მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
ექსკლუზიური ვარიანტი 2006-11-07 12:04:26
მყარი გარემოებები დაარღვია კომპანიის განვითარების გეგმები "Majolica" პირველ წელს მისი არსებობის შესახებ. გადარჩენა კომპანიის მენეჯერები იძულებული ფოკუსირება მუშაობა ბაზრის ის სეგმენტი, რომ კონკურენტები განიხილება, აბსოლუტურად უიმედო. დღეს კომპანია დარწმუნებულია, რომ ცხოვრება თავად შესთავაზა "Majolica" ოპტიმალური ვარიანტი განვითარების სტრატეგია. შექმნა კომპანია "Majolica" მისი დამფუძნებლები და მენეჯერები დგანან'იყო დაკავშირებული ერთად გახსნა სალონი, რომელიც წარმოდგენილი იქნება ფუფუნება terracotta ფილების და სანიტარული ტექნიკა ევროპის წამყვანი მწარმოებლები. ჩვენ ავირჩიეთ ადგილი წინაშე ვლადიმერ ბაზარზე კიევში, ჩადებული თანხები. მალე ნათელი გახდა, რომ გახსნის სალონი ახლო მომავალში არ მოხდება. როგორ გზამკვლევი "Majolica"შეცვლით სტრატეგია, მათ მოახერხეს, რომ იპოვოს არასასურველ სიტუაციაში, ახალი შესაძლებლობა განვითარებას", &" ამბობს კომპანიის დირექტორი იური suhina. "L": იური, რატომ დაგეგმილია დაიწყოს ოპერაციის კომპანიის ეს არის გახსნა საკუთარი სალონი? S. Y. : გარკვეულწილად წავიდა ბაზრის შესახებ. ექვსი წლის წინ იყო სტერეოტიპი, რომ გზის კერამიკული ფილები უნდა იყოს გაიყიდა სალონი. ჩვენ წარმოდგენილი კიევი ბაზარზე არ არის მხოლოდ გზა და ძვირადღირებული ფილები, წარმოებული პარტიების მიერ მხოლოდ ქვეშ მიზნით. მაშინ ეს იყო რთული კი წარმოიდგინეთ, რომ თქვენ შეუძლია გაყიდოს ასეთი პროდუქტები არის. ჩვენ ადგილი საპირისპირო ვლადიმერ ბაზარზე აიყვანეს გრძელვადიანი ხედი: მთელი ქალაქი ცენტრი, შესასვლელში ჩვენთვის არის კომფორტული, რომ პარკი მანქანა, ბაზარზე არ არის იაფი, შესაბამისად, მყიდველებს, ძირითადად, მდიდარი ადამიანი. ამავე დროს, მაშინაც კი, თუ ბაზარი გაიხსნა სავაჭრო ობიექტებში ფილები და სანიტარული მოწყობილობები, კონკურსის აშშ ისინი: ჩვენ ყოველთვის მუშაობდა სხვადასხვა სამომხმარებლო სეგმენტები. "&":და როგორ შეიცვალა სტრატეგიის განვითარება? S. Y. : ჩვენ არ შეცვლილა. უბრალოდ დაიწყო ნულიდან. პირველი, ჩვენ, როგორც ყველა სხვა, დარწმუნებული იყო, რომ ექსკლუზიური მასალები კაპიტალური მშენებლობა არაფერი აქვს. მაგრამ იყო სხვა გზა. სანამ "ექსკლუზიური" ჩვენ დასძინა პროდუქცია ძვირია და საშუალო ფასი კატეგორიები და ეს ნამუშევრები წავიდა დაპყრობა ბაზარზე "capstroy" და რეკონსტრუქცია. "&":რატომ არის "Majolica" არ გთავაზობთ მთელი მერყეობს ექსკლუზიური იაფი პერსონალი? S. Y. : მას არ სურს, იყოს ში. პრიორიტეტი ჩვენთვის მაინც ელიტარული პროდუქცია. საწყისი იდეები, საკუთარი სილამაზის, ჩვენ, ასევე, საერთოდ, უარს არ იტყვის. შემდგომი განვითარების კომპანია დაადასტურა სისწორეს ჩვენი ტაქტიკა. ფორმირების ასეთი პროდუქტის პორტფელი, ჩვენ შეგნებულად თავი შეიკავა ბრძოლის შესახებ,'ობიექტები, სადაც იგი გამოუსადეგარია. მაგრამ ჩვენი სეგმენტი იმ დროს კონკურენცია არ იყო ასე. აღმოჩნდა, რომ დაახლოებით'ობიექტები, რომლებიც გამოიყენება მაღალი ხარისხის ძვირადღირებული მასალების, ასე არ არის პატარა. ეს იყო მხოლოდ, ასე ვთქვათ, მისაღებად შევიდა კლუბი. "&":რას გულისხმობთ? S. Y. : სამშენებლო ყოველთვის მონაწილეობა მიიღოს მომხმარებელს, არქიტექტორი და კონტრაქტორი (სამშენებლო კომპანია). მიმწოდებელი მოდის შესახებ,'ობიექტის მეშვეობით, ერთ-ერთი ასეთი პარტიები. მისი მუშაობა ჩვენ არ ხელმძღვანელობს ამ პრინციპებს: პატიოსნება, მოქმედების ფასი, მიწოდების სიზუსტით, ხარისხის უზრუნველყოფის, მასალების, წესიერება. და, შედეგად, სამივე მხარე კმაყოფილი. ეს საშუალებას გვაძლევს შევქმნათ ერთგვარი ჯაჭვური რეაქცია. ამგვარად, მთელი წლის განმავლობაში, ჩვენ მოიპოვა კარგი რეპუტაცია, ხალხში დაკავშირებული მშენებლობა და არა მხოლოდ. ეს ქმნის შთაბეჭდილებას, რომ კონკურენტები არ შეიტყო ჩვენი კომპანია მხოლოდ მაშინ, როცა ისინი თავს არ დაიწყო რათა ნახოთ ინტერესი წყაროები კაპიტალური მშენებლობა. "&":იური, არსებობს განცდა, რომ p'მეხუთე წლის მანძილზე "Majolica" საკუთარი სილამაზის გახდა აუცილებელი. რატომ უნდა გაიზარდოს ხარჯვის, SV'იქნას განხილული გაყიდვების მცირე პარტიების ბოლომდე შესახებ? S. Y. : კარგად, პირველ რიგში, ბიზნესი ვერ უძლებს მაინც. ეს უნდა განვითარდნენ. და სილამაზის ჩვენ ვხედავთ, როგორც საშუალება, რათა უზრუნველყოს ზრდის. მეორეც, გამოცდილებას მოგვცა სწორი ძალიან იდეოლოგიას სალონი. არავინ არ ელოდება ხვალ ჩვენთვის აქ იქნება rush of გულშემატკივარი shoppers. რა თქმა უნდა, ჩვენ მხოლოდ ბედნიერი. მაგრამ მე ვფიქრობ, რომ რიგი საბოლოო მომხმარებელს გაიზრდება ეტაპობრივად. და მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენი მთავარი სამიზნე აუდიტორია არის იგივე არქიტექტორები და დიზაინერები, SV'ASCI, რომელთანაც ჩვენ გვქონდა შემუშავებული. უფრო სწორად პოზიცია სალონი "Majolica", როგორც "შოუ-რუმში". აქ ხალხს შეუძლია მოვიდეს და ვხედავ, თუ როგორ შეიძლება გამოიყურებოდეს ინტერ'jer. ეს ტერიტორია იყოფა შესაბამის ბლოკები. მაგალითად, პროფესიონალები ვიცი, რომ ეს კრამიტი "Marazz" (MARAZZI). მაგრამ მომხმარებელს ვიცი, რომ ეს არ არის საჭირო,'დაკავშირებული. აქ ხედავენ ინტერ'EP, რათა განიხილონ ნიუანსი, მაგალითად, ფერი ჩრდილში. "&":რატომ ასეთი შესაძლებლობა არ შეიძლება შექმნილი ოფისი? S. Y. : რა თქმა უნდა, ოფისი აქვს ტერიტორიები, სადაც თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ დირექტორია და გაეცნოს გარკვეული ნიმუშები. არადა, რომ შეიქმნას შესაბამისი გარემო არის ძალიან რთული. არსებობს კიდევ ერთი ფაქტორი. მოდით მოვუწოდებთ ეს ფაქტორი პრესტიჟი. როგორც გამოცდილება გვიჩვენებს, რომ ბევრი კერძო კლიენტებს ვფიქრობ, რომ აირჩიოს საქონლის სალონში - ეს არ არის იგივე, რაც კომპანიის ოფისში. და ბრძოლა სტერეოტიპი ამ შემთხვევაში არის thankless ამოცანა, და არ არის საჭირო. გარდა ამისა, არსებობს ასევე მოდის ელემენტს. გახსნაზე სალონი შემოდგომაზე მოვიდა იტალიელ პარტნიორებთან. რა თქმა უნდა, სიამაყე ყველა თანამშრომელი ახარებდათ, თუ როგორ შეაფასა შედეგები ჩვენი ძალისხმევა, საწყისი თვალსაზრისით, პრაქტიკული სარგებელი მნიშვნელოვანია, რომ პარტნიორებს ესმით სერიოზული ზრახვები და თანამშრომლობის პერსპექტივები კომპანია "Majolica". ყოველივე ამის შემდეგ, საუკეთესო მწარმოებლები ექსკლუზიური პროდუქცია არ მუშაობს ორი დილერები ამავე რეგიონში. განსაკუთრებით იმის გათვალისწინებით, შედარებით მცირე ზომის ბაზარზე. თუ თქვენი პარტნიორი არ არის კმაყოფილი : "Marazz" ან "ვერსაჩეს (ჯანი ვერსაჩეს), ისინი უბრალოდ იპოვოს მეორე ბანკირი. "&":თქვენ გამოყენებული მიმართ სალონი სახელწოდებით "show room". რატომ აირჩიეთ ეს ფორმა? S. Y. : ეს ფორმა ითვალისწინებს სპეციფიკა საქონელი. ექსკლუზიური შეუძლებელია გაყიდვა საწყობი ზოგადად. მთელი ამ წლების განმავლობაში ჩვენ არ გვაქვს ორი იდენტურია, ბრძანებებს. უფრო მეტიც, მხოლოდ "Marazz გთავაზობთ 5 ათასი სახეობის პროდუქცია. და მომწოდებლები ჩვენ გვაქვს უფრო მეტი ვიდრე 20. პლუს, დიდი ნაწილი ფილები, რომ აღარაფერი ვთქვათ, სანტექნიკა, გააკეთა იმისათვის, სურვილები მომხმარებელს. მთავარი მიზანი აქ ადამიანები ვერ ცხოვრობენ ინტერ'კურიერი, ვგრძნობ. იქ უკვე იყო შემთხვევები, როდესაც სტუმარი გადის სალონში და განაცხადა, რომ გზა მინდა, და ადგილები მიზნით. "&":ახალი ფორმა მუშაობა, რა თქმა უნდა მოითხოვს ახალი მიდგომა სფეროში მარკეტინგი და რეკლამა? S. Y. : რა თქმა უნდა. სამუშაო ბაზარზე კაპიტალური მშენებლობა და რეკონსტრუქცია, ჩვენ ხელს არ უწყობს ყველა. პირველად სცადა მიიღოს მონაწილეობა სპეციალიზებული გამოფენები. რომელსაც თითქმის ნულოვანი შედეგი, ეს იდეა იყო, რაზეც უარი მიიღო. ახლა ვაპირებ დავუბრუნდე ამ მცდელობა. უკვე მარტში იმისათვის, რომ უფრო დგას ორი კიევი მშენებლობა გამოფენები. "ა": როგორ, თქვენი აზრით, განმარტავს არარსებობის შედეგი, მაშინ, და როგორ გავზომოთ ეს არის? S. Y. : გავზომოთ იგივე იქნება, როგორც ადრე. ნამდვილად დაინტერესებული სტუმარი დგანან, ანუ პოტენციური კლიენტი, რომელიც ყოველთვის სურს იცოდეს, მიიღოს დირექტორია. მაგრამ ის ყველაფერს ტოვებს ბიზნეს ბარათი, ან უბრალოდ დაწერეთ თქვენი მდებარეობა. რაოდენობა ასეთი კონტაქტები და დადგენა, ეფექტურობის შემთხვევაში. რამდენიმე წლის წინ, ბევრი მოვიდა და ვუყურებ. მაგრამ სწავლა, რომ ჩვენ არ გვაქვს პარფიუმერია, ინტერესი დაკარგა. ახლა, მე ვფიქრობ, რომ ყველაფერი უნდა იყოს განსხვავებული. ყოველ შემთხვევაში, ჩვენთვის ცნობილი გახდა, რომ ყველა დროის. ცხოვრება გვკარნახობს თვალსაზრისით ჩვენთვის, და არა პირიქით. წყარო: თანამგზავრი
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment