Tuesday, July 1, 2014

"... სამართლებრივი გზა ამ პრობლემის მოსაგვარებლად თითქმის შეუძლებელია," 2006-10-27 17:12:02

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








"... სამართლებრივი გზა ამ პრობლემის მოსაგვარებლად თითქმის შეუძლებელია,"
2006-10-27 17:12:02

JV სს,, "KhEMZ-IPEC" (გ ხარკოვის) დაფუძნების თარიღი - 1995 წელს, მუშაობა დაიწყო 1996 წელს. პროდუქცია - 84 ტიპის submersible ელექტრო ძრავები სიმძლავრით 22 კვ 250 კვ მანქანა ცენტრიდანული ტუმბოების სატუმბი stratal სითხე ნავთობის ჭაბურღილები. უმსხვილესი აქციონერები არიან თითქმის 100% მფლობელია კანადის საერთაშორისო Petrpoleum კომპანია. თანამშრომლების რაოდენობა : 450 ადამიანი. საწარმოო ფართი - 20 კვ მ მოცულობის წარმოების ელექტრო ძრავების, 2001 (მონეტარული თვალსაზრისით) და 49 მილიონი UAH. რატომ სთხოვა მათ JV სს,, "KhEMZ-IPEC" - ალტერნატიული წარმომადგენელი რუსი მწარმოებლები ელექტრო ძრავები. პირველი, რაც უაღრესად ღრმად "ძრავები" ნავთობის მწარმოებლები, მეორე, წარმატებული კომპანიის გენერალური bleak ფონზე, მესამე, ეს აქციები თითქმის მთლიანად ეკუთვნის უცხოური კომპანია. და ბოლოს, ყველაზე მნიშვნელოვანი - თითქმის ყველა მათი საქონლის SP "დისკები" გარეთ უკრაინა. ასე რომ, ჩვენ გადავწყვიტეთ, ერთად'გასარკვევად, თუ როგორ გრძნობს, უკრაინის ექსპორტიორი მაღალტექნოლოგიური პროდუქცია თანამედროვე პირობებში. თქვენი ბაზარი? - 99% - ს პროდუქცია ჩვენ, ექსპორტი, ძირითადად, რუსეთი და ბელორუსია. მონაცემები საბაჟო კომიტეტი მიუთითებს, რომ, როგორც სექტემბერს, 2002, წილი ჩვენი კომპანია რუსეთში ექსპორტის ელექტრო ძრავები და გენერატორები ყველა შესაძლებლობები და გაბარიტები იყო 35%. ჩვენი მთავარი მომხმარებელს - TNK, " ლუკოილმა", " იუკოსის, " Slavneft" და სხვა ნავთობკომპანიები. და "Ukrnafta"? - მუშაობა მისი ძალიან. თუმცა, უკრაინაში ეს არის ამოღებული 2 მილიონი ტონა ნავთობი წელიწადში, და ერთი " ლუკოილმა", " აწარმოებს 46 მილიონი ტონა, ნათელია, რომ ჩვენი მთავარი დამკვეთის - რუსები. - თქვენი მთავარი დამფუძნებელი - დიდი კანადის კომპანია. რატომ არ დააყენა motors იმავე კანადაში? - ჩვენი პროდუქცია არის მნიშვნელოვანი, მაგრამ მხოლოდ ნაწილი მთელი კომპლექტი ტექნიკა, ნავთობის წარმოება, რომელიც გარდა, სისტემა შედგება ტუმბო, კონტროლის სადგური, ტრანსფორმატორი, საკაბელო ხაზი. მსოფლიოში შეიძინოთ დაუყოვნებლივ სრული კომპლექტი, გარდა იმისა, რომ რუსეთში საწარმო მაინც მიიღოს ცალკე დანაყოფები და ნაწილები. მაგრამ ბოლო წლებში რუსეთის ბაზარზე არ გაძლიერდა მათი საქმიანობის წამყვანი ამერიკული კომპანიები ამარაგებს სრული დანადგარები, ნავთობის წარმოება და შეთავაზება იგივე მომსახურება ტექნიკური მომსახურება და შეკეთება. - როგორ აპირებთ იმოქმედოს ამ სიტუაციაში? - მოლაპარაკება ამერიკულ კომპანიებს, რომ ისინი გამოიყენება მათი ობიექტების ჩვენი motors. ამ შარშან სერტიფიცირებული ხარისხის სისტემის პროდუქციის შესაბამისობის საერთაშორისო სტანდარტების ISO9002, და ამ წელს ჩვენ ვგეგმავთ, რომ მოწმობის კიდევ უფრო მაღალი დონის. მაგრამ ასეთი მოლაპარაკებები საგარეო მწარმოებლები - ეს არ არის ერთ დღეში. ეს არის ძალიან რთული იმისათვის, რომ გადავლახოთ ფსიქოლოგიური ბარი'jer იმიტომ, რომ ამერიკელებს მიაჩნიათ, რომ უკრაინის აღჭურვილობა არ შეიძლება იყოს კარგი. - მართლა? - ტექნიკური მახასიათებლები ჩვენი motors რამდენიმე ამერიკული უარესი, და ჩვენ არ ვმალავთ. მაგრამ ეს არის გამო,'ობიექტური მიზეზების გამო. ის ფაქტი, რომ მაღალი სიზუსტით submersible საავტომობილო დამოკიდებულია ხარისხის საიზოლაციო მასალები, ტექნიკა და გამოიყენება სპილენძის. საიზოლაციო მასალები ჩვენ ვიყენებთ კარგი, მაგრამ მეორე და მესამე პუნქტები უკან. - მას შემდეგ, რაც თქვენ თითქმის "killer" ექსპორტიორი, unrecovered დღგ-თქვენ, ალბათ, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი საკითხები? - მნიშვნელოვანი, თუმცა არა ერთადერთი. დღგ-ის თანხის დაბრუნება არსებობს პარადოქსული სიტუაცია. ეს ისე მოხდა, რომ ჩვენ არასოდეს სარგებლობდა სარგებელი, რომ ერთობლივი საწარმო. ადრე, მიმდინარე წლის დასაწყისში პრობლემა დღგ ჩვენ რატომღაც გადაწყვიტა: იმპორტი კომპონენტები და მასალები გავიდა ე.წ. იმპორტის საბაჟო გადასახადები და ამით დაბლოკა ორმხრივი საგადასახადო ვალდებულებები,'asana. მაგრამ გასული წლის დეკემბერში მიიღო კანონი, მიღებულ იქნა ღიად დისკრიმინაციული ხასიათის JV. არა მხოლოდ, რომ ისინი მოკლებული სარგებელი, და იყო აკრძალული უნდა გაიაროს საბაჟო პირობის აღნიშნავს, დაფარვის იმპორტი დღგ-ს გარეშე. ჩვენთვის ეს იყო საშინელი აფეთქება. შარშან გავიდა ამ ვალდებულებების ხარჯზე არასამთავრობო უბრუნდება ჩვენს დღგ 3, 7 მლნ. და ამ წელიწადში უნდა გადაეხადა საბაჟო უკვე "ცოცხალია" ფული 2100000 UAH. თუმცა დღგ ჩვენ ჯერ კიდევ არ აუნაზღაუროს. ამ ვალის მოცულობამ 2, 5 მილიონი UAH. და მუდმივად იზრდება. თურმე, რა სასაცილოა რამ: ყველა ზოგადი საფუძვლები, სარგებლობენ უფლებით, იმპორტის გადასახადებს და ჩვენ, როგორც JV იყო ზოგიერთი წამგებიანი პოზიცია. და ვითარების გადაზიდვა FOB დაარტყა თქვენ? - ყველაზე პირდაპირი გზა. მთელი ეს არეულობა დაიწყო, STA, რა იყო შედეგი? სანამ ყველა რისკები ჩართული შემოტანა საქონლის გადაეცა ჩვენი კლიენტების, და ეს იყო მომგებიანი ჩვენთვის. და როდესაც ჩვენ მოხვდება ხაფანგში შეიქმნა მიერ საგადასახადო ორგანოებს, ყველა რისკს ქმნის ჩვენთვის. ჩვენი მომხმარებლებისთვის არ არის, უფრო ახლოს, მოსკოვის, და ჩვენ იძულებული გახდა დამოუკიდებელი სატრანსპორტო ტერიტორიაზე უცხო სახელმწიფო. ერთხელ, 2000 წელს ჩვენ უკვე გვქონდა უსიამოვნო ინციდენტი, თუმცა, მაშინ ჩვენ განხორციელებული მიწოდების რუსეთი, უკრაინა. 9 კმ-რუსეთის საბაჟო ჩვენი მანქანა გაძარცვეს ხალხი, ჩაცმული პოლიციის უნიფორმა. და მას შემდეგ ჩვენ გადაიხადოს ჯარიმები მშობლიურ სახელმწიფო ოდენობა 0, 3% ღირებულების დაკარგული ტვირთი ე.წ მოძიებაში გაცვლა საზღვარგარეთ. - ყოველთვიური? - ყოველდღიურად! მიუხედავად იმისა, რომ ყველამ ვიცით, რომ ჩვენ მართლები ვართ. მაგრამ დღეს ჩვენ უკვე გადახდილი ორი საგადასახადო ღირებულების საქონელი. და რა შემთხვევები არ მიმართა, ვერავინ დაეხმარება. და არა სასამართლომ უნდა გაითვალისწინოს იმ შემთხვევაში, თავსებადობა'ვალუტის დაკავშირებული საზღვარგარეთ შემთხვევაში ზარალი უცხოური ტერიტორიაზე. ახლა ჩვენ უბიძგებს, რათა უზრუნველყოს, რომ ჩვენ ტრანსპორტირების მათი პროდუქციის უცხო ტერიტორიაზე. ასე რომ, ჩვენ არც უნდა ჰქონდეს, დამატებითი სადაზღვევო ხარჯები, ან უნდა იყოს მზად ასეთი ინციდენტები დაბრუნებას ფული მყიდველი და მისთვის სასჯელის. თქვენ მუშაობა ბევრი რუსი პარტნიორები. რაც შეეხება უახლოეს "hill" იზრუნოს საკუთარი პროდიუსერი? - საბჭოთა პერიოდში, ნაყარი, ელექტრო მცენარეთა იყო საქართველოს ტერიტორიაზე უკრაინა. ახლა რუსეთი ცდილობს შეცვალოს უკრაინის პროდუქტები საკუთარი. ამიტომ არსებობს სპეციალური საინვესტიციო პროგრამის განვითარების საკუთარი ელექტრო ინდუსტრიაში. - და არსებობს კომპანიები, რომ წარმოების პროდუქტები, მსგავსი თქვენი? ისინი'ცოტა ხნის წინ გამოჩნდა და უკვე იბრძვის ჩვენთან. და სასტარტო პირობები ისინი უკეთეს სიტუაციაში. მათი მთავარი ბაზარზე, რა თქმა უნდა, არ საბაჟო ბარი'Yorov, და us განბაჟება თითოეული batch რამდენიმე დღის განმავლობაში. მას შემდეგ, რაც საგადასახადო რეფორმის ერთად'გამოჩნდა და ასეთი უპირატესობა, როგორც სინათლის ბაზაზე საშემოსავლო გადასახადი. და ეს პირდაპირ გავლენას ახდენს საპროცენტო მუშაკთა: ეს არის ერთ ერთი რამ, როდესაც თქვენ მიიღოს საწყისი ხელფასი 13%, და კიდევ ერთი - როცა 30-40%. არსებობს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი, რომელიც ჩვენ დასაკარგი, შექმნა საკუთარი მომსახურების ცენტრებში. როგორც ცნობილია, მსოფლიოში განხორციელება რთული აღჭურვილობა უზრუნველყოფს მისი შემდგომი მოვლა. და ჩვენ არ შეგვიძლია გადავლახოთ უკრაინის კანონები და საზღვარგარეთ, რუსეთში, მისი მომსახურების ცენტრებში. - არის ეს აკრძალული? - არა, რა თქმა უნდა. თუმცა, მარეგულირებელი ჩარჩო არის, რომ კანონიერი გზით პრობლემის გადაჭრას თითქმის შეუძლებელია. თქვენ შეგიძლიათ გათიშეთ ნიშანი "მომსახურების ცენტრი", მაგრამ იდეა არის ის, რომ შეავსოს თავისი დიდი რეზერვები ყველა სახის სათადარიგო ნაწილები, სახარჯი მასალები. და შესაბამისად ერთად უკრაინის საბაჟო წესების, მატერიალური ღირებულებები შეიძლება იყოს გარეთ, ქვეყნის არა უმეტეს ერთი წლის განმავლობაში. ეს იმას ნიშნავს, რომ ყოველწლიურად თქვენ უნდა მიიღოს თითოეული თხილის ქვემოთ ათასობით კილომეტრით და დახარჯოს ფული რეგისტრაციის ყველა საბაჟო დოკუმენტები. - და როგორ გავიდნენ? - არასოდეს გავიდნენ იგი. არა, ყველა სერვისი და ქვედა დონის გაყიდვების დახვეწილი მაღალტექნოლოგიური აღჭურვილობა. უბრალოდ, როცა მიწოდების გემი სათადარიგო ნაწილების ნაკრები. კიდევ კარგი, რომ ზეთი შეიცავს საკუთარი მომსახურების ცენტრები და შეიძლება ზოგიერთ შემთხვევაში განვაახლოთ ჩვენი აღჭურვილობა.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика