მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
მათ უკან არ rust 2006-11-09 14:29:48
მისი თქმით, იმ გათვლით, ოპერატორები, უკრაინის ბაზარზე სამზარეულოს ნიჟარები, ბოლო 3-4 წლის განმავლობაში გაიზარდა, საშუალოდ 30% - ით წელიწადში. ამ შეიტანა გაიზარდა დონეზე ეფექტური მოთხოვნა, სტაბილური განაკვეთები იმპორტის გადასახდელების, ინტენსიური განვითარება შიდა წარმოების სამზარეულო ავეჯი. და თუ ადრე უკრაინაში, გაკეთდა, ძირითადად, sectioned სამზარეულო ავეჯის patch ნიჟარები, შარშან ან ორი უკვე ტენდენცია გადავიდეს წარმოების სამზარეულო ავეჯის დაპყრობა და გაჭრა ერთხელ. და მაინც, მთავარი ღონისძიება იყო 2002 გაჩენის იაფი პროდუქცია თურქული წარმოშობის, მოკლე დროში მოიგოს მნიშვნელოვანი საბაზრო წილი (იხ. 1 გვერდი 86). ოპერატორები მჯერა, რომ 2002 წელს გაიყიდა უკრაინაში არანაკლებ 500 ათასი სამზარეულოს ნიჟარები, რომელიც არანაკლებ 80% მიდის ბაზარზე საბაჟო წესების დარღვევა. გაითვალისწინეთ, სამზარეულოს ნიჟარები ექვემდებარება სავალდებულო''yazkoviy სერტიფიცირების (ბრძანებით MOH № 97 15. 03. 01 წელი ). დიდი რაოდენობით იაფი "შავი" პროდუქციის აძლევს საფუძველი, ვივარაუდოთ, რომ მნიშვნელოვანი ნაწილი ამ სასაქონლო მასის არ შეესაბამება სახელმწიფო სტანდარტებს. ასორტიმენტი სარეცხი განცხადებები მრავალი გზა: საწყისი მასალები დასრულების და დამთავრებული ზომები და დაყენების მეთოდები. იყიდება უჟანგავი ფოლადის ნიჟარებს. სხვადასხვა გზები დამუშავება უჟანგავი ფოლადის ფურცელი. არსებობს ჩანდა, გაპრიალებული და გაფორმებული. სტრუქტურა, მათი გაყიდვების თანდათან იცვლება. თუ ერთი ან ორი წელი წინ მოთხოვნა იყო და გაპრიალებული ჩანდა, სარეცხი, დღეს არის ტენდენცია გაზრდის გაყიდვების სჭირდება ერთად დეკორატიული ზედაპირზე. დასუფთავების "გრანიტი". ეს სარეცხი კომპოზიტური მასალა - გრანიტი ჩიპი და SV'associates აქვს მნიშვნელობა, - აკრილის და საღებავი. ზოგიერთი მწარმოებლები შეამციროს პროდუქტის ტიპი კვარცის ქვიშა. ეს გარეგნულად, მაგრამ ჩაძირვაში ხდება ნაკლებად ზემოქმედების მიმართ. ისე, რეალურად, ეს არის საკმაოდ საიმედო და გამძლე. თუმცა, გამყიდველები სჭირდება ხშირად იყენებენ ამ ინფორმაციის შექმნა უარყოფითი იმიჯი საქონლის კონკურენტი. პალიტრა ფერები და shades "გრანიტი" ნიჟარები ძალიან ფართო, და იგი იძლევა საშუალებას, რომ განახორციელონ სხვადასხვა სტილისტური გადაწყვეტილებები სამზარეულოს დიზაინი. დღეს მთავარი გამყიდველები "გრანიტი" სარეცხი - სამზარეულო სტუდია. გზით დაყენების სამზარეულოს ნიჟარები იყოფა ოვერჰედის, საკეტები, "ზემოდან" და ე.წ. დაჭრილი-სარეცხი ფლეში. მისი თქმით, ოპერატორები, უკრაინის ბაზარზე სამზარეულო ჩაძირვაში უნიკალური და განსხვავებული ევროპული, პირველ რიგში, ფართო სპექტრი. კომპანიები არა მარტო საერთაშორისო ბრენდების და ადგილობრივი ბრენდები. მისი თქმით, ოპერატორები, შიდა ბაზარზე წარმოადგენს დაახლოებით 300 ორიგინალური მოდელები, სპექტრი, სულ მცირე, ორჯერ, მაგრამ მნიშვნელოვანი ნაწილი - ვარიაცია მოდელი დირექტორია კანონმდებლებს "სარეცხი" მოდის. მაგალითად, თურქი მწარმოებლები გაიაროს ძალიან მარტივი გზა - ასლი გაშვებული კონკურენტები, ძირითადად დასავლეთ. და იმის დასამტკიცებლად სასამართლოში იმ ფაქტს, პლაგიატში თითქმის შეუძლებელია. ძირითადად მოთხოვნა ჭრის-სარეცხი სიგანე 80 სმ ბოლო წლებში არ ყოფილა ტენდენცია ზრდის მოთხოვნა მრგვალი სარეცხი სიღრმე 18 სმ (სიღრმე მერყეობს 15-დან 18 სმ). მოვიდეს მოდის კუთხეში მოდელი, როგორც ბინების ახალი განლაგება კომუნიკაციების მონტაჟი სჭირდება მდებარეობს, როგორც წესი, კუთხეში, სამზარეულო. გაყიდვების ყველა ძირითად ევროპულ მწარმოებლები სამზარეულოს ნიჟარები უკრაინაში არსებობს ოფიციალური დილერები. წარმომადგენლობითი ოფისი გაიხსნა მხოლოდ კომპანიის Franke (გერმანია). სამზარეულოს ნიჟარები ამ TM უახლოვდება უკრაინის ბაზარზე საწყობები ვარშავაში და გერმანია. დღეს უკრაინაში არის წარმოდგენილი სავაჭრო ნიშნები ტექნიკური, Dominox (გერმანია), Regi-nox (ჰოლანდია), Schock, Blanko (ორივე - გერმანია), Elleci (იტალია). TM Pyramis (საბერძნეთი) არის წარმოდგენილი უკრაინის ბაზარზე, რადგან shuttles, რომლის მიწოდება საქონლის საწყობების პოლონეთში. შემდეგ მცირე შესვენება კიდევ ერთხელ გააქტიურდა TM Alveus (სლოვენია). რაოდენობა მომწოდებლები თურქული ნიჟარები არ ითვლიან არც ერთი გამოკითხული ოპერატორები. ყველაზე ცნობილი უკრაინაში თურქული პროდუქცია TM "კულტურები" და "Knox". ოპერატორები აღიარებს, რომ არსებული სისტემის ხელშეწყობა სამზარეულოს ნიჟარები ძალიან შორს სრულყოფა. მთავარი პრობლემა არის ნაკლებობა ნათელი ორმხრივი ვალდებულებების'ვალდებულებებს შორის პროდიუსერები, ოფიციალური დისტრიბუტორები და subdealers. კანონი ხელშეწყობა სავაჭრო ნიშნების კონკრეტული რეგიონი, იშვიათი გამონაკლისი, კომპანიებს არ დაფიქსირდა. ეს გარემოება ძალიან ასაცილებლად იმპორტიორთა ჩაატაროს ერთიანი საფასო პოლიტიკა, მონიტორინგი უკანონო არხების მიწოდება, რათა გაუმკლავდეთ გადაყრა, გაყიდვების პროგნოზირება. უარყოფითი გავლენა განვითარების ბაზარზე სჭირდება უზრუნველყოფს გადაყრა თურქული და ევროპული ადგილობრივი მწარმოებლები. მიუხედავად იმისა, რომ უკრაინულ ბაზარზე სამზარეულო ჩაძირვაში ითვლის. ეს დასტურდება ნომერი თავის მოთამაშეებს. არსებობს ბევრი უფრო მეტი, ვიდრე ის მოითხოვდა მიერ ბაზარზე, ასე რომ კონკურენცია საკმაოდ მკაცრი. აქ არის ერთ-ერთი მაგალითი. სავალდებულო'სავალდებულო პირობით, წარმატებით იყიდება ძვირადღირებული საქონელი ოპერატორები აზრით, უნდა შევინარჩუნოთ არსებითი და ინვენტარით. ეს იმიტომ, სამზარეულო სტუდია მუშაობს თავისი კლიენტების მეშვეობით კატალოგებს. კლიენტის არჩევანი ხშირ შემთხვევაში არაპროგნოზირებადი, რომ ანგარიშები ბანკირი, აქვს სხვადასხვა ტიპის და მოდელის პროდუქტების ფართო სპექტრს ფერები. მაგრამ მაღალი ინვენტარით არის "გაყინვას" სამუშაო კაპიტალი. და თუ მენეჯერი სამზარეულო სტუდია მიმწოდებლის სუსტი ფინანსური შესაძლებლობები, რომ კლიენტს უნდა დაველოდოთ აღსრულების მიზნით, ორი კვირის განმავლობაში, ერთი თვის, რომელიც ყოველთვის არ არის მისაღები გახდა. ამიტომ, პროცესი კონსოლიდაცია იმპორტიორთა გარდაუვალი, და, შესაბამისად ოპერატორები, უკვე დაწყებულია. არ გაუძლოს კონკურენციას, სუსტი ფინანსური იმპორტიორთა თანდათანობით მოძრავი შევიდა კატეგორიაში საბითუმო მყიდველებს პროდუქციის ძლიერი ფირმები. გაყიდვების ხელშეწყობა არის ყველაზე ეფექტური რეკლამა საშუალო გამყიდველები სჭირდება მიიჩნევენ, სრული ფერი კატალოგები, ასევე ყოფნა სარეკლამო მასალების რაოდენობა იყიდება. მოსაზრებები ოპერატორები on მიტინგზე დგას ავეჯის მაღაზიები იყო დაყოფილი. მცირე ფირმების ეს გზა მოზიდვა მომხმარებელს, როგორც ჩანს, ძალიან ძვირი, დიდი - ეფექტური. წარმატებული მეთოდი გაყიდვების ხელშეწყობა, რომლებიც აქციების დროს, რომელიც მყიდველს შეუძლია მიიღოს როგორც საჩუქარი მიქსერის ან აქსესუარი, სარეცხი. თუმცა, დილერები, ასეთი საქმიანობის მონაწილეობის გარეშე მწარმოებელი. პროგნოზი ამ წლის ოპერატორები პროგნოზით ზრდა ბაზარზე სამზარეულო ჩაძირვაში არანაკლებ 15-20% - ს და დავდგეთ'ეს არის დაკავშირებულია, პირველ რიგში, ერთად გაიზრდება კაციანი მწარმოებლები სამზარეულო ავეჯი. შემცირებული გაყიდვების ანგარიშფაქტურების ნიჟარები, შესაძლოა'mortise სარეცხი შიდა პროდუქტის ზრდა იყიდება სჭირდება დამზადებული კომპოზიციური მასალები. როგორც აგება ბაზრის წილი იურიდიული იმპორტი გაიზრდება. სპექტრი იქნება გაფართოების გამო გამოჩენა ახალი ბრენდები. ზოგიერთი ოპერატორები მჯერა, რომ დღეს უკრაინის არის მხოლოდ აქტიური დაზვერვა და გენერალური ბრძოლა ბაზარზე სამზარეულოს ნიჟარები, რომლებიც ჯერ კიდევ წინ აქვს. არ არის გამორიცხული, ჩამოსვლის უკრაინაში ევროპის მწარმოებლები (როგორც პოლონეთში). ცხრილი 1 სავარაუდო საცალო ფასი სჭირდება დამზადებული კომპოზიციური მასალები * კლასი სარეცხი ფასი, $ "Elite" 400-1200 "საშუალო" 300-400 "ეკონომიკის" 150-300 მაგიდა 2 სავარაუდო საცალო ფასები უჟანგავი ფოლადის ნიჟარებს * კლასი სარეცხი ფასი, $ "Elite" 320-1100 "საშუალო" 100-320 "ეკონომიკის" 30-100 მასობრივი მოთხოვნა 15-30 * სავარაუდო ოპერატორები რეფერენტი ამბობს ოლეგ Rimsha (30), დირექტორის წარმომადგენელი ოფისში, კომპანია";Franke უკრაინა", კიევი; წარმოების უჟანგავი ფოლადის ნიჟარებს და კომპოზიციური მასალები; 5 ადამიანი ) შესახებ შოუ ზოგადად, მიმოხილვა ნამდვილად ასახავს არსებული ვითარების შესახებ, უკრაინის ბაზარზე მომენტში. თუმცა, ეს იქნება საინტერესო უნდა შევხედოთ ბაზრის თვალში საცალო (სამზარეულო-სტუდია), ავეჯის მწარმოებლები და რაოდენობის პოტენციურ მომხმარებელს. ეს არის სასარგებლო იცოდეს, რომ საბოლოო ჯამში, გავლენა იქონიოს შერჩევა სარეცხი სამომხმარებლო (ბრენდის, წარმოშობის ქვეყანაში, კონფიგურაცია, სიღრმე გაწმენდა და ა.შ.). კითხვა "შავი" იმპორტი ნამდვილად გავლენა მოახდინოს ბაზარზე და, მე ვფიქრობ, გაძლიერება კონტროლი სახელმწიფოს მიერ საბოლოოდ გამოიწვევს გაუმჯობესებული ხარისხის პროდუქტები გააცნო on შიდა ბაზარზე. ორგანიზაციას გაყიდვების საწყის ეტაპზე, საბაჟო კავშირში უკრაინის ბაზარზე, ჩვენ არ ზღუდავს რაოდენობა დილერები, რაც ყველას უფლება იმპორტი ჩვენი პროდუქცია. დღეს ერთი ამოცანების ოფისი მდებარეობს ორგანიზება ურთიერთობები დილერები და შექმნა თანმიმდევრული სისტემა ეფექტური გაყიდვები. გაყიდვების სტრუქტურა შეშფოთებას იწვევს მთელს მსოფლიოში არის აგებული რეგიონული პრინციპი. უკრაინა არ არის გამონაკლისი. პირობითად ჩვენ იყოფა ოთხ რეგიონში: ცენტრალურ, დასავლეთი, აღმოსავლეთ, სამხრეთ. თითოეულ რეგიონში ზედამხედველობას ახორციელებს მენეჯერი, რომელიც აშენებს ურთიერთობები რეგიონალური დილერები და ეკისრება სრული პასუხისმგებლობა გაყიდვების თავის რეგიონში. ასეთი გაყიდვების სტრუქტურა, ჩვენი აზრით, უფრო კონტროლირებადი. მაგალითად, ბანკირი, რომ აქვს საკუთარი საცალო ქსელი თურქეთი, გაყიდვის ფასი საქონლის შეიძლება იყოს უფრო მეტი, ვიდრე ტანსაცმელი. დილერები სამზარეულო სტუდიაში და მწარმოებლები სამზარეულოს ავეჯი, პირობები ძვირადღირებული სამზარეულო სამზარეულო-ლაბორატორია შეიძლება იყოს უკეთესი, ვიდრე გაყიდვის იაფი პროდუქცია. ამგვარად, ჩვენ შეგვიძლია სტიმულირება მისი დილერები მიიღოს გარკვეული პასუხისმგებლობა მიმართულებით, სადაც ისინი განვითარება სადისტრიბუციო. ექსპერტები აცხადებენ, ალან Kolesnik (30), ხელმძღვანელი ბიუროს მარკეტინგი შპს PTP "Zaporozhstal-ინვესტირებას Torgprom" (გ Zaporozhye; განხორციელების სამზარეულოს ნიჟარები; 1998 ; 5 ადამიანი ) შესახებ ტენდენციები საბაზრო წილი ზომის ნიჟარები ზოგადი სტრუქტურა გაყიდვების შემცირებას ცოტა ხნის წინ. ეს სტენდი', რომლებიც დაკავშირებულია თანამედროვე ტენდენციები სამშენებლო და დიზაინის სამზარეულოები. არსებობს ტენდენცია გაზრდის წარმოების სამზარეულოთი ერთად ლიდერობს, რომელიც მოიცავს გამოყენება ჭრის-ნიჟარები. თუმცა, სამზარეულო worktops შეიძლება ჯერ კიდევ არ შეუძლია მნიშვნელოვანი ნაწილი უკრაინის მოსახლეობის, ასე რომ, ჩვენ ფოკუსირება მყიდველებს ბიუჯეტის ზომის ნიჟარები. ამავე დროს ქარხანა მუშაობს, დღეს, დიზაინი mortise სჭირდება. ფასი ჯგუფური 70 UAH. UAH 90 UAH. - საბითუმო ფასი სარეცხი - სიტუაცია არის მწვავე. ერთად გამოჩენა უკრაინის ბაზარზე ნიჟარები, თურქული წარმოების, კონკურენცია გაძლიერდა. თურქული სარეცხი შედარებით სამომხმარებლო მახასიათებლები იაფი შიდა. თუმცა, ჩვენი გათვლებით, მიიღონ ასეთი ფასი გარეშე, არღვევს საბაჟო იმპორტის წესების არარეალურია. გაყიდვების ჩვენი კომპანია არ შემცირდა, მაგრამ იმის გათვალისწინებით, რომ ბაზარზე გაიზარდა, წილი შიდა სჭირდება საერთო გაყიდვების მოცულობა მცირდება. ალექსანდრე Khristenko (34), დირექტორი, "TDT" (გ კიევში; ოფიციალური დისტრიბუტორი TM ფოლდერი Kuchentechnik GmbH უკრაინაში; იმპორტი, საცალო და საბითუმო გაყიდვების სამზარეულოს ნიჟარები; 1998 ; 11 ადამიანი ) სპექტრი - სპექტრი გამყიდველი სამზარეულოს ნიჟარები დღეს უნდა იყოს, როგორც ფართო, როგორც შესაძლებელია. მყიდველი არის ძალიან finicky და, თუ იმპორტიორი არის მცირე შერჩევა, პროდუქციის, ჩვენ, სავარაუდოდ, კარგავენ wholesalers, რომ შეუძლია კონკურენტი. ეს Zobov'ავალდებულებს იმპორტიორი ყოველწლიურად ასორტიმენტის გაფართოებას და მიიღოს ეს როტაცია. მაგალითად, ჩვენი კომპანია მხოლოდ ბოლო ერთი წლის მანძილზე გაიზარდა პროდუქციის ასორტიმენტი დაახლოებით 15%. ამავე დროს, ჩვენ არ შეწყვიტა იმპორტი სუსტი და უიმედო სასაქონლო პოზიცია. მაგალითად, უარი საწყისი გაყიდვების ანგარიშფაქტურების ნიჟარები, "ნელი" მოდელები დიდი ზომის. მარხვის შიდა ბაზარზე დიდი რაოდენობით უხარისხო საქონლის თურქული წარმოების ძალიან დაბალი ფასები გაართულებს ხელშეწყობა უფრო ძვირადღირებული, მაღალი ხარისხის პროდუქცია. სპექტრი სჭირდება იზრდება ყოველ წელს, და ყიდის მათ ხდება სულ უფრო და უფრო რთული. ვლადიმერ Vinkovsky (33), უფროსი მენეჯერი "101 სარეცხი" ავეჯი შოუ "Ares" (გ კიევში; საცალო და საბითუმო ვაჭრობის შესახებ სპეციფიკა საცალო ვაჭრობის სამზარეულოს ნიჟარები - ნიჟარა - საქონლის, არამედ bulky, და მიიღოს ფართო ექსპოზიცია ასორტიმენტი ნიმუშები, სავაჭრო დარბაზი, სამზარეულო სალონი ან მაღაზია არ არის იაფი სიამოვნება. დიდი ნაწილი ავეჯის სალონები ურჩევნია რამდენიმე დემონსტრაცია ნიმუშები, და სხვა პროდუქციას ყიდის დირექტორია. ჩემი აზრით, ეს ამცირებს ეფექტურობა გაყიდვების. In ავეჯი შოურუმი, რომელიც გამოფენილი ფართო სპექტრს მოდელები, "live" პროდუქტის ნიმუშები, მნიშვნელოვნად გაიზარდა შესაძლებლობები მუშაობა კლიენტების, იზრდება სანდოობის პროდუქცია შესთავაზა. შედეგად, ასეთი სილამაზე შეიძლება განხორციელდეს უფრო მეტი პროდუქტი მიიღოს სასურველი, საწყისი ფასი მიმწოდებელი. ასორტიმენტი სამზარეულო ჩაძირვაში მუდმივად ფართოვდება, და წარმატებული მარკეტინგული მოითხოვს ღრმა ცოდნა ბაზრის მუდმივი ანალიზი ტენდენციები მოთხოვნა, პროფესიული შერჩევა საუკეთესო მოდელები და მნიშვნელოვანი ინვესტიციები ორგანიზაციის ვაჭრობისა და სასაქონლო მარაგები. გარეშე დაცვით, ამ პირობებში წარმატების მიღწევა ბაზარზე სჭირდება შეუძლებელია. ტატიანა Strokovsky (26), ბრენდ-მენეჯერი და ფირმა " ამირ", კიევი; საბითუმო სამზარეულოს ნიჟარები TM Elleci (იტალია)პერსპექტივა გაყიდვების რეგიონებში, მიუხედავად იმისა, რომ მსყიდველობითი მოსახლეობის გამომდინარე, ბოლო წლებში არ ყოფილა მზარდი მოთხოვნა მაღალი ხარისხის სარეცხი კომპოზიტური მასალები და რეგიონებში. გაყიდვების ხარკოვის, დონეცკის, Dnipropetrovsk თითქმის იგივე დონის გაყიდვების კიევში. მე ვფიქრობ, რომ თქვენ არ უნდა იგნორირება პატარა ქალაქებში. ჩვენ მიგვაჩნია, რომ უკრაინის რეგიონებში, როგორც ძალიან მიმზიდველი ბაზარი. On სტიმულირების გაყიდვების ყველაზე ეფექტურად შეუწყოს საუკეთესო გამყიდველები სამზარეულო სტუდიაში. ადგილებში იყიდება, რა თქმა უნდა, ამის გაკეთება არ შეუძლიათ გარეშე სარეკლამო პროდუქცია. მაგრამ, უმჯობესია, არ არის იაფი ბუკლეტები და დეტალური სრულ ფერი კატალოგები და ნიმუშები მასალები, სარეცხი. ეს გამორიცხავს, რომ უნდა შევინარჩუნოთ სალონები bulky ჩვენება დგას. ჩემი აზრით, დგას გზებისა და არაეფექტური. ისინი არ შეუძლია სათანადოდ წარადგინოს საქონელი, როგორც ნიჟარა, სამზარეულოში ძალიან განსხვავებული, ვიდრე მიტინგზე დგანან. ევგენი პოპოვი (31), რეგიონალური მენეჯერი შპს "Deante-უკრაინის" - ს ექსკლუზიური წარმომადგენელი TM Dominox (, Khmelnytsky; იმპორტი, საბითუმო) მდგომარეობა ბაზარზე - ცოტა ხნის წინ ბაზარზე სამზარეულო ჩაძირვაში აქვს ტენდენცია შემცირება რაოდენობის იმპორტიორებს პროდუქციის ცნობილი სასაქონლო ნიშნები. ეს არის იმის გამო, რომ კონსოლიდაცია რაოდენობის ყველაზე ძლიერი ოპერატორები. პატარა იმპორტიორებს ან დაიწყოს მუშაობა, როგორც საბითუმო, უფრო დიდი ფირმები, ხოლო მიღების არანაკლებ ხელსაყრელი პირობები, ან შეცვლა, იყიდება საქონლის "ეკონომ კლასი". ჩემი აზრით, ეს არის დადებითი ტენდენცია, მას შემდეგ, რაც შეამცირებს რაოდენობა, იმპორტიორთა აუმჯობესებს კონტროლი ნაკადის საქონელი. დანაბარები - მიუხედავად იმისა, რომ ძირითად მოცულობის გაყიდვების დღეს გთავაზობთ გაპრიალებული სარეცხი მოთხოვნა გაფორმებული და "გრანიტი" მუდმივად იზრდება. ზოგადად, ტენდენცია არის მზარდი მოთხოვნა ძვირადღირებული დასუფთავების, მათ შორის, სარეცხი კომპლექტი აქსესუარები, რომლებიც ადასტურებენ, რათა მწარმოებლები სამზარეულო ავეჯი. ზოგიერთი სალონები კი სთხოვა, რათა მოამზადოს წინადადებები ყველა-უჟანგავი ფოლადი (გზის რკინის countertop ერთად ჩაძირვაში. - Auth. ). წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment