Friday, May 30, 2014

კაბინაში დამოკიდებულება 2006-11-09 11:12:47

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

კაბინაში დამოკიდებულება
2006-11-09 11:12:47

იმ სითბოს, ვნებებს და ღირებულება რემონტი ბინა არის შორის CentreVu და ლოკალური სამხედრო კონფლიქტი. სტატისტიკა აჩვენებს, რომ 10-15% განქორწინების მოხდეს დროს საბინაო რემონტი. და ახლა, სამწუხაროდ, რუსეთის ერთადერთი დროს, წლის, როდესაც თანასწორობის ტემპერატურა ორივე მხარეს window გაძლევთ საშუალებას გააკეთოთ რემონტი. ანატომია სარემონტო პირველი, თქვენ უნდა გვესმოდეს, რა არის განადგურების მეთოდი მატჩის შემდგომი გაუმჯობესება სამომხმარებლო თვისებები საჭირო, შენი ბუდე. არსებობს ოთხი ძირითადი ტიპის ბინა რემონტი: ადგილობრივი, კოსმეტიკური, კაპიტალის და შემოქმედებითი (იგი არის დიზაინერი, მან VIP რატომღაც). ტერმინი "რემონტი", რომელიც იმ პერიოდის საწყის დაგროვების კაპიტალი რუსეთში ნიშნავდა ხარისხიანი წარუდგინოს ბინების მოსაწყენი ოფისი style, დღეს გახდეს archaism და თითქმის არასოდეს გამოიყენება. ადგილობრივი სარემონტო სუფთა მოიჯარე უნდა გამოიყენოთ მუდმივად - იმ შემთხვევაში, ავარია სანიტარული მოწყობილობები, სართულზე, ჩამოდის ჭერი, და ა.შ. კოსმეტიკური რემონტი მოიცავს დასუფთავების, შევსების და იატაკის მოსახვეწი ჭერი და კედლები, სართული სარემონტო (მათ შორის შეცვლის დაფარვის), ცვლილებები გაყვანილობა, საღებავი-საბათქაშე ან papering კედლები, შეიღება ჭერი, ფანჯრის ზღურბლები, ვენტილატორები და სხვა სავალდებულო'Eskov პროცედურები, რის შემდეგაც ბინა გახდება ცივილიზებული შემდეგ, p'Yat. კომპლექსი კოსმეტიკური რემონტი მოსკოვის ბაზარზე მომსახურების ხარჯები $ 40-80 - ფასი შემდგომში გამოითვლება კვადრატული მ ფართობის (თუ რატომ ეს "ჩანგალი" ციტატა, ქვემოთ). კაპიტალური რემონტი, რა თქმა უნდა, მოიცავს ყველა ელემენტს, სილამაზის, და ასევე უზრუნველყოფს ხელახალი დაგეგმვა ბინები, მოწყობილობა, თაღები, ნიშები, ჭერის, პოდიუმებით, და ა.შ .. ექვემდებარება ჩანაცვლება Windows, რადიატორები, იატაკის საფარი, გაყვანილობა სისტემის და სატელეფონო ხაზი. ამ კაპიტალური რემონტი, ასევე დასრულების ლოჯი ან აივანი. ფასები ამ ტიპის სარემონტო მერყეობს $ 80 $ 130 კვადრატული m აღინიშნოს, რომ სერიოზული რედიზაინი - ეს ცალკე საკითხია, არ მშენებლობა, იურიდიული. აუცილებელია კოორდინაცია თითქმის ორი ათეული შემთხვევები, დამტკიცების, უწყებათაშორისი კომისიის, თუ რა სანქციები შეიძლება მოჰყვეს უკანონო ხელახალი დაგეგმვა, "ფული" იყო განუცხადა არა 28 ივლისი 21, 2003). დამოუკიდებელი მოგზაურობა საკლასო მიიღებს ბევრი დრო და ნერვები, და კაპიტალური შეკეთების ფირმები, რომლებსაც სურთ გადავარჩინოთ landlord ეხლა ზედმეტი პრობლემები. ფასი ასეთი მომსახურება - დან $ 1.2 ათასი $ - მდე 3 ათასი საბოლოოდ, შემოქმედებითი კონვერტაციის ბინა არის შეფასებული მიერ ბაზარზე $ 150 პოსტი კვ. m და არ არის ლამაზი თითქმის არ სამშენებლო კომპანიები მოგვითხრობს კლიენტებს, რომ რემონტი ჩვეულებრივი მოსკოვის "kopeck ცალი მზად არის დახარჯოს მეტი $ 100 ათასი კომპლექსური მომსახურება, შემოქმედებითი რემონტი მოიცავს გარდა pleasures წარმოსახვის მომხმარებელს არქიტექტორები ყველა მოლაპარაკებები მეზობლები, რაიონის და სხვა უწყებებთან და, რა თქმა უნდა, მკაცრი დაცვა ტექნოლოგიები. ესკიზის პროექტი - მიუხედავად იმისა, რომ სული იაპონური მინიმალიზმი, მაინც იმპერიის style - ნება ხედავთ სურათზე, რა გახდება ბინა დამთავრების შემდეგ მუშაობს. დამტკიცების შემდეგ ესკიზის არქიტექტორი ქმნის სამუშაო ნახაზები, რომლებიც პირდაპირი გზამკვლევი action მშენებლები. საშუალო ფასი მომსახურება დიზაინერი მოსკოვში არის $ 25 კვადრატული მ მთლიანი სართული, ფართი. ეს არის მეშვეობით კომპანია. კერძო მიზნით (განცხადებები დიზაინერებს, დგას დაბალი დაიწყოს, სრული სარეკლამო გვერდებზე გაზეთების) "ფიზიკური პირის" არქიტექტორის ხდება ბევრად უფრო ძვირია, - $ 50, თითო ოთახი. მისი თქმით, ოპერატორები მოსკოვის ბაზარზე რემონტი, მან, მიუხედავად იმისა, რომ უზარმაზარი მოთხოვნა, ველური და ქაოტური. კომერციული დირექტორი "მთავარი ხელოსანთა" იმედი მაქვს, არხიპოვა განმარტავს მოვლენაა, რომ ინტერესების დიდი კაპიტალური ეს ბიზნესი ძალიან disjointed. ნიშა მიერ ოკუპირებულ აფხაზეთის ავტონომიური იურიდიულ და ფიზიკურ პირებს, ძირითადად ვერ სერიოზული მარკეტინგი, არა ჯენტლმენი განვითარების ერთიანი სტრატეგია, არც მონაკვეთზე სფეროში საქმიანობის არანაკლებ პრინციპში ბავშვები ლეიტენანტ შმიდტის. მიერ შეფასების ქალბატონი არხიპოვა, ბოლო სამი წლის არის, გახსნილია ნათესავი ბალანსი მიწოდების და მოთხოვნის. სხვა მომხმარებელს, რომ არ ძიება კონტრაქტორი იაფი, და ურჩევნია, ლიცენზირებული ნიმუშები. განაკვეთები მას შემდეგ, რაც კრიზისის განუწყვეტლივ იზრდება და უკვე raced მასშტაბით წინასაარჩევნო კრიზისის დონეზე. იმისათვის, რომ წარმატებით აირჩიეთ კონტრაქტორი, თქვენ უნდა იცოდეს, რა უნდა აირჩიოს. ბაზარზე წარმოდგენილია სამი ძირითადი ჯგუფების კონტრაქტორებს: masters of პირადი (ინდივიდუალური), გუნდები (ყველაზე გუნდები გარეშე დაწესებულება - იურიდიული პირი, მაგრამ იქ არიან გუნდები და ბეჭდვა) და დიდი კომპანიები ერთად მათი აღრიცხვის, მარკეტინგის ჯგუფი, რამდენიმე გუნდი ზედამხედველობის ქვეშ გამოცდილი foremen, თანამედროვე ინსტრუმენტი და ა.შ, თითოეულ ჯგუფს აქვს თავისი დადებითი და cons. ცდილობენ მესმის. კერძო მაღაზიები მივმართოთ კერძო ოსტატი, რომელიც სპეციალიზდება კონკრეტული ტიპის სამუშაო, ყველაზე გამართლებული, თუ დაიწყო ადგილობრივი შეკეთება (ამბობენ, საჭირო ჩანაცვლების პარკეტი და ფილები, კედლები). მაგალითად, თაბაშირის კედლები ეღირება $ 10 დღეში კვ. m, და თუ თქვენ იღბლიანი, თქვენ შეიძლება მოლაპარაკება და $ 3; pasting მიერ wall-paper - $ 2-5; ჭერი, სრულად vasallen, prooliflennymi და ფერადი, წელს - $ 5-10 თითო კვ. m; მონტაჟი კარები $ 20-50 და ა.შ., გადახდის ამ შემთხვევაში მზადდება, როგორც წესი, დასრულების შემდეგ მუშაობა. რისკი ორივე მხარე. მუშა (უმეტესობა disenfranchised მუშები) - ის ფაქტი, რომ მათ ვერ გადაიხდის ან nadoplatiti. მასპინძლებს არ არიან იმუნური იმ ფაქტს, რომ ერთი თვის შემდეგ მეორე ჭერი დაეცემა, და მწუხარება-ოსტატი იქნება მიუწვდომელი. რა თქმა უნდა, სატელეფონო ზარის ან fleeting საუბარი ვხვდები, კეთილსინდისიერი კონტრაქტორი შეუძლებელია: ყველა რეკლამას გაზეთებში (ეს არის ერთგვარი თვითმმართველობის ხელშეწყობა კერძო repairmen ყველაზე გავრცელებული) იგივე გარანტიები, ასევე. ისე, ოსტატი დროს სატელეფონო საუბარი, თქვენ უნდა მითითებული რამდენიმე კონკრეტული საკითხების შესახებ წარდგინება. მაგალითად, არის აწუხებს ჩანაცვლება სართული, ეს არის შესაბამისი ვთხოვო: "crack თქვენ screed (გაათანაბრა ცემენტის, ქვიშის ფენა)"? შემოთავაზებული პასუხი "crack" მოითხოვს კითხვა: "რას აკეთებთ ამისთვის? " თუ ამბობს, "დაასხით პირველი კვირის შემდეგ საფარი" ნიშნავს, ტექნოლოგია "მატს" მესმის რაღაც. ან შეასრულა თაბაშირის: "რა გარანტიას, უარს ზედაპირზე კედლის ვერტიკალურად და ჰორიზონტალურად? " თუ არ აღემატება 2 მმ მიერ 2 მ, მაშინ ეს სჯეროდა, რომ ადამიანი იძულებული plasterer, ნამდვილად ესმის. აქ, რა თქმა უნდა, მთავარი ის არის, რომ არ overdo იგი. სულელური შეკითხვა, მიღებული საუბრები ან ჟურნალი ამონარიდები, შეიძლება დააშინოს მოშორებით კარგი ოსტატი (ამბობენ, ძალიან მძიმე და მოსაწყენი კლიენტი), ან მისცეს შესაძლებლობა ნახოთ თქვენი მარცხი და დაიწყება მოტყუებას. ასე რომ, საუკეთესო ვარიანტი ის არის, რომ ნდობა საუბარი პოტენციური დამკვეთი ჩემს მეგობარს, რომელსაც ესმის საკითხი. გარდა ამისა, ჟურნალ-გაზეთები უამრავი შემოთავაზება კერძო მოვაჭრეებს ჩანს სვეტების ან სტრიქონების brown-eyed - Teaneck სადღაც ფართი სამშენებლო ბაზარზე Kashirke. "შეკეთება ნებისმიერი სირთულის", "რემონტი", "სარემონტო ბინების იაფი და საკმაოდ მიმზიდველი "სარემონტო თითქმის არაფერი" ეტიკეტები, ამშვენებს იგრძნო, კალამი, შემკული busts ადგილობრივი მხარდამჭერები. ეს არის ადვილი შეცდომა არჩევის სახალხო რეწვის ოსტატების, ' მარტოხელა, რომელმაც დაიწყო ყოვლისმომცველი კოსმეტიკური რემონტი. არა იმიტომ, რომ ხარისხის აპრიორი ცუდი (სხვათა შორის, ყველაზე ხშირად "გაიყიდა" მაღალკვალიფიციური სპეციალისტები, არ inferior to უნარი ეკიპაჟის წევრები ან რეგულარული თანამშრომლები კომპანიები). საქმე ის არის, რომ ადამიანები, ერთნაირად კუთვნილი სხვადასხვა სამშენებლო სპეციალობები, არც ისე ბევრი. სპონტანური ბაზარზე გამოფენილი ან ძალიან კარგი, მაგრამ ვიწრო-ველი სპეციალისტი (მაგალითად, ვირტუოზი on tiling), რომელიც სთხოვს დახმარებას, ვინ ხარ moonlighters. ბოლო პრაქტიკა უმრავლესობა მათგანს დაფარული whitewash Adobe სახლები ხერსონი სტეპები. არსებობს მხოლოდ ერთი გზა დაუსწრებლად შესამოწმებლად, თუ რამდენად მომზადებული წინაშე სპეციალური: ითხოვენ რეკომენდაციები იმ მან უკვე გააკეთა რემონტი. ეს შეიძლება გაკეთდეს უვნებელია master ფორმა: "თქვენ უკვე დააყენა ფილა? მე მინდა, რომ ნახოთ, როგორ გამოიყურება". თუმცა, wily pseudoplatanus შეიძლება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, ტელეფონი spisochek უფლებამოსილი პირები, რომლებიც მოხარული იქნება, რომ დიდება მისი უნარი. კერძო მოვაჭრეებს, ბუნებრივია, დაიკავებს ქვედა სეგმენტი ბაზრის დაახლოებით $ 40 თითო მ, კოსმეტიკური რემონტი და ორჯერ თანხა დედაქალაქში. გუნდი ხელშეკრულების აყვანის გუნდები (ერთხელ უკეთესი, თუ მან უკვე დაადასტურა, მეგობრები ან მეზობლები - საუკეთესო არჩევანი, თუ გსურთ ადეკვატური ფული სარემონტო სტანდარტული ქალაქური "მცირე, ორი ან სამი. პირველი დონე პასუხისმგებლობა, როდესაც ასრულებენ სამუშაოს ბრიგადის მეთოდი ხშირად მაღალია. მეტი კოლექტიური, როგორც წესი, არის მშენებლობის ზედამხედველის ან მამასახლისი, ზემდგომ ქვეშევრდომებს, და ასევე გადის შერჩევა და მიწოდების მასალები, SV'ურთიერთობები მეზობლებთან, - ერთი სიტყვით, ინარჩუნებს კონტროლის ქვეშ მთელი პროცესი. მეორეც, გუნდი ჩამოყალიბდა სპეციალისტები (პარკეტი, მხატვარი-plasterers, plumbers და ა.შ.), რაც ამცირებს შესაძლებლობა არაკომპეტენტურობაში კერძო მიწის. მესამე, გუნდი არის კარგი და რომ განსხვავებით დიდი ფირმები ნუ დააყოვნებთ მიიღოს იაფი მიზნით ($500-დან $ 3 ათასი ). როგორც უკვე აღვნიშნეთ, ეკიპაჟის სარემონტო შეუძლიათ დარეგისტრირდნენ, როგორც საჯარო სამართლის იურიდიული პირი, მაგრამ უფრო ხშირად არის ნახევრად იურიდიული განათლება - ხელშეკრულების ჯილდო და ბეჭედი, მაგრამ ამ ქართული-მოლდოვას-ბელორუსული საზოგადოება არ არის შეუსაბამო. იყოს უსაფრთხო მხარეს, როგორც ამ შემთხვევაში repairman არის კერძო მფლობელი, შეუძლებელია. რათა შეამციროს რისკები არის შესთავაზოს ოსტატი, ხელი სტანდარტული ხელშეკრულება ან სხვა დოკუმენტი, რომელიც არეგულირებს ურთიერთობებს. ეს, ექსპერტების აზრით, შეიძლება იყოს, თუნდაც სამომხმარებლო მუშაობა კონტრაქტის 1964, მისი ფორმა მოქმედებს ამ დღეს. მაგრამ მაშინაც კი, თუ იურიდიულად დოკუმენტი, შეურაცხმყოფელი, ეს საშუალებას ორგანიზება ურთიერთობებს მხარეებს შორის უკვე არავის კეთდება, რომ, ვინმე, ვისაც აქვს. ოსტატი გამოცდილება ფიოდორ Nelidov, რეგულარულად აგზავნის ქალიშვილი-in-სამართლის, რათა ხელი შეუწყოს მისი ან მისი გუნდი (მეუღლე, შვილი, და რამდენიმე მეგობრები, მეტი ყოფილი SMU) - > სამშენებლო ბაზარზე, აღიარა, რომ ფურცელი, რომელზეც ბეჭედი ენდობა თქვენი პოტენციური კლიენტები და ამარტივებს ურთიერთობა. ფასები მომსახურება გუნდები დაფიქსირდა მრავალფეროვნება. იგივე რაოდენობის მუშაობა ყოვლისმომცველი კოსმეტიკური რემონტი, შეიძლება მოიწვიოს $ 50 პოსტი კვ. m, $ 80 ან თუნდაც $ 150. ყველაფერი დამოკიდებულია მოთხოვნა ბრიგადის ბაზარზე, რაც ირიბად მიუთითებს გამოცდილება და პროფესიონალიზმი (თუ, რა თქმა უნდა, არ არის გაბერილი ითხოვს). კორპორატიული პირადობის თუ დიდი შრომა და გეგმები გატარება ათიათასობით დოლარი, აშკარაა, სასურველია მიმართო დიდი და სასურველია ცნობილი სარემონტო კომპანია. "Whales" მთავარი რემონტი სურს მიიღოს მცირე შეკვეთებს ($5 ათასი ). თუ ფული და გეგმები ყველა უფლება, კომპანია დააკმაყოფილებს მომხმარებლის სახლში, და მთავარი უპირატესობა, კლიენტს შეუძლია დადოს ნათელი, იურიდიულად სწორი ხელშეკრულება. უმოკლეს დროში კომპანია გამოთვლა ხარჯთაღრიცხვა შეკეთება (მიუხედავად იმისა, რომ სარეკლამო გარანტია, რომ მომსახურება არის უფასო, რეალისტური ღირებულება შეფასებით, როგორც წესი, ღირს $ 50 - 100 ბრიგადა და $ 200 - 350 საიმედო ფირმა) და იქნება უზრუნველყოფილი არ მხოლოდ სამშენებლო რისკები, მაგრამ ასევე პროცესს თავად მუშაობს (დარღვევით, ხელშეკრულების, გარემოებებით, და ა.შ.). დააზღვიოს ეს გზა (სადაზღვევო შენატანი არის 1% და ხელშეკრულების ფასი) შეიძლება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, საქმე ლიცენზირებული კომპანია. ლიცენზიები გაიცემა მიერ მოსკოვში ლიცენზირების პალატის, და მათ არა ყველა ფირმები. უპირატესობა დიდი კომპანია, ასევე შეიძლება მიეწერება დამოუკიდებლობა ფიზიოლოგიური მახასიათებლები superintendent (ავადმყოფი - არ ავადმყოფი, გარეცხილი - გარეცხილი) და შესაძლებლობა, რომ დაბრუნების ფულის უკან დავა. აღრიცხვა და კონტროლი დავა მომხმარებელს და კონტრაქტორი ხდება abound. ერთ-ერთი მთავარი - არა მხოლოდ, თუ რამდენად გადახდა და როგორ უნდა გადაიხადოს. არსებობს ოთხი სქემები ურთიერთ დასახლებები. მარტივი (საბჭოთა) - როდესაც იგი იღებს 50% წინასწარ გადახდის სამუშაოები და მასალები. თუმცა, რადგან შიშობენ, რომ მოდით, ქვემოთ რომ ხდება ხოლმე ხშირად, მხატვრები სულ უფრო და უფრო მომთხოვნი 70% წინასწარ გადახდა. გარდა ამისა, ფული, შესაბამისად, მომხმარებელს, ღირებულება სამუშაოები-თავსებადობა'უკავშირდება იმ ფაქტს, რომ ფასი ასახული შესაძლო დანაკარგების საწყისი უსინდისობა კლიენტს. ზოგიერთი კონტრაქტორი ურჩევნია სხვადასხვა სქემა გადასახადები, milestone: pass სართული - იყო სართულები; გავიდა ჭერი - მიღებული ჭერი. მეორე ვარიანტი არის prezentovan, როდესაც მოცულობის სამუშაო შეასრულა პერიოდულად გათვლილი პროცენტი და დაუყოვნებლივ გადასახდელი ხშირად გამოიყენება დიდი ფირმების, მაგრამ მომხმარებელს არ არის პოპულარული. მართლაც, თქვენი კომპანია შეფასებით პროცენტული სულ რემონტი არის დაყენების ონკანები სველი წერტილი, შეიძლება არ ემთხვეოდეს. თუმცა, მეორეს მხრივ, ეს მექანიზმი, ისევე როგორც წინა, შეიძლება იყოს - და ხშირად არის წყარო დიდი შემნახველი დაიწყო სარემონტო - თუმცა არა, საკმაოდ პატიოსანი. რაღაც ეტაპზე მომხმარებელს მოულოდნელად კარგად ჩანს აცხადებს, ხშირად სრულიად გონივრული, და პირდაპირ disclaims ყველა შემდგომი მომსახურება კომპანია, პირდაპირ მოლაპარაკებას მუშები სარემონტო-ფული ურთიერთობა. თუმცა, შემდეგ, რომ იმ შემთხვევაში, მოულოდნელი ავადმყოფობის repairer ან გარდამტეხი იგი შორს შესახებ,'CT აცხადებენ, რომ ფირმა აზრი არ აქვს. ბოლო ვარიანტი არის ყველაზე რთული გამოთვლები, მაგრამ ყველაზე დამაკმაყოფილებელი ორივე კომპანიის და მომხმარებლის. იგი წარმოადგენს სინთეზი სქემები, 2 და 3. არის მიღებული, ვთქვათ, 30% წინასწარ გადახდა, მაშინ თითოეულ ეტაპზე დაიფაროს, როგორც ნაწილი წინასწარ და დანარჩენი 70%. არსებობს მთელი კატეგორიაში კვალიფიციური მომხმარებელს, რომ მიიღოთ სარემონტო მოგება. ზოგიერთი ნულიდან კარზე განიხილება, როგორც შეუსრულებლობა პირობების ხელშეკრულების, და მუქარით, სასამართლოს ფირმა იძულებულია, შეიცვალოს ყველა კარი. მისი თქმით, დირექტორი, ფირმა "Interferentsii" ანდრეი Zemlanin, წილი კლიენტებს, რომლებიც ვცდილობთ გავაკეთოთ პატარა ბიზნესის შესახებ miscalculations სარემონტო კომპანიები, შეადგენს 5-6% საერთო რაოდენობა. რომ, პარადოქსულია, გამოიწვიოს გაუმჯობესებული დონის მომსახურება და ხარისხის რემონტი: სახიფათო მომხმარებელს გამოიწვიოს დავა ჯერ კიდევ არ არის კვების off თქვენი თითის. მაგრამ კომპანია არ რჩება ვალი. ზოგიერთი მათგანი შეიცავს ე.წ. ექიმი. ანუ ის პირობები, ხელშეკრულებით, ხელშეკრულება, trascu ფასები, დამატებით მოთხოვნებს კლიენტი მოლაპარაკებებს დახვეწილი magic tipčik. მისი ამოცანა არის, რომ ითამაშოს როლი კარგი ბიჭი ადვილად თანხმდება, რომ ყველა საჭიროებებს მომხმარებელს სფეროში დამატებითი პარამეტრები, სარემონტო, და ფასის შემცირება. კლიენტს, როგორც ამბობენ, არის გემოვნების ეხლა Acquisitive აზრით squeeze out of repairmen მაქსიმუმ. მაგრამ პირველ დღეს რემონტით, სანამ ამპარტავანი მფლობელი იზრდება man'Yaga-ოსტატი ერთად გამოჩენა ცუდი ბიჭი. იგი არის პასუხისმგებელი დაცვით ყველა პირობები. მაშინვე მწვერვალებით შეურაცხმყოფელი style - განსაკუთრებით თქვენი საფულე. უსუსური მცდელობა დაუკავშირდით კომპანიის თხოვნით, დაბრუნების "კარგი ადამიანია" გამოიწვიოს არაფერი - ან უნდა უპასუხოს, რომ მან გადადგა, ან little cutie რკინის ხმა მეუბნება, რომ ეს, ფაქტობრივად, მარკეტინგის სპეციალისტი, და არ ოსტატი, უფლებამოსილია გადაწყვიტოს მიმდინარე საკითხები. კიდევ ერთი საკითხი, რომელიც აპირებს შეიძინოს სამშენებლო მასალები. საკუთარი ძიებაში მშრალი აურიეთ და plinths მიზნით ეკონომიკის (ისევე, როგორც ნაგვის pickup), როგორც წესი, მხოლოდ გაზრდის ხარჯები. და მთავარი რამ - დრო და ნერვები. ხშირად მომხმარებელს გატეხილი ორი დღის განმავლობაში, რათა იპოვოს სწორი მასალა და ტრანსპორტი. თქვენ უნდა გახსოვდეთ, რომ ფირმები და კიდევ ბრიგადის როგორც რეგულარული მომხმარებელს არ ფასდაკლება საბითუმო გამყიდველები. კონტროლის იმისა, რომ მათ შესაძენად, თქვენ გჭირდებათ მხოლოდ შევხედოთ ამოწმებს. ბუნებრივია, ამ დონის ექსპერტები და გამოყენებული მასალები უნდა იყოს, მიზანშეწონილობის, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ დაავალოს, რათა დავასკვნათ, მუხა და მარმარილოს იაფი ოსტატი. სავარაუდო ღირებულება რემონტი, რომელიც არის რეკომენდირებული ექსპერტები: მასალები უნდა იყოს 20-30% უფრო ძვირი. და ბოლოს, გარანტიები. რა თქმა უნდა, უმჯობესია, თუ ეს ხაზი, როგორც ჩანს, ხელშეკრულების საფუძველზე. მაგრამ მაშინაც კი, თუ არ, თქვენ უნდა იცოდეს: კანონის მიხედვით, მომხმარებელთა უფლებების დაცვის გარანტია იმისა, რომ შესრულებული სამუშაო ძალაშია ერთი წლის განმავლობაში, მიუხედავად იმისა, რომ ისინი წერილობითი გარანტია დებულებები ამ ხელშეკრულებით.
წყარო: "კომერსანტის Dengi

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика