მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
მოსკოვში უკვე გაფორმებულია 2006-11-09 16:01:51
ალბათ, რამდენიმე წლის უკრაინა ელის ავეჯი ბუმი. ასე რომ, ჩვენ უნდა გკითხოთ, რა, სად, როგორ გავყიდოთ ჩვენი უახლოესი მეზობლები. ძვირფასო მწარმოებლები, გამყიდველები და მყიდველები ავეჯი! ცოტა ხნის წინ ჩვენ გითხარით, რა ხდება დღეს უკრაინის ავეჯის ბაზარზე. ახლა წავიკითხე, ვიდრე სუნთქვის ავეჯის ბაზარზე, ეს არის ჩვენი უახლოესი მეზობლები - Muscovites. გთხოვთ, არ ადანაშაულებენ მე banality, მაგრამ ჩვენი მომავალი დიდწილად იმეორებს თვისებები, მათი დღემდე. და თუ თქვენ გაინტერესებთ, "რა იყო, რა არის და რა კონკურენტები დალაგდება" - წაკითხული და გამოიტანოს. სადაც სავაჭრო ამბობენ, მოსკოვში ავეჯის მაღაზია, მეტი საკვები. ყოველი თვის ათეული ავეჯით, გალერეები. ოფისებში ზოგიერთი დირექტორები გათიშეთ ქალაქის რუკები, რომელიც შეამოწმეთ ნიშნები მიუთითებს ადგილას კონკურენტები. გამშვები ყუთები ახლოს რუკა, განსაკუთრებით ქალაქის ცენტრში: ავეჯი გალერეა ქირავდება პრესტიჟული და ძვირი ადგილებში Frunzenskaya სანაპიროს, Tverskaya ქუჩაზე, Bolshaya Gruzinskaya, Pokrovka ქუჩაში და Arbat. Sofas და სამზარეულოები, რომელიც მდებარეობს ისტორიულ vaulted შენობები ქალაქის ცენტრში. მხოლოდ shuttered მაღაზიები შესახებ p'atist. სპეციალიზებული ავეჯით, ჟურნალები, რამდენიმე ათეული. ძნელი წარმოსადგენია, რომ რამდენიმე წლის წინ, ყველა ამ ავეჯი ბრწყინვალება huddled ბნელ სარდაფებში მისადგომებთან. შემდეგ რამდენიმე "ავეჯი" მაღაზიები სასურველი დასამალი უცნობი ადგილას და ემსახურება მომხმარებელს დირექტორია - რაოდენობა ქარხნები ამ "ქაღალდის" რეჟიმში შეძლებს მიაღწიოს ათასობით. სანამ კრიზისი 1998 წელს გაიხსნა ნომერი ამბიციური სალონები, სადაც დაბალი ხარისხის ავეჯი გადაეცათ ექსკლუზიური პროდუქტები, მიუხედავად იმისა, რომ იგი შევიდა disrepair ერთი კვირის განმავლობაში შეიძინოს. On ტალღის ავეჯი ცხელება ზოგიერთი მყიდველებს ინვესტიცია მათი დანაზოგების მძინარე კომპლექტი ფერი "hip შეშინებული ცხოველების", და შემდეგ ხანგრძლივი დანაშაული მაღაზიის მფლობელები. კრიზისი აქვს მკვეთრად შემცირდა მიწოდება. ნახევარი არსებული სალონები დახურულია - განსაკუთრებით დაზარალებულ ვინც იყო ხელმძღვანელობს განვითარებადი საშუალო კლასი. გადარჩა სპეციალიზებული მაღაზიები ექსკლუზიური ავეჯი, კვლავაც მოითხოვენ მდიდარი კლიენტები, რომელიც კრიზისი არ არის ძალიან შეეხო. როგორც სავაჭრო მფლობელები გადარჩა მაღაზიები შესწორებული თავისი პოლიტიკა, საფუძვლიანად შეისწავლა სიტუაცია, რა შეიცვალა ავეჯის ბაზარზე და მოლოდინი თავის მომხმარებელს. კვლევებმა უჩვენა, პირველ რიგში, საჭიროა ხარისხის თანამედროვე ავეჯით, ევროპული კლასი. მეორეც, სურვილი მყიდველი obsdate, abrogate და ცდილობენ საკუთარი ხერხემლის, იარაღი და ფეხები ნებისმიერი ნივთი ნელა შევაფასოთ ყველაფერი მაღაზიაში, და არ დასახლდნენ ცუდი პოლიგრაფია და სარეკლამო ანოტაცია ყველა ენაზე, გარდა რუსეთის. მესამე, გამხსნელი, კლიენტის, როგორც წესი, აქვს განზრახული დაუყოვნებლივ მიიღოს საყვარელი ავეჯს სალონი, და არ უნდა დაველოდოთ ნახევარი წლის მიწოდების მიუწვდომელი ერთად ვალენსიაში. მეოთხე, მომხმარებელს, იშვიათი გამონაკლისი, არ მესმის, რაც მას სურს, და თუ მას კარგად ესმის, რომ იგი აპირებს, შეშლილი, საწყისი ავეჯი მრავალფეროვნება, და ამიტომ მას სჭირდება გამოცდილი კონსულტანტი-დიზაინერი და არქიტექტორი. გათვალისწინებით ეს თვისებები აქვს შექმნილი სხვადასხვა ფასი და მომსახურების პოლიტიკა სალონები. რაღაც არ დაიწყო ფოკუსირება m', კაბინეტი ან საოფისე ავეჯი, ნათელი ან სისტემების. თუმცა, უმეტეს შემთხვევაში, მოსკოვის სალონებში არიან ფართო სისტემა, რომელიც მიზნად არა მხოლოდ იყიდება ჩვეულებრივი სამეული ან ფარდები, მაგრამ საკითხი საცხოვრებელი გარემოს, როგორც მთელი. ამ შეძლო ქსელის "Stealth", "Glamour", "ადგილი", ავეჯი ცენტრები "დიდი" და "სამი whales". სილამაზის გარეშე საკუთარი დიზაინი სტუდია არის იშვიათობა. არქიტექტურული ბიურო (რა თქმა უნდა, ბევრი ფული) აგიხსნით რატომ ყოველწლიურად ჩვენ უნდა შევცვალოთ ფონი ბავშვი, რომლის დიზაინის ბინა, აუცილებელია დაიწყოს ფანჯარა, რომელიც არის კარგად მოწყობილი ბინა ზოგჯერ მინდა, რომ savuti მგელი. სავაჭრო განცხადება, რომ არაფერი მეტყველებს იმაზე უკეთესი სოციალური სტატუსი პირი, ვიდრე თავის ავეჯით, მოსკოვში უკვე axiomatic. ახლა მყიდველები გახდა picky, პრეტენზიულია და გაფუჭებული იმდენად, რომ არც კი შეხედავს პროდუქცია უცნობი დიზაინერების ან უკვე გააკეთა გამოყენების ნიშნები. სიტყვა "style" აღარ ნიშნავს, ხეები'ნებისმიერ ობიექტის ოთხი ფეხები, რომლებიც სამუშაო და ჭამა. ახლა ეს არის გაპრიალებული supertranslator ბალი ან წიფლის ხის, რომ გარდაქმნას ეხლა პატარა ყავის მაგიდა, უზარმაზარი სასადილო. და ღირებულება, ეს Zobov'ფლობს მინიმუმ $ 1 ათასი თანამედროვე სამზარეულო გახდა ქირურგიული, სადაც სტერილობა, ავტომატურად და მშვიდად დახურა კარი, მან გაანადგურა ნაგავი. მეტ-ნაკლებად ღირსეული სამზარეულო ეღირება არანაკლებ $ 4 ათასი კაბინეტი, რომელსაც შეუძლია დაარწმუნოს კონკურენტები თქვენი წარმატება, თქვენ გჭირდებათ შესაძენად $ 7 ათასი და არ არის გასაკვირი, თუ თქვენ დააყენა მეტრი აბრეშუმის (ან თუნდაც ბამბა, მაგრამ დიზაინერი gasket) ფრანგი ფარდები $ 700-900. ეს გახდა პრესტიჟული გადაიხადონ თავმჯდომარე $ 2 ათასი, იმისათვის, რომ, მაგალითად, წელს hallway, და შემდეგ, რომ ვუთხრა, რა ეგზოტიკური სახეობების (ისევე, როგორც wenge ან Bubinga) ეს გააკეთა, თუ რამდენი გზა იყო გაპრიალებული და რა სახის ცვილი ფუტკრისა დაფარული. ზოგიერთი კომპანია კი მიუთითებს იმაზე, პრეს-რელიზები და ვიდეო,, ავეჯი არის სიფრთხილით მხოლოდ ქალები, რატომღაც სპეციალური გზა და დადებითი ეფექტი მის ხარისხს. აბსოლუტური ლიდერების მოსკოვში ავეჯის ბაზარზე - იტალიელი მწარმოებლები. კი, კრემლის ჩინოვნიკები (ერთ-ერთი იტალიელი ბიზნესმენები) სხდომაზე იტალიის სავარძლები, წასვლა იტალიური პარკეტი და იტალიური ღია ფანჯარაში. იტალიელები არიან trendsetters მასალები და ფერის ავეჯი: ამ წლის ფაქტობრივი შეღებილ მუხა, ალუმინის, წითელი და თეთრი. რა არის მოდა ზოგადი ეთნოგრაფიის პროვოცირებული ზრდის ავეჯის ბაზარზე ახალი - აღმოსავლეთის მიმართულებით. მაღალი მოთხოვნა აფრიკის, Filipino, ინდოელი და ბირმელი ავეჯი გენერირებული ბევრი ეგზოტიკური გალერეები. ისინი შეიცავს წარმოუდგენელი რამ, როგორიცაა რკინის ვალდებული ყუთების, სამკუთხა კაბინეტები აფთიაქებში ან მოსახვევებში ყავის მაგიდები მზადდება სპილო ადგილების ($1 ათასი ). თუმცა, ყველაზე მოდური და საკულტო აღმოსავლეთით მდებარეობს იაპონიაში არსებული, როგორც სუფთა სახით და ფორმით ევროპული მინიმალიზმი: ზომიერ დასავლეთ დიზაინი. რეალური ბამბუკის პირსახოცი ჩაის ცერემონია ბედნიერი მყიდველი არ უჭერენ, რათა $ 50 tatami - უკვე $ 300, და მოდულარული იტალიური კარადები, შთაგონებული იაპონელი მოცურების პანელები $ 2 ათასი ზემოთ სახის ავეჯი მოთხოვნა, მათ შორის ახალგაზრდა (40 წლამდე) advanced ბიზნესმენები, მენეჯერები, ან წარმატებული ადამიანი სამხატვრო წრეებში. პოლიტიკა და ხანდაზმული ადამიანები, ტრადიციულად უპირატესობას ანიჭებს კეთილმოწყობილი კლასიკური სტილი და კლასიკური მიხვდნენ, გენერალიზებული გზა. ეს შეიძლება იყოს მოოქროვილი ესპანური Suite-style Versace, და ბაროკოს საძინებელი ოთხი-ავტორი საწოლი და სრული ღირსება ეკლექტიკური იმპერიის, და ინგლისური ენის კაბინეტის კლასიკური სტილი "Chippendale", და ფრანგული ინტერ'კარიერა virgins'Atadzhanova საუკუნეში. Classic - ბუნებრივია, ყველაზე ძვირი კატეგორია ავეჯით. იგი გამოიყენება ძვირადღირებული მასალები: მარმარილო, ოქროს ფოთოლი, წითელი და rosewood ხე, სხვადასხვა სახის მექანიკური დამუშავება (კვეთის, incrustation, marquetry). ნიშა კლასიკური ავეჯი რუსი ავეჯის ბაზარზე თითქმის სრული. ნაცვლად დასკვნა ახლა, ავეჯის ინდუსტრიის ვითარდება მოსკოვში არა უარესი comp'კომპიუტერი. ბოლო საერთაშორისო გამოფენა "ავეჯი-2000", გაიმართა ნოემბერს " Expocenter " კრასნაია Presnya მიიღო ყველა (! ექვსი პავილიონები (ადრე ბოლო "Comtec" გამოფენა ფართი), მიიპყრო ერთი და ნახევარი ათასი მონაწილეები იტალია, ესპანეთი, გერმანია, საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი, ჩინეთი, პოლონეთი, რუსეთი). ორი პავილიონები აქსესუარები იყო ფოკუსირებული რუსი მწარმოებელი - უცხოური საწარმოს ან საცალო მყიდველი ამდენი ნაწილები არ ოდესმე ყიდვა. გაიზარდა მოთხოვნა ადგილობრივად დამზადებული ავეჯი, თუმცა უხეში, მაგრამ მტკიცედ გავიდა ქვემოთ, ასევე იაფი. ბევრი კომპანია მჯერა, რომ რუსეთის ბაზარზე ყველაზე პერსპექტიული ავეჯის ბაზარზე ევროპაში. წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment