Thursday, September 18, 2014

Ftpat 2006-11-09 17:49:01

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Ftpat
2006-11-09 17:49:01

აღნიშნა, რომ შექმნა, დადებითი იმიჯი, (რესტორანი, სასტუმრო) მუშაობა და "მწვანე პერსონალი" სხვადასხვა სახის მცენარეები, შექმნილია განმუხტვის ოფიციალური ატმოსფეროს არსებობა, ან მითითებული არსებითი დანარჩენი. თუმცა, ეფექტურად გამოიყენოს შესაძლებლობები phytodesign (გაფორმება შენობაში ცოცხალი მცენარეები) ვისწავლეთ, ზოგიერთი. ამიტომ, ხელი შეუწყოს phytodesign, agreablement და იჯარის მცენარეთა პროფესიონალები. რუსეთისგან განსხვავებით, სადაც კომპანიები, რომლებიც უზრუნველყოფს მომსახურების ფლორისტული, არსებობს ხანგრძლივი და წარმატებული მუშაობა, ნიშა შესახებ შიდა ბაზარზე რჩება უშედეგოდ. ვინ არიან ბაზარზე, როგორც ნაჩვენებია მიერ ჩატარებული გამოკვლევის მიერ ბიზნესი, ინიციატორები ფირმების მომსახურებას, ფიტო არიან ადამიანები, რომელთაც მხოლოდ პირველი ნაბიჯები floristry (ხელოვნების გაფორმება თაიგულები), დიზაინის სამუშაოები, ისევე როგორც მწარმოებლები და wholesalers მწვანილი. ქაღალდების ბაზარზე, მაგალითად, ცნობილი კომპანია "ამ", "FLY", "მოწყობილობა", ბაღში ცენტრი "Dallas", "პულსი ბუნების"რეგიონებში - "agathis-ფლორა" (გ Chernihiv), "მწვანე ხაზი", "მწვანე" (ძვ.წ. დონეცკის), "აქატი და quot; (გ Vinnitsa), "evrotorg", ნიკოლაევი), ბრუნვა, თითოეული, რომელიც არ არის ნაკლები, ვიდრე UAH 500 ათასი. წლის განმავლობაში. მისი თქმით, ბიზნესის, წილი მომსახურების ფლორისტული საერთო გაყიდვების მოცულობის ყვავილების კომპანიები, დაახლოებით 5%, და მოუტანს ეს მომსახურება არც ნაკლები, ვიდრე $ 1 მილიონი მოგება წლის. ამავე დროს, ფირმები-შუამავლების სპეციალიზირებული მხოლოდ ფლორისტული და არ გვაქვს ჩვენი საკუთარი საწარმოო ბაზის დედაქალაქში არ არის უფრო მეტი, ვიდრე ათი. მომხმარებელთა დამფუძნებელი კიევში კომპანია "FLY" ლარისა Surun აცხადებს, რომ სანამ ახალი ბიზნესის, მან გადაწყვიტა სამიზნე აუდიტორია. როგორც აღმოჩნდა, სუპერმარკეტები, რესტორნები, ტურისტული და რეკრეაციული ობიექტების არ იბადება გადაიხადონ მომსახურების ლანდშაფტის არქიტექტორები (მათ შორის მცენარეებით) 5-30 ათასი UAH, დამოკიდებულია პროექტი და areaprovides მცენარეები (შერჩევის მსუბუქი რეჟიმის, fertilizing, პრევენციის დაავადებები და ასე შემდეგ ) - 50-300 UAH. ერთი თვის განმავლობაში. ორგანიზაციების რომელიც ჩატარება, პრეზენტაციების, ბანკეტების, ოფიციალური ღონისძიებებისა და სპორტული შეჯიბრებები, დაინტერესებული გაქირავების მომსახურების მცენარეები (10% მათი ღირებულება), მფლობელებს mansions - დიზაინი ზამთრის ბაღები, საცურაო აუზები, დასასვენებელი ტერიტორიები მინი ქანების, Kam'ხის კედლები, ჩანჩქერები, geysers, წყლის დეკორი ვაზი, lianas, ხელოვნური და ცოცხალი მცენარეები ($დან 5 ათასი ). ხარჯები სპეციალური ნებართვების შესახებ ორგანიზაცია, ამ ბიზნეს არ არის საჭირო. პირველ რიგში თქვენ გარეშე პირადი ტრანსპორტი, შეზღუდვის მიწოდების დაკვეთით მომხმარებელს და შესყიდული მწარმოებლები და იმპორტიორები მცენარეთა დაქირავებული მანქანა, (ქირავდება - დან 50 UAH. / H). მისი თქმით, სვეტლანა გრიგორ'ევა დირექტორი, კომპანია "იან" (გ Cherkasy), "მთავარი ის არის, რომ ორგანიზატორები სპეციალიზებული საწარმო ჰქონდა ინფორმაცია სპექტრი მცენარეთა მომწოდებლები და არსებული კლიენტების ბაზა". კვლევის მიხედვით, ბიზნესის, საწყისი ფასი მეწარმეთა ორგანიზაციის მუშაობს მერყეობს $ 2 ათასი (რეგისტრაციის, ქირავდება ოფისი, ტელეფონით მონტაჟი). გარდა ამისა, სარემონტო და სარეაბილიტაციო მცენარეთა კომპანია შეიძლება ქირავდება სათბურები (10-15 hrn. იყიდება 1 კვ. M თვეში). ამ შემთხვევაში ინვესტიციები გაიზრდება $ 5-10 ათასი სწორი განცხადებაში შემთხვევაში, დასაწყისში fitodizayner შეიძლება ქონოდა ყოველთვიური მთლიანი შემოსავალი 25-40 ათასი UAH. ვლადიმერ Milkova, დირექტორი კაპიტალის ფირმები "ამ", მომგებიანობის ეს ბიზნესი დაახლოებით 40%. შემოსავლების სტრუქტურა კომპანია უზრუნველყოფს მომსახურებას ფლორისტული, % 1. საბითუმო ნერგები, და potted მცენარეთა 2. გამწვანების ფართი 3. Areaprovides 4. ექსპლუატაციაში ქარხანა ქირავდება 5. ვაჭრობასთან დაკავშირებული პროდუქციის ძირითადი შემოსავალი პუნქტი შუა იმპორტიორი, მწარმოებელი 1. იყიდება, იმპორტირებული პროდუქტის 2. იყიდება საკუთარი პროდუქცია 3. იყიდება დაკავშირებული პროდუქციის 4. მომსახურების ფლორისტული 5. მომსახურების ღირებულება, განაწილების დროს შესრულება მუშაობს phytodesign 1. მცენარეთა 2. ქოთნები (კერამიკა) 3. ადგილზე 4. დაკავშირებული მასალები 5. პროექტის 6. სატრანსპორტო 7. სამუშაო პერსონალის fitodizayner ურჩევნია, რომ მოვიზიდოთ სპეციალისტები ცოდნა აგრონომია, ბიოლოგია, დეკორატიული თვისებები მცენარეები, არქიტექტურა და წესების განათების დიზაინი პროექტები. ასევე ღირებული ცოდნა ფსიქოლოგიის და ინტერპერსონალური უნარები უნდა შეეძლოს, unobtrusive'ექნებოდა დაარწმუნოს დაკმაყოფილდეს მომხმარებელს, მაგალითად, რომ palochka ღირებულება 2-3 ათასი UAH. 'll be dead in ექვსი თვის განმავლობაში, თუ თქვენ არ შევქმნათ ზრდის შესაბამისი პირობები. საუკეთესო კანდიდატები გამწვანების "დადებითი" არიან გამოცდილი აგრონომები, ბიოლოგები და გულშემატკივარი ყვავილი, რომელიც arouse მომხმარებელთა ნდობის ღირსეული არჩევანი. ისეთი სპეციალისტები, მათ შორის თანამშრომლების ბოტანიკური ბაღები, სათბურები, სპეციალობით მაღაზიები, და დაახლოებით'ნაერთები მებოსტნეები. როგორც ბიზნესის განვითარების სპეციალისტები მცენარის მოშენება და არქიტექტურის შეიძლება იყოს დაკავშირებული და creatives უნდა განვითარდეს და შეიქმნას ბუნებრივი და ადამიანის მიერ იმის შესახებ,'ობიექტების (მინი ქანების, ჩანჩქერები, გამოქვაბულები და grottoes)რომ არიან Vogue. სიღრმე და სიგანის ხელშესახები შედეგები მოაქვს სარეკლამო კამპანია მომსახურების ფლორისტული ბიზნესის ფონდი, შექმნილია ტოპ-მენეჯერები და დირექტორები. და ყველაზე მოწინავე "გამყიდველი, ბოსტნეული" ხელმძღვანელი'სავალდებულოა გაცნობა არქიტექტორები და მშენებლები, რომლებიც განვითარდეს პროექტის დამკვეთი, და შესთავაზოს მათი მომსახურება პოტენციურ კლიენტს, ამ ეტაპზე მშენებლობა / რეკონსტრუქცია შენობაში. ხშირად წახალისება და "ვიზუალური პროპაგანდის" - ები მიხვდა პროექტები. უნდა მოვიზიდოთ ახალი კლიენტები-ხელი შეუწყო კომპანიის გამოიყენოთ რეგულარულად განახლდება საიტებზე კომერციული წინადადებები და შესაძლებლობა კონსულტაციები მომხმარებელს on-line რეჟიმში. შესწავლის მოთხოვნა, ეს შესაძლებელია, რათა შევძლოთ მომხმარებელს წინასწარ მომზადება და მათთვის, სერიალი ან განსაკუთრებული პარტიის "მწვანე". ექსპერტების აზრით, გამოკითხულ მიერ ბიზნესი, პირველი ნახევარი წლის სარეკლამო მიიღებს დაახლოებით 30% კომპანიის ბიუჯეტი. მაშინ წარმატება საწარმო იქნება "მუშაობა" წარმატებით განხორციელებული პროექტების შესახებ. გარდა ამისა, ინტერიერის დიზაინი,'ინტერიერი (phytodesign) სამეწარმეო "გამყიდველი, ბოსტნეული" გთავაზობთ მომსახურების ზრუნვა მცენარეები და მასზე გადაცემა მათი იჯარის (მაგალითად, განხორციელების პრეზენტაციები, კონკურსები და ა.შ.). ამ ქსელის, მომხმარებელს გაფართოვდა 20% - ით. დინამიკა მოთხოვნა მომსახურების ფლორისტული 2004 წელს (პროგნოზი), % 1. სავაჭრო ცენტრები 2. ოფისები, ბანკები 3. რესტორნები, კაზინო, კლუბები 4. სასტუმროები 5. ველნესი დაწესებულებებში განაწილების დინამიკა ღირებულება მუშაობს phytodesign 2004 წელს (პროგნოზი), % 1. Up to 1 ათასი UAH. 2. 1-3 ათასი UAH. 3. 3-5 ათასი UAH. 4. 5-10 ათასი UAH. 5. 10-20 ათასი UAH. 6. 20-50 ათასი UAH. პროგნოზი განვითარების ბაზარზე მომსახურების ფლორისტული შეზღუდული ცუდი ასორტიმენტი შიდა მცენარეთა ქოთნები და დაბალი კულტურის მათი მოხმარება. ამავე დროს, SV'დაკავშირებით სამშენებლო ბუმი და გაფართოება მომსახურება, მოთხოვნა მებაღეობის იზრდება. ამიტომ, 2004 წელს, ექსპერტები ელიან, რომ ეს ზრდა 10%. კომენტარები ექსპერტი ლარისა Zaichenko (36), კერძო მეწარმე (, Vinnitsa, გაშენების ოთახის მცენარეები, phytodesign; 2002 წლიდან ): - პრაქტიკა იჯარის მცენარეთა საზღვარგარეთ გვიჩვენებს, რომ მალე ამ ხელუხლებელი ამჟამად უკრაინაში, ბაზარი განვითარდება. თუმცა, პრობლემა ის არის, რომ მოვაჭრეებს არ არსებობს მაღალტექნოლოგიური სათბურები და არ არსებობს პირობები შემდგომი რეაბილიტაცია მცენარეები. პრინციპში, გამყიდველები "მწვანე" ნუ ბაზრის მხოლოდ იმიტომ, მცენარეთა საბოლოოდ გაქრება და მომხმარებელს უნდა იყიდოს ახალი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, საბაზრო იყო შევსებული იქნება ბევრად უფრო სწრაფად. ლარისა Surun, კომპანიის დამფუძნებელი "FLY" (გ კიევში; landscaping და ინტერიერის დიზაინი'შინაგან საქმეთა; 1996 ; 8 ადამიანი) : " მე ვფიქრობ, რომ უფრო წარმატებული ბაზარზე ფიტო იქნება ფირმები, რომლებიც საკუთარი საფონდო მცენარეები. როდესაც განუვითარებელი შიდა ბაზარზე ბანკში კულტურათა ნებისმიერ დავიწყოთ კომპანიები ემუქრებათ პრობლემა არარსებობის ექსკლუზიური იმპორტი მცენარეთა დასავლეთ საფონდო ბირჟაზე, რაც გამოიწვევს გაზრდის მათი ღირებულება 2-3-ჯერ. ამ შემთხვევაში მოგების მიზნით შესრულდება მებაღეობის ფართი შეიძლება შემცირდეს ნულის ტოლია, რადგან ღირებულება მომსახურება, ზოგადად მოლაპარაკება კლიენტს. ვლადიმერ Milko (43), კომპანიის დირექტორი, "ამ" (გ კიევში, phytodesign, გაშენების და საბითუმო მცენარეული კულტურები; 1998 ; 26 ადამიანი ): - ჩვენი გამოცდილება გვიჩვენებს, რომ ამ დროს ორგანიზაციას ფირმა " მწვანე სასტუმროები, სუპერმარკეტები და ოფისები, მთავარი ყურადღება უნდა მიექცეს აქტიური ძიების კლიენტებს. შემდეგი სურათი კომპანია მუშაობს წარმატებით შესრულებული იმისათვის, კლიენტების ბაზა გაიზარდა ყოველწლიურად 15-20%
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика