Friday, May 30, 2014

კულტურული ფენის 2006-11-09 11:10:40

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








კულტურული ფენის
2006-11-09 11:10:40

მრგვალი მაგიდის ქვეშ მჭერმეტყველი სახელწოდებით "კულტურული ფენა", განაგრძო სახით დისკუსია თემაზე აღქმა არქიტექტურა და შიდა'jer, როგორც ხელოვნების და კულტურის, მოიტანა კონსტანტინე Bondarenko. მონაწილეობის დისკუსია და დებატები თვისებები, არქიტექტურის და კულტურის ზოგადი მიიღო: დიმიტრი Kharitonov, სატელევიზიო პროდიუსერი; ირინას Danylevska, მთავარი რედაქტორი, ჟურნალ "L * Officcel"; კონსტანტინე Bondarenko, პროფესორი და არქიტექტორი; ელენა Oleynik, მთავარი რედაქტორი, ჟურნალ "არქიტექტურა და პრესტიჟი"; ვადიმ Zhezherin, დამსახურებული არქიტექტორი უკრაინის და საქართველოს პარლამენტის თავმჯდომარე კონკურსის ჟიურის; იური Makarov, ჟურნალისტი და წამყვანი. დიმიტრი Kharitonov: - inter'er, არქიტექტურა - ეს არის რაღაც, რომელიც გარს us პრაქტიკულად 24 საათის განმავლობაში. Inter'jer ბინები, სახლები, კაფეები, მანქანები, საბოლოო ჯამში, დამოკიდებულია იმაზე, თუ ჩვენ გვინდა, რომ ვიყოთ იქ თუ არა, მე მინდა, იქ რაც შეიძლება სწრაფად გაქცევის ან დაითხოვოს და არ დატოვებს მას. სახეს, რომელიც საოცრად პოპულარული იყო, გადაცემა "საბინაო საკითხი". ოცნება თითოეულ არხზე, რათა საინტერესო პროგრამის შესახებ მშენებლობა, არქიტექტურა, დიზაინი, მაგრამ მე გავარკვიე, რომ ეს არის ძალიან რთული. მას შემდეგ, რაც ყველა ჩვენი უბედურება ისაა, 80 წლის საქართველოს საბჭოთა ხელისუფლებას და ყველა, როგორც ერთი, და ყველა ინტერ'კარიერა მსგავსი, როგორც ერთი. გახსოვთ ფილმი "ბედის ირონია" არის საკმაოდ მწარე დასაწყისში, მაშინ, როდესაც ყველა სახლები და მსგავსი ინტერ'კარიერა მსგავსი, და კაბინეტები მსგავსი, და საკიდები ერთი ქურთუკი მსგავსი. და მე ვფიქრობ, რომ უფრო მეტი ადამიანი, ვინც გაბედავს, რომ არ იყოს სხვების მსგავსად მისი მუშაობა - მით უკეთესი ჩვენთვის. ირინას Danylevska: " ჩვენ ვცხოვრობთ სამყაროში, სადაც ყველაფერი იცვლება და ესთეტიურად და სოციალურად და ფინანსურად. მასალა რამ და ბიზნეს ძალა გვაძლევს ცვლილება. მოსმენის ლექციის კონსტანტინე, ვფიქრობდი, როგორც თქვენ სამწუხაროა, რომ ღარიბი და როგორ ცუდი რთული. მინდა, რომ შევქმნათ საუკუნეების განმავლობაში, და ყველა დროში მოსმენა, მოდის ახალი whims. დიზაინერები ამ მხრივ უფრო ადვილია. მინდა გკითხოთ რამდენიმე კითხვა. ერთის მხრივ, თითქოს მუდმივად'საინფორმაციო ტექნოლოგიების, ახალი მოვლენები, და უნდა შეიცვალოს? ეს არის იმის გამო,'არსებობს უფრო და უფრო მეტი თანხა, და ყოველ ჯერზე თქვენ უნდა დაარწმუნოს თავის კლიენტებს და პარტნიორებს, რომ inter'Yeri ყველა საჭირო განახლება. მეორეს მხრივ, როგორ აღელვებს ის ფაქტი, რომ არქიტექტურა არის რაღაც, უფრო მარადიული, ვიდრე ტანსაცმელი, და არის შექმნილი დროით? კონსტანტინე Bondarenko: - არქიტექტურა - ეს არის მარადიული რამ. როგორც წესი, ჩვენ, დიზაინერები, ჩართული საზოგადოებრივ ინტერ'nave. ეს არის ნათელი - ნებისმიერი საჯარო ინტერ'jer: რესტორანი, კლუბი ან რამე კიდევ სამი წლის აუცილებელია ან რადიკალურად შეცვლის ან... აქ და იქ "ან". გამოცდილება ხარკოვის არქიტექტურა: არსებობს დიდი დაწესებულების, ეს ეწოდება "ოსკარზე". ვინც მხოლოდ ხარკოვის არქიტექტორები და დიზაინერები, მისი არ აშენდა. ყოველ წელს, თვეში აგვისტოს, რესტორანი არის დახურული, ერთი თვის, და ზოგიერთი დიზაინერების დამუშავებული, ერთი ან ორი ცალი. იგი აგებული გზა მე მიყვარს ფრაგმენტული. ეს არ არის SV'asne მთელი სივრცე, ამ ბრენდის ჭრელი კოლექცია ინდივიდუალური ელემენტები. ადვილი წარმოსადგენია, თუ დროს გამოფენა სპორტულ არენაზე მოიმატებს ტრიბუნიდან და გამოიყურება ქვემოთ. ასე რომ, პირველი, ჩვენ გვსურს შესახებ,'ობიექტის ექვემდებარება ყველა ცვლილება: ის ცხოვრობს ნამდვილად არიან. და აქ ჩნდება კითხვა, ჩვენი შიდა ეთიკის, თუ როგორ ეხება მუშაობა მათი წინამორბედები. გულგრილი ჩამოართვა ყველაფერი კედელზე ან არ ითამაშა, მათ კითხვა პროფესიული ეთიკა. ასეთი ნაბიჯი არსებობს და ბინა. არასოდეს იყო ისეთი, რომ დღეს მფლობელი, და ხშირად დიასახლისი, გადასცა გასაღებები, მივიდა, ორი თვე და ყველაფერი თავის ადგილზე. რეალურად ყველაფერი'ობიექტების ცხოვრობენ ჩვენთან ერთად. ჩვენ უნდა მკურნალობა, მშვიდად. ჩვენი სამუშაო, როგორც ერთჯერადი ჭურჭელი, დიზაინი, სამი წლის განმავლობაში. აი, როგორ სამი წლის განმავლობაში "Fad". მომავალ წელს იქნება სამი წლის ყველა დროს ყველა მცენარე, რაც უნდა დაარღვიოს და რაღაც სრულიად ახალი. ვადიმ Zhezherin: - არსი ხელოვნების, ალბათ, ილუზია, რომ შესაძლებელია რაღაც. შევხედოთ რაღაც უცნაური სახლი ქალაქში, და გამოგონება რაღაც, არც კი სავალდებულო'აუცილებლად დგანან'დაკავშირებულია არქიტექტურული ფორმები. ეს პროფესიონალიზმის ამუშავება ზოგიერთი ფორმა. ყველა ეს, ფაქტობრივად, იწყება. და ყველაზე საინტერესო ის არის, როდესაც სკრიპტი საინტერესო და დაიწყოს უნდა ითამაშოს, ეს მაშინ, როდესაც, რეალურად, და აღმოჩნდება, არქიტექტურა რაღაც. ჩვენ გარკვეული დრო მისაღებად გამოიყენება პროექტი, მაგრამ მერე, უცებ ვინმე მოდის: "თქვენ იცით, ეს ის არის, რაღაც მსგავსი". Op-PA! ეს არის ძალიან საინტერესო წერტილი, ეს არის შინაგანი შემოქმედებითი იმპულსი. ალბათ, inter'Yeri ეს არის მნიშვნელოვანი. ასე რომ, მე ყოველთვის ვამბობ: "თუ თქვენ მხოლოდ ფორმალურად მიუახლოვდა გადაწყვეტილება ამოცანების ინტერ'Yeri, დიზაინი კომპლექსი ქალაქის ცენტრში ან პერიფერია, ფიქრობთ, რომ თქვენს ცხოვრებაში. და არა მხოლოდ საკუთარ თავს. ვფიქრობ, თუ როგორ ეს ყველაფერი აქვს დაიძაბება. შენობაში ადამიანები ცხოვრობენ, და მათ სურთ, ისარგებლოს იგი. ისინი უნდა დასვენება, გასეირნება ღამის " ყველა მათი ცხოვრება, ისინი შეიძლება რაღაც to გადახვევა მეშვეობით იქმნებოდა შთაბეჭდილება, ჩვენი საქმიანობა. კონსტანტინე Bondarenko: - თეზისი, რომელიც მე არ კატეგორიულად არ ვეთანხმები, პირველ რიგში, ეხება მოდერნისტული კულტურის. ავტორი ფორმის ხედვა, ავტორი, რა თქმა უნდა, ზოგიერთი პირველადი გპირდებით, იქნება ეს როკ-ახალი მსოფლიო ან რამე. მაგრამ რა რომ? იგი მიხვდება ან არ მესმის? თუ გესმით კარგად. და თუ თქვენ არ ესმის, ძალიან, არ არის არაფერი არასწორი, რადგან ეს არის მსოფლიოს ავტორი. ასე რომ, ჩემთვის, შორს იყოს იგი თავდაპირველად. ადამიანი ყოველთვის უნდა მუშაობა, რომ რაღაც თავს ნათელი, ნაცნობი და მიღებული. რატომ, მაგალითად, ჩვენ ზოგჯერ ეხება უკრაინის კულტურის, ან ელემენტების უკრაინის კულტურის? უნდა'იყოს პუნქტის, რომ ადამიანი არის დაინტერესებული, უნდა იყოს ნათელი, ე.ი. პირველი ნაბიჯი - რატომ უნდა დაიწყოს. თუმცა არა სავალდებულო,'დარწმუნებული უნდა იყოს, ეს იქნება ემთხვევა კონცეფციის ავტორი. უფრო მეტიც, კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, რომ რაც უფრო მეტ კითხვას, მდიდარი და მდიდარი on'CT. ჩვენი მუშაობის, მაყურებელს უნდა დაინახოს რაღაც, გასაგებია, რომ მას და შემდეგ დატოვეს ჯაჭვი. ვადიმ Zhezherin: " მართლაც, თითოეული ნაჭერი, ხედავთ რაიმე, თუ ეს მართლა კარგი ფაქტია. მაგრამ ეს რაღაც უფრო ღრმა, ცოტა როკი, პატარა თესლი, რომ თქვენ იძულებული სადღაც დასაწყისში, ეს არის ძალიან რთული დაჭერა შუბლი. მაშინ წარმოიქმნება, ცნებები, განვითარებადი ტკივილი-ვინ თემები და'არის ბევრი ტერიტორიები, რომ ხალხი უნდა ნახოთ. მაგრამ, როცა ერთ-ერთი ხედავს ამ პატარა თესლი, საიდანაც ყველაფერი დაიწყო, რომ უცნაურია. უკვე თქვენ ზოგჯერ მიიღოს დაშორებით ეს ყველა შემდგომი და შემდგომი, მაგრამ მაინც იჯდა პატარა ნაპერწკალი, რომ დაიწყო ეს ყველაფერი. და უცებ ვინმე ხედავს მას. ეს არის ძალიან ლამაზი. მე არ ვგულისხმობ, რომ ვთქვა, რომ თქვენ სულელური, და ვერ ვხედავ. პირიქით-იქნებ მე ვარ, სულელური, და არ შეატყობინეს, რომ არის, ვერ შეძლო გადმოეცა. ეს არის სირცხვილი და სირცხვილია. ეს ასევე მნიშვნელოვანია. კონსტანტინე Bondarenko: - ნაშრომი! - არქიტექტორი, დიზაინერი, ზოგადად პრინციპი, არ მხატვარი. იყიდება მხატვრის, ალბათ, ყველაზე მნიშვნელოვანი გამოხატულება. მაგრამ რა არის მნიშვნელოვანი იმ თვალსაზრისით, ჩვენი პროფესია? არქიტექტორი არის პროვოკატორი. მე პროვოცირებული ვადიმ გორგასალის კიდევ ერთხელ საუბარი. სინამდვილეში ჩვენ ინვესტირებას მათი დაზვერვის არა იმ გაგებით, რომ, ალბათ, ჩვენ გვინდა. ზოგადად, ძალიან ცოტა ადამიანს ესმის; ჩვენ შეგვიძლია მხოლოდ მესმის კოლეგას, და მაშინ, თუ კოლეგას, მიხვდა, ის უბრალოდ არ არის არქიტექტორი. იმიტომ, რომ არქიტექტორები კონსენსუსი არ შეიძლება. მთავარი ამოცანაა პროვოცირებას მაყურებელს სხვადასხვა ასოციაციები და ისტორიები. უნდა გააკეთოს ეს, ალბათ (აქ ვარ ისევ ვსაუბრობთ თავს, ვულგარული სახის დიზაინი), ეს არის საუკეთესო, იმოქმედოს ვულგარული ჟანრის, მაგალითად, დეტექტივი. უკეთესი ფაქტიურად პირველი ხაზი, რომ გამოხატოს თავისი პოზიცია დაკავშირებით კულტურის ურთიერთობა. მაგალითად, დაწერა ხაზები, რომ მე არ ვარაუდობენ Slobozhanshchina, გულისხმობდა ნარევი, მაშინ შექმნის პროცესში წიგნი ამ ნარევის გამოყენება და ისიამოვნეთ გარეშე ინვესტირებას, რომ სიტყვა გმირი, და უნდა გამოიყენოთ, აყენებს ამ სიტყვებით ავტორი. ვინმეს აქ ჩანს ჩემი ინტერ'jer? არ მინახავს? ასე რომ, აქ ჩვენ ლიტერატურა თითების და შიდა'er - აღწერა! ირინას Danylevska: - დაახლოებით პროვოკაციებს. ძალიან კარგი, რა თქმა უნდა, თეზისი არის გენიალური. სად, თუ არა, ხარკოვის, არის საერთაშორისო, სამრეწველო და ურბანული ქალაქი და უეცრად გახდება. მითხარით, გთხოვთ, კონსტანტინე, რეაქცია ხალხის? კონსტანტინე Bondarenko: - დადებითი. ჩვენ ცოტა ხნის წინ ჰქონდა წინადადება, რათა მსგავსი შესახებ,'ობიექტის Zaporozhye. ეს არის ის, სადაც ჩვენ, ალბათ, განვითარდება ახალი თემა. იმიტომ, რომ ზაპოროჟიის კაზაკები არის წმიდა და წმიდა ფიცს, რომ არ დაიცვას. და ხარკოვის - დიახ, აქ შესაძლებელია მესმის. ჩვენ კიდევ უკეთესია, ვიდრე კიევში. ეს იყო პირველი დედაქალაქია. და დედაქალაქში არ არის რაღაც, და უკრაინა. მე ერთხელ ისაუბრა იმის შესახებ, რომ ჩვენი ხელოვნება ვულგარული. და კიდევ წავიდა, ეს მაინც რგოლი უნდა იყოს გაგებული მასების მიერ. ისე, თუ ჩვენ, "Fad" თემაზე Aztecs ან Inca ვინ იქნება იმდენად fun? და Kotlyarevsky არის ჩვენი საკუთარი. და ბოლოს, ამ "travesty", როგორც მან მას შემდეგ გააკეთა, და მათ გააკეთა მას. იური Makarov: " მაქვს განცდა, რომ ყოველ ჯერზე აღიქვამს თავის თავს, როგორც "პირველად". მინდოდა მეთქვა, რომ სიტუაცია შეთავაზებების მიღების ნამდვილად დავიწყებული ძველი, ეს არ არის უნიკალური მოვლენაა კულტურა და არქიტექტურა. არქიტექტორები უკვე ვიცი ზუსტად რამდენჯერ ისტორიის გააზრება ძველი სტილის, ბებერი ესთეტიკის, ბებერი კონტექსტში. უცებ დაიწყო ფიქრი, რაც, სინამდვილეში, ამ უნიკალური? მიიღოს ლამპარი რუსეთის კულტურის ალექსანდრე Sergeevich - მყარი პოსტმოდერნული. ეს არის ციტირებული როგორც ღია და დღესაც იკითხება ჩვენ და აბსოლუტურად დახურულია ტექსტები. ეს არის საკმარისი იმისათვის, რომ წაიკითხოს, გაიგოს, რომ ასლი ყველაზე გულწრფელი, ყველაზე პირდაპირი გამოვლინება, მისი გრძნობები - ტატიანა წერილი ონეგინი, ფაქტობრივად, ჩამოყალიბდა სრულიად, დასაწყისიდან დასრულებამდე, ეხლა მარკების მასობრივი ლიტერატურა დასაწყისში XVIII საუკუნეში, ეს გვიჩვენებს, ყოველი, პირდაპირ აღებული ხაზი. და თანამედროვენი, ყველაფერი ნათელი იყო. რაც შეეხება ამ თემას, მე არ ვეთანხმები, ციტირების ფუნქცია, პოსტ-მოდერნიზმი. და მისი მეორე თვისება ის არის, ირონიული ასახვა. უკაცრავად, მაგრამ ალექსანდრე Sergeevich ეს ირონია იყო საკმარისი. ითვლება, რომ პლასტიკური ხელოვნება, უფრო ფიგურალურად, შეიცავს ნაკლები ირონია. მაგრამ ეს საკამათოა. მე არ ვსაუბრობთ ქანდაკება ან კერამიკა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გრძნობს stereoscopy. ახლა, ალექსანდრე Sergeyevich ყველა ის აკეთებს არის უწყვეტი reassessment. ამიტომ, რა ხელოვნების გვიან, XX საუკუნის დასაწყისში (და არა იმდენად, ხელოვნების, როგორც ეს არის მედია ცდილობს დააყენებს საკუთარ თავს პოდიუმზე და აღმოაჩინეთ მისი უნიკალურობა, ფაქტობრივად, უკვე იყო. ერთადერთი, შესაძლოა, განსხვავება ისაა, რომ დღეს მხატვრის, ეს ეხება დიზაინერების ინტერ'ინტერიერი, მომსახურების და დიზაინი სისტემა, რომელიც ქმნის პლასტიკური ხელოვნება, ჩემი აზრით, გარკვეული ბოროტად ტემპი. რომ არის, ჩვენ ვიცით, ისტორია, სტილი ცვლილებები მოხდა ერთხელ თაობის, ან კიდევ უფრო ნაკლები. და ხალხი მათი აღქმა ინახება ამ კურსი, იგი იყო პროპორციული. ისევე, როგორც ეს უნდა იყოს ჩამოუვარდება ფიზიკური ზომები კაცი, როგორც ეს უნდა იყოს ჩამოუვარდება ფიზიკური დრო, რომელშიც ადამიანი. დღეს, ალბათ, ჩვენ UAI'ლინკები რამდენიმე არაბუნებრივი ტემპით, როგორც style Zobov'უნდა შეიცვალოს ერთხელ p'ხუთი, მაქსიმუმ ათი წლის განმავლობაში. უფრო - არის უცენზურო. მუშაობა იმავე სტილით, ასევე ითვლება მავნე. ადამიანი, რომელიც უბრალოდ ერთგულად reproduces ნიშანი სისტემის, უკვე ნათელია, რომ თანამედროვენი, მან, როგორც ჩანს, უკვე შეიძლება ითქვას ადგილი. ეს ცვლილება გახდა tedious. იქ გამოყენებული იქნება უფრო შეზღუდვები SNiP, მასალები, და ახლა უფრო მეტი თავისუფლება. და ეს არის შესამჩნევი. ადამიანის ფსიქიკის არ მოწყდნენ მიმდინარე განაკვეთის ცვლილების სტილის. თქვენ არ უნდა მიიღოს გამანადგურებელი ტვირთი ახალი გრძნობს და ახალი სტილი. კონსტანტინე Bondarenko: " შეხედეთ, არქიტექტურა, თუ თქვენ ფიქრობთ, რომ ეს, როგორც ხელოვნების, განსხვავებით სხვა ხელოვნების, ერთ-ერთი ფუნდამენტური ხარისხი: მას არ აქვს selectivity. აქ არის პატივცემული მწერალი განმეორებითი ნამდვილად არის გავრცელებული აზრი არქიტექტურა: "მე ქვემოთ ქუჩაში, და მე ვხედავ მას." თუ თქვენ არ მიყვარს ფილმის - მე არ უყურებს, არ მიყვარს მუსიკა - მე არ მოვუსმინოთ, არ მომწონს ტელეკომპანია " - მე perenco სხვა. ერთად არქიტექტურა თქვენ არ შეგიძლიათ ამის გაკეთება. ეს არის მოკლებული selectivity, ჩვენ გვაქვს ეს "ფუნქცია", როგორიცაა ის არსებობს. და მართლაც მნიშვნელოვანი ხდება, პროფესიული ეთიკის დაკავშირებით მომხმარებელს. იგივე შეიძლება ითქვას საცხოვრებელი, ასევე მოკლებულია selectivity. არასდროს არ მომეწონა და არც არასდროს იქნება, ალბათ, დიზაინი, საცხოვრებელი იქ ნამდვილად უნდა აგოს. მე გაამახვილა და წავიდა, და ხალხს უნდა აქ ცხოვრება. მაგრამ საჯარო ინტერ'Yeri ხარისხის selectivity იმყოფება თავდაპირველად - არ მოსწონს ეს ადგილი, - არ წავიდეთ, არ გამოიყურება, არსებობს სხვა ინსტიტუტები. იმიტომ, რომ ეს თავისუფლება, რომელიც ჩვენ მუდმივად ითხოვდა, სამზარეულოში ერთი ჭიქა ჩაი", ჩვენ შიდა'Yeri არ მიიღოთ. ეს შეიძლება იყოს შეზღუდული ითხოვს დამკვეთის ან მისი ფინანსები, მაგრამ სინამდვილეში არის გადამწყვეტი, ყოველ შემთხვევაში ჩემთვის, გემოვნების ხალხი. იური Makarov: - რაც შეეხება არქიტექტურა, თქვენ ვერ გავდივარ ერთი ბლოკი, და სხვა, და არა სიარული ქუჩაში, არ მომწონს. მინდა გითხრათ, ამბავი, თუ როგორ მშვენიერი კურიოზი. ერთი კაცი, მშობლიური Muscovite, იცის, რომ კრემლის ვარსკვლავს, არ გვინდა, რომ მათ. და ისე, გავლით, კრემლის მიერ, ის მოსავალი, შენი თვალები არ დაენახა ვარსკვლავები, ისინი არ არსებობენ მისთვის. ამის შემდეგ იგი წავიდა ვენაში ასწავლოს, და როდესაც ის დაბრუნდა, შემდეგ შესვენების მოსკოვში, დაკარგა სიფხიზლე და სიმშვიდეს. ვუყურებ და მიკვირს, რომ აღმოჩნდა, რომ კრემლი კვლავ წითელი ვარსკვლავები. მაგრამ მერე ისევ მან თავი ხელში და მას შემდეგ ვარსკვლავები არ უნახავს. ასე რომ, კითხვაზე, selectivity მართავს კითხვებს. ელენა Oleynik: კიევში იგივე ამბავი არქიტექტურა, განსაკუთრებით მას შემდეგ, რეკონსტრუქცია წმინდა სოფიო მოედანზე და დამოუკიდებლობის მოედანზე. მე სცადეთ თავიდან აცილების მიზნით. თქვენი ნებართვით, მინდა შეგახსენოთ შესახებ ლეონარდო და ვინჩის. მთელი თავისი ცხოვრება ის შექმნილია და არაფერი იყო აგებული. რომ არის, ეს ჩვენი გზა, საბჭოთა პერიოდში. და მე გვიყვარს ყველა ეს პარალელები, მოულოდნელი გამოდის, აღიქმება, იუმორით ლიტერატურა, არქიტექტურა. მე უბრალოდ მინდოდა იმის ჩვენება, რომ, ფაქტობრივად, ყველა კულტურა, რომლის წარმომადგენლები ვართ, შეიძლება ნაწილი ერთიანი სფეროში, ოცნებობდა აინშტაინი. მან არ შექმნა ფარდობითობის თეორია, მან შექმნა თეორია სფეროში, და მთელი ცხოვრების ითვლებოდა დამარცხებული, ასე რომ, მისი არ ქმნის. და ჩვენ, ალბათ, მისი მიდგომა, რომელიც აერთიანებს მათემატიკა, მუსიკა, ლიტერატურა, არქიტექტურა, და საბოლოოდ უნდა გვესმოდეს.
წყარო: BudMajster

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика