Friday, June 27, 2014

ახალი ფანჯარა: როგორ ავიცილოთ ხდება მსხვერპლი სარეკლამო

კომპანია გამოგონება სხვადასხვა მარკეტინგული ტექნიკა მოზიდვა მომხმარებელს.

როგორ, რათა თავიდან ავიცილოთ შეცდომები და არ გაატარონ ფანჯრის გამოცვლა ზედმეტი ფული, ამბობს იური Chmil, ტექნიკური კონსულტანტი კომპანია "ინტერ'jer ჰოლდინგის.

ფასდაკლება მაღალი განაკვეთების

ყველაზე გავრცელებული gimmick შესაძენად მყიდველთა დიდი ფასდაკლება. მაგალითად, გასაყიდი ფასი პროდუქტი გაორმაგდა, მაშინ გამოაცხადა, 50% - იანი ფასდაკლება. საბოლოო ფასი უცვლელი დარჩა, მაგრამ გაზეთ " - ნათელი, მიმზიდველი სარეკლამო ერთეული. მყიდველი არ ვიცი, რომ დღეს, საშუალო მომგებიანობის ინდუსტრიის არ არის უფრო მეტი ვიდრე 20%, და ამიტომ ადვილად bite ფანტასტიკური სარეკლამო მოღვაწეები.

და მიუხედავად იმისა, რომ შედეგი არის ის თანხა, ოდნავ უფრო მაღალია, ვიდრე მეზობელ ფირმა გარეშე ფასდაკლება, მყიდველი გრძნობს დაკმაყოფილდა, რადგან ოდნავ მაღალ ფასად შეძენილი, როგორც ის, როგორც ჩანს, ბევრად უფრო ძვირი რამ.

საჩუქარი თქვენთვის!

მეორე ყველაზე გავრცელებული შეასრულა, საჩუქრები კომპანია. ნათელი სლოგანი არასოდეს ხსნის არსი საჩუქარი, რომელიც ხშირად აღმოჩნდება იაფი, მაგრამ სასიამოვნო წვრილმანი. უმეტეს შემთხვევაში ეს არის კედელი ან სამაგიდო კალენდარი, streblova მოვლის ნაკრები Windows, პლასტიკური თერმომეტრი ერთად, კომპანიის ლოგო ან სხვა ჯარიმები.

საჩუქრები შეიძლება ასევე მოიცავს იმ შემთხვევისა, როდესაც თავისუფალი ცხადდება ნებისმიერი ნაწილი მომსახურება ან პროდუქტი. ყველაზე ხშირად უფასო გაყინვის და დემონტაჟი, ცოტა ნაკლები - გადაზიდვის და rarer მონტაჟი. ზოგჯერ არსებობს განცხადებები უფასო მწერების ბადეები ან თუნდაც მთელი Windows: "ყოველი მეათე კარ - ფანჯარა, საჩუქრად! "

მაგრამ ყველა ამ შემთხვევაში, ღირებულების საჩუქარი, მომსახურების ან პროდუქტის სავალდებულო', იყოს შეუმჩნეველი შედის საერთო ღირებულება ხელშეკრულებით.

Superprofit ერთად superstardom

მასალები თემაზე

პლასტიკური ფანჯრები კითხვები და პასუხები
პლასტიკური ფანჯრები. კიდევ ერთხელ მონტაჟი
ამ შემთხვევაში ნახოთ გამოფენილი რაღაც განსაკუთრებული ხარისხის პროდუქტი თავად. ადრე ძირითადად ისმის ფრაზა "პირდაპირი მიწოდების გერმანიიდან", მაგრამ ეს შეასრულა გარდაიცვალა, როგორც კი გერმანიის წამყვან ქარხნები არ გახსნა, წარმოება რუსეთში. ახლა ყურადღება გამახვილებულია მრავალ პალატის პროფილები, ფართო ფანჯრები, სავენტილაციო სისტემაში ან burglar აქსესუარები.

მნიშვნელოვანია, რომ არ მისი ხელყოფის, რაც თქვენ არ გჭირდებათ, რომ მხოლოდ გამწვავებას და უფრო ძვირი დიზაინი. და ძალიან მკაფიოდ ჩვენ უნდა გვესმოდეს, რომ გემრიელი სარეკლამო ფრაზა "p'atiamuri პროფილი ფასი სამი პალატის" ნიშნავს რაღაც სრულიად განსხვავებული: "ჩვენ გთავაზობთ p'atiamuri ნახვა ნორმალური ფასი, მაგრამ თქვენ იგრძნობთ, რომ თქვენ გაქვთ მიღებული, ეს, ცოტა იაფი, ვიდრე მას შეეძლო."

მონტაჟი მიხედვით გოსტ სერთიფიკატი...

ბოლო პერიოდში სარეკლამო ტექსტები ხაზს უსვამს კონკრეტული თვისებები ფირმა, რომელიც თქვენ უნდა მოგვარდეს. ხმა ძალიან მყარი ფრაზა: "10 წლის შემდეგ ბაზარზე! მისი წარმოება! სახელმწიფო ლიცენზია! სერტიფიცირებული ინსტალატორები! მონტაჟი მიხედვით გოსტ! შთამბეჭდავი კლიენტების სიაში! "

ჩვენ უნდა ვაღიაროთ, რომ ასეთ შემთხვევაში ყველაზე ხშირად ჟღერს ნამდვილი. მაგრამ მთელი უბედურება ისაა, რომ ე.წ. ფაქტორები, ხარისხის საბოლოო პროდუქტი არ არის დაზარალებული განსაკუთრებით ცუდად, თუ ყველა დაზარალებული.

მხოლოდ დღეს!

შეასრულა, რომელიც გამოიყენება, ხშირად-მოჩვენებით მოკლე მოქმედი საჩუქრები და ფასდაკლებები. მხოლოდ მანამ, სანამ თვის ბოლოს! მხოლოდ მანამ, სანამ ბოლომდე! მხოლოდ პირველი ათი მყიდველები!

არ ინერვიულოთ, არ ჩქარობს. გთხოვთ, მესმის, და ეს არის მხოლოდ Zamansky. ახალ თვის ყველა პირობა დადო, ერთხელ ან', არ იქნება ახალი შეასრულა, მაგრამ საბოლოო ფასი პროდუქტი და მომსახურება დარჩება უცვლელი, თუ არ იზრდება.

ერთად

არასოდეს დაეცემა რა ხრიკები, თქვენ უნდა დაიცვას, ორი მარტივი წესები.

პირველი: არ ფიქრობს იმაზე, ფასი, არ ფიქრობდა, რომ დრო, ნელა, უბრალოდ, ცხადია, გადაწყვეტს, თუ რა ზუსტად თქვენ გჭირდებათ. წაკითხული ინფორმაცია ინტერნეტში, მოიწვიოს რამდენიმე საზომი სამაგისტრო კონსულტანტები სხვადასხვა კომპანიები,'utochnite რა არის მნიშვნელოვანი და რა-არა. შედეგად,'არსებობს კონკრეტული ტექნიკური მოთხოვნები, მაგალითად: პროფილი - ასე და ასე, 70 მმ, აქსესუარები - ასე და ასე, Windows - ორადგილიანი პალატა, 36 მმ, ნახატების Windows - აქ ასეთი, ჯერ - ისე, ფანჯრის ზღურბლები, ebbs, მწერების ბადეები, დამთავრებული ფერდობებზე, ნაგვის გატანა.

მეორე. რამდენიმე (არანაკლებ p'ATI) ფირმების გამოცდილების არანაკლებ სამი წლის განაკვეთით, თუ ეს ტექნიკური სამუშაო, ახლა იგნორირება ნებისმიერი, თუნდაც ყველაზე მიმზიდველი! - Counter სთავაზობს. შედეგები უარყოფს ორი ყველაზე იაფი. მესამე წინადადების ბოლოში - ეს არის თქვენი არჩევანი.

ამ შემთხვევაში თქვენი შანსი შეცდომა შემცირდა, რომ თითქმის ნულოვანი.

მარინა გორბაჩოვი და დიმიტრი Polukhin

ფოტო ID "კომერსანტს"

წყარო: "კომსომოლსკაია პრავდა"

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика