Monday, December 30, 2013

მშენებელთა ვიწვევთ ყველა მზად 2006-10-28 13:38:34

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








მშენებელთა ვიწვევთ ყველა სურვილი
2006-10-28 13:38:34

მშრალი სამშენებლო მიქსები, სპეციალისტების თქმით, 80-იან წლებში მოიგო დასავლეთ ევროპის ბაზარზე ორი მიზეზის გამო. პირველი, მშენებლები არ უნდა ხელით kneading გადაწყვეტილებები putty, თაბაშირის ან ფილების და არავინ ყოველთვის უნდა გვახსოვდეს, subtleties მათი ფორმულირება. მეორე, ახალი ტექნოლოგიების საშუალება მისცა, შეასრულოს იგივე რაოდენობის მუშაობს სამჯერ უფრო სწრაფად. ახლა უპირატესობა მშრალი მიქსები დასაფასებელია უკრაინის სამომხმარებლო ტენდენცია ზრდის გაყიდვების უზრუნველყოფს, პირველ რიგში, ინდივიდუალური მყიდველებს საშუალო შემოსავალი ამ წლის მოხმარების მშრალი სამშენებლო ნარევები უკრაინაში გაიზრდება 30% - ით და მიაღწევს 500 ათასი ტონა ყველაზე აქტიური გაიზრდება მოთხოვნა იაფი უნივერსალური ადჰეზივების ამისთვის ფილების და putty შიდა პროდუქტის დაახლოებით ნახევარი ბაზარი გააკონტროლებს 5 უმსხვილესი შიდა მწარმოებლები, რომლებიც გაიზრდება მათი წილი ბაზარზე, დაიკავონ local "monster" ფასი კონკურსის გამარჯვებული არის ყველაზე ახლოს სამომხმარებლო,, მწარმოებელი სწრაფი განვითარება და მრეწველობის, მშრალი სამშენებლო ნარევები ხელს უწყობს ტრანსპორტის ფაქტორი შემდგომი მწარმოებელი სამომხმარებლო, უფრო მისი ნარევი. ასე რომ, ლომის წილი ბაზარზე ოკუპირებული უკრაინის მცენარეები. გათავისუფლების ყველაზე გაშვებული უნივერსალური ნარევი, მათ თანაცხოვრება მშვიდობიანად იმპორტიორები, რომელიც დაიკავებს ნიშა მაღალტექნოლოგიური პროდუქცია. გადასვლის მშრალი ნარევი იზრდება მოგების მშენებელთა რამდენჯერმე მშრალი სამშენებლო ნარევები დაიწყეს ვრცელდება ევროპაში 20 წლის წინ. გადაცემის პროცესი მომზადება მიქსები სამშენებლო მცენარეთა წყვეტს ორი პრობლემა. პირველი, ხარისხის მომზადება გადაწყვეტილებები, სარემონტო და მოსაპირკეთებელი სამუშაოები შეწყვიტა დამოკიდებული, გამოცდილება ან გამოუცდელობის კონკრეტული მუშაობა მშენებლობა. შერევით კომპონენტები ქარხანაში საშუალებას უფრო ზუსტი ჯოხი რეცეპტი და გამოიყენოს ქიმიური დანამატები, დამატებულია ახალი თვისებები ნარევები - frost ან ტენიანობის წინააღმდეგობა, შეკუმშვის ძალა, დაჩქარებული ან შენელებული გამკვრივება ნარევები და ა.შ., მეორეც, მშენებლები შეწყვიტა დროის რეჟიმში ხელით შოველ მცირე ნაწილი, თაბაშირის ან თაბაშირის გადაწყვეტა. შედეგად, სპეციალისტების თქმით, მოხმარების putty კვადრატული მეტრი შემცირდა სამმაგი. ამავე მშენებელთა გაზრდილი მოცულობის ფარგლებში, ერთი დღე მუშაობა 6-10 ჯერ და ვმუშაობთ საბათქაშე მანქანები - 15-20-ჯერ. ამავე დროს, გამოყენების მშრალი სამშენებლო ნარევები უფრო ძვირი. ასე რომ, თუ კრამიტი, მითითებული ტრადიციული მოხარშული გადაწყვეტა, კვადრატულ მეტრზე მიდის მასალა 0, 8 UAH, და კრამიტის წებოვანი საჭიროება 2, 5 UAH. იმიტომ, რომ ფასები სამუშაო არ არის დამოკიდებული გამოყენებული მასალა, გამოცდილი ოსტატები-პირებს, უფრო მომგებიანი დააყენოს ფილა წებოვანი. ამ მშრალი ნარევები დაიწყო ვრცელდება ყველა სახის სამშენებლო სამუშაოები putty, თაბაშირის, მისაცემად, ჩამოსასხმელი სართული, gluing drywall და საიზოლაციო მასალები, დალუქვა seams და სახსრების, და თუნდაც იმასთან აგურის. მომხმარებელთა გადასვლის მშრალი ნარევები, როგორც კი მათი შემოსავლები აღემატება $ 100-150 თვეში, მაღალი ხარისხის და განმუხტვის გამოყენების აქვს სტიმულირება მოთხოვნა მშრალი სამშენებლო ნარევები და ჩვენს ქვეყანაში, მიუხედავად იმისა, რომ 10 წლის წინ, მასობრივი მომხმარებელი არ იცნობს ამ პროდუქტის. გასულ წელს მოხმარების მშრალი სამშენებლო ნარევები უკრაინაში, სტატისტიკური მონაცემებით, მიაღწია 350 ათასი ტონა - 7 კგ სულზე წელიწადში. მაგრამ დეველოპერები, რომლებიც ვაფასებთ მათი დრო, ჩვენ, შესაძლოა, თითქმის რუსეთში და პოლონეთის მიერ მოხმარებული 20 კგ მშრალი სამშენებლო ნარევები სულზე წელიწადში, და დასავლეთში - 50-70 კგ მისი თქმით, დაკვირვებები და კომპანიის დირექტორი, "Mix" ალექსანდრე Timko, კერძო პირების გადაადგილება ტრადიციული გადაწყვეტილებები მშრალი ნარევები, როცა დონეზე მათი შემოსავალი აღემატება $ 100 თვეში, ხოლო "moonlighters" - როდესაც რამაც მინიმუმ $ 150 თვის. "ასე რომ, ახლა მშრალი სამშენებლო ნარევები, რომლებიც ხელმისაწვდომი არ არის, 75%, მომხმარებელთა", ასკვნის, ალექსანდრე Tymko. შესაბამისად და სტრუქტურა უკრაინის ბაზარზე 60-70% გაყიდვების (ტონა) აღრიცხვა ფილა წებოვანი არის იაფი, მათ შორის მშრალი შენობა მიქსები (0, 6 UAH / კგ). შესაბამისად 70-85% ბაზრის ბათქაში და putties მიიღოს იაფი გრუნტი საფუძველზე ცემენტის, ხოლო დასავლეთში, წილი ნარევები საფუძველზე თაბაშირ აღწევს 40%. კონკრეტული თვისება ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები არის მნიშვნელოვანი დამოკიდებულება განაკვეთების ტრანსპორტირების ხარჯები, როგორც 98% (ისა) და ნედლეულის ცემენტი, თაბაშირი, კირი, ქვიშა და ცარცი, ე.ი. იაფი მასალები, რომლის დეპოზიტების თითოეულ ქვეყანაში. ისე კი იაფი ფილა წებოვანი, ტრანსპორტირება მეტი ნახევარი უკრაინა, ავტომატურად იზრდება ფასი 15% - ით. ამავე ძვირადღირებული და ელიტური იმპორტირებული პროდუქცია. ამგვარად ფასების კონკურენცია ყოველთვის იმარჯვებს ადგილობრივი მწარმოებელი. და რადგან ის ფაქტი, რომ კონკურსის შესახებ უკრაინის ბაზარზე საკმაოდ მკვეთრი და მოგვარდება, ძირითადად, იმის გამო, რომ ფასები, ადგილობრივ მწარმოებლებს რამდენიმე წლის განმავლობაში მოიგო დაახლოებით 70% უკრაინის ბაზარზე და გამოიცა გასული წლის მონაცემებით, გაერთიანება, მშრალი სამშენებლო ნარევები, დაახლოებით 250 ათასი t წარმოება. მიუხედავად იმისა, რომ სატრანსპორტო ფაქტორი იწვევს განსხვავებები ბაზრის სტრუქტურა რეგიონების მიხედვით: სამხრეთ წამყვანი როლი თურქი Satengips, დასავლეთში ნახევარზე ბაზარზე ეკუთვნის ნარევები ჩამოტანილი და თურქეთი, პოლონეთი. შიდა პროდუქციის იაფად ნიშა. მაგალითად, შიდა წებო for ფილა შინაგან გამოყენება (გარდა იმისა, რომ, გარდა ამისა Ceresit) არის 0, 6-0, 85 UAH / კგ, ხოლო Ceresit და პოლონეთის ატლასი - 1-1, 15 UAH / კგ, და ძვირი - 1, 4-1, 6 UAH / კგ და მეტი. გამონაკლისი - თაბაშირ putty. აქ დაბალი ფასები (1-1, 2 UAH / კგ) ფლობს თურქული Satengips, და შიდა - ცოტა ძვირი (1, 1-1, 8 UAH / კგ). უკრაინაში, ინდუსტრიის ასოციაცია, ახლა მუშაობს თითქმის 100 მწარმოებლები მშრალი შენობა მიქსები, მაგრამ 75-80% შიდა წარმოების მოდის "ყველაზე p'Atma" - Henkel (Vyshgorod), "Fomalhaut" და "Polirem" (კიევში), "Helios" (ლვოვის) და "pavlogradzhilstroy". სპეციალური პროდუქტები ინტერესი იმდენად, რამდენადაც ეს არის მცირე და საშუალო ფასის სეგმენტის შეიძლება აიხსნას Ceresit ბრენდი და ატლასი, და თაბაშირ putty და თაბაშირის Knauf, ჩამოტანილი მოლდოვა. ელიტარული პროდუქცია უკრაინის ბაზარზე დაახლოებით 20% - ით და წარმოადგენს, პირველ რიგში, ბრენდის სახელი Vetonit და ბრენდები Semin (საფრანგეთი), Mapei, Kerakoll (იტალია), Uzin, Sopra (გერმანია). მომხმარებელთა ამ მასალების თანახმად, კომპანია "COM" - დიდი და საშუალო ზომის სამშენებლო კომპანიები ძვირი საოფისე და სამრეწველო შესახებ,'ობიექტების და ელიტარული რემონტი, ე.ი. მუშაობა, მომხმარებელს, რომელიც საჭიროებს მშენებელთა სერიოზული გარანტიები (5 წლის). ეს, როგორც წესი, წარმოების სპეციალური დანიშნულების (self-leveling სართული სამრეწველო და საოფისე ფართები, მისაცემად, გამხმარი გადაწყვეტილებები, წყალგაუმტარი ლაქები განაცხადის აუზების, რომელიც უკრაინაში ან არ გამოვიდა, ან inferior ხარისხის დასავლეთით. ზოგადად, პერსპექტივები მზარდ ბაზარზე მეტი rosy. იმიტომ, რომ ახლა მოთხოვნა, მათ შორის უკრაინის მომხმარებელთა მხოლოდ მცირე სპექტრი generic პროდუქტები. ევროკავშირის ბაზარზე სპეციალისტები დაახლოებით 300 სახეობის მშრალი სამშენებლო ნარევები, მაქსიმალურად ადაპტირებული სხვადასხვა სახის სამუშაო. და უკრაინაში არის 95% ბაზრის მოდის ორი ათეული სახეობის ნარევები. ამ პროვინციების მაღაზიებში არსებობს ძირითადად ორი სახის - იაფი წებო და იაფი თაბაშირ თაბაშირის და თაბაშირის შიდა სამუშაოები, რომელიც ახერხებენ თაბაშირის ფასადების. რეგიონული ქალაქებში უკვე,'მოთხოვნა ხარისხის შემავსებლის, და ასევე სპეციალური ადჰეზივების და თვითმოსწორებადი იატაკი. პროდუქტები, როგორიცაა დეკორატიული ბათქაში ფასადების, აქვს გაყიდვების მხოლოდ კიევში. ბორის TKACHENKO ბაზარზე მშრალი მიქსები ბარიერი დიდი ნახტომი ამ დროს და მომდევნო რამდენიმე წლის მოხმარების მშრალი სამშენებლო ნარევები შეიძლება გაიზარდოს 3-4-ჯერ მშრალი სამშენებლო ნარევები', იყო მასობრივი სამომხმარებლო მყიდველებს საბიუჯეტო დაწესებულებებში, ძირითადად ახალი, და ასევე სხვადასხვა საჯარო სექტორის თანამშრომლები. 2-3 წლის იქნება ალბათ შეუერთდა ძლიერი სამშენებლო კომპანიები, რომელიც ჯერ კიდევ ტენდენცია მუშაობა ძველი წესით. ამიტომ ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები იწყება, რომ იზრდება სწრაფად. განსაკუთრებით - ბაზარზე არის საკმაოდ იაფი, მრავალმხრივი პროდუქტების ყველაზე გავრცელებული მუშაობა - თაბაშირის, stucco, ფილა. ამ სეზონში დააყენა ინდივიდუალური ოპერატორები ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები იმედი მაქვს, რომ ამ სეზონში, ბაზარზე გაიზრდება 30% - მდე 500 ათასი t ზე ზრდის მოხმარების მშრალი მიქსები იმედი მაქვს ყველა ძლიერი და პატარა მწარმოებელთა, იმპორტიორთა და მოვაჭრეები. ოპტიმისტური მწარმოებლები, რომლებიც ეყრდნობიან შეტყობინების გარემოვაჭრეები. ისინი პროგნოზით, 40-50% - იანი ზრდა ბაზარზე. ამავე დროს, მწარმოებლები, რომელიც ფოკუსირება მშენებლობის ორგანიზაცია და წარმოება სპეციალიზებული პროდუქტები, შევხედოთ მომავალს ერთად ფრთხილი ოპტიმიზმი და საუბარი არ არის იმაზე, რომ ბუმი, მაგრამ მხოლოდ შესამჩნევი გააქტიურება ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები. მათი ნდობა ეფუძნება დასაწყისში მასობრივი გამოყენების მშრალი მიქსები სარემონტო და სამშენებლო ბიუჯეტის ობიექტები'ობიექტები, რადგან ბიუჯეტის, როგორც აღმოჩნდა, არა ცუდი მომხმარებელს. ეს სიტუაცია არის გამოწვეული თავისებურებები მშენებლობა. ძლიერი კომპანიები სულ უფრო და უფრო შენობა მასობრივი ხელმისაწვდომი საბინაო გარეშე მოსაპირკეთებელი სამუშაოები. იმის გამო, ბოლო პერიოდში შემოდგომაზე უნდა მომხმარებელს, რომელსაც არც ამის გაკეთება თავად, ან საუბარი ოსტატები პირების (ან პატარა სამშენებლო ბრიგადების). მაგრამ, ნებისმიერ შემთხვევაში, სამუშაოები ხორციელდება გამოყენება მშრალი სამშენებლო ნარევები. მას შემდეგ, რაც ყველა, მყიდველებს ასეთი საბინაო არის პირველი წარმომადგენლები საშუალო კლასი, ხალხი, რომლებსაც აქვთ ფული,', რადგან მათ არ იცოდნენ, რომ ფული ყურადღებით განიხილება. ასე რომ, ყველაზე მთავარი მყიდველები შეაჩერე არჩევანი იაფი generic ნარევები შიდა წარმოება. ეს არის შორის მწარმოებლები და კონკურსის დამკვეთი-ინდივიდუალური. მწარმოებლები აქვს საგრძნობლად შემცირდება ფასი 10-15%, ბოლო ორი - სამი წლის განმავლობაში. ახლა ფასების კონკურენცია იმდენად მწვავე, რომ სხვაობა 10-15 kopecks 25 კილოგრამი ტომარა შეიძლება გავლენა იქონიოს არჩევანი მყიდველი. ასევე მწარმოებლებს მნიშვნელოვნად გაიზარდა ხარისხის პროდუქცია. მისი თქმით, მშენებლები, ორი წლის წინ, მათ შორის შიდა პროდუქტი იყო ბევრი დაბალი ხარისხის, და ახლა ეს არის იშვიათი. არ შეუძლია ყიდვა ცარცი, თაბაშირი ან სასურველი ხარისხის უკრაინაში, მათ შესაძენად მათ, შესაბამისად, რუსეთსა და მოლდოვას, ან აღჭურვა საკუთარი წერთ მომზადება ნედლეული. გარდა ამისა, მათ იმედი გაუმჯობესება შიდა ნედლეულის უახლოეს მომავალში. მისი თქმით, ასოციაციის პრეზიდენტი, მშრალი სამშენებლო ნარევები მწარმოებლებს იური Spector, უკეთესი ხარისხის პროდუქცია Kam'Kamianets-Podilskyi "Gipsovyk", და Artyomovsk "Straps", ალბათ, modernizes ახალი მფლობელი - ფრანგი Lafarge ჯგუფი. გადასვლის შიდა ნედლეული, 1, 5-2 ჯერ იაფი იმპორტი, საშუალებას მწარმოებლებს, რათა შემცირდეს ფასები კი 10-30% და დაიწყება უბიძგებს უკრაინის ბაზარზე თურქული პროდუქცია. გარე რეკლამა ეფექტური და მშენებლები ახლა ადგილობრივ მწარმოებლებს, ყურადღება კონკრეტულად ინდივიდუალური. ორი წლის წინ, ეს იყო, ძირითადად, კონსულტაციები, ვარდები'ახსნა უპირატესობა მშრალი სამშენებლო ნარევები. შემდეგ დაიწყო მასიური სარეკლამო კამპანია. "ყველაზე წვრილმანი მაღაზიები დონეზე გაყიდვების კონსულტანტები საკმაოდ დაბალია, და იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველი ნამდვილად ვერ გეტყვით, არაფერი იმ, ან სხვა მასალები, ის ყიდულობს მიხედვით, რომელიც უკვე ისმის რაღაც", - ამბობს ალექსანდრე Tymko. ამიტომ, ყველაზე ოპტიმისტური პროგნოზების გაკეთება დიდი მწარმოებლები ერთად "დიდი p'ხუთი", რომელთაგან თითოეული აქვს საკუთარი კარგად ცნობილი ბრენდი - Ceresit Henkel, "Polirem" "Fomalhaut", "Ferozit" "Helios", "Stroymaster" "Pavlogradzhilstroy". ვცდილობთ, რომ შევქმნათ ჩვენი ბრენდი და საშუალო მოცულობა მწარმოებლები. მაგრამ ზოგიერთი მათგანი, საკუთარი სიტყვა განიცდიან იმ ფაქტს, რომ უდიდესი ეროვნული კომპანიები, არა იმდენად გაფართოებას ბაზარზე, როგორ გაიმარჯვებს, მას პატარა კონკურენტები. აქედან გამომდინარე, უახლოეს წლებში ჩვენ შეიძლება ველოდოთ ზრდა ინვესტიციების სარეკლამო მშრალი სამშენებლო ნარევები. ყველაზე ეფექტური მწარმოებლებს მშრალი სამშენებლო ნარევები მიიჩნევენ, გარეთ სარეკლამო - ბილბორდები, სატრანსპორტო და ა.შ., რადგან ოსტატები პირებს და თანამშრომლებს პატარა დამოუკიდებელი stroyvigoda ბევრი აქვთ საერთო აუდიტორია მყიდველებს. ამავე დროს, ისინი ყიდულობენ იმას, მშრალი მიქსები რეგულარული, და არ რემონტი ადრე რემონტი და უფლებამოსილია აირჩიოს, რა ფორმულა უნდა გამოიყენოთ, რა თქმა უნდა, ფარგლებში გამოყოფილი მიზნობრივი სახსრები კლიენტის მიერ. ამიტომ, ამ კატეგორიის მყიდველებს, რომ მომწოდებლები მშრალი მიქსები უფრო საინტერესო, ვიდრე ცალკეული პიროვნებები. გარდა ამისა, როგორც აღნიშნა, რომ კომპანიის დირექტორი, "Fomalhaut" სერგეი Ershov, სამაგისტრო ადვილი ცვლილება მიმწოდებელი, ვიდრე, მაგალითად, მშენებლები. ამდენად, მწარმოებლები ნარევები, აქტიურად ვეძებოთ მიდგომები ამ ჯგუფის მომხმარებელს. მშენებლობა ენდობა ნელი მიღების ახალი ტექნოლოგიების მეორეს მხრივ, სამშენებლო ენდობა - ყველაზე სასურველი მომხმარებელს მწარმოებლები მშრალი მიქსები, რომლებიც შეიძინა დაახლოებით 60% მათი პროდუქცია, საკმაოდ ნელა გაიზარდოს მათი გამოყენება. "რამდენიმე მსხვილი სამშენებლო ორგანიზაციები, ინერტული და ნელი გავიდნენ ძველი ტექნოლოგიები", - განაცხადა Yershov. ამიტომ, მოთხოვნა მაღალტექნოლოგიური სპეციალიზებული ნარევი ზრდის თანდათან. თუმცა, ლიდერები სამრეწველო ფირმების პროგნოზირება, რომ ამ სექტორში 2-3 წლის შეიცვლება. რაოდენობის პრეტენზიები Novoselov on "უხეში" ბათქაში, რომლებიც ჯერ კიდევ ცემენტის და, მზარდი, როგორც ზვავი და განახლების ტექნოლოგია მშენებელთა გახდის ცხოვრება თავად. რაოდენობა, სამშენებლო ფირმები, ძვირი საბინაო და eiroremonta უკვე დაეუფლა მშრალი ნარევები. თუმცა, თანხის ელიტა სარემონტო სამუშაოების თანახმად, ალექსანდრე Timko, აღარ იზრდება და ახლა კი მცირდება. ასე რომ, მიუხედავად იმისა, რომ ბაზარზე გაიმარჯვებს იაფი პროდუქცია, პირველ რიგში, ყველაზე მასობრივი სახის - ადჰეზივების ამისთვის ფილების და putty. ამავე დროს, მწარმოებლები აცხადებენ, რომ გაზრდილი მოთხოვნის წარსულში და ამ სეზონის და სხვა ნარევები. ინტერესი ნაყარი სართული, რომელიც შეიძლება გაკეთდეს შესანიშნავად სახლში მხოლოდ გამოყენებით მშრალი ნარევები გამოიწვია, შესაბამისად, მწარმოებლები, ინტენსიფიკაციის, მშენებლობა და რეკონსტრუქცია შენობაში საოფისე და სუპერმარკეტებში. თანდათან გამოცოცხლდა ინტერესი მშენებელთა მანქანა თაბაშირის, რომელიც მოითხოვს გამოყენების სპეციალური მიქსები. დიდი პერსპექტივები ეხლა თერმული იზოლაცია სისტემა, რომელიც წებო ფასადი, ასევე გამოყენებით მშრალი სამშენებლო ნარევები. ისინი სწრაფად გახდა პოპულარული, კი არა ძალიან მდიდარი ორგანიზაციების წარმომადგენლები. "ახლა, სულ მცირე, კიევში, თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ იმისათვის, მხოლოდ აჩვენებს სკოლის დირექტორი, რომელიც შემნახველი გათბობა შეუძლია ფასადის საიზოლაციო", - სერგეი Ershov. იმპორტიორები ძვირადღირებული პროდუქტები შენიშვნა მზარდი ინტერესი ჰიდროსაიზოლაციო სისტემები, გადაწყვეტილებები სარემონტო კონკრეტული და dehumidifying ბათქაში. ბოგდან MALINOVSKY Manufacturers "ადგილობრივ მწარმოებლებს ნარევები არ პრეს იმპორტიორთა" იური SHCHERBAK, გამგეობის თავმჯდომარე OJSC "pavlogradzhilstroy": - წლიური გაყიდვების მოცულობა მშრალი შენობა მიქსები "Stroymaster" არის მზარდი მიერ 20-30%. 2002 წელს მოხმარების მშრალი სამშენებლო ნარევები უკრაინაში საბოლოოდ უნდა აღემატებოდეს 500 ათასი ტონა. ბაზარზე ფიქსირებული ცნობილი, შიდა ბრენდების, მაგრამ წილი იმპორტის დარჩება ამავე დონეზე. ახლა დიდი მოთხოვნაა, მათ შორის ფიზიკური პირების გამოყენება ადჰეზივების იყიდება ფილები, მათ შორის მშენებლები და დამთავრებული შემადგენლობის მინერალური დაფუძნებული - gespaltene და ცემენტის limy, განკუთვნილია სწრაფი მუშაობა კედლები და ჭერი. თაბაშირის და putty, ცემენტის დაფუძნებული გაშრობის შემდეგ არ მისცეს shrinkage ბზარები და გამძლეობით ამინდის პირობებში. ფასადების მოითხოვს მაღალი-ხარისხის და ძვირადღირებული სარემონტო, ასე რომ, გაიზრდება მოთხოვნა შესაბამისი ნარევი დეკორატიული მოვლის საშუალებები, კერძოდ, აკრილის მოზაიკა ბათქაში. თუ ფასი ბუნებრივი აირით მოსახლეობის უკრაინაში იზრდება, იგი კიდევ უფრო პოპულარული იზოლაციის სისტემა და ნარევები, მათი მონტაჟი. "მიიღოს წამყვანი საშუალებას თანამედროვე იმპორტი ხაზი" ოლეგ Konopatskaya დირექტორი, კომპანია "Atlas" (ლვოვის): " დღეს დასავლეთ უკრაინის არანაკლებ ათეული მწარმოებლები მშრალი სამშენებლო ნარევები, კერძოდ, ლვოვის - p'Yat. ჩვენი მთავარი კონკურენტი - "Helios", და დანარჩენი წარმოება პრაქტიკულად "ავტოფარეხი" მასშტაბით. მაგრამ ორი კვირის შემდეგ ჩვენ ყველაფერს გახდეს უდავო ლიდერი. მუშაობის თანამედროვე გერმანელი ხაზი, რომ არის კიდევ შეუსაბამო დასავლეთ რეგიონში, და ეს მოგვცემს საშუალებას, რომ აწარმოოს 2000 ტონა მშრალი მიქსები თვეში. კონკურსის პოლონეთის პროდუქცია გადარჩება მადლობა, რომ იგივე ხარისხის ფასი რომ არის, 15% - ით დაბალია. გარდა ამისა, კონკურსის მცირდება: თუ ადრე ტრანსპორტირება პოლონეთიდან არაფერი, ახლა საბაჟო გახდა უფრო მიზნით, და კონტრაბანდის შემცირდა. იმპორტიორები შემოტანილი vyigryvaet მდიდარი პალიტრა ყვავილები" გენადი YURCHENKO, მენეჯერი, საბითუმო ფირმა "vist შპს." (იმპორტი სამშენებლო მასალები): - პროდუქტის საშუალო ფასი და ხარისხის დონე უკრაინაში არის წარმოდგენილი, პირველ რიგში, უდიდესი პოლონური პროდიუსერი მშრალი სამშენებლო ნარევები - ატლასი. ეს პროდუქტები დაიწყო იმპორტი სამი წლის წინ, და ახლა იგი იღებს მდე 10% საბაზრო. შორის ადგილობრივი მწარმოებლები კონკურენციას ის არის, რომ Ceresit. მისაღებად უკრაინის ბაზარზე პროდუქციის ატლასი დაეხმარა მდიდარი პალიტრა ფერები და შედარებით დაბალი ფასები, რომელიც იყო მიღწეული მადლობა სრული საწარმოო ციკლი, მათ შორის, წარმოების თაბაშირ. გარდა ამისა, პოლონელები გთავაზობთ სამშენებლო სალონები დგას კონკრეტული პროდუქცია, რომელიც უკრაინის მწარმოებლებს, რამდენადაც მე ვიცი, არ პრაქტიკა. ყველაზე პოპულარული პროდუქტი, რა თქმა უნდა, კაფელი, წებო, მაშინ თვითმოსწორებადი იატაკი. ამ სეზონში, მნიშვნელოვნად გაიზარდა მოთხოვნა ფასადი თაბაშირის. Stroitel "არჩევის მშრალი სამშენებლო ნარევები, საუბარი მხატვრების დიმიტრი ბუჩქი, გენერალური დირექტორი, კომპანია "Dobrobut": - ძირითადი კრიტერიუმი არჩევანი მშრალი სამშენებლო ნარევები - საბიუჯეტო ობიექტის. ამიტომ, ევროპის ხშირად იყენებენ ნარევი Knauf, ბიუჯეტის ობიექტები "Polirem" და "Polimin". როდესაც ფასი ჯგუფური აქვს არჩევანი, ჩვენ განაახლოთ ჩვენი foremen, მხატვრები, როგორ ან ერთი ან მეორე mix. მათ მიაჩნიათ: ეს ნარევი რთულია, ეს არის რბილი და ცოტა დაგვრჩა. არ არსებობს აბსოლუტურად იდენტური ორივე ფასის და ხარისხის ნარევები. სხვადასხვა მწარმოებლები შეიძლება ნიუანსი დამოკიდებულია ზომა depaola, საქმიანობის პოლიმერული დანამატებით და t. p.
წყარო: Galytsky Kontrakty

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика