Saturday, November 30, 2013

რომან სრულყოფა 2006-11-07 12:53:58

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








რომან სრულყოფა
2006-11-07 12:53:58

ვარდისფერი ფულის სახე ღირებულების p'Yat ევრო, როგორც ჩანს გადატანა. არა იმიტომ, რომ შესაძლებლობების საფრანგეთი შემოიფარგლება ფინჯანი ყავა და კრუასანი. P'Yat ევრო ასახავს Pont du Gard, მაგრამ ეს თითქმის სქემატური ნახაზი არაფერია შედარებით ორიგინალური. მისი ნამდვილი ბრწყინვალება და მასშტაბი ასე უკეთესი ჩვენი გაგება, თუ რა უნდა იყოს რომაული ხიდები, რომ ეტყობა შემქმნელთა ევრო აქვს მოატყუეს მთელი ევროკავშირის. Pont du Gard იყო აგებული თითქმის ორი ათასი წლის წინ ახლოს ქალაქ Nimes (სამხრეთ საფრანგეთი) - უმაღლესი ყველა ხიდების, რომელიც ოდესმე რომაელები. წარმოიდგინეთ, სიმაღლე 16-სართულიანი შენობა და შემდეგ ზომები ხიდი (სიმაღლე - 48, 77 მეტრია, სიგრძე - 275 მეტრი, სიგრძე span უდიდესი თაღები - 24, 5 მ) იქნება საუბარი, თქვენთან ერთად, ადამიანის ენა. ეს გიგანტური ხიდი იყო ნაწილი 50-კილომეტრიანი წყლის მილსადენი, რომელიც უზრუნველყოფს სასმელი წყლის უძველესი მიმდინარე ფრანგი ტერიტორიაზე რომის ქალაქ Nimes (Nemaeus). ხიდი მუშაობდა საიმედოდ თითქმის ოთხი საუკუნის მანძილზე, და იყო ერთ-ერთი მთავარი ბმულები aqueduct - Nimes. ეს იყო აგებული 19 ძვ.წ. ზოგადად, proconsul და ბრწყინვალე ინჟინერი Marche Agrippa, მეორე, და ძე იმპერატორის Augustus. თუმცა, ზოგიერთი არქეოლოგების და ისტორიკოსების დავა ამ თარიღი. ამბობენ, სამშენებლო ასეთი მაღალი ტექნიკური დონე, შეიძლება მოხდეს მხოლოდ და მხოლოდ მოგვიანებით ჯერ. ორმაგი ძალა Craning მათი necks, ტურისტები ცდილობენ ხელში ჩემს მეხსიერებაში'ATI დეტალები Pont-du-Gard: ხიდი შორს არის ჩვეულებრივი ტურისტული მარშრუტები და ძნელად თუ ვინმე დღემდე ვიქნები იქ მეორედ. რამდენიმე რომლებმაც ამახვილებს ყურადღებას მდინარის ხეობაში, რომლის ხიდი." იგი ჩაეფლო აყვავებულ ხმელთაშუა მცენარეული, და, როგორც ჩანს, ყველაფერი იგივე დარჩა, როგორც ორი ათასი წლის წინ. აკლია მხოლოდ რომან legionaries. ძლიერი Kam'anist სანაპიროზე lazily washes პატარა მდინარე Gard, მაგრამ მისი მოკრძალებით არის deceptive. ამ ღრმა ხეობაში, რომელიც ცნობილია თავისი ქარიშხალი ქარი, და გაზაფხულზე, მუქი მშვიდი მდინარე იქცევა მღელვარე ნაკადი წყალი, რომ დაფარული მიმდებარე ტერიტორია. კითხვა: როგორ გაუძლო openwork Pont du Gard ზეწოლის ქვეშ ელემენტები ორი ათასი წლის? სიურპრიზი მეცნიერები,'დადგინდა, რომ ტარების ნაწილი ხიდი არის მხოლოდ ერთი ექვსი ქვედა თაღები. უფრო მეტიც, Pont du Gard კომპლექსი ექვსი ტონა ქვები, ეხურება ერთმანეთს, რომ მისი მშენებლები არ უნდა limy გადაწყვეტა. რა თქმა უნდა, სიჩქარე ადგილობრივი ქარები შეიძლება შეიქმნას მცირე ბზარები seams Kam'ხის დაწვის ქვისა, და მერე დაიწყება თანდათანობით განადგურება ხიდი, მაგრამ ეს არ მოხდება, რადგან Pont du Gard ორჯერ ზღვარი უსაფრთხოება. მეცნიერთა აზრით, რომაელები იცოდა, თუ როგორ უნდა გამოვთვალოთ წონა Kam'ხის დაწვის ქვისა, მაგრამ არ შეიძლება ზუსტად დადგინდეს ტვირთის გამოწვეული ქარი. წყლის ლატექსი მშენებლობა 50-კილომეტრიანი წყლის მილსადენის მოითხოვა გადაჭრის ბევრი რთული პრობლემები. რომან მშენებელთა მოვიდა მეშვეობით ხეობა და მდინარე ხეობები, ამ clutter მოდის ზედაპირზე Kam'ხის ჯიშების, მათ უნდა გადალახონ ჭაობში. ისინი აღმართული გიგანტური Pont du Gard, რომ მისი მესამე რიგის შეიძლება გაუხსნას პატარა წყლის არხის სიმძიმის იქნებოდა გადავიდა წყალი. და სიმაღლე სხვაობა წყარო ამარაგებს წყლის, და საცურაო აუზი Nimes ტოლფასი 17 მეტრი. ამიტომ, პროექტირება გვირაბები და ხიდები, რომლებიც ნაწილი გახდეს aqueduct, მშენებელთა უნდა იზრუნოს negligibly პატარა საშუალო ფერდობის გასწვრივ წყლის არხი, რომელიც არ უნდა აღემატებოდეს 34 სმ 1 კმ. ეს კომპენსაცია არ არის ხილული თვალი, ისე კი პატარა შეცდომა, მშენებლები შეიძლება გამოიწვიოს სტაგნაციის წყალი, რომელიც გადის. მაგრამ რომის მშენებელთა უზრუნველყოფდა არა მხოლოდ, რომ, ისინი გაითვალისწინა საფრთხე overflow არხი, როგორ მისი გაწმენდა და ბევრი სხვა დეტალი, შეუმჩნეველი, რათა uninitiated. სხვათა შორის, მათემატიკური ფორმულები, რომელიც ჩვენს დღის გამოიყენება სამშენებლო წყლის მილსადენების, წყლის მიწოდების სიმძიმის, ამოღებული იქნა მხოლოდ XIX საუკუნეში! როგორც აჩვენა თანამედროვე გათვლებით, მადლობა aqueduct ყველა მკვიდრი Nimes (ცხოვრობდა ქალაქ დაახლოებით 50,000 ადამიანი) ვერ ატარებენ 400 ლიტრი წყალი ყოველდღიურად. ქალაქი წყლით არის დაარბია მეშვეობით მილები, დამზადებულია გამოიწვიოს. იმის შესახებ, რომ ამ ლითონის საშიშია ჯანმრთელობისთვის,'მე უკვე ვიცოდი, მაგრამ შეეგუოს რეალობას, რადგან გაზრდილი rigidity წყლის კედლის მილები მალე დაფარული დამცავი ფენის კალციუმის. მაგრამ კედლები და ბოლოში არხი იყო ეკოლოგიურად. ისინი აშენდა ქვის და იყო წინაშე ვარდისფერი მალტა - გლუვი, წყალგაუმტარი ნარევი ცაცხვი, ღორის ქონი და ლატექსი (latex) გაუაზრებელი ლეღვის ნაყოფი. მას შემდეგ, რაც შემოდგომაზე რომის იმპერია, წყალმომარაგების სისტემა იყო მიტოვებული და მისი კედლები იყო დაფარული სქელი დეპოზიტები კალციუმის. სანამ მერვე საუკუნის CE e.. იგი იმდენად დიდი, რომ, პრაქტიკულად, deduced ეხლა ოპერაცია. დროთა განმავლობაში, ომისა და მიწისძვრის განადგურდა ბევრი ნაწილების aqueduct, და ხალხს გაუჩნდა ნაწილი, ეს მათი საჭიროებების. Pont du Gard ასევე განიცადა, განსაკუთრებით შუა საუკუნეებში. ვინც გამოვიდა გიჟები იდეა ვიწრო ქვემოთ მხარს უჭერს, მეორე იარუსი, რათა სივრცის ხელშეწყობა ადამიანი. ეს გზა გამოყენებული იყო მანამდე, სანამ 1740-s ახლოს. არ აშენდა ხიდი. Pont du Gard იყო სწორად აღდგენილი მხოლოდ 1855, როდესაც ნაპოლეონ III საბოლოოდ უბრძანა საფუძვლიანი შეკეთება. დახმარება "AIF" იმის გათვალისწინებით, მარტივი ჭეშმარიტება: "წყალი არის მთავარი პირობაა გადარჩენის, რომის არმიას აქვს მიღწეული წარმატება მშენებლობა წყლის მილსადენები. მაგალითად, ხორვატიის სანაპიროზე, Dalmatia, დაახლოებით 20 ad აშენდა Kam'ქვის aqueduct სიგრძე-32 მეტრი, მან 1200 ლიტრი წყალი დღეში. Aqueduct სიგრძე 88 კმ უზრუნველყოფილი კოლონია Agrippina (კიოლნი). გრძელი aqueduct აშენდა მეფობის დროს Trajan, რათა უზრუნველყოს, კართაგენი და მიაღწია 132 კმ საუკეთესო შემონახული და, ალბათ, ყველაზე ცნობილი aqueduct-Pont du Gard სფეროში Nimes. იგი სამართლიანად ეწოდება ერთი საოცრება რომან საინჟინრო Siraj-tion ხელოვნება. "რომან ინჟინრები შეიძლება არ გააჩნდა გაცილებით მეტი ცოდნა, ვიდრე საყოველთაოდ სწამდათ, " წერს ამერიკელი მეცნიერი გიორგი F. C. Hawk. -ძნელი წარმოსადგენია, რომ Pont du Gard შეიძლება იყოს უფრო სრულყოფილი მისი დიზაინი ". ძირითადი პრინციპები რომაული ხიდი მშენებელთა იქნა გამოყენებული თითქმის გარეშე შეიცვლება, სანამ მეცხრამეტე საუკუნეში.
წყარო: არგუმენტები და ფაქტები უკრაინაში

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика