Sunday, March 2, 2014

ფსონი ტრიუმვირატი 2006-11-09 10:48:14

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

ფსონი ტრიუმვირატი
2006-11-09 10:48:14

"კიევი ექსპო ავეჯი - ალბათ ერთ ერთი ყველაზე კომფორტული სპეციალიზებული გამოფენები, რომელიც აგროვებს ქვეშ მისი ფრთის ავეჯი კომპანიები სხვადასხვა რანგის და" საცხოვრებელი ". დედაქალაქში ოპერატორები, რომლებიც უკვე დაწყებული უნდა შევეგუოთ იმ ფაქტს, რომ ისინი არ არიან მხოლოდ ერთი: ამ წლის რაოდენობის რეგიონული მონაწილეები გამოფენა გაიზარდა 25% - ით შარშანდელთან შედარებით ფორუმი. გამოფენა კიდევ ერთხელ დაადასტურა: შიდა ავეჯის მწარმოებლები სრული დააჭირეთ იმპორტიორები. მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი გავაგრძელოთ წარმოების ავეჯს იმპორტირებული კომპონენტები. რომ, თუმცა, არ უშლის ხელს შიდა მწარმოებლები ექსპორტის მათი პროდუქციის 32 ქვეყანაში. M', ავეჯით. გამოფენა აჩვენა, რომ მოდის დივან ნათელი ფერები, მოდელები ტყავი და "ქვეშ კანის". უნდა გამკაცრდეს კლიენტი თავის მხრივ, თითოეული მწარმოებელი ცდილობს გთავაზობთ ორიგინალური დიზაინი მოდელები, სხვადასხვა სახის upholstery. მაგრამ მთავარი, რაც განსაკუთრებით იზიდავს მომხმარებელს couches - ნიშები იყიდება საწოლები და სხვა რამ. სამზარეულოს. "Luhansk" ასევე ცდილობს იყოს ორიგინალური. ზოგიერთი მოუწოდა უჩვეულო დიზაინი (ხვრელი მაგიდა გადაყრა ნაგვის შევიდა wastebasket), სხვები, როგორც magicians, აქვს თანამედროვე ავეჯი დამატებითი მაგიდები, ყუთები და კარი გააღო, რომელიც, ერთი შეხედვით, არ არსებობდა. საოფისე ავეჯი. ნაცვლად საოფისე მოწყობილობა, მაგიდები და სკამები მენეჯერები მწარმოებლები ძალიან აჩვენა დირექტორმა, ოფისების, ელეგანტური დიზაინი, ფერები, მასალები. თუმცა, ბუნებრივი ხის "out" მხოლოდ რამდენიმე შიდა კომპანიები. უმრავლესობა "დირექტორი-ის" ავეჯის ხის chipboard, MDF, დაფარული ბუნებრივი veneer. მიერ შეფასებებს მონაწილეები გამოფენა, ნაკლები მოთხოვნა გამოყენებაც დაიწყო, ავეჯით, რკინის ელემენტები. საბოლოოდ დაიჭირეს "dumb" ფორმები და მინის ავეჯი (მათ შორის comp'utern კაპიტალი). ისინი აცხადებენ აქციის ორგანიზატორები და მონაწილეები გამოფენა, ვლადიმერ ივანოვი, გენერალური დირექტორი სააქციო საზოგადოება " კიევის საერთაშორისო ხელშეკრულების სამართლიანი": - საგაზაფხულო გამოფენა კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ უკრაინის ავეჯის ბაზარზე არის ძლიერად იგრძნობოდა. ალბათ, ძირითადი განსხვავება ავეჯის ბაზარზე სამი წლის წინ - რაოდენობის ზრდა ადგილობრივ მწარმოებლებს. განვითარება შიდა "mobilestore" არის რთული პროცესი. უკრაინის მწარმოებლები ბევრი გამოწვევის წინაშე დგას, იგი საკუთარ თავს ზოგჯერ ვერ კი მსხვილი კომპანიები. ავეჯი, უკვე დაახლოებით',, ერთიანი შევიდა ასოციაცია, რომელიც გეგმის ლობირება და მათი ინტერესების ზედა ეშელონების ძალა, ჩანთაში მიიღოს მონაწილეობა საერთაშორისო სპეციალიზირებული გამოფენა,,,, თარგმნა უცხო ტექნიკური ლიტერატურა, იმუშაონ ერთად, რათა საბრძოლო პლაგიატში ადანაშაულებს. ბოგდან TSUPRIK, აღმასრულებელი დირექტორი კომპანია WBM (კიევი; მწარმოებელი chipboards, ლამინირებული დაფა, პლაივუდი): ერთი გზა შენარჩუნება ბაზარზე chipboard შიდა კომპანიები - " გადავარჩინოთ 15%-s ' მოვალეობის იმპორტი ნაწილაკების საბჭოს. სამწუხაროდ, არა ყველა ავეჯი შემქმნელებმა კარგად მესმის, რომ საფასური შეუძლია დაიცვას უკრაინის მწარმოებელთა გადაყრა საერთაშორისო კორპორაციებს. მას შემდეგ, რაც შიდა ბაზარზე იქნება დაპყრობა დასავლეთ კომპანიები, ფასი იმპორტირებული EAF გაიზრდება მნიშვნელოვნად. ეს გამოიწვევს განადგურების უკრაინის ავეჯის ბაზარზე. ვალერი NIKIFOROV, დირექტორი, "Flash" (გ კიევში; დილერის ავეჯი): - შექმნა დიდი ავეჯი სავაჭრო ცენტრები აქტუალურ უკრაინული ავეჯის ბაზარზე. ქვეშ ასეთი სისტემა წარმატებით შეიძლება გამოყენებული სხვადასხვა ფორმით, ვისთან ერთად ავეჯით მიმღები: მაგალითად, მწარმოებლები სამზარეულო და m'ავეჯი გამოვლენა მხოლოდ ნიმუშები, მათი პროდუქცია, მუშაობს მიზნით. აქ თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ ავეჯით, შიდა და იმპორტი მწარმოებლები. ავეჯი სუპერმარკეტი შეცვალოს მათი გამოჩენა. მაგალითად, ჩვენ მივიდა იმ დასკვნამდე, რომ გთავაზობთ მყიდველი ავეჯი, რომ არის, საწყობი, უკვე undignified. ჩვენ ვაჩვენოთ, ავეჯი, შიდა'Yeri. ეს ძლიერი იზიდავს მყიდველებს. ტატიანა DRUZENKO, უფროსი სარეკლამო დეპარტამენტის კომპანია "CSWs" (გ კიევში; მწარმოებელი საოფისე ავეჯი): - წლიური სამომხმარებლო კვლევები აჩვენებს, რომ ახლა ისინი უპირატესობას ანიჭებს შიდა ავეჯი (მიუხედავად იმისა, რომ რამდენიმე წლის წინ უმრავლესობის შეიძინა იმპორტირებული). ეს არის იმის გამო, რომ ნდობა უკრაინის საქონლის და ის ფაქტი, რომ ყველა ძირითადი მწარმოებელი გახდა უფრო მეტ ცვლილებების მოთხოვნა, ფიქრი, შექმნა ინდივიდუალური სტილი, პროდუქციის ასორტიმენტი გაფართოებას.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика