Thursday, November 28, 2013

მოცურების დანაყოფები - როგორც ქვის'ჟანა wall (part 1)

ბოლო დროს ჩვენ ვისაუბრეთ მოცურების კარი. და აღნიშნა, რომ ბუნებაში არსებობს კიდევ მოცურების დანაყოფები. თქვენ, საინტერესოა როგორ განსხვავდება მოცურების კარი, რაც მათ სჭირდებათ? მე - დიახ. ზოგჯერ მე ნამდვილად მინდა, რომ დაბლოკოს მისი ოთახი. ამ ბოლო დროს. ცხოვრობს ნორმალურ, არ არის ძალიან ფართო ბინა. ყველა ჩემი ოჯახის წევრები - ხალხი საკმაოდ მშვიდი. მაგრამ რატომღაც ისინი უბრალოდ ვერ წარსულში მაგიდა, როდესაც მე იჯდეს კომპიუტერთან,''yuter. და scurry აქ და იქ...

დაიღალა. ჩემთვის მუსიკა არის ინტიმური რამ. აქ და ახლა: დაწერეთ ეს ხაზები, და მე ყოველთვის სცილდება. და მაშინ იქ მშობლები სტუმარი მოვა! და მე ვწუხვარ, რომ ცალკე ოფისი (როგორც ბინა), ჯერ კიდევ არ არის მიღებული.

მინდა, რომ თავიდან ავიცილოთ. ეს იდეა გახდა UAI'slevou იდეა. "დიახ, რა Masul თქვენ მანიაკალურ-დეპრესიული ფსიქოზის უკვე ახლოს," სიმპათიებს მეგობრები.

მე შეიძინა ყავის დაშლის რამდენიმე სარეკლამო ბროშურები ტიპის "ყველაფერი რემონტი" და ყურადღებით შეისწავლა შინაარსი. მოუწოდა ფირმები. შესთავაზა სხვადასხვა: რათა კედლის თაბაშირ მუყაო, პლაივუდი და კიდევ აგურით. ყველაფერი არასწორია. ჩვენს ოთახში (რომელიც ასევე ჩემს ოთახში მხოლოდ ერთი ფანჯარა, და იცხოვრონ მუდმივად აქტიური chandelier არ მინდა. არც ერთი განცხადება, რაც დასავლეთის ზარები "მოცურების votron დანაყოფი", არ იყო შესთავაზა!

მქონე გადახედა სპეციალური ლიტერატურა, ი რაღაც მოუწოდა "ალუმინის მოცურების დიზაინი". დარეკა.

- გაქვთ მოცურების დანაყოფები?

მე უპასუხა კლასიკური კითხვა:

"რას ნიშნავს?

ასახსნელად, თუ მაშინვე ვერ მოხერხდა. და მხოლოდ იმ შემთხვევაში, სთხოვა გაიგო მათი "დიზაინი" იმედი მაქვს, რომ აღწერა, მე მესმის, რას ვგულისხმობ არა?

ერთად'აღმოჩნდა, რომ არ არის ერთი და იგივე. მე შემოთავაზებული დაყოფის ოთახში შევიდა რამდენიმე ყუთი. ბანკებსა და ოფისებში ასეთი რამ პრაქტიკულად. იგი გამოიყურება საკმაოდ pregledom, და თითოეულ თანამშრომელს აქვს შთაბეჭდილება, რომ ის მარტო იყო, მისი სამუშაო ადგილი.

"მაგრამ ბინების ეს სტრუქტურა სავარაუდოა", - მეგონა, თუ რა არის, დაუყოვნებლივ აცნობა თანამშრომელი ფირმა.

ის მომეწონა, რომ ამბობენ: რატომ? მე უნდა ავუხსნათ, რომ თქვენი თითების, ამბობდა, რომ არ არსებობს სამაგიდო შესასვლელი ოთახი, ეს უნდა იყოს მოწყვეტილი გარე სამყაროს.

- Well, მე, ალბათ, რაღაც ტიპის ეკრანები, უკეთესი "აკორდეონი", "კედელი" იყო გაიყო, " მე შესთავაზა.

- თქვენ მინდა ვთქვა, კარი-აკორდეონი, მხოლოდ ხანგრძლივი, მთელ ოთახში? "სთხოვა, ჩემი თანამგზავრი. "ეს იმდენად მახინჯი! არავინ აკეთებს.

"კარგად, და თუ მე, რა არა? - Stunted მე, მაგრამ სულიერად თითქმის განაცხადა, მშვიდობით, რომ ეს შესანიშნავი იდეა. ის მაინც იცის, თუ რა შეიძლება და არ შეიძლება, სპეციალისტი იგივე.

"არ ინერვიულოთ, girl, თქვენ უკეთ იცით რა უნდა წესრიგის ზოგიერთი ფირმა კარადები. არა, ჩვენ არ. მაგრამ ახლა სრული. თუ თქვენ დააყენა პატარა კარადა მაგალითად, შუა ოთახში, შეგიძლიათ მისი ერთ-ერთი სარკეში ფრთები იყო, როგორც კარი. და მიიღეთ ოთახი.

მადლობა, რა თქმა უნდა, თქვენი შეშფოთება. მაგრამ თუ ჩვენს პატარა ოთახში შესუსტებას კიდევ ერთი კაბინეტი, არ იქნება განლაგებული. მას დასჭირდება უფრო მეტი სივრცე, ვიდრე მე ვარ, საწერი მაგიდა და ფორტეპიანოსათვის ერთად. მე არა, რომ მიიღოს - up იქნება არსად! ყველა დაიკარგა ოცნება.

შემდეგ რამდენიმე დღის განმავლობაში მოხდა, რომ მოვიდა თქვენი მეგობრები ეწვევა ერთი ძალიან მდიდარი aesthete, ჩვენი მეგობარი ფილიპ. და მე ვნახე... მისი. ოთახი იყო partitioned ზუსტად ისე, როგორც მე მინდოდა. სართული-ჭერი ვარდების ჯარიმა დანაყოფი. თუმცა, მან არ მიიღოს ნათელი. პირიქით, მზის სხივები refracted მინის პანელები, ლამაზი, მორთული მინის დელფინები (როგორც კეთდება, მე მაშინ'asuvale). და ეს, როგორც ჩანს, რომ ოთახში მუხტი და Shine, როგორც ქვა. და ჩემი ფანტაზია დაატყდა თავს ასეთი გლუვი კაკალი კარკასი...

მსგავსი? - შინაგან საქმეთა ბინა აქვს მფლობელი. - იტალიიდან ჩამოტანილი. ფირმა "ჰენრი მინის"! მინდოდა რაღაც შეცვალოს აქ.

- მე ძალიან... მომწონს, მარტო იტალიაში, მეგობრები მაქვს, დიახ, და ფული ისე, როგორც არის... - spellbound, მე mumbled.

მაგრამ აღმოჩნდა, რომ ყველაფერი ასე არ არის უიმედო. ფული, რა თქმა უნდა, გადახდა მოუწევს. მაგრამ არა ისე დიდი, როგორც მეგონა. და კიდევ უფრო მეტი მეგობრები იტალიაში აქვს, როგორც ერთად,'არ ჰქონდა არანაირი'იქნება დარწმუნებული ვარ. ასეთი დანაყოფები ადვილად წესრიგი და მოსკოვის ოფისში. მაგალითად, განსაკუთრებით არასტანდარტული ბინა ფილიპ იქ განვითარებული ექსკლუზიური განლაგება, და შემდეგ გააგზავნა მწარმოებელი იტალიაში.

"ეს ყველაფერი ძალიან ინდივიდუალური, დამოკიდებულია ზომა ოთახში, ასე რომ, არ არის მზად ალტერნატივა არ არსებობს და არ შეიძლება, - უკვე გაუზიარეს გამოცდილება მეგობარი. ის ელოდება მისი ლამაზი" სამი თვის განმავლობაში. მაგრამ ამ დროს მოასწრო, რათა იგივე ფირმა კარი, როგორც მან აღნიშნა, "იგივე sweet little risunochki".

- მინდა მისამართი...", აღნიშნა მან.

ისე, risunochki ჩვენ გემოვნების, მაგალითად, განსხვავდება. მაგრამ უნდა გვესმოდეს, საიდუმლო შექმნა დახურული დანაყოფები მე ნამდვილად მინდოდა.

"ახლა თქვენ reindeer! "

რა გავიგე ზე ფირმა,, მე, სამწუხაროდ, არ არის ძალიან შთაგონებული. იმედი მაქვს, თუმცა, დარჩა. არ სასიამოვნოა, პირველ რიგში, იძულებით ოთახი მოცურების დანაყოფი არის ძვირი. ყოველ შემთხვევაში ჩემთვის.

მეორეც, მისი მთავარი ფუნქცია - განყოფილება სივრცეში. და ამიტომ, როგორც მინიმუმ, ამ სივრცეში უნდა იყოს. მაგალითად, თუ ფართი თქვენს ოთახი, 15 კვადრატული მეტრი, - თქვენ იცით, არა კონკრეტულად დაჩქარება. მაგრამ, უბრალოდ, ვამბობთ: ამ შემთხვევაში, დიზაინერების, ასევე, არ მიაჩნდა, რაღაც. მაგრამ ამაზე მოგვიანებით.

და მაინც, მეტი ოთახი უკეთესი და უფრო ეფექტური იქნება ჰგავს ეს დიზაინი. ბუნებრივია, ნიშები, Bay Windows, ფართო doorways შეიძლება გამოყენებულ უპირატესობა, - ისინი შეიძლება "ჯილდო"!

სად სხვაგან შეგიძლიათ დააყენოთ მოცურების შინაგან საქმეთა დანაყოფი? მაგალითად, ეს არის მოდური შესახებ,'dovuti სამზარეულო და სასადილო ფართობი. ახლა, თქვენ შეგიძლიათ განათავსოთ შორის, სასადილო ოთახი და სამზარეულო, ელეგანტური კედლის. ან, ვთქვათ გსურთ აქვს ცალკე ოთახი, გასახდელი ოთახი. ამისათვის, მოცურების დანაყოფი კარგი ძალიან.

"ყველა მაგარი და თანამედროვე, - შევთანხმდით, " მაგრამ მე არ მაქვს პრობლემა, ხოლო უფრო მოკრძალებული". აღმოჩნდა, რომ მე ასევე კარგი ვარიანტი: თქვენ შეგიძლიათ მოვაწყოთ კედლის frosted მინის ან ვიტრაჟები, მარტოხელა კუთხეში შემოქმედებითი vigils მაგიდასთან...

და ახლა, მოდით გადაადგილება, მთავარ თემას. გაირკვეს, თუ როგორ ეს ყველაფერი მუშაობს. მოცურების დანაყოფი არის, როგორც ბევრი მოცურების კარი, დააყენა ერთი ხაზი. და ზოგიერთი მოძრავი ჟალუზებით, სხვები არ არიან. ლილვაკები გადაადგილება, რელსები, და მოცურების sash m'ჩუმად და ძალისხმევის გარეშე. სარკინიგზო (ანუ სარკინიგზო, რომლებიც მოძრავი ლილვაკები) ამ შემთხვევაში არის მხოლოდ დაყენებული ზედა და fastened ჭერი (თუ ეს იყო დამონტაჟებული სართული, ისევე როგორც-door coupe, რომ ეს ყველა stumbled).

დანაყოფი ზე სურვილი შეიძლება იყოს დახურული გასაღები, როგორც კარი. ამ შემთხვევაში, ეს არის დასრულებული სპეციალური საკეტი.

გულახდილად გითხრათ, დიდი განსხვავება დასაკეცი მოცურების კარი დანაყოფი მე არ მინახავს. მით უმეტეს, თუ ბინა უკვე მქონე დიაფრაგმა. ამ შემთხვევაში, მაშინაც კი, თუ თქვენ დააყენა ქვემოთ, კედელზე, ეს ხდება ყველა, იგივე ფორმალური ნიშნები, რომ და კარები: სახელმძღვანელო ერთვის კედლის გახსნა და ჟალუზებით მოძრავი გასწვრივ (იმ გაგებით, გასწვრივ კედელზე). ამ ტიპის დანაყოფი ეწოდება ცოტა უჩვეულო რუსეთის ყური - "ნაწილების on the wall" (გამოსახულების და მსგავსება ნაწილების კარი მატარებლები). მე მითხრეს, რომ ასეთი დანაყოფი, თუ სასურველი, თქვენ შეგიძლიათ დააყენოთ საკუთარ თავს: წაიკითხეთ ინსტრუქცია, ერთვის სარკინიგზო არსებული კედლის და წესრიგი!

კიდევ ერთი რამ, თუ გვინდა, რომ ბლოკი ოთახი "ცარიელი ადგილი", როგორც ჩემს შემთხვევაში. მაშინ ორი (ან მეტი დამოკიდებულია სიგანე ოთახი) sash ფიქსირებული (სტაციონარული)და სხვა აპირებს დაგეხმარებათ გახსნა ან დახურვა გავლას. ამ შემთხვევაში, სარკინიგზო არის დამონტაჟებული პირდაპირ ჭერი. ამ ტიპის ეწოდება "კუპეს doorway". მაგრამ კარგი, ის უბრალოდ იმიტომ, რომ ის არ საჭიროებს დამატებით ხვრელები.

ასე რომ, თუ გსურთ, რომ მოხდეს ოთახი ორ ნაწილად, ეს იმისათვის, რომ გამოიყენოთ ვერსია coupe doorway". მონტაჟი, ძალიან, უნდა იყოს არა პრობლემა: ყველაზე მეტად დანაყოფები შეიძლება იყოს დაყენებული დახმარების გარეშე სპეციალისტები. "რა თქმა უნდა, თუ სახლში არსებობს ადამიანი, რომელსაც შეეძლო თუნდაც hammer " ლურსმანი", - ამბობს მენეჯერი კომპანია.

კიდევ ერთი რამ - დანაყოფები ტიპი "ნაწილების in the wall." აქ sash წავიდეთ შიგნით კედლები. შესაბამისად, "კედელი" ჩვენ უნდა გავაკეთოთ პირველ რიგში, აგური, მაგალითად). ოსტატი შემდეგ წყვეტს "ჯიბის" (კასეტა), რომელიც "დამალვა" ფოთოლი, თუ გსურთ წასვლა კიდევ ერთი ნაწილი ოთახი. ნათელია, რომ აშენდა "კედელი" უნდა იყოს plastered, პასტა მეტი wall-ქაღალდის ან საღებავი.

თუ თქვენთვის ეს ტკივილი (და ძვირი), რათა კედელი "წიგნი". ეს folds ჩამოყალიბდა პრინციპი კარები ავტობუსში. და არა კედლები, ამ შემთხვევაში არ უნდა იყოს აგებული.

სიმაღლე მოცურების თითქმის ყველა კომპანიას შეზღუდული სამი მეტრია. ზემოთ რაც ნაკლებად სავარაუდოა, ან მძიმე დიზაინი შეგიძლიათ სიტყვასიტყვით წავიდეთ off სიმღერა" ყველაზე შეუსაბამო მომენტში.

მარია Fomina

წყარო: Material. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика