Friday, May 30, 2014

ბაზარზე შეუზღუდავი შესაძლებლობები 2006-11-09 11:13:27

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ბაზარზე შეუზღუდავი შესაძლებლობები
2006-11-09 11:13:27

"რუსები დაწყებული რათა ნახოთ უფრო და უფრო მეტი ინტერესი გაუმჯობესება, სიცოცხლის და ამგვარად მიცემულ ინტერვიუში განაცხადა,'Yu იაპონური ტელეკომპანიის NHK განაცხადა, ვალერი Firsov, გენერალური დირექტორი საგამომცემლო სახლი" სალონი-პრესი ", რომელიც სპეციალიზირებული პუბლიკაციები ინტერ'jer. მოდის პიკი პოპულარობა პუბლიკაციების რემონტი, დიზაინი, inter'ინტერიერის დიზაინი, ბინების და ქვეყნის სახლები. მათ შერჩევის წესი ინტერ'კარიერა ჟურნალები, ზოგიერთი გამომცემლები ცდილობენ გააცნობიეროს იდეა "მაქსიმალური მასა". ასე არ ბაზრის ლიდერი ინტერ'კარიერა პუბლიკაციები საგამომცემლო სახლი "სალონი-პრესი"აქვეყნებს ჟურნალ "იდეები, შენი სახლი" (ტირაჟი - 85 ათასი ), "ინტერ'er-მაღაზია", "ინტერ'er-დაიჯესტი" (ყოფილი "ოთხი ოთახი") და სალონი, ინტერიერი (მიმოქცევაში ბოლო - 65-75 ათასი ). განსხვავება პროექტები სხვადასხვა საკვების მასალები. "იდეები, შენი სახლი" ემსახურება, როგორც პრაქტიკული სახელმძღვანელო მათთვის, რომლებიც გეგმავენ რეკონსტრუქცია, რემონტი, დიზაინი, inter'შინაგან საქმეთა დახმარებით კვალიფიციური სპეციალისტები. სხვა პუბლიკაციები და ინფორმაცია და თეორიული ყოველთვიური დანამატის მთავარი გათავისუფლებას. შემდგომ ამ მიმართულებით წავიდა საგამომცემლო სახლი "ლამაზი სახლები, დააჭირეთ": შემდეგ ჟურნალ "ლამაზი სახლები" (მიმოქცევაში არის 45 ათასი ), "ლამაზი ბინები" (30 ათასი ), "სახლი და ბაღი, საცურაო აუზი და საუნები", "Mansions",'გამოჩნდა, კიბეები და ლიფტები", "ხეები'ხის სახლი", "ბუხრით და გათბობით", "Windows და ზამთრის ბაღები". გულისთვის იუსტიციის უნდა აღინიშნოს, რომ ეს არის ერთადერთი მაგალითი ასეთი ფრთხილად სამმართველოს შრომის. რედაქტორი "ლამაზი სახლები" ოლეგ Usmanov განაცხადა: "ჩვენი ჟურნალ - უნიკალური არქიტექტურული ენციკლოპედია, საინტერესო ყველასთვის. მაგრამ თუ ვინმე არის ბუხარი, ან ოცნებობს, რომ ჰქონდეს საუნა, ეს არ არის საჭირო შეძენა წარმოების საგარეუბნო ვილები. ყველას იღებს რაც მას სჭირდება. და ჩვენ ამით გაშლილი ქსელი განმცხადებელს. თუმცა, რეკლამის აქვს აზრი. "სარეკლამო სააგენტო, და პირდაპირი რეკლამის, რა თქმა უნდა, არის უფრო კომფორტული, ერთი გამოცემა ზოგადი სათაური, ვიდრე რამდენიმე კონკრეტული, - განაცხადა ხელმძღვანელი გაყიდვების დეპარტამენტის RA" ოსკარის "ოქსანა Andreeva. მაგალითად, ვინმე ყიდის ფილები მოსაპირკეთებელი სამუშაოები. რა თქმა უნდა, ეს მასალა მნიშვნელოვანია მუშაობა ქალაქის კომერციული და ვილები, და აუზი. ამიტომ რეკლამა კვება და ჟურნალ "ქალაქი", ხოლო ჟურნალი "კალამი", და, ცალ-ცალკე, ჟურნალ "შესახებ აუზები". ეს არის, ხარჯები ორ-სამჯერ მეტი. ისე, მკითხველს და, პირიქით, ეს უფრო საინტერესო უნდა შეიძინოთ ჟურნალი, რომელშიც ყველა მასალა შესახებ ქვეყნის, თუ მას უყვარს cottager, ან ყველა, ბაღი, თუ მას მებაღე ". კიდევ ერთი სტრატეგია თუმცა, ყველაზე ინტერ'კარიერა პუბლიკაციები მაინც მირჩევნია, რომ არ გამრავლების უბრალო განყოფილება", შეზღუდული კლასიფიკაცია. მისი თქმით, ეს პრინციპი არ არის საკმარისი მნიშვნელოვანი მოთამაშე - ჟურნალ "ანტრესოლით" (მიმოქცევაში არის 50 ათასი ) საგამომცემლო სახლი "Arlan", "ინტერ'შინაგან საქმეთა + დიზაინი" (95 ათასი ) ID "ინტერ-OVA-პრესი", "თანამედროვე სახლი" ( "რუსული ბიზნესის სააგენტო", - ტირაჟი 40 ათასი ). ჟურნალი "პრესკლუბში" (მიმოქცევაში არის 50 ათასი ) საგამომცემლო სახლი "კუნძული" არის ერთ-ერთი წამყვანი გამოცემების დიზაინზე, inter'ინტერიერი და ავეჯი და მიზნად ისახავს ადამიანები რომლებიც დაინტერესებულნი არიან მოდის; ავეჯი და აქსესუარები. განსაზღვროს თავისი პოზიცია საგამომცემლო სახლი ASF, რომელიც აქვეყნებს ჟურნალ Elle Dekor (70 ათასი ). გამოცემა მიეძღვნა, პირველ რიგში, სხვადასხვა ელემენტები, ინტერიერი დიზაინი'ინტერიერის, მათ შორის ძვირი საკოლექციო რამ: ჟურნალი პოზიციები თავად, როგორც სახელმძღვანელო, მსოფლიო მოდის გაფორმება გადაწყვეტილებები. მაგრამ საუკეთესო ინტერ'კარიერა" (Warner მსოფლიო მედიის შპს,, - ტირაჟი 100 ათასი ), განასახიერებს კონცეფცია "ობიექტური მიდგომა შიდა'jer": აქცენტი საილუსტრაციო მასალები იმისათვის, რომ შოუ მაქსიმალურად კონკრეტული ინტერ'Yorov და ტექსტი არის შემცირებული მაქსიმალურად. საგამომცემლო სახლი "ყვითელი ფურცლები"აქვეყნებს ჟურნალ "Archidom", აირჩია დევიზია: "საბანკო დიზაინი იდეები". "Archidom" გაიცემა მეშვიდე წელი და ახლა აქვს ტირაჟი, 40 ათას იგი გამოირჩევა ყოფნა სტატიები სხვადასხვა მიმართულებით, რომელიც საშუალებას აძლევს იმედი ნამდვილად ფართო მკითხველს. 2000 წელს მან მიიღო განაცხადის Eltam" მშენებლობის კოტეჯში, ყველა საკითხი, რომელიც ეძღვნება ერთ დაახლოებით'ობიექტის - " ელიტ ქვეყნის სახლები, მაგრამ ნულიდან სრული მზადყოფნა. ზოგადად, გამოცემის საკმაოდ მოქნილი თემატური გაშუქება და განსაზღვროს საკუთარი მკითხველს, ისინი საკმაოდ ბუნდოვანია. ასე რომ, Elle Dekor განკუთვნილია ხალხი განსაკუთრებული გემო"და ჟურნალი "მასალები" "სასარგებლო იქნება ყველასთვის, ვისაც სურს, იცხოვროს მყუდრო და ლამაზი სახლია." მაგრამ ვინ იქნება უარყოფენ, თავს გემო და თქვას მყუდრო სახლში? გამოდის, რომ პერიოდული განთავსებულია ყველა და ვინმე კონკრეტული. მცდელობა სეგმენტაცია თეორიულად, ყველაზე მკითხველს ინტერ'კარიერა შესვლა ადამიანებს, რომლებიც დაინტერესებული არიან თანამედროვე დიზაინით, ან, რა თქმა უნდა, მუშაობა საქმე უძრავი ქონება. ნათელია, რომ ამ ე.წ. საშუალო კლასი. ბაზარზე არის სეგმენტირებული ორ დიდ ჯგუფად: გამოცემა ქალაქის არქიტექტურული შესახებ,'ობიექტების და ფონდი მიეძღვნა მშენებლობა, განლაგება და დიზაინი ქვეყნის სახლები. ბევრი ჟურნალ ეს განყოფილება არ დგას, შერევით თემები, მაგრამ არსებობს ტიპიური წარმომადგენლები, როგორც ჯგუფის - "მსოფლიო და სახლი. ქალაქი "და" მსოფლიო და სახლი. საცხოვრებელი ადგილი "(მიმოქცევაში 15 ათასი ), " ლამაზი სახლები "და" ლამაზი ბინები ". შემდეგ იწყება განყოფილება მათი თემები: ჟურნალები წმინდა ინტერ'EP-s ორიენტაცია, არქიტექტურული ფონდი, ლანდშაფტის გამოცემები, ჟურნალები აირია და ცალ-ცალკე, თქვენ შეგიძლიათ შეარჩიოთ ჯგუფი, ფონდი არის ძალიან ვიწრო ფოკუსი - მაგალითად, საცურაო აუზები. ერთხელ, ხშირ შემთხვევაში, დაყოფა პირობითია, რადგან ყველაზე ჟურნალები ცდილობს დაფარავს ყველა სფეროში. გარდა ამისა, ყველა ფონდი შეიძლება იყოს გამოყოფილი მიხედვით კრიტერიუმი "პრაქტიკული": ზოგიერთი მათგანი იმოქმედოს, როგორც გამოკვეთილ გამოყენების სახელმძღვანელო რემონტი და დიზაინი - მაგალითად, ჟურნალი "მასალები", სადაც შეგიძლიათ დეტალური ინსტრუქციებით ხელახლა მოწყობილობები მცირე ზომის ბინები. სხვები, როგორც მაგალითს წარმოადგენს მხოლოდ superest ბინები და სახლები. ალბათ slurred სეგმენტაცია ეს ხდება გადამწყვეტი თვალსაზრისით კონკურსი. მშვიდობა ფაცხებს, მიუხედავად იმისა, რომ ჟურნალ ინტერ'ბარიერი ბევრი ყველა დროის'ახალი. და ყველაზე მეტად მათ გამოიყურება, როგორც ტყუპი ძმები. "მე კი რთულია გამოიყოს ზოგიერთი ყველაზე პოპულარული გამოცემები, ეს ნიშა", - ამბობს ოქსანა Andreeva. - ზოგადი მკითხველს ძალიან უჭირს "თავის" გამოცემა, და ყველაზე ხშირად, არჩევანი არის შემთხვევითი. გარდა ამისა, Andreev აღნიშნა, რომ მიუხედავად უხვი შიდა'კარიერა ჟურნალები, მათ შორის ისეთი, რომელიც მასალა შეიძლება ხელმძღვანელობით პრინციპი გადაცემა "საბინაო საკითხი": "იქ გთავაზობთ რეალისტური გადაწყვეტილებები კომპლექსური საკითხები, ძალიან ორიგინალური და ხელმისაწვდომი იმას ნიშნავს, ხელთ რომ იყიდება მაღაზიებში. და ეს იყო ამოცანები უფრო საინტერესო მასობრივი მკითხველის ". თუმცა, ყველაზე'გამოჩნდა, რომ ბოლო დროს ინტერ'კარიერა ფონდი, რომელიც მიზნად ისახავს მდიდარი მკითხველს. გასულ ზაფხულს დაიწყო ახალი პროექტი გამომცემლობა "შვიდი დღე", ჟურნალი "Shtab-Kvartira" (ტირაჟი - 20 ათასი ), მოგვითხრობს ყველაზე მნიშვნელოვანი მოვლენების სფეროში დიზაინი და სტილი და თანამედროვე გლობალური ტენდენციები. მას შემდეგ, რაც ეს ID "Conde Nast" დაიწყეს წარმოება 300 გვერდიანი ჟურნალი რეკლამა / არქიტექტურული დაიჯესტის არქიტექტურული და ინტერიერის დიზაინის ტირაჟი 50 ათასი დისტრიბუციის დეპარტამენტის ელენა Strokov ასი პროცენტით დარწმუნებული ვარ, წარმატების რუსეთის ბაზარზე, მიუხედავად იმისა, რომ დიდი რაოდენობით კონკურენტები. მისი აზრით, საერთაშორისო მიხედვით შეიძლება ქონოდა პრივილეგიები. პირველი, ეს ჟურნალი უკვე დიდი ხანია ელოდებიან პროფესიულ წრეებში, რადგან ხილვადობა არის დიდი. მეორეც, იგი წერს ინტერ'კარიერა ზოგადად, არ შემოიფარგლება მთავარი - ეს შეიძლება კიდევ შესახებ სალონში. მესამე, უნდა მოიტანოს შედეგები და მასშტაბური სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში გაიმართა, ბეჭდვითი მედია, რადიო და ტელევიზია, პლუს ორიგინალური საჯაროობის stunt: inter'კარიერა ბუტიკები, მოსკოვში იყო განთავსებული easels ერთად პლაკატი პირველი საფარი რეკლამა. Close და არასასიამოვნო, როდესაც გეგმავენ სარეკლამო კამპანიას, რომელშიც მონაწილეობას მიიღებენ უწყებათაშორისი'კარიერა ჟურნალები ორივე კლიენტებს და სარეკლამო სააგენტოები გვაქვს საქმე, რამდენიმე გამოწვევები. "პირველი, ნუ edition ორიენტირებული, სპეციალიზებული SV'ამ მხრივ, მდიდარი 18 წლის მოსკოვში, შესაბამისად Gallup Media, ნებისმიერი მათგანი არ უნდა აღემატებოდეს 3, 5%, ამბობს ექსპერტები საქართველოს სარეკლამო სააგენტო ARMIРоман Filippov. ამიტომ, როდესაც გამოყენებით მხოლოდ შიდა'კარიერა ჟურნალები, სარეკლამო კამპანიის ეფექტურობა, არის უკიდურესად რთულია შეაფასოს, რადგან რეიტინგები იქნება პატარა. შედეგი შეუძლია იხელმძღვანელოს მხოლოდ სამიზნე აუდიტორია და აუდიტორიას ჟურნალი. მომხმარებელს ინტერ'კარიერა ფონდი, ძირითადად, პროფილი, მაგრამ, მისი თქმით, რომან Filippov, ფართო აუდიტორიის და უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე მისი აქცენტი, უფრო ეს'არის non-core მომხმარებელს (აუდიო და ვიდეო ტექნიკის, სიგარეტი, საათი) ან ანალოგიური პროფილის (უძრავი ქონება, საყოფაცხოვრებო ნივთები ). როგორც თითქმის ყველა, მათ'კარიერა პუბლიკაციები აქვს საკუთარი სპეციფიკა, გაყიდვების სარეკლამო სივრცეში. არსებობს ფასდაკლებები კლიენტებს და სარეკლამო სააგენტოები, ფასდაკლება პირველი განსახლების ფასდაკლება, დამოკიდებულია რაოდენობის ფონდი წლის განმავლობაში, ისევე, როგორც ფასდაკლებები ადრეული გადასახადები პუბლიკაციები სხვადასხვა ოთახები. მაგრამ, მისი თქმით, რომან Filippov, რეკლამის ხშირად რთულია დაგროვება მთელი წლიური სარეკლამო ბიუჯეტის, განსაკუთრებით მათ, ვინც მუშაობს ბაზრის მკაცრად გამოხატული სეზონური გავრცელება. და ბევრი ჟურნალები არ წავიდეთ მიმართ კლიენტების და არ მუშაობენ წლიური კონტრაქტები, ან ფასდაკლება, როდესაც გავრცელება მთელი წლის გადასახადი მნიშვნელოვნად დაბალია, ვიდრე ერთი. "ზოგჯერ შეგიძლიათ წაშალოთ სარეკლამო სააგენტო, " სარგებლის "მათი რეგულარული კლიენტებს, - ამბობს რომან Filippov. - მაგრამ ყველაზე მეტად მომხმარებელს უნდა წავიდეს ზრდა სარეკლამო ხარჯები, როგორც მოცულობის გაყიდვების ორი-სამი მეოთხედი ნაბიჯია, ისინი არ გეგმავენ ".
წყარო: სარეკლამო ჟურნალი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика