Saturday, January 18, 2014

ფული - spray " 2006-11-07 12:16:08

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ფული - spray "
2006-11-07 12:16:08

პროდუქტები შესთავაზა ბაზარზე, - პროფესიული და საყოფაცხოვრებო სარწყავი სისტემები, აქსესუარები. გაყიდვების მოცულობა, 2002 წელს - $ 3-4 მილიონი (საცალო ფასები; გარეშე ტუმბოები და სატუმბი სადგურები). ბაზრის სტრუქტურა - 90-95% იმპორტირებული პროდუქციის 10% - შიდა (მონეტარული თვალსაზრისით). რაოდენობა ოპერატორები - 10 უმსხვილესი იმპორტიორები და wholesalers, 150-ზე მეტი საბითუმო და საცალო ფირმებს და კერძო მეწარმეებს, 30-ზე მეტი ბაღის ცენტრებში, პეიზაჟი და სამონტაჟო კომპანიები. სიტუაცია ბაზარზე, ბაზარზე სისტემები სარწყავი უკრაინაში გავლენას ახდენს ზრდის. მაგრამ გაცხოველებული ვაჭრობა "privalki" და უზრუნველყოფა დაკავშირებული მომსახურება, შეინიშნება მხოლოდ მებაღეობის და სასათბურე მრეწველობის. სოფლის მეურნეობის იძულებულია მოაგვაროს მოძველებული საფონდო საბჭოთა ასხამდნენ მანქანები. მაგრამ ადგილობრივი მუნიციპალური მომსახურება, განსაკუთრებით დედაქალაქში, ცოტა ხნის წინ იქ გაიზარდა ინტერესი ასხამდნენ აღჭურვილობა. მოედნების და გოლფის კურსები, ასევე იყენებს თანამედროვე სარწყავი სისტემები. ახლა 70-80% ასხამდნენ ტექნიკის შეძენა პირებს და მხოლოდ 20-25% არის ორგანიზაციები და ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებს. მაგრამ უმრავლესობა გამყიდველები აღნიშნა, რომ წილი "მიერ ორგანიზებული" მყიდველებს იზრდება. ბაზარი იმდენად დინამიური და ახალგაზრდა, ბევრი ოპერატორები, როგორც ერთად,'აღმოჩნდა, არ შეამჩნიონ იმ მოთამაშეებს, ვინც "'ჭამა" უკვე 10% - მდე საერთო "pie". მართლაც, ბევრი თვალი გარშემო მხოლოდ ერთხელ - იმიტომ, რომ მათ აქვთ გაყიდვების ზრდა 200-300% - იანი წელიწადში. შესახებ ახალგაზრდული ბაზარზე არის დასტურდება ნაკლებობა საერთო ტერმინოლოგია, პროფილი პოზიციები UCC FEA. მომწოდებლების არ იმპორტი საქონლის ქვეშ კოდები "კიდევ ერთი, კიდევ ერთი, კიდევ ერთი". ბაზრის მოცულობა აზრით ოპერატორები გაყიდვების მოცულობის სარწყავი გაიყო. მისი თქმით, ბევრი კომპანია (მაგალითად, "Cypress", "რობერტ ბოშის", "ტყის"), 2002 ბაზარზე გაიზარდა 20-30% - ით. მაგრამ არსებობს ბევრი ოპტიმისტები (მათ შორის, მაგალითად, კომპანია "alcest", "Dneprokoks", "ელიტ Edelweiss"), დარწმუნებული ვარ, რომ გაყიდვების ზრდის შეადგინა 150-300% (მონეტარული თვალსაზრისით). ალბათ ზოგიერთი ექსპერტები შეფასებული ბაზარზე დინამიკა მაჩვენებლებს, მათი კომპანიები. ექსპერტის შეფასებები საქართველოს ბიზნეს, იმის გათვალისწინებით, ბაზრის წილი ძირითადი ოპერატორები განხორციელების სარწყავი წელი გაიზარდა 100-130% - ით და მიაღწია $ 3-4 მილიონი (გარდა წყლის მიმღებები; ბაზრის შესახებ, ელექტრო ტუმბოები, ვხედავ ბიზნესის # 11-17. 03. 03 წლის ). კიდევ $ 0, 3-0, 5 მილიონი გაიყიდა მომსახურება პროექტირება და მონტაჟი სისტემები. სპექტრი ბოლო წლებში წილი პროფესიული სარწყავი სისტემების საერთო გაყიდვების მოცულობა საგრძნობლად გაიზარდა. თუ 2001 წელს, ოპერატორები არიან შეფასებული მისი, არა უმეტეს 20%, 2002 წელს - 30-35% - ით. ერთად'არსებობს ახალი ბრენდები - Hunter, წვიმა ფრინველის. გაფართოვდა ასორტიმენტი საყოფაცხოვრებო სარწყავი სისტემები, განსაკუთრებით წარმოების სავაჭრო ნიშნების, Bosch და Uniflex. მაგრამ მაინც მნიშვნელოვანი წილი ბაზარზე აღჭურვილობის "no name" from აზიელი მწარმოებლები (იხილეთ ცხრილი). ხშირად ეს რეექსპორტის პოლონეთიდან, ან რუსეთი. Bestsellers იგივე გაყიდვების ამ სეზონში მოვაჭრეები მოუწოდა Hunter sprinkler PS-04, იმპულსი sprinkler Bosch AIR500 (30% შემოსავალი გაყიდვების ყველა გაყიდვის მიხედვით), trolley Claber 15-მეტრიანი შლანგი Aqva Pony და ა.შ., ტექნიკა, რომელიც ექსპერტები, ასევე, ვურჩევ, თვალი, მართკუთხა ქალბატონი Bosch AVR და "ბაღში წყლის მიწოდება" Gardena. გაყიდვების სპექტრს ოპერატორები 2002-2003 შესამჩნევად გაფართოვდა. ერთად "alcest", "Cypress", "პუნქტი, Netafim", "ელიტ Edelweiss" მიწოდების "polular" დაკავშირებული და სხვები (მსოფლიოში ცნობილი ინსტრუმენტი) ფირმების როგორიცაა "Dneprokoks", "რობერტ ბოშის", "ტყის" და "ესკო-ს". ტრადიციული განაწილების არხები და საცალო ვაჭრობის ობიექტში და პირდაპირი გაყიდვების გზით მომწოდებლები და დილერები დაემატა ახალი: ბაღის ცენტრებში და ლანდშაფტის კომპანია. ზოგიერთი კომპანია მჯერა, პერსპექტიული მიმართულებით გაყიდვების პოლიტიკის მუშაობა თავისი სამონტაჟო ერთეული და სამონტაჟო კომპანიები. ახლა, მაგალითად, პროდუქცია Claber თანახმად, შპს "Dneprokoks", ნაწილდება შემდეგნაირად: 60% - მეშვეობით დილერის ქსელის, 27% მეშვეობით სამი მაღაზიები Zaporozhye, 17% მეშვეობით ინსტალატორები. თუმცა, მნიშვნელოვანი ნაწილი ასხამდნენ აღჭურვილობა, განსაკუთრებით იაფი, გაიყიდა ბაზრები. ცოტა ხნის წინ ხელშეწყობა, პროფესიული სისტემები უკვე bottleneck - უნდა შეასრულოს წინასწარი დიზაინი და მონტაჟი ანაზრაურების სისტემები. ზოგიერთი ობიექტში უკვე ვერ უმკლავდება მოცულობის სამუშაო. ახლა პროექტები და მონტაჟი დაიწყო და მათი დილერები. სხვათა შორის, ხშირად კლიენტებს, რათა სარწყავი სისტემა, როდესაც კომუნიკაციის ფართი ექვემდებარება სარწყავი, უკვე ასახული. ჩვენი აზრით, რომ თავიდან ავიცილოთ მსგავსი სიტუაცია შეიძლება, "zagross" სამშენებლო კომპანიებს. ფასები საშუალო ფასები სარწყავი სისტემების აქვს განვითარებული შემდეგ. საშუალო ღირებულება კომპლექტი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ცნობილი ბრენდების არის განსაზღვრული კურსით $ 0, 1-0, 3 $ 1 კვ მ მიწის ნაკვეთი. დამოკიდებულია კონფიგურაცია და ბრენდის ტექნიკის ფასი შეიძლება განსხვავდებოდეს მიერ 2-3-ჯერ. მომსახურების ცხოვრებაში შლანგები ასევე განსხვავდება 5-10-ჯერ, 1-2 - 10 წლის. ფასი პროფესიული სისტემების გაანგარიშება $ 1-4 (ზოგჯერ $ - მდე 8) დღეში 1 კვ / მ პროექტის ღირებულება - $ 0, 1-0, 2 იყიდება 1 კვ / მ შექმნის სარწყავი სისტემის ბაღი ფართი 50 ჰექტარი მხოლოდ აღჭურვილობა შეიძლება დაგჭირდეთ $ 5 ათასი, მათ სატუმბი სადგური "pull" დაახლოებით 10%, მილები - 12%, გაყიდვის, solenoids, მეტეოროლოგიური სადგური და დისტანციური კონტროლი - 40%, ელექტრო კაბელები და ა.შ. - 38%. სხვათა შორის, "კარგი" ნაწილი მომხმარებელთა მზად ვართ ყიდვა პროფესიული სარწყავი სისტემა. გაყიდვების ხელშეწყობა რეკომენდირებული მეთოდები გაყიდვების ხელშეწყობა ოპერატორები მოიცავს: დემონსტრირება მუშაობა, სისტემების სარწყავი: მაღაზიები, ცხოვრობს ადგილებში, მყიდველი, გზით, ვიდეოები; გაფართოებას დიაპაზონი, კომპეტენტური მისი გათვლებით სავაჭრო ობიექტებში; აქციების გატარება აღჭურვილობა, მოდელები, თავისუფალი პროფესიული დიზაინი სისტემები ზამთარში; რეკლამა სპეციალიზებული და ბიზნეს პუბლიკაციები, მონაწილეობა სპეციალიზებული გამოფენები; სასწავლო დილერები (დილერები გთავაზობთ ძებნა თითოეულ კლიენტთან ინდივიდუალური მიდგომა. მაგალითად, თქვენ შეიძლება დაეხმაროს მომხმარებელს შეინახოთ ფული ორგანიზება zonal სარწყავი დიდი ნაკვეთი პატარა და იაფი სისტემა, არ ივიწყებს, რომ 1 კვადრატული მეტრი გაზონის უნდა 4-10 ლ წყალი დღეში). ამინდი სეზონზე აქტიური გაყიდვების ბაზარზე სარწყავი მეშვეობით ცივი გაზაფხული გაიხსნა დაგვიანებით, 1, 5-2 თვის. ეს გვაწუხებს არა მხოლოდ პატარა, არამედ ძირითადი მოთამაშე. გაყიდვების პრაქტიკულად არ შეძენით ყველაზე ოპერატორები შეაჩერა. "მოულოდნელად," მოვიდა ცხელი და მშრალი შეიძლება მკვეთრად გაიზარდა მოთხოვნა და ნაწილობრივ (და ვის, და მეტი) ოფსეტური დანაკარგები. ახლა ზოგიერთი, მიუხედავად სისტემების დეფიციტი. მომწოდებლები უნდა აღმოფხვრას დეფიციტი და მოწყობა მიწოდება. და მაინც, მიუხედავად ცუდი დაიწყოს სეზონი, წლის ბოლოს ბევრი კომპანია ველით მნიშვნელოვანი გაყიდვების ზრდის. საშუალოდ, 2003 წელს ეს შეიძლება იყოს დაახლოებით 80%და მოცულობის ბაზარზე სარწყავი სისტემების მიღწევა $ 6-7, 5 მილიონი რეფერენტი ამბობს ალექსეი Pogorelov (23), დირექტორი მარკეტინგი და გარე SV'კავშირი "ტყის" (გ კიევში; დისტრიბუტორი ამერიკული პროფესიული RainBird სარწყავი სისტემები და ექსკლუზიური დისტრიბუტორი შვედური კორპორაციები Husqvarna; 1992 წლიდან, 30 ადამიანი ): - მე აღვნიშნო, კმაყოფილებით, რომ, მიუხედავად ნაკლებობა საიმედო ინფორმაცია, კვლევის საინტერესო იყო და საკმაოდ შესახებ,'ვენების. შესაძლოა, გარკვეულწილად გაბერილი მოცულობა და განაკვეთების ზრდის ბაზარზე, მაგრამ ეს არ შეამცირებს ღირებულება მიმოხილვა. ჩვენი აზრით, გაყიდვების მოცულობა სარწყავი სისტემების 2002 წელს იყო დაახლოებით $ 2-3 მილიონი ბაზრის სტრუქტურა მიმოხილვა წარმოადგინა, როგორც ზუსტად როგორც დაიშვება მონაცემების ოპერატორები. მინდოდა გამოქვეყნების შემდეგ ბიზნეს გააცნო ნათელი სადისტრიბუციო სარწყავი მოწყობილობები პროფესიული და შიდა. მას შემდეგ, რაც ყველა ეს საქონელი სხვადასხვა კლასი, მათ აქვთ სხვადასხვა მომხმარებელს. კარგი იქნება, რომ ყურადღებით შეაფასოს, რა არის შიდა სარწყავი სისტემა, როგორ შეიძლება დააკმაყოფილოს დღეს მყიდველი. და სად არის ჯარიმა ხაზს სამომხმარებლო და პროფესიონალური სარწყავი სისტემები. მარტივად რომ ვთქვათ, პროფესიული სისტემები საშუალებას აძლევს მომხმარებელს, რომ არ ინერვიულოთ შესახებ დროული და სათანადო სარწყავი და გადაწყვიტოს პრობლემები-თავსებადობა'დაკავშირებული ამ, მომდევნო 15-20 წლის განმავლობაში. ავტორი სწორად აღნიშნა, რომ და გაყიდვების ტექნიკა ამ ორი კლასები და სხვადასხვა აღჭურვილობა. პირველ შემთხვევაში - მოდი, შეძენა და გამოყენება, მეორე - სარწყავი სისტემა, საინჟინრო გეგმა, მონტაჟი, ტექნიკა, შეძენა "გასაღები". ვეთანხმები იმ დასკვნამდე, ავტორის შესახებ activization მოთხოვნა პროფესიული სარწყავი სისტემა. საჭიროა გარკვეული, უფრო პროფესიული სპეციალიზაციის და სარწყავი სისტემები. კერძოდ, Hunter აქცენტს უფრო აღჭურვილობა მორწყვა პეიზაჟები, Huber - drip სარწყავი, Toro - on სარწყავი გოლფის კურსები, RainBird - on სარწყავი მებაღეობის და სოფლის მეურნეობა. ექსპერტები აცხადებენ, ანდრეი Boyko (28), მოქმედი დეპარტამენტის დირექტორი "ტყის და ბაღში" სს,, "alcest", კიევი; იმპორტი, საცალო და საბითუმო ვაჭრობა; 1991 ) ბაზარზე განვითარების ბოლო ორი წელია, ბაზარზე სისტემები სარწყავი იყო ვითარდება ძალიან დინამიურად. შეიცვალა მისი სავაჭრო სტრუქტურა,'იქ ბევრი ახალი კომპანიები. მაგრამ მათი უმრავლესობა არ newcomers, მათ კარგად ცნობილი დაკავშირებული ბაზრებზე - შენობა და ბაღის ინსტრუმენტები. ამავე დროს, რაც მთავარი მოთამაშეებს აქვს არჩეული სხვადასხვა გზები პროდუქტის პოპულარიზაცია. ერთი "მისი" არ მხოლოდ გაყიდვა აღჭურვილობა, არამედ დაამყაროს სხვა ფორმით ამ ქსელის კომპანიების-ინსტალატორები, როგორც აკეთებს, მაგალითად, კომპანია "alcest". სხვები არ გაყიდოს საქონლის ბოლომდე მომხმარებელთა,, შეზღუდული მიწოდება პროდუქციის დილერები. მიუხედავად იმისა, რომ, როგორც ჩანს, ყველაფერი მუშაობს, შეიძლება შეიცვალოს (მაგალითად, მარხვის ქსელები, როგორიცაა Metro, " ღია ბიუჯეტის ინდექსის"). ლეონიდ Melezhik (34), დირექტორი, "ელიტ Edelweiss", კიევი; ექსკლუზიური დისტრიბუტორი სარწყავი Hunter; 2001 ; 20 ადამიანი ) შესახებ გარკვეული პრობლემები - პოტენციური მოცულობა, უკრაინის ბაზარზე სარწყავი უფრო მეტია, ვიდრე 20-ჯერ დღეს ის გაყიდვების მოცულობები. ფართი ბაზარზე არის საკმარისი ყველას, თუნდაც არაფორმალური მოწყობილობების მომწოდებლები. მთავარი პრობლემა შედეგები, მათი საქმიანობა არ არის, რომ ისინი მოახერხებენ მყიდველი წარმოების 5-6% - ით იაფია, ვიდრე ოფიციალური მიმწოდებელი. უარესი, რომ მათი დაბალი უნარი, დიზაინი და მონტაჟი სისტემები ზიანის იმიჯი მიხედვით. უნდა გამოსწორდეს სიტუაცია აქვს ოფიციალური პარტნიორები მწარმოებელი. კიდევ ერთი bottleneck არის ცნობიერების ნაკლებობა მომხმარებელთა შესახებ მოცულობის სამუშაოები სამონტაჟო სისტემები სარწყავი და თანმიმდევრობით ამ მუშაობს. სერგეი კრავჩენკო (47)გენერალური დირექტორის მოადგილე შპს "Dneprokoks" (გ Zaporozhye; მიწოდების ტექნიკა Claber და სხვა ინსტრუმენტები; 1992 წლიდან ; 60 კაცზე ) დიაპაზონი არის მაღალი პოტენციალის გაზრდის გაყიდვების კომპანიებს სთავაზობს ფართო სპექტრი ასხამდნენ აღჭურვილობა, მისაღები თანაფარდობა " ფასი / ხარისხი". მისი თქმით, ამ კრიტერიუმების მიხედვით, თითქმის ყველა პროდუქტი ცნობილი ბრენდების პირთა ერთი ჯგუფი ღირსეული კონკურენტები: Bosch, Claber, Gardena, GF, Uniflex, და ზოგიერთი სხვა. აზიელები და პოლონეთის ასხამდნენ აღჭურვილობა - პროდუქცია სხვა კლასი. ამ პროდუქტის განსხვავდება ცუდი ხარისხის პლასტიკური და რეზინის, და ეს, იაფად. მისი თქმით, ჩვენი შეფასებით, მისი გაყიდვების მოცულობა არის დიდი საკმარისი. მიუხედავად იმისა, რომ შეუძლებელია, არ აღვნიშნოთ, რომ მომხმარებელს უკვე გრძნობს სხვაობა პროდუქცია, ეს ორი ჯგუფი. როგორც ჩანს, სწორედ ამიტომ (ერთად სხვა მიზეზების გამო) "Dneprokoks" და აქვს 400% ზრდა გაყიდვების 2002 წელს, წინა წელთან შედარებით, 2001, გაიზარდა მოთხოვნა ამ წლის შეუწყო და მშრალი გაზაფხული. ანდრეი Dudar (23), პროდუქტის მენეჯერი დეპარტამენტის power tools კომპანია "რობერტ ბოშის შპს. " (გ კიევში; მიწოდების ტექნიკა Bosch; 1993 ; კადრების განყოფილებას : 18 ) შესახებ, სასაქონლო სტრუქტურა ბაზარზე 2002 წელს, მოცულობის ბაზარზე საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, სარწყავი იყო დაახლოებით EUR2 მილიონი, პროფესიული სისტემები - ცოტა ნაკლები. მთლიანი გაყიდვების შეიძლება შეადგინა დაახლოებით EUR3, 5 მილიონი შიდა ყიდვა მეტი მოწყობილობა, მუშაობის პრინციპი ასხამდნენ. Drip უფრო ძვირი გახდეს, შესამჩნევად უფრო ხშირად. ვიმსჯელებთ Bosch წარმოების, გაყიდვების თანაფარდობა ამ სახის ტექნიკის 80:20 სასარგებლოდ აწარმოებს. უფრო მეტიც სტაციონარული პულსი, მრგვალი და მართკუთხა ქალბატონი გაიყიდა დაახლოებით თანაბრად, ბევრად ნაკლები სახელმძღვანელო (პისტოლეტები). როდესაც გეგმავენ სარეკლამო ქმედებები ხორციელდება ძალიან საინტერესო ფაქტორი არის მთავარი მომხმარებელი (user) ასხამდნენ აღჭურვილობის უკრაინაში ჯერჯერობით არ ქალებს, და ფოკუსირება მათ მეტი. ვადიმ თანამშრომლობა (34), კომერციული დირექტორი, კომპანია "Cypress" (გ ოდესის; მიწოდების, ტექნიკა, სარწყავი GF და შლანგები Fitt; 1999 ; ბრუნვა 2002 წლის - 900 ათასი UAH. ) შესახებ შერჩევა ტექნიკის არის შესაძლებელი, ბაზრის მოცულობა შეფასებული ზოგიერთი $ 3-4 მილიონი, და რეალური. მაგრამ 50% - მდე, ეს თანხა მოდის იაფი იმპორტირებული შლანგები, რომ მოსახლეობის უმრავლესობა რჩება ყველაზე იაფი "სარწყავი სისტემის". ჩემი აზრით, დაახლოებით 70% სარწყავი პროდუქცია გაიყიდება სპეციალიზებული მაღაზიები. როდესაც ხელშეწყობა და შერჩევა აღჭურვილობა, სასურველია, გაითვალისწინოს ფართი თავისი უპირატესი გამოყენება. მაგალითად, საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, გაზონების, კარგად შეეფერება pulsating სექტორში და oscillating sprinkler სისტემა (თუ მართკუთხა ფართი სარწყავი), პერფორირებული შლანგები, ფოროვანი შლანგები იყიდება წიაღისეულის სარწყავი. იყიდება ყვავილების საწოლი რეკომენდირებული m', რომელიც შხაპი, ფოროვანი შლანგები იყიდება წიაღისეულის სარწყავი მერხევ sprinkler სისტემა, drip სარწყავი და mcrorie.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика