Sunday, December 29, 2013

დაარტყა, და ეს უნდა იყოს გახსნილი! 2006-10-31 15:32:58

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

დაარტყა, და ეს უნდა იყოს გახსნილი!
2006-10-31 15:32:58

საქონლის მიხვდა ბაზარზე, - კარები მზადდება ხის მასალა. ბაზრის მოცულობა, 2001 წელს - დაახლოებით 500 ათასი ცალი, დაახლოებით $ 25-30 მლნ საცალო ფასებში. რაოდენობა ოპერატორები დაახლოებით 1000 მწარმოებლები, რამდენიმე ათასი საცალო. წილი იმპორტირებული პროდუქცია არის 35-40% (მონეტარული თვალსაზრისით). მოცულობა ბაზარზე, შესაბამისად, ჩვენი შეფასებით, 2001 წელს უკრაინაში გაიყიდება 750 ათას კვ / მ კარები. ეს არის დაახლოებით 7-10% - ით მეტი, ვიდრე 2000 წელს. თუ ითვლიან faceless კვადრატული მეტრი კერძოდ კარი და ფული (კურსი 1, 5 კვ / მ "საშუალო კარი" დაახლოებით $ 50-60 1 pc. საცალო ფასები), უკრაინული კარი ბაზარზე'2001 შეიძლება იყოს დაახლოებით ნახევარი მილიონი კარები და დაახლოებით $ 25-30 მილიონი გასულ ფიგურა საკმაოდ ნათესავი, იმიტომ, რომ დაახლოებით 60% - საქონლის საცალო არ მიიღოს იგი: ეს არის გაყიდა პირდაპირ მიერ მწარმოებლები (თ) სამშენებლო ორგანიზაციების წარმომადგენლები. ეტაპობრივი ზრდა განაკვეთი საბინაო მშენებლობის შედეგად გაიზარდა ინტერესი "cover" მოვაჭრეები კონკრეტულად ამ კატეგორიის კლიენტებს (იხილეთ მრეწველობის "წარმოების" ბაზრის მიმოხილვა; ბიზნეს # 50 10. 12. 01 g, გვერდი 33). გაიყვანოს გამყიდველები მშენებელთა მიხვდა on 6-8 კვადრატული მეტრი უნდა იყოს ექსპლუატაციაში შევიდა ეფექტი სახლებში გაიყიდა 1 კვ / მ კარი. საცალო გაყიდვების წასვლა ძალიან შორს: დაახლოებით ერთი მილიარდი კვადრატული მეტრი არსებული საბინაო ფონდი (რომელიც დაახლოებით 700 მილიონი კვადრატული მეტრი - ქალაქი) გაიყიდა, მისი თქმით, სხვადასხვა მონაცემებით, მხოლოდ 300 ათასი კვ / მ კარები, ე.ი. 1 კვ / მ კარი, 2, 3 ათასი კვადრატული მეტრი ფართი! თუმცა, "falcina" ნაწილი ბაზარზე, მიუხედავად მისი აშკარა disunity და 300-ჯერ ნათესავი preponderance "ახალი" სადისტრიბუციო არხი, აბსოლუტური ნომრები კიდევ ბევრი: მიმდინარე წლის, კერძო მოვაჭრეებს შეიძინა დაახლოებით 200 ათასი ფერწერა. იმპორტი გაყიდვების იმპორტირებული პროდუქცია ფარგლებში სამი წლის განმავლობაში სტაბილურად შემცირდა. 1997 წლიდან 2000 ოფიციალური მიწოდება შემცირდა თითქმის მესამე. განსაკუთრებით შესამჩნევი იყო შემცირება მიწოდება კარი პანელები საწყისი ბუნებრივი ხე. ეს ნიშა (გარდა პროდუქტები, ეგზოტიკური ხის) აქტიურად ვითარდება ადგილობრივ მწარმოებლებს. მაგრამ იმპორტიორები რჩება გარკვეული წილი ბაზარზე. ზოგიერთი ოპტიმისტური უცხოელ მომწოდებლებს პროდუქცია, როგორც წესი, მიიჩნევენ, რომ იმპორტი კარები დღეს უზრუნველყოფს დაახლოებით 40% საერთო ბაზრის ბრუნვა, ანუ $ 11-13 მილიონი საცალო ფასებში. იმპორტიორები მჯერა, რომ შეძლებს შეინარჩუნოს და თუნდაც გააძლიეროს პოზიცია ხარჯზე მშობიარობის პროდუქცია არ იწარმოება უკრაინაში. გათვლები და ამბიციები იმპორტიორები, სადურგლო ირიბად დასტურდება საბაჟო სტატისტიკის თანახმად, გასულ წელს უკრაინის იმპორტირებული სადურგლო-ს პროდუქცია (HS კოდი 4418) დაახლოებით $ 9 მილიონი ფასები ანგარიშფაქტურების და 8 თვის ამ წლის მიხედვით, ამ კოდექსის, საბაჟო, განბაჟებული პროდუქცია თითქმის $ 8 მილიონი ( იხ. კარი ტანსაცმელს ჩამოტანილი პოლონეთი, ესპანეთი, ლიტვა, ინდონეზიაში და სხვა ქვეყნებში. ასორტიმენტი და ფასები "კარი" დიაპაზონი მიერ შემოთავაზებული გამყიდველები დღეს, ჩვენი აზრით, მთლიანად აკმაყოფილებს მოთხოვნებს მომხმარებელს ფასი სიაში დიდი ფირმა - რამდენიმე ათეული სახის პროდუქცია. გამოფენა მსხვილი საცალო ვაჭრობის ობიექტში იტევს დაახლოებით 100 ნიმუშები (10-12 ნივთები 8-10 მოდელები თითოეულ). და თუ უმრავლესობა მომხმარებელს კარი "pret-a-porter" უკვე საკმაოდ კმაყოფილი არჩევანი, ფასი, როგორც წესი, ჯერ კიდევ არ არის ბედნიერი. რამდენადაც ჩვენ ვიცით, წლის განმავლობაში, ბევრი გამყიდველები შემცირდა ფასები მიერ 10-15%. ალბათ კიდევ 5-10% მათ მოუწევთ აღადგინოთ მომავალ წელს, როგორც ფასი, მათი დიდი სინანული, რჩება ყველაზე მნიშვნელოვანი მოტივი ყიდულობენ. მოვაჭრეების აქვს მდგომარეობაში, ყველა კარი სამ ძირითად ფასების "ნიშები". იაფი კარები. ეს არის ეროვნული პანელის კარი ფოთოლი. მათი საშუალო ეს არის, არც მეტი, ვიდრე $ 20 იყიდება 1 კვ / მ დამოკიდებულია "შიგნით" შინაარსი და გაშუქება (მეტი მათ შესახებ - ბიზნეს # 50 10. 12. 01, გვ. 33-42). საქონლის საშუალო ფასი ($ 50-70 დღეში 1 კვ მ) - შიდა და იმპორტირებული კარი ფოთოლი მზადდება MDF, ნაწილაკების საბჭოს honeycomb შევსების, შიდა კარები გააკეთა ფიჭვის ხე. კატეგორიაში ძვირი გამყიდველები მოიცავს უმრავლესობა შემოდის და შიდა კარები ეხლა მასივი. მათი ფასია შორის $ 200 თითო კარი ფოთოლი. მსახიობები დღეს უკრაინაში კარი წარმოების დაახლოებით 1000-მდე საწარმო. განათავსეთ კარი ტანსაცმელს უკრაინელი ბაზრის დაახლოებით 30-40 კომპანიები. საშუალოდ, იმპორტიორი ყიდის კარი $ 10-15 ათასი თვეში. ზოგიერთი სპეციალიზაცია გაყიდვების მხოლოდ ძვირადღირებული კარი $ 300-1000 (და გაყიდვა up to 20 ფერწერა თვის), სხვები მხოლოდ იაფი, $ 100 (დაახლოებით 200 კარები თვეში). პატარა ხის მაღაზია შეუძლია გაყიდოს 15-20 კარები თვეში საშუალოდ $ 150 დღეში 1 ცალი ეს არის პატარა ბიზნესი და არის დღეს მთავარი კონკურენცია, როგორც იმპორტიორები, საბითუმო და საცალო. გარდა ამისა, ეს არ არის ყოველთვის შეუფერხებლად განვითარება იმპორტიორთა და მწარმოებლები ურთიერთობები მომხმარებლებთან და wholesalers. საბითუმო ყიდვა კარი არ არის ნაკლები, ვიდრე ათი იმპორტიორები და ადგილობრივი მწარმოებლები და, როგორც წესი, ვცდილობთ, არ გაახმაუროს სახელები ყველა მისი მომწოდებლები. ამგვარად, ისინი შექმნა იმიჯი რეპუტაციის კომპანია, რომელიც შეუძლია შესთავაზოს თავის მომხმარებელს ფართო სპექტრი. ალბათ, ამიტომაც არის, რომ დღეს იმპორტიორთა ურჩევნია გაყიდოს საკუთარი (ან, სულ მცირე, აკონტროლებს) საცალო ვაჭრობა. Share "საკუთარი" საქონლის იზრდება, და ახლა საერთო მოცულობის გარკვეული იმპორტიორთა ეს უზრუნველყოფს არანაკლებ 40%. უნდა მოვიზიდოთ ახალი საცალო, ზოგიერთი ობიექტში უზრუნველყოს საცალო საქონლის რეალიზაციის თვალსაზრისით. Krupnie კომპანია (არა მხოლოდ იმპორტიორები, მაგრამ რამდენადაც ჩვენ ვიცით, და მწარმოებლები) დაიწყო შეიძინოს დილერები და გამავრცელებლებს. ფასების პოლიტიკის დისტრიბუტორი განსაზღვრავს მშობელი კომპანია. როგორ რეგიონში დისტრიბუტორი, დამოკიდებული ფასდაკლება კურსი და საცალო ფასებში. ხშირად რეგიონებში კარი ფოთოლი გაიყიდა 30-40% - ით იაფი, ვიდრე დედაქალაქში. მაგრამ ეს მოხდება, რომ ბანკირი არის დაავადებული დიქტატურა დან ზემოთ. Overestimating კრედიტუნარიანობის პოტენციურ კლიენტებს რეგიონში, მიმწოდებელი საკითხები ზედმეტი ფასი. მომსახურება ჩვენი აზრით, ბევრი გამყიდველები კარები დაკარგავს მინიმუმ მეოთხედი კლიენტებს, რადგან underestimate მნიშვნელობა დაკავშირებული მომსახურება: მიწოდება, მონტაჟი, კორექტირება. მაგალითად, ერთ საკმაოდ დიდი რაოდენობა, სადაც ჩვენ მივმართეთ როგორც მყიდველებს, ჩვენ გვეუბნებიან, რომ სიტყვით კარი ჩვენ უნდა თავს. ახლა, თუ ჩვენ აიღო, მაშინვე, 10-15 ნამუშევარი, ფირმა splurged სატვირთო. გარდა ამისა, ბევრ მომხმარებელს დაბნეული დიდი პერიოდს ელოდება, საქონლის (ჩვეულებრივი კარი უნდა ველოდოთ სამი კვირის). ამიტომ, იმ ფირმების, რომ იპოვოს ფონდების შექმნას ინვენტარით სტანდარტული კარები, გაცილებით ადრე გარემოვაჭრეები, რომლებიც მუშაობენ მიზნით. &Quot;pret-a-porter" არსებობს კიდევ ერთი მინუსი. მაშინაც კი, თუ მომხმარებელს სჭირდება კარი-სტანდარტული ზომის, ხშირად სიღრმე ყუთი ყველა კარი არის სხვადასხვა. უფრო მეტიც, ზოგიერთი კლიენტებს სრულიად დაივიწყოს ეს მნიშვნელოვანი პარამეტრი (იხილეთ ბიზნეს # 50 10. 12. 01 g, გვერდი 38, 39), და საცალო არ სასწრაფოდ DatabasePath ახალი ყუთი. ამ შემთხვევაში, პატარა, ნახევრად რეწვის მაღაზია, რომელიც მდებარეობს ქვეშ სახლი კლიენტი გვყავს, მიუხედავად მათი representability, უზარმაზარი უპირატესობა საცალო ვაჭრობა. ბევრი მოვაჭრეების არ შეგნებულად შეგახსენებთ, forgetful კლიენტებს, რომ, მაგალითად, $ 120 კარი არის მხოლოდ ფასი "შიშველი" ტილო გარეშე მოწყობილობები. და ეს ეღირება მომხმარებელს, სულ მცირე, კიდევ $ on ოცი ოცი-p'Yat. ბიუჯეტი patterned მინის თითქმის იგივე. გარდა ამისა, გამყიდველები, სთავაზობს მომსახურების მონტაჟი, ზოგჯერ მძვინვარებს გაუმაძღრობით. მაგალითად, დავაყენოთ კარი დაახლოებით 15% მისი ფასი. ნებისმიერი რეგულირების მომსახურებას, ყველაზე კომპანია არ გთავაზობთ. და უშედეგოდ. უფრო "მოწინავე" ინსტალატორები და მეტალოპლასტმასის ფანჯრები, მრავალ წლიანი გარანტია, უფასო, არეგულირებს მათ მოწყობილობები. პროცედურა წუთი p'თხუთმეტი, მაგრამ რა ხმაურს იღებს კლიენტი! მოთხოვნა დედაქალაქში დილერები აღნიშნა, რომ მზარდი მოთხოვნის კარები ვიტრაჟებით. და თუ რამდენიმე წლის წინ იყო მოდაში ფერადი ვიტრაჟებით, დღეს, მყიდველებს ურჩევნია კარები სადა, გლუვი და გამჭვირვალე ნაწილები. მოდის კარი მომრგვალებული თაღოვანი პანელები თავზე. არსებობს მზარდი მოთხოვნა ყველა სახის მოცურების დიზაინი ("ჰარმონიკა", coupes). მაგრამ სტუმრებთან ბევრი კლიენტებს ინარჩუნებს მაღალი ფასი. მაგალითად, ფიჭვის სამზარეულოს კარი-"" მინის ღირს დაახლოებით $ 200, ხოლო სტანდარტული მოჭიქული კარი არის დამზადებული ფიჭვის ხის ეღირება კლიენტი არც მეტი, ვიდრე $ 150. პროგნოზი, მომავალ დროის კარი ბაზარზე', იქნება ახალი შიდა მწარმოებლები, როგორც მომდევნო ეტაპზე განვითარების "კარები" ბიზნეს ბევრი მოვაჭრეების აქვს საკუთარი წარმოება. პროდუქტის ფასები შემცირდება 5-10% - მდე, ამავე დროს, მთელი რიგი კარი პროდუქცია გაიზრდება. კონკურსის გამარჯვებულები არიან ის კომპანიები, რომლებიც გარდა ამისა, პროდუქტის და უზრუნველყოფს სხვადასხვა სახის მომსახურებას: არ მხოლოდ გაზომვები, მაგრამ, ასევე, მიწოდება და მონტაჟი კარები კომენტარები ჩვენი ექსპერტები ვასილი KHODAKOVSKY, უფროსი მენეჯერი და ფირმა " vist" (იმპორტიორი პოლონური კარები სავაჭრო ნიშნები Porta): - ხელი შეუწყოს ახალი საგარეო სასაქონლო ნიშანი არის რთული. არჩევის საქონლის, უნდა პრინციპში მიდგომა შერჩევა პარტნიორი-მწარმოებელი და pam'გახსოვდეთ, პირველ რიგში, საკუთარ ინტერესებს. ხშირად უკრაინის იმპორტიორთა მოხვედრის სულელური სიტუაცია და გახდა ერთგვარი მძევალი პოლიტიკის მიმწოდებელი. მიმწოდებელი გვკარნახობს თავის პირობებს, იმპორტიორი მათი ასრულებს, რეკლამა, საქონლის, არამედ მხოლოდ, როგორც სავაჭრო ნიშანი არის ცნობილი და შემოსავლების იმპორტიორი არის მზარდი,'ახალი ფირმები, რომლებიც იმავე პროდუქტს იგივე ფასი. მწარმოებელი უნდა იყოს უფრო დაბალანსებული, გააზრებული ავაშენოთ ურთიერთობები დილერები, ან დევნა იზრდება მათი მოგების მან შეიძლება დაკარგოს. რომ მუშაობა მხოლოდ ქვეშ მიზნით, დღეს გამორიცხულია კითხვა. მიუხედავად იმისა, რომ ეს არ ყოფილა გაუქმდა: მაგალითად, არსებობს აზრი, რომ შევინარჩუნოთ საფონდო ძვირი პროდუქტი, როგორც პროდიუსერი შეიძლება მათ იმ მიზნით, ორი კვირის ვადაში. ამავე დროს, საწყობში სავალდებულო'უნდა იყოს სტრატეგიული მარაგის პროდუქცია. დენის Andros, აღმასრულებელი დირექტორი, კომპანია "KWin-Swig" (მწარმოებელი ხეები'ხის და მეტალოპლასტმასის "Windows" და კარი): - გასული წლის გაყიდვების კარები გაიზარდა, პირველ რიგში, იმის გამო, გაყიდვების ახალი შენობები. ძირითადი მყიდველები სხვადასხვა კარები რჩება სამშენებლო ორგანიზაცია, და ჩვენ უნდა აქცენტი. ძველი ბინების უმრავლესობას ურჩევნია კარი აღდგენას, ბევრად უფრო ხშირად იცვლება. დღეს ოკუპირებული აქვს თავისუფალი ნიშა თითქმის შეუძლებელია. მოზიდვა მყიდველებს შეუძლიათ მხოლოდ ახალი ამბები, მაგრამ რაღაც ახალი გამოგონება ასეთი ნივთი, როგორც კარები, არის ძალიან რთული. ამიტომ, იძენს ბაზარზე, ყურადღება მიაქციონ არა მხოლოდ სიგანის ასორტიმენტი, ფასი პოლიტიკა, სარეკლამო, არამედ მომსახურება (გაზომვები, მონტაჟი, კომპლექსური სარემონტო). გარეშე ეს ძლივს მოვაჭრე არის, რომ იციან ბაზარზე. ევგენი GOLUBOVSKY, დირექტორის მოადგილე მარკეტინგის ჯგუფის კომპანიების "სახლი პარკეტი," (მწარმოებელი კარები ბუნებრივი ხის): - ბოლო წლებში, ადგილობრივ მწარმოებლებს არ დააყენა მნიშვნელოვანი ზეწოლა ობიექტებში უცხოური პროდუქცია. კარები ბუნებრივი ხის - არის Pipit მხოლოდ ადგილობრივ მწარმოებლებს, სხვათა შორის, დიდი და პატარა. მე, რა თქმა უნდა, არ ნიშნავს, ექსკლუზიური კარები გააკეთა, ეგზოტიკური ხის - Rambla, emoy, ბინგოს, ან, მაგალითად, სტატიები შემკული ოქროს ფოთოლი. ნელა, ადგილობრივ მწარმოებლებს არ დააყენებს ობიექტში (importerow. - ედ. ), რომ შესთავაზოს პროდუქტი პლასტმასის საფარები: ეს ნიშა კვლავ ცარიელი. ეს ხდება რთული მუშაობა მცირე ფირმების, მათ უნდა დატოვონ ბაზარზე, განაგრძოს სხვა ბიზნეს ინტერესები. აწარმოოს სხვადასხვა საქონლის serially მათ არ შეუძლიათ - არ დაუშვებს, ტექნოლოგიური შესაძლებლობები. საცალო გაყიდვების მათი საქონლის იღებს მა: მათ ყოველთვის არ შეუძლია სწრაფად შეავსოთ პროდუქტის ხარვეზები, ძალიან ცოტა წარმოება. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში მნიშვნელოვნად შემცირდა განაკვეთები. მაგრამ, ჩემი აზრით, არა ყველა საქონელი. დაეცა ფასი კარები რომ იყო შემოტანილი, მაგალითად, კანადიდან ან ბალტიისპირეთის ქვეყნებში. ახლა მათ დაიწყეს იყოს წარმოებული უკრაინა (მინიმუმ, შეაგროვოს ზუსტად). ირინა სქელი, დირექტორის მოადგილე გაყიდვების "Tekko-Plus" (იმპორტიორი ესპანური კარები): - ჩვენი საკუთარი საცალო ასორტიმენტი კარები უნდა შედგებოდეს მინიმუმ 10-12 მოდელები, რომელთაგან თითოეული წარმოდგენილია რამდენიმე ზომის. პოტენციური მყიდველი არ უნდა დაველოდოთ, სანამ კარი, ვინმე აწარმოოს. თუ მას სჭირდება p'ხუთი კარები, მაშინ მან უნდა მიიღოს, თქვენ ოცი გთხოვთ. იშოვე დღეს საპირისპირო მხარეს. ჩვენი საკუთარი მაღაზიები შეუძლია გაყიდოს მხოლოდ შეზღუდული რაოდენობის საქონლის, ამიტომ მისი კარი უნდა იყოს შესთავაზა სხვა ფირმები, რომელიც, თავის მხრივ, ამით მათ საკუთარი მაღაზიები. ამ შემთხვევაში კომპანია გთავაზობთ საქონლის მისი საკუთარი სახელი. ეკონომიკური ბაზარზე ასეთი საქონლის გაიყიდა უარესი, ხალხი იქ მას, არ წასულიყო. შედარებით, გასულ წელს გაიზარდა იყიდება კარები რეგიონებში. სამუშაო რეგიონალური საცალო მაღაზია არის პერსპექტივა.
წყარო: ბიზნეს.

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика