-8 4, 5-5, 5 უკრაინის ლვოვის კერამიკული ქარხანა 8-11 5, 5-6, 5 უკრაინის "Dneprokeramika" 14-16, 2 10, 8-12, 3 12 - 14, 4 რუსეთს "სამარაში Stroyfarfor" 11, 5-50 5-22 17-19 ბელორუსია "Keramin" 28 20 ჩეხეთის რესპუბლიკის JIKA 61-125 16-30 32-76 პოლონეთი KOLO 29-159 16-52 56-155 ჩინეთის 178, 6 43-54 116-134 პორტუგალიის 70-200 20 ესპანეთი Bellavista 140-350 60-160 40-125 იტალია მარკო ტრევის 128-191 62-139 68-128 იტალია POZZI-GINORI 132-224 40-61 102-114 შვედეთი Gustavberg 130-498 30-172 120-330 ფინეთის იდო 120-300 37-93 54-160 ვაჭრობის სეზონი უკვე გადააჭარბა წინასაარჩევნო კრიზისის დონეზე, ამ წლის გაყიდვების გაიზრდება 20% - ით, ბევრი არ არის პროდუქტები, რომლებიც ისე ახლოს, რომ ადამიანები, ყველაზე ინტიმური ასპექტები მისი ცხოვრება, როგორც სანიტარული პროდუქტები კერამიკა. და თუ მანამ, სანამ ცოტა ხნის წინ სამომხმარებლო ძალიან მნიშვნელოვანი იყო, იქ "ობიექტების", მაგრამ დღეს, განსაკუთრებით გახსნის შემდეგ ადგილობრივ ბაზარზე მართლაც დახვეწილი მოდელები წამყვანი უცხოური კომპანიების ბერკეტები ესთეტიკის და ხარისხის მობილური თავისუფალი გარემო. ბაზარზე shell-bidet-ტუალეტი bowls საინტერესოა, არა მხოლოდ კარგია, მუდმივად მზარდი შიდა მოთხოვნა, არამედ ის ფაქტი, რომ უკრაინაში, რომელმაც დეპოზიტები ლამაზი კერამიკული clays მომავალში შეიძლება გახდეს მიმწოდებელი ხელმისაწვდომი სანტექნიკა მთლიანად ევროპაში. საქართველოს დაპყრობა რუსეთის ბაზარზე უკვე დაიწყო. ამ სანიტარული მოწყობილობები ბაზარზე დომინირებს იაფი იმპორტის უკრაინის მწარმოებლები არ გაამართლა საკუთარ ბაზარზე "outdo" Chekhov და ესპანური გაყიდვების სანტექნიკა კვლავ ინტენსიურად იზრდება. წინასწარი კრიზისის დონეზე სეზონის'98 აღემატება მოკრძალებული, მაგრამ სასიამოვნო 10-15% - ს (აქ და შემდგომ მონაცემები გამოიყენება საერთაშორისო კერამიკული სერვერზე CeraMMix 2000 (http://www. cerammix. com). ამ წლის განმავლობაში, ბაზარზე შეიძლება გაიზარდოს 10% - ით, ხოლო დოლარის ექვივალენტი. ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ სავაჭრო მინდვრები რჩება შედარებით მაღალი და newcomers to squeeze შორის ბაზრის ოპერატორები მაინც. თავს კარგად გრძნობენ იმ სავაჭრო იაფი, მაგრამ უმაღლესი ხარისხის იმპორტირებული პროდუქციის. დამატებითი ფაქტორი კონკურენტუნარიანობის იმპორტის, ასევე ყოფნა უცხოური სისტემების კომპლექტები bidet, რომ შიდა საწარმოების მხოლოდ ერთი გამონაკლისი, არ აწარმოოს. ამასობაში, scammers ბაზარზე სამშენებლო და სარემონტო მომსახურება გახდა ნაკლებად ნდობის მწარმოებლებს გაიზარდა უფრო ძლიერი, ამიტომ ქართული სამომხმარებლო ერთად ყოველწლიურად უფრო და უფრო მკაცრი, იყო დაავალოს შეკეთება და მთავარი - შესყიდვების მასალების და სამშენებლო ფირმები. ასე რომ, მათ, არა საბოლოო მომხმარებლის, ხშირად არ კომუნიკაცია საცალო. ახალი შენობები შეიძლება გაიყიდოს ორ ეგზემპლარად, თითოეული აბაზანა წარსული და აწმყო, სამშენებლო სეზონი უნდა გვახსოვდეს,'გაიხსენა ინტენსიფიკაციის საბინაო მშენებლობის შედეგად სტაბილიზაციის მიზნით, hryvnia. გარდა ამისა, მოსახლეობამ მიიღო შესაძლებლობა ინვესტირებას რემონტით საცხოვრებელი. ექსპერტების აზრით, ნახევარი ტუალეტები, რომლებიც ბინები აშენდა, სანამ 1990 წელს, საჭიროებს ჩანაცვლება უახლოეს მომავალში. ის ფაქტი, რომ სიცოცხლის საშუალო ტუალეტის ან ჩაძირვაში (ჩვენ ვსაუბრობთ საქონლის საბჭოთა წარმოების) არ უნდა აღემატებოდეს 15 წლის. ამიტომ სანტექნიკა - პროდუქტი-გაშვებული, მიუხედავად იმ რეგიონებში, სადაც ეს არის, უკვე დიდი ხანია არაფერი ახალი აშენებული. და ახალი შენობების არის შესაძლებელი მთელი წლის განმავლობაში გაყიდოს ორი კომპლექტი სანიტარული მოწყობილობები, ყველა წერტილი, რადგან მიმდინარე ახალმოსახლეები ხალხი საერთოდ არ არის ცუდი, და ისინი, მსუბუქი სულს შეუძლია ჩააგდოს მხოლოდ დამონტაჟებულია, ახალი ბავშვი, მაგრამ unsympathetic ტუალეტი და ყიდვა უფრო ლამაზი და ხარისხიანი. მიმდინარე ეკონომიკური და მონეტარული სტაბილურობის კარგად იყო potabila გამყიდველები plumbers. ასე რომ, პირველ ნახევარში ამ წელიწადში, იმპორტი გაიზრდება 11% შედარებით შესაბამისი პერიოდის ბოლო წლის. ასე რომ, თითქმის იგივე გაზარდოს სიმძლავრე ბაზარზე (იმპორტის ანგარიში 80% გაყიდვების სანტექნიკა). გაყიდვების სანიტარული მოწყობილობები (კერამიკული სანიტარული პროდუქტები: სარეცხი აუზების, bidets, ტუალეტი bowls) ფულადი თვალსაზრისით, იმის გათვალისწინებით, კონტრაბანდა ექსპერტების პროგნოზი $ 15-20 მილიონი. ყველაზე პოპულარული საქონელი - ჩეხური, უფრო დახვეწილი და მდიდარი - ესპანური შუა 90 წლის ბაზარზე შეივსო იმპორტირებული სანიტარული საინჟინრო. მისი წარმატების გამო, პირველი, საუკეთესო დიზაინი და ხარისხი შედარებით პროდუქცია უკრაინის მწარმოებლები და, მეორეც, იცვლება მოთხოვნები უკრაინის სამომხმარებლო. შედეგად დღეს 80% - ს გაყიდვების მოცულობა სანტექნიკა მოდის იმპორტი, უპირველეს ყოვლისა, იმის გამო, რომ მომხმარებელს საშუალო და მაღალი შემოსავლის. თანდათან პიკს სამომხმარებლო სიმპათიები გადაინაცვლებს მიმართ უფრო ძვირფასი სასაქონლო. ახლა ყველაზე ფართოდ უკრაინის ბაზარზე, ჩეხური სანტექნიკა. თავისი წილი გაიზარდა სტაბილურად და მიაღწია გასულ წელს, ოფიციალური მონაცემებით, 46%და კვლევის შედეგები საცალო მიერ ჩატარებული ექსპერტები-Kerastase - ყველა 70%. ცხადია, ჩეხური სანტექნიკა შეინარჩუნა კარგი რეპუტაცია, რომელიც ჩამოყალიბდა საბჭოთა პერიოდში. თუმცა, ეს პოპულარობა განაპირობა ის ფაქტი, რომ 30-40% ტომი იმპორტირებული უკანონოდ. იმის გამო, გადაყრა კონტრაბანდისტები "თეთრი" იმპორტიორთა არ სურს ამ მიმართულებით. ამიტომ, ჩეხური სანტექნიკა უკვე ამოწურა იტოვებს შემდგომი გაფართოების ბაზარზე. ამასობაში, პოლონელი სანტექნიკოსი, რომელიც დაახლოებით იგივე ფასი დიაპაზონი, დროს 1998-2000. გაიზარდა მისი საბაზრო წილი 9% - დან 15%. მეორე ადგილი უკრაინის ბაზარზე დამაჯერებლად გამართავს ესპანური კომპანიების რომ გაიზარდა მას შემდეგ, რაც 1998 წელს მისი წილი 18% - დან 25%. ესპანური სანიტარული მოწყობილობები, ასევე განიხილება " დემოკრატიული ", მიუხედავად იმისა, რომ ამ ფასის სეგმენტის ეს არის ოდნავ ზემოთ საშუალო. ასე რომ, უკრაინაში ეს არის დაინტერესებული, შედარებით დიდი და ჯერ კიდევ საკმაოდ მდიდარი სამომხმარებლო. ყველაზე ფასი სეგმენტი ძირითადად იტალიური და შვედური სანტექნიკა. ცოტა ხნის წინ, უკრაინის ბაზარზე იზრდება მისი ყოფნა ცნობილია ევროპაში, მაგრამ პატარა მეგობარს ჩვენ სანტექნიკა Portuguese. ფასი სეგმენტი, რომელიც შეიძლება ეწოდოს ქვემოთ საშუალო, პროდუქტები მისაღები დიზაინი და ხარისხის წარსულში წლის უკრაინელი ბაზარი იყო მწარმოებლები ბელორუსია, რუსეთი და ჩინეთი, რომელიც კონკურენციას სანტექნიკა უკრაინული წარმოების, ცდილობს მიაპყროს ყურადღება მშენებლები, რომლებიც ცდილობენ როგორმე შეამციროს ღირებულება მშენებლობა. მოთხოვნებს სამომხმარებლო არის მუდმივად მზარდი Backlog უკრაინის მწარმოებლებს არის გამოწვეული, პირველ რიგში, "საბჭოთა" დიზაინი და გაფორმება პროდუქტების. დიდი მცენარეთა ზოგადი შეიცვალა ძალიან ცოტა ნომენკლატურა და ტექნოლოგია გასული 10 წლის განმავლობაში, მიუხედავად იმისა, რომ სამომხმარებლო გემოვნების მნიშვნელოვნად შეიცვალა, განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც 1998 წლის კრიზისის. როგორც მახსოვს მოვაჭრეები, დაუყოვნებლივ მას შემდეგ, რაც კრიზისის მყიდველებს იყო დაინტერესებული, პირველ რიგში, ფასი, ვიდრე ხარისხი, სასაქონლო ნიშნის. დღეს მყიდველის საშუალო შემოსავალი ეძებს დახვეწას და თვითმყოფადობა არ ნაკლები, ვიდრე მდიდარი. კერძოდ, კომპანია "ონლაინ" აღნიშნა, შემცირდა მოთხოვნა იმდენად ჩვეული ჩვენი მოქალაქეები, თეთრი პრიალა სანტექნიკა, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, იმ პირობით, 70% sales. მაგრამ Vogue გლუვი და არასამთავრობო სანტექნიკა, რომლებიც ადრე იყო გამოფენილი, როგორც გამოფენა ცალი. შემდეგ გემოვნების მომხმარებელს, მოვაჭრეები იძულებულნი არიან ყოველწლიურად განახლება სპექტრი. "ჩვენ ვართ ბოლო წლის გაფართოებული სპექტრი 50 პროცენტი იმის გამო, რომ ახალი მოდელები, ფერის, ზომის", - განუცხადა ექსპერტები "ონლაინ". სიცხადე მომხმარებელთა ნაჩვენებია მისწრაფება homeowners სულ უფრო და უფრო სრულად ენდობა სარემონტო სპეციალისტები - პატარა სამშენებლო ფირმების. მათ შეძენას ყველა აუცილებელი, კერძოდ plumbers. მაგალითად, ფასი სეგმენტი საშუალოზე შესყიდვების სარემონტო და სამშენებლო ფირმებს და კერძო პირებს გახდა თანაბარი. არქიტექტურული და დიზაინ ბიურო - შემსრულებლები მყარი ბრძანებებს არ გახდეს პირდაპირი მყიდველებს ყველაზე ელიტარული სანტექნიკა. ზრდა წილის შესყიდვა სამშენებლო და სარემონტო კომპანიები smoothes სეზონური ფაქტორი, ბაზარზე სანიტარული მოწყობილობები, რადგან დრო რემონტი არ არის Pref'ასე რომ, rigidly დაკავშირებული გათავისუფლებას მომხმარებელს. მოვაჭრეები პროგნოზირება, რომ კიდევ უფრო ზრდის საქართველოს როლს პატარა სარემონტო კომპანიები გამყიდველები მოუწევს აქცენტი პირველ რიგში, მათ. საცალო ვაჭრობა: იტოვებს ჯერ კიდევ აქვს ახალი მაღაზია', ძირითადად, შედგება მსხვილი ქსელების შესახებ აღორძინების ბაზარზე სანიტარული ტექნიკოსები ასევე დასტურდება გახსნის წამყვანი საცალო ჯაჭვების ახალი კერამიკული სალონები. ცოტა ხნის წინ გაიხსნა ახალი მაღაზია დედაქალაქში და საქართველოს რეგიონებში კომპანია " Agromat" და "Carmen", და ცოტა ხნის წინ გაიხსნა მეოთხე სილამაზის ფილების და სანიტარული მოწყობილობები კომპანიების "ონლაინ". "გაფართოებას საცალო ქსელში არის გამოწვეული ზრდის ბრუნვა და გაზრდის დიაპაზონი", - განმარტავს მარ'იან Kozinc, გაყიდვების მენეჯერი კომპანია "ონლაინ". დედაქალაქის საცალო ბაზარზე ძირითადად იყოფა წამყვანი პოზიცია კიევში მიიღოს 5-6 ძირითადი კომპანიები, რომლებიც ჩართული იმპორტი და საბითუმო მთელი რიგი კერამიკა და ხელმძღვანელობს მყიდველს საშუალო და საშუალოზე შემოსავალი. ესენია "Agromat", "Carmen", "ონლაინ", "Cermet-AGS". ამ კომპანიებს უკვე მჭიდროდ დედაქალაქში, და ისინი აქტიურად ვითარდება რეგიონულ ბაზრებზე. ყველა ყველა, კიევში, არსებობს უფრო მეტი, ვიდრე 30 კომპანიები, სპეციალობით იყიდება კერამიკული სანიტარული სპექტრს და ჰქონდეს ერთი ან მეტი საცალო სალონები. თუმცა, მოვაჭრეები მიიჩნევენ, რომ საცალო ვაჭრობის ჯერ კიდევ იტოვებს დედაქალაქში და რეგიონებში. რეგიონებიდან უნდა გავიხსენოთ, ყირიმში, სადაც მასობრივი reequipped ინსტიტუტების დანარჩენი, კერძოდ, ოთახები "ობიექტების", რომელიც ადრე იყო მხოლოდ სართული. გამყიდველები სანტექნიკა მაინც ცდილობდა, რათა თავიდან ავიცილოთ პირდაპირი კონკურენცია, ღირებულება სპექტრი. ასე რომ, "ონლაინ" ყიდის მხოლოდ ესპანური სანიტარული მოწყობილობები და მხოლოდ ორი ქარხნები - Bellavista და Sangra. კომპანია "იმედი მაქვს, რომ ვაჭრობის", - განაცხადა, რომ იაფი ჩინური სეზონი დაიწყეს ვაჭრობა, რადგან არავის სხვას, ეს უკრაინაში არ მოუტანა. ქვეყნებში შედის ევროპის ყველაზე სამ ლიდერები სფეროში სანიტარული მოწყობილობები, იტალია, პორტუგალია და ესპანეთი, - სანიტარული საინჟინრო აწარმოებს ბევრი ქარხნები და უკრაინის ბაზარზე არ არის ყველა. ასე დამწყებთათვის in სანტექნიკა ბიზნესს ჯერ კიდევ აქვს შესაძლებლობა იპოვოს რაღაც განსაკუთრებული. მაგრამ ის ფაქტი, რომ საცალო ბაზარზე კიევში ზოგადად იყოფა გაზრდილი კონკურენცია შორის მოვაჭრეები სანტექნიკა და, შესაბამისად, შემცირდა ფასი markup. ექსპერტთა შეფასებით, კერამიკული ბაზარზე, სანამ კრიზისი 1998 იმპორტიორთა ზოგადად naceal 100%, და დღეს - ზე საუკეთესო 50%. სარეკლამო კამპანიების მნიშვნელოვანია, "მიიღეთ" მოტორიანი სამომხმარებლო, რომ საკმაოდ პატარა ნიშა, რომელიც დარჩა ბაზარზე სანიტარული მოწყობილობები, შეიძლება, პირველი, მაღაზიები, რომლებიც ამჟამად მოახდინეს მხოლოდ კერამიკული ფილები, მოსაპირკეთებელი მასალები, და მეორე, სამშენებლო სუპერმარკეტებში. ისინი სასარგებლოა გაფართოებას სპექტრი ყველაზე saleable კერამიკული სანიტარული მოწყობილობები, როგორც კლიენტს იზიდავს მაღაზია სადაც შეგიძლიათ შეიძინოთ ყველაფერი სარემონტო. როგორც აღნიშნა, სპეციალისტები კომპანია "ონლაინ", დანერგვა და ფუნქციონირების საცალო ქსელის დიდწილად დამოკიდებულია სარეკლამო მხარდაჭერა. ჩემი გამოცდილებიდან გამომდინარე, ისინი დაადგინა, რომ ყველაზე ეფექტური რეკლამა კერამიკული გვიჩვენებს, რადიო და დიდი დაფები. ორივე ეს სარეკლამო მედია წარმატებით "მიიღეთ" მოტორიანი სამომხმარებლო, რომელსაც აქვს იგივე დონის შემოსავალი, და რომ უმრავლესობა მყიდველებს სალონები "ონლაინ". ასევე ძალიან ეფექტური ინოვაციური აქციები. წარმატებული ქმედება, როცა ეს შესაძლებელია, რათა ამუშავება რაღაც ახალი, რომ არ არის შემოთავაზებული ნებისმიერი სხვა სილამაზის, აძლევს შესაძლებლობას, გაზრდის გაყიდვების მიერ 30-40%. სხვათა შორის, ბაზარზე სანიტარული მოწყობილობები კვლავ ხვდებიან საცალო, მომგებიანობის, რომელიც 100-200%. მიაღწია ამ გზით: აირჩიეთ სახლში, მის გარეშე ქორწინება ტუალეტი Slavuta წარმოების (უკანონოდ მიღებული პარტიის აკრეფილ 10%), აუცილებლად ფერი, დააყენა ეს ჩეხი სარქველები (ჩაყრა ტუალეტი ტანკი) და გაყიდული, როგორც ჩეხი პროდუქტის. ანალოგიურად ძვირადღირებული მოდელები ჩეხი სანიტარული მოწყობილობები, რომლებიც შეადგინოს 30% სპექტრი ქარხნები და რომ აღმოსავლეთ ბაზარზე გთავაზობთ იშვიათი, გაცემული უკრაინაში იტალიური. ხარკოვის, ძალიან აღორძინების ანდრეი BEKH, დირექტორი, ფირმა "ბოჰემა" (ხარკოვის): " ჩვენ ხარკოვის ასევე ზეიმობს აღორძინების კერამიკული ბაზარზე, თუმცა არც ისე ძლიერი, როგორც დედაქალაქში, გავლენა სხვადასხვა ტემპი საბინაო მშენებლობა. მადლობა, რომ ამ სეზონში ჩვენ გაფართოვდა ხარჯზე სანიტარული მოწყობილობები სპექტრს ორი სალონები, სავაჭრო მოსაპირკეთებელი ფილების. ყველაზე მომგებიანი ჩვენი ქალაქი ასორტიმენტი - იაფი სისტემების ნორმალური ხარისხი, ძირითადად, ჩეხი. სანტექნიკა მაშინვე ფილები, მარიან KOSNIK, მენეჯერი და ფირმა "საუკეთესო ხაზი": - სანტექნიკა ჩვენ დაეცემა გაყიდვების ავტორის შემდეგ მოსაპირკეთებელი ფილების. თუ ვაჭრობის სეზონი შესაფერისი სერიოზულად, ეს უკეთესია, მითითებული სპექტრი, სხვადასხვა ფასი მერყეობს - საბიუჯეტო ექსკლუზიური, მონათესავე პროდუქცია. მყიდველებს საშუალო და საშუალოზე შემოსავლები გთავაზობთ, ჩემი აზრით, 60-70% - ს გაყიდვების მოცულობა სანიტარული მოწყობილობები უკრაინაში. კომპანია არ ეძებს ინოვაცია პაველ KONDRACKI, "Alstroemeries": - ბაზარზე უკვე ჩამოყალიბდა, ყოველ სამუშაო მისი ჯგუფი, კლიენტების და პარტნიორების. ამ წლის უნახავს აღორძინების, მაგრამ სწრაფი განვითარება, როგორც, მაგალითად, სამშენებლო, მოხდება: ახალი ოპერატორები on ბაზარი არ გამოჩნდა, სერიოზული ინვესტიციების ბიზნესის წმინდა. სასტიკი კონკურენცია ყველა სეგმენტების, ბაზრის იწვევს მუდმივი შემცირება ფასები კერამიკა. მაგრამ კომპანიები არ ეძებს, ინოვაცია, ახალი გზები შემოსავალი. თქვენ უნდა ნახოთ ნიმუშები centenarians ანდრეი სმირნოვი, კომერციული დირექტორი "მთავარი ექსპო": - გრძელდება წინააღმდეგ ბრძოლა "შავ" ბაზარზე, სადაც, როგორც ადრე, უფრო ადვილად განახორციელოს " შემოქმედებით" rastamozhennye სანტექნიკა, რომელიც არის იაფი მიერ 10-15%. რა თქმა უნდა, მყიდველი, რომელიც საკმაოდ ინერტული და ფინანსური, კულტურის მოხმარების, ხშირად, რათა არჩევანი სასარგებლოდ ბაზარი. მიუხედავად იმისა, რომ თანდათანობით მაღაზიები ვისწავლოთ პრაქტიკა ორგანიზაციის გამოფენები, დემონსტრირებას ნიმუშები საქონლის centenarians, როგორიცაა hydromassage აბაზანები. გამოფენილი რაოდენობის ტუალეტი bowls და ნიჟარები ყურადღება მოიზიდავს.
წყარო: კონტრაქტები

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment