Thursday, May 1, 2014

შეიძინეთ ყველა! 2006-11-09 15:59:52

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

შეიძინეთ ყველა!
2006-11-09 15:59:52

ადგენს და ცალკე რამ - stool up kit აგარაკი პოულობენ მყიდველს, თუ ფასი არ არის ძალიან "bite", ან, როგორც იტყვიან, "ღირს ეს". თუ ეს ორი პარამეტრი იგივეა, გამოფენილი ავეჯი გაიყიდა, 2-4 კვირის განმავლობაში, წარმოადგენს მისთვის სასურველი კურსი ბრუნვა საქონლის თანამედროვე ავეჯის მაღაზიები. უფრო კომპაქტური პაკეტი, უკეთესი გაიყიდა მიხედვით დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ავეჯის წარმოება საქართველოს სამრეწველო პოლიტიკის ივან Rosora მოცულობა ბაზარზე ამ წელს დარჩა სტაბილური $ მიაღწია 270-290 მილიონი სეგმენტაცია ცვლილებები ასევე არ არის: 70% წილი მთავარი ავეჯით, 30% - ოფისში. წილი მთავარი ნაწილდება შემდეგნაირად: 30%'ავეჯი, 20% - საკვები, 20% - კაბინეტი ავეჯი მისაღები ოთახი და საძინებელი, 15% - საძინებელი, 10% - საბავშვო ოთახი, 5% - ავეჯი დეტალურად. თუმცა, ასეთი სეგმენტაცია არის ძალიან პირობითი, მაგალითად, ტენდენციები ბოლო წლებში - აშენებული შემთხვევაში-კუპე - "bite" ნაწილი სეგმენტი hallway, ავეჯი მისაღები და საძინებელი. დღეს, გამოყენების უნარი სივრცეში ეფექტურად და დამოუკიდებლად მშენებლობა კაბინეტი ხდება უფრო მეტად მნიშვნელოვანი ფაქტორია არჩევანის ჩაშენებული კარადები. მისი თქმით, წარმომადგენელი, სტენლი, ყოველ წელს მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება ყველა რეგიონში, მაგრამ კატეგორიული უარი მივიღეთ, რომ აღარაფერი ვთქვათ რაიმე მოღვაწეები. სხვა ექსპერტები ამბობენ, რომ დაახლოებით 40% წლიური მოთხოვნის ზრდა ამ სეგმენტში. ახლა სტრუქტურა მოთხოვნა ტრადიციული საშემოდგომო - ცოტა მეტი, ვიდრე გაზაფხულზე, გაიყიდა, საოფისე და ახალგაზრდობის ავეჯით. მეორე ადგილზე არის სხვადასხვა m', ავეჯით, მესამე - კაბინეტის ტიპის საცხოვრებელი და სამზარეულო ავეჯით, იყიდება ბინები აშენდა ან გარემონტდა ზაფხულში. მისი თქმით, ქალაქის მაღაზიები და მწარმოებლები, რომ არ ფილიალი ქვეყნის მასშტაბით, მათ შორის, საოფისე ავეჯი, როგორც ადრე, ყველაზე გაიყიდა ფუნქციური მოდულარული დიზაინის ფასი მერყეობს 600-დან 2500 $ თითო მითითებული სამუშაო ადგილი და 7500 UAH იყიდება ოფისი ხელმძღვანელი ადგილის შეხვედრები. უფრო კომპაქტური პაკეტი, უკეთესი ყიდის. როგორც მიღებულია მარკეტინგული დეპარტამენტები კომპანიების "Enran" და "Intertekstil", რჩება სტაბილური მოთხოვნა, დამატებით როლიკებით ავეჯით და მაგიდები შესაძლებლობა შეცვალოს სიმაღლე. დღეს, მყიდველს ურჩევნია, ავეჯით, რკინის თაროები და კედლები დამზადებული პერფორირებული ლითონის ან პოლიმერული. არსებობს მზარდი ინტერესი ამ ფერის საოფისე ავეჯი და ადგენს გამოყენებით ლითონის პროფილი, frosted მინის ან პერფორირებული ეკრანებზე. დაინტერესებული კორპორატიული მყიდველები და წარმოების საოფისე სკამები და სავარძლები აღჭურვილია ტონი კაბინეტები, თვითმფრინავები მაგიდები და დანაყოფები. რაოდენობა ასეთი მოითხოვს ქსელის "Erano" ბოლოს, ზაფხულის დასაწყისში და შემოდგომაზე გაიზარდა 25% - ით და შეადგენს ნახევარში ყველა შესყიდვები ფერის ავეჯი. ასევე საცალო გაიზარდა ყურადღების მყიდველებს კიდეებს ზედაპირები და დამაგრების სისტემები: ნდობა, უპირველეს ყოვლისა, გერმანელი მწარმოებლები და მზად გადაიხადოს მეტი უბედურება-უფასო ოპერაცია ახალი ტანსაცმელი, იყიდება ოფისი. Nerazluchnye დივან არ სასარგებლოდ თანახმად, კომპანია "Intertekstil" (TM "Snite"), ლამაზი დიზაინით, როგორც ფაქტორი შერჩევა არის მითითებული დედაქალაქი, კიევი რეგიონი, Odesa, Zaporizhzhya და Dnipropetrovsk. სხვა ქალაქებსა და რეგიონებში მყიდველები არიან ხელმძღვანელობს, პირველ რიგში, თანაფარდობა ფასი და ფუნქციონალური. "პრობლემის" სხვა Ukrainian, ფონოგრამის, დასავლეთ უკრაინაში. აქ მყიდველებს, ძირითადად, ორიენტირებული მიმართ კონტრაბანდული სამომხმარებლო საქონლის პოლონეთიდან ზე გადაყრა შიდა პროდიუსერი ფასები. მისი თქმით, კომპანია "პროგრესი", რომელიც ფლობს ფართო უკრაინაში ქსელი მაღაზიები (34), ჯგუფი m'ავეჯი ყველაზე დიდი მოთხოვნა გასაშლელი დივან ან მიკროფონით, და კუთხეში მოდული ადგენს ფასი სპექტრი 1000-2500 UAH. "სამწუხაროდ, უკრაინის მასობრივი მყიდველი ჯერ კიდევ არ არის მზად ყიდვა non-ფუნქციური (ანუ nerasklad) ავეჯი, კომენტარს მარკეტინგი კომპანია სერგეი ცუდი, ასე რომ, ექსპერიმენტული მოდელი, სადაც ყველაზე ხორციელდება დიზაინერი თვისებები, ჯერ კიდევ რჩება მოყვარულებს" შესაძლებლობები "პირველ რიგში, იმ გაგებით, ფართე განთავსება. ერთადერთი ჯგუფი nerazluchnoy ავეჯი, რისთვისაც მოთხოვნა იზრდება, ტყავი, ელემენტების გამოყენებით ლითონის, ხის და დიდი ავტონომიური ბალიშები. საცხოვრებელი ავეჯით აქტიური მოთხოვნა არ არის შეზღუდული ფასი დონეზე UAH 5,000 კომპლექტი. უფრო და უფრო მეტი სავაჭრო - შემთხვევითი, დამზადებულია "ტური დაღლილობის" მიხედვით, მთავარი ეკონომისტი კაპიტალური სახლი, ავეჯით, ტატიანა Lisnichenko, შეუძლებელია გათამაშება პორტრეტი ტიპიური მყიდველი და გამომდინარეობს ფორმულა მოთხოვნა, რადგან მყიდველი სულ უფრო არაპროგნოზირებადი ქცევა და ფაქტორები არჩევანი. - დღეს ნუ იყიდით, რა არის მოდური და რა მოგწონთ და რა თქვენ გაქვთ ფული. ეს არის ასევე რთულია, რათა დადგინდეს რომელი ტიპის, ავეჯით, გარდა სეზონური და ბაღი, მოთხოვნა მცირდება. ვერ განსაზღვრავს რჩეულებში გაყიდვების კი ფარგლებში ერთი პროდუქტის ჯგუფი, როგორც შედეგი, ნებისმიერი დღე შეიძლება იყოს განსხვავებული, გუშინ, განაცხადა Linnichenko. ასეთი unbalance დასძენს "stirrup" გამყიდველები: პირობითად გაშვებული ავეჯი მაღაზიები, რათა მწარმოებლებს, და თუ მითითებული აქვს იდგა თვეზე მეტია, ითვლება, ცუდი ინვესტიცია. რაც შეეხება ქცევის მყიდველებს ამ წლის, საცალო ასეთი რამ, როგორც stupor შერჩევისას. მიზეზი, მათი აზრით, არის სიმრავლის მსგავსი წინადადებები. სულ უფრო და უფრო შესყიდვები კეთდება არა იმ პრინციპით, არჩევის საუკეთესო, მას შემდეგ, რაც ჩატარებული კვლევის, და გავლენის ქვეშ "ტური დაღლილობის". ამიტომ, ფაქტორი წარმატებული გაყიდვების როგორც არასდროს არ ხდება პროფესიული ქცევის გამყიდველი, რომელიც შეიძლება გაიგო, რომ მომხმარებელს, რათა შედარებითი ანალიზი ავეჯი, რომ არის, და, რომ კონკურსი სთავაზობს...
წყარო: Galytsky Kontrakty

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика