Thursday, February 6, 2014

Drevesnostruzhechnye ომის 2006-10-31 14:33:55

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Drevesnostruzhechnye ომის
2006-10-31 14:33:55

აქტიურად lobbied იყიდება გაუქმების იმპორტის გადასახდელების შესახებ chipboard შეიძლება სტიმულირება ან განადგურება ორი უკრაინის ბაზარზე. ორივე პროგნოზები გაქვთ ბევრი არგუმენტები " " და" წინააღმდეგ. ეს რჩება მხოლოდ რათა დადგინდეს, რომელიც მათ ყველაფერს გადაწონის. Drevesnostruzhechnaja დისკო (DSP) არის მთავარი მასალების გამოიყენება წარმოების ავეჯი. სტრუქტურა ხარჯების დიდი ავეჯი კომპანიები ღირებულება DSP იყოს დაახლოებით 20-30%. გარდა იმისა, რომ ხარისხის დისკო, მნიშვნელოვანი როლი არჩევანი მწარმოებელი DSP უკრავს ფართო სპექტრი გათვალისწინებული thicknesses და ტექსტურები. მანამ, სანამ ცოტა ხნის წინ, უკრაინის მწარმოებლები chipboard ვერ უზრუნველყოს შესრულების ამ პირობების საკმარისი დონე, და, შესაბამისად, უკრაინის ავეჯის მწარმოებლები, ხშირ შემთხვევაში, გამოიყენება იმპორტირებული მგფ. მისცემს შანსები მთელი ევროპა აღორძინების შიდა წარმოების ლამინირებული დაფა დაიწყო 1998 წელს, როდესაც ორი ქარხანა JV "Interplyt? (M Nadvirna) და "წისქვილი, ხის-based პანელები? (M Kostopil)',, ერთიანი სავაჭრო ნიშნის ქვეშ WBM და დაიწყო აქტიურად შეუწყოს მათი პროდუქცია. ფორმირების WBM იყო, ძალიან სწრაფ, გამარტივებულ მიერ სამი ფაქტორი. პირველი, მცენარეთა აქვს ათვისებული დაახლოებით $ 4 მილიონი ინვესტიცია, რომელიც საშუალებას მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს ხარისხის წარმოებული პროდუქცია. მეორეც, აუცილებელია აღინიშნოს, აგრესიული და ძალიან ეფექტური მარკეტინგული პოლიტიკა, რომელიც WBM. მესამე ხელსაყრელი ადგილობრივ მწარმოებლებს ფაქტორი იყო შესავალი 1999 წლიდან 15%მოვალეობის იმპორტის ნაწილაკების საბჭოს უკრაინაში. გარდა ამისა WBM, გაფორმებულია chipboard წარმოება სს "AVERS? (მ. კიევში)და მცენარეთა KronoLviv (, Kam'Janka-Buska)კუთვნილი შვეიცარიის შეშფოთება Chopo Holding AG. წარმოების მოცულობა მცენარეთა KronoLviv გაიხსნა მარტში წლის, არის 120 ათასი კუბური მ. უკვე პირველ ეტაპზე ინვესტორები გეგმავენ გამოიყენოთ ნახევარი ძალა. ამ აქტიური პოლიტიკის აძლევს ყველა მიზეზი, რომ ძალიან მალე კონკურსის შესახებ შიდა ბაზარზე EAF იქნება გამწვავდა. მისი თქმით, მთავარი საექსპორტო დეპარტამენტის Kronopol მარ'იან Shank, უახლოეს მომავალში ქარხნის გეგმები მოიგოს, სულ მცირე, ერთი მესამედი უკრაინის ბაზარზე. თუ შევაფასოთ სტრუქტურა მიწოდება particleboard უკრაინაში, მისი თქმით, ბაზარზე ჩატარებული კვლევების კომპანიის მიერ WBM, დაახლოებით 65% ბაზრის ეკუთვნის შიდა მწარმოებლები, და დარჩენილი 35% არის იმპორტიორი. შორის ძირითადი უცხოელი მწარმოებლები, ექსპორტს particleboard უკრაინაში, შესაძლებელია გამოყოს უკვე აღნიშნული შვეიცარიის Krono ჯგუფური (პოლონური მცენარეთა Kronopol ჩვენ ტრანსპორტი და უნგრეთის), აბსოლუტურად არათანმიმდევრულია'ასოცირებული ავსტრიის Krono ჯგუფური (პოლონური ქარხნები Kronowood და Kronospan), გერმანელი ჯგუფის Pfleiderer (პოლონური ქარხნები ZPW Grajewo და Prospan) და ავსტრიის EGGER ჯგუფი. ნაკლებად უკრაინაში წარმოადგენს სლოვაკეთის H ^ ინა, გერმანელი Thermopal, Atex და Glunz და ლატვიის Bolderaja. თუმცა, მოცულობის მიწოდება ლამინირებული chipboard დასავლეთ კომპანიები თანდათან მცირდება. პირველი, წლიდან წლამდე იზრდება საბაზრო წილის შიდა პროდუქტი. მეორე, 2001 წელს რეგისტრირებული იყო უკრაინაში შემცირება ავეჯის წარმოება, რაც 8% - ით, რამაც გამოიწვია ვარდნა მოთხოვნა დაფარული chipboard. იმპორტის ნაწილაკების საბჭოს: ცრურწმენისათვის ან აუცილებლობა? სერგეი Warminski, დირექტორი, შპს "Interservis შპს. " (TM "Snite? ) აღნიშნავს, რომ მთავარი კრიტერიუმების შერჩევისას DSP, რომელიც ხელმძღვანელობს მისი კომპანია გთავაზობთ tesneni, ფერი და სისქე დაფები, ისევე როგორც ფასი და ხელსაყრელი გადახდის პირობებით. ყველაზე ოპერატორები ეროვნული ავეჯის ბაზარზე გადავიდეს აზრი, რომ ყველა ამ მოთხოვნებს სხვადასხვა ხარისხი, უკვე შესრულებული ადგილობრივ მწარმოებლებს. თუმცა, მთავარი უკრაინული ავეჯი კომპანიები ყველაზე კიდევ ფოკუსირება იმპორტი ფირფიტა. და არსებობს რამდენიმე ახსნა. ახსნა პირველად შუალედი. დიდი პოტენციური მომხმარებლების chipboard უბრალოდ არ ჰქონდა დრო, რომ რეაგირება სწრაფი აღორძინების შიდა წარმოება. HC'yasnen ადრე კონტრაქტები, ხელსაყრელი გადახდის პირობებით, ჩამოყალიბებული ურთიერთობა'ASCI მოიპოვა წლების განმავლობაში სტაბილური ბიზნეს ურთიერთობები უკრაინის ავეჯის მწარმოებლები და მათი დასავლელი პარტნიორები, არ შეიძლება გადაიხედოს, ასეთ მოკლე დროში. და რაც უფრო დიდია კომპანია, მით უფრო მეტი დრო დასჭირდება, გადაიტანოს სხვა მიმწოდებელი. მეორე ახსნა: ექსკლუზიური კონტრაქტები - საშუალებების დაცვის გაყალბების წინააღმდეგ. ერთ-ერთი მთავარი პრობლემა, უკრაინის ავეჯის ბაზარზე არის პრობლემა საავტორო უფლებების დაცვა. მიერ დადოს ხელშეკრულებები მიწოდების ექსკლუზიური DSP წამყვანი მწარმოებლები არიან დაცული უკანონო კოპირება, სამრეწველო ნიმუშს. მესამე ახსნა: ყოფნა "რუხი? იმპორტი. მისი არსი ის არის, რომ, როდესაც იმპორტიორი საქონლის საზღვარგარეთ მოვალეობა და დღგ-ის ბრალი დაბალი invoiced ღირებულების საქონელი. გარდა ამისა, როდესაც ვაგონი ლამინირებული chipboard მხოლოდ ქვეშ კოდები სხვა საქონელი, გადასახადი ბევრად ნაკლებია, ან არა ყველა. ორივე შემთხვევაში, მთავარი გადახდის საქონელი მზადდება ცალ-ცალკე. შარშან მოცულობა იმპორტის ნაწილაკების საბჭოს უკრაინაში, ექსპერტთა შეადგინა $ 24, 6 მილიონი ვთქვათ, რომ ყველა ეს ფირფიტა იმპორტირებული იურიდიულად, მაშინ სახელმწიფო ბიუჯეტის 2001 წელს იყო მიიღოთ თითქმის $ 3, 7 მილიონი, მაგრამ ფაქტობრივი შემოსულობები $ 1, 5 მილიონ ნაკლები. თუმცა, არ გაითვალისწინებს საქართველოს ინტერესებს, სახელმწიფო ხაზინა გადაწყვეტილების გაუქმების იმპორტის მორიგე ვერ მიიჩნევს მარ'იან Shank. ხელმისაწვდომობა ასეთი მექანიზმი არის წამგებიანი ან ეროვნული მწარმოებლებს chipboard, არც დიდი ნაწილი უკრაინის ავეჯის მწარმოებლები, რომ იმპორტი დისკო იურიდიულად. მეოთხე ახსნა: გადაყრა ნაწილი დასავლეთ კომპანიები. აღსანიშნავია, რომ ამ გადაყრა, როგორც ჩანს, არ არის გამიზნული ბუნება, რომელიც, ამ ეტაპზე, დასავლეთ კომპანიები არ შეეცდება გამოსახლების ეროვნული პროდიუსერი chipboard. ფასი $ 2, 5-3, 5 კვადრატული მეტრი, შემოთავაზებული პოლონური და სლოვაკეთის მცენარეები, თუმცა, დაბალი ფასები შიდა ბაზარზე, ჯერ კიდევ, ეკონომიკურად გამართლებული, ანუ აღემატება ღირებულება. ახლა, დასავლეთ მწარმოებლები chipboard განხორციელება ფასი დისკრიმინაციის სასარგებლოდ საგარეო ბაზრებზე, პირველ რიგში, იმისთვის, რომ მაქსიმალურად საკუთარი მოგება, რომ არ დააყენებს მათი კონკურენტები. მისი თქმით, მარ'იან Shank, არ გადაყრა მიერ Kronopol უკრაინელი ბაზარზე chipboard არა: "განაკვეთები პოლონეთის ბაზარზე უფრო მაღალია იმიტომ, რომ ეს არის სხვადასხვა ქვეყნის ბაზარზე კიდევ ერთი, კიდევ ერთი მომხმარებელი?. წინაპირობა ჩატარება გადაყრა არიან შემდეგი სამი პირობები. პირველი, ეს არის ეკონომიკური იზოლაცია უკრაინის ბაზარზე chipboard ევროპის, რომელიც საშუალებას მწარმოებლები ჩატარება ფასი დისკრიმინაცია. ეს იზოლაცია არის იმის გამო, რომ მნიშვნელოვანი ხარჯები ტრანსპორტისა და გადახდის საფასური. მეორეც, ეს არის სიტუაცია, არასრულყოფილი კონკურენცია. განსხვავებით უმრავლესობა ნედლეულის, ნაწილაკების საბჭოს არ არის ერთგვაროვანი პროდუქტი, რომელიც საშუალებას აძლევს მწარმოებლებს განსხვავდება პროდუქციის გამოყენებით უნიკალური კომპლექტი thicknesses და ტექსტურები. დიფერენციაცია პროდუქცია უკვე ატრიბუტი monopolistic კონკურსი. და ბოლოს, მესამე მდგომარეობა არის მაღალი ელასტიურობა მოთხოვნა ბაზარზე, სადაც გადაყრა. მოთხოვნა ნაწილაკების საბჭოს უკრაინაში არის ძალიან მგრძნობიარეა ფასების ცვლილებები. ბოლო შემცირება წარმოების ავეჯი უკრაინაში შედეგად ვარდნა მომგებიანობის ბევრი უკრაინელი ავეჯის მწარმოებლები, რის შედეგადაც დონის მოთხოვნა ნაწილაკების საბჭოს უფრო დიდი ხარისხი, ვიდრე ადრე, დამოკიდებულია ფასი. ახსნა p'მეხუთე: პრობლემები დღგ-ის თანხის დაბრუნება. კიდევ ერთი ფაქტორი, რომელიც ხსნის, თუ ტენდენცია დიდი ავეჯის მწარმოებლებს გამოყენებით იმპორტირებული ფილებით, რომელსაც პრობლემები დღგ-ის თანხის დაბრუნება შემდგომი ექსპორტის ავეჯით. დღეს ექსპორტიორები არიან მხოლოდ მსხვილი მწარმოებლები ავეჯი, რომელიც, როგორც წესი, გამოყენება, იმპორტი ნაწილაკების საბჭოს. ამ სიტუაციაში, ექვემდებარება გარკვეული პირობები, კომპანიას შეუძლია მიაღწიოს კომპენსირებადი შორის დღგ გადახდილი, როდესაც იმპორტიორი და უბრუნდება სახელმწიფოს მიერ საექსპორტო. ექსპერტები მიიჩნევენ, რომ ეს ფაქტორი ძლივს გადამწყვეტი, თუმცა მიხედვით სხვა თანაბარ პირობებში ეს არის არასრულყოფილი კანონმდებლობა შეიძლება აიხსნას მიდრეკილებას უკრაინის ავეჯი კომპანიების სასარგებლოდ უცხოური ფირფიტები. შეფასების ფაქტორების განსაზღვრის მოთხოვნა იმპორტირებული დისკო ძირითად უკრაინის ავეჯის კომპანია, ჩვენ შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ ზრდის პოტენციალი შიდა მწარმოებლები particleboard არის მკაცრად შეზღუდული დამოუკიდებელი მისგან Cohn'ფასი სიტუაცია ბაზარზე და ამცირებს საბაჟო გადასახადისა on import of ნაწილაკების საბჭოს ექნება უარყოფითი გავლენა დინამიკა შიდა წარმოების ფირფიტა. გარდა ამისა, როგორც აღვნიშნე, მარ'იან Shank, იმპორტის გადასახდელების არის მნიშვნელოვანი გარანტიების უცხოური კომპანიები, რომლებიც გეგმავენ ინვესტირებას წარმოების particleboard უკრაინაში. ინტერესების ავეჯის ბაზარზე წინაშე chipboard არის მხოლოდ საბაზრო რესურსები. ამიტომ, იმის გათვალისწინებით, ეფექტი გაუქმება მოვალეობების შესახებ chipboard, ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს შესახებ ეფექტი ასეთი ნაბიჯი ავეჯის ბაზარზე. In SV'ამ მხრივ, მნიშვნელოვანია, რომ შეაფასოს, თუ რა გავლენას ახდენს ეროვნულ ავეჯის ბაზარზე აქვს ეფექტი 15%მოვალეობის იმპორტის ნაწილაკების საბჭოს, და პროგნოზი განვითარების სიტუაციაში შემდეგ შესაძლო გაუქმების შესახებ მოვალეობებს. ბოლო ორი წლის განმავლობაში არ ყოფილა რთული ეროვნული ავეჯის წარმოებაში. თუ 1999 წელს წარმოების ზრდის შეადგინა 13%, 2000 წელს ეს მაჩვენებელი დაეცა 3, 9%, ხოლო 2001 წელს წარმოების ავეჯი და ჯერ შემცირდა 8%. ზოგიერთი ოპერატორები ბაზარზე ავეჯი, მხარს უჭერს გაუქმება მოვალეობას, აცხადებენ, რომ ჩამოყალიბებას იმპორტის გადასახდელების შესახებ DSP 1999 წელს და შემდგომი ფასის ზრდის დისკო უკრაინის ავეჯის მწარმოებლები შედეგად, გაიზრდება წარმოების ხარჯები. აქედან გამომდინარე, შემოდგომაზე გამომავალი და მიწოდების შემცირება ავეჯის ბაზარზე. თუმცა, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ასეთი აზროვნება შეიძლება განვიხილოთ, როგორც აბსოლუტურად სწორი. პირველი, ექსპერტები აღნიშნავენ, ზრდა იმპორტის, უკრაინაში (როგორც კანონიერი და უკანონო) მზად ავეჯით. და მეორეც, შემოდგომაზე უმრავლეს შემთხვევაში შეეხო მცირე ფირმები, მიუხედავად იმისა, რომ პრაქტიკულად ყველა ძირითადი მწარმოებლები ორიენტირებული და იმპორტი DSP, ხედავს ზრდა საკუთარი წარმოების. ამ მივყავართ დასკვნამდე, რომ პირდაპირი მიზეზობრივი ლინკები'კორელაცია დანერგვა საფასური და დაგვიანებით ზრდის მოცულობის წარმოება ავეჯი არ არსებობს. უარყოფითი გავლენა დანერგვა იმპორტის გადასახდელების შესახებ DSP უკრაინის ავეჯის ბაზარზე, პირველ რიგში, გავლენას ახდენს კონკურენტუნარიანობის უზრუნველყოფა შიდა პროდუქციის srednemirovoj და ძვირი ფასი კატეგორიები. ამ სეგმენტების შიდა კომპანია არის inferior, რომ მისი კონკურენტები, როგორც შიდა, ისე საგარეო ბაზრებზე. დღეს უკრაინის ავეჯი კომპანიები იძულებულნი არიან გადაიხადონ უფრო მაღალი ხარისხის დაფარული chipboard, რომელიც ზრდის ღირებულება, მათი პროდუქცია და მძიმე კონკურენციას დასავლეთ ევროპული ავეჯის მწარმოებლები. მაგრამ არ ვფიქრობ, რომ მხოლოდ ამ ფაქტორით ხსნის, თუ რატომ უკრაინული კომპანიები ვერ შეთავაზება ბაზარზე კონკურენტუნარიანი ელიტ ავეჯი. როგორც წარმოების იაფი ავეჯი, დანერგვა იმპორტის მორიგე chipboard არ მომხდარა რაიმე მნიშვნელოვანი უარყოფითი გავლენა მწარმოებლების პროდუქცია ამ ფასების დიაპაზონი. ისინი, როგორც წესი, ორიენტირებულია შიდა, უფრო ხელმისაწვდომი ფირფიტა. რა არის შემდეგი? აბსოლუტური უმრავლესობა უკრაინის ავეჯის მწარმოებლები, ეჭვი არ მეპარება, რომ გაუქმება იმპორტის გადასახდელების შესახებ დაფები ყველაფერს აქვს დადებითი გავლენა შიდა ავეჯის ინდუსტრიის უკვე უახლოეს მომავალში. თუმცა, რაც შეეხება გრძელვადიან პერსპექტივას, ექსპერტების აზრი იყოფა. ზოგიერთები ამბობენ, რომ მას შემდეგ, რაც გაუქმება იმპორტის გადასახდელების უკრაინაში ვიმეორებ პოლონური script. სხვები თვლიან, რომ იმ შემთხვევაში, თუ გაუქმების საფასური უკრაინული კომპანია გახდება უფრო სწრაფი, უფრო capacious ბაზარზე, და უკრაინა უფრო მიმზიდველი უცხოური ინვესტიცია. პოლონური script. ევროპის ბაზარზე ხის chipboard არის მაგალითი oligopoly. ის ფაქტი, რომ წარმოების chipboard შეიძლება იყოს მომგებიანი მხოლოდ დიდი მოცულობის. ამ სპეციფიკის წარმოების განმარტავს, თუ რატომ უმრავლესობის ქარხნები მწარმოებელ chipboard ევროპაში არის ყველაზე დიდი ინტეგრირებული მცენარეები, რომელიც უზრუნველყოფს დიდი გარიგება. როგორც წესი, რიგი ავეჯის ქარხნები წელს კონკრეტულ ქვეყანაში აღემატება ნომერი ქარხნები მწარმოებელ chipboard. პოლონეთი ერთ-ერთი იყო იმ ქვეყნებში, რომლებიც ევროპული ინტეგრაციის, ჰქონდა თავისი წარმოების particleboard, და ასე გაგრძელდება მანამ, სანამ ბოლო მომენტში იყო დაცვას ცდილობს მას "წინ? კონკურსის ძირითადი დასავლეთ ევროპულ კომპანიებს. მისი თქმით, ბოგდან Tsuprik, აღმასრულებელი დირექტორი CJSC " chipboard და მასალები? (WBM), მანამ, სანამ 1999 წელს პოლონეთში, იქ იყო 7 მსხვილი საწარმოების, რომელიც წარმოებული particleboard. დროს 1997-1998 ისინი უზრუნველყოფენ სჭირდება შიდა ბაზარზე ზე ფასი $ 3-3, 4 კვ. მ (დღგ-ს გარეშე). თუმცა, მას შემდეგ, რაც protectionist პოლიტიკა სახელმწიფო იყო, უნდა შეიცვალოს რეჟიმი, ვაჭრობის ლიბერალიზაცია, და იმპორტის მორიგე chipboard გაუქმდა პოლონეთში მოვიდა ორი უმსხვილესი ევროპული პროდიუსერი chipboard. სანამ სექტემბერი 1999, მათ შეძლეს, რათა ქვემოთ ფასი $ 2-2, 5 საათში კვ. მ (დღგ-ს გარეშე). შედეგად ასეთი ფასების შემცირებას ბევრი პოლონეთის მწარმოებლებს გაკოტრდა. დაწყებული პოლონეთის ბაზარზე, ახალი მოთამაშე დაარსდა 2000 წელს, ფასები ძირითადი მასალებისა $ 4-4, 5 პოსტი კვ. მ (დღგ-ს გარეშე), ხოლო გაყიდვის ფასები particleboard უკრაინისა შეადგინა $ 2, 5-3. მისი თქმით, ბოგდან Tsuprik, ზრდის ფასები particleboard პოლონეთში გამოიწვია განადგურებას 5,000 პოლონური ავეჯი მწარმოებლები, რომელთა პროდუქცია არაკონკურენტუნარიანი გახდეს ან შიდა ან გარე ბაზრებზე. მისი თქმით, თუ ახლა გააუქმოს იმპორტის მორიგე on chipboard, ასეთი სცენარი განმეორდება უკრაინაში, რომელშიც ექნება უარყოფითი ზეგავლენა შიდა ავეჯის ბაზარზე. გარდა ამისა, როგორც აღვნიშნე, მარ'იან Shank, ხელმისაწვდომობა ტარიფებს იმპორტის ნაწილაკების საბჭოს შეიძლება ძალიან სასარგებლო უკრაინა eve მსო-ში გაწევრიანებით: მისი დახმარებით, ჩვენი ქვეყანა შეძლებს უკეთ თვალსაზრისით, ამიტომ, გააუქმოს ეს არის სულელური. ალტერნატიული სცენარი. გაუქმება იმპორტის გადასახდელების კომპონენტების შიდა ავეჯის ინდუსტრიის, კერძოდ, chipboard არის აუცილებელი პირობა ამისთვის შემცირდა ღირებულება წარმოებული საქონლის, უკრაინაში ავეჯით და გაზრდილი მოცულობა, ეროვნული ავეჯის ბაზარზე. როგორც აღნიშნა ანდრია Zavalniuk, დირექტორი გადაუდებელი PKF "ავეჯი ტექნოლოგიები?, ნარჩენების წარმოების ავეჯი დაახლოებით 15%, შესაბამისად, გაუქმება იმპორტის გადასახდელი ექნება multiplicative გავლენას ღირებულება წარმოებული ავეჯი, სადღაც 20-25%, და შემოდგომაზე ფასები ავეჯის იქნება იწვევს მნიშვნელოვანი ზრდა მოცულობა ბაზარზე. საქმე ის არის, რომ ამჟამად, მოთხოვნა ავეჯი პროდუქტები მხოლოდ აღმოაჩინოს ინდივიდუალური ფენების მოსახლეობის ძალიან მაღალი დონე, შემოსავალი, მიუხედავად იმისა, რომ უმრავლესობა პოტენციურ მყიდველებს ავეჯი ჯერ კიდევ შესაძლებელია. ამიტომ, შემცირება ფასები წარმოებული ავეჯი მნიშვნელოვნად გაფართოებას ბაზარზე როგორც რაოდენობის და თვალსაზრისით ფული. მისი თქმით, ანდრეი Zavalnuk, ის შეიძლება მოსალოდნელია, რომ ზრდის მოცულობა ავეჯის ბაზარზე თვალსაზრისით ფული, ეს იქნება დაახლოებით 60-70%. "დღეს ჩვენ ვქმნით სასათბურე პირობები უკრაინის პროდიუსერი chipboard. მოცემული შედარებით დაბალი ფასები, რესურსების, პირველ რიგში, ელექტროენერგიის, და იმის გათვალისწინებით, სპეციფიკის ტექნოლოგიური პროცესი, მე მჯერა, რომ გასაყიდი ფასი უკრაინული ფირფიტა არ უნდა იყოს უფრო მაღალია, ვიდრე $ 3 კვადრატულ მეტრზე?, - განაცხადა ანდრეი Zavalniuk. ძლიერი უკრაინის ბაზარზე გახდება ბევრად უფრო მიმზიდველი, მსხვილი კომპანიების და ისინი იქნება დაინტერესებული ინვესტირებას მნიშვნელოვანი ფინანსური რესურსების წარმოების chipboard პირდაპირ უკრაინა, როგორც ტრანსპორტირების ფილებით ღირს ძალიან ძვირი. შეიძლება რაიმე განსაკუთრებული პირობები, მიწოდების particleboard რჩება გადამწყვეტი კომპანიის გადაწყვეტილება, რომ იმპორტი დისკო? სერგეი stupnicki მოადგილე რეჟისორი Kostopil "ქარხანა ხის-based პანელები" (WBM) - რა თქმა უნდა, ეს არის ჩვეულებრივი პრაქტიკა, როდესაც კომპანიას სურს, რომ იყოს განსაკუთრებული. ეს არის ბუნებრივი, რომ ფასი ექსკლუზიური ფერი ოდნავ ზემოთ-თავსებადობა', რომლებიც დაკავშირებულია პროდუქციის მოცულობა. მაგრამ თუ წესრიგის დიდია, მაშინ ფასი შეიძლება დარჩეს ყოფილი დონეზე. ამიტომ, თუ ჩვენ ვსაუბრობთ მეტ-ნაკლებად მსხვილი მწარმოებლები, ასეთი პრაქტიკა ხდება, და ვთვლით, ექსკლუზიური ხელშეკრულებები, მიიღოს ექსკლუზიური ფერები. პირობები და კონტრაქტი შეიძლება იყოს ძალიან განსხვავებული: ან ჩვენ გთავაზობთ ექსკლუზიურ-მხოლოდ უკრაინა, ანუ შესახებ შიდა ბაზარზე, ან ეს აბსოლუტურად განსაკუთრებული, რომ არის, ჩვენ ვყიდით დეკორი ექსკლუზიურად ჩვენი პარტნიორი და არავინ - ეს ყველაფერი არის გათვალისწინებული ხელშეკრულებით. და მე ვერ ვხედავ რაიმე პრობლემა აქ. ამ მხრივ, ჩვენ არ დავნებდებით, რომ დასავლური კომპანიები. ექსპერტი, რომელმაც ისურვა - მე ვფიქრობ, რომ ძირითადი მწარმოებლები, როგორიცაა "Enran? ან "Merx?, პირველ რიგში, მინდა დაიცავს თქვენს ავეჯს სცენას გაითამაშებს, ასე რომ, ისინი არიან დაინტერესებული მათი დიზაინით იყო უნიკალური. ჩვენ ასევე ვეძებთ და გვინდა, რომ ერთად გაჩნდა, რომელიც ჩვენ ვმუშაობთ, არ მუშაობს, არავინ. მე მეშინია, რომ, თუ მე მუშაობა ადგილობრივ მწარმოებლებს, რისკი გაყალბების ჩვენი ნიმუშები მნიშვნელოვნად გაიზრდება. გასაკვირი არ არის, რომ მსხვილი უკრაინული კომპანია ექსკლუზიური კონტრაქტი მიწოდება particleboard, და ახლა კიდევ ერთი კომპანია აღარ უქმნიან მათ. მაშინაც კი, თუ ეს კომპანია იქნება იმავე მიმწოდებელი, მას შესთავაზებს მისი მაღალი ფასები, და ავეჯის იქნება უფრო ძვირი. შეიძლება პრობლემები დაბრუნება დღგ-ს გარეშე, ხოლო ექსპორტს ავეჯი არის მიზეზი, თუ რატომ რუსულ კომპანიებს ურჩევნიათ იმპორტი ღუმელი? იგორ Bergelson, მთავარი ეკონომისტი "Belichanskaya ავეჯი ქარხანა" - ამ დროისთვის, ჩვენი ექსპორტის ნაკლებად, ვიდრე იმპორტი, ასე რომ ჩვენ არ გვაქვს სიტუაცია, სადაც ბიუჯეტი იყო ჩვენთვის Dalian. პრობლემა ხდება, თუ საექსპორტო იწყებს ვაჯობებთ იმპორტი. მაგრამ ვარაუდობს, რომ ეს შეიძლება ახსნას, რატომ კომპანიების ყიდვა იმპორტირებული ფირფიტა, არც რუსი, ეს იქნება არასწორი. მთავარი კრიტერიუმები, როდესაც არჩევის ფირფიტები მისი ხარისხი და ასორტიმენტი. ჩვენ არ ცალ-ცალკე ავეჯი ექსპორტი, ამიტომ, როდესაც არჩევის chipboard, პირველ რიგში გაგრძელება საჭიროებების შიდა ბაზარზე. Artem Dyachenko, და მარკეტინგის დეპარტამენტის სს,, "? ხის playi მასალები" (WBM) - სურვილი, რათა თავიდან ავიცილოთ პრობლემები დაბრუნება დღგ-ს გარეშე, ხოლო ექსპორტს ავეჯი შეიძლება ნაწილობრივ რატომ ზოგიერთი ადგილობრივ მწარმოებლებს ჯერ არ გადაეცემა უკრაინის ღუმელი. მაგრამ უნდა აღინიშნოს, რომ სულ უფრო და უფრო ხარისხის შიდა პროდუქტი გადაწონის მოტივები იმპორტი ნაწილაკების საბჭოს, და ბევრი მთავარი უკრაინული მწარმოებლების ავეჯი გაივლის მუშაობა ლამინირებული chipboard შიდა წარმოების. იყო ზრდა ფასების particleboard პოლონეთში მიზეზი bankrotstva ბევრი ავეჯის მწარმოებლები? იგორ Bergelson, მთავარი ეკონომისტი "Belichanskaya ავეჯი ქარხანა" - მე არ ვეთანხმები, რომ ცვლილება ფასები particleboard გამოიწვია გაკოტრების პოლონური ავეჯი მწარმოებლები. მე მჯერა, რომ საფუძველი მასობრივი გაკოტრების, პირველი, არის კრიზისი overproduction. პროდუქციის ბევრი პოლონური ავეჯი კომპანიები, სანამ ცოტა ხნის წინ, იყო ფოკუსირებული, უკრაინის და რუსეთის ბაზრებზე, და, ძირითადად, მათი პროდუქცია აქ უკანონო ან ნახევრად იურიდიული მიერ. მას შემდეგ, რაც 1998 წელს, როდესაც არ იყო მკვეთრი ვარდნა მოთხოვნა, გაყიდვების ამ კომპანიების ჰქონდა უარი. და მეორეც, ეს უნდა აღინიშნოს, რომ პოლონეთის ავეჯის ბაზარზე ბოლო წლებში ბევრი უკვე კონსოლიდირებული, და დიდი ფრაქცია ახლა ფლობს ერთ მწარმოებელი - კომპანია, შავი, წითელი, თეთრი, და ეს იყო მას გადაადგილების კონკურენტები ბაზარზე ნაწილობრივ ავხსნათ მასობრივი გაკოტრების ავეჯის კომპანია პოლონეთში. უმაღლესი ფასები particleboard აქვს შეშფოთებულია, ყველანაირი ავეჯით, პროდიუსერები, და ამბობს, რომ მას მოჰყვა მასობრივი გაკოტრების კომპანიები, არასწორად. ბოგდან Levitsky, განვითარების დირექტორი სააქციო საზოგადოება "Specmebel" - განადგურების შემდეგ, 1999 წელს ტრანსნაციონალური კორპორაციები ეროვნულ პოლონური მწარმოებლის ლამინირებული chipboard განაკვეთები პოლონეთში იყო მაღალი ევროპაში და სტაბილურად შენარჩუნება მაინც. პოლონეთის ავეჯის ინდუსტრიის, მიმდინარეობს, პირველ რიგში, ორიენტირებული ექსპორტზე ყველაზე ქვეყნები, ევროპის და მსოფლიოს, არაკონკურენტუნარიანი გახდა იმის გამო, მაღალი ღირებულება წარმოების. ამ შედეგად, 2000-2001. უნდა ჩაშლის ბევრი პოლონური ავეჯი მწარმოებლები, და დიდი ავეჯი ასოციაციები, როგორიცაა შავი, წითელი, თეთრი, გადარჩეს, განვითარდეს და squeezing კონკურენტები მხოლოდ დამონტაჟება საკუთარი ობიექტების წარმოების დაფარული chipboard. ანდრეი Zavalniuk, დირექტორი გადაუდებელი FSC "ავეჯი ტექნოლოგიები" - გაკოტრების პოლონური ავეჯი მწარმოებლები მოხდა არა იმიტომ, რომ ზოგიერთი მცენარის გაიზარდა ფასები particleboard და იმიტომ, რომ პოლონეთი არ იყო მზად გაერთიანებული ევროპის. პოლონეთის მწარმოებლებს particleboard იყო უბრალოდ აღმოჩნდა მოუმზადებელი ღია კონკურსის დასავლური კომპანიების. 1999 წლამდე, უკრაინა რჩება, ძირითადი სამომხმარებლო ძალიან იაფი და უხარისხო ავეჯი და დააკმაყოფილოს ეს მოთხოვნა იყო ორიენტირებული ბევრი პოლონური ავეჯი საწარმოს. და როგორც კი უკრაინის სერიოზული მწარმოებელი ავეჯი, და ჩვენ შევძელით შეცვლის მათ თავისი მაღალი ხარისხის პროდუქცია, decimation რიგი საწარმოების აღმოსავლეთ პოლონეთში, რომლებიც მუშაობდნენ კონტრაბანდა წყაროები ავეჯი უკრაინაში. იგივე პოლონური ავეჯი მწარმოებლები, რომელიც თავდაპირველად წარმოებული მაღალი ხარისხის ავეჯი და მითითებული თავად სტრატეგიული მიზნები სამუშაო მაინც. იური Kirey დირექტორი, კომპანია "Technokredo" არის მიზეზი, გაკოტრების პოლონური ავეჯი საწარმოების მდგომარეობს ნაკლებობა კონკურენტუნარიანობის იმის გამო, მაღალი ღირებულება და დაბალი ხარისხის ლამინირებული chipboard. მთავარი სეგმენტი პოლონური ავეჯი ბაზარზე დღეს არის ოკუპირებული მიერ მწარმოებლები დაბალი ხარისხის და ძალიან იაფი ავეჯი ლამინირებული გახვეული chipboard საკუთარი წარმოების. გავლენა იმპორტის გადასახდელების შესახებ chipboard შესახებ შიდა ავეჯის ბაზარზე ანდრეი Zavalniuk, დირექტორი გადაუდებელი FSC "ავეჯი ტექნოლოგიები" დასავლეთის კომპანია, რომელიც, გარდა იმისა, რომ მაღალი ხარისხის chipboard, და ასევე გთავაზობთ ძალიან საინტერესო დიზაინით, სამწუხაროდ, იმის გათვალისწინებით, უკრაინაში ცუდი, და მათი წილი სტრუქტურა მიწოდება particleboard თანდათან შევიწროება. არსებული მარეგულირებელი პოლიტიკის განაპირობა ის ფაქტი, რომ იმპორტირებული მაღალი ხარისხის chipboard მიეწოდება უკრაინის ფასები, რომლებიც საშუალოდ ორ ჯერ უფრო მაღალია, ვიდრე ეროვნული მწარმოებელი. ამ მოხვდა პირველი, ავეჯი შემქმნელებს, რადგან ისინი დაკარგვის პოზიცია შედარებით მისი კონკურენტები, განსაკუთრებით პოლონეთიდან. და საბოლოოდ კარგავს არცერთი სხვა, ვიდრე უკრაინის სამომხმარებლო. იზოლაცია უკრაინის ბაზარზე chipboard კიდევ უფრო საშიში eve უკრაინის გაწევრიანებას ვმო-ში, როცა იქნება, გააუქმოს იმპორტის გადასახდელების შესახებ მზა ავეჯი. ახლა არ არის საათი, ან ორი, იმისათვის, რომ მოერგოს უკრაინის ავეჯის ინდუსტრიის, გავზარდოთ მისი მოცულობა, ხარჯების შემცირება და ეს კონკურენტული. დღეს ჩვენ იმპორტირებული ძვირი დისკო, და როცა ხვალ გააუქმებს ორივე იმპორტი და ექსპორტი მოვალეობებს, ჩვენი ახალგაზრდა ავეჯის ინდუსტრიის იქნება მოუმზადებელი გარე კონკურსის. დაცვის ჩვენს ბაზარზე მოვალეობას, ჩვენ განიცდიან ego, განადგურდა ჩვენი ავეჯით და უბრალოდ ვიმეორებ პოლონეთის სცენარი. ბოგდან Tsupryk, აღმასრულებელი დირექტორი CJSC "ON "ხის დაფები და მასალები" (WBM) - თუ საუბარი სტრატეგიული განვითარების ბაზრებზე chipboard აღმოსავლეთ და ცენტრალური ევროპის, არგუმენტი შესახებ ზრდა ღირებულება ავეჯი მოვალეობის დაკისრების შესახებ ლამინირებული chipboard, ცხადია, contrived. ნაწილი, ფასი ლამინირებული ფილები უკრაინული ავეჯის მწარმოებლები და wholesalers დაბალი ყველა მეზობელ ქვეყნებში, t. h. პოლონეთი, უნგრეთი, სლოვაკეთი და რუსეთის. მეორეს მხრივ, ყოფნა მოვალეობა არ დაუშვებს, მრავალეროვნული კორპორაციები განადგურება უკრაინელი მწარმოებლის მიერ გადაყრა, როგორც ეს მოხდა პოლონეთის ეროვნული პროდიუსერები 1999. ეს არის დრო, უკრაინელი ბიზნესმენები ვფიქრობ, რომ გლობალურად და სტრატეგიულად, t. h. ხვდებიან, საზოგადოებრივი ინტერესების დაცვის პროდუქტიული სექტორში მიზნით განვითარება და გაუმჯობესება. დაცვის შიდა წარმოება, როგორც მსოფლიო პრაქტიკა, და სახელმწიფომ უნდა გაუწიოს და უზრუნველყოფს ასეთი დაცვა, როგორც საკრებულოს და ავეჯით სექტორში. იგორ Bergelson, მთავარი ეკონომისტი "Belichanskaya ავეჯი ქარხანა" - "Garanti?, როგორც წესი, მუშაობის საბაჟო რეჟიმში, ისინი არ გავაკეთებ სერიული ავეჯი და მათ ხვედრითი წონა ხარჯები particleboard გაცილებით დაბალია, ვიდრე, რომ მსხვილი მწარმოებლები, რომლებიც, ძირითადად, მუშაობენ სერიული რეჟიმში,. მოდით, ხარჯთაღრიცხვა ღირებულება სტრუქტურა მსხვილი მწარმოებელი და garanica?, სამუშაო საბაჟო რეჟიმში,. In სერიული რეჟიმში, დაახლოებით 60% კომპანიის ხარჯები - ხარჯები შეძენის ნედლეულის, და ღირებულება ფილის ამ 60% საშუალოდ ნახევარი, რომ არის, წილი ხარჯები chipboard არის 30%. თუ ჩვენ ვივარაუდოთ, რომ ფასი დისკო შემცირდება 15%, ის შეიძლება მოსალოდნელია, რომ დიდი მასა პროდიუსერი შეძლებთ შეინახოთ დაახლოებით 4, 5-5%. თუ ვიმეორებ, ამ გაანგარიშებას garanica?, რომელიც ღირს ღუმელი, კონკრეტული წონა არა უმეტეს 20% - ით, ეფექტი გაუქმება იმპორტის გადასახდელების შესახებ DSP მას უნდა, ნაკლებად მგრძნობიარეა: 2, 5-3%. ვლადიმერ Mihaluca, Zam. დირექტორი შპს "L-Master" - უმრავლესობა უკრაინის ავეჯი მზადდება შიდა ფირფიტა, რომელიც საშუალებას აძლევს ეროვნულ სამომხმარებლო შეიძინეთ მაღალი ხარისხის ავეჯი ფასად. მოვალეობაა, რომ დაიცვას ეროვნული მწარმოებელი და დაეხმაროს მას განვითარდეს: duty chipboard (15%) - შიდა მწარმოებლები particleboard, და მოვალეობის ავეჯი (25%) შიდა ავეჯის მწარმოებლები. ავეჯის მწარმოებლები უნდა ფოკუსირება გაუმჯობესების ტექნოლოგია, ტექნიკური აღჭურვილობა, მისი წარმოება და დანერგვა, ახალი დიზაინით, რომელიც მათ საშუალებას მისცემს იყოს კონკურენტუნარიანი. იური Kirey დირექტორი, კომპანია "Technokredo" - ჩვენი კომპანიის მრავალი წლის ავეჯით ბაზარზე უკრაინის ჰქონდა შესაძლებლობა, რათა ითანამშრომლოს ბევრი უცხოელი მწარმოებლები ლამინირებული chipboard, და დამიჯერეთ, ამ ხარისხის პროდუქცია, სპექტრის ფერები და thicknesses, მომსახურების ვიღებთ მუშაობის WBM, მთელი ამ დროის განმავლობაში არ მიუღია ვინმეს. ხარისხის შიდა "ლამინატის? დღეს უკვე იმ დონეზე, საუკეთესო მსოფლიო ნიმუშებს, და მოსახერხებელი მდებარეობა წარმოების საშუალებას იძლევა მინიმუმამდე გადაზიდვის ხარჯები, როგორც ფულადი და თვალსაზრისით time. საქართველოს ინერცია in აზროვნება ბევრი ავეჯის მწარმოებლები ხდის ის, გატანა, იმპორტი, მიუხედავად იმისა, რომ რეალური სურათი არის, რომ მათი კონკურენტუნარიანობის წასვლა, მუშაობა, შიდა მასალა. არ გაუქმების 15%მოვალეობა არ გავაკეთებ შიდა ავეჯი კონკურენტუნარიანი. Marjan Chodnik, უფროსი ექსპორტი დეპარტამენტის "ექსპორტი-East" საწარმოების Kronopol შვეიცარიის Krono - არსი კითხვა, ბუნებრივია, არის რა ფასად ავეჯის მწარმოებლები შეგიძლიათ შეიძინოთ chipboard თანდასწრებით იმპორტის მორიგე და ამ შემთხვევაში მისი გაუქმება. ასე რომ, პასუხი იყო სწორი, ჩვენ უნდა გავითვალისწინოთ ყველა ის დამატებითი ხარჯები სერიოზული მწარმოებელი ოპერაციული უკრაინაში. არსებობს მოსაზრება, სარეკლამო მხარდაჭერით, სასწავლო პერსონალი, გაიზარდოს ასორტიმენტი, სისქე, ფორმატებში, დიზაინი, თარგების), განვითარების მომსახურების მომხმარებელთა. ჩვენ ხარჯთაღრიცხვა ღირებულება პროდუქტის ყველა ეს ღირებულება იზრდება იმავე 15%. დასკვნა აშკარაა.

ყიდვა ხის chipboard კიევში.

წყარო: თანამგზავრი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика