Tuesday, April 1, 2014

ფერის სიმბოლიზმი

ყველა ფერი აქვს თავისი სპეციფიკური ნიშნები, თვისებები და მაგიური ძალა. Paint - მეტაფორებს, გარკვეული ღირებულებები, მათ აქვთ საკუთარი ენა, ისევე როგორც ყვავილები, ოცნებები ან ნიშნები ზოდიაქოს.

მკვლევარებმა გრძელი,'გაირკვა, როგორ გარკვეული ფერები შეიძლება გავლენა მოახდინოს აღქმა და ემოციებს პირი. ამიტომ, მნიშვნელოვანია, რომ ვიცი, თუ როგორ უნდა მოვძებნოთ ფერი ინტერიერში'Yeri საკუთარი ფსიქიკური ბალანსი.

ყველაზე "ძველი" ყვავილები რომ არ წარმოიშვა ადამიანის კულტურა, როგორც თეთრი, შავი და წითელი. რაოდენობა "ძირითადი" ფერები განსხვავდება სხვადასხვა კულტურის, უძველესი აღმოსავლეთ ნაგულისხმევი არსებობა p'ხუთი ფერები ევროპაში ჩაწერილი სამი ძირითადი ფერის (წითელი, ყვითელი, ლურჯი, მაშინ წითელი, მწვანე და ლურჯი), და მას შემდეგ, რაც ისააკ ნიუტონი საუბარი შვიდი ფერები.

აღინიშნა, რომ ოპტიკური შერევით ზოგიერთი ფერი წყვილი შეიძლება მისცეს შთაბეჭდილება, თეთრი ფერის,. ასე რომ, ანალოგიურად ძირითადი ფერები,'არსებობს დამატებითი. სამ ძირითადი ფერები წითელი, მწვანე და ლურჯი დამატებითი ცისფერი - Magenta - ყვითელი. ფერი საჭე ფერი ფუნქცია, ოპოზიციის, და ფერი triad ალტერნატიული.

განვიხილოთ ყველაზე პოპულარული ფერი, დაწყებული ცისარტყელას ფერები (წითელი, ნარინჯისფერი, ყვითელი, მწვანე, ლურჯი, იასამნისფერი, იისფერი).

Red (მახლობლად-სლავური. Crashin' - ლამაზი, ლამაზი), ასევე წითელი, ჯანი ნაკაშიძის. ერთი სამი "ძირითადი" ფერების RGB სისტემა, დამატებითი ეს ფერი ლურჯი. ფერები: წითელი, ვარდისფერი, Carmine, ბორდო, კარდინალური, იისფერი, ალისფერი.
Red ასტიმულირებს და აძლევს ნდობა, ერთგულება მოქმედება, ხელს უწყობს განაცხადის ძალა და უნარი. Red არის სიმბოლო გამბედაობა და ვაჟკაცობა. ფერი წითელი - ფერი ცხოვრება და სიყვარული, ისევე, როგორც ფერის სისხლი და რისხვას, სიმბოლო აღშფოთება და შურისძიების. შიდა'შინაგან საქმეთა შეიძლება იყოს შეზღუდული რაოდენობით, რომელიც ხელს უწყობს გაიზარდა სუნთქვის და გაზრდილი გულის სიხშირე.

ნარინჯისფერი ფერი შორის, წითელი და ყვითელი.
როგორც ფსიქოლოგები, ნარინჯისფერი ავრცელებს ემოციები, ბადებს თავმოყვარეობა, ხელს უწყობს კარგ ხასიათზე, არის კარგი ანტიდეპრესანტული.

ყვითელი არის დამატებითი ფერი ლურჯი. ძველად, იმის გამო, არასრულყოფილების არსებული პიგმენტები, იგი განიხილება, როგორც დამატებითი, რათა purple.
ყვითელი ფერი - ნათელი, მასტიმულირებელი, ზრდის კონცენტრაცია, აუმჯობესებს მეხსიერება'მეხსიერება, ორგანიზებას, ხელს უწყობს სწორი და სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების პროცესში, ხელს უწყობს მესმის, ახალი იდეები და კონცეფციები სხვა ადამიანი. ფერი ოპტიმიზმი, გახსნილობა, თავისუფლება, მობილობის, sociability. ერთ-ერთი ყველაზე საკამათო ფერები. უნდა განიმარტოს, როგორც სიმბოლო სიძულვილი, სიძულვილი; ოქროს სიმბოლო, მზე და სიხარული. ჩინეთში, ყვითელი ფერი სიმბოლოა, როგორც სიცოცხლე და სიკვდილი.
მოდერაცია ყვითელი, შეიძლება განვითარდეს ინტელექტუალური და მხატვრული შესაძლებლობების. დადასტურდა, რომ ყვითელი ინტერ'Yeri ადამიანები ხშირად აღიზიანებთ, და მათ ტირილი, არ ჩქარობს საღებავი სანერგე მთლიანად ყვითელი.

Green არის ერთ-ერთი სამი ძირითადი ფერები. ფერები: ცისფერი, აკვამარინი, ზურმუხტი, მწვანე, ზეითუნის, pistachio.
მწვანე არის ფერი ცხოვრება და იმედი, ფართოდ გავრცელება ბუნებაში. მწვანე არის ფერი ცის (ცისფერი - წყლის, red - ცეცხლი).
ადამიანის თვალი განსაკუთრებით მგრძნობიარეა, ყვითელი-წითელი მონაკვეთზე სპექტრი, მწვანე ფერის, ბალახი, მცენარეები) არის ყველაზე მარტივი თვალი, მისი ჭარბი არ აისახება უარყოფითად ფსიქიკის, და ეს კი გაუმჯობესების ხედვა. მწვანე არის ამშვიდებს და გამაგრილებელი, პოპულარულია, დეკორატიული ფერი. ამ ფერებში მწვანე ხშირად მოხატული კედლის საჯარო დაწესებულებების, და ბილიარდის მაგიდები, ბარათის მაგიდები, ტანსაცმელს მწვანე.

ლურჯი ფერი არის ჩრდილში, ლურჯი, რომელსაც მცირე გადაინაცვლონ მწვანე. არ ეკუთვნის, ძირითადი ან შუალედური ფერები.
ლურჯი ფერი შეესაბამება სხვადასხვა კომბინაციები ტონი, სიკაშკაშე და დამუშავება. ფერები: ცისფერი, ლურჯი, ცისფერი, ცა, persans.
ფერი არის ლურჯი ამშვიდებს, ხელს უწყობს ფიზიკური და ფსიქიკური დასვენების, ქმნის ატმოსფეროს, უსაფრთხოების და ნდობის. ეს ნიშანი შემოქმედების, ეს არის რეკომენდირებული კაბინეტები და ოფისები. სიმბოლოა სწრაფვა მშვიდობისა, ჰარმონია, სხვა ადამიანებთან და საკუთარ თავს ერთგულება, გააზრებული მსჯელობა. ფერადი სიზმრები და სრულყოფა.

Blue - ერთი "ძირითადი ფერები" სისტემა GLC (RGB). შორის shades of blue განსაკუთრებით სამი ფერი: ცისფერი (ლურჯი, მწვანე), blue, და ლურჯი. სხვა ფერებში: neon, ზღვის მწვანე, ულტრამარინი, კობალტის ლურჯი.
Blue აწყნარებს კანს, ეხმარება დაისვენოთ, ქმნის ატმოსფეროს, უსაფრთხოებისა და ნდობის: ეს არის რეკომენდირებული გაფორმება საკლასო ოთახები, ოფისები. სიმბოლოა სწრაფვა მშვიდობისა, ჰარმონია, სხვა ადამიანებთან და საკუთარ თავს ერთგულება, გააზრებული მსჯელობა. ლურჯი არის დაკავშირებული წყალი, ჰაერი, ზღვა, ცა, იგი ამშვიდებს, ქმნის გრძნობა კომფორტს. ფერი სტაბილურობის, კმაყოფილება. ეს სიმბოლოა მარადიული ღირებულებები, ერთგულება და კონსერვატიზმი, ღრმა აზროვნების, ყურადღების, თვითმმართველობის შეიწოვება, სიმაღლე და სიღრმე (საჰაერო პერსპექტივა, რომელიც ქმნის განცდა, სივრცეში, ფერი, როგორც წესი, ლურჯი), არსებულ, ერთგულება, იუსტიციის, სრულყოფა და მშვიდობა. ლურჯი არის ფერი ჰონორარი და თავადაზნაურობა.

The color purple. სისტემა წითელი-მწვანე-ლურჯი, მეწამული ფერი 3-ე ბრძანება (შორის ლურჯი და მეწამული), ეს შეიძლება იყოს კლასიფიცირებული, როგორც ლურჯი-წითელი, ლურჯი.

Achromatic ფერები

Shades of grey (დიაპაზონი, თეთრი - შავი) ცნობილია achromatic, ანუ, უფერო, ყვავილები. ყველაზე ნათელი achromatic ფერი არის თეთრი, ყველაზე მუქი - შავი.

თეთრი ფერი აქვს ფუნქცია ვიზუალურად გასადიდებლად სივრცეში. კულტურის ყველაზე დასავლურ ქვეყნებში არის სიმბოლო სიწმინდეს.

Black - achromatic ფერი, არც სინათლე შესახებ,'ობიექტი. ფერებში შავი ე.წ. ნაცრისფერი.
მრავალი ერების ფერი გლოვის, შავი ფერის SV'ლინკები ბნელი ძალები. პირიქით, აღმოსავლეთ ითვლება სიმბოლო სიკეთის, სიწმინდის და სრულყოფილების (თეთრი ფერი გლოვის).
იაპონური კულტურის შავი არის სიმბოლო, კეთილშობილების, ასაკი და გამოცდილება, განსხვავებით თეთრი ფერი, რომელიც განასახიერებს discipleship ახალგაზრდობა. შავი ფერი ხშირად სიმბოლო გაურკვევლობა, საიდუმლო და შეჩერების.

გრეი - "invisible man", პრაქტიკულად არანაირი ინფორმაცია არ აქვს და არ ახდენს ფსიქიკაზე.

ზე წარმოშობის კულტურის ფერი იყო ექვივალენტი სიტყვა, ის ემსახურება, როგორც სიმბოლო სხვადასხვა რამ და ცნებები. მიმდებარე ფერები და მათი სხვადასხვა ფერებში აქვთ საკუთარი ფსიქოლოგიური მნიშვნელობა წარმოადგენს ორიგინალური, მდგრადი ღირებულების და მიიღოს მნიშვნელოვანი გარემო, რომელიც არის მნიშვნელოვანი განიხილოს ინტერიერი'ERU, რომ ამტკიცებს, ელეგანტურობა და დახვეწილობა გემო.



მე სტატია დაიწერა სპეციალურად კომპანია VIR. სრული ან ნაწილობრივი გამოყენება მასალები ბმული www. eremont. EN სავალდებულო'სავალდებულო

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика