Сторінки

Saturday, July 26, 2014

საღებავი და ლაქი წარმოების 2006-11-27 10:17:40

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








საღებავი და ლაქი წარმოების
2006-11-27 10:17:40

არსებობს რამდენიმე მიდგომა კლასიფიკაცია საღებავი და ლაქი მასალები (საღებავები). ერთი საფუძველი მექანიზმი ფილმი ფორმირება - ისინი იყოფა საღებავი ფიზიკური და ქიმიური ფილმი ფორმირება; საფუძველზე "სტრუქტურა" წებოები და საღებავები (ძალიან უხეშად) იყოფა შემდეგ სახეებად: 1) შემცველი ორგანული გამხსნელების, 2) წყალში ხსნადი, 3) ფხვნილი; მეთოდი განაცხადი - airless, საჰაერო და სხვ.; მეთოდი საშრობი კონვეიერის, ულტრაიისფერი, კონვექციური, და სხვა. არსებობს კიდევ ერთი მეთოდი კლასიფიკაციით არის ტერიტორია " გამოიყენოს. ამ შემთხვევაში საღებავი პროდუქტები (LPC) იყოფა პროდუქტების სამრეწველო მიზნით, გამოიყენება მრეწველობის (მანქანათმშენებლობა, ავეჯი საღებარი მანქანა და ასე შემდეგ ), სამშენებლო მასალები, ბეჭდვა. ჯგუფი LCP ასევე მოიცავს გრუნტის, putty, გამხსნელები, პიგმენტები და სხვა საჭირო მასალები წარმოების სამღებრო სამუშაოები. არსებობს კიდევ ერთი გზა, კლასიფიკაციით - at ღირებულება, რომელიც შეესაბამება გარკვეული ხარისხი და წოდება საღებავი პროდუქციის ხარისხი. ამის საფუძველზე, საღებავი და ლაქი პროდუქცია კლასიფიცირდება სამ სეგმენტს: ძვირფასო მაღალი ხარისხის, საშუალო ფასი დიაპაზონი და შესაბამისი ხარისხი და იაფი (ისე, კომენტარები). მოცულობა და სტრუქტურა მოხმარების სტატისტიკა ამბობს, რომ მოხმარების საღებავი და ლაქი პროდუქცია უკრაინაში ნელა, მაგრამ სტაბილურად იზრდება. მაქსიმალური მოთხოვნა არის paintwork მასალები მშენებლობის მიზნით, კომპონენტები წონის თვალსაზრისით, შესაბამისად, სხვადასხვა შეფასებით, 60 - 70%. პროდუქციის საინჟინრო მრეწველობის ანგარიშები არანაკლებ 30%. მოხმარება საიზოლაციო უკრაინაში, kt: 2000 - 147, 2001 წელს - 173 2002 -210, თავის მხრივ, "ვნება" სამშენებლო საიზოლაციო ასევე ჰეტეროგენული. უდიდესი მოთხოვნა, inter'მ საღებავი (45-50%), დაახლოებით 25% და მოცულობის მოხმარება, რათა საღებავები, მესამე პოზიცია (15-20%) არის ოკუპირებული, წებოები ხის (პარკეტი, ავეჯი), და სხვადასხვა დამხმარე მასალები (გრუნტი, putty, მასტიკა, და ასე შემდეგ ) შეადგინოს დაახლოებით 10%. რემონტი და მომსახურება, ზოგიერთი ექსპერტის აზრით, შექმნას ცალკე ჯგუფი, რომელიც შეიმუშავებს მიხედვით საკუთარი კანონები. მათი წლიური ხარჯი დაახლოებით 20 ათასი ტონა ბოლო წლებში ძირითადი მომწოდებლები, ამ ტიპის paintwork მასალები - რუსეთი და ბელორუსია გახდნენ აქტიური კონკურსის "Lakme" და დასავლეთ მწარმოებლებს Tikkurila, Akzo Nobel. განმასხვავებელი თვისება სამშენებლო სეგმენტი შიდა ბაზარი აქვს ვნება მომხმარებელს მარცხენა-click on ორგანული საფუძველზე, რაც შეადგენს 70-75%, ხოლო უფრო განვითარებულ ქვეყნებში უკვე დიდი ხანია უპირატესობას ანიჭებს წყლის ხსნადი საღებავები (70-80%). In SV'ASCO ამ და იმპორტი საღებავები ორგანული საფუძველზე, მხოლოდ 15%. წყალში ხსნადი საღებავები საერთო მოხმარების მხოლოდ 15-20% - ს, და 80-85%, მათ შორის სამი თუ ოთხი წლის წინ იყო უცხოური წარმოშობის. თუმცა, ბოლო წლებში ტომი შიდა წარმოება ამ ტიპის საღებავი დაიწყო იზრდება, და ამჟამად წილი waterborne საღებავები ჩამოტანილი საზღვარგარეთ, ნახევარზე საერთო მოხმარების. ყველაზე საინტერესო კლასიფიკაციის საფუძველზე "ღირებულება" და "ხარისხი". ყველა ბაზრის ოპერატორები გამოკითხული მომზადება მასალა, იყო ამ საკითხში ერთსულოვანი: ეს არის ჩვენს სამომხმარებლო ურჩევნია იაფი და არ არის ძალიან მაღალი ხარისხის საღებავი პროდუქტები (უმრავლესობა შიდა წარმოება), რომელიც შეადგენს დაახლოებით 50%, მოხმარებული ელექტროენერგიის. ამ კატეგორიაში უნდა შეიცავდეს ზეთი საღებავები, alkyd და წყლის საღებავებით რაოდენობის ადგილობრივ მწარმოებლებს. ამავე დროს, იქ უკვე სტაბილური ზრდის საშუალო ფასი (და ხარისხის) სეგმენტი, რომელიც გასულ წელს შეადგინა დაახლოებით 35%. უმაღლესი ხარისხის, ფასის სეგმენტი (ზედა სეგმენტის) რჩება სტაბილური რამდენიმე pet და არის 15%. როგორც ცნობილია, არ არსებობს წესი გამონაკლისის გარეშე. ასე რომ, ამ შემთხვევაში არის ყირიმში. პატარა ინფუზია რუსული ინვესტიციები და სურვილი მომხმარებელს მიიღოს შედეგი კარგი ხარისხის გაიზარდა ზედა სეგმენტის up to 30%. თვისებები მოთხოვნა შეფასების სამომხმარებლო ოპერატორები კიდევ ერთხელ არ ეთანხმებიან. არის ეს დაახლოებით'საერთო არის ის ფაქტი, რომ ძირითადი სამომხმარებლო მათი პროდუქცია - კორპორატიული. ფიზიკური ჩადება up to 15% სეგმენტი "მშენებლობა საღებავები" (მაქსიმალური) 0% "ბეჭდვა". სქემა რეალიზაციის, მაგალითად, სამშენებლო paintwork არის საკმაოდ ტრადიციული. განსხვავებები რეგიონულ დონეზე. იყიდება კიევი, მაგალითად, ხასიათდება შემდეგი სადისტრიბუციო: დაახლოებით 20-25% წებოები და საღებავები გაიყიდება საცალო ვაჭრობა (სპეციალიზებული სუპერმარკეტებში, ჯაჭვის მაღაზიები, კომერციული ბაზრებზე), და დარჩენილი შეძენა დილერები (30-40%) და კონტრაქტორებს (40-45% ). ამავე დროს, აღმოსავლეთ და სამხრეთ უკრაინა, თანაფარდობა საცალო და საბითუმო გაყიდვების (%) შეიძლება 50x50 და კიდევ 70x30. მისი თქმით, კლასიფიკაცია, კონტრაქტორებს წოდება სამ კატეგორიად: დიდი სამშენებლო კომპანიის, საშუალო სპეციალობით სამშენებლო მცირე ობიექტები,'ობიექტების, და მცირე სარემონტო და სამშენებლო ბრიგადა. პირველი კატეგორია იღებს შესახებ მესამე, მეორე - 45-50%, მესამე, შესაბამისად, დაახლოებით, 20%. სამრეწველო საფარები საცალო არ გაიყიდა, ეს ჯგუფი მასალა შეიძინა მხოლოდ კორპორატიულ მომხმარებელს. ძალიან ჰეტეროგენული არსებობს მოთხოვნა საღებავი და ლაქი წარმოების უკრაინის რეგიონებში. მაქსიმალური რაოდენობა მომხმარებელთა კონცენტრირებული კიევი. მისი თქმით, რეგიონული მარკეტინგის მენეჯერი, კომპანია "Akzo Nobel დეკორატიული საფარების" ვლადიმერ შევჩენკო, კიევში ითვლის დაახლოებით 40% გაყიდვების მოცულობის, მეორე ადგილი იზიარებს ორი Dnipropetrovsk და ოდესის რეგიონებში (15%), დასავლეთ და აღმოსავლეთ უკრაინის შეიძინოს დაახლოებით 10%. აღნიშნავს ვლადიმერ შევჩენკო და ზოგიერთი თვისებები მოთხოვნა. თუ დასავლეთ უკრაინის იძენს საფარი მასალები, ძირითადად, საცხოვრებელი, ცენტრალური და აღმოსავლეთ რეგიონებში უფრო დიდი ხარისხი ყიდვა საფარების მოწყობა, საზოგადოებრივი და სამრეწველო შენობების. დამოკიდებულება მოთხოვნა სეზონი აქვს მყარი კორელაცია მხოლოდ პატივისცემა შენობა საღებავები. გამოცდილება რიგი კომპანიების გვიჩვენებს, რომ შემცირება მოთხოვნა ზამთარში. დეკემბერში ეს არის 0. 8-0. 9 საშუალო თვიური დონე მოხმარების იანვარი - კი 0. 6 და ზაფხულში (ივლისი-აგვისტო) ის მიდის, ბარი 1. 2-1. 3. თუმცა, არსებობს ნიუანსი. მაგალითად, ფასადის საღებავები დაიწყოს მიიღოს ერთად დათბობა - გაზაფხულზე, და მეტ-ნაკლებად სტაბილური მოთხოვნა ამ სახის LCP გრძელდება მანამ, სანამ შემოდგომაზე. Inter'მ საღებავი (განსაკუთრებით წყლის ხსნადი, რომლებიც გამოიყენება მხოლოდ შიგნით შენობაში, შეიძინა მთელი წლის განმავლობაში, ერთადერთი დრო, როდესაც არ ყოფილა მკვეთრი შემცირება მოთხოვნა-მეორე ნახევარი, ზაფხული სეზონის მასობრივი დღესასწაულები. გამორიცხვა მოხმარების სეზონურობის, რათა Primorsko საკურორტო რეგიონებში. ყირიმში, მაგალითად, პიკი მოთხოვნა მოდის პერიოდში ოქტომბრიდან მაისამდე, როდესაც მზადება მომავალი საკურორტო სეზონი. მოთხოვნა სამრეწველო coatings, სპეციალისტების თქმით, სს "დეკო", არ არის დამოკიდებული სეზონზე, მცირე უარს შეინიშნება მხოლოდ დროს ხანგრძლივი არდადეგები (წლის იანვარი-მაისი), და პიკი საკურორტო სეზონი. იგივე სიტუაცია იყო დამახასიათებელი სეგმენტი საბეჭდი მელანი. განაკვეთები ამჟამად არსებობს ორი მიდგომების შეფასება ასეთი მაჩვენებელი, როგორც ფასი. ყველაზე შიდა ბაზრის ოპერატორები მოქმედებს ინდიკატორი "ფასი ერთი კილოგრამი (ლიტრი)". წამყვანი იმპორტიორთა ურჩევნია მუშაობა მაჩვენებელი "ფასი გადაწყვეტილებები, ინვესტირება ამ კონცეფციის ღირებულება და სასწავლო მასალების და მუშაობა ხატვის, და გამძლეობა მიიღო paintwork. თუმცა, ეს მიდგომა დიდი უმრავლესობა ჩვენი თანამემამულეების, როგორც ჯერ კიდევ უცხო. მეორე მნიშვნელოვანი რამ, თანდაყოლილი შიდა ბაზარზე არის ნაკლებობა რაოდენობა მწარმოებლები კომპეტენტური მარკეტინგული პოლიტიკა: ფასდაკლება, დისტრიბუტორი'Corsico, ბანკირი, და ა.შ. მისი თქმით, თანამშრომლებს კომპანია "დეკო", ეს ასევე ეხება უკრაინელი და უცხოელი მწარმოებლები, მათი პროდუქცია ჩვენს ბაზარზე. მისი თქმით, დეპარტამენტის უფროსი მარკეტინგი კომპანია "Khimrezerv" ოლეგ Bonanza, პრობლემა ადგილობრივ მწარმოებლებს იმ ფაქტს, რომ თითქმის ყველა მათგანი "tramping" ერთ ხარისხი ფასის სეგმენტი, როგორც შედეგი, მათ დაიწყეს, რათა შემცირდეს ფასები, სამუშაო დროს ზღვარზეა მომგებიანობის, რომ აღარაფერი ვთქვათ შემცირება ხარისხი. ეს იწვევს ის ფაქტი, რომ არც ბიზნესი შეუძლია ჩაატაროს ხელახალი ტექნიკის წარმოება. თუმცა, დიდხანს ვერ გაგრძელდება, და შემცირება ფასები შეწყდა. ამჟამად, ქვედა საზღვრის იაფი საღებავები გაჩერდა დონეზე UAH 3-4. / კგ, და რა არის 6-7 UAH. / კგ. ეს ჯგუფი LCP ტრადიციული ზეთის საღებავები და pentaphtalic მინანქარი შიდა წარმოება. შუა სეგმენტი, საზღვრების, რომლებიც მერყეობს 7-დან 9 UAH. / კგ-მდე 20-25 UAH. / კგ მიერ წარმოებული ორივე უკრაინელი და უცხოელი მწარმოებლები: "Lakme" და რაოდენობა ერთობლივი საწარმოების, "Yaroslavl საღებავები", "Empils ", " Lakokraska "(ბელორუსი), Feidal, SAR, ღონისძიება, Meffert AG, წებოები, Eskaro, Marschall, Tcolor (რუსული წარმოების შეშფოთება tikkurila). ზედა სეგმენტის "ჩვენი" არა, ეს მთლიანად ეკუთვნის დასავლეთ ევროპის პროდიუსერები: Akzo Nobel (Sadolin), Tikkurila, Beckers (სამშენებლო მასალები ეკუთვნის შეშფოთება Tikkurila), Meffert AG, Vivacolor, Caparol, ქუდი, Oikos. ფასები პროდუქცია ამ მწარმოებლები, მაგალითად, სამშენებლო საშუალოდ 30-40 UAH. / კგ. ადგილობრივ მწარმოებლებს წარმოების საღებავი და ლაქი პროდუქცია უკრაინაში ხორციელდება დიდი რაოდენობის საწარმოები. ზოგიერთი წყაროს სახელი 50-60, სხვები - 70-90, რომელიც უმრავლესობის წარმატებით მუშაობდა ჯერ სსრკ. თუმცა, ეს "არმია" მხოლოდ 15-20 აქვს შესახებ,'წარმოების მოცულობა უფრო მეტია, ვიდრე 1 ტონა წელიწადში, ყველა დანარჩენი არის წარმოებული 100 კგ 1 ისე ყველაზე წარმატებული კომპანიები, როგორიცაა დნეპროპეტროვსკი LKZ, კიევის "Lakme", სუმის Sumykhimprom, რომლებიც აწარმოებენ თითქმის ნახევარი ყველა LCP უკრაინა და ოდესის "elax"Korosten ქარხანა "Yantar". ძალიან sparingly წარმოადგენს უკრაინაში წარმოების ფხვნილი საიზოლაციო გამოიყენება მანქანათმშენებლობაში. ძირითადად, გამოიყენოთ ფხვნილი საღებავები ჩამოტანილი პორტუგალია და საფრანგეთი. ერთადერთი შიდა მწარმოებელი ამ ტიპის საიზოლაციო არის დონეცკის კომპანია "Nord". თუმცა, ბოლო წლებში'გამოჩნდა და ახალბედა მომხმარებლებს და მოცულობა და პროდუქციის ასორტიმენტი საკმაოდ წარმატებული არის სავსე ძველი ქრონომეტრები. ასეთი უნდა ჩაითვალოს, კიევში კომპანია "Khimrezerv", სამუშაო ბაზარზე 10 წლის, Dnipropetrovsk "ლიდერი" და "მინანქარი"ხარკოვის "Timex" და სხვ. გარდა ამისა, მას შემდეგ, რაც 2000 წლის, უკრაინაში'გამოჩნდა რამდენიმე კომპანიების უცხოური ინვესტიციების, ან გაცვლებს, რომელიც უკვე მიიღოს სერიოზული კონკურსი "ძველი ქრონომეტრები" - "ასევე-Farba", "ბორდო", "სამუშაო-Ukraine", "Meffert. Ganza Farben", "თოვლი-უკრაინა". ფორმალურად ახალბედა "უკანასკნელი ტალღა" ასევე მოიცავს და დიდი (მიღმა ჩავთვლით) რაოდენობის მცირე საწარმოების საუკეთესო ნახევრად იურიდიული. ამ კატეგორიაში მწარმოებლები ' მ ' ერთად თაფლი, სოკო, უყურადღებობა, ე.წ. "Garanti". საკმაოდ მრავალრიცხოვანი რუსი მწარმოებლები საღებავები არის ძირითადი მომწოდებლები პროდუქციის შიდა ბაზარზე. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში მათ გამართავს 65-70% - ს ბაზარზე. წარმოების საიზოლაციო უკრაინაში, kt: 2000 -107 2001 - 130 2002 -150 იმპორტის მნიშვნელოვანი (45-50%) ნაწილი იმპორტირებული პროდუქცია შევიდა უკრაინის, რუსეთის და ბელორუსიის წარმოშობის: "Yaroslavl საღებავები", რომელიც წარმოების ორი Yaroslavl ქარხანა "Lakokraska" და "Yaroslavl ქარხანა" გამარჯვების " მუშა ", " Lakokraska", ლიდა (ბელორუსია). გარდა ამისა, აქტიური გასულ წელს უკრაინის ბაზარზე "არღვევს" ZAO "Empils" Rostov-on-don. მეორე ადგილი მოცულობა იმპორტის უნდა ეწოდოს, გერმანია. პროდუქტების ისეთი მწარმოებლები, როგორც Caparol, Feidal, შეშფოთება "Meffert AG" (სავაჭრო ნიშანი Dufa, Flamingo, ProfiTec), ღონისძიება იმ ფერი არის უფრო მეტი ვიდრე 20%. მესამე ადგილი ეკუთვნის პოლონეთის LKP (კერძოდ, სავაჭრო ნიშნები წებოები), რაც ხდება დაახლოებით 15% - ს ბაზარზე. დაახლოებით 10% - ს იმპორტი არის paintwork მასალების სკანდინავიის ქვეყნებში, რომელიც წარმოადგენს ცნობილი სასაქონლო ნიშნები Tikkurila (ფინეთი), Vivacolor (შეშფოთებას Vivacolor, ლატვია-ესტონეთი), Sadolin და Pinotex (შეშფოთებას Akzo Nobel, შვედეთი), Beckers (შვედეთი). მცირე მასშტაბის, არსებობს წარმოების სხვა დასავლეთ ევროპის მწარმოებლები: Jobi (ნიდერლანდები), Alpa (საფრანგეთი), Ispo (გერმანია), იტალიური SAR და Oikos, Jafep (ესპანეთი)და Eskaro (ესტონეთი), Rigas Gruntas Krasas (ლატვია), Marshall (თურქული საწარმო შეშფოთება Akzo Nobel), Tcolor (რუსული წარმოების შეშფოთება Tikkurila). ექსპორტის საერთო ექსპორტის მოცულობის შიდა საღებავი და ლაქი პროდუქტები, იზომება წონის მაჩვენებლები იზრდებოდა, მაგრამ ეს ზრდა, ძირითადად, იმის გამო, იაფი პროდუქტები - პრემიერის, putty და ა.შ., ამდენად, იზიარებს ამ პროდუქტების 2002 წელს შეადგინა მეტი 59% ექსპორტზე. მესამე ნაწილი მოდის organorazbavlyaemye coatings. ძირითადი სამომხმარებლო უკრაინის საღებავი და ლაქი პროდუქცია არის რუსეთი, მაგრამ მას შემდეგ, მიღება, გამოყენება დღგ organorazbavlyaemye საიზოლაციო ექსპორტის დაეცა ზე მეტი ორჯერ. მეორე უმსხვილესი სამომხმარებლო paintwork მასალების, მოლდოვაში, ექსპორტი თითქმის მესამე organorazbavlyaemye coatings. მცირე ნაწილი, ამ ტიპის საღებავი მიეწოდება ასეთი დსთ-ს ქვეყნებში, როგორც აზერბაიჯანი, ბელორუსია, საქართველო. ყველა ყველა იმ ქვეყნებში, ყოფილი საბჭოთა კავშირის ექსპორტი 95% - ზე მეტი paintwork მასალები ამ ჯგუფის. პატარა მიწოდება paintwork მასალების (ძირითადად საფუძველზე, აკრილის და ვინილის პოლიმერები) ხორციელდება ზოგიერთ ქვეყანაში ყოფილი CMEA ქვეყანა: უნგრეთი, პოლონეთი, რუმინეთი. საღებავი და ლაქი მასალების წყლის საფუძველზე მოიგებს უკრაინის მწარმოებლები ასევე მხოლოდ დსთ-ს ქვეყნებთან (ბელორუსია, ყაზახეთი, მოლდოვა, რუსეთი). თუმცა, მიწოდების მოცულობის უმნიშვნელო, მაგალითად, 2001 წელს იგი გაიყიდა მხოლოდ 342 ტონა. პროგნოზი პროგნოზირება სახელმწიფოს შიდა ბაზარზე paintwork ოპერატორები საკმაოდ კატეგორიული: ტომი მოხმარება გაიზრდება. თუმცა, რაოდენობრივი შეფასების ზრდის მათი აზრი. პესიმისტები მიიჩნევენ, რომ ზრდა იქნება 10-12%, ოპტიმისტები ტენდენცია ფიგურა 20-25%. მიზეზი ოპტიმისტური პროგნოზი კვლავ საკმაოდ მნიშვნელოვანი. პირველი, ნელა, მაგრამ მზარდი მოცულობის სამშენებლო - ძირითადი სამომხმარებლო LCP. მეორეც, გრძელდება მნიშვნელოვანი აღდგენა მექანიკური ინჟინერია და, კერძოდ, ზრდის უკრაინაში ავტოსადგომი. მესამე, მზარდი ბეჭდვითი გამოცემები, რაც იწვევს გაზრდილი მოხმარების მელნის. ეს არის ასევე მოსალოდნელია წარმოქმნას ახალი მწარმოებლებს LCP, მაგრამ არსებული საინვესტიციო კლიმატის, შესაბამისად, იმპორტიორებს, არ არის ხელსაყრელი ჩასვლას დიდი რაოდენობით უცხოელი მწარმოებლები, შესაბამისად, ახლადშექმნილი კომპანია იქნება ან წმინდა შიდა ან ერთობლივი საწარმოების. შესაბამისად პროგნოზი Cherkasy NIITEKHIM, ტენდენცია შექმნას საწარმოები, საშუალო და დაბალი სიმძლავრის. დარჩება ან გაზარდოს საქმიანობის კომპანიებს სთავაზობს LCP უცხოელი პროდიუსერები: ზრდა იმპორტის შეიძლება შეადგენს დაახლოებით 10-15%. პირველ რიგში, ეს ეხება მშობიარობა ქვეყნებიდან შორეულ უცხო ქვეყანაში: გერმანია, პოლონეთი, ფინეთი, შვედეთი, რადგან კლიმატი ამ ქვეყნებში უფრო შესაფერისი კლიმატის უკრაინა, ვიდრე ამინდის პირობებში, ისეთ ქვეყნებშიც, როგორიცაა იტალია ან ესპანეთი. "მშობიარობის შემდეგ რუსეთი საქართველოს მთავარი სავაჭრო პარტნიორი, უკრაინა - იქნება დიდწილად განისაზღვრება პოლიტიკური con'სიტუაცია. იქნება ცვლილებები სასაქონლო სტრუქტურა ბაზარზე. დინამიური განვითარების სეგმენტი წყალში ხსნადი საღებავი მასალები შეინახება, რომ იქნება თან ახლავს შემცირება QTL სეგმენტი, ორგანული გამხსნელები. გამოყენებით ხარისხი-ფასი კლასიფიკაცია, ექსპერტი ფიქრობს, რომ გააგრძელებს გაფართოებას უმაღლესი (ყველაზე სეგმენტი) და შუა სეგმენტები, მაგრამ ტემპი განვითარების შუა სეგმენტი იქნება უმაღლესი. იმიტომ, რომ ქვედა ხარისხი ფასის სეგმენტი იყო ძალიან ძლიერი კონკურენციის, რომელიც თან ახლავს საკმაოდ ხანგრძლივი დრო, მნიშვნელოვანი ფასების კლება მომავალში ღირებულება ამ საიზოლაციო იქნება მხოლოდ იზრდება. იგივე სიტუაცია მოხდება ფასები LCP საშუალო და პრემიუმ სეგმენტს. ფასების ზრდის ტემპი შეადგენს 10%. არ ექსპერტები ვარაუდობენ, მნიშვნელოვანი ზრდა ტომი მოხმარების სპეციალური საღებავები: ქიმიური რეზისტენტული, კოროზიის და ა.შ., გადახდის დამოკიდებულია მასალა და ტარა.
წყარო: http://www. konstanta. kiev. ua/

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment