Tuesday, February 11, 2014

ვენეციური ბათქაში: art

ბრწყინავს, თამაში ფერები, ღრმა ნახაზი მარმარილოს... მთელი სპექტრი ელიტარული მოსაპირკეთებელი მასალები, ეს, ალბათ, ყველაზე დახვეწილი, ნამდვილად თურმე ნებისმიერი საცხოვრებელ სახლში თავადი. დღეს არსებობს მრავალი სხვადასხვა საიზოლაციო, რომელიც არის ე.წ. "ვენეციური ბათქაში". ისინი ყველანი? თუ როგორ უნდა განვასხვავოთ ტრადიციული მასალა, მისი ფორმულა თარიღდება თანამედროვე "ორადგილიანი"? რა არის ტექნოლოგია, მისი შექმნის?

ითვლება, რომ შემადგენლობის და ტექნიკის გამოყენების ვენეციური ბათქაში გამოიგონეს ძველ რომში. მარმარილოს იყო ერთ ერთი ყველაზე ხელმისაწვდომი სამშენებლო მასალები. ეს სამკერვალო და ჭრის, გაპრიალების, სახეხი. რა თქმა უნდა, ჰქონდა ბევრი ნარჩენების სახით მარმარილოს მტვერი. Ei'მე ვარ ის, ვინც პირველი ნაკრები შეურიეთ ფქვილი მარმარილოს, ცაცხვი, მცენარეული საღებავები და დააყენოს წონა, extruding, რამდენიმე ფენა კედელზე, ისტორია არ არის შემონახული. მაგრამ შეინარჩუნა შედეგი არის seamless წვრილი მარმარილოს.

გარდა ამისა, მარმარილოს მტვერი გამოიყენება ასევე წვრილად minced ქვები სხვა კეთილშობილი ჯიშები. ახალი გაფორმება მასალა მოზიდული არა მხოლოდ დეკორატიული, არამედ მისი ტექნოლოგიურობა. მთავრობამ ეს არ იყო ადვილი, მაგრამ მაინც უფრო ადვილია, ვიდრე ჩამოყალიბებაში, საპრიალებელი და გადაიტანეთ Kam'ქვის ბლოკები. გარდა ამისა, ზოგიერთი ზედაპირზე არ შეიძლება ამით მარმარილოს, და თხელი ფენის ბათქაში. და ბოლოს, მივხვდი, მასალა არის უკიდურესად მდგრადია ეფექტი ტემპერატურა და ტენიანობა. ალბათ, ეს ქონება ითამაშა არა უკანასკნელი როლი, რომ რამდენიმე ათასი წლის შემდეგ, რენესანსის მასალა მიიღო განსაკუთრებული აღიარება ვენეციაში.

ქალაქი, მდებარეობს 118 კუნძულები, აწუხებდა მაღალი ტენიანობა, ტემპერატურა იცვლება და gusty ქარი ზღვიდან. თუმცა, ფასადების დაფარული მინერალური ბათქაში, მრავალი წლის შენარჩუნებულია ორიგინალური გამოჩენა. რა არის აქ ლაპარაკი, inter'კარიერა?! წელს დოჟების სასახლეში, რომლის მშენებლობა დაიწყო მეცხრე საუკუნეში, მაინც ჩანს დეკორატიული ბათქაში. ეს უკვე დაკარგა თავისი ფერი, მაგრამ უკვე სრულიად დაცულია.

ადგილი, სადაც "ვარდების" ტექნოლოგიები, მისცა მას სახელი - stucco veneziano, რომ თარგმანი იტალიური ნიშნავს "ვენეციური ბათქაში".

შემადგენლობა

უძველესი ტექნოლოგია მიაღწია, ჩვენი დღის. უნდა განვასხვავოთ ტრადიციული, აუთენტური ვენეციური ბათქაში მისი სიმულაციები შეიძლება პირველ რიგში შემადგენლობა. პროპორციები სხვადასხვა, მაგრამ ძირითადი კომპონენტები, რომლებიც იგივე. პირველი, მტვერი - მარმარილო, გრანიტი, კვარცი, კირქვა, malachite, onyx და სხვა ძვირფასი სახის ქვის. ზოგჯერ იგივე ნარევი არსებობს დაჯგუფების რამდენიმე grind ქვები. ხარისხი სახეხი არის ყველაზე მნიშვნელოვანი მომენტი, რომელიც განსაზღვრავს დეკორატიული საფარი ხარისხი. მცირე მტვერი, თხელი, მსუბუქი იქნება ნახაზი. უფრო - უფრო ახლოს ფაქტურის თლილი ქვა. თანამედროვე აღჭურვილობა "შეიძლება" უნდა grind ქვის მოლეკულურ დონეზე, ისე მხატვრული შესაძლებლობები, მინერალური ბათქაში ნამდვილად დიდი. უფრო მეტიც, ეს არ უნდა იყოს დავიწყებული, რომ მასალა არ არის იმიტაცია, მაგრამ შექმნათ სრულფასოვანი მინერალური ზედაპირზე.

მეორე კომპონენტი - სავალდებულო ნივთიერება. ტრადიციული "ვენეციური ბათქაში" არის slaked კირი (კალციუმის ჰიდროქსიდი). თავისი საკონტაქტო Cam'ჟანა მტვერი იწყება პროცესი carbonization, რომელიც აწარმოებს სქელი ნაღების ნარევი, ფაქტობრივად, ბათქაში. მადლობა ცაცხვი საფარი იძენს ძალა და უნარი აღიქვას და მისცეს ტენიანობის გარეშე დაკარგვის ხარისხის, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გამოიყენოთ ბევრი ბრენდები "venechanos" გარე დამთავრებული. ყველაზე დახვეწილი რეცეპტები მოიცავს კონკრეტული ჭაობი ცაცხვი, ეს არის მოვლილი, უფრო მეტია, ვიდრე 20 წლის pits და მაშინ გამოიყენება, როგორც SV'soucage. თუმცა, ხშირად ცაცხვი ავსებს მცირე პროცენტული აკრილის ფისები ან სხვა პოლიმერული SV'შემკვრელის. ეს წყვეტები ტრადიცია, მაგრამ მნიშვნელოვნად ამარტივებს მუშაობის plasterer და იაფი გაშუქება.

კიდევ ერთი კომპონენტი ვენეციური ბათქაში - პიგმენტები. ახლა ვრცელდება, როგორც ორგანული და არაორგანული პიგმენტები. ყურადღებით დაფქული ბუნებრივი პიგმენტები ქვეშ ულტრაიისფერი სინათლის, არ იქცეს ყვითელი და არ omelet (არ გახდება "SKOLKOVO"). თუმცა, მაღალი ხარისხის სინთეტიკური საღებავები, ასევე საშინელი მზის და ბეჭდვის დროს არ არის მალე გავლენას ახდენს მათი "ხელმძღვანელი".

ზოგჯერ ზღვარის გამოჩენა სრულად-მინერალური ბათქაში საწყისი პროდუქტის მცირე პროცენტული სინთეზური შემავსებლის რთული. თუმცა, ექსპერტები აცხადებენ, რომ მხოლოდ ჭეშმარიტი ვენეციური ბათქაში შეიძლება გადაცემა ოპტიკური თვისებები გაპრიალებული მარმარილოს უნიკალური luster, ღრმად glow, თამაში არის ინტენსიური და დელიკატური hues, რომლის წინააღმდეგაც ჩნდება უცნაური'IDE ვენების. როგორც წესი, საფარი არის შესრულებული რამდენიმე ფერებში იგივე ფერი, მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლებელია შექმნა თითქმის ნებისმიერი ფერი - კონტრასტული ფერის, რგოლები, გეომეტრიული ნიმუშების, ეფექტი "ფრენის პეპელა"შესული patina ოქროს glamour, და სხვა.

საბოლოოდ, ბოლო ელემენტი არის ცვილის. ეს არის მიმართა თავზე დასრულდება საფარი ფენის გამოიყენება შიდა'Arah. ცვილის აქვს ორმაგი ფუნქცია. ერთის მხრივ, იგი იცავს თაბაშირის ჭუჭყისა და ტენიანობის დაცემა ზედაპირზე "Venetians", წყალი მხოლოდ შემოვიდა იგი. ასე რომ, Voskresinnya თაბაშირის შეიძლება იქნას გამოყენებული მაშინაც კი, სველი წერტილები და საცურაო აუზები. თუ წყლის იღებს დაუცველი სართულზე, დარჩება stain. მეორეს მხრივ, ცვილის იქცევა საკმარისი "აგრესიული": ის აღწევს, ფენების, მაგრამ ჯერ ეს კეთილშობილური მიზანი - რათა გაზარდოს ბრწყინვალების, სიღრმე და სიმდიდრით ფერი ბათქაში. ეს არის, თუმცა, უნდა გავიაზროთ: თქმით ტრადიციული ტექნოლოგია, luster მიიღწევა პირველ რიგში სახელმძღვანელო supressive. ცვილის მხოლოდ დახმარების. თუ იგი ასრულებს მთავარ როლს შექმნაში "განათება" სართული - სიმულაციური ტექნოლოგია. გარდა ამისა, ცვილის სხვადასხვა ბუნებრივი ფუტკრის და აკრილის. მეორე არ არის ისეთი გლუვი მოდის ზედაპირზე, არ მისცეს ასეთი ბრწყინვალების და წვნიანი ფერები, მიუხედავად იმისა, აქვს საუკეთესო ფიზიკურ-მექანიკური თვისებები. არსებობს ცვილის გამჭვირვალე და ფერი, და არა მხოლოდ პრიალა, მაგრამ მოსაწყენი.

სად ვრცელდება?

როგორც უკვე აღვნიშნეთ, არსებობს "Venetians" შიდა'მრეწველობა და უნივერსალური. ჩვენი კლიმატი არის უფრო მძიმე, ვიდრე იტალიური, ასე რომ, ფასადების revet მხოლოდ სპეციალური, ცაცხვი (რომელიც შედგება კალცინირებული) ნაერთების გარეშე ცვილის საფარი. მიუხედავად იმისა, რომ კირი არ არის "ეშინია" ყინვა, თოვლი, slanting წვიმა, მაგრამ მუდმივი კონტაქტი დაფარვის თოვლი ან წყლის გამოიწვევს გამოუსწორებელი დეფექტების (თოვლი, "ნაყარი" ქვედა ნაწილი ფასადი, ნაკადი, რომელიც მიედინება სახურავი პირდაპირ კედლის). შიგნით სახლში შეზღუდვა გამოყენების მასალა თითქმის არ არსებობს. გარდა იმ ადგილებში, სადაც პოტენციური მექანიკური ზემოქმედების შესახებ "ვენეციელი", თითქოს ძლიერი სურვილი, მას შეუძლია მიიღოს scratched და დაზიანებული იატაკი არ იქნება აღდგენილი.

დეკორატიული ბათქაში გამოიყენება ზედაპირის თითქმის ნებისმიერი მასალა, შეუძლია განახორციელოს დატვირთვა. არ არის რეკომენდირებული ქმნის მას ხეები'ხის კედლები, იმიტომ, რომ ხე "სუნთქვა", და inelastic თაბაშირის დაფარული ბზარები. ზოგიერთი კომპანია გთავაზობთ სპეციალურ ნიადაგებზე, რომელიც ავსებს pores ხის, მაგრამ ეს გადაწყვეტილება უკიდურეს შემთხვევაში: ჯერ კიდევ არ ღირს რისკის ძვირი მასალა. არ შეიძლება იყოს გამოყენებული ლითონის, რომელსაც აქვს დიდი ხაზოვანი გაფართოების კოეფიციენტი: ბზარები გარდაუვალია. სახსრების ზედაპირის სხვადასხვა კოეფიციენტი შთანთქმის ტენიანობის ასევე წარმოადგენს პოტენციური პრობლემა, როგორც მკვეთრი, თავის მხრივ, გამათბობლები მშრალი სხვადასხვა ინტენსივობით.

თავიდან აცილების მიზნით, ბზარები, თაბაშირის გამოიყენება მხოლოდ ყურადღებით მომზადებული ბაზა. პირველ რიგში, ზედაპირზე, ზოგადად რკინა ძალა რა თქმა ან ჯარიმა-mesh ბადეები, მაშინ მკურნალობას ელასტიური შემავსებელი. პატარა unevenness ძირითადი გამოჩნდება "სახე" სალბუნები, ასე რომ putty უნდა იდეალურად შეესაბამება. მაშინ, უმეტეს შემთხვევაში, ზედაპირზე არის დასაბუთებული, ღრმა შეღწევა პრემიერის (ზოგჯერ სხვადასხვა ფენებს). ეს უზრუნველყოფს გადაბმის (გადაბმის) თაბაშირის ადგილზე და იძლევა გარანტიას, რომ იგი არ დაეცემა off the wall. ისევე როგორც ზოგიერთი სხვა სვეტებში, სართული, ადგილზე შეიძლება მინერალური ან აკრილის ბაზა.

და ბოლოს, ბაზა უნდა იყოს, როგორც რბილი, შეიძლება, უბრალო და reabsorbiruetsa. შემდეგ იწყება ყველაზე მნიშვნელოვანი...

განაცხადის

მასალები თემაზე

ვენეციური ბათქაში: არქიტექტურული Belcanto
"ვენეციური" და სხვა
ეხლა რენესანსის ჩვენი დღის... ხელოვნება "ვენეციური"
ტრადიციული ვენეციური ბათქაში არ არის მხოლოდ კარგად ჩამოყალიბებული სტრუქტურა, არამედ კომპლექსური გამოყენების ტექნიკა. პირველი სართული შედგება რამდენიმე დახვეწილი translucent ფენებს. რაოდენობა მერყეობს 2-დან 10, მაგრამ უფრო ფენების, უფრო "დიზელის" ბათქაში. ეს ოპტიკური ეფექტი მიიღწევა სინათლის სხივები აისახება დამოკიდებულია კუთხე შემთხვევათა სხვადასხვა სიღრმე გაშუქება. ეს არის ღრმად დიზელის ქმნის შთაბეჭდილებას, გაპრიალებული მარმარილოს.

მეორეც, განაცხადის ტექნიკით სავალდებულო'ნიშნავს იმას, დაგლუვების (supressive) ყოველი ფენა სახელმძღვანელო trowel, float, poluterkom. უნდა ითქვას, რომ ეს პროცესი ძალიან შრომატევადი. თითოეული ფენის vyglazhivaetsya, სანამ ძალიან რბილი, გლუვი და პრიალა ზედაპირზე. მრავალ ფენას "..." მარმარილოს მტვერი SV'soucage და საღებავები უნდა შეკუმშოს სისქე დაახლოებით 1 მმ! ოსტატი ატარებენ მდე 50 წუთი მუშაობა მხოლოდ 1 კვ. მ ერთ ფენაზე. ძალისხმევა მიმართა, რომ ასეთი ინსტრუმენტი და wall street. გარდა ამისა, მეტ სიგლუვეს ფენა უნდა იყოს sandpaper მთელს ზედაპირზე.

არ plasterer გარეშე, სპეციალური უნარები. მაგალითად, თუ არსებობს "blurt" ძალიან ბევრი მასალა, როდესაც ეს ხელახლა ხატვის ზედაპირზე ამ ადგილას შეიძლება exfoliate.

და "ვენეციური ბათქაში" - თხელი მასალა, არ "patch", მისი არ არის სწორი.

თუმცა, აღსანიშნავია ფიზიკური ძალა, მოთმინება და უნარი არის შორს არ არის სრული ჩამონათვალი მოთხოვნები ოსტატი. Plasterer უნდა ჰქონდეს ნიჭი მხატვარი. ის ფაქტი, რომ საბოლოო ფიგურა შედგება გადახურვის პარალიზის შემდეგი ფენა ყველა წინა პირობა. ამიტომ, პარალიზის გამოიყენება asymmetrically და ინტერვალებით, მაგრამ, ამავე დროს, ოსტატი უნდა იყოს ნათელი, თუ რა იქნება საბოლოო ჯამში.

და ზოგიერთი ტექნიკის უნდა მიიღოს მხოლოდ პროფესიონალი მხატვრების. მაგალითად, კლასიკური ფრესკა მხატვრობა სველი მინერალური ბათქაში. ამ კედლის იქცევა ერთგვარი აკვარელი, ქაღალდი. გაათანაბრა ნაერთი გამოიყენება რამდენჯერმე ზედაპირზე იყო, ფხვიერი, შეუძლია აღიქვას საღებავი. თანხის მასალა, რომელიც უნდა იყოს ასახული, კედელზე, მკაცრად განსაზღვრული - 1, 5 კგ თუ თქვენ დააყენა ნაკლებად "ქაღალდის" არ აღიქვას. მას შემდეგ, რაც ამ სასწავლო, მხატვარი დაიწყო ხატვა. ფრესკა, არის შექმნილი არა ერთი ფენა, მაგრამ ბევრი. იცის, რა ფერის იგი მიიღებს შედეგად, მხატვარი მუშაობს კომპონენტები ამ ფერი; თანდათან, საწყისი მუქი ეს ქმნის კედელზე ხელოვნების. კომბინაცია საჩუქარი მხატვარი და თანამედროვე ტექნოლოგიები შეუძლია ოთახი, ნამდვილად ექსკლუზიური დიზაინი.

თუმცა, ზოგიერთი დეკორატიული ეფექტი ნაკლები ძალისხმევით. ასე რომ, პირველი ფენა შეიძლება დაფარული, ზოგან patterned თარგი და წაისვით უფრო მუქი ან ღია ფენის ბათქაში. გამოდის, კონტრასტული ნიმუშები. მიუხედავად იმისა, რომ ეფექტი ზედაპირზე, დაბზარული ქვეშ ბატონობის საუკუნის, არის მიღწეული ინტენსიური საშრობი სამშენებლო თმის საშრობები.

ვენეციური ბათქაში სპეციალური მოთხოვნები, სანამ'არიან არა მხოლოდ ოსტატები, მაგრამ მისი ინსტრუმენტი. Spatulas, grater და Trowel სავალდებულო'უნდა იყოს ყალბი, პოლირებული უჟანგავი ფოლადის. და ეს არ არის გაზვიადება. დროს ინტენსიური rubbing რეგულარული ფოლადი, თაბაშირის რჩება პატარა ლითონის ნაწილაკების: მათი ჩიპების მყარი მარცვალი ქვიშის მარმარილოს. იმის გამო, რომ ასეთი ნაწილაკების იქმნება ზედაპირზე ბინძური ბილიკები.

ტემპერატურა, რომლის დროსაც თქვენ შეგიძლიათ ვრცელდება სალბუნები, არის პროდიუსერი თითოეული სახის მასალა. როგორც წესი, განსაზღვრავს მერყეობს +5-დან +35 oC. სინამდვილეში, ძალიან თბილი და მშრალი ადგილი თაბაშირის მშრალი სწრაფად, რომელიც არ არის საუკეთესო გზა იმოქმედებს carbonization პროცესი.

კონსერვი არ საჭიროებს შენახვის ხარჯები. ეს unpretentious და გამძლე. თუმცა Voskresinnya ზედაპირზე უნდა იყოს გარეცხილი აბრაზიული ნივთიერებები. უკეთესი იქნება წაშლილია ოდნავ ნესტიანი sponge. და შენობაში მაღალი ტენიანობა ხელს არ უშლის ყველა 1 - 2 წლამდე განახლება ცვილის ფენა.

Ersatz-თაბაშირის

რამდენიმე სიტყვა შესახებ ტექნოლოგია სიმულაცია ვენეციური ბათქაში. "Podvezica" განსხვავდებიან შემადგენლობა და მეთოდი განაცხადი. ეს, როგორც წესი, საფარი აკრილის დისპერსიის საფუძველზე. მიუხედავად იმისა, რომ ხშირად ჩანს, როგორც მარმარილოს ცდილობენ ჩვეულებრივი დასრულების ხატავს, ქმნის პრიალა ზედაპირზე. "Podvezica" შეიძლება უფრო გამძლე, უფრო ყინვაგამძლე რეზისტენტული, ვიდრე თაბაშირის მინერალური ბაზა. ისინი ადვილად გარეცხილი სუფთა ჭუჭყიანი, ზომიერად გამძლეობით UV სინათლის. მათ მიმზიდველი გარეგნობა და ფართო სპექტრის ფერები. მათი განაცხადი არ საჭიროებს სხვადასხვა ფენებს და შრომის ინტენსიური დაგლუვების. და რაც ყველაზე მთავარია - ისინი იაფია.

მაგრამ ყურადღებით დავაკვირდებით მათ ყურადღებით. ხედავთ, ტიპიური მარმარილოს ბრწყინავს, ღრმად glow, თამაში სინათლის და ჩრდილების, გამჭვირვალეობის, რომლის მეშვეობითაც ჩნდება უცნაური'IDE ვენების? თქვენ შეისწავლით განლაგება? თქვენ ვგრძნობ, სუნთქვა ძველი, კეთილშობილი კლასიკური, ლამაზი რენესანსის? არა? შემდეგ დაამშვენებს კედლები ამ ვენეციური ბათქაში, და ეს ყველაფერი გამოვლინდება, რომ თქვენ.

ალექსანდრე Levenko

წყარო: www. elitdom. com

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика