პრობლემები ავტოსადგომი მანქანის დიდი ქალაქი ცნობილია ყველა motorist. ყველაზე ხშირად, erecting მრავალსართულიანი სახლის ან ოფისის ცენტრები, პროგრამისტების ავიწყდება, რომ მოიჯარეებს უნდა სადღაც ავტოსადგომი მათი მანქანები. და პატარა პარკინგის ადგილი ეზოში, სახლი არის აშკარად არ არის საკმარისი იმისთვის, ადგილი ყველას. მაგრამ რაღაც შეიძლება იყოს გაგებული და დეველოპერი: მიწის ძვირია. ასე რომ საუკეთესო გამოსავალი ამ სიტუაციიდან - მოწყობა მიწისქვეშა ავტოსადგომები.
უდავოდ, მიწისქვეშა პარკინგი აქვს რიგი უპირატესობები მიწისზედა ავტოსადგომები. პირველ რიგში გადარჩენა სივრცეში. შექმნის მრავალსართულიანი პარკირების საშუალებას იძლევა ყველაზე ეფექტური გამოყენება ხელმისაწვდომი სივრცე. ლიტერატურა on მიწისქვეშა პარკინგი, როგორც წესი, გამოყოფილი ადგილობრივი ფართი და უფრო შორს საბავშვო მოედნები და საცალფეხო ტერიტორიები. მიწისქვეშა ავტოსადგომები უფრო ეკოლოგიურად მეგობარი, ვიდრე ადგილზე პარკირების ადგილები, როგორც გამონაბოლქვი აირები, მათ შორის, მუხაში მეშვეობით სავენტილაციო სისტემა. ამდენად, მნიშვნელოვნად ამცირებს კონცენტრაცია მავნე ნივთიერებების ადგილზე ფენის საჰაერო.
მაგრამ კითხვა მოწყობილობა ხელსაყრელი ყველა პატივს სცემს მიწისქვეშა ავტოსადგომი ძალიან ხშირად დამოკიდებულია დაფინანსება. ღირებულება სადგომი ქვეშ ადგილზე 2-3-ჯერ მეტი, ვიდრე ღირებულება ავტოსადგომი. ამიტომ, მშენებლობა საოფისე ცენტრების (სადაც ავტოსადგომით არის ნაქირავები) და სავაჭრო ცენტრების (სადაც ადგილებში ავტოსადგომზე ყველა უფასო) დეველოპერები არიან ცდილობს, რათა თავიდან ავიცილოთ ზედმეტი ინვესტიციები და ამისათვის მხოლოდ მინიმალური ნორმატიული თანხის ავტოსადგომით. მაგრამ საცხოვრებელი შემქმნელი მეტი, ვიდრე სურვილი, რომ ღირებულება-თავსებადობა'დაკავშირებული მშენებლობა მიწისქვეშა ავტოსადგომები. მართლაც, ამ ავტოსადგომები გაყიდვა.
მიწისქვეშა პარკინგი არის ტექნიკურად რთული სტრუქტურა, რომელიც მოითხოვს კარგად შემუშავებული ნაგებობები და საინჟინრო ქსელები. როდესაც პროექტირება მიწისქვეშა ავტოსადგომი აუცილებელია გასათვალისწინებელია მრავალი ფაქტორი, როგორიცაა დატვირთვა მზიდი კონსტრუქციების (რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია იმ შემთხვევებში, სადაც პარკირების მდებარეობს პირდაპირ ქვემოთ შენობა, ან ქვეშ სავალი), დაცვით, სანიტარულ ნორმებს, ნიადაგის და ჰიდროლოგიური მდგომარეობის. სასწავლო ჰიდროლოგიური სიტუაცია არის ფუნდამენტური მნიშვნელობა აქვს, იმიტომ, რომ ფართომასშტაბიანი მიწისქვეშა სტრუქტურა გავლენას ახდენს, განაწილების მიწისქვეშა მიედინება. და შეცვლის წყლის შეიძლება იყოს დამღუპველი მდგომარეობის ფასადების მიმდებარე შენობები.
მასობრივი მშენებლობა და მიწისქვეშა პარკინგის დაიწყო რამდენიმე ათეული წლის წინ, როდესაც შიდა დეველოპერები ხელმისაწვდომი გახდა თანამედროვე მასალები და ტექნოლოგიები. ერთ-ერთი ასეთი ტექნოლოგია არის მონოლითური რკინაბეტონის სტრუქტურების გამოყენება მოსახსნელი ლითონის გარსაცმები. ეს ტექნოლოგია არის ძალიან მოსახერხებელი და მომგებიანია მშენებლობისათვის in cramped პირობებში, როდესაც მონტაჟი მზად დიზაინით არის რთული ან შეუძლებელი. დიზაინი ჭერი, მიწისქვეშა პარკინგი განისაზღვრება იმის მიხედვით, დიზაინი მახასიათებლები შენობა : ზომა კიბეებზე, მატერიალური მატარებელი ნაგებობები (სვეტები), და ა.შ.
მშენებლობის დროს მიწისქვეშა ავტოსადგომი განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა მოწყობილობა მისაცემად მშენებლობა. მუდმივი ტენიანობის კომპრომისების ძალა კონკრეტული, რამაც კოროზიის მხარდამჭერი ბადე. დაიცვას ტენიანობის სხვადასხვა სახის დაფარვის და შემოვიდა მისაცემად და სპეციალური დანამატებით-repellent აგენტები, რომლებიც დასძინა, პირდაპირ კონკრეტული გამოსავალი.
მშენებლობა მიწისქვეშა ავტოსადგომები, სანამ'მაღალი მოთხოვნები ცეცხლის წინააღმდეგობის. მეშვეობით ყოფნა აძლიერებს მეტალის ელემენტები რკინაბეტონის კონსტრუქციები ძალიან სწრაფად გაათბო. დაკარგვა მზიდი თვისებები - დარღვევა მთლიანობის კონკრეტული სტრუქტურული ელემენტები შეიძლება მოხდეს ფარგლებში, 20 წუთის განმავლობაში. დაიცვას კონკრეტული სამოქმედო ალის'მე ფირფიტები დამზადებული ბაზალტის ბოჭკო, რომელიც უძლებს მოკლე დროში გათბობა 1000-მდე გრადუსი, დაკარგვის გარეშე ნებისმიერი მისი საიზოლაციო თვისებები. გარდა სახანძრო დაცვის, ბაზალტის ფილებით, ასევე შეასრულოს როლი იზოლაცია, რომელიც შეიძლება მნიშვნელოვნად შეამციროს ღირებულება გათბობა მიწისქვეშა ავტოფარეხით.
საინჟინრო სისტემების მიწისქვეშა ავტოსადგომი მოიცავს ელექტრო, სავენტილაციო სისტემა, ცეცხლის ჩაქრობას, კვამლის მოცილება, ისევე, როგორც სისტემაში წყლის მიწოდება და სანიტარული. უზრუნველყოს სათანადო ჰაერის ცირკულაცია და ვენტილაციის სისტემა უნდა იყოს ძლიერი საკმარისი. მუშაობის ძლიერი გულშემატკივარი ხასიათდება მაღალი დონის ხმაურის. ამიტომ, პარალელურად სამონტაჟო, სავენტილაციო სისტემები, კომპლექსი მუშაობს უზრუნველყოფს ხმაურის იზოლაცია.
ნორმატიული მიწისქვეშა ავტოსადგომი ითვალისწინებს რამდენიმე სახის განათება: ოპერაცია, სარემონტო, და გადაუდებელი და კატასტროფის.
წყარო: www. stroy. ru
No comments:
Post a Comment