Wednesday, January 29, 2014

დევნა დრო 2006-11-07 12:03:30

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

In pursuit of time
2006-11-07 12:03:30

ივნისში ამ წლის უკრაინის ბაზარზე იყო მოიყვანა ახალი სერია ონკანები სამზარეულო და აბაზანა - "oras Ventura". კომპანია Oras უწოდებს მას "ყველაზე მოდური და თანამედროვე, აერთიანებს დანერგვა უახლესი ინოვაციები და აღორძინების" მოძველებული "კვლევა". უფრო მეტიც, როდესაც სერია, კომპანია გამოიყენება არასტანდარტული ტექნიკა, ჰყოფს დიზაინი ბოლო ადგილი პირველ და მნიშვნელოვნად შემცირდა განვითარების დროს სერია თითქმის 2-ჯერ. "&" შეხვდა Ayla Kortelainen, ექსპორტის მენეჯერი, და ჟან Rautavuori, პროექტის მენეჯერი, ელექტრონული პროდუქტები და აღმოჩნდა, რომ Oras ნიშნავს "გაკეთება" მთავარი გაყიდვების "oras Ventura" პირველი 2-3 წლის განმავლობაში, და არ 7-10 წლის განმავლობაში, როგორც ყოველთვის. შექმნა სერია "Ventura", "ჩვენ დაავიწყდა ყველაფერი ვიცოდი, და დაიწყო ვისწავლოთ ნულიდან", - საუბარი კომპანია Oras. "ამოსავალი წერტილი ამ ჩვენთვის მუშაობა სურვილი იყო კლიენტს. იდეა იყო გთავაზობთ პროდუქციას ფუფუნება სეგმენტის - რომ ადამიანები სარგებლობენ გამოყენება. მას შემდეგ, რაც შეიქმნა ეს, ჩვენ გვაქვს შედგენილი სია, კრიტერიუმებს, რომლებიც მნიშვნელოვანია სამომხმარებლო, და დაიწყო დიზაინი (და არა განვითარების წარმოების ტექნოლოგია, როგორც ადრე), რომ არის, პირველი დიზაინერი მისცა უფასო გაკონტროლების მისი წარმოსახვის და აზრები, და მხოლოდ ამის შემდეგ ტექნოლოგია დაიწყო მოერგოს ეს დიზაინი. სხვა სიტყვებით, ჩვენ უარი განაცხადა ტრადიციული მიდგომა განვითარებისა და გადავიდა ალტერნატივა. ასე რომ, პირველ რიგში, ჩვენ გვაქვს განსაზღვრული ჯგუფის მომხმარებელთა, და ამის შემდეგ - პროდუქციის მახასიათებლები, მათ შორის, მისი დიზაინი. და მხოლოდ ამის შემდეგ აღმოჩნდა, რომ შემუშავება წარმოების ტექნოლოგია", - განაცხადა ჟან Rautavuori. ეს იყო მიდგომა ორიენტირებული სამომხმარებლო, როგორც ადრე, ტრადიციული მიდგომა, დიზაინი იყო ჩვენთან ბოლო ეტაპზე. "" & "განვითარების ახალი სერია" Ventura "კომპანია Oras მიმართა ინოვაციური მიდგომა. მიიღო უფრო, ვიდრე ჩვეულებრივი (თქვენ თქვით, რომ ეს პროცესი, როგორც წესი, იღებს 2-3 წლის)? და რა პორტფელის პროდუქტების კომპანია Oras? ეს არის "Ventura" ინფორმაციით, ტერმინოლოგია მიღებული მარკეტინგი, არის "რთული ბავშვი." რამდენი ხანი დასჭირდება, როგორც ხანგრძლივი, როგორც ხანგრძლივი, როგორც პროდუქტი გადადის კატეგორიაში "ვარსკვლავები", და გაქვთ ახალი "პრობლემა ბავშვები"? ჟან Rautavuori: ტრადიციული მიდგომა გამოიყენება ყველა მწარმოებლები ამწეები მსოფლიოში, მათ შორის აშშ. და, როგორც წესი, დიზაინი დროს რა სერია 2-3 წლის განმავლობაში. და ინვესტიციების ოდენობა, დაახლოებით, 10 მილიონი აშშ დოლარი (საწყისი იდეა წარმოება). რაც შეეხება "Ventura", ეს იყო დიდი პროექტი, მაგრამ ის 1, 5 წლის განმავლობაში. ბუნებრივია, ჩვენი ყველა რესურსი იქნა მობილიზებული აქ: შეიძლება ითქვას, რომ ყველა 2000 80% ჩვენი მოცულობა პროდუქტის განვითარება და ყველა ინვენტარით ამ განყოფილებაში იყო დაკავებული, ეს სერია. და ბუნებრივია, რომ ასეთ მოკლე დროში უნდა განვითარდეს ეს ყველაფერი, ჩვენ უნდა უარი თქვას პატარა პროექტები: ასე რომ, ჩვენთვის ეს ძალიან მნიშვნელოვანი იყო. გარდა ამისა, ჩვენ გვაქვს ძალიან მკაცრი ვალდებულებები'asana ნაწილი სქემა - თუ ჩვენ გვქონდა დაგეგმილი, ასე, რომ თქვენ გაქვთ რაიმე მზად დრო, მაშინ ყველა ყველაფერს ვცდილობთ, რომ უზრუნველყოს, რომ ეს ასე იყო. დინამიკა გაყიდვების პროდუქციის სერია "Ventura" ჩვენ ასევე ვიმედოვნებთ, რომ მიიღოს ეს შედეგი, როგორც ყოველთვის. და თუ გაყიდვების მოცულობა ზოგიერთი ჩვეულებრივი პროდუქცია იზრდება დროთა განმავლობაში პირველად 7-10 წლის განმავლობაში მისი ცხოვრება (მაგალითად, ეს შეიძლება იყოს სტენდი', რადგან გაზრდის გაყიდვების წყალმომარაგების სარქველი, თქვენ უნდა მიიღოს თანხმობა მილსადენის კომპანიები და სხვა ორგანიზაციები), "Ventura", ორიენტირებული ზედა საფასო სეგმენტში, გაყიდვების ზრდა მოხდება vzryvoobraznyj, მაგრამ მხოლოდ პირველი 2-3 წლის განმავლობაში, და შემდეგ შეწყვეტს. და ჩვენ ვიცით კარგად, რომ თუ ასეთი ახალი პროდუქტების მაღალი სეგმენტის, განკუთვნილი სპეციალური ჯგუფები, არ იქნება კარგად გაიყიდა, პირველი თვის, იგი არ გაიყიდება სამუდამოდ. თუმცა, დღეს უკვე შემიძლია ვთქვა, რომ ორი თვის ჩვენ მოსალოდნელი სირთულეები მიწოდება იმდენად დიდი მოთხოვნა. შედარებით სხვა ე.წ. "ძნელი ბავშვები" - ჩვენ ძალიან ბევრი ეწევა ამ და წარმოადგენს შუა სეგმენტი მოხმარება, "Ventura" სადღაც ზემოთ, მაგრამ იმ პერიოდში შორის, შუა და ზედა ფასი სეგმენტების, ჩვენ, ალბათ, იქნება რაღაც უნდა განვითარდეს. როდესაც ძნელია, რა თქმა უნდა, საუბარი ადრე დაბადებიდან თუ არა, ეს არის გოგონა ან ბიჭი... "&":და რა არის სიცოცხლის ციკლის პროდუქტის, რამდენი დრო გადის შორის განვითარების და თარიღი, როდესაც ეს ამოღებულ წარმოება? J. G. : ტრადიციული მიდგომა - დაახლოებით 10 წლის. მაგრამ მაღალი სეგმენტის, როგორც წესი, გაცილებით მოკლე დროში - იქნებ 5 წლის განმავლობაში. ეს არ დგას,'იმის გამო, ტექნიკური შეზღუდვების - ყველა ჩვენი პროდუქცია არ არის ნაკლები, ვიდრე 10 წლის განმავლობაში, მხოლოდ მაღალი სეგმენტის განახლება სერია არის სწრაფად, ვიდრე საშუალო. თუმცა, ეს ტენდენცია: თუ ადრე სიცოცხლის პროდუქტი იყო ძალიან დიდი, მაგრამ ახლა ეს არის მუდმივად მცირდება. ასე რომ, ბუნებრივია, ჩვენ უნდა შემცირდეს განვითარების დრო და დრო მარკეტინგი შეამცირებს ბაზარზე. "&":როგორ შეადგინოს სია კრიტერიუმებს, რომლებიც მნიშვნელოვანია სამომხმარებლო? J. G. : ყველაფერი საფუძველზე კვლევა ჩაატარა დასავლეთ ქვეყნებში, სხვადასხვა კვლევით ორგანიზაციებში, როგორიცაა " Gallup. ეს მიდგომა ფართოდ გამოიყენება მაშინ, როდესაც ახალი საქონლის წარმოება. ეს კვლევები აჩვენებს, რომ კონსერვატორები და altruists შეადგინოს თითქმის 60% მთლიანი მოსახლეობის. და როდესაც ჩვენ დაგეგმილი გათავისუფლებას ასეთი კონკრეტული ხაზის პროდუქცია, როგორც "Ventura", გასაგებია, რომ ეს ადამიანი არ იქნება ჩვენი მომხმარებლებისთვის. იმის ნაცვლად, მომხმარებელთა გახდება ეგოისტური და Hedonists. ტიპიური წარმომადგენლები ამ ჯგუფში არიან ლიდერები, პოლიტიკოსები, ჟურნალისტები და არქიტექტორები. და მას შემდეგ, რაც ვიცოდით, თუ როგორ უნდა გამოყოს ჯგუფები მოსახლეობის, რა წილი მოსახლეობის საერთო ისინი წარმოადგენენ, კვლევის შედეგები, ასევე,'ი იმ ფასეულობებს, რაც ამ ჯგუფების მისცეს უდიდესი მნიშვნელობა. ყველა ეს ფაქტორი საფუძვლად დაედო განვითარების ჩვენი ახალი პროდუქტის და კიდევ მთელ ახალი სერია პროდუქცია. გარდა ამისა, ყველა არხი გაყიდვების ამ ახალი პროდუქტის განსხვავდება გაყიდვების არხების ჩვეულებრივი პროდუქტების მასა მოსახლეობა. და ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი იმისათვის, რომ ბოლო ეტაპზე - მარკეტინგული მასალები, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გაყიდოს პროდუქტი, არა საფუძველზე ტექნიკური მახასიათებლები, არამედ ემოციური საფუძველი. ამდენად, გამოცდილება გვიჩვენებს, რომ მას შემდეგ, რაც 2-3 წლის შემდეგ პირველი ნიმუშები კონსერვატორები და altruists შეეგუება პროდუქცია, და ის წყვეტს იყოს სიახლე მათთვის. და ისინი იწყებენ გსურთ შეიძინოთ ეს პროდუქტი. შესაბამისად, გაყიდვების მოცულობა გაიზრდება, იმის გამო, რომ საქონლის გახდება გაეცნო ახალ ჯგუფებს... ეს საინტერესოა, და მე ვერ გაიგო ამ თემა 2:00. და თუ ვთქვათ იგივე შესახებ, მობილური ტელეფონები, მაგალითად, ყველაზე პროგრესული ახალი Nokia 2-3 წლის გახდება, ნაცნობი და ხელმისაწვდომია, რომ იგი მზად იქნება ყიდვა კი ჩემი ბებია და ჩემი შვილი. "&":ასე რომ, ფაქტობრივად, ასახავს სქემა - ხალხის რეაქცია, ახალი პროდუქტი ან უბრალოდ მოწყობილობის ხალხი და საზოგადოება? J. G. : ის გვიჩვენებს, რომ ვაფასებთ სხვადასხვა ჯგუფის მოსახლეობაში, მიუხედავად იმისა, რომ პროდუქტი. ზოგიერთი ვაფასებთ ახალი და სხვა არის ძველი, გამოცდილი, საიმედო. ეს იყო გლობალური კვლევა ჩაატარა ყველა დასავლურ ქვეყნებში, და სავსებით შესაძლებელია, ყიდვა, შეკვეთით ფოსტით. ამ ჯგუფში ესწრებოდნენ დოქტორი მ. Puone, E & დ დიზაინი. გერმანიაში, აშშ-ში, ყველა დასავლურ ქვეყანაში არ ჩატარებულა მსგავსი კვლევები. "&":თქვენ თქვით, რომ ვითარდება სერია თქვენი დიზაინერი. მაგრამ ის მუშაობს კომპანიის 20 წლის. მაგრამ თქვენ ასევე განაცხადა, რომ იმისათვის, რომ მუშაობა ზედა-მარჯვენა სექტორის უნდა იყოს ახალგაზრდა, ამბიციური, და ასე შემდეგ,, როგორ მოვიზიდოთ ახალგაზრდა დიზაინერებს? J. G. : Jorma Vennola - ჩვენი დიზაინერი, რომელიც მუშაობს ჩვენი პროდუქცია თითქმის 20 წლის განმავლობაში. 1999 წელს მას მიენიჭა პრიზი დაასახელა კაი ფრანკო - ყველაზე პრესტიჟული ფინეთში სფეროში დიზაინი. შემიძლია ვთქვა, რომ Jorma ძალიან ახალგაზრდა - ეს იყო 50-ზე მეტი წლის განმავლობაში და ის არის ძალიან ენერგიული. ბუნებრივია, გვეგონა, რომ ხანგრძლივი და მძიმე იმაზე, თუ არა ამ ახალი ტიპის პროდუქციის გამოყენება დიზაინერი, რომელიც მუშაობს ჩვენთან ერთად 20 წლის, იქნება ის, შეძლებს გაფართოებას თქვენი ჰორიზონტს ისე, რომ შეიქმნას რაღაც ახალი. და, რა თქმა უნდა, ჩვენ მიხვდა, რომ იქ არის რისკი, რომ მას ან არ შეუძლია, ან არ გაბედა გადაადგილება, რათა რაღაც ახალი. მაგრამ ახლა, მას შემდეგ, რაც ამ პროდუქციის იყო გამოფენილი ფრანკფურტის გამოფენა, სიამაყით შემიძლია ვთქვა, რომ მათ შორის სიახლეები იგი სარგებლობდა უდიდესი პოპულარობით. ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი, იმიტომ, რომ ადრე, როდესაც ჩვენ გამოყენებული ტრადიციული მიდგომა, დიზაინერი შევიდა სამუშაოს ბოლო ეტაპზე, და ჰქონდა რამდენიმე SV'ხელები შეკრული. და ეს არის ამ სქემა, ბატონი Vennola 20 წლის და მუშაობდა. მაგრამ ახლა, როცა დიზაინერი პირველი მისცა უფასო გაკონტროლების მისი წარმოსახვის და აზრები, და მხოლოდ ამის შემდეგ ტექნოლოგია ადაპტირებული დიზაინი, მაშინაც კი, მაგალითად მხოლოდ ერთი "Ventura" ჩვენ შევძელით, რომ შეამჩნია, რომ როდესაც Rosu'ხელები შეკრული, თითქოს ის იყო გათავისუფლდა მონობის, გადავიდა უფასო პური და, სანამ მას', ახალი შესაძლებლობები. "&":მაგრამ, ალბათ, ღირებულება დიზაინი ამ შემთხვევაში იყო უფრო მაღალი, ვიდრე ნორმალური? J. G. : ღირებულება დიზაინი ამ სერიას წარმოადგენს 5-10% მთლიანი ღირებულება. ეს მართლაც ცოტა უფრო მაღალია, ვიდრე ჩვეულებრივი. "&":თუ თქვენ ფლობთ ტენდერი, მათ შორის დიზაინერების ან ოდესმე ჩაიდინოს ეს ნამუშევარი თქვენი სრული დიზაინერი? J. G. : პირველი, ჩვენი დიზაინერი (მუშაობდა კომპანიის 60-იან წლებში) - Capo Virkkala, ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი დიზაინერების ფინეთში. იგი უკვე საყოველთაოდ ცნობილია ქვეყანაში. დამფუძნებელი ჩვენი ფირმა არის ძალიან აფასებენ მას, იგი იცნობს მას პირადად, და ის, ფაქტობრივად, საკმაოდ ბევრი ყურადღება დაეთმო დიზაინი. დღეს ჩვენ თითოეული სახის პროდუქტის გადაწყვეტს, ვინ იქნება დიზაინერი. მაგრამ 80% შემთხვევებში ისინი უზრუნველყოფილნი არიან ჩვენი დიზაინერი. ასე გამოდის. "&":როგორ კომპანიის Oras ტრასპორტირების, როგორც ცალკე თავად კონკურენტები და სხვა კომპანიები, რომლებიც ცდილობენ, რომ ასლი მისი სტილი? J. G. : როდესაც ჩვენ დავიწყეთ, ეს მოვლენები, ვფიქრობდი, რომ ეს იყო უბრალოდ აპირებს სერია ამწეები, ახალი დიზაინი, და ყველა. მაგრამ მას შემდეგ, რაც ჩვენ გვაქვს ძალიან მაღალი ტექნოლოგიური პოტენციალი და ჩვენ ვიცით, თუ როგორ უნდა იმუშაოს ლითონის, ელექტრონიკა, პლასტიკური, ამ functionalist ჩვენ'დაკავშირებული დიზაინი. ასე რომ, ოჯახის ამწეები, რომელიც მოიცავს, მოიცავს ტრადიციული საცხოვრებელი ელექტრონული ონკანები. და, მართალი გითხრათ, მე ჯერ კიდევ არ ვიცი ვინ შეძლებს ასლი მათ. "&":რას უწოდებენ ყველაზე ძლიერი საბაზრო უპირატესობები Oras? J. G. : ჩვენ ანიჭებენ დიდ მნიშვნელობას შერჩევის ჯგუფების მომხმარებელს, რომელსაც ჩვენი პროდუქტების, ასე რომ, ჩვენ ინარჩუნებს ბევრ ქვეყანაში, იქ არის ძალიან ძლიერი მარკეტინგული მომსახურება. ამიტომ, ფუნქციონალიზმის და დიზაინი,',, ერთიანი ერთად - ეს არის ჩვენი სიძლიერე მარკეტინგი. და ნივთები, როგორიცაა სერია "Ventura", ეს არის უაღრესად მნიშვნელოვანი, რომ წარმოების პროცესი და მარკეტინგის მუშაობდა მიმართ იგივე მიზანი. და, რა თქმა უნდა, ბრენდი უნდა იყოს საკმარისი, რომ ყველა ამ გაიყიდა... და მაინც, იმ ბაზრებზე, სადაც ჩვენ უკვე ჩამოყალიბებული, ჩვენ არა მხოლოდ გაყიდვის პროდუქტები, არამედ გარანტია, რომ ის იმუშავებს, და დაეხმაროს ან მომსახურების ან სარემონტო. ეს გრძელვადიანი საქმიანობის თითოეული სახის პროდუქტის სასარგებლოდ მომხმარებელს ბიზნეს იდეა Oras. ამიტომ, და დიზაინი ჩვენ არ ტოვებს მოკლევადიანი, ზოგიერთი მოდის ტენდენციები. ჩვენი მიზანია, რომ ყველა ის პირი, ვინც იყიდა ჩვენი წეროს, ჩვენ ვიყავით ბედნიერი, რომ, ვთქვათ, 10 წლის ან მეტი, როცა მას სურს, რომ შეიცვალოს, იგი იმუშავებს, რათა ჩვენი პროდუქცია. მას შემდეგ, რაც ყველა, faucet არის faucet, ეს არის სისტემა, რომელიც შედის ქონება, და ეს არ არის ჰალსტუხი, რომელიც უნდა შეიცვალოს ყოველდღე. ასე რომ, თუ ჩვენ ამუშავება ექსტრემალური დიზაინის წეროს, დააინსტალიროთ, უნდა redo მთელი აბაზანა. ეს არის უხერხული. "&":როგორ capacious და პერსპექტიული ბაზარი მიგაჩნიათ, უკრაინა? Ayla Kortelainen: მისი მუშაობა უკრაინაში დავიწყეთ, უბრალოდ 3 წლის წინ. და ეს ბაზარი ჩვენთვის, ჯერ კიდევ სრულიად ახალი. რა თქმა უნდა, ჩვენ არ მიეწოდება ჩვენი პროდუქცია ყოფილ სსრკ-ში, შავი ზღვის საკურორტო კომპლექსები, რომლებიც დიდი რაოდენობით ამწეები Oras. მაგრამ მიუხედავად ამისა, ყოველ წელს ჩვენი გაყიდვების მოცულობის ზრდა, და ჩვენ გვჯერა, უკრაინის ბაზარზე. ეს არის მზარდი ბაზარი და ჩვენ იმედი გვაქვს, რომ პოლიტიკური და ეკონომიკური მდგომარეობა იქნება უცვლელი რჩება, და ეს იმას ნიშნავს, რომ ჩვენი გაყიდვები გაიზრდება მომავალში. "&"გაქვთ თუ არა რაიმე კვლევა განთავსება წარმოების უკრაინაში? პოლონეთში, როგორც თქვენ გახსნა ქარხანა... ა. კ : მოლაპარაკებები გაიმართა სხვა ქვეყნებში, აღმოსავლეთ ევროპაში, არა მარტო უკრაინაში, მაგრამ გადაწყვეტილება ჯერ კიდევ არ შექმნილა. მაგრამ ეს არ არის სულელური რამ. "&":თქვენ მიაპყროს ახალი ნიმუშები პროდუქცია ყველა ევროპულ ბაზრებზე, ამავე დროს, ან არსებობს გარკვეული მდგრადობა თქვენი მოქმედებები? ა. კ : არსებობს სხვადასხვა მიდგომები. ასე რომ, თუ არ არის ახალი პროდუქტი, რომელიც იყენებს ახალი ტექნოლოგია, ხარისხის ნიმუში, ჩვენ ვიწყებთ ერთ ან ორ ქვეყანაში. და მაგალითად, "Ventura", დაიწყო ბაზარზე ამ გაზაფხულზე, ასე რომ, ტესტირება, და ელექტრონული მოწყობილობები უკვე ასე რომ ტესტირება ყველა ევროპულ ქვეყნებს, რომ ეს მოხდება, ამავე დროს. "&":თქვენ თქვით, რომ ფილტრები დამონტაჟებული Oras ონკანები, ევროპაში უნდა შეიცვალოს ყოველ 2 წლის, და ფინეთის ისინი არ იცვლება. მაგრამ ჩვენ გვაქვს ბევრი წყალი ცაცხვი. როგორ სამართლიანი უკრაინა შედეგები პროდუქტის ტესტირება Oras ევროპაში? ა. კ : როცა გაიგო შესახებ ევროპის, ჩვენ ნიშნავს, რომ მთელი ჩვენი ევროპულ ბაზარზე, მათ შორის უკრაინა. და ცაცხვი, როგორც დიდი პრობლემა დანიასა და გერმანიაში. მაგრამ კირის გავლენას არ ახდენს დაბინძურება, ფილტრაცია mesh არის grid, რომელიც შექმნილია თავიდან ასაცილებლად სარქველის მსხვილი ნაწილაკები. "&":რა უშლის ხელს, ხელი შეუწყოს თქვენი საქონლის ბაზრების აღმოსავლეთ ევროპის, მათ შორის, უკრაინა? ა. კ : ერთი დაბრკოლებები ფასების დონეზე. ჩვენი პროდუქცია, ყველას არ შეგვიძლია. და სხვა დაბრკოლებები უნდა შევხედოთ ჩვენი კონკურენტები. არსებობს ასევე სხვა მწარმოებლები სხვადასხვა ქვეყნიდან, რომელიც ასევე ცდილობს უკრაინის ბაზარზე. თუმცა, იმის გათვალისწინებით, რომ აქ, უკრაინაში, კარგი პარტნიორები, ჩვენი გაყიდვების მოცულობის ზრდა ყველა დროის. მაგრამ ჩვენ ვცდილობთ, რომ იყოს უფრო აქტიური და უფრო მეტად აინტერესებს ჩვენი პარტნიორები. გარდა ამისა, ცდილობენ აინტერესებს ბოლომდე შესახებ, რომ მას დარჩა კმაყოფილი ჩვენი პროდუქცია. "&":მაგრამ კონკურენტები ამის გაკეთება, ძალიან... ა. კ. : რა თქმა უნდა, გარკვეული. თუმცა, არა ყველა. როგორც წესი, აქ, ფინეთში, კომპანია, რომელიც უზრუნველყოფს გაყიდვების, გარიგება, და ინსტალაცია და მომსახურება. მე როგორც მესმის, უკრაინასა და რუსეთში, მაღაზიაში რომ გაყიდა წეროს არ არის პასუხისმგებელი მისი მონტაჟი. და ჩვენ მომზადება და გამყიდველები და პერსონალი. და ამას თავს, არ მოვიზიდოთ სპეციალისტები გარედან. დახმარება "&" შეშფოთება Oras არის ლიდერი გაყიდვების წყლის მოწყობილობები სკანდინავიაში და ერთ ერთი ყველაზე დიდი მწარმოებლები წყლის მოწყობილობები ევროპაში. ჯგუფი აქვს საწარმოო ობიექტების ფინეთი, გერმანია, ნორვეგია, პოლონეთი, ასევე კომერციული ფილიალები და წარმომადგენლობები 18 ქვეყანაში, ევროპაში და ჩინეთში. ოფისთან საზრუნავი ქალაქ Rauma (ფინეთი). შეშფოთება Oras შეიმუშავებს, აწარმოებს და გთავაზობთ ბაზრის ერთ ბერკეტი მიქსერი, thermostatic და ელექტრონული ონკანები, სარქველები და ელექტრონული მოდულები.
წყარო: თანამგზავრი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика