მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
სარგებლობენ კარი 2006-11-02 14:53:09
სამშენებლო ბაზარზე წარმოადგენს სხვადასხვა კარი პროდუქტები შეუძლია დააკმაყოფილოს ყველაზე მომთხოვნი მომხმარებელს. და ნომერი მწარმოებელთა, იმპორტიორთა, საბითუმო კომპანიებში რომ გაყიდოს კარი უკრაინის ბაზარზე, დღეს ასობით. რაოდენობა დილერები და მწარმოებლები უკრაინაში იზრდება წლიდან წლამდე, პირდაპირ პროპორციულად გაიზრდება სამშენებლო ტომი. უკრაინის ბაზრის კარი ფოთოლი მიწოდების მრავალი ქვეყანა: ესპანეთი, საფრანგეთი, პოლონეთი, ჩეხეთი, შვედეთი, ბრაზილია, ინგლისი, ლიტვა, რუსეთი, ფინეთი და ა.შ წარმატებით აწარმოოს და გაყიდოს მათი პროდუქცია და შიდა მწარმოებლები. რათა დადგინდეს წილი იმპორტის რთული იყო, როგორც ზუსტი ციფრები არ არის დაცული. მეწარმეს შეაფასოს სიტუაცია სხვანაირად. მაგალითად, Dvirnyy იგორ ივანეს, დირექტორი, "მშვიდობის Porta კარი", თვლის, რომ ახლა საერთო რაოდენობა კარი ოპერატორები დომინირებს შიდა მწარმოებლები. განსაკუთრებით ბევრი უკრაინაში არის პატარა, მართვადი შიდა ფირმები, რომ წარმოების იაფი (სამწუხაროდ, ყოველთვის არ არის ხარისხის პროდუქტი).
ამავე დროს, სერგეი ნიკოლოზის ძე Gubskaya, დირექტორი, "მსოფლიოში", შეფასებით თანაფარდობა იმპორტი / შიდა პროდუქტი, როგორც 50/50. აქტიური გაყიდვების იმპორტირებული კარები ექსპერტები განმარტავენ, იმ ფაქტს, რომ მოცულობის შიდა წარმოების კარები არის პატარა. მისი თქმით, ნიკოლაი Petrovich Emelina დირექტორი, კომპანია "yuna-96", იმპორტი კარი მოსახლეობის მხრიდან დიდი მოთხოვნა, რადგან ისინი უფრო ხარისხიანი და წარმოდგენილი ბევრად უფრო ფართო სპექტრს, ვიდრე შიდა. უკრაინაში კი, პრაქტიკულად, არ მასობრივი წარმოების კარები. და თუ ჩვენი მწარმოებლები და წარმოების კარი დიდი რაოდენობით, ეს ხშირად იაფი გარეშე, მოწყობილობები, შეზღუდული დიაპაზონი. ასეთი კარი დიზაინერები განსაკუთრებით არ შევუდგებით.
ევგენი F. Golubovsky, დირექტორის მოადგილე მარკეტინგის ჯგუფის კომპანიების "სახლი პარკეტი,", განაცხადა, რომ შესავალი თანამედროვე ტექნოლოგიებმა საშუალება მისცა ადგილობრივ მწარმოებლებს წარმოების პრაქტიკულად მთელი რიგი "კარი წარმოების" - კარი ბლოკები გააკეთა ბუნებრივი ხის (გაპრიალებული და unpolished) ფერწერა, პლასტიკური საფარი. ამავე დროს, იმპორტირებული საქონელი არ ტოვებს არენაზე. უმრავლესობის იმპორტიორთა გთავაზობთ იაფი საქონლის დამზადებული თანამედროვე ტექნოლოგიებით, ძირითადად იმ ნარჩენების ბუნებრივი ხის.
მისი თქმით, ირინა სქელი, საგარეო გაყიდვები კომპანიის დირექტორი, TEKKO-PLUS ", უფრო მეტი, ვიდრე 5 წლის გამოცდილება კარი, უცხოური წარმოების, ამბობს მოთხოვნა იმპორტის 2001 წელს მნიშვნელოვნად გაიზარდა შედარებით წინა წლის განმავლობაში. ეს არის განმარტებული არ არის, მხოლოდ გაზრდის სამშენებლო ტომი, არამედ ის ფაქტი, რომ პირველი, მსხვილი ოპერატორები იმპორტის კარი ყოველთვის არის ხელმისაწვდომი ფართო სპექტრი და რაოდენობა, რომელსაც შეუძლია დააკმაყოფილოს ყველა საჭიროებების მომხმარებელს უმოკლეს დროში, მეორე, მაღალი ხარისხის იმპორტირებული კარი, გამორიცხავს რაიმე შესაძლო პრეტენზიები, რა თქმა უნდა, მათი ექსპლუატაციის (შედეგად, ფიზიკური და სამშენებლო კომპანიები, კიდევ ერთხელ მივმართავთ ფირმა). შიდა მწარმოებლები შევსების ნიშა ბაზარზე უკრაინაში.
ბაზარზე არის ძალიან საინტერესო, მეწარმეებს. გაყიდვების კარები იზრდება ყოველწლიურად. კი კომპანიები, სპეციალობით წარმოების სხვა საქონელი, დაიწყო საკუთარი წარმოების კარები.
ეს გარეგნულად განსხვავებული...
თითოეულ ნომერში საკუთარი ორიგინალური გზა. გარკვეულ სტილის და დიზაინის შერჩევა და შესაბამისი კარი დამახასიათებელი ზომის, ფორმის, ფერის, ზედაპირზე ფაქტურის და სხვა პარამეტრებს. როდესაც არჩევის კარი ტანსაცმელს ექსპერტები გვირჩევენ, ყურადღება მიაქციონ იმ ფაქტს, რომ ეს იყო შერწყმული დიზაინი კედლები, იატაკი და ავეჯი. კარები უნდა ვიზუალურად "lock" ერთ მთლიანობად ყველა საცხოვრებელი ფართი. მიუხედავად იმისა, რომ არ არის აუცილებელი,'დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ ყველა კარი იმავე ოთახში იყო იგივე. მაგრამ როდესაც თქვენ დააყენოთ სხვადასხვა კარები უნდა უზრუნველყოს, რომ ისინი გააკეთა ერთი სტილი და ჰარმონიაში ინტერ'nave.
სპეციალისტები პირობითად იყოფა კარის შევიდა ორი დიდი ჯგუფები. მთვარე, ანუ დამონტაჟებული მათ სათვალეები (ნორმალური, translucent და ასე შემდეგ ) ან ვიტრაჟები. და "ბრმა" (მყარი ხეები'ხის ფერწერა). როგორც, თავის მხრივ, შეიძლება იყოს გლუვი და კარკასის მდგომარეობაში (relief Foundation).
პანელი კარები მიიღო თავისი სახელი, იმის გამო, რომ დაამშვენებს მათი პანელი - ერთ თამამად ხაზი გაუსვა, პანელები კარზე. ასეთი კარი პროდუქცია იწარმოება ორი, სამი და ექვსი პანელები სხვადასხვა ზომის და პროპორციები.
კარი შეიძლება იყოს მოხატული, obsluga, მოხატული, დაფარული ბუნებრივი veneer (თხელი ნაჭერი ხის სხვადასხვა ჯიშის ხე). დღეს "dorotree" დასავლური ფირმების veneer გამოიყენება, როგორც ტრადიციული (მუხა, ტკბილი ბალი, ნეკერჩხალი, არყი)და ეგზოტიკური აფრიკული ხე (სახნავ, ფქვილი, Bubinga, ამ).
კარები აქვთ სხვადასხვა შიდა მოწყობილობები. კარი პროდუქცია შეიძლება იყოს როგორც ნორმალური swing და მოცურების, რომ გაიხსნა დახმარებით სპეციალური როლიკებით. ასევე კარი პროდუქტი შეიძლება ჰქონდეს ორი ან ერთი ფოთოლი.
კარი ფოთოლი თავისი სტილი
განსხვავებით "საბჭოთა" იგივე ტიპის კარები, თანამედროვე კარი ფოთოლი არის ძალიან მრავალფეროვანი. თქვენ ხშირად კარები კლასიკური სტილის და post-modern style.
ძალიან დასახელება პოსტმოდერნული ვარაუდობს, რომ ასეთი კარ - "მოდერნისტული სტილი". დამახასიათებელი თვისება ასეთი კარ - veneer კომბინაცია სახით ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები. პოპულარული კომბინაცია სხვადასხვა ფერებში (მაგალითად, flanked მიერ ორი ზოლები მუქი ხის, და შუა მსუბუქი)და ლაქები ნათელი ფერები (ლურჯი, ყვითელი, წითელი).
გამოიყურება შთამბეჭდავი გეომეტრიული ნიმუშების, ასწავლიან ან სხვადასხვა მასალებისა ხის ან სხვადასხვა სახის ხის. ზოგჯერ "მოდერნისტული სტილი" კარები inlayed ძვირფასი ლითონების ან ძვირფასი ქვები. ცოტა ხნის წინ წამყვანი იმპორტიორთა სთავაზობს კომბინაცია veneer დამზადებული ეგზოტიკური (აფრიკული) ხის: Rambla, emoy, bingo.
თუ inter'jer წარმოდგენილი, კლასიკური სტილის, ეს მას უფრო შესაფერისი კლასიკური კარი. განსხვავებით სახლში "თანამედროვე" კარი, იგი ხშირად კარკასის მდგომარეობაში, თაღები და polyarchy. ზოგჯერ ეს კარები საფარი პანელები, რომელიც შეგნებულად დატოვა ბუნებრივი ფაქტურის ხის (მაგალითად, ნაჭერი knots). კლასიკური კარები არის მოჭიქული. თუმცა სათვალეები არ არის მხოლოდ მკაცრი გეომეტრიული ფორმები, მაგრამ გლუვი, curved. გამოყენებული ფერადი მინა, ნახაზი.
როგორც "მოდერნისტული სტილი", და კლასიკური კარი ფოთოლი შეიძლება იყოს ექსკლუზიური. ასეთი კარი მორგებული ყველაზე მკაცრი გემოვნების მდიდარი ელიტის მომხმარებელს. აქ არანაირი შეზღუდვა არ არსებობს. დიზაინერების გააკეთებს იმისათვის, გთხოვთ გემოვნების მდიდარი ადამიანების მაღალი მოთხოვნები მისი შიდა'jer. მწარმოებლების დიზაინი, კარები, გამოიყენოთ დასრულება იშვიათი სახეობის ხის, ხის რადიო, კომბინაცია ლითონის და ხის, furs და ტყავის, ძვირფასი ქვები ან ლითონები (როგორიცაა ოქრო). კომპანიის სპეციალისტები "Tekko-Plus" გვჯერა, რომ შიდა მწარმოებლები ძირითადად გთავაზობთ კლასიკური კარები და იმპორტიორები კლასიკური და "თანამედროვე" ექსკლუზიური.
ამავე დროს, ექსპერტთა შეფასებით, კომპანია "Master", სპეციალობით წარმოების კარები ორიგინალური დიზაინი 7 წლის უკრაინის ბაზარზე "თანამედროვე კარი" ბუნებრივი ხის აქტიურად შეთავაზება და შიდა მწარმოებლები. მომხმარებელს უკვე დაფასებული "დედა" პროდუქტები. სულ უფრო და უფრო, როდესაც არჩევის კარები ისინი უპირატესობას ანიჭებს უკრაინის საქონელი. ტექნიკის ამ პროდუქციის ხარისხის იმპორტირებული აქსესუარები ხდის კარი უფრო დახვეწილი და თანამედროვე.
შიგნით არიან ასე განსხვავებული...
შუა კარის პანელები ივსება სხვადასხვა მასალები. ყველაზე ხშირად კარები მზადდება ან მყარი ხის, ან ჩონჩხი (ხშირად ხის, წიწვოვანი ჯიშის ხეები), გაფორმებულია პანელები. როგორც წესი ღრუს შორის პანელები ჩარჩო-ლამინირებული კარი სავსე მუყაოს დაკეცილი ზიგზაგისა (honeycombs). ღრუში კარი პროდუქცია შეიძლება იყოს fiberboard ან მგფ. ასეთი კარი ეწოდება კომბინირებული. გარდა იმისა, რომ ამ ტიპის კარები საკმაოდ გავრცელებული პლასტმასის ან ლითონის კარი.
Calendarian კარები
აზრით, ბევრი მეწარმე, ყველაზე შიდა მწარმოებლები არიან და ამავე დროს გამყიდველები კარის პანელები ეხლა მასივი. თანაფარდობა შორის იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია ამ ბაზარზე სეგმენტი, დაახლოებით 10% - 90%, ექსპერტები აცხადებენ, რომ "არ არსებობს გრძნობა, იმპორტი პროდუქცია იმპორტირებული ხე, თუ უკრაინის ნედლეული, მასალა არის საკმარისი წარმოების კარი". თუმცა, იმისათვის, რომ დააკმაყოფილოს მოთხოვნები affluent მყიდველები, ქვეყანაში ჯერ კიდევ შემოდის კარები ძვირფასი და იშვიათი ეგზოტიკური ხის ან მზად calendarian კარი, ტყავი, სპილენძის, და მაშინაც კი, ოქროს, ამავე დროს, დასავლური მწარმოებლებს წარმატებით სიტყვით კარი ფოთოლი მზადდება ტრადიციული ჯიშების მერქნის: ფიჭვი, წიფელი, იფანი, მუხა, და ა.შ
მომწოდებლების შიდა პროდუქციის კარი კარი გააკეთა პროდუქციის საკუთარი ხე, მაგრამ მისი საშრობი კეთდება გამოყენებით იმპორტირებული აღჭურვილობა (საშრობი პალატა ერთად comp'oternm კონტროლის გაშრობის პროცესი). გამო არარსებობის უკრაინაში უმაღლესი ხარისხის და სხვადასხვა აქსესუარები, შიდა კარი ფოთოლი ხშირად აღჭურვილია დასავლეთ-ევროპული ავეჯი. საფარი კარი lacquers და საღებავები ჩამოტანილი ასეთი ქვეყნები, როგორც სლოვენია, შვედეთი, ფინეთი, გერმანია, ლატვია და სხვები.
უკრაინული მწარმოებლების კარები ეხლა მასივი ხის არის ყველაზე ცნობილი კომპანიები, როგორიცაა "დოზა ნიშნებში", "Grand Prem'EP", "სახლი პარკეტი,", "Agthe", "Rader", "წარმატებებს გისურვებთ" და მრავალი სხვა. უცხოური კომპანია Komodoor (კომპანია "და" არის ოფიციალური დილერი, უკრაინა), რომელიც ამარაგებს ელიტის კარი ფოთოლი მასივი ეგზოტიკური ტყეში ინდონეზიის და მალაიზიაში. შორის მომწოდებლები იმპორტირებული კარები ეხლა მასივი ხის, ყველაზე ცნობილი კომპანიები, Tekko-Plus "და" whist ".
წარმოების calendering ან კარები ეხლა მასივი სპეციალისტები იყენებენ ხე, გამხმარი და დამუშავებული სპეციალური გზა. უფრო მეტიც კარი ფოთოლი შეგროვდა ინდივიდუალური ბარები და დაფები.
Calendarian კარები შედარებით სხვა სახის კარები, ალბათ, ყველაზე პოპულარული. მიზეზი ის არის, რომ მომხმარებელს აინტერესებს ეკოლოგიური სისუფთავის საცხოვრებელი, ურჩევნია გამოიყენოს პროდუქცია დამზადებულია ბუნებრივი მასალები. პრობლემები, ჯანმრთელი,'ორმოს სულ უფრო და უფრო დგანან,'აკავშირებს "ხელოვნურობისა" ყოველდღიურ ცხოვრებაში. პროგრესი გამოიგონა სხვადასხვა შემცვლელი ბუნებრივი ინგრედიენტები ინტერ'ინტერიერის, კერძოდ, კარები. ამ შემცვლელი კარები დამზადებულია MDF და ნაწილაკების საბჭოს (პანელი), პლასტიკური კარი პროდუქტები.
ზოგიერთი calendarian კარი პროდუქტების იმის გამო, რომ ბუნების ხის და შეიძლება ექსტრემალური პირობების დროს შენახვისა და ტრანსპორტირების (მაგალითად, ხის hydroscopic - უნარი აღიქვას წყლის ორთქლის) შეიძლება ჰქონდეს ფარული დეფექტების, რომ მოხდეს მას შემდეგ, რაც მონტაჟი. ამიტომ, მყარი კომპანიები, რომლებიც ახორციელებენ calendarian კარი, მისცეს გარანტია, მათი პროდუქცია.
მნიშვნელოვანი ნაკლი კარები ხეები'ხის კონკრეტული ფენის მომხმარებელს შეუძლია მათი მაღალი ღირებულება. ექსპერტები განმარტავენ, ამ კომპლექსური ტექნოლოგია ხის საშრობი.
ეხლა მასივი, ყველაზე ხშირად გააკეთა შინაგან საქმეთა კარები. მაგრამ კარგად და solidly გააკეთა calendarian კარი ფოთოლი შეიძლება იყოს გამოყენებული, როგორც შეყვანის.
მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ უნარი, შეასრულოს სხვადასხვა დიზაინის გადაწყვეტილებები, calendering ფართო კარები. ისინი განსხვავდება "indposhiv". ამიტომაც არის, რომ ბევრი კომპანია ურჩევნია მუშაობა ყველა-ხე ნახატები. ასეთი მიდგომა, მაგალითად, კომპანია "Mishel" (ამ ბრენდის ქვეშ წარმოებული კარი ბლოკები, აკმაყოფილებს მოთხოვნებს, ცეცხლი).
ჩარჩო-ლამინირებული კარი პროდუქცია
სავარაუდო მარკეტინგის კარი წამყვანი კომპანიები, თითქმის 60% კარები მზადდება chipboard, MDF და მობილური შინაარსი, წარმოდგენილი უკრაინის ბაზარზე, " უცხოური წარმოების.
ძირითადი საგარეო მომწოდებლები კარები ხის chipboards, MDF და კარის პანელები honeycomb შევსების (შეუძლია გაყიდოს მდე 500 კარები თვეში) შეიძლება ჩაითვალოს კომპანია "Tekko-Plus", "yuna-96", "whist", "მსოფლიოში", " Stimex ", " მსოფლიო Porta კარი "და სხვები. ისინი მომწოდებლები კარი ტანსაცმელში მიერ წარმოებული ისეთი კომპანიები, როგორიცაა: "Artevi", "Clemar" (ესპანეთი), "Kilsgaard" (ფინეთი), "Porta" (პოლონეთი) და სხვა.
შიდა მომწოდებლები პანელი კარი ტანსაცმელში ცნობილია, კომპანია "კარი ტექნოლოგიები", "Master", "yuna-96" და სხვები.
მიზნით შენარჩუნებას სითბოს და ხმაური დაცვის შევსების ჩარჩო-ლამინირებული კარი პანელები გამოიყენება როგორც სითბოს საიზოლაციო მასალები. დაიცვას ჭუჭყიანი, ტენიანობის და პირდაპირი მზის, ზედაპირზე კარი პროდუქცია დამზადებულია MDF საფარი leukoplastom (dermograsos), კარი ზედაპირზე არის აბსოლუტურად გლუვი და კარები მზადდება chipboard დაფარული ბუნებრივი veneer.
ჩარჩო-ლამინირებული კარები გავრცელებული იმის გამო, რომ განსხვავებით " calendering კარები, როდესაც ტენიანობა შენობაში ნაწილაკების დაფები და MDF არ "ტყვიის". ფასი კარი ტანსაცმელში ქვედა შედარებით კარი, ბუნებრივი მასივი. თუმცა, თუ შიგნით მათი "მობილური" შემავსებელი, ისინი არ არიან ძალიან გამძლე და საიმედო. კარი საფუძველზე მგფ არის უფრო საიმედო. ძალა, ისინი, რომლებიც არ inferior to მყარი კარი პროდუქტები. ისინი ხშირად რთულია ზღვარის კარი მასივი. ეს არის მხოლოდ და მხოლოდ სპეციალისტის მიერ.
ჩარჩო-ლამინირებული კარები უფრო შესაფერისი შიდა განაცხადების. მაგრამ ძალიან პოპულარულია დღეს კარი შემავსებელი გააკეთა chipboard და MDF დამონტაჟებული ალუმინის ფურცელი, რომელიც წარმატებით გამოიყენება, როგორც შეყვანის. იმპორტიორები ასევე გთავაზობთ შემავალი რკინა და ცეცხლი კარები მზადდება უახლესი ტექნოლოგიები. ისინი ასრულებენ, როგორც დამცავი ფუნქცია, და აქვს ლამაზი გარეგნობის, complementing ინტერ'jer შენობაში.
როგორც განუცხადა, კომპანიის სპეციალისტები "ROMAN" (ოფიციალური დისტრიბუტორი'დისტრიბუტორი კომპანია W1PRO, ავსტრია), თანამედროვე კარი ტანსაცმელში წარმოებული შესაბამისად, უახლესი ტექნოლოგიები: შიდა მასალები შეიძლება შედგებოდეს ელემენტები, მყარი ხის, გაერთიანებულია ბუნებრივი ადჰეზივების და ფისები, და ყუთები sealant და მოსახსნელი გარსაცმები. ამჟამად წარმოებული ყუთები "მრგვალი trims".
იმისათვის, რომ შესთავაზოს მომხმარებელს ფართო სპექტრი, ბევრი იმპორტიორთა შესთავაზოს მომხმარებელს კარი არ მხოლოდ საწყობი, მაგრამ "საბაჟო". ასე, მაგალითად, და კომპანია "Stimex", ახორციელებს ესპანური კარები დირექტორია მწარმოებელი, და საწყობი კიევში.
მეტალოპლასტმასის კარი ფოთოლი
საკმაოდ გავრცელებული და კარები მზადდება პლასტმასის და მეტალოპლასტმასის. მეტალოპლასტმასის კარი ტანსაცმელს ძირითადად უცხოური, თითქოს მათი წარმოების უკრაინაში, ძირითადად, იმპორტირებული კომპონენტები საგარეო ტექნოლოგიები. მომწოდებლებს მეტალოპლასტმასის კარი კომპანიების "Tekko-Plus", "პერიოდი განხილვის" და სხვები.
დროს, მშენებლობა და რეკონსტრუქცია ოფისები, მაღაზიები, რესტორნები და ა.შ. ფართოდ გამოიყენება კარები დამზადებულია PVC. სწორი არჩევანი, საწყისი მასალა მწარმოებელი და ასეთი კარი, მრავალი წლის განმავლობაში, არ დაკარგა მათი თავდაპირველი ფერი, საიმედო და პრაქტიკული გამოყენება. მაგალითად, ერთ-ერთი წამყვანი მწარმოებლები მეტალოპლასტმასის კარ კომპანია Tekko-Plus "გთავაზობთ პროდუქტები, დამზადებული თანამედროვე აპარატურა და თანამედროვე მასალები (პროფილი, სტაბილური გარეშე გამოყენება - გამოიწვევს, აქსესუარები წამყვანი დასავლური მწარმოებლები). კარი არის უსაფრთხო ჯანმრთელობისთვის'მე, გამძლე და გააჩნიათ შესანიშნავი აკუსტიკური და თერმული თბოიზოლაცია თვისებები.
ასეთი კარი ადვილი თვალი: პროფილის PVC არ საჭიროებს ფერწერა. მადლობა გლუვი ზედაპირი, oblique ჯერ, და დამატებითი დამუშავება antistatic, დაბინძურების პრაქტიკულად არ დაგროვდება, რომ ზედაპირზე პროფილი.
ყველაზე ხშირად კარები საწყისი PVC გამოიყენება ოფისები, კაფეები, რესტორნები, მაღაზიები.
კარი მოთხოვნა
დიზაინერები ამბობენ, რომ ეს ძალიან მოდური დააყენოთ კარები მინის საქმის (მინის, რომელიც იმის გამო, სპეციალური ჭრის კიდეები, როგორც კრისტალი). ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში გაიზარდა პოპულარობის კარები ვიტრაჟებით. უფრო მეტიც, ყველაზე დიდი მოთხოვნა არის ერთფეროვანი, და არა ფერადი მინები. ასეთი ვიტრაჟები, ნათელი მიერ კომბინაცია გლუვი და გამჭვირვალე ნაწილები.
ამერიკაში და ევროპაში არის ძალიან პოპულარული panelled კარები. უფრო მეტიც, ამერიკელები არიან ყველაზე ცნობილი sestrales პანელი კარები. ევროპელები ურჩევნია რელიეფის კარები ორი პანელები. ამდენად, მოქალაქეებს დასავლეთ ევროპის ქვეყნებს ურჩევნიათ, მართკუთხა ფორმის პანელები, და ადამიანები აღმოსავლეთ ევროპაში - მხარდამჭერები მომრგვალებული თაღოვანი პანელები თავზე.
კომპანიის სპეციალისტები "yuna-96" გვჯერა, რომ ახლა ყველაზე პოპულარული on კარი ბაზარზე უკრაინის სარგებლობენ პანელი მოხატული კარი. ეს წარმატება, პირველ რიგში, იმის გამო, იაფად შედარებით, პრიალა და veneered კარები.
ასევე საკმაოდ კარგი დღეს ჩვენ გთავაზობთ შეიძინოს კარი, მყარი ხის, განსაკუთრებით შიდა წარმოება. როგორც წესი, ისინი იაფი იმპორტი.
"კარი" მყიდველებს
ძირითადი მყიდველები კარები, აზრით, ძალიან ბევრი სპეციალისტი წამყვანი სავაჭრო კომპანიები კერძო პირები. სამშენებლო კომპანიებს და სარემონტო გუნდები იშვიათად მხრივ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ მოცულობის შესყიდვები მათ რამდენჯერმე მეტია.
როგორც წესი, stroikombinata და სარემონტო გუნდები მუშაობა ადვილია, რადგან ისინი მესმის პროდუქტი, ვიცი ის, რაც მათ სჭირდებათ.
Sales
ბევრი კიევში კომპანიები გაყიდოს თავისი კარი კიევი და რეგიონებში: ლვოვის, Zaporizhzhia, სიმფეროპოლში, დონეცკის, დნეპროპეტროვსკი, Mariupol, Krivoy Rog, ოდესის, ხარკოვში და სხვა ქალაქებში. და ზოგიერთ "კარი" საქონლის კარგად "" რეგიონებში, მეორე მხოლოდ კიევი, მაგრამ მესამე წარმატების და დედაქალაქში და სხვა სფეროებში.
თუ, ზოგადად, უნდა შევაფასოთ იყიდება კარი რეგიონებში, ექსპერტები გამოვყოთ ე.წ. "ცუდი" (ძირითადად დასავლეთ) და " მდიდარი" (ხარკოვი, დნეპროპეტროვსკი, დონეცკი, Zaporozhye, ყირიმის) რეგიონებში. სუსტი მოთხოვნა დედაქალაქში კარი დასავლეთ რეგიონებში აიხსნება ის ფაქტი, რომ ამ რეგიონებში საკუთარი ხის და ადგილობრივი მწარმოებლები, რომელიც უზრუნველყოფს მომხმარებელთა რეგიონი "ოჯახის" კარები. &Quot; ფული" რეგიონებში გაყიდვების კარის პანელები უფრო წარმატებული. მიუხედავად იმისა, რომ ეს ყოველთვის არ არის შესაძლებელი, რომ მივაღწიოთ სასურველ შედეგს მარკეტინგი მათი "კარი" წარმოების კონკრეტული რეგიონი, როგორც იქ, იმ აზრით, სპეციალისტები "მსოფლიო Porta კარი" შეიძლება "ძლიერი იჯდეს" ადგილობრივი მწარმოებლები.
სერგეი ნიკოლოზის ძე Gubsky დირექტორი, კომპანია " მსოფლიოში" მიაჩნია, რომ რეგიონებში კარი გაყიდვების სუსტია, იმიტომ, რომ არ არსებობს მასობრივი მშენებლობა. მაგრამ, ამავე დროს, არსებობს სხვა მოსაზრებებიც. მაგალითად, როგორც განაცხადა, ვასილი ნიკოლოზის ძე Khodakovsky - გაყიდვების მენეჯერი კომპანია
"whist", რეგიონალური გაყიდვების, რომლებიც არ inferior to კიევი, როგორც რეგიონებში, ასევე დიდი ბაზარი რეკონსტრუირებული საცხოვრებელი.
რამდენად არის კარი?
ფასი დიაპაზონი კარი ფართო სფეროში. ფასი დამოკიდებულია ქვეყანა-მწარმოებელი, მატერიალური ხარჯები კარი ფოთოლი, და გაცნობის გაშუქება, კარი (veneer, ხატავს, ხატავს) და აქსესუარები.
ყველა კარები ფასის მახასიათებლები შეიძლება დაიყოს იაფი, საშუალო, ძვირფასო (ელიტა).
იაფად კარები შეიძლება აიხსნას შიდა კარები მზადდება chipboard, MDF, ან შეიცავს honeycomb შემავსებელი. საშუალო ფასი ასეთი კარები არის დაახლოებით $10-35 დღეში 1 მ2 დამოკიდებულია შევსების ამ კარები და მათი coatings. ნავსადგომებსა ფასი პანელის კარი არის დაახლოებით $35 პროცენტი m2. Veneered კარები ივსება chipboard და MDF უფრო ძვირი, ვიდრე შეღებილი ფიჭური შევსება.
კარები საშუალო ფასები ადგილობრივი და იმპორტირებული კარი ფოთოლი საფუძველზე, MDF, chipboard ან მობილური შევსება. ზოგიერთი შიდა კარები ეხლა მასივი ასევე შეიძლება მიეკუთვნოს ნიშა "საშუალო" კარი, საქონელი. მათი ფასი არის $80-100 თითო სტანდარტული კარი.
კატეგორიაში "ძვირი" მოიცავს უმრავლესობა შემოდის და შიდა კარები საწყისი მყარი ხის. მათი ფასები მერყეობს $300 შიდა კარი ფოთოლი და $350-850 იყიდება იმპორტირებული კარი მასივი ეგზოტიკური ჯიშის ხის. კარი ფოთოლი PVC ასევე შეესაბამება ქვეშ კატეგორიაში "ძვირი" (ფასი შეიძლება მიაღწიოს $900 კარი). საკმაოდ ძვირი - კარები tinted ხე და ოქროს ფოთოლი ($1050 და ზემოთ კარი ფოთოლი).
საშუალო ფასები მონტაჟი კარი ტანსაცმელში იყოს, $15-20 კარი.
ბოლო 2-3 წლის განმავლობაში მრავალი სახის კარები დაეცა 30% - ით. მისი თქმით, მოვაჭრეების, ეს გამოწვეული სწრაფი ზრდის ხმების კონკურენტები. რათა გადარჩეს კონკურენტულ ბრძოლაში ფირმები იძულებულნი არიან შეამცირონ ფასები. გადარჩება არის საჭირო, იმის გამო, გაიზარდა გაყიდვების მოცულობის. მაგრამ ზოგიერთი კომპანიების შენარჩუნება განაკვეთები უცვლელია, მიუხედავად ზრდა ნედლეულის ფასები. ესენია მომწოდებლები იმპორტირებული მეტალოპლასტმასის და ზოგიერთი შიდა მწარმოებლები (მაგალითად, "Tekko", "სახლი პარკეტი," და სხვა ).
განაკვეთები იმპორტის კარები საფუძველზე, MDF, chipboard ან მობილური შევსების წარმოშობის ქვეყნის სართულზე ფასი, $/კარი ფოთოლი
ესპანეთი მუხა veneer 197-285
Veneer გააკეთა წითელი 110-290
თეთრი Ekoplastik 184, 7-242, 08
ფინეთის თეთრი საღებავი 50-80
არყის veneer, წიფელი, მუხა 58-290
პოლონეთი არყის Veneer, წიფელი, მუხა 49-107
ფიჭვის sawn veneer 160-170
პლასტიკური 122-164
ლამინატის 85-151
ჩეხი თეთრი საღებავი 83-264
მომავალი კარი ბაზარზე...
სხვადასხვა კომპანიებს სხვადასხვა პროგნოზირება განვითარების კარი ბაზარზე. სპეციალისტების თქმით, კომპანია "yuna-96", მომავალი წლის შემდეგ კარი ბაზარზე ნახავთ ახალი მწარმოებლები (განსაკუთრებით შიდა). პროდუქტის ფასები შემცირდება 5-10% - მდე, ამავე დროს, მთელი რიგი კარი პროდუქცია გაიზრდება.
Dvirnyy იგორ ივანეს - დირექტორი "მშვიდობის Porta კარი" მიაჩნია, რომ 2002-2003 კარზე ბაზარზე იქნება დაფიქსირებული, ქვევით ტენდენცია რაოდენობა, პატარა შიდა მწარმოებლები, და რაოდენობის გაზრდა დიდი ოპერატორები. უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელს მოვა რა გახდება არა ყიდვა იაფი და დაბალი ხარისხის კარი ფოთოლი, და მყარი კარი. მომავალი კარი, შიდა ბაზრის მთლიანად დამოკიდებულია ხალხის კეთილდღეობაზე. გარდა ამისა, კარი წარმოების დაუყოვნებლივ არ გამოიღო. ამიტომ კომპანიები არიან დაინტერესებული ზრდა ბრუნვა. მაგრამ უნდა დაიწყოს უჯრა წარმოების სჭირდება დიდი ინვესტიციები, რომ ყველას არ შეგვიძლია.
დაკავშირებით ზრდა მოცულობის სამშენებლო გაიზრდება და მოთხოვნა ბაზარზე ხარისხიანი საქონელი, პირველ რიგში, ბუნებრივი ნედლეული. არის ალბათობა, რომ 2002 წელს სამომხმარებლო მისცემს უპირატესობას კომპანიები, რომლებიც უზრუნველყოფს სპეციალიზებული მომსახურების მიწოდება და მონტაჟი კარები, და მწარმოებლები, რომლებიც მუშაობენ თანამედროვე ტექნიკა. უფრო კლიენტებს, იქნება დაინტერესებული პროდუქციის მაღალი ხარისხი დადასტურებულია საერთაშორისო ხარისხის სტანდარტებს.
ექსპერტები ვურჩევ
მომხმარებელთა
ზრუნვა. და დიდი, კარი არ არის ძალიან fastidious ნაწილი. მთავარი, რაც უნდა გახსოვდეთ, რომ ეს არის უკეთესი არ უხვად სველი. ხე არ მოსწონს, წყალი, რადგან ის ფაქტი, რომ გაიზარდა მასზე ტენიანობა შეიძლება გამოიწვიოს კორუფცია და დამახინჯება კარი ფოთოლი. დაბინძურების არის საუკეთესო მოხსნა მშრალი ან ოდნავ ნესტიანი ტანსაცმელს, sponge. მაგრამ აბრაზიული სარეცხი და ძლიერი გამხსნელები, როდესაც სარეცხი ზოგადად უკეთესი არ უნდა გამოიყენოს, რადგან ისინი შეიძლება დააზიანოს ზედაპირზე კარი ტანსაცმელს. ნაკაწრები და dents შეიძლება ნიღბიანი სპეციალური შემადგენლობის სარემონტო კარ - putty (მან, ბუნებრივია, არის შეეფერება ფერი).
თუ თქვენ გინდათ რომ შეინახოთ სრულყოფილი ბრწყინვალე მდგომარეობაში გამოჩენა პრიალა კარი, შემდეგ განახლება რეგულარულად სართული. ერთხელ მაინც 5-7 წლის, სასურველია იწვევს დამატებითი ფენა ლაქი. ამ შენობაში მაღალი ტენიანობა რეკომენდირებული განახლება ზედაპირი პრიალა კარი უფრო ხშირად (ერთხელ მაინც 3-4 წლის).
სარემონტო. არ უნდა ვიჩქაროთ მოხსნა ზედმეტია ხის, თუ კარი არ არის დახურული. უკეთ რომ გაეცნოს კარი დამოკიდებული, შეამოწმოს, რომ ყველა ხრახნები მტკიცედ ბრალია.
არსებობს კიდევ ერთი უნიკალური და საიმედო გზა გაძლიერება loops. Apertures ქვეშ ხრახნები შეავსოთ ნარევი მეტალის filings ერთად epoxy, ამით მარყუჟების და დააფიქსიროს საკუთარი ხრახნები. მაგრამ კარი შეიძლება hitched, რომ დღეს, როდესაც ფისოვანი უკვე hardens.
თუ თქვენი კარი დასახლდა და ... ბოლოში კარი ფარგლებში, ლიფტით კარი ზედა wedges, ასე, რომ ეს clung მჭიდროდ ყველაზე ყუთი. წარმოება ბეჭდები სპილენძის, სპილენძის ან ფოლადის მავთულის დიამეტრი 2-3 მმ, რომ ისინი თავისუფლად განთავსდება წნელები კარი იდეას დააყენა მეშვეობით რკინის რგოლები, რომ არ დაშავებულა, სართული. მას შემდეგ, რაც ეს პროცედურა, არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ grease ციკლი. ახლა თქვენ შეგიძლიათ განათავსოთ კარი ისევ ადგილი.
მეწარმეებს
ფასი-ხარისხი. ბევრი მეწარმეებს მიაჩნიათ, რომ წარმატების ხელშეწყობა საქონლის ბაზარზე შეიძლება მხოლოდ ჰარმონიული კომბინაცია "ფასი-ხარისხი". მაგრამ, როგორც მიერ შემოთავაზებული საერთაშორისო და ადგილობრივი გამოცდილება, ეს არ არის ერთადერთი და არა ძირითადი კრიტერიუმი, რომლის ბაზაზე წარმატებული კომპანიების წარმომადგენლები. ეს არის საკმაოდ ნათელი, რომ გაძლიერება საბაზრო პოზიციები შეუწყობს ყველაზე წარმატებით აითვისა წესების მარკეტინგი. მისი თქმით, მოვაჭრეების, რათა მივაღწიოთ წარმატებას კომპანია, პირველ რიგში, უნდა ინვესტირებას მარკეტინგული საქმიანობის დანახარჯების მარკეტინგული საქმიანობის ეწვევა off უახლოეს მომავალში. და მოგება რამდენჯერმე მაღალია, ვიდრე ხარჯები.
რეკლამა. აზრით, ბევრი მეწარმე, ყველაზე ეფექტური რეკლამა მედიაში (ჟურნალები, გაზეთები). კარგად იმოქმედებს ქვეცნობიერი მომხმარებელს და რეკლამის ტელევიზიით. მაგრამ ეს შეიძლება დაუშვებს თავად არ არის, ყველა მეწარმეს, იმის გამო, რომ მისი მაღალი ღირებულება და მოკლე. ამავე დროს, არ არის იაფი metro რეკლამა უფრო ეფექტურია, იგი განკუთვნილია კლიენტი დაბალი შემოსავალი. რის შედეგადაც ბევრი პატარა ბრძანებებს მიგვიყვანს რეალურ შემოსავალი.
ფასდაკლება და გარანტიებით. - კლიენტების მოზიდვა და სხვადასხვა ფასდაკლება. ყველაზე ხშირად ფასდაკლება კარი არ აღემატება 5-10%.
სხვადასხვა გარანტია კარი წარმოებაში, ასევე ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც მოქმედებს, როგორც გარანტი წარმატებას იყიდება კარი ტანსაცმელში. გარანტიის პერიოდში დადგენილი 1 h
ზოგიერთი ფირმები მოზიდვა მომხმარებელს გაცემის მომსახურების, მიწოდება და მონტაჟი კარები.
ვიდეომასალა. განსაკუთრებული ყურადღება შერჩევა მენეჯერები. მათ უნდა ჰქონდეთ მაღალი კვალიფიკაცია, უნდა იყოს კომუნიკაბელური და აღმასრულებელი. ეს დიდწილად დამოკიდებულია: იქნება მყიდველი ზე მეტი ბარიერი ფირმა შეძენა ან ცარიელი გადასცა.
სპექტრი. გარდა ზემოთ ფაქტორები, მეწარმე ცდილობს მოგება მყიდველის ყურადღება უნდა მიექცეს თავისი პროდუქციის ასორტიმენტი. თუ ეს არის ფართო და მრავალფეროვანი, მაშინ ალბათობა იმისა, რომ თქვენ დატოვეთ რაიმე არის ნაყიდი, არის შემცირებული.
გაყიდვების და განაწილება. ერთად, ის ფაქტი, რომ ხშირ შემთხვევაში მწარმოებლები პირდაპირ გთავაზობთ კარი მომხმარებელს, ბევრი კომპანია ურჩევნია, საცალო ქსელი. ყველაზე ხშირად მეწარმეები გამოფენა ნიმუშები კარები სხვადასხვა სამშენებლო და საყოფაცხოვრებო მაღაზიებში. ზოგიერთი ფიქრობს, რომ ყველაზე წარმატებული ქულა - ძირითადი კომერციული ბაზრებზე
წყარო: მშენებლობა და რეკონსტრუქცია
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment