Friday, November 29, 2013

უფრო მოსახერხებელია, ვიდრე აღთქმული მიწა... 2006-11-07 10:54:20

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

უფრო მოსახერხებელია, ვიდრე აღთქმული მიწა...
2006-11-07 10:54:20

ყველა კარგად და კარგი, მაგრამ ყველაზე მეტად მომეწონა ეს: ეს არის whiter moonlight, უფრო მოსახერხებელია, ვიდრე აღთქმული მიწა, ეს - მაგრამ რა ვთქვა, ეს არის წერტილი. ონკანის წყალი ძალიან ცივი. Crane არ შეეხოთ სხვა მხრივ. შეიძლება ცივი სარეცხი crest, Hot pot შემდეგ. Crane არის ერთი დაწერილი: "ლობი. ", ამწე მეგობარი "მთები. ". მომავალი დაღლილი აწარმოებს მინდა. არც Shi არც ბედნიერი და არც ჩაი screech. და ჩაიკა იქნება polemicise - და მკვდარი იქნება, უბრალოდ სიცილი ამ smacks titillation. თუ ის მოვიდა სოციალიზმის სტუმარი, სიამოვნებით - captures კუჭის. შარვალი შესახებ hook, blouse carnations, საპნის მხრივ... plop! დასხდნენ და გარეცხილი ხანგრძლივი დრო. მოკლედ, იჯდეს, ხოლო ნადირობა. მხოლოდ აბაზანა საზაფხულო და ვოლგა, -მხოლოდ იქ არ არის თევზი და გემები. მიუხედავად იმისა, რომ ჭუჭყიანი თქვენ ათი წლის გამოცდილება თქვენ, ქერქი საწყისი ხე, თითქმის დაიბადა მოდის off ჭვარტლს არის გარეცხილი off, bitch. და უკვე ორთქლის, გამოკვლევები უკვე! აქ არის Verty კალამი: და dripping მაგარი წვიმა საშხაპე drdusty რკინის ღრუბლები. კარგად, და სიტკბოს ეს სული! თქვენ არ მიიღოს შემცირება - Pat თმა შემოდგომაზე ყურები და მიედინება chute ბრომიდი პირები. წყლის გარეცხილი კურო სველი პირსახოცი, როგორც მხეცი, shaggy. მიწის p'Yat - სართული გავრცელების, ბოდიში გამოხატვის, კორპის Mat... საუკუნის ხიმშიაშვილის, სადაც საქონლის? იმპორტი კუბილიუსს და ტუალეტები არ შთაბეჭდილების თანამედროვე სამომხმარებლო. 2001 წილი იმპორტირებული სანიტარული მოწყობილობები ბაზარზე სავარაუდოდ ოპერატორები არანაკლებ 85% (მონეტარული თვალსაზრისით). ასეთი სურათი დაფიქსირდა ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში. მოვაჭრეები ამბობენ, რომ ეს არის საწყისი იყიდება იმპორტირებული აბაზანები, washbasins, სველი წერტილით, მიქსერები და ონკანები, საშხაპეები და ორთქლი კაბინაში, whirlpool bathtubs, ავეჯი და აქსესუარები, სველი წერტილები, ისინი უმაღლესი მოგება. უკრაინის "სანიტარული" ბაზარზე არის საერთაშორისო. გარდა იმისა, რომ შიდა პროდუქტი, მას აქვს წარმოების 20-ზე მეტ ქვეყანაში (გერმანია, ჩეხეთი, პოლონეთი, ესპანეთი, იტალია, პორტუგალია, უნგრეთი, სლოვაკეთი, ბელგია, შვედეთი, შვეიცარია, ფინეთი, ჰოლანდია, თურქეთი და სხვა). საცალო ვაჭრობის ფართოდ წარმოდგენილი პროდუქცია ქვეშ შემდეგი სავაჭრო ნიშნები: Kolo და Cersanit (პოლონეთი), Jika (ჩეხეთის რესპუბლიკა), Kall და Toprak (თურქეთი), Gustavsberg (შვედეთი), იდო (ფინეთი), Co (შვედეთი), Villeroy &Boch და Keramag (გერმანია), Indusia (პორტუგალია). ყველაზე ცნობილი ესპანური - Roca, Sangria და გალა. აქტიურად მუშაობს შიდა ბაზარზე მსხვილი უცხოური წარმომადგენლობითი ოფისები - "Sanitec KOLO" (პოლონეთი), "..." (შვედეთი), "იდო" (ფინეთი), Grohe (გერმანია). კომპანია "ჩასვლა" წარმოადგენს უკრაინაში პოპულარული გერმანული კომპანია Hansa, Keuco, DuschoLux და შვეიცარიის Gebent. შეიძლება ითქვას, რომ სანიტარული იმპორტი ბაზარზე "აწარმოებს", ძირითადად, გერმანულ ბრენდს. საინტერესოა, რომ... არსებობის ცალკე აღებული მწარმოებელი სანიტარული პროდუქციის ევროპაში დღეს პრაქტიკულად შეუძლებელია, რადგან მაღალი ხარჯები-თავსებადობა'ასოცირდება ენერგიის ინტენსიური წარმოების აბაზანები, ონკანები და კერამიკული პროდუქტები. ამიტომ, ბევრი ფირმები-მწარმოებლები შესახებ,'გაერთიანებული ერთ ეხება. ამდენად, ხარჯების ფარგლებში ჯგუფური მცირდება მინიმუმამდე, იმიტომ, რომ ეს არის ცენტრალიზებული შეძენა, ტექნიკა, მოწოდებული ნედლეული, გავრცელება თანხების ფარგლებში ჯგუფური, და ა.შ., უკრაინაში ყველაზე ფართოდ წარმოდგენილი პროდუქტების სამი კომპანია - Sanitec ჯგუფი, იდეალური სტანდარტული და Villeroy &Boch. კლასიფიკაცია არსებობს საერთო საერთაშორისო კლასიფიკაციის სანიტარული პროდუქტები კლასი: კლასი "ეკონომიკის"; კლასი "კომფორტი" ("სტანდარტული"); კლასი "Lux"; კლასი "ექსკლუზიური". სანიტარული პროდუქტები იყოფა: - დასუფთავების კერამიკა (washbasin, ტუალეტი და bidet); - აბაზანები და ჯაკუზი; საშხაპე და ორთქლი კაბინაში; - შერევით სარქველები, აქსესუარები და ავეჯი, სველი წერტილები. ოპერატორები მჯერა, რომ ძირითადი ფულადი ბრუნვა ვაჭრობის სეზონი გთავაზობთ იყიდება კერამიკული პროდუქტები, აბანოები და ნიჟარები. და ბაზარზე-ეს "წავიდა"! თანახმად უფროსი სანიტარული დეპარტამენტის კომპანია "Unitech Bau" სერგეი Petrenko, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, რეალიზაცია, ჰიგიენური პროდუქცია, უკრაინა, საშუალო ფასები და მაღალი, მნიშვნელოვნად გაიზარდა. კომერციული დირექტორი "სავაჭრო სახლი" Carmen "მიხეილ ჩანთები შეფასებით, ეს ზრდა არის დაახლოებით 10-15%, ხოლო გაყიდვების ზოგიერთი ჯგუფები საქონლის გაიზარდა 20-30% შედარებით 2000. ასე რომ, " სანიტარული "ბაზარზე უკრაინის ვითარდება ძალიან დინამიურად. ასევე არსებობს უფრო პროფესიული მიდგომა მომხმარებელს არჩევანი სანიტარული პროდუქტები. ეს "გაუმჯობესებას" ხელი შეუწყო სტაბილური ეკონომიკა და დონე ქვეყნის განვითარებას, ზოგადად, და არასაკმარისი პოლიტიკური კატაკლიზმების. შედეგად, ინტენსიური მასშტაბური მშენებლობა არა მხოლოდ კიევში და კიევის რეგიონში, არამედ სხვა ქალაქებში - "megacities" უკრაინა. ერთად'არ გამოჩნდა ბევრი დიდი და პატარა სამშენებლო კომპანიები და ზრდის ბაზარზე სანიტარულ ტექნიკური პირდაპირ პროპორციული ზრდის სამშენებლო ბაზარზე. მთავარი წილი მშენებლობა საცხოვრებელი, და მისცემს თავს შეიძინოთ ახალი ბინა საწყისი ცნობილი სამშენებლო კომპანიები შეიძლება ადამიანი, რომელსაც საშუალო შემოსავალი და უმაღლესი. აუცილებლად შევიძენ ამ ბინის მესაკუთრეთა ვიფიქროთ "პერსონალის" შესაბამის დონეზე. და ეს, თავის მხრივ, ხელს უწყობს ზრდას ბაზარზე ჰიგიენური პროდუქციის ფასი ნიშა საშუალო და მაღალი ფასები. ზრდა გაყიდვების იმპორტირებული სანიტარული მოწყობილობები მოხდა ძირითადად კლასი "ეკონომიკის" და "კომფორტი". ზრდა გაყიდვების სანტექნიკა კლასი "Lux" ჯერ არც ისე დიდი. (მიუხედავად იმისა, რომ, მაგალითად, მისი თქმით, "Carmen" 2001 წელს, თითქმის 50% - ით ზრდის გაყიდვების ექსკლუზიური მოდელები, სანიტარული საინჟინრო Villeroy &Boch). მისი თქმით, დაკვირვების კომპანიის წარმომადგენელი "..." უკრაინაში საქართველოს Yarglorify Plachinda, 2001 წელს იგი გაიყიდა: სანიტარული კერამიკა - $ 15 მილიონი., მიქსერები, გაიყიდა დაახლოებით იგივე თანხა, საშხაპეები და hot tubs ჰქონდა, $ 7 მილიონი. თითქმის 50% ბრუნვა "სანიტარული მოწყობილობები" საბაზრო "გაკეთდეს", საქართველოს დედაქალაქის. ფასი დიაპაზონი, რა თქმა უნდა, ჰიგიენური პროდუქცია, საშუალო ფასი ნიშა, ბევრად უფრო ფართო, ვიდრე პროდუქტების ფასები უფრო მაღალია, ვიდრე საშუალო. თუ დაიცვას ეს ტენდენცია ქვეყნებში - მწარმოებლები, სანტექნიკა ზე საშუალო ფასები წარმოება: პოლონეთი, ჩეხეთი, უნგრეთი, სლოვაკეთი, ავსტრია, შვედეთი, იტალია, ფინეთი, ესპანეთი და საფრანგეთი. "ეკონომიკის" კლასის (from $ 50-დან $ 100 თითო ნივთი) შიდა ბაზარზე ხელმძღვანელობს პოლონური პროდუქცია Cersanit და Kolo - მათ ანგარიშზე 40-50% გაყიდვების plumbers ამ კლასის. ასევე, ამ კლასის წარმოდგენილია შემდეგი ბრენდები: Jika, Toprak, გალა. სანტექნიკა კლასი "სტანდარტული" ან "კომფორტი" (from $ 100 to $ 150) წარმოადგენს სავაჭრო ნიშნები Toprak, Indusia, Alföldi, იდო, Laufen, Roca, გალა და Sangria, იაკობ Delafon, Gustavsberg. თითოეული ამ მწარმოებლები აქვს ფართო სპექტრი კოლექციების. ამდენად, განაკვეთები თითოეული ამ ბრენდების არის განკუთვნილი ფართო წრე მომხმარებელთა. თითქმის ყველა მწარმოებელი თქვენს არსენალში არის მთელი რიგი პროდუქციის საშუალო ფასები და სერია ზე მაღალი ფასები. მაგალითად, საშუალო ფასი ტუალეტი-CD იწყება 60 $ დან, და ფასი იგივე პროდუქტი უფრო მაღალი ფასი, კატეგორიაში მდე $ 500. ძვირადღირებული და ფუფუნების სანიტარული წარმოების (კლასები "Lux" და "ექსკლუზიური") წარმოდგენილია, ძირითადად, გერმანელი სავაჭრო ნიშნები: Villeroy &Boch, Hansa, Keuco, DuschoLux, Grohe, Hansgrohe, Kludi და იდეალური სტანდარტული და Geberit. კლასი "Lux" ასევე მოიცავს რამდენიმე სერია Gustavsberg, Roca, გალა, Laufen, იდო, Ifo, Indusia და Kolo. ფასები პროდუქტი - დან $ 150. &Quot;ის" მიხედვით საწყისი კატეგორიაში "..." - Villeroy &Boch. აღსანიშნავია, რომ ეს ბრენდები არის მხოლოდ გააკეთა უზარმაზარი სპექტრი სანიტარული ტექნიკა. და, ყველაზე მეტად, ფასი უფსკრული "იაფი" კოლექციები და ყველაზე ძვირი - უზარმაზარი. ამგვარად, ფასი ტუალეტი-CD, შესაძლოა, $ 150, და, ალბათ, ზემოთ $ 500. ბოლო 2-3 წლის განმავლობაში არ იყო უმნიშვნელო შემცირება დონეზე საცალო ფასები. დავდგეთ'ეს დაკავშირებული იყო პირველ რიგში იმით, რომ თავდაპირველად არ არსებობს კონკურენცია. ბევრი ოპერატორები იყვნენ წარმოდგენილია ერთი ან მეტი სავაჭრო ნიშნები, რომ არ გადახურვა ბრენდების მოახდინეს მიერ სხვა ბიზნესის. როდესაც იგივე ბრენდი გახდა შესაძლებელი ყიდვა რამდენიმე მოვაჭრეები, შემცირდა მათი განაკვეთების მიერ საშუალოდ 10-15%. (სურვილი კომპანიებს, რათა უზრუნველყოს, რომ სავაჭრო და ყველა ოდნავ ქვედა განაკვეთები). ფასი დონეზე არსებულ შიდა ბაზარზე, ერთის მხრივ, შეესაბამება არაპირდაპირი ხარჯები მიმწოდებლის მიერ, მეორეს მხრივ, ეს არის განსაზღვრული მსყიდველობითი შიდა მომხმარებელთა. რამ. თითოეული ფირმა - მწარმოებელი სანიტარული პროდუქტები ყოველწლიურად ბადებს ფასები საშუალოდ 3-5%. ეს სტენდი'დაკავშირებული საერთო დონე ინფლაციის ევროპის. შემცირება ფასები სანიტარული პროდუქტები ამჟამად თითქმის შეუძლებელია. სეზონურობის გაკეთებული, უფრო და უფრო სეზონური რყევების ოფსეტური. თუ ორი ან სამი წლის წინ ისინი ხილული და ხელშესახები, უკვე გასულ წელს, სეზონური დინამიკა, გაყიდვების, პრაქტიკულად, არ დასწრებია. დღეს გაყიდვების წარმატება კომპანია დამოკიდებულია არჩეული პოლიტიკის რეალიზაცია, ჰიგიენური პროდუქცია, უნარი, მენეჯერები და გამყიდველები, რათა სათანადოდ წარადგინოს საქონელი, ეფექტური სარეკლამო ტექნიკის ხელშეწყობა მისი პროდუქცია. რა თქმა უნდა, უმაღლესი გაყიდვების მოცულობის დაცემა on "მშენებლობა" სეზონი - მარტი - ივლისი და სექტემბერი - ნოემბერი. გვიან დეკემბერი - იანვრის დასაწყისში, რა თქმა უნდა, მკვდარი სეზონი გაყიდვების, მაგრამ ეს ეხება ვაჭრობის თითქმის ნებისმიერი სახის საქონლის,. ძირითადი ოპერატორები კიევში მსხვილი კომპანიები, სავაჭრო სეზონი, ითვლება: "Unitech Bau", "Carmen", "Rostex", "Budmax", "სახლი" ექსპო ", " Geyser ", " Ukrbudmist ", " სტანდარტული ", " სერგო ", " ონლაინ ", " ნადეჟდა ვაჭრობის ", " ჰორიზონტზე ", " დეკორი-მომსახურება ". სხვები ჯერ არ აკმაყოფილებს კრიტერიუმებს დიდი კომპანია. სანიტარული მოწყობილობები, არის მნიშვნელოვანი, მაგრამ არა ერთადერთი, რაც აუცილებელია მოწყობის სველი წერტილი. დღეს უდიდესი კაპიტალში წარმოადგენს უკრაინის ბაზარზე პროდუქციის იმპორტი, სავარჯიშო მოწყობილობები შერჩევა, დიზაინი, გაანგარიშება, მიწოდება, მონტაჟი, რეგულირება, რომ არის, გთავაზობთ სრულ მომსახურებას. მაგრამ, როგორც რეგიონებში? მიუხედავად იმისა, რომ ბაზარზე სანიტარული ტექნიკოსები, უკრაინა ფართო უცხოური პროდუქტი, იგი ნაწილდება მთელი ქვეყნის მასშტაბით, უკიდურესად არათანაბარი (და მაშინაც, მხოლოდ მეტ-ნაკლებად მსხვილ ქალაქებში). მისი თქმით, დაკვირვების ძირითადი ბაზრის მონაწილეებს, დნეპროპეტროვსკი სხვა სავაჭრო ნიშნები ჭარბობს ესპანური სანიტარული ტექნიკა. ამავე დროს, ოდესაში უჭირს პროდუქტები ესპანური წარმოების. რეგიონებში საკუთარი "სანიტარული" ლიდერები: დნეპროპეტროვსკი - "Aqualuna", "Dobrynya", "Carmen-დნეპრის" და "ახალი მსოფლიო"ხარკოვის - "Vedaproekt", "Favola დი Gold", "ვენეციის", "Maddy საერთაშორისო ", " Kairi "და" "ტექნო ". ოდესაში იზრდება საბაზრო ძალაუფლების "დაბრუნება", "აქატი", "არკადი", "Snmr" და "Antey", ლვოვის - "Voka - ლვოვის". წელს დონეცკის რეგიონში მაჩვენებლები მუშაობის კომპანიების "ექსკლუზიური ჯგუფები", "ენდობა შპს", "საფრთხის", "Maxidom", "Vita Nova" და "Dominanssi". დედაქალაქში კომპანია ასევე ცდილობს გაზარდოს თავისი საქმიანობა რეგიონებში. ზოგიერთი კომპანია "მიიღეთ" პარტნიორები, სხვა ღია დიდ ქალაქებში, მათი ფილიალები და მაღაზიები ("Carmen", "დეკორი-მომსახურება", "Budmax"). გაყიდვების ძვირადღირებული და ფუფუნების სანიტარული მოწყობილობები, რეგიონებში ბევრად უფრო მცირეა, ვიდრე კიევში. და კლასი "საშუალო" სანიტარული მოწყობილობები კარგად არის წარმოდგენილი ადგილობრივი კომპანიები. დაახლოებით 70% სანიტარული პროდუქტები უკრაინის რეგიონებში გაიყიდა დაბალი და საშუალო ფასები. სტრუქტურა გაყიდვების თანაფარდობა გაყიდვების (მონეტარული თვალსაზრისით) ასე გამოიყურება: ნიჟარები და ტუალეტები ანგარიშის დაახლოებით 40%, აბაზანა დაიკავებს 20% გაყიდვების ზრდის და მიქშერები - 15%, საშხაპე კაბინაში - დაახლოებით 10-15%, ავეჯით, სველი წერტილები 5-10% გაყიდვების და აქსესუარები მიიღოს არა უმეტეს 5% მთლიანი გაყიდვების. ასე რომ, მეფე გაყიდვების - ტუალეტი. მეორე საპატიო ადგილი ჩაძირვაში. ტუალეტის და washbasin "მხოლოდ" სხვადასხვა ოთახი, ეს განსაზღვრავს გაიზარდა მოთხოვნა მათ. გარდა ამისა, ახალი სახლები ბევრი ბინები, სადაც არის დაგეგმილი დააყენოთ ორი სველი წერტილით (და, შესაბამისად, ორი washbasins). აბაზანა იღებს, მესამე ადგილი გაყიდვების მოცულობა. წვიმა და bidets გაიყიდა მნიშვნელოვნად ნაკლებია. მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო წლებში მოთხოვნა მათ მნიშვნელოვნად გაიზარდა, რადგან ჩვენი სველი წერტილები ხშირად პატარა, და თქვენ ასევე სარეცხი მანქანა დააყენოს... გასასვლელი - საშხაპე. თუმცა, ღირებულება მარტივი საშხაპე ორჯერ ღირებულება აბაზანა. ეს პროდუქტები იდეალურად შეეფერება ინტერ'er, როდესაც კერძო სახლი ან ბინა აქვს მეორე წერტილი. და, შესაბამისად, შერევით valve პირველი ადგილი ეკუთვნის ონკანები იყიდება სარეცხი აუზის, მეორე - აბაზანა და მესამე - საშხაპე სალონში და bidet. იყიდება იმპორტირებული სანიტარული საინჟინრო პროდუქცია, ძირითადად, ხორციელდება სქემის "მწარმოებელი - იმპორტიორი - საცალო". თუმცა, ბევრი იმპორტიორთა აქვს საკუთარი სავაჭრო ქსელი. მისი თქმით, ოპერატორები, საქონლის საშუალო და მაღალი კლასის იშვიათად რომელიც ხორციელდება ბაზრის რაოდენობა. და აქ არის სპეციალიზებული საცალო ვაჭრობა (სპეციალობით მაღაზიები და სალონები, სამშენებლო სუპერმარკეტებში) ყიდის 50% პროდუქციის საშუალო ფასები და 70% - ზე მეტს საქონლის მაღალი ფასები. მისი თქმით, გათვლები, სპეციალისტების, გზა პროდიუსერი საბოლოო სამომხმარებლო საქონლის კლასი "Lux" და "ექსკლუზიური" ფასი იზრდება დაახლოებით ორჯერ. მიუხედავად ამისა, დღეს უმრავლესობა ფირმების მჯერა, რომ წარმატებული მუშაობა, ROI 10%. მიამაგრეთ თქვენი მხრივ, ახალი აბაზანა უნდა აკმაყოფილებდეს თანამედროვე მოთხოვნებს, როგორ ჰიგიენის, და მათი ფუნქციონირება, დააკმაყოფილოს თქვენი ინდივიდუალური გემოვნების და სტილის საცხოვრებელი ზოგადად. ასე რომ თქვენ უნდა თქვენი პირადი მონაწილეობა შექმნა უწყებათაშორისი'jer ყველაზე ინტიმური ოთახში თქვენს სახლში. თქვენ შეგიძლიათ კონსულტაციები არქიტექტორი, ვფიქრობ და ცდილობენ გეგმა თქვენი აბაზანა. და ეს შეიძლება გაკეთდეს დახმარებით მოდელი, რომელიც შედგება შემცირდა 20-ჯერ (1 კვადრატული = 1 სმ) ძებნა ობიექტები - შემადგენელი ნაწილები. რჩევები მეწარმე: 1. ფორმირების ასორტიმენტი, დასვით საკუთარ თავს კითხვა: "რომ მე თავს ყიდვა? " 2. არ SV'ლუქსი ბაზარზე ქულა - ეს არის, გუშინ, მხოლოდ არაპროფესიონალური მიდგომა სავაჭრო. 3. განვიხილოთ, პირველი, რასაც ვფიქრობ, მყიდველი არის ოპტიმალური თანაფარდობა " ფასი / ხარისხი". 4. ნათლად განისაზღვროს მიმართულებით და პრინციპი, მისი მუშაობის: პროდუქცია, რომელიც კლასი აპირებთ მუშაობის (დაბალი, საშუალო, მაღალი), რა არის სავაჭრო ნიშნები და ა.შ., 5. პროფესიული გამყიდველი - ეს არის ნახევარი ბრძოლა. მენეჯერი მაღალი კლასის უნდა იყოს, რომ შეუძლია დააყენოს საკუთარი თავი ფეხსაცმელი, მომხმარებელს, რომელმაც არ იცის, რომ მან იცის, თავად კარგად. 6. და pam'მახსოვს, ამ ბიზნეს არ გაძლევთ, მიიღოთ "სწრაფი ფულადი"! მაგრამ მოთხოვნა სანიტარული პროდუქტები ყოველთვის იქნება. ექსპერტების რჩევა მიუთითეთ თქვენი სურვილები, აბაზანა, მოწყობილობები, შევეცდებით ვუპასუხოთ შემდეგ კითხვებს: 1. არ არის საჭირო მოწყობილობა, ორი ან მეტი სველი წერტილით (მაგალითად, სტუმრებისათვის? ). რა ზომები შენობაში გამოყოფილი წერტილი და წერტილი? სად არიან მაგისტრალური წყალმომარაგების და საკანალიზაციო, სავენტილაციო არხები? ჯერ საიდან ყუთი, არასტანდარტული კუთხით ან ჩანართების? გეგმა-სქემა, შედგენილი მხრივ, გახდება თქვენი საუბარი სპეციალისტი კომპანია არსებითი განხილვა. 2. რამდენი ადამიანი გამოიყენებს წერტილი? რა სახის ცხოვრებაში ისინი გამოიწვიოს (მაგალითად, არსებობს "დილით პიკის საათში", როდესაც შეგროვება შვიდი'ე სამუშაო, განათლება? ინტენსივობის გამოყენების, გენდერული, ასაკობრივი და ინდივიდუალური პრეფერენციები - კრიტიკული მონაცემების სპეციალისტი, როდესაც არჩევის აღჭურვილობა. 3. აღჭურვილობა, რომელი გირჩევნიათ და თქვენი ოჯახის წევრები? ამ კითხვაზე პასუხის გაცემა თქვენ შეძლებთ, განხილვის შემდეგ, მიმწოდებელი კატალოგები, ნიმუშები სანიტარული მოწყობილობები და გადაწყვეტილებები სალონში კომპანია-გამყიდველი. 4. რა სახსრებით აპირებთ თუ არა ინვესტირებას ინვენტარი, სველი წერტილი? ღირებულების აღჭურვილობა დამოკიდებულია ქვეყანა და მწარმოებელი. იმავე ბრენდის ღირებულება მერყეობს დამოკიდებულია დიზაინი, ხელმისაწვდომობის დამატებითი ბონუსები, წესი. იგივე მწარმოებელი გთავაზობთ ფართო სპექტრი კოლექციების აღჭურვილობა: მარტივი, ყველაზე ავანგარდული, ფასი დიაპაზონი არის მნიშვნელოვანი. 5. იცით რა სახის კომპანიის გსურთ ვრცელდება შეძენა? გულისხმობდა რამდენიმე ცნობილი კომპანიები, თქვენ შეძლებთ შეადაროთ დონის ტექნიკა, მომსახურების სპექტრი მიდგომა კლიენტების მომსახურება, ფასი და ღირებულება მზა გადაწყვეტილებები. მიაქციეთ ყურადღება, რამდენი ხანია, ეს კომპანია ბაზარზე, მათ ვთხოვთ, რჩევების მომხმარებელს. არჩევანი shower არის შემოღობილი და აღჭურვილია გარკვეული გზა, ადგილი, მიიღონ შხაპი, მაგრამ თქვენ ვერ მიიღეთ აბაზანა. არსებობს ღია (საშხაპე კუთხეში) და კერძო საშხაპეები. პირველი კედლის ფართი სული მხოლოდ ნაწილობრივ შიდა კედელზე კრამიტი. მეორე სრულად დაფარული არ მხოლოდ იმ პერიმეტრზე, მაგრამ სახურავი თავზე, და შეიძლება ჰქონდეს კომპლექსი ელექტრო ჩაყრა, წყალობით, რომელიც, ფუნქცია და სამკურნალო წყლის თვითმფრინავები. ვარიანტი, როდესაც შხაპი პირდაპირ იატაკზე, ფართოდ ნაწილდება სხვადასხვა ქვეყანაში, ჩვენ არ გამოიყენება ძალიან იშვიათად. ამ კაბინები პლატაზე არა, და წყლის ჩამოსასხმელი სართულზე საწყისი გამონადენი შევიდა drains. თუმცა კაბინაში პლატაზე განიხილება უფრო საიმედო. რა სამომხმარებლო თვისებები უნდა იყოს ჩამოიტანა? 1. პლატაზე უნდა შეეძლოს გაუძლოს საკმაოდ ბევრი წონა, არ სპელიო. 2. ეს არ უნდა იყოს აბსოლუტურად გლუვი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, ეს არის ადვილად ხელიდან, როგორც წესი, ზედაპირზე პლატაზე აკეთებს რელიეფური. ტიპის რელიეფის არ თამაშობს როლს - სის, სხივები, "pimples", - მთავარი, რაც მან თანაბრად უნდა გადანაწილდეს მთელ ფართი პლატაზე. 3. სტრუქტურა პლატაზე უნდა გაითვალისწინოს ის ფაქტი, რომ მას წასვლა სადრენაჟო. 4. ფორმა და ზომები პლატაზე უნდა იყოს როგორც კომპაქტური და ფართო, ისე, რომ შიგნით სალონში არ იყო მჭიდროდ. არსებობს 5 სახის ჩამოიტანა შხაპი შიგთავსები: - enameled თუჯის, რომელიც უკვე პრაქტიკულად, არ აწარმოოს; ლითონის (ფოლადის), მინანქარი; - ფაიფური (კერამიკული); აკრილის; - ჩამოიტანა ხელოვნური მარმარილოს. რკინის enamelled ჩამოიტანა უნდა იყოს ძლიერი და საიმედო, მაგრამ აქვს თავისი უარყოფითი მხარეები: ქვეშ წყალი საკმაოდ rattle და, უფრო მეტიც, ექვემდებარება ეფექტი დრო t. . ყველა მინანქრის თანდათან ხშირია შთამნთქმელი ჭუჭყიანი და ჟანგი. ღირსება faience ჩამოიტანა - წინააღმდეგობის, massiveness, მაგრამ, მათ, ისევე როგორც ნებისმიერი სანიტარული მოწყობილობები, შეიძლება shatter. აკრილის უჯრა გარეშე მინანქარი, ასე რომ არ აღიქვას ჭუჭყიანი, დროთა განმავლობაში, არ არის მუქი და არ დაფარული წერთ. მაგრამ აკრილის აქვს მინუსი, რომ ეს არის ნაერთი, ორი პლასტმასის: მყარი და რბილი - იმის გამო, რომ ეს, თურმე ორივე ხისტი და მოქნილი პროდუქტი. ასე რომ, აკრილის პლატაზე უნდა აშენებულიყო ქვემოთ, იმიტომ, რომ თავისთავად ეს არ არის საკმარისი ძალა და იქნება წარმართონ. თუ, ძლიერი სურვილი, შხაპი, აბაზანა შეიძლება იყოს აღჭურვილი და გარეშე პლატაზე, გარეშე უსინათლო (ჟალუზები, კარები, ეკრანზე) გარდაუვალია. კარაკასი შხაპი შიგთავსები დამზადებულია ალუმინის თეთრი, ფერი ან chrome დასრულდება. საშხაპე ფარდები შეიძლება დაიყოს ორი ძირითადი ტიპი: დამზადებულია polystyrene (პლასტმასის, Plexiglas) და აღვნიშნოთ უსაფრთხოების მინის. უსინათლო გააკეთა პოლისტიროლის იაფია, მაგრამ აქვს რიგი ნაკლოვანებები: ხანგრძლივი გამოყენების თანდათან კარგავენ ორიგინალური გამოჩენა, როგორც "moutput", ისინი შეიძლება აღმოჩნდეს განქორწინების. უმჯობესია შეიძინოთ გაუმჭვირვალე პლასტიკური როლიკებით ბრმა - Mat ან ფიგურა: ამ ფონზე, კვალი დროს, უფრო ნაკლებად თვალსაჩინო. ტუალეტები, bidets და სარეცხი აუზების, სველი წერტილებით დაჰპირდა, bidets და სარეცხი აუზების მზადდება ტრადიციული სანიტარული faience. სასურველი ფერი - თეთრი (ეს ანგარიში მდე 95 % გაყიდვების). დიზაინი ძალიან მრავალფეროვანია, ზოგჯერ კონცეპტუალური ისე, რომ სასურველი ობიექტი არის დიდი სირთულე. ფასი ტუალეტი და washbasin "საშუალო კლასი" მერყეობს 300-დან 600 UAH. (Cersanit, Kolo, Ceramiche დოლომიტი, Jika). ეს იგივე პროდუქცია, მაგრამ კლასი "Lux" ეღირება მინიმუმ 800 - 1000 UAH. (Villeroy&Boch Gustavsberg, Keramag, Roca, იდეალური სტანდარტული, Ceramiche დოლომიტი). ონკანები და მიქსერები, ტრადიციული ონკანები ორი ამწეები ნელა, მაგრამ აუცილებლად შეცვლის ერთი ბერკეტი მოდელი, რომელიც დანახარჯი წყლის რეგულირდება ვერტიკალური დაიხრება, და ტემპერატურის ჰორიზონტალური თვითმფრინავი. In ონკანები გამოყენება thermostatic ბატარეის, რომელიც საშუალებას გაძლევთ, რათა დაიცვას ხალხი, შესაძლებელია წნევის ვარდნა, წყლის მიწოდების სისტემა. გერმანული კომპანია Grohe არის ნომერ ევროპაში მწარმოებელი ონკანები კლასი "კომფორტი", და Hansgrohe - კლასი "ექსკლუზიური". სხვა წამყვანი ბრენდების - Hansa, Kludi, Gustavsberg, Oras, Tebiza, იდეალური სტანდარტული, Jado. აღსანიშნავია, რომ ზემოთ აღნიშნული კომპანიების, პროდუქტების ეკონომიკის კლასი არის შესაძლებელი ძალიან მაღალი დონე და გადის მკაცრი normcontrol. მაგრამ sky-მაღალი ფასები საუკეთესო მოდელი განმარტავს, უნიკალური დიზაინით, ან ძვირი მასალები, რომლებიც გამოიყენება გაფორმება გარსაცმები. მიქსერის შუა ფასი კატეგორია ეღირება მომხმარებელთა 350 - 700 UAH. მიქსერის კლასი "Lux" შორის 800 UAH. ბაზარზე უკრაინის ასევე წარმოდგენილი პროდუქცია გერმანული კომპანია Dorn Bracht, აქცენტი მხოლოდ საკითხთან დაკავშირებით, მიქსერები, და მხოლოდ კლასი "ექსკლუზიური"! აბაზანები გამოჩენა აბაზანა და მისი შესრულება არის პირდაპირ დამოკიდებული მასალა, რომელიც კეთდება. აბაზანების წარმოდგენილი, ძირითადად, სამი მასალები: თუჯის, ფოლადის და აკრილის. რა თქმა უნდა, მოცულობის გაყიდვების მართკუთხა აბაზანები გაიმარჯვებს რკინის "tub" - მათ ანგარიშზე 80 % მოცულობის გაყიდვების, და 20 % ეკუთვნის აკრილის აბაზანები. თუ თქვენ გჭირდებათ კუთხეში, მრგვალი, ასიმეტრიული ან განსაკუთრებული აბაზანა, მაშინ ასეთი პარამეტრები შეიძლება მხოლოდ გთავაზობთ აკრილის. რა tub უკეთესი? თითოეულ მასალა (აკრილის, ფოლადის, თუჯის, რკინის) აქვს თავისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები. უმეტეს შემთხვევაში, უკრაინული მომხმარებელთა მაინც ირჩევს მსახიობი და " - tub". კლასიკური bath. ძლიერი, მყარი, ხანგრძლივი ცხელდება, მაგრამ ინარჩუნებს სითბო. აღინიშნოს, რომ წარმოების ასეთი აბაზანები საკმაოდ ენერგიის ინტენსიური და ბევრი დასავლური მწარმოებლები (მათ შორის ყოფილი საბჭოთა ბლოკის) თანდათან "roll" მათი წარმოება, რითაც შევიწროება რიგი წინადადებები. სპექტრი თუჯის აბაზანები, როგორც წესი, უფრო პრიმიტიული შედარებით სპექტრი აკრილის და ფოლადის აბაზანები. თუჯის აბაზანები ასევე უდავოდ დაკარგავს თვალწინ, მათი დები პარამეტრები შემოთავაზებული ფორმა. ბაზარზე უკრაინის თქვენ შეხვდებით, თუჯის აბაზანები ფრანგი მწარმოებლების იაკობ Delafon და Porcher, ესპანური კომპანია Roca (მოდელი კლასი " Lux " აღჭურვილია სისტემები ჰიდრო მასაჟი) და თურქული Toprak. ფასები ღორის-რკინის "tub" მერყეობს 500-დან 10 000 UAH. მსუბუქი ფოლადის აბაზანა ხშირად "ადანაშაულებენ" რომ ეს ძალიან "loud". უფრო მეტიც, მაღალი გამტარობის აწარმოებს სწრაფი გაგრილების წყლის. თუმცა პლუს აბაზანა, რომ ეს არის იაფი - 400 - 1 000 UAH., ჰიდრო - მდე 20 000 UAH. ძვირადღირებული მოდელები აბაზანები გააკეთა ფოლადის, უკრაინელი ბაზარზე წარმოდგენილი Roca და Kaldewe. და ბოლოს, bathtub. უპირატესობა ამ აბაზანა, არის ის, რომ ის უზრუნველყოფს ნებისმიერი ფორმის და კონფიგურაციის, ისევე, როგორც სხვადასხვა ფერის. გარდა ამისა, ზედაპირზე აკრილის აბაზანები ხელსაყრელი შეხება, გამძლეობით და ჭუჭყიანი არ ჩაატაროს, ელექტრო მიმდინარე. ძირითადი ოპერატორები ბაზარზე არ მხოლოდ გაყიდვა აკრილის bathtubs, მაგრამ "შედის" მისი ფეხები, თაროები, წინა პანელი, ადაპტირებული ფორმის და დიზაინის, კერძოდ, საკანში. ამდენად, მყიდველი ერთი წყაროდან იღებს მზა პროდუქტი, რომელიც გამოიყურება არა მარტო ლამაზი და დახვეწილი, შეესაბამება გარკვეული სტილი, მაგრამ აღჭურვილია კომპლექტი, სამონტაჟო დეტალი, უზრუნველყოფს პროდუქტის გრძელვადიანი ოპერაცია. და თუ თქვენ არ ექსპლუატაციის დროს მიიღებს დაზიანებული, ისინი ადვილად მოხსნა დახმარებით თხევადი აკრილის. ხარისხის აკრილის მას ერთი ყველაზე გავრცელებული მასალები hot tubs. შესახებ შიდა ბაზარზე არსებობს "acrylic" პროდუქცია თითქმის ყველა ევროპულ მწარმოებლები აქ "ეკონომიკის"-კლასი (Cersanit, Kolo და აუზი-სპა პოლონეთიდან და Riho ჰოლანდიიდან) კლასი "Lux" და "ექსკლუზიური" (ჯაკუზით, Teuco, Villeroy&Boch, Hoesch, Roca, DuschoLux, Keramag და ალბატროსი). ფასები მერყეობს 500-დან 25 000 UAH. და კიდევ აკრილის ლამაზმანები არიან სოციალურად დაუცველი ადგილი, ის არის, რომ პოსტსაბჭოთა კაცი "ვარდების" თუჯის bathtub. და არსებობს ფსიქოლოგიური გარდამტეხი წერტილი, რომელიც ამ გადასვლას თუჯის "tub" აკრილის fashionistas. გახსოვდეთ! ნებისმიერი tub "'t love you" დასუფთავების ფხვნილები, აბრაზიული აგენტი. ჯაკუზი hot Tubs არ სარგებლობენ მაღალი მოთხოვნა უკრაინის ბაზარზე. გავლენა მათი მაღალი ფასი. მაგალითად, იაფი აბაზანა მინიმალური აღჭურვილობა ხარჯები 4-დან 5 ათასი hryvnas. ძვირადღირებული მოდელი ეღირება დაახლოებით 100 ათასი. UAH. მაგრამ ეს არ არის ზღვარი. თუ თქვენ ცდილობენ, თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ აბაზანა და მის ფარგლებს გარეთ 250 ათასი. UAH. შიდა ბაზარზე ჯაკუზი წარმოდგენილია შემდეგი ბრენდები: კლასი "..." - Teuco, ჯაკუზი, Hoesch, კლასი "კომფორტი" - აუზი-სპა (პოლონეთი) და Balteco (ესტონეთი) თითქმის ყველა გამოკითხული მოვაჭრეები აღნიშნა, ზრდის გაყიდვების აბაზანები ჰიდრო მასაჟი, კერძოდ, კომპანია "Carmen", ეფუძნება მისი გაყიდვების, სავარაუდო ზრდა დაახლოებით 30 %. წვიმა უფრო და უფრო პოპულარული საშხაპეები. ისინი იმდენად განსხვავდება ფასი, დიზაინი და ტექნიკური მახასიათებლები, რომ შეუძლია დააკმაყოფილოს ნებისმიერი სურვილები - მოხუცები, რომელიც არის რთული გამოიყენოს აბაზანა, და ახალგაზრდა, სადაც აბაზანა ხშირად არ არის საკმარისი დრო. არსებობს კაბინაში pentagonal, ნახევრად მრგვალი და კვადრატული შესრულება. ასევე არსებობს მოცურების კარი და მოწყობილობა გაძლევთ საშუალებას მშენებლობა საშხაპე კაბინა, დამოკიდებულია თავისებურებები ერთი ან მეორე, აბაზანა. წვიმა შეიძლება იყოს ავტონომიური, და შეიძლება იქნას დაყენებული პირდაპირ კერძო. უფრო ძვირი მოდელი შეიძლება იყოს აღჭურვილი მიერ საკუთარი ტუმბო, თერმოსტატი, ვერტიკალური ჰიდრო მასაჟი და კიდევ fitosauna. გარდა ამისა, წყალგაუმტარი touchscreen კონტროლერი, სალონში მითითებული რადიო და კიდევ ტელეფონი. სავაჭრო ნიშნები, რომლებიც წარმოადგენენ სალონში კლასი "Lux": Teuco, Hoesch, DuschoLux, Coralle და Huppe (სპეციალობა ექსკლუზიურად წარმოების საშხაპე კაბინაში). A trendsetter მსოფლიოში საშხაპეები არის გერმანული კომპანია Hoesch. წვიმა კლასი "კომფორტი" ბაზარზე უკრაინის შეიძლება ნაპოვნი ბრენდების Ravak და Vagnerplast (ჩეხეთის რესპუბლიკა)და Kolo. ფასი უფსკრული საშხაპეები დიდი: ეს არის მარტივი სალონში დაახლოებით 4000 UAH.და ფასი სალონში კლასი "Grand Suite" მოდის 35000 UAH. თანამედროვე ტექნოლოგიების შექმნა ორთქლი კაბინაში, რომელიც შეიძლება განთავსებული სველი წერტილები. ისინი შეიძლება იყოს აღჭურვილია საშხაპე ჰიდრო მასაჟი და არომათერაპიაში მოწყობილობები. ზოგიერთი კომპანია აწარმოებს კონვერტაციის კომპლექტი რეგულარული საშხაპეები, ორთქლის ოთახი (ბრენდები არის იგივე როგორც რომ წვიმა). ბაზრის ოპერატორები ვარაუდით, ზრდის იყიდება საშხაპე კაბინაში წარსულში წლის შეადგინა 10 - 15%. ავეჯი, აბაზანა, ყველა ზემოთ "სანიტარული" მწარმოებლები დაკავებული წარმოების ავეჯი აბაზანა (Villeroy&Boch, იდეალური სტანდარტული, Keuco). "მუსიკა" არის პირველი უკრაინული ქარხნის (კომპანია "Carmen" 1999 წელს), რომელიც ეწევა წარმოების ავეჯი, აბაზანა და დამოუკიდებლად ვითარდება დიზაინი და გთავაზობთ სხვადასხვა ფერი გადაწყვეტილებები. როგორც განუცხადა, კომპანიის კომერციული დირექტორი "Carmen" მიხეილ ჩანთები, რომლებიც ადრე იმპორტირებული ავეჯი კლასი "Lux" ესპანური კომპანია Royo და იტალიური - Telma და Antonio Lupi. მას შემდეგ, რაც ტრანსპორტირების ავეჯი სხვადასხვა პროდუქტი იყო დაზიანებული. ასე რომ, იდეა, საკუთარი წარმოების. დღეს "მუსიკა" აწარმოებს ავეჯი-კლასი "ეკონომიკის" (600 - 700 UAH. ) და "კომფორტი" (700 - 1500 UAH. ), ასევე უფრო ძვირი მოდელები (1500 UAH. ) ინდივიდუალური მიზნით. საცალო უკრაინაში იპოვოს ავეჯი აბაზანა გერმანული ბრენდები: Jorger და იტალიური - Arlex, Evrolegno, Tenda Dorica, Seresi, Merati. მთავარი ის არის, ხარისხის მიხედვით მოვაჭრეებს, სანტექნიკა აქ "ცნობილი" მწარმოებლები, მთავარი განსხვავება მათი პროდუქციის იაფი არის, რომ ფასი კოლექცია არის გადაწყვეტილი არ დონე და ხარისხი, როგორც ეს ყველა კოლექციების საკმაოდ მაღალი დონის, და დიზაინი ახალი მოვლენები, მოდელები, სტილის (ახლა პოპულარული, ძირითადად, avant-garde) და t. d. მაგრამ "შევსების" ყველა პროდუქტი პრაქტიკულად იგივე. ზემოთ აღნიშნული ნიშნები გერმანელი მწარმოებლები თითქმის იდეალურად გაერთიანდება თანაფარდობა ფასი - ხარისხი, ერთად ფართო სპექტრს წინადადებები. ხარისხის სანიტარული პროდუქტები კლასი "ეკონომიკის" და "კომფორტი" წამყვანი მწარმოებლები განისაზღვრება ერთი ან მეორე ხარისხის კერამიკა, ჭიქურა და კანალიზაციის მექანიზმი. Trendsetter არის პატარა გერმანულ ქარხანა Duravit არის ყველაზე პოპულარულია, არქიტექტორები და დიზაინერები. აქ თითოეული მოდელი არის კონკრეტული ტიპის სანიტარული კერამიკა მიერ შემუშავებული დიზაინერები მთელი მსოფლიოდან, მათ შორის: Philippe Starck, ადოლფ Babel, მაიკლ საფლავები და სხვა. Splashing tickling უბრალოდ გარკვევა: სიტყვა "მორევი", უკრაინის და რუსეთის სამომხმარებლო "ე.წ." აბანო hydromassage, თუმცა რეალურად ჯაკუზი არის იტალიური კომპანია ჯაკუზი, დამსახურება, რომელიც შედგება მხოლოდ ის ფაქტი, რომ ეს არის პირველი შემოტანილი უკრაინა (და სხვა ქვეყნებში, ყოფილი საბჭოთა კავშირის) hot tubs. ასე რომ "არ crate გულის" გამყიდველები ითხოვს, მაგრამ ისინი არ არის ჯაკუზი?! იმიტომ, რომ დღეს უკრაინაში წარმოადგენს უამრავი "სანიტარული" აღნიშნავს, რომ სხვა პროდუქტების შეთავაზება და hot tubs. პროგნოზი შიდა "სანიტარული" ბაზარზე ვითარდება. გასულ წელს იგი გაიზარდა, უფრო მეტი, ვიდრე ორი ჯერ ხარჯზე საკუთარი მოცულობა. და ჯერ კიდევ არ არის დასრულებული, რადგან არსებობს მთელი რიგი უცხოური კომპანიების - მწარმოებლები, რომელიც არც ერთი ოპერატორები, რომლებიც ჯერ კიდევ არ დამყარდა კონტაქტები. შემადგენლობა ოპერატორები ბაზარზე ნაკლებად სავარაუდოა, რომ შეიცვალოს, როგორც მისი მთავარი წარმომადგენლები განაგრძობენ, რათა გაიზარდოს მათი ძალა. და მიუხედავად იმისა, რომ ამ ეტაპზე "არ მერცხალი მათი პატარა ძმებს", მაგრამ, ამავე დროს, ტორტი ე.წ. "ბაზარზე სანიტარული მოწყობილობები" უკვე გადანაწილდეს მათ სასარგებლოდ. ახალი ამ ბაზარზე საკმაოდ სარისკო იდეა, მოიგოს ადგილი მზის ქვეშ სავარაუდოა, რომ ქვეშ მოექცა ძალა. ცხადია, მომავალში, მცირე ფირმების აღარ ჩანს და არსებული იმუშავებს თანამშრომლობის უფრო მეტია, ვიდრე "strong" პარტნიორები. სპექტრი მომსახურების ასეთი ბაზრის მონაწილეებს, იქნება საუკეთესო, რომ არც არის ფართო. ზოგიერთი ბაზრის მონაწილეებს, რომლებიც სამართლიანად ეშინია შემოსვლა შიდა ბაზარზე მსხვილი რუსული კომპანიები. უფრო მეტიც, რომ ასეთი მცდელობები უკვე გააკეთა შარშან. (არსებობს ასევე წარმომადგენლობითი ოფისები რუსული კომპანიების, სავაჭრო "related" სამშენებლო მასალები, როგორიცაა კერამიკული ფილები და პარკეტი). ამ გაფართოებას, პირველ რიგში, იმის გამო, რომ ბევრი რუსული კომპანია, რომელსაც გაზრდილი საბაზრო "კუნთების", გარეშე დარჩა რეზერვები მუშაობა საკუთარ ბაზარზე. და ეს არის ადვილი მათ "მიიღეთ" სამეზობლოში ბაზარზე, ეს არის - ჩვენს.
წყარო: მშენებლობა და რეკონსტრუქცია

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика