მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
ზაფხულის: დრო, რათა ცვლილება სახურავი 2006-11-02 10:06:47
საიმედო მისაცემად საქართველოს სახურავების არის მარადიული პრობლემა ურალის მშენებლები და თანამშრომლები. და ეს არ არის თუნდაც კლიმატური არეულობა - ტემპერატურა მცირდება, დიდი რაოდენობით ნალექი, გაყინვა, სახლების და ა.შ., რატომ, მაგალითად, დასავლეთში, სახურავი "აწმყო" გარსის საფარი სისქით ნახევარი მილიმეტრიანი და ეს არ არის ეფექტი, 50 წლის, და ჩვენ გვაქვს ოთხი ფენა გადახურვის მასალა, არ შენახვა შენობის ტბები კი დაგეგმილი თარიღი? ყველა დღევანდელი სიცოცხლისუნარიანობა და მრავალფეროვნება წინადადებები ზე გადახურვის ბაზარზე უპირატესობა მომხმარებელს აძლევს, როგორც ადრე: ტრადიციული იაფი მასალები. თუმცა, როგორც ექსპერტები აცხადებენ, მენტალიტეტის მომხმარებელთა თანდათან იცვლება, რაც არ არის გასაკვირი: ეს ნარჩენები ფული შეუძლია მხოლოდ გაუფრთხილებლობით მენეჯერები. მასალების მიხედვით, ექსპერტები, 2002 წელს, დაახლოებით 40% გაიყიდა რეგიონში გადახურვის "პატარა" არის ruberoid და pergami, ბიტუმი მასალები nanoplasma ტიპის მუყაოს საფუძველზე, ასახული 4-5 ფენების საშუალებით mastics, პასტა. ასეთი მნიშვნელოვანი წილი კვადრატული მეტრი, ისინი მხოლოდ 14%, ბაზარზე ფულის თვალსაზრისით. Ruberoid ჯერ კიდევ პოპულარული ურალის მომხმარებელთა გადახურვის პროდუქციის მეშვეობით მისი ნათესავი cheapness, მაგრამ ექსპერტები მკაცრად გააფრთხილოს მომხმარებელს ასეთი "save": bituminous სახურავი პატიოსნად ემსახურება დაგეგმილი ვადა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, შესაბამისი მოწყობილობა და სწორი ექსპლუატაცია. "მოსკოვში გამოყენების bituminous მასალები იკრძალება საქართველოს მთავრობა და ახალი და გარემონტებული შენობები, 1994 წელს, - ამბობს კომერციული დირექტორი" Uralspecstroy "იგორ Cherdantsev. - მუნიციპალიტეტის მიიჩნევს, ასეთი ხარჯები. გარდა ამისა, თანამედროვე გადახურვა და გადახურვითი 30 წლის წინ განსხვავდება ძირეულად. დღეს, ალბათ, მცენარის არ აწარმოებს ამ მასალა მკაცრი შესაბამისად გოსტ: სათანადოდ ვერ შეაფასა მუყაოს სისქე, წონა კვადრატული მეტრი ბიტუმი; შეცვალოს პარამეტრების გამოიყენება აგენტები. ამიტომ, განაცხადის გადახურვის მასალა არის ეკონომიკურად მომგებიანი ორივე სამომხმარებლო და მწარმოებლის მუშაობს. მე არ ვიცი დღეს, რეგიონი არის ორგანიზაცია, რომელსაც შეუძლია ახორციელებს ასეთი სახურავი მიხედვით SNiP, და არ ვიცი, მომხმარებელს, ვინც ვერ გადაიხდის, "კომპეტენტური" bituminous სახურავი იმდენად, რამდენი იგი ნამდვილად ღირს. რა თქმა უნდა, არჩევანი რჩება სამომხმარებლო, და როგორც გადახურვის მასალა არის დიდი მოთხოვნა, ჩვენ ყველაფერს ყიდიან... "აქედან იაფი მასალები, ადგილობრივ ბაზარზე უკვე ფართოდ წარმოადგენს ruberoid, პირველ რიგში, Uchalinskoe CSR (, Uchaly Bashkortostan) - დაახლოებით 40% - ს; დაახლოებით 20 % გამართავს ქარხნები "Omskkrovlya", "Altaikrovlya" და "M', რომელიც არის სახურავი" (, სამარა). ასევე არსებობს მოვლენები, საწყისი თვალსაზრისით ლოგისტიკის ექსპერტთა არ არის ნათელი, მაგალითად, გაჩნდეს ბაზარზე იაფი ruberoid ერთად "Kubankrovlya", "პოლიმერული გადახურვის". სხვა განვითარებული საკმარისი "დემოკრატიული" ჯგუფური - მდნარ ბიტუმი მასალები მუყაო საფუძველზე, stacked სახურავი 3-4 ფენების გარეშე გამოყენება mastics (მასტიკა დააყენა ქვედა ფენის მასალა ქარხანაში). ამ rubemast, მოპირკეთებული ruberoid, 2002 წელს მათ აღრიცხული დაახლოებით 7% ბაზარზე squaring და 5% ფულის თვალსაზრისით. ექსპერტების აზრით, ეს მასალები თანდათან კარგავს ადგილზე ლიდერები, რაც იყო 5-6 წლის წინ. უდიდესი ჯგუფის მიერ გაყიდვების გასული წლის იყო მდნარ ბიტუმი მასალები rot საფუძველზე დაჟანგული ბიტუმი ტიპი Bikrost, Sclool, მასტიკა, Linocrom. ისინი საკმაოდ ხელმისაწვდომ - 20-დან 40 მანეთი თითო კვ. და ეს შეიძლება საიმედოდ ემსახურება 5-დან 15 წლამდე, განსხვავებით გადახურვის მასალა, რომელიც თუნდაც დაცვით ტექნოლოგიური ნორმები იმასთან უნდა შეიცვალოს 3-4 წლის განმავლობაში. მიმდინარე სეზონში კვლავ აჩვენა, რომ მასალები ამ კლასის არიან ყველაზე მოთხოვნა ურალის რეგიონში. შესაბამისად, არსებობს უამრავი აირჩიოს: steklomast "Omskkrovlja", Bikrost, Linocrom (სს,, "სახურავი, Uchaly), Stekloizol (წარმოების" Kzecruel "პერმის რეგიონი და Ryazan მცენარეთა" Magma "), მასტიკა არის პატარა ადგილობრივ მწარმოებლებს და" Aralex-1 "არის წარმოებული პატარა ტომი სამი გადახურვის მცენარეთა Pervouralsk ბერეზოვსკი და Degtyarsk, Sverdlovsk რეგიონში, ისევე, როგორც Kizel, Novotroitsk და Omsk. დაახლოებით 36% ამ მასალების ხორციელდება stekloholsta საფუძველზე, 42% - on fiberglass, ნაწილი მასალების დაჟანგული ბიტუმი არის წარმოებული მუყაოს, პოლიესტერი-based (17% და 5% შესაბამისად). ფასები ამ ჯგუფის ყველაზე ექვემდებარება სეზონური რყევების, გავრცელება დაახლოებით 10-15%. გაყიდვების პიკი, როგორც ruberoid, იგივე მასალა ზე დაჟანგული ბიტუმი ზაფხულში შესაბამისად, და ფასი. ზოგადად, სეზონურობის ბაზარზე გადახურვითი მასალები გამოხატულია, ალბათ, ისევე როგორც ნებისმიერი სხვა: მაქსიმალური იყიდება მოდის ის პერიოდი, მაისიდან ოქტომბრამდე, პატარა ზამთარში თვის. ყველაზე ექვემდებარება სეზონური რყევების იაფი მასალები, სულ ცოტა ძვირია, რაც შეიძლება გაკეთდეს მთელი წლის განმავლობაში. მეორე ჯგუფი - ბიტუმი-პოლიმერული მასალები საშუალო კლასი, რომელშიც ბიტუმი შეცვლილია დამატებით SBS (styrene-butadiene-styrene) ან DSA (ანიჭებს პოლიპროპილენის). აქ, არის ერთი უმნიშვნელოვანესი მომენტი - მთლიანობის მწარმოებელი და ტექნოლოგიური აღჭურვილობა. პრობლემა ის არის, რომ, როდესაც არასაკმარისი რაოდენობის პოლიმერები (როგორც წესი, aim "save") არ ხდება ე.წ. ჰომოგენიზაციას (SBS მასალები) ან ფაზაში inversion (APT მასალები), როდესაც ბიტუმი თანაბრად შერეული პოლიმერული, რომელიც უზრუნველყოფს გაიზარდა ძალა, მატერიალური და გადასვლას, ახალი სტრუქტურა-რეზისტენტული ხარისხი. ასეთი მასალების ურალის ყიდიან ძალიან კარგად. 2002 წელს, მათ ჰქონდათ საკმაოდ სერიოზული საბაზრო წილი: 12% (კვადრატული მეტრი) და დაახლოებით 21% ფული. იგორ Cherdantsev: "მხატვრული ურალის რეგიონში, რომ ძვირადღირებული, მაღალი ხარისხის ბიტუმი-პოლიმერული მასალების ღირებულება, 90 მანეთი თითო კვ. m უმრავლესობა მომხმარებელს სახსრები არ არის საკმარისი. და ურჩევნიათ, ბიტუმი-პოლიმერული მასალები შუა კლასის ფასი 45 დან 70 მანეთი თითო კვ. m, კარგი ცხოვრება (10-20 წლის) და საკმაოდ კომფორტული მუშაობა. ეს Uniflex და Bipol (მცენარეთა "technoflex" Ryazan და სს,, "გადახურვის" Uchaly), rubrics "Kzecruel" ან Ryazan მცენარეთა "Magma", Keflex ("AK" და მცენარეთა "Magma"), Etalon - "Omskkrovlya", Osmokrovi წარმოების ქარხანა "M', რომელიც არის სახურავი" (სამარა) და ზოგიერთი სხვები. ზოგჯერ "მიიღეთ" Petroflex ("AK"). ყველა ამ მასალების ახლა ზედმეტად წარმოდგენილი vastness of the Big ურალის, დიდი არჩევანი, მოთხოვნა არ არის მაღალი, კონკურსის მკვეთრი ". უმაღლესი დონე - ბიტუმი-პოლიმერული მასალები ტოპ-კლასი, სადაც ბიტუმი შეყვანილია უფრო პოლიმერული, ვიდრე წინა კატეგორია, შესაბამისად, უკეთესი ხარისხის და უფრო მაღალი გამძლეობა შესახებ დასკვნა Tsniipromzdaniy (გ. მოსკოვი), ეს მასალები შეუძლიათ სწორად ემსახურება და 25 და 30 წლის, რა თქმა უნდა, დამოკიდებულია კვალიფიკაცია და შრომისმოყვარეობა roofers, ისინი დადოს. ავტორი მასალები ამ კლასის კიდევ უფრო გაიზარდა მოთხოვნები, როგორც ტექნოლოგიური მოწყობილობა და მეთოდები, ხარისხის კონტროლის წარმოება. აღსანიშნავია, რომ ბიტუმი არის multicomponent ნარევი, რომელიც განსხვავდება შემადგენლობა, მაშინაც კი, თუ ნავთობი იქნა მოპოვებული სხვადასხვა ფენების ერთი კარგად რომ აღარაფერი ვთქვათ, სხვადასხვა სფეროებში. არა ყველა შესაფერისი ბიტუმი მოდიფიკაცია პოლიმერები არის კეთილსინდისიერი მწარმოებლები ვიცით. ამიტომ, ეს არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ შეიტანოთ გარკვეული რაოდენობა პოლიმერული ბიტუმი, უნდა დავაკვირდეთ, თუ როგორ ერთგვაროვანი, ეს ნარევი. ამიტომ, კარგია, თუ იმ მწარმოებლის ლაბორატორია აქვს სპეციალური ლუმინესცენტური მიკროსკოპით. მარტივი დანერგვა დიდი რაოდენობით პოლიმერული ბიტუმი თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ საჭირო მახასიათებლები მასალის მოქნილობა და სითბოს წინააღმდეგობას, მაგრამ ნაკლებობა ერთგვაროვან ნარევს ლაპარაკი, გამძლეობა მტკიცებით, მასალა არ არის საჭირო. დღეს, თუმცა, კონკურსის ძალების მწარმოებლები ძალიან მჭიდროდ მონიტორინგი ხარისხი: ნაკლებად სავარაუდოა, რომ კლიენტს სურს double-tread on იგივე საკომისიო. კვადრატული Metrobeton-პოლიმერული მასალები ტოპ-კლასის დაიკავებს მცირე წილი ბაზარზე: 7-8% - ით, ხოლო თანხა - 25%. ეს არის ძვირადღირებული მასალები (50 დან 100 მანეთს კვ. მ.), რომლებიც პირველ რიგში გამოიყენება "მოწინავე" მომხმარებელს ან მივდივართ სხვადასხვა გზები პროფესიული roofers. სამშენებლო ორგანიზაციების ურჩევნია მუშაობა ძვირადღირებული მასალები, რადგან ისინი, პირველ რიგში, ეს არის ბევრად უფრო მოსახერხებელია გამოყენებაში, მეორე, მასალები ამ კლასის კვალიფიციური roofer შეუძლია საკმაოდ ხანგრძლივი გარანტია. დღეს ურალის ამ ჯგუფის მასალები წარმოადგენს Technoelast - SBS-მოდიფიცირებულ მატერიალური წარმოების კომპანიები "ტექნო-ნიკოლ" (მცენარეთა "technoflex" Ryazan), რომელიც იკავებს დაახლოებით 50% ბაზრის ძვირადღირებული მასალები. დარჩენილი 50% კი თანაბრად დაყოფილი შორის toplist (APT) და Tolast (CCC) წარმოების ქარხანა "სხვები", , Kirishi. ერთად'ახალი APP-შეცვლილია მასალები უმაღლესი კლასის Novoplast (მცენარეთა "სხვები", Kirishi) და Vestoplast წარმოების "კომპანია" TechnoNIKOL ". ასევე არსებობს შემოვიდა მასალები ფინური ტიპის KATEPAL, მაგრამ, მონაცემების თანახმად, 2002 წლის, დიდი გავრცელება რეგიონში, მათ არ მიუღიათ ჯერ. მხოლოდ 1-დან 2%, ბაზრის ფიზიკური და 3-5%, ფინანსური თვალსაზრისით, იყო, გასული წლის ბოლოს, პოლიმერული მასალების გარსის ტიპის. შედარებისთვის, ვთქვათ, აშშ-ში ასეთი სახურავების ანგარიშზე მდე 40%. გარსის სახურავი მოქნილი, ელასტიური, აქვს ხანგრძლივი მომსახურების ცხოვრებაში, ხასიათდება სიჩქარე შეფუთვა, არ მოითხოვს ძვირადღირებული აღჭურვილობა სამონტაჟო და ძალიან მძიმე სამუშაო პირობებში ძალიან სახურავი: ეს არის მარტივი დაზიანების შემთხვევითი ქვის, მოვიდა ქვეშ heel. მეშვეობით, მაღალი საოპერაციო მოთხოვნები, მაღალი განაკვეთები (დაახლოებით 350 რუბლი თითო კვადრატულ მეტრზე), და ნაკლებობა სარეკლამო გარსის მასალები რუსეთში ფართო სადისტრიბუციო ჯერ კიდევ არ არის მიღებული და გამოყენებული, გარდა იმ შენობებში, სადაც არ არის მდიდარი (როგორც წესი, უცხოური) მფლობელი, რომელიც შეძლებს უზრუნველყოს, რომ არ არსებობს შემთხვევითი ადამიანები სახურავზე. ფასები ადგილობრივი გადახურვითი მასალები ქარხნები-მწარმოებლები სტაბილურად იზრდება 3-5% - ით ყოველწლიურად. ფასი საცალო დამოკიდებულია Kohn'ბაზარზე სიტუაცია მერყეობს სპექტრს 20%, ასე საშუალო წლიური ზრდა 5-10%. ძირითადად, ღირებულება გადახურვითი მასალები დამოკიდებულია ორ ფაქტორზე. პირველი, ეს არის ღირებულება ბიტუმი, და თუ წინა წლებში ეს უკვე იზრდება სტაბილურად, მაგრამ ამ წელს პირველად შემცირდა. თუმცა, უნდა ველოდოთ, რომ ფასები მასალები შეამცირებს, ან, სულ მცირე, რჩება იგივე დონეზე, თუმცა. მეორეც, ორაზროვანი გავლენა სწრაფი ზრდა ევრო. ბევრი საფუძველზე გადახურვითი მასალები - პოლიესტერი და fiberglass - შეიძინა ევროპაში, შესაბამისად, იზრდება ღირებულება მზა საქონელი. მაგრამ მწარმოებლები ცდილობენ მათი ყველაზე სტრატეგიული ბრენდი არ არის ამაღლება ფასი. ურალის ბაზარზე არის ძალიან მჭიდრო, და მცენარეები ცდილობს მოახდინოს ფასების პოლიტიკის კონკურენტები. მაგრამ თუ ფასი ვიღაცამ დააყენა, ან შეამცირა - ყველა სხვები ვერ ახერხებენ, გააკეთონ იგივე. სამართლიანობა უნდა აღინიშნოს, რომ ფასები ბაზარზე დღეს განსაზღვრავს უდიდესი დსთ პროდიუსერი გადახურვითი მასალები "კომპანია" TechnoNIKOL ". როგორ უნდა აირჩიოს? სახურავზე ბოლო ხანია, ექსპერტი რეკომენდაციას ახლოს მწარმოებელი. განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც შეძენა - და ბიტუმი-პოლიმერული მასალები შუა და ზედა კლასი, რომელშიც ხარისხის კომბინაცია ბიტუმი პოლიმერული დამოკიდებულია ძალა და გამძლეობა მომავალი სახურავი. მაიკლ საზღვარგარეთ, რეგიონალური წარმომადგენელი ურალის წარმოების ერთეული "კომპანია" TechnoNIKOL ":", როდესაც თანამედროვე მაღალი ტექნოლოგიების დასავლეთ მოწყობილობა, სადაც ეს პროცესი კონტროლის ავტომატიკა, ადამიანის ფაქტორი არის დაყვანილი, რაც იმას ნიშნავს, რომ მასალა იქნება ისევე ახლოს, როგორც შესაძლო შემოთავაზებული სტანდარტი. თქვენ უნდა ყურადღება მიაქციონ აღჭურვილობა ლაბორატორია ქარხნის Rev. და ბოლოს, უბრალოდ დარწმუნებული უნდა იყოს კარგი იდეა, რათა შეამოწმოს ხარისხის დამოუკიდებელი ექსპერტი ლაბორატორიული ". ოპერატორები, ურალის სამი ყველაზე მნიშვნელოვანი გამყიდველი გადახურვითი მასალები. ეს "კომპანია" TechnoNIKOL ", რომ აქვს რეგიონალური ოფისები ყველა ძირითად ქალაქებში ურალის რეგიონში (ეკატერინებურგში, ჩელიაბინსკის, Magnitogorsk, პერმის, Ufa, ტიუმენიდან, Kurgan, Orenburg, Omsk) და წარმოადგენს პროდუქტების თავისი მცენარეთა - მთელი რიგი მოსაპირკეთებელი მასალები: Bikrost, Linocrom, Bipol, EcoFLEX, Uniflex, Vestoplast, Technoelast. განვითარებული და დაიწყო წარმოების მასალების ჯგუფი მიმდინარეობს გაერთიანებულია ბაზა მოწყობილობა breathable სახურავი (სერია "ფანი"). კომპანია "Uralspecstroy", , Ekaterinburg (ფილიალი ტიუმენიდან, Surgut, Omsk), ყველა ჯიშის შეთავაზებული ასორტიმენტი სპეციალიზირებული იყიდება ბიტუმი-პოლიმერული მასალები ტოპ-კლასი-soplast, Seelust, Novoplast, Technoelast და ruberoid. და კომპანია "Krovtreid", , Ekaterinburg (ფილიალი ჩელიაბინსკის, Ufa, პერმის, ნ. Tagle, Miass), ყიდის თითქმის სრულ გადახურვის პროდუქტები, სპეციალიზაციის - CT. ამ სამი სვეტები არიან ჩატარების შესახებ 70-80% გადახურვის ბაზარზე დიდი ურალის. გარდა ამისა, რეგიონებში აქტიურად ვმუშაობთ, ადგილობრივი პარტნიორები: in Omsk ქარხანა "Omskkrovlya", ჩელიაბინსკის ფირმა "Dekra", ეკატერინბურგში - OOO "TD Uralspecstroy", შპს "გადახურვის და საიზოლაციო", სს,, "Promstroypanel M", შპს " პრემიერ-მინისტრი,'jer OTK ", შპს" საწარმოს VEGA ", Perm - კომპანია" Teplov და Sukhov ", " Krol ", და ა.შ. გარდა ამისა, კომპანიები, სპეციალობით გადახურვითი მასალები, ისინი მოახდინეს სხვადასხვა მიწოდების ორგანიზაცია, ბაზები, სამშენებლო მაღაზიებში, საბითუმო საქართველოს სამშენებლო ბაზარზე. მათი წილი, შეფასებით, ანგარიში 10-15% თითოეულ რეგიონში. საკმაოდ დიდი წილი გაყიდვების მიდის პირდაპირ ქარხნები, გვერდის ავლით, სავაჭრო ქსელები. ", სანამ ცოტა ხნის წინ გადახურვის ბაზრის დაიხურა სამომხმარებლო, რომლებიც ხშირად არ ფლობს ინფორმაციას, რომელიც რეალურად აწარმოებს მასალები, სადაც თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ მათ საუკეთესო ფასი, " - ამბობს მიხეილ საზღვარგარეთ. - ნაკლებობა ოპერატორები ბაზარზე, პრაქტიკულად მონოპოლია. დღეს ეს არის უაღრესად კონკურენტული და გამჭვირვალე, არ არსებობს მხოლოდ კომპეტენტური გაყიდვების, მაგრამ ასევე ძლიერი პროდიუსერები, და თანაფარდობა ფასი და ხარისხის მასალები, საუკეთესო იყო ". ტენდენციები, როგორც ექსპერტები აცხადებენ, კომპანია "Uralspecstroy", წლიური გაყიდვების გადახურვითი მასალები ურალის გაიზარდა 10-15% ფიზიკური და 5-7% მონეტარული თვალსაზრისით. თუ მოსკოვში არსებობს ტენდენცია შეამციროს გაყიდვების მოცულობა - მომხმარებელთა გადასვლის უფრო ძვირი და გამძლე, ჩვენი ბაზრის მიხედვით ანალიტიკოსები, სტაგნაციის და oversupply მომავალი წლის p'უკეთესი არ მიიღოს ნებისმიერი: ყველაზე მეტად მაინც მირჩევნია, რათა შეაგროვოთ ფული და პატჩი. ანალიზის სტრუქტურა ბაზარზე, ექსპერტები აღნიშნა, სტაბილური შემცირება მოხმარების იაფი მასალები, თუმცა, ამტკიცებენ, რომ მომდევნო სამი p'ხუთი წლის ruberoid, rubemast, მასალების დაჟანგული ბიტუმი იქნება გადამწყვეტი თვალსაზრისით ტომი, მაგრამ ყოველ წელს დაკარგავს, ფინანსური ბაზრის წილი. ცხადია, გაიზრდება წილი ძვირადღირებული მასალები და დავდგეთ'ეს გამოწვეულია არა იმდენად, გაუმჯობესებული ფინანსური თანამდებობაზე ბიზნეს ქვე'ობიექტების რეგიონი, როგორც ცვლილებების Outlook, როგორც კონტრაქტორები და ბოლოს, მომხმარებლის customer gets მოსაწყენი წლიური piecing ერთი და იმავე ადგილას. მოსკოვის ბაზარზე, შედარებისთვის, არსებობს დიამეტრალურად საპირისპირო მიმართულებები. დედაქალაქში მომხმარებელს ურჩევნია, ან იაფი მასალების დაჟანგული ბიტუმი, პირველ რიგში, მინის ბოჭკოვანი, ან ძვირი პოლიმერული-ბიტუმი - ტიპის soplast და Technoelast. დიდი წილი იმპორტირებული მასალები ფინური შეშფოთება "KATEPAL" და სხვა საშუალო ფასი გაიყიდა მასალების დედა ვხედავ ნახევარი ორ ჯერ უფრო მაღალია. ზოგადად, ჩვენ გარკვეული შუალედი უკან კაპიტალის ბაზრის შესახებ p'Yat წლის. წყარო: ტექნიკური საბჭოს
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment