Saturday, July 26, 2014

ზოგიერთი ძირითადი პრობლემები შიდა საღებავი მრეწველობის 2006-11-27 10:18:55

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ზოგიერთი ძირითადი პრობლემები შიდა საღებავი მრეწველობის
2006-11-27 10:18:55

პრობლემა გაზრდის კონკურენტუნარიანობას შიდა მასალები გახდა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი განმსაზღვრელი შემდგომი განვითარების, და შეიძლება იყოს კიდევ არსებობა, საღებავი მრეწველობის ჩვენს ქვეყანაში. 1999 - 2000 იყო მნიშვნელოვანი ზრდა პროდუქციის წარმოების მოცულობა საღებავი და ლაქი პროდუქციის რუსეთში (17% - დან 20% წელიწადში). თუმცა, იმპორტი საღებავები და ლაქები, რაც ჩვენს ქვეყანაშია, მნიშვნელოვნად შემცირდა მას შემდეგ, default, 1998 წლის,, ვარდების ისევ 2000 წელს, ზრდა იყო ვიდრე ზრდის წარმოების, და ბოლოს 2000 ანალიტიკოსები აღნიშნავენ, რომ წილი უცხოური პროდუქცია შეადგინა მეტი 36 % საერთო მოცულობის წინადადების [1]. უფრო მეტიც, პროგნოზი 2001 ითვალისწინებს, საუკეთესო შემთხვევაში, შენახვა, წარმოების მოცულობის დონეზე 2000, რადგან, სტატისტიკური მონაცემებით, წარმოების საღებავი და ლაქი წარმოების I ნახევარი 2001 წლის იყო მხოლოდ 91, 3% - დან შესაბამის პერიოდში გასულ წელს. ყველაზე გავრცელებული მედია განმარტების შემცირება ტომი წარმოების საღებავები და ლაქები შიდა მრეწველობის არის დაბალი მსყიდველობითი მოსახლეობა. ეს მართალია, მაგრამ მხოლოდ ნაწილობრივ ხსნის შემცირება სამომხმარებლო მოთხოვნა პროდუქციის შიდა მწარმოებლები, როგორც ამ შემთხვევაში შეუძლებელია აიხსნას მნიშვნელოვანი ზრდა იმპორტის ეს მასალები, რომელიც, ექსპერტების აზრით, 2001 წელს, ეს არის მოსალოდნელი იმ დონეზე, 18% - დან 20% შედარებით 2000 ცნობილია, რომ ფასი უცხოური საიზოლაციო მინიმუმ 2 ჯერ და ზოგჯერ რამდენჯერმე მაღალია, ფასები რუსი მწარმოებლები. ეს ყველაფერი გვიჩვენებს, რომ საგარეო lakokrasochnyi ბაზარზე საიზოლაციო თანდათან დაკარგა. მუდმივად განიხილავდნენ ხელმძღვანელები უმსხვილესი საწარმოების აუცილებლობა მიღება სახელმწიფოს მიერ protectionist ზომების დაცვას, რუსი მწარმოებლები, მათ შორის გაზრდის საბაჟო გადასახადისა on იმპორტირებული მასალები [2, 3], გამოიწვევს უარყოფით შედეგებს. პირველი, რითაც დაარღვია ინტერესების მასობრივი სამომხმარებლო, რომელიც იძულებული გახდა შეიძინოთ პროდუქცია არ არის ყოველთვის მაღალი ხარისხის. უფრო მეტიც, საეჭვოა, შიდა მწარმოებლები და დილერები შემდეგ ფასების ზრდა იმპორტირებული პროდუქცია არ გაიზრდება ფასი შესაბამისი პროდუქციის რუსეთის საწარმოები. მეორეც, ეს მიგვიყვანს კიდევ უფრო ღრმა lagging ადგილობრივ მწარმოებლებს მათი დასავლელი კონკურენტები. მესამე, ნებისმიერი protectionist ღონისძიებები შეიძლება იყოს circumvented დასავლური ინვესტიცია, რაც დასტურდება მშენებლობა საღებავი და ლაქი მცენარეთა 100% - იანი უცხოური კაპიტალი და ერთობლივი საწარმოების. ეს უკვე ისეთი კომპანიები, როგორც Tikkurila საღებავები (ფინეთი), Akzo Nobel (ჰოლანდია), TEHACO (შვედეთი). მოსალოდნელია, რომ იგივე გზით წავა და სხვა დასავლური ფირმების (PPG, DuPont), რომ ისინი აპირებენ, რომ უახლოეს მომავალში უნდა შეიქმნას, რუსეთის წარმოების cataphoresis და pollieva პრაიმერს, palueva და akrilovyh ლაქები და ემალები ცხელი საშრობი ავტომობილები ინდუსტრიაში. დაწყება მშენებლობა დამოკიდებულია დრო შესვლის ეფექტი უკვე მიღწეული შეთანხმებები რუსული, საავტომობილო მცენარეთა ასეთი ძირითად დასავლეთ კორპორაციებს, როგორც General Motors, Ford, Renault, და ა.შ. სამწუხაროდ, რუსეთის მცენარეთა უმნიშვნელო უპირატესობა პაუზის შემდეგ, მიანიჭა მათ შედეგად ფინანსური კრიზისი 1998 წლის აგვისტოში უნდა ითქვას, რომ ამ პერიოდში ერთად ეკონომიკური შოკი დამახასიათებელი საღებავი და საიზოლაციო მრეწველობის, და ძალიან სერიოზული გადანაწილება ფართი. ახალი მფლობელი შეიძინა Yaroslavl ქარხანა "Lakokraska" და "რუსეთის საღებავები", როსტოვის კარდიოვასკულური დაავადების Empils, Zagorsk საღებავი და ლაქი ქარხანა, Oboldina ქიმიური ქარხანა, და ა.შ. ბუნებრივი იყო, უნდა ველოდოთ, რომ ცვლილება საკუთრების იქნება იწვევს გადასინჯვის პოლიტიკის კომპანია,, მენეჯმენტი, მარკეტინგი, და პირველ რიგში, იმის გათვალისწინებით, ღრმა ტექნოლოგიური backwardness და მორალური ცვეთა ფიქსირებული აქტივების, გამოიწვევს ინვესტიციების სრულყოფა და გაუმჯობესება. მაგრამ, სამწუხაროდ, ახალი მფლობელები საწარმოები ორიენტირებული პოლიტიკის "სწრაფი ფული", დაპყრობას სეგმენტში შიდა ბაზრის მშენებლობით დიდი სავაჭრო ცენტრები, ზედაპირზე'დაკავშირებული მნიშვნელოვანი რაოდენობით რეკლამა. სარეკლამო საქმიანობის მთავარი ბრძოლა შიდა ბაზარზე შორის რუსი მწარმოებლები აპირებს იმავე მიმართულებით: მასიური მიწოდება იაფი პროდუქტების მეშვეობით გაუთავებელი შეამციროს ხარჯები გამარტივების და შემცირების დამოკიდებულება. აშკარაა, რომ იაფი მასალები არ შეიძლება მაღალი ხარისხის, ამიტომ მათი წარმატებული ხელშეწყობა სჭირდება ბევრი მარკეტინგული ძალისხმევა და სერიოზული სარეკლამო ხარჯები. სარეკლამო საქმიანობის წამყვანი მწარმოებლები საღებავები მიაღწია წარმოუდგენელი პროპორციები, რომ ეს არის ჩანს მაგიდა. 1 და სქემები ღირებულება ძირითადი მომწოდებლები საიზოლაციო რუსეთის ბაზარზე სარეკლამო სატელევიზიო 2000 წელს (წყარო: Gallup Adfact / Rosmedia მონიტორინგის, რუსეთი. გასავლის ექვემდებარება საგადასახადო, rebates, ფასდაკლებები და სხვა სპეციალური საცხოვრებელი პირობები). ცხრილი 1. სავაჭრო მარკის (ბრენდის) ხარჯები$. Yaroslavl საღებავები 4333897 ჰალო, Rostov-on-don 2736730 Tcolor, Ramenskoye 1566172 ნევის საღებავები, ს. - პეტერბურგში 1 505 761 Tikkurila 1 140 951 DUFA 446049 ALPA (საღებავი) 1 29824 საქართველოს Tarbeks 107 839 Hammerite 47300 ერთად 12014523 ის აუცილებელია, რათა ზოგიერთი კომენტარი ხარისხისა და ეფექტურობის სარეკლამო რუსი და დასავლეთ მწარმოებლები. სტანდარტული ოპტიმალური მიდგომა რეკლამა, ჩვენი აზრით, არის კომპანია, Tikkurila. 1991 წელს, ფირმა დაკარგა რუსული ბაზარი, ყურადღება ძირითადად მიწოდება სამრეწველო coatings. საფუძვლიანი მარკეტინგის, გაყიდვების პროგნოზირება ტენდენციები პირობებში ეკონომიკური რეფორმების, შექმნა მოკლე დროში, დიდი დილერის ქსელი აქვს უფლება, 10 წლის, რომ სრულიად შეცვალოს მიმართულება მომარაგება და მშენებლობა საღებავები და არა მხოლოდ ფეხზე, მაგრამ უნდა აღემატებოდეს ადრე გაყიდვების. მნიშვნელოვანი იმდენად, რამდენადაც ეს იყო მიღწეული ტექნიკურად სრულყოფილი და სწორი სარეკლამო კამპანია, რომელიც დიდწილად განისაზღვრება წარმატება კომპანია, გაიზარდა გაყიდვების 2001 წელს უფრო მეტი ვიდრე 20%. საკმაოდ განსხვავებული შთაბეჭდილება, სარეკლამო საქმიანობა, წამყვანი რუსი მწარმოებლები. უზარმაზარი სარეკლამო ხარჯები, რომლებიც თან ახლავს unproductive, ტექნიკურად არასწორი, და ზოგჯერ მოკლებულია გავრცელებული აზრი ინფორმაცია, როგორიცაა განცხადება, რომ "Yaroslavl საღებავები იდეალურია ყველა ზედაპირებზე", "როსტოვის საღებავი განსხვავებით სხვა ფორმით ვერტიკალური SV'ASCI in საიზოლაციო და, შესაბამისად, გვაქვს უნიკალური დამცავი თვისებები "და" ნევის საღებავები საუკეთესო ". ამავე დროს, რაიმე სერიოზული სტატიები სამეცნიერო ჟურნალებში შესახებ, თვისებები და გამოყენების ახალი საიზოლაციო ან პროფესიული სარეკლამო ინფორმაციის ასეთი პოპულარული გამოცემები, როგორც ჟურნალ "რემონტი და მშენებლობა", "მშენებლობა", "შენობა სეზონი". გასაკვირი არ არის, რომ, მიუხედავად დიდი ინვესტიციების სხვადასხვა სახის რეკლამა, სერიოზული ეფექტი იგი განმცხადებელს არ. ექსპერტების აზრით, როგორც მთელი 2000 გამო სარეკლამო კამპანია, რეალიზაცია, წარმოება გაიზარდა საშუალოდ მხოლოდ 10%, 2001 წელს ზრდის მაჩვენებელი გაყიდვების არ იყო შენარჩუნებული. წარმოების საღებავები, დაახლოებით,'ობიექტური შეფასება პოტენციალი შიდა საღებავი მრეწველობის განვიხილოთ სიტუაცია, ამას უფრო დეტალურად. ცნობილია, რომ მსოფლიო ბაზარზე ყველა წარმოებული საღებავები, იყოფა ორ ჯგუფად: მშენებლობა, ასევე, მოიცავს ყველა სახის საღებავები განკუთვნილი ყოველდღიურ ცხოვრებაში, და ე.წ. ფუნქციური (ან სამრეწველო), რომელიც გამოიყენება, პირველ რიგში, დაცვის ლითონების კოროზია. წამყვანი კაპიტალისტური ქვეყნების ტენდენცია თანდათანობით ზრდა წილი სამშენებლო საღებავები საერთო მოცულობის წარმოება და მოხმარება (მაგალითად, ამერიკის შეერთებულ შტატებში შუა 90-იან წლებში ეს იყო 51, 6%) [4]. რუსეთში ბოლო 10-15 წლის დაინახა დრამატული ცვლილება mix საიზოლაციო. თუ შუა 80-იანი წილი შენობა საღებავები საერთო მოხმარების საღებავები აღრიცხული არა უმეტეს 30 დან 35% - ს, ამის შემდეგ, დღემდე, სხვადასხვა შეფასებებით, ექსპერტთა შეფასებით,, - 65 - 70% [5]. ბუნებრივია, პირველ რიგში, ყურადღება უნდა მიაქციოს ამ ჯგუფის მასალები. ეხლა გრძელი სია, სხვადასხვა საღებავები და ემალები მშენებლობის მიზნით, როგორც მაგალითად, ჩვენ განვიხილავთ ორი, ყველაზე დიდი-tonnage ჯგუფები: alkyd და წყლის დისპერსიული საღებავები [6]. საიზოლაციო საფუძველზე alkyd ფილმი არის მთავარი ლაქი და საღებავი პროდუქცია ჩვენს ქვეყანაში, რომ, ექსპერტების აზრით, დაახლოებით ნახევარი სულ მოხმარების საღებავები [7]. თუმცა, მთელი რიგი სამრეწველო alkyd საღებავები არ განსხვავდება მიერ სხვადასხვა: ეს glyptal (GF-230), pentaphthalic (PF-266, PF-2134, ოთახი-1217) მინანქარი და ზოგიერთი სხვა. ყველაზე ფართოდ დაცვის მეტალ კოროზიის, და ასევე სამშენებლო სარემონტო და მოსაპირკეთებელი სამუშაოები გამოიყენება მინანქარი, PF-115. ეს არის დამზადებული, როგორც ძირითადი საღებავი მწარმოებლები რუსეთში და ბევრ ყოფილ საბჭოთა რესპუბლიკებში და პატარა ფირმები. ეს მაღალი ხარისხის მასალა, სერტიფიცირებული უკან 70-იან წლებში "ხარისხის ნიშნის". რეცეპტი PF-115 განვითარებული 40 წლის წინ და მას შემდეგ განიცადა რამოდენიმე ცვლილება, რომელიც მიზნად ხშირად შემცირებული მოხმარება კრიტიკული კომპონენტი (საკვები მცენარეული ზეთი, ტიტანის დიოქსიდი), და არა ხარისხის გასაუმჯობესებლად საფარები (PC). თუმცა, მანამდე სავალდებულო'სავალდებულო მდგომარეობა მიღების ნებისმიერი ცვლილება უნდა შეესაბამებოდეს ხარისხის მინანქარი მოთხოვნების გოსტ 6465-76. ბოლო წლებში, ხარისხის მინანქარი PF-115 გაუარესდა. განხილვის ფასი Cohn'პირობებში ამ ტიპის პროდუქცია აჩვენა მნიშვნელოვანი (არაუმეტეს 2-ჯერ), ფასი დიაპაზონი, და დიდი საღებავი და ლაქი ქარხანა (იაროსლავლი, Zagorsk, Kotovsky, ჩერქეზ, და ა.შ.) ღირებულება მინანქარი PF-115, როგორც წესი, ბევრად უფრო მაღალია, ვიდრე ბევრ მცირე მწარმოებლები [7]. ეს იმიტომ, რომ მცენარეთა წარმოების საღებავი გოსტ 6465, ხოლო ყველაზე ახალი ფირმები აწარმოებს მისი სპეციფიკაციები, ღირებულებები, ხარისხის მაჩვენებლები, რომლებიც გაცილებით დაბალია, ვიდრე სტუმრებს. ადასტურებენ ამ წელს დამოუკიდებელი სერტიფიცირებული ლაბორატორიული ტესტები იყო შესრულებული მინანქრის PF-115 "საყოველთაო", წარმოებული მიხედვით TU 2312-004-27512165-00 და შეძენილ იქნა ჩვენს მიერ ორი მაღაზიები მოსკოვში. აღსანიშნავია, რომ ორივე ბანკების აღნიშნა ყოფნა მკვრივი trudnoizlechimykh ნალექი. შედეგები ტესტები და მოთხოვნები გოსტ და TU იყიდება მინანქარი თეთრი მოცემულია ცხრილში. 2. მაგიდა 2, ღირებულების ფაქტობრივი ღირებულების მიხედვით გოსტ 6465 მიღმა 231 2-004 - 27512165-00 ყველაზე grade პირველ კლასში, გვ. E p. მასობრივი ფრაქცია nonvolatile ნივთიერებები, % 62-65 62-68 70-77 72, 6 72, 0 პირობითი'სიბლანტის მიერ VZ-246 ერთად 80-120 80-120 60-120 91 92 იმალებიან, ძალაუფლების, გ/მ2, არა უფრო 60100130 126, 4 185 milling fineness, მკმ, არა უმეტეს 10 25 40 25 30 ბრწყინვალების ფილმი photovoltaic gloss, %, არანაკლებ 45 50 60 70 52 გაშრობის დროს მდე grade 3 ტემპერატურაზე (20 yo 2) C, h, არა უმეტეს 24 24 24 36 28 pendulum სიმტკიცე მიერ pendulum მოწყობილობის ტიპი M-3, river. ერთეული, არ ნაკლები 0, 35 0, 2 0, 2 0, 15 0, 18 ძალა ფილმი დროს გავლენა, სმ, არანაკლებ 50 40 - 25 25 ელასტიურობას ფილმის bending, მმ, არა უფრო 1, 0 1, 0 - 1, 0 6, 0 გადაბმის, რაოდენობა 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 წინააღმდეგობის PC სტატიკური აქცია წყალი, h, არ ნაკლები 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 როგორც ჩანს წარმოდგენილი მონაცემები, ორივე მხარეს მინანქარი PF-115 "უნივერსალური" რამდენიმე მნიშვნელოვანი მაჩვენებლები (მასობრივი ფრაქცია nonvolatile ნივთიერებები, რომელიც მოიცავს ხარისხის, გაშრობის დროს, ზემოქმედების ძალა და ელასტიურობას) არ აკმაყოფილებს მოთხოვნებს გოსტ 6465, მაგრამ შეესაბამება სტანდარტებს. ტესტირება, ჩვენ ვირჩევთ მინანქარი PF-115, დამზადებული დიდი კომპანია, რომელსაც შეუძლია აწარმოოს საქონლის მაღალი ხარისხი. კერძოდ, კომპანია ასევე აწარმოებს მინანქარი PF-115 ინდექსი "სტანდარტი" და "ლუქსი", რომელიც შეესაბამება მოთხოვნებს გოსტ, მაგრამ ფასი მაღაზიაში ამ ბრენდების გაცილებით მაღალია (დაახლოებით 3 - 4$. / კგ). ჩვენ გვინდა, რომ იყოს გაგებული სწორად მიერ მკითხველს ჟურნალის. ჩვენ არანაირად არ ზარი შევიდა კითხვა, კომერციული და საქმიანი რეპუტაციის კომპანია, პროდუქცია, რომელიც იგრძნო. უფრო მეტიც, ჩვენი მონაცემებით, გამომავალი ყველაზე ახალი ფირმები იმავე დონეზე. ჩვენ მხოლოდ გაითვალისწინეთ, რომ სურვილი ყველა საშუალებით, რათა შეამციროს ფასი მინანქარი PF-115 იწვევს დაბალი ხარისხის და, საბოლოო ჯამში, უნდა მიუღებელი დეგრადაციას შესრულება PC და დისკრედიტაციას მინანქარი მომხმარებელს. უფრო დეტალურად ეს საკითხი არის დოკუმენტირებული პუბლიკაციები [1, 2]. გარეშე უარყოფს, პრინციპში შესაძლებლობა წარმოების ბიუჯეტი alkyd ემალები ერთად გარკვეულწილად შემცირდა შედარებით გოსტ 6465 მახასიათებლები, ჩვენ კატეგორიულად ეწინააღმდეგებოდა ამ მასალების, მიუხედავად იმისა, ფორმულირება და ხარისხის წარმოებული მიხედვით PF-115. ასეთ ვითარებაში, როდესაც შიდა პროდუქცია არ არის ძალიან მრავალფეროვანი და სტაბილური ხარისხის, განსხვავებული მომხმარებელთა უნებლიედ წვდომის იმპორტირებული მასალები, სასარგებლოდ დაკავშირებული წინადადებები არ არის საკმარისი. უპირატესობა საგარეო alkyd ემალები აქვს შესანიშნავი მხატვრობა-ტექნიკური თვისებები, მაღალი იმალებიან, ძალაუფლების, კარგი დეკორატიული მახასიათებლები, კომფორტული და ლამაზი შეფუთვის და ეტიკეტების. ყველაზე იმპორტიორთა ყიდის რუსეთში alkyd ემალები არა მხოლოდ პრიალა, ნახევრად gloss, გლუვი, globalmedia და განსაკუთრებით საინტერესო PC silky ტექსტურა. განსაკუთრებით ნათელი პროდუქტის უპირატესობები დასავლური ფირმების ვლინდება იმ შემთხვევაში, ფერადი ემალები, რომელიც სიწმინდეს ტონი, მდიდარი ფერები, სინათლის სტაბილურობის, ხშირ შემთხვევაში, აღემატება შიდა კოლეგებთან. ჯერჯერობით, ფართომასშტაბიანი გადაადგილების წარმოების რუსი მწარმოებლები შიდა ბაზარზე ანელებს მნიშვნელოვნად უფრო მაღალია, ვიდრე ღირებულება იმპორტირებული ლ მილი, მაგრამ უცხოური კომპანია აკეთებს საკმაოდ ადეკვატური ზომები იმისათვის, რომ გადავლახოთ ბარი'ინტერიერის, შემცირების ფასი იმპორტირებული პროდუქცია, როგორც, მაგალითად, კომპანია Meftert AG, გერმანია (მინანქარი Dufa და Flamingo ), ან ორგანიზება საკუთარი პროდუქციის რუსეთში (მაგალითად, "Tcolor" Ramenskoe). წარმოების alkyd ემალები დონეზე საერთაშორისო სტანდარტები მოითხოვს ყოვლისმომცველი მიდგომა, მათ შორის გამოყენების მაღალი ხარისხის ნედლეულის (plenkoobrazovatelja, პიგმენტები, საშრობი), გამოყენების ტექნოლოგიების წარმოების და სავალდებულო'სავალდებულო შესავალი სპეციალური დანამატები, უზრუნველყოფენ მაღალი დეკორატიული და საექსპლუატაციო თვისებების ოპტიმალური ფერწერა მახასიათებლები. როგორც დანამატი გამოიყენოს სპეციალური აქტიური შემასქელებლები, ანტიოქსიდანტები, რომლებიც ხელს უშლის ფორმირების ზედაპირზე ფილმი დროს შენახვა, რეოლოგიურ დანამატები, და ა.შ. მარტივი მიდგომები გაფართოების სპექტრი და გაუმჯობესების თვისებები ემალები ხშირად არასაკმარისია. მაგალითად, ზოგიერთი მცენარეები და ფირმების მოიცავს სპექტრს მეთიუ მინანქარი ტიპი PF-115. თუმცა, matting PC არ არის მიღწეული დანერგვა სპეციალური დანამატებით, და გახშირებული იაფი შემავსებელი, ზოგჯერ კი აღემატება KRCS. ასეთი მცდელობა გაფართოებას ასორტიმენტი გამოიწვიოს გაუარესება საოპერაციო თვისებები PC, როგორიცაა მარტივი zagryazneniem ზედაპირზე, და მნიშვნელოვანი შემცირება მისი დამცავი თვისებები. გარდა ამისა, თანამედროვე, ფართოდ მიღებული დასავლეთში, მიდგომა ტექნოლოგია წარმოების არასამთავრობო შავი საიზოლაციო უზრუნველყოფს გამოყენების ძირითადი თეთრი მინანქარი, საღებავი პასტა და ავტომატური comp'კომპიუტერული tinting. სამწუხაროდ, რამდენიმე შიდა მწარმოებლები არ აითვისა ეს პროგრესული ტექნოლოგია. ბოლო წლებში შიდა მრეწველობის იხდის დიდ ყურადღებას წყალ-დისპერსიული საღებავები (BDK). [8, 9]. მათი მოხმარება ქვეყანაში, ექსპერტების აზრით, შეადგენს 15 - 20% საერთო გამოიყენეთ საღებავები, და ამ ციფრებიდან ჩანს, რომ ჩვენ სათანადოდ ვერ შეაფასა. ამჟამად, არსებობს ბუმი წარმოების BDK. ეს არის იმის გამო, რომ რამდენიმე მიზეზის გამო. პირველი, შეცვალა აქცენტი მოხმარების პიგმენტები: პლანზე გამოვიდა საღებავები მშენებლობის მიზნით, და არა ანტიკოროზიული საფარები. ეს არის ამ სფეროში გამოყენების ნათლად ვლინდება ეკოლოგიური და ტექნიკური უპირატესობები BDK. მეორე, მას აქვს გაფართოებული ბაზა ნედლეულის მათი წარმოება: წყალი, აკრილის დისპერსიის, დისპერსიული პოლივინილის აცეტატი, ლატექსი rubbers, ისევე როგორც ხარისხის გაუმჯობესების შეთავაზება ბაზარზე ფილმი-ფორმირების აგენტები. მესამე, წარმოების BDK არის მარტივი თვალსაზრისით აპარატურის და არ საჭიროებს მნიშვნელოვანი capital investments. გარდა ამისა, BDK შედარებით იაფი, ვიდრე სხვა საიზოლაციო. ეს შეიძლება იყოს ამტკიცებდა, რომ წლის მიმართავს განვითარდეს წარმოება და გამოყენება BDK ჩვენ საბოლოოდ მივიღე ქვემოთ ბიზნეს. ახლა ეს არის რთული საღებავი კომპანია არ გასცემს ამ ტიპის პროდუქტი. შესაძლოა, გავლენა მოახდინოს ბაზარზე ყოფნა მრავალი დასავლეთ იმპორტიორები, როგორიცაა Tikkurila (ფინეთი), Teggia (შვედეთი), Feidal Lacke+Farben Gnibh (გერმანია), Emsa Technologia Quimica (ესპანეთი), Akzo Nobel (შვედეთი), და ა.შ. თუმცა, ჩვენდა სამწუხაროდ, უნდა ვაღიაროთ, რომ პიკის წარმოების BDK ქვეყანაში, ჩვენ ვალდებულნი არიან, არ გამოირჩევიან საღებავი და ლაქი მცენარეები, ტრადიციული მწარმოებლებს alkyd საღებავები, და ახალი კომპანია გამოჩნდა რუსეთის ბაზარზე, ბოლო 5 - 10 წელი. ცხრილი. 3 მონაცემები წარმოების BDK 2000 წელს სხვადასხვა საღებავი და ლაქი კომპანიები. ცხრილი 3. საწარმოს წარმოების მოცულობა, ტონა კომპანიის წარმოების მოცულობა, ტონა სს "Zagorsk LKZ" 1138 შპს "Incom-97", მოსკოვის 10,000 CHPO მათ. . . Tsahilov 311 OOO stroikomplex LKZ" (საღებავები "svâtozar"), მოსკოვი მეტი 5,000 ZAO Empils (Rostov-on-don 2544 შპს "Lakil-სინთეზის" (საღებავები "Leakril"), მოსკოვის დაახლოებით 4000 OAO Lakokraska, Yaroslavl 560 TPO "პალიტრა რუსეთი" (საღებავები "Diva"), მოსკოვის 3500 "VDM ქარხანა" ს / ს " NPF "საღებავი", პეტერბურგში, დაახლოებით 1000 "კომპანია Homa" (საღებავები "Houaton"), მოსკოვის 1200 შპს "ტექს", პეტერბურგი, 2000, როდესაც შედარებით მონაცემთა ცხრილი. 2 ნათელია, რომ მთავარი წილი BDK მიერ გაცემული ახალი კომპანიები, მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი საღებავი და ლაქი მცენარეთა აქვს დიდი სპეციალიზებული წარმოების შესაძლებლობების OGK: სს "Lakokraska" - 30 ათასი. t, CHPA - 20 ათასი. t, სს,, APF "საღებავი" - 8 ათასი. t, OAO Zagorsk LKZ" - 10 ათასი. t, PC "Kotovsky LKZ" - 5 ათასი. t s t. d. ჩვენ შეგვიძლია მხოლოდ მაინტერესებს პასიურობა და flagships საღებავი და ლაქი მრეწველობის, მშვიდად ეძებს წარმატება მისი კონკურენტები. რა თქმა უნდა, მცირე საწარმოების მეტი შესაძლებლობები რეაგირება ლოგიკას, რათა ბაზრის მოთხოვნა და განხორციელება ახლო ურთიერთობა კონკრეტულ მომხმარებელთა რეგიონებში. მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ, თუ არ არსებობს მძლავრი მარკეტინგული მომსახურება მთლიანად იგნორირება თანამედროვე ტენდენციები განვითარების საღებავი მრეწველობის
წყარო: http://www. konstanta. kiev. ua/

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика