Saturday, February 1, 2014

Danilova 2006-11-09 15:37:59

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Danilova
2006-11-09 15:37:59

გასულ კვირას ქვეყნის დედაქალაქში სავაჭრო ცენტრი "სამი whales" გაიმართა უჩვეულო ტესტი. დივან რუსული წარმოების იყო სავარაუდო ალბერტო Ner არის ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი დიზაინერების მსოფლიოში m', ავეჯით. მოსკოვის ავეჯი მაესტროს ჩამოვიდა მოწვევით, რუსეთის ავეჯი შემქმნელებს - ჰკითხვიდეს მას საუბარი ხარისხის პროდუქცია. ქირავდება მოსამართლემ საერთაშორისო ავტორიტეტი რუსეთის ავეჯის მწარმოებლები იძულებულნი იყვნენ გამეფებული. ისინი უკვე დიდი ხანია ცნობილია, რომ გაიგო, თუ როგორ უნდა მიიღოს ხარისხის ავეჯი, მაგრამ რუსი მყიდველებს, არ მინდა, მჯერა, რომ ეს. იქნებ, მაინც აზრით, მსოფლიოს ექსპერტი დაეხმარება მათ დარწმუნებას. გამოჩენილი " მაესტროს " შეთანხმდნენ, რომ ტესტი რუსეთის ავეჯი, მაგრამ მხოლოდ იმ რუსი მწარმოებლები, რომელიც, მისი თქმით, არ ყოფილა ჩანს გადაწერა დიზაინი მისი მოდელები. ასეთი რუსულ ბაზარზე, იყო მხოლოდ ორი - "ავეჯის ქარხნები " 8 მარტი "" და "მთვარე". საინტერესო, მაგრამ ეს ქარხნები დღეს მთავარი ინიციატორი ბრძოლაში სამართლიანი მომხმარებელთა შეფასება. როგორც ჩანს, მათი ინიციატივით, აქვს რეალური საფუძველი. "8 მარტი" და "მთვარე" დღეს არის ერთ-ერთი ყველაზე თვალსაჩინო და დინამიური მრეწველობის ბაზარზე m', ავეჯით. გაყიდვების მოცულობის ეს მცენარეები იზრდება 5-20% წელიწადში (სხვადასხვა სახელები), და წარმოდგენილი სოციოლოგიური კვლევები (განახორციელა გამომცემლობა "ახალი დირექტორია"), სიაში ყველაზე ცნობილი რუსი მწარმოებლები "8 მარტი" და "მთვარე", რომლებიც ყველაზე ხშირად. იმ დროს, გამოცდის შედეგების რუსეთის დივან საზღვარგარეთ "couture's" არ იყო ცნობილი. თუმცა, იმ ფაქტს, რომ საგარეო მნათობის შოუ ინტერესი რუსეთის ავეჯი მეტყველებს თავად: ჩვენი ავეჯი შეუძლებელია არ გავითვალისწინოთ. Crazy თუმცა, ძნელი არ უნდა გავამახვილო ყურადღება თავად ლიდერებს - პრეზიდენტ ავეჯი holding "ავეჯის ქარხნები " 8 მარტი "" მიხეილ კრავჩენკო და გენერალური დირექტორი ქარხანა "მთვარე" Evgeniy Shaman. გულახდილად რომ ვთქვათ, ჩვენი პირველი შეხვედრა, ისინი ორივე საკმაოდ ახალგაზრდა ადამიანი, არა უფრო ძველია, ვიდრე 35 წლის განმავლობაში, - მომეჩვენა, სრულიად გიჟური. ყველა ნიშნები იყო სახეები, - ანთებული თვალები, რაზმი სამყაროსთან, ყოველთვის მზად მოულოდნელი. შესახებ საკუთარი შთაბეჭდილება მაშინვე მიღებულია. "ის, რომ მე წავიდა მეშვეობით არის სრული სისულელე და სრული კოშმარი", - განაცხადა Shaman. - თუ ვიცოდი, რომ, მე ვერ ჩართული ". "მე მესმის", - განაცხადა კრავჩენკო, " თუ გაბედავს, რომ არ თქვენ ყოველთვის ჩანდა. წარმოება ვერ სწრაფად გაჩერება, ამით მათ ჯიბეში და წავიდეს. თქვენ უფრო ღია შესახებ,'ობიექტის დიდი რაოდენობის აინტერესებს თქვენი ცხოვრება. და ამას დიდი ძალა მუდმივი კონტროლი სიტუაცია." თანახმად ჩემი მხარემ, დღეს ბაზარზე m'ავეჯი შიდა წარმოება არ დარჩა ძველი ფეხბურთელები - ჩვენი ყოფილი საბჭოთა მცენარეები არ არის კონკურენტუნარიანი. ბაზარზე მცირე ჯგუფი ახალი რუსული მწარმოებლები. ყველა რუსი manufacturers'ავეჯი შეიძლება დაიყოს სამ ჯგუფად: ყოფილი საბჭოთა გიგანტი - ავეჯი მცენარეები, პატარა ქარხნები (კოოპერატივები) და ავეჯის ქარხანა ახალი ტიპი. კოოპერატივები cater ბოლოში და ninesigma სეგმენტების მყიდველებს: სხმული იაფი sofas, სადმე, და გაიყიდა ბაზრებზე. წილი ასეთი პროდიუსერები საერთო მოცულობის ბაზარზე, შესაბამისად უხეში შეფასებები, აღწევს 70-80%. დიდი ავეჯის ქარხნები, როგორიცაა "Kuzminki", "მოსკოვი", "აღმოსავლეთი", ცდილობენ ემსახურება შუა სეგმენტი, მაგრამ არ გთავაზობთ საუკეთესო ხარისხის და, შესაბამისად, ვერ გაუძლოს ფასი კონკურენცია მცირე ქარხნები. და ბოლოს, ე.წ. ახალი მწარმოებლებს ასეთი ქარხნები, როგორც "ავეჯის ქარხნები " 8 მარტი "", "მთვარე", MTS, "Allegro-კლასიკური", "Allegro-prestige" PR არის დინამიურად განვითარებადი წარმოება, რომელიც გთავაზობთ მაღალი ხარისხის პროდუქციის შუა და დაბალი ფასი სეგმენტების. წილი იმ საწარმოების ბაზარზე m'ავეჯი ჯერ კიდევ ძალიან პატარა: on უხეში შეფასებით, არა უმეტეს 10% - ით, თუმცა, მათი ბრუნვა იზრდება. წვრილმანი, როგორც ჩემი თანამოსაუბრე ერთად'გამოჩნდა ავეჯი ბიზნეს შემთხვევით. მიხეილ კრავჩენკო, რამდენიმე წლის წინ, აკეთებს უძრავი ქონების ბიზნესი, ბედი აღმოჩნდა ავეჯის ქარხანა გერმანიაში. მქონე გაეცნენ წარმოების, იგი მივიდა იმ დასკვნამდე, რომ რუსეთში, მაღალი ხარისხის ავეჯით, ძალიან, შეუძლია, და მოთხოვნა ასეთი ავეჯი არის მაღალი - რუსი მწარმოებლები ავეჯით, ევროპული ხარისხის იმ დღეებში, ეს არ იყო მარტივი. ძიება ქულა ჩარევის კრავჩენკო შეჩერდა რუსეთის ქარხანა "8 მარტი", რომელიც წარმატებით stagniruet. "ჩვენ დავიწყეთ ნულიდან, ძველი აქტივები მივიღეთ მხოლოდ მოედანზე და" ის'მე "". უფრო დრამატული იყო დაწყების ბიზნესის განვითარებას Evgeniy Shaman, ამ მუშაობდა რამდენიმე craft სემინარი: "ჩემი ბიზნესი დაიწყო იმით, რომ მე თავს ტახტი მაშინ არ მქონდა ფული, რათა შეიძინოთ იგი. ეს სავარძელი დავინახე, რომ ჩემი მეზობელი კომუნალური ბინის და დაარწმუნა ჩემთვის გაყიდვა მას. მაშინ მივხვდი, რომ თქვენ არ შეუძლია, თავისთვის და იყიდება. ისე, ჩემი კომპანიონი და აღმოჩნდა, სარდაფი, მივიღე საკერავი მანქანა, წრიული დაინახა, sababini ჩაქუჩი და კომპრესორი, რომელიც შეტანილი იქნა ამ ჰაერის ჩაქუჩი, არის ყველა, რომ საჭიროა იმისათვის, რომ დაიწყოს წარმოების m'ავეჯი ". ერთად განხორციელება m'ავეჯი ადრეულ 90-იან წლებში, იქ იყო პრობლემები. ბაზრებზე შფოთვა გაიმარჯვა, და ნებისმიერი ავეჯის იყო "დისკები". სწორედ ამიტომ, ავეჯი შემქმნელებმა შეძლეს წასვლა მუშაობა სასაქონლო კრედიტი. "ჩვენ ი მიმწოდებელი, რომელიც მოგვაწოდა ნედლეულის - ქსოვილის, პლაივუდი და რამ საკრედიტო, და იმის გამო, რომ ეს ჩვენ შევიმუშავეთ", - ამბობს ევგენი. - შედეგი გამოვიდა სამუშაო კაპიტალი, რომელიც წავიდა შეძენის ახალი ტექნიკის, პერსონალის ტრენინგი და იჯარის წარმოების შენობა ". მას შემდეგ, რაც 1998 წლის კრიზისი, სასაქონლო სესხების გახდა უფრო რთული, და ავეჯით მიმღები გადავიდა მუშაობა წინასწარ გადახდის, რომ არის, ფოლადის წარმოება ავეჯი მიზნით. "ჩვენი ქარხანა არის ერთ-ერთი პირველი სამუშაო ბაზარზე წინასწარ გადახდის, - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. - ერთის მხრივ, მას შემდეგ, კრიზისი, როდესაც მოთხოვნა იყო არასტაბილური, ჩვენ არ გვინდა, რომ ამის გარეშე გარანტირებული იყიდება. მეორეს მხრივ, პირიქით, მყიდველებს, ამავე დროს დაიწყო გაივლის, რომ რუსული პროდუქცია, და ამ მოგვცა, რათა უკარნახოს თვალსაზრისით ბაზარზე." თუმცა, იმისათვის, რომ წინასწარ სასიამოვნო მოვლენა მყიდველი, ჩვენ უნდა გაიზარდოს ასორტიმენტი ქსოვილები საწყისი, რომელიც კლიენტს აირჩიონ "ტანსაცმელი" მომავლის ტახტი. "ისევ რუსულ ბაზარზე, ჩვენ ვიყავით პირველი, რომელმაც შესთავაზა მას. შედეგად, მიუხედავად იმისა, რომ საერთო პოსტ-კრიზისულ კრიზისისა, ჩვენ კი არ უნდა შემცირდეს ფასები", - დასძენს ბატონი კრავჩენკო. კრიზისის შემდეგ, სიჩქარე ქარხნები დაიწყო ზრდა, ერთი რამ, მათი შეზღუდული საწარმოო ფართი და ძალა. პრობლემა tenancy - გასაღები ავეჯის ბიზნესი: არსებული მოსკოვში იჯარის სამრეწველო ფართი ამ ბიზნესის თითქმის წამგებიანი. Evgeniy Shaman: "მე არაერთხელ გადავიდა, სანამ მივხვდი, რომ უნდა წავიდეს მიერ მფლობელი. ჩამოვედი Mytishchi კოლექტიურ მეურნეობა. მე არ იჯარით ვარიანტი ყიდვა დაინგრა მეურნეობა. ნელ-ნელა მოწესრიგდება და ransomed. ახლა ჩვენ გვაქვს ოფისი, ქარხანა და მაღაზია ". ევროპული სკოლის ბეღელში წარმოების არის ორგანიზებული, მართვადი ევროპული გამოცდილება. "ჩვენთვის ეს იყო აზრი, რომ ვფიქრობ რამე. არ არის ევროპა - მსოფლიოს ცენტრი ავეჯის დიზაინი და დამზადება. საუკეთესო ჩვენთვის უნდა ვისწავლოთ მათი უნარების, " ამბობს კრავჩენკო. "მე დაიწყო ტურნე ევროპაში - აგრძელებს გითხრათ Shaman, - ყველა მიერ hook ან crook ცდილობდა მოვიდა ქარხნის სანახავად წარმოების, ურთიერთობა მრეწველები, იყო თავის შესახებ ისტორიები: მე საჭირო მათი გამოცდილება, ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ არის ორგანიზებული არსებობს, რაც მე უნდა გავაკეთოთ, რათა მიაღწიოს თვისებრივად ახალ დონეზე ". განსხვავებით, რუსეთის ბაზარზე, სრულად მომსახურების ადრე დიდი ავეჯი გიგანტი, ევროპული ავეჯის წარმოებაში ძირითადად დომინირებს საშუალო ზომის (up to 10 ათასი კვ. M წარმოების ტერიტორიები და პატარა ოჯახური ქარხანა. ამ საქმეში არსებობს rigidly ითანამშრომლოს, რომ არის, ავეჯის წარმოება მოიცავს მხოლოდ დიზაინი და შეკრების კომპონენტები წარმოება და რეალიზაცია ავეჯი არის სხვა კომპანიები. მობილურობა და თანამშრომლობის იყო მთავარი ფაქტორი, ორგანიზება, წარმოება და ჩვენი ავეჯი-შემქმნელებს აქ. ამგვარად, 8 მარტს, გადაწყვიტა გახდეს სხვადასხვა მიმართულებები წარმოების ინდივიდუალური ქარხნები, შევიდა დამოუკიდებელი ბიზნესი. დღეს holding "ავეჯის ქარხნები " 8 მარტი "მოიცავს რამდენიმე ქარხნები, ნათლად იკავებენ მისი საბაზრო ნიშა: ფაქტობრივი ქარხანა "8 მარტი"აწარმოებს ავეჯის გერმანელი style, მტკიცე კლასიკური ავეჯი თანამედროვე ელემენტები; ქარხანა "Mirror of the night" - საფრანგეთის მიმართულებით ავეჯი: sofas ადვილად გარდაიქმნება მიხედვით Anderssen; ქარხანა "DREMA" აწარმოებს გარდაიქმნება საწოლები; ქარხანა "მაღაზია'" ამერიკული ხაზი sofas, რომელიც მოიცავს მოდელები ამერიკული ტიპის საცხოვრებელი და ქვეყნის სახლები (დივან " დიდი მსუქანი", რომელიც, როგორც ამბობენ, აირჩიოს არა გული... ). უახლოეს მომავალში იგეგმება, რათა ცალკეული მიმართულებით ხაზი დივან სტილი იტალიური თანამედროვე ავეჯი ქვეშ ბრენდის სახელი "ალბერტ &Shtein". მიხეილ კრავჩენკო განაცხადა: "ტრანსფორმაციის საწარმოების შევიდა დამოუკიდებელი ქარხანა არის ძალიან ეფექტური გზა აკონტროლებენ მათ. მართვის ფუნქციები ნაწილდება შორის რამდენიმე დირექტორები, თითოეული ქარხნის ცოცხალი მათი ნიშნავს. თითოეული მიმართულებით არის სრულიად განსხვავებული ტექნიკა, სხვადასხვა ხელშეწყობა, სხვადასხვა მაღაზიებში და ა.შ. და ეფექტური წარმოების მნიშვნელოვანი ერთგვაროვნება ". მაგრამ რა იყო მართვადი, ჩვენი გმირები ორგანიზაცია, წარმოება, თუ როგორ უნდა მიიღოს ხარისხიანი პროდუქტი. მხოლოდ ეს პერსპექტივა, შესაძლებელი იყო, რომ მოიგებს ბაზარზე. "დილით, სხდომაზე ბეღელში, - ამბობს Evgeniy Shaman, პირველად დაათვალიერეს ჩვენი ავეჯი მცენარეთა-გიგანტი და მათი ნაწარმი, მივხვდი, რომ ავეჯის ინდუსტრიის ჩვენს ქვეყანაში უბრალოდ არ არსებობს. პროფესიული თვალსაზრისით, ეს მცენარეები ბაზარი ვერ უმკლავდება, და ახალ მოთამაშეებს არსებობს პერსპექტივები ". სტანდარტების შეფასების ხარისხის პროდუქტი იყო ასევე მიღებული ევროპელები. "ჩვენ უყურებს ყველა, " აგრძელებს მიხეილ კრავჩენკო, - რა აღჭურვილობა გამოიყენება, თუ როგორ უნდა seams, ჩარჩოები, რომლებიც გამოყენებული მასალები, ქსოვილები და ა.შ. შედეგად, ჩვენ არ ესმოდა აბსოლუტურად ელემენტარული რამ. ხარისხის ავეჯი ნიშნავს გამოყენების მაღალი ხარისხის ნედლეული, თანამედროვე დიზაინითა და მაღალი დონის პროფესიული უნარ-ჩვევები. Link ჩვენი დივან უკეთესი თვალსაზრისით ხარისხის გამოყენებული მასალები და მშენებლობა ხარისხის ავეჯი ყველა, მაშინ, შესაბამისად ჩემი მხარემ, ისინი ბევრად უფრო, ვიდრე მათი ევროპული მასწავლებელთა (რა თქმა უნდა, ჩვენ ვსაუბრობთ დასავლურ და რუსულ ავეჯი ეკონომიკა). "ჩვენ ვართ მისი ცხოვრება იყო აღებული, არც ერთი ტახტი ევროპული წარმოების, რა არის იქ, " - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. და მე ვამბობ სრული პასუხისმგებლობით, რომ "შიგნით" ჩვენი couches, გაცილებით უკეთესია, ვიდრე ევროპის შეშფოთება აქვს შესრულებული მთა კარკასი ტახტი, და რომელიც გამოიყენება chipboard, ხარისხის paralana და ასე შემდეგ. ისინი არასდროს არ მოვა აზრით, დივან ჩვენი დონეზე გამოყენება ხეები'იანა კომპონენტების ბუნებრივი წიფელი, როგორც ჩვენ ". ხარისხის ქსოვილები კიდევ ბრძოლა უფრო ძნელია, რადგან ისინი ძირითადად შემოაქვთ საზღვარგარეთიდან. მაგრამ ქსოვილის მთავარი კომპონენტია ღირებულება სამეული: თავისი წილი სტრუქტურა ხარჯები ანგარიშზე 80% - მდე. ფასი იგივე ტახტი, მაგრამ სხვადასხვა ქსოვილების შეიძლება განსხვავდება ნახევარი ორ ჯერ. თუმცა, არსებობს კარგი ქსოვილები და რუსი მწარმოებლები, მაგრამ, როგორც აღმოჩნდა, მათ ცუდი სამსახური: არ არსებობს არანაირი გარანტია იმისა, რომ თქვენ დააყენა ტანსაცმელს, რომ ფერი, რომელიც იყო წესრიგი, რადგან არანაირი გარანტია არ არსებობს, რომ წესრიგი იქნება დასრულდა on time. "ჩვენ შეგვიძლია მხოლოდ მუშაობა იმისათვის, ჩვენთვის ეს არარეალურია შევიძინოთ და შევინარჩუნოთ ყველა ქსოვილის საფონდო - ბევრი ფული, - ამბობს Evgeniy Shaman. - და დილერები რომ გაყიდოს იმპორტირებული ტანსაცმელს - მომსახურების სრული სერვისი: ხარისხის და რაოდენობის ქსოვილის გარანტირებულია ნებისმიერ დროს ". ამასობაში, მაღალი ხარისხის რუსი ქსოვილის მალე აწარმოოს - განსაკუთრებით ისინი, რომლებიც ამჟამად საზღვარგარეთ იმპორტი. "მე ვიცი, ისინი ფიქრობენ, რომ ეს - აგრძელებს Shaman, და ბანკებს, რომლებიც მზად არიან ინვესტირება. მე ვიცი შემთხვევები, როდესაც მიხედვით იმპორტის ბრენდები იყო და გაყიდვის Ivanovo ქსოვილის. მაგრამ ქსოვილის რაღაც ნორმალური, მაღალი ხარისხის ". ავეჯი არ არის გადაიქცა თვითმფრინავი, პირველი მდგომარეობა შექმნის ხარისხის ავეჯი - ყოფნა ქარხანაში გამოცდილი დიზაინერები. საბჭოთა პერიოდში, დიზაინი, ავეჯი, ევროპული სიტყვის, ჩვენ არ გვაქვს. მისი თქმით, ავეჯის მწარმოებლები, რომ დარჩა, რომ საბჭოთა პერიოდში "ბაბუა" დღეს ვერ ჯდება მიმდინარე კონტექსტში. მაგრამ ვინც დაიწყო ავეჯი ადრეულ 90-იან წლებში, უკვე გაიარა ის პერიოდი, სწავლის, დაგროვდა გარკვეული ვიზუალური ინფორმაცია. ახლა ეს ახალგაზრდა დიზაინერებს, შესაბამისად ჩემი მხარემ, აქვს გემო, არ არის გაგება, თუ რა ხდება გარშემო, მაგრამ მაინც არ ტრადიციები. "დღეს ჩვენ, როგორც მთელ მსოფლიოში, ჩვენ წავიდეთ საერთაშორისო გამოფენებში ევროპაში, " - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. - ჩვენ არ ვაპირებთ, არ მოიპარონ, ჩვენ ვაპირებთ, რომ ანალიზი. დღეს ჩვენი დიზაინერების ნაკლები ასლი ზოგიერთი დასავლელი პროტოტიპები, და სულ უფრო მეტად ცდილობს, მხოლოდ დაჭერა მიმართულებით განვითარების დიზაინი და შექმნა უკვე რაღაც საკუთარი ". შექმნათ დივან ვისწავლოთ არა მხოლოდ დიზაინერები, არამედ ავეჯით დიზაინერებს. ამგვარად, 8 მარტს, სადაც წარმოების დიდწილად ორიენტირებულია შექმნას ფუნქციონალური ავეჯი, მექანიზმები, რომლებიც ძალიან კეთილი. რაც მე ვნახე პირადად, როდესაც ის დადიოდა მაღაზია "8 მარტი" ერთად დირექტორი ქარხანა ალექსეი გრიგორი Skornyakov - ახალგაზრდა კაცი, მაისური, ჯინსები და unbuttoned პერანგი. "წარმოება არ არის ხუმრობა," მან მითხრა sternly. "მე მესმის," მე პასუხი. "შეხედეთ ჩვენი დიზაინერები, " იგი აგრძელებს, " ბევრი მათგანი ექსპერიმენტული დიზაინი ბიუროს" მშრალი "". მართლაც, უმაღლესი მინიმალური განათლების მათთვის. "ჩვენი დიზაინერები, ჩემი თანამოსაუბრე განაგრძო, - გაუმჯობესება ტახტი მექანიზმები, რომელიც ჩვენ იმპორტი საზღვარგარეთიდან შემოტანა მათი დონის გამძლეობა რუსეთის მოთხოვნებს მუშაობას - ჩვენს მყიდველებს უნდა ავეჯის ემსახურება ხანგრძლივი. გარდა ამისა, ჩვენი ინჟინრები განვითარება და მისი მექანიზმები. ჩვენ კი მკაცრად ჩაახშო მათი ენთუზიაზმი, რომ ჩვენი ავეჯი არ არის გადაიქცა თვითმფრინავი." სულ ხარჯები დიზაინი და განვითარების სტრუქტურები რუსეთის ავეჯის მწარმოებლები კვლავ ძალიან მაღალია და თანხა აღემატება 50% - ს შეადგენს. "ღირებულება დიზაინი, საკუთარი დიზაინი ოფისი არის ძალიან მძიმე იყიდება ქარხანა, - ამბობს Evgeniy Shaman. - მე დღეს შეეცადეთ ჩართოთ თქვენი დიზაინი დეპარტამენტის თვითმმართველობის ავეჯი Studio, რომელიც უნდა შეასრულოს, რადგან ჩემი ბრძანებები და განკარგულებები მხარეს. თუ ბაზარზე ასეთი იყო Atelier, როგორც არის გავრცელებული დასავლეთ ბაზრებზე, მე არ იყოს holding მისი დიზაინი ბიუროს. მე მგონი, მე ვიქნები პირველი ერთი ამ სტუდიის შექმნა ". მიუხედავად იმისა, რომ დიდი ინვესტიციები ავეჯი მიმღებთა დიზაინი, დღეს ეს რჩება ყველაზე სადავო საკითხი შეფასება პროდუქტის ხარისხი. დღეს მყიდველებს გაითვალისწინეთ, რომ აშკარა შეუსაბამობები რუსეთის მოდელები ხდება პატარა, მაგრამ გულწრფელი აღტაცება მხოლოდ გარკვეული ნიმუშები. ზოგიერთ დახვეწილი დეტალები იმპორტი დივან გამოიყურება ნათელი ან თუ გსურთ, steeper. ჩემი მხარემ განმარტავენ, ეს მხოლოდ გემოვნების, არამედ ნაკლებობა დიზაინი ტრადიციები მასობრივი წარმოების მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ეს. არაფერი ვთხოვო პუტინი ხარისხის ავეჯი მზადდება ძვირადღირებული იმპორტირებული მასალები და კომპონენტები, და, შესაბამისად, ეს არ არის იაფი. მინიმალური ფასი ტახტი საცალო $ 600. და სხვაგვარად, და არ შეიძლება, ვთქვათ, ჩემი მხარემ, ხარისხის ავეჯი არ შეიძლება იყოს იაფი, თუ ავეჯი არის იაფი, ასე რომ, ის ან ცუდი, ან განკუთვნილი მოკლე ოპერაცია. "ჩვენი ავეჯი არის გათვლილი მყიდველს საშუალო და seredovischa შემოსავალი, რომელიც მდგომარეობაში, ყველაზე ძვირი რუსული მწარმოებელი ნიშები," - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. ეს არის საბაზრო ნიშა, რომელიც ახლა აქტიურად ცდილობენ შეაღწიონ იმპორტიორები. საქართველოს კლების იმპორტი ბაზარზე, დაბალი საბაჟო ტარიფები on იმპორტირებული ავეჯი, და თუ ჩვენი ავეჯი დაეხმარება გაზარდოს მოვალეობას, ისინი ამბობენ, რომ დღეს ბევრი ადგილობრივ მწარმოებლებს და მენეჯერები, ავეჯით, ასოციაციები. "პრობლემების იმპორტი არ არსებობს ჩვენთვის, - პასუხობს, რომ მიხეილ კრავჩენკო, - იმპორტი, რომელიც შესთავაზა აქ ჩვენი კლასის ავეჯით და ნახევარი ორ ჯერ უფრო ძვირი. თუ საქონლის ფასი მოდის ახლოს ჩვენი მაშინ იგი კარგავს ხარისხის". Evgeniy Shaman-ის პოზიცია ამ საკითხთან დაკავშირებით არის კიდევ უფრო ხისტი: "საფასური? პატიოსნად, მე კი არ ვიცი, რა არის. ახლა კი, თუ თქვენ ჩემთან, ვლადიმერ Vladimirovich პუტინი, მე არ ვიცი, რას ვთხოვთ. მე მზად ვარ, რომ კონკურენციას ნებისმიერი მოვალეობები. რუსეთის ავეჯის მწარმოებლები, რომლებიც საჭიროებენ ზრდა მოვალეობების შესახებ იმპორტირებული ავეჯი, უბრალოდ არ შეუძლია გაუმკლავდეს თქვენი ბიზნესის, საბაზრო. მე მინდა, რომ იყოს ლიდერი ჩვენს ავეჯის ბაზარზე, და მე არ მაინტერესებს, რა მოვალეობები. ნება შეამცირებს ტარიფებს. მე მზად ვარ კონკურენცია,". გამოვიდეთ იმალებოდა გაცილებით მეტია, ვიდრე მოვალეობებს, ჩემი მხარემ დღეს შეშფოთებულია პრობლემა ხელშეწყობა საქონლის. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, მათი ამოცანა მომენტში წარმოადგენს მყიდველი საქონლის, უნდა აეხსნა, რომ მას ყიდულობს. "ჩვენ ვიყავით პირველი, ვინც თავიანთი სპეციალურად მომზადებული გამყიდველები ყველა მაღაზიებში, - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. მაგალითად, მას შემდეგ, რაც "Grande" და "სამი whales" სხვა მოიჯარეებს დაინახა, შედეგები ასეთი ინოვაცია, აყენებს "მათი" გამყიდველები". გარდა ამისა, ქარხანა იყო ფიქრი დაწყებული საკუთარი სავაჭრო ქსელი. "მთვარე" ახლა ეს იდეა მალევე მიტოვებული: "ვაჭრობა არ არის ჩვენი საქმე", - ამბობს ბატონი Shaman. "ჩვენ უმჯობესია, რათა გაიზარდოს მუშაობის wholesalers და მაღაზიებში". 8 მარტს წავიდა მეორე ვარიანტი არის სთხოვა თანამშრომლობა საცალო ჯაჭვი "არ დივან - დივან აქ, დღეს იგი მოიცავს ცხრა მაღაზიები და სპეციალიზირებულია "მარტი" პროდუქცია. მიხეილ კრავჩენკო მიიჩნევს, რომ ხელშეწყობა, ის ავეჯის ბაზარზე იყო, ხელი შეუწყო არა მარტო ყოფნა ქარხანა პროდუქციის ძირითადი სავაჭრო სართულები, ქალაქის, როგორიცაა "გრანდიოზული", "tri ჩვენ", არამედ ხელშეწყობა ამ ადგენს. გარდა ამისა, მნიშვნელოვანი როლი ბიზნესის გაფართოების ითამაშა და ხელმისაწვდომობის რეგიონულ ბაზრებზე, მიუხედავად იმისა, რომ, ზოგადად, გაიყიდა იაფი ავეჯი, რომელიც შედგება ქარხანაში. თანახმად ჩემი მხარემ, გლობალური გაფართოების წარმოების და ხელში ბაზარზე მათ აქვთ სერიოზული დაბრკოლება სუბიექტური ბუნება: მომხმარებელთა პრეფერენციები ბაზარზე როგორც მთელი არ არიან სასარგებლოდ ადგილობრივ მწარმოებლებს. "მას შემდეგ, რაც მომხმარებლების უფრო მეტ ფულს, ისინი მაშინვე გადაადგილება, იმპორტის," - ამბობს მიხეილ კრავჩენკო. ნაწილობრივ უნდა მოგვარდეს ეს ეხმარება, რომ უმრავლესობა რუსი მწარმოებლები"გადაცმული" ქვეშ იმპორტი ბრენდები, - ზარის მათი კოლექციები უცხო სიტყვები, როგორიცაა "არტურ უნდა", "ალბერტ &Shtein", "Anderssen" და ა.შ. "ეს annoys მე," განაგრძო ბატონმა Shaman. - განვითარება შემდგომი, ახლა ჩვენ უბრალოდ უნდა "გამოვიდეთ იმალებოდა" და ამბობენ, რომ მომხმარებელს, რომ ისინი ყიდულობენ ჩვენს შიდა პროდუქტი, და ეს შეიძლება იყოს ხარისხობრივი. თუ ჩვენ შეგვიძლია დავარწმუნოთ ჩვენი მომხმარებლები, რომ ჩვენ შევძლებთ ავაღორძინოთ მრეწველობის, ჩვენ მცენარეთა ავაშენებთ". ჩემი გმირები იქნება დაარღვიოს სტერეოტიპები, ჯერ კიდევ არ არის ცნობილი. "დღეს ჩვენ ვართ ინიციატორები ასოციაცია,, ყველა ავეჯი მწარმოებლები, რომ შეუძლია აწარმოოს მაღალი ხარისხის თანამედროვე პროდუქტის. ეს შესაძლებელია, ერთობლივი ძალისხმევით ჩვენ შევძლებთ რაღაც", - ამბობს Evgeniy Shaman. "მაგრამ პირველი, " დასძენს კრავჩენკო, - ჩვენ გავაგრძელებთ, რათა მაღალი ხარისხის დივან".
წყარო: ექსპერტი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика