Comp'utern ტექნოლოგია მშვიდად, მაგრამ დაჟინებით შეღწევის ყველა სფეროში ადამიანის საქმიანობის და თუნდაც ასეთი ქვე'ობიექტური და ფარული ფართი, რომელიც ყოველთვის განიხილება, ხელოვნების. თანამედროვე არქიტექტურა წარმოუდგენელია გარდა ნომრები, და ზოგიერთი არქიტექტორები და კიდევ შექმნათ საკუთარი სახლები მთლიანად გამოყენებით comp''yuter.
პირველი ფორმულა ჰარმონია მოუტანა ძველი ბერძნები, შექმნა ე.წ. "ბერძნული ორდერი" - სისტემა გათვლილი პროპორციები მკაცრად მათემატიკურად იდეალური ადამიანის აღქმა. იმავე მიზნით იყო გატარებული ლეონარდო და ვინჩის არის ავტორი პარამეტრების ცნობილი "ოქროს სექცია". და კიდევ პუშკინის სალიერი განაცხადა, რომ მან მოახერხა ჰარმონიაში ალგებრა"... მოკლედ, მთელი ისტორიის ხელოვნების იმ აზრს, რომ მას უნდა შეეძლოს წაკითხვა და თარგმნა მოღვაწეები-haunted მეცნიერები ფილოსოფოსები, რომ მათემატიკოსები.
გაზომვები კრეატიულობისპირველი მათემატიკური ფორმულა შემოქმედების 1928 წელს ხელმძღვანელობდა ამერიკელი მეცნიერი Birkhof: მან უნდა განსაზღვროს შემოთავაზებული "რიცხვითი მნიშვნელობა შეკვეთით მხატვრული ნაწარმოებების", რომელიც, მისი ესთეტიკური ღონისძიება. ნებისმიერი არსება, ის ფიქრობდა, საკმაოდ'ვენების მითითებული ინფორმაციის სტრუქტურების (სიტყვა, მუსიკა და ასე შემდეგ ), გროვდება გარკვეული გზა "out of chaos".
მას შემდეგ, მეოთხედი საუკუნის ევროპაში ფსიქოლოგები Mol და Bense ცდილობდა გამოყენებით ინფორმაციის თეორია აღწერს ნამუშევრები. თავის წიგნში "ხელოვნება და კომპიუტერები" ფრანგი ფსიქოლოგი Mol ხედავს კულტურის, როგორც მითითებული შეტყობინებები და ცდილობს შეისწავლონ "ნორმა ორიგინალური" გამოყენებით მათემატიკური თვალსაზრისით. დასკვნა, რომელიც მან ჯერ შედეგად, ხმები შოკისმომგვრელი: თუ ხელოვნების მხოლოდ "ესთეტიკური ინფორმაცია", ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ კოდი supersnake, და ამ ლოსს, რომ ნებისმიერი ხელოვნების ნიმუში შეიძლება შეიქმნას გამოყენებით კომპიუტერები! რა თქმა უნდა, ადამიანი იმისთვის, რომ მიიღოს ეგონა, რომ მანქანა არის საშუალება, გაუგებრობა", მაგრამ adepts ინფორმაციის ესთეტიკის მიგვაჩნია, რომ ეს რეაქცია შეუზღუდავად ჩვენი აპარატის ცოდნა. და, რა თქმა უნდა, თამამი თეორია მაშინვე იპოვა მიმდევრები: ეს არის პრინციპი გამოიყენება ცნობილი მოდერნისტული Sozdat პროექტირების თანამედროვე ხელოვნების მუზეუმში Prefecture Gunma, იაპონია. და ეს მხოლოდ დასაწყისია...
Digitized მსოფლიოსწრაფი განვითარება კომპიუტერი'კომპიუტერული და ციფრული ტექნოლოგიები არ გაიზიარა ინფორმაცია ესთეტიკის რამდენიმე მიმართულებით. გარკვეული დროის სასწავლო მანქანა "შემოქმედების" ნაწილი გახდა ზოგადი მუშაობის პროცესის შექმნა ხელოვნური ინტელექტი. დღეს შემქმნელები არ არიან, ისინი ძალიან ასახავს ავტორის მათი შექმნილი ნაწარმოებები (მე ან მანქანა? ). Comp'კომპიუტერები მორჩილად ასრულებს, რაც მათ უკვე უფლებამოსილი, - და ხშირად მათ ანგარიშზე ტექნიკური განხორციელების მიერ ჩაფიქრებული ადამიანი. მას შემდეგ, რაც ყველა, მანქანა იქნება გვჭირდება ბევრად ნაკლებია, თუ იგი არის აირჩიოს ოპტიმალური ვარიანტი ბევრი შეიძლება.
მეორეს მხრივ, ამ დღეს, ცდილობს შექმნას Karasan: მანქანა რომ აღვადგინოთ ქცევის სულიერი არსებები, და ამიტომ მისი ქვე'მიზანი გამოვლინებები. 1976 წელს, არქიტექტორი ფასი აქვს შექმნილი სტრუქტურა ეწოდება "გენერატორი" - comp'კომპიუტერული სისტემა, რათა დააკმაყოფილოს ადამიანის საჭიროებებს პროტოტიპი ხელოვნური ინტელექტი, რაც აჩვენა უნარი თვითმმართველობის განვითარების გარეშე ადამიანის ჩარევა. დღეს ამ პროექტის გადაიქცა ცნობილი "ჭკვიანი სახლი", ისევე, როგორც ბევრ კომპლექსის შენობები, სადაც comp'კომპიუტერები მოტყუებული ათასობით სხვადასხვა პარამეტრების გათვალისწინებით, კლიმატის, ამინდის, რელიეფის, და კიდევ, დროის დღეს. დამოკიდებულია ამ, ისინი "მართვა" ელექტროენერგიის, ღია ფანჯრები, გადაადგილება კედლები და მოიცავს ვენტილაცია. მაგალითად, ცნობილი "წვეთი foster - დიდი ლონდონის ორგანოს Thames გათვლილი comp''yuter მაქსიმალური ენერგიის დაზოგვის: გარდა იმისა, რომ მზის პანელები სახურავზე და სპეციალური თერმული კონტროლის მინის და ფასადების, ჭკვიანი კოშკი ზაფხულში იყენებს სიცხის ოთახი მიწისქვეშა წყაროები.
ჩვენ ვცხოვრობთ ახლა ახალპირველი მერცხალი comp'კომპიუტერული დიზაინი იყო შენობაში Guggenheim Museum, აგებული ცნობილი ამერიკელი ფრენკ გერი, 1997 წელს ბილბაო, ჩრდილოეთ ესპანეთი. მაშინ ჩვენ ტესტირება პროგრამა CAD (Computer დაეხმარა პროგრამა), ცვლილებები, რომელიც ახლა ნებისმიერი სტუდენტი. ეს ბილბაო, ეპოქის curvilinear ფორმები არქიტექტურა, რაც ადრე შეუძლებელი იყო გამოთვლა. ტრიუმფი ტიტანის და ფოლადის გაგრძელდა მშენებლობა enchanting მუსიკალური ცენტრი გამოსვლა, ერთი "Guggenheim ნიუ-იორკში საკონცერტო დარბაზში Walt Disney world resort-in Los Angeles, შენობები DG ბანკი ბერლინში... მაგრამ თუ არ ციფრული, შესანიშნავი სამყაროში ფრანკ გერი ვერ'იყოს ყველა, როგორც ბევრი სხვა, თანამედროვე და ნათელი ტენდენციები არქიტექტურა.
მაგალითად, ე.წ. ციფრული organics გრეგ ლინ, რომელიც "otsifruyut" comp'სურათს ქარხანა, და შემდეგ ითარგმნა ეს ფორმები არქიტექტურა. ან ფანტასტიკური სახლი, წყალი (Blur შენობა) ელიზაბეტ Diller და რიკარდო Skoda, "აშენდა ექსპო-2002: შექმნილია sprinklers და მოახერხა comp'კომპიუტერები წყლის cloud სიმაღლე 20 მეტრია, რომელიც ჯერ კიდევ კიდია პლატფორმა დააყენა ზემოთ ტბა 120 მეტრში სანაპიროზე. მიიღოს ამ "სახლში", თქვენ ერთად, და მთელი სია შესასვლელთან იყო გაცემული... ქალბატონი. ასეთი ორიგინალური გზა ავტორები შეეცადნენ break ტრადიციული იდეა არქიტექტურა. ისე, ამერიკელი არქიტექტორი მაიკლ Jantzen შექმნილი სახლს, რომ არ მინახავს ყველა: მადლობა "ჭკვიანი" ვიდეო ეკრანზე ფასადი, მან შესანიშნავად blends ერთად პეიზაჟი, რომელთა შორის დგას...
სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ციფრული ტექნოლოგიების, დაანგრია ასეთი კონცეფცია, როგორც "უტოპიურ" არქიტექტურა და დღეს გამოყენებით comp''yuter, თქვენ შეუძლია შეასრულოს თითქმის ნებისმიერი, თუნდაც ერთი გიჟური იდეა. ამიტომაც არის, რომ ბევრ სკოლაში'იყო სპეციალური განყოფილება, ციფრული არქიტექტურა და ახალგაზრდა არქიტექტორები ვისწავლოთ პირველ რიგში მუშაობა, მაუსი, და არა ფრე. თქვენ შეიძლება ჰქონდეს განსხვავებული დამოკიდებულება ამ cybernetical მსოფლიოში, მაგრამ ფაქტია, რომ არ შეიძლება უარყო. საუკეთესო გამოსავალი არის ის, რომ თავი დაეღწია, კომპენსაცია და ვაღიაროთ, რომ "ციფრული მომავალი.
ტექსტი: მარინა Voronezhskaya
ფოტო: 3dgallery
წყარო: www. eremont. ru
No comments:
Post a Comment