ლაქები, საღებავები, ბრენდების და ფასები, წყლის დაფუძნებული საღებავები, ზეთის საღებავები და ემალები, წებოები. 2006-11-27 10:39:34
2000 წელს, წებოები და საღებავები, ყველაზე მოვაჭრეებს, კვლავ რჩება ერთ-ერთი ყველაზე მიმზიდველი მოსაპირკეთებელი მასალები. მისი თქმით, შეფასებები მარკეტინგის რაოდენობა უკრაინული კომპანიების გაყიდვის სამშენებლო მასალები, უკრაინა აკმაყოფილებს მის მოთხოვნებს საღებავი და ლაქი წარმოების მიერ, დაახლოებით 75% და მხოლოდ მეოთხედი საქონლის იმპორტი საზღვარგარეთიდან, მაგრამ, რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ყველაზე მოცულობა წარმოებული უკრაინაში საღებავი მოდის სამრეწველო მოხმარება (გემთმშენებელი, მანქანა შენობა, ავეჯის ინდუსტრიის, და ა.შ.). ჩვენ შევუდგებით საღებავი და ლაქი წარმოების რემონტი და მშენებლობა, წარმოდგენილი საცალო ქსელი. გასულ წელს უკრაინაში საცალო ვაჭრობის ქსელი გაყიდა უფრო მეტი, ვიდრე 40 ათასი ტონა სხვადასხვა სახის საღებავები, რომელიც, მისი თქმით, გამყიდველები, თითქმის 5 ათასი ტონით მეტია, ვიდრე 1999 წელს. მისი თქმით, გამყიდველები, დაახლოებით 90% რიგი საღებავები, წარმოდგენილი სავაჭრო ობიექტებში, უკრაინის, უცხოური წარმოების და მხოლოდ 10% არის შიდა. პიკი გაყიდვების იმპორტი საღებავები მოხდა, 1997-1998. მაგრამ უკვე დასაწყისში, 1999 ნაკადის იმპორტი შემცირდა დაახლოებით 20% შედარებით 1998. ყველაზე პოპულარული იმპორტი საღებავები იყო "არ საღებავები" (რუსეთი), "თოვლი" (პოლონეთი), პროდუქციის, ბელორუსიის მცენარეთა "Lakokraska" და ზოგიერთი სხვა. 2000 წელს, იმპორტი შემცირდა შედარებით 1999 წელს დაახლოებით 15%, მიუხედავად იმისა, რომ მთლიანი თანხა ბაზარზე (ფულის თვალსაზრისით) არ არის შემცირდა. ექსპერტები განმარტავენ, ამ ფაქტს უფრო აქტიურად, ვიდრე 1999 წელს, ქვეყანაში დაიწყო ძვირადღირებული იმპორტირებული მაღალი ხარისხის საღებავი, წარმოების, რომელიც უკრაინაში ჯერ კიდევ არ არის ადგილი. საღებავი და ლაქი პროდუქცია, რომელიც დღეს საქართველოს საცალო ქსელი, შეიძლება დაიყოს სამი სახის: alkyd საღებავი (მინანქარი სერია PF, ზეთის საღებავები), ლატექსი (უფრო გამოიყენება სახელი - ლატექსი) და წებოები (იგივე ფერები, არ შეიცავს საღებავი). თავის მხრივ, თითოეულ ამ სახის საქონლის იყოფა იაფი, საშუალო ფასი და ძვირი. გამყიდველები საღებავები აცხადებენ, რომ პროდუქციის ყველაზე ბრენდები წარმოადგინა სხვადასხვა ფასი ჯგუფები. ამიტომ, წილის მიხედვით ყველაზე იაფი და ძვირი არა ძალიან სწორად. ზოგადად, ყველაზე ცნობილი უკრაინის ბაზარზე საღებავი ჰოლანდიური კონცერნი Akzo nobel (სავაჭრო ნიშნები Sadolin, Pinotex, Casco, Synteco), Tkkurila (ფინეთი), Caparol " (გერმანია), Landora, Bekers (ორივე შვედეთი), Viva ფერი (ესტონეთი), Clasurit (გერმანია), მარკიზი (თურქეთი), Dufa, Jobi (გერმანია), SPS (ნიდერლანდები), SICO (კანადა), MIPA. (გერმანია), "თოვლი" (პოლონეთი, უკრაინა), ეროვნული წარმოების კომპანიები "Lakma", " amber ", " AIST-ფერი "და Dnipropetrovsk საღებავი და ლაქი ქარხანა. რეგ ამ კომპანიის საღებავები სხვადასხვა მწარმოებლები პოლონეთი, ჩეხეთი, უნგრეთი, სლოვაკეთი, ბულგარეთი. მოვაჭრეები ამტკიცებენ, რომ უნივერსალური საღებავი "მხოლოდ" რჩება წარსულში. დღეს, მომხმარებელს ურჩევნია შეიძინოს კონკრეტული ტიპის საღებავი კონკრეტული მიზნით. შეფასებით გამყიდველები, ყველაზე "წევის" საქონლის გასული წლის იყო, წყალ-ემულსია, და ზეთის საღებავები. წყალი-based საღებავები. როგორც ამბობენ, იმპორტიორები, მსოფლიო წარმოების საღებავები და ლაქები "თქვენ" არის 60-80%. უკრაინელი ბაზარზე 2000, შესაბამისად განზოგადებული მონაცემები რიგი ძირითადი მოვაჭრეებს, ასეთი საღებავები გაიყიდა უფრო მეტი, ვიდრე 25 ათასი ტონა დაახლოებით $ 45 მილიონი ეს იყო, ძირითადად, წარმოება უცხოური მწარმოებლები. შეფასებით "ჭრელი" მარკეტინგის, გაყიდვების ამ კატეგორიაში საღებავები გაიზრდება სტაბილურად. მიუხედავად იმისა, რომ მოთხოვნა "თქვენ" განსხვავდება დამოკიდებულია რეგიონში. ბოლო წლის with a Bang ლატექსის საღებავი იყო, პირველ რიგში, უფრო დიდი დასახლებები. კონკურენცია ბაზარზე fotoemul-საპენსიო საღებავები იზრდება, და შედარებით 1999, ისინი დაეცა, დაახლოებით 10-15% - ით. გარდა ამისა, ზოგიერთი უცხოური კომპანიები არ გაიხსნა უკრაინაში. მაგალითად, ^ ახლა საღებავი ქვეშ ბრენდების "თოვლი" და "ან" წარმოებული უკრაინაში. საბოლოოდ, უკრაინის "თოვლი" 12-18% იაფია, პოლონური. ზეთი საღებავები და ემალები. წებოები. მხოლოდ გასულ წელს, შესაბამისად ოპერატორები, გაიყიდა დაახლოებით 10 ათასი ტონა ნავთობის საღებავები დაახლოებით 20 მილიონი ამ პროდუქტის არის სასურველი ძირითადად პროვინციული potreban. ასეთი სხვაობა გემოვნების მიხედვით მოვაჭრეები, ეს გასაგებია. შიდა - "ზეთი-მინანქარი" საღებავი (კერძოდ, ვიწრო ჯგუფური საღებავები სპეციალიზირებული უკრაინის პროდიუსერი) არის ცოტა იაფი იმპორტი "წყლის ემულსია". გარდა იმისა, რომ მისი უკრაინელი მომხმარებლები არიან მიჩვეული. ევროპაში, როგორც ჩვენ ვუთხარით, იმპორტიორები, უკვე 80-იან წლებში მინანქრის წარმოება აიკრძალა, და ზეთი საღებავები, როგორც ჩანს, დაივიწყა ყველა. საქართველოს alkyd ემალები 2000 წელს იყო დიდი მოთხოვნა მინანქარი Windows და პანელები. დასავლეთ რეგიონებში, სადაც ტრადიციულად ცხოვრების გამოიყენება ბევრი ხის, სასურველი ფერები derivatising დანამატების, სხვადასხვა საღებავები და ლაქები. მოვაჭრეები აღნიშნა შემცირება მოთხოვნა paint Windows ძირითადი რეგიონალური ცენტრები, აეხსნა ეს აქტიური გამოყენება მშენებლობა მეტალოპლასტმასის ფანჯრები. 2000 წელს, სხვადასხვა საღებავები გაიყიდა უფრო მეტი ვიდრე 10 მილიონი აშშ დოლარი (დაახლოებით 5 ათასი ტონა). განსხვავებით 1998-1999, მომხმარებელთა უფრო აქტიური ყიდვა წყლის დაფუძნებული lacquers. ბოლო ორი წლის განმავლობაში ფასები ზეთი საღებავები და ლაქები რჩება პრაქტიკულად უცვლელი რჩება. მოვაჭრეები ამტკიცებენ, რომ უნივერსალური საღებავი "მხოლოდ" რჩება წარსულში. დღეს, მომხმარებელს ურჩევნია შეიძინოს კონკრეტული ტიპის საღებავი კონკრეტული მიზნით. Valeriy POPOVICH, გენერალური დირექტორის სავაჭრო და სამრეწველო ჯგუფი "Budmax" (საბითუმო და საცალო ვაჭრობის და სამშენებლო მასალები; მ. კიევი) დღეს აწარმოებს საღებავები უკრაინაში ნომრები დაახლოებით 40 დიდი და მცირე საწარმოები. წილი 15 უდიდესი ანგარიშზე 77% სულ უკრაინული წარმოების. თუმცა, ეს მაჩვენებელი არ არის ნიშანი ინტენსივობა უკრაინის ბაზარზე შიდა საქონელი. გარდა ამისა, 2000 წელს მნიშვნელოვნად შემცირდა მოცულობა წარმოებული პროდუქცია "ფერადი" გიგანტი "whist-ფერი", ლვოვის lacquer და საღებავების ქარხანა, "Khimrezerv". პატარა უკრაინული კომპანიები აქტიურად შესთავაზა წარსულში წლის თავიანთი პროდუქცია, სამწუხაროდ, ყოველთვის არ შეუძლია boast მაღალი ხარისხის. მომხმარებელთა უფრო დარწმუნდა, რომ იმპორტის ლატექსის საღებავი უკეთესი. ჩვენი დაკვირვებით, სამშენებლო კომპანია, სპეციალობით კოტეჯი და ინდივიდუალური მშენებლობის (რომელიც არის დაახლოებით 35% საერთო რაოდენობის მომხმარებელთა), უმეტეს შემთხვევაში, ყიდვა იაფი იმპორტი საღებავი. და მხოლოდ ზოგჯერ ურჩევნია შიდა. იგივე "გემო" და კერძო პირებს (დაახლოებით 15% საერთო რაოდენობის მომხმარებლები). სერგეი Drachenko, კომერციული დირექტორი, კომპანია " კრედო" (საბითუმო, სპეციალობით საყოფაცხოვრებო საქონელი; , კიევში): - საცალო ქსელის დღეს არის დიდი რაოდენობის იმპორტი საღებავები. მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ მოვაჭრეები წამგებიანი მუშაობა შიდა საქონელი. მაგალითად, ჩვენ ვთანამშრომლობთ წამყვან რუსი მწარმოებლები საღებავი და ლაქი პროდუქცია. და შარშან გაიყიდა შიდა პროდუქტის 30 მილიონი UAH. (ორივე სამრეწველო და პატარა შეფუთვა). სამწუხაროდ, ზოგიერთი პატარა კომპანიების წარმოების ფალსიფიცირებული პროდუქცია ქვეშ კარგად ცნობილი უკრაინელი "Farvater", მაშინ სამომხმარებლო მიიჩნევს, რომ ყველა შიდა პროდუქტი არის უხარისხო. როგორც წესი, ასეთი ყალბი იყიდება კომერციული ბაზრებზე. ამიტომ, დიდი მოვაჭრეების სერიოზულად განიხილავენ შექმნა სპეციალიზებული სუპერმარკეტებში, გაყიდვის ნამდვილად მაღალი ხარისხის პროდუქცია. მე ვფიქრობ, რომ მალე ასეთი სავაჭრო ცენტრები'არიან. და არ დახმარებით უცხოელ ინვესტორებს და ადგილობრივ მწარმოებლებს. მაგალითად, სს,, "Lakma" სერიოზულად მუშაობს პროგრამის გახსნის ქსელის სუპერმარკეტებში. ანდრეი Cherniavsky, ტაოპრივატბანკში " მარკეტინგისა და გაყიდვების at "სამსახური" (მწარმოებელი და მიმწოდებელი საღებავი და ლაქი პროდუქცია Jobi GmbH; მ. კიევი) ცოტა ხნის წინ უკრაინის მომხმარებელთა სულ უფრო ურჩევნია წყალ-დისპერსიული საღებავები. ჩემი აზრით, ეს გამოწვეულია არა მხოლოდ მოდის გარკვეული ტიპის მოსაპირკეთებელი მასალა, არამედ ეკოლოგიური სისუფთავის პროდუქტი. დასავლეთის ქვეყნებში ეს გამოიწვია მკვეთრი შემცირება მოთხოვნა საღებავები, რომელიც შეიცავს სხვადასხვა ტოქსიკური ქიმიური ნივთიერებები. რა თქმა უნდა, ჩვენს ქვეყანაში პირებს პატარა ნიშნავს, როდესაც ყიდვა საღებავები დაინტერესებული, პირველ რიგში, ღირებულების საქონელი. მაგრამ მომხმარებელთა საშუალო დონეზე შემოსავლები და მაღალია, ყურადღება მიაქციეთ გარემოს დაცვა. "დამ. ლაქი და საღებავი საქონლის მშენებლობა და რემონტი სჭირდება მოდის ბოლომდე შესახებ რამდენიმე გზა. 1. მწარმოებელი (როგორც საგარეო, ისე საშინაო) - ტანსაცმელი (იმპორტიორი) დილერები და საცალო ვაჭრობა. ეს არის ყველაზე ხშირად გამოყენებული სქემის მეშვეობით მაღაზიები და კომერციული ბაზრებზე ხორციელდება დაახლოებით 65%, წებოები და საღებავები. 2. მწარმოებელი - საბოლოო მომხმარებლის. ეს არის, ძირითადად, სამშენებლო კომპანიები, რომელიც საქონლის შეძენის ნაყარი. ეს გზა არის თითქმის 25% - ს პროდუქცია. 3. მწარმოებელი - ფირმა სავაჭრო წერტილი. ექსპერტების აზრით, სპეციალური სავაჭრო არის არა უმეტეს 10% ფერები. დიდი wholesalers, ჩვენი შეფასებით, ყოველ წელს მიწოდება ბაზარზე უფრო მეტია, ვიდრე 1 ათასი ტონა ასეთი იმპორტიორთა უკრაინის ბაზარზე ლაქი და საღებავები არ არსებობს 20-ზე მეტი. როგორც წესი, ისინი სპეციალიზაცია პროდუქცია იმავე სავაჭრო ნიშნის, და აქვს ქსელი, რომელიც შედგება 10-15 დოლარი. ფასდაკლება დილერები საწყისი wholesalers - არა უმეტეს 12%. ბუნებრივია, მხედველობაში მიიღება გადახდის ვადები, რაოდენობით და სხვა დილერებთან, Wholesalers. სავარაუდო იმპორტიორები, უკრაინაში არსებობს 200-ზე მეტი კომპანია, რომელიც "საქმე" დიდი იმპორტიორები (რომელიც, თუმცა, ხელს არ უშლის მათ, რათა შედარებით მცირე რაოდენობით - მდე 100 ტონა წელიწადში). ბევრი დილერები გაფართოებას ცდილობს მათი დიაპაზონი, მაგრამ "pull" ბიზნესი, როგორც წესი, პროდუქციის ერთი მწარმოებელი. საბითუმო ზღვარი დამოკიდებულია რაოდენობით, საქონლის და მერყეობს დიაპაზონი 15-20%. საცალო ვაჭრობა. საცალო გაყიდვების საღებავი პროდუქცია წარმოდგენილია ძირითადად მაღაზიები (მათი მეშვეობით ხორციელდება up to 40% საქონლის) და ეკონომიკური ბაზრებზე (დაახლოებით 60%) მოვაჭრეების შეფასებით, ეკონომიკური ბაზარი - საუკეთესო წერტილი განხორციელების ბიუჯეტი ფერები. On ქაღალდის ხშირად წარმოადგენს პროდუქტების p'ხუთი-შვიდი მწარმოებლებს. "წვენი", მცხობელი, რომელიც შეიძლება ხატავს, როგორც წესი, არ უნდა აღემატებოდეს UAH 4. In hozmage უახლოეს სხვადასხვა სარემონტო და სამშენებლო წვრილმანი უფრო ხშირად დაუცველი საღებავი პროდუქცია p'ხუთიდან რვა მწარმოებლები. არ არის პატარა კაპიტალური hozmage შეუძლია გაყიდოს საღებავები თითქმის 2 ათასი UAH. ერთი თვის განმავლობაში. ამ სპეციალობით მაღაზია (არც ისე ბევრი) ასევე ხშირად წარმოადგენს საქონელი არ არის უფრო მეტი, ვიდრე რვა მწარმოებლები. ერთი მწარმოებელი შეგიძლიათ სრულიად "დასაკავებლად" point of sale მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ეს კომპანია მის მაღაზიაში. სპეციალიზებული "ფერადი" მაღაზიები, მათი უპირატესობები. ეხლა hozmage და ბაზრები განსხვავდება იმით, რომ ბევრი specialhow აღჭურვილია სპეციალური kolerovochny მანქანები, რომელიც საშუალებას გამოყენებით კომპლექტი საღებავები, რათა უზრუნველყოს თეთრი წყლის დისპერსიული საღებავი კონკრეტული ტონით. ასეთი მოწყობილობის ეღირება მინიმუმ $ 5 ათასი, ღირებულება მომსახურების მერყეობს 5% - დან 70% - ფასი საღებავი, დამოკიდებულია რაოდენობის საღებავი. არა ერთი წლის მანძილზე ბაზარზე ასეთი მანქანები აჩვენა, რომ უკრაინის სამომხმარებლო არ არის ასე, ხშირად მიუმართავთ kolerovochny მომსახურება. თუმცა, მოვაჭრეები მიიჩნევენ, რომ ყოფნა ასეთი მანქანა ეხმარება გაზრდის გაყიდვების საღებავები და აძლიერებს იმიჯი კომპანია. საშუალოდ, დღეს შემოსავალმა specialhow გაყიდვის საღებავები - 2 ათასი UAH. ერთი კვირის განმავლობაში. მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, რომ ეს არის მიზანშეწონილი ამ მაღაზიებში haggling სამშენებლო ინსტრუმენტები (სხვადასხვა ფუნჯი, trowel, საფხეკები და ა.შ.), რაც ზრდის გაყიდვების მოცულობის, 4-8%. საშუალო "მექანიკური" margin - 25-30%. სპეციალისტების განცხადებით, კომპანია "სამსახური", ახორციელებს სარემონტო და სამშენებლო სამუშაოების კედლები ბინების 48 შემთხვევაში, ისინი 100 გამოიყენება ვინილის და ქაღალდის Wallpapers 24 შემთხვევებში გარეთ 100 იყენებს კომბინაცია "თაბაშირის + ფონი ქვეშ ფერწერა + ფერწერა", 20 - " თაბაშირის + ფერწერა ", 8" drywall + ფონი ქვეშ ფერწერა + ფერწერა "გახდა უფრო პრეტენზიულია მყიდველი მკურნალობა პაკეტი. ყველაზე დაბალი მოთხოვნა საღებავი და ლაქი წარმოების პატარა კონტეინერი. საუკეთესო ვარიანტი - 2-5-ლიტრიანი ქილებში. ყველა ქვედა მოთხოვნა საღებავი პროდუქტები, შეფუთული ლითონის კონტეინერების. არა მხოლოდ მომხმარებელთა, მაგრამ მწარმოებლები უპირატესობას პლასტიკური შეფუთვის. მხოლოდ ზოგიერთი უცხოელი მწარმოებლები და უმრავლესობა შიდა Farvater დაასხით საღებავი შევიდა ლითონის. მისი თქმით, ჭორები რომ გავრცელდა, მათ შორის გამყიდველები, საუკეთესო მწარმოებლები, ლითონის კონტეინერების, უახლოეს მომავალში უარს. "ოქროს" დრო გამყიდველები საღებავები - გაზაფხულზე და შემოდგომაზე. შუა მარტი ამბობენ, გაიზარდა დაინტერესება მომხმარებელს თავიანთ პროდუქციას. აპრილში, გაყიდვების შედარებით, ზამთარში თვის განმავლობაში გაიზარდა 2-3-ჯერ. ექსპერტები დგანან'ეს დაკავშირებულია არა მხოლოდ დასაწყისში მშენებლობის სეზონი, მაგრამ წინასწარ აღდგომის hassle, როდესაც ტრადიციულად არიან railings on სასაფლაოები და საცხოვრებელი (ფერი Windows, ღობეები და ა.შ.). ივლისი-აგვისტო, როდესაც ბევრი ურჩევნია, რომ არ მუშაობს და დაისვენოთ, მოთხოვნა ამ პროდუქტების შემცირდა. მაგრამ ზაფხულის ბოლოს - ადრე შემოდგომაზე ისევ ხელი შეუწყო მოიმატებს გაყიდვები. გამყიდველები ამბობენ, რომ შემოდგომაზე იყიდება მაღალია, ვიდრე გაზაფხულზე
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment