Friday, August 29, 2014

რუსები ყიდულობენ ბევრი საღებავი ინერცია

მიუხედავად კრიზისისა, ბაზარზე სამშენებლო მასალების მზარდი მოთხოვნა საღებავები, მშრალი სამშენებლო ნარევები.

როგორც წესი, ზაფხულში შესამჩნევად უფრო აქტიური გაყიდული საქონლის შეკეთება კოტეჯები და ქვეყნის სახლები, კერძოდ, ფასადის გაფორმება. მიუხედავად იმისა, რომ ყველგან ეკონომიკური კრიზისისა, დასაწყისში ეს სეზონი დადებითი იყო. მისი თქმით, კომპანია "ქიმიური-Kur'კურიერი", 2008 მოცულობა რუსული ბაზრის საღებავი და ლაქი მასალები (საიზოლაციო) შეადგინა 950 მილიონი ლიტრი ეს დაახლოებით 1, 6 მილიარდი ევროს შეადგენს. "ახლა ჩვენ დაფიქსირება მოთხოვნა ფასადის საღებავები წლის 15% - ით მეტი, ვიდრე გასულ წელს, განაცხადა, ელიზა Abdrazakov, მთავარი სამმართველოს უფროსის დეკორაციები Stroymarket Castorama. ძირითადად მყიდველებს შეძენა წებოები და საღებავები ეკონომიკის "ტექს" (Tikkurila), "Kofedix" (OOO "NPO" საღებავები თქვენ"), და ა.შ". სხვა რეგიონული საცალო ასევე ადასტურებენ უპრეცედენტო ზრდა მოთხოვნა მდე 25%.

მისი თქმით, ევგენი Movchan, კომერციული დირექტორი "ღია ბიუჯეტის ინდექსი " რუსეთი", "საღებავები და საიზოლაციო ბაზარზე ხვდება მიერ 15-30%, მაგრამ ჩვენ ვხედავთ გაყიდვების ზრდის შარშანდელთან შედარებით, იმის გამო, რომ ოპტიმიზაციის ასორტიმენტი, ფასი პოლიტიკისა და მომსახურების მომხმარებელს.

სერგეი Timofeev, ცენტრის დირექტორი საღებავები "AKZO NOBEL SPb", ველით მნიშვნელოვანი შემცირება გაყიდვების მასალები გარე წარუდგინოს საქართველოს კატეგორია "premium", სანამ აღნიშნავს: "რეგისტრირებული ვარდნა გაყიდვების საიზოლაციო პრემიის ლიტრი და კგ წლის 17-20% არის იმის გამო, შემცირება საჭიროებების საბითუმო მყიდველებს, თუმცა, მონეტარული თვალსაზრისით, ბრუნვა რჩება დონეზე, რაც წინა წლის. ზოგიერთი დიდი ქვეყანა პროექტების მშენებლობა მოზიდული ინვესტიციები და საბანკო სესხების განიცდის პრობლემები დასრულების შემდეგ. თუმცა, კერძო მშენებლობის ტემპი თითქმის არ მცირდება, და მოსაპირკეთებელი მასალები, კვლავ მოთხოვნა."

საღებავი და ლაქი წარმოების შორის ყველაზე პოპულარული სამშენებლო მასალები. ძირითადად, ეს სტენდი', რადგან უმრავლესობა მფლობელები საგარეუბნო უძრავი ქონების გსურთ ავაშენოთ სახლები, ხის.

ანდრეი Umansky, დირექტორი საგარეუბნო უძრავი ქონება უძრავი ქონება Bekar, აცხადებს, რომ დღეს ბაზარზე ქვეყნის ქონება დაახლოებით 60% სახლები ხის. მიზეზი ბუნებრივი მასალა არის მარტივი: ეკოლოგიურობა, გამძლეობა, ძალა. "გარდა ამისა, ხეები'ხის აგარაკი უკვე ტრადიციად იქცა, - შეაჯამა ბატონი Umansky. დაახლოებით 10% სახლები შენდება, ახლა გააკეთა აგური. ეს მასალა არის გამძლე მაგრამ ძვირი. თითქმის ერთი მესამედი ბაზრის 30% - ის მშენებლობა იაფი სამშენებლო მასალები (ქაფი კონკრეტული, OSB-ფირფიტები და ა.შ ) ეკონომიკური ტექნოლოგიები. თუმცა, ირკვევა მიერ ტენდენციები საბაზრო წილის იაფი სამშენებლო მასალები და ტექნოლოგიები გაიზრდება. მე ვფიქრობ, რომ სამი წლის ვადაში, ისინი მიიღებს ნახევარი პეტერბურგის საგარეუბნო ბაზარზე."

In SV'დაკავშირებით მოდის მდგრადობა პოპულარული მაინც შეღებვა (save the ხატვის ხის, შერბილების) antiseptics და გაჟღენთილი ზეთი, როგორიცაა Pinotex და მოსწონს. "მომხმარებელს ქვეყნის შენობები სიმშვიდის შენარჩუნება ბუნებრივი სახე ხე, რომელიც ჭარბობს დამთავრებული გადაწყვეტილებები. ამჟამად ჩვენი ექსპერტები არიან პროგნოზირება მცირე გაყიდვების ზრდის derivatising დეკორატიული მასალები მიმდინარე წლის (5-12%), ერთად შემცირება მოხმარების სხვა ფასადის მოპირკეთება ", - განაცხადა სერგეი Timofeev.

ფერადი ისტორია

სანამ კრიზისი, მოხმარების საღებავები და ლაქები რუსეთში გაიზარდა სწრაფი ტემპით, ძირითადად იმის გამო, რომ აქტიური განვითარება საბინაო მშენებლობა, მათ შორის, ინდივიდუალური. პარალელურად, იყო მოთხოვნა ნაწილი მანქანა მშენებლობა და ავეჯის წარმოებაში. ძირითადად, ყველა ქარხნები იყო კონცენტრირებული ცენტრალურ, სამხრეთ და ჩრდილო-დასავლეთ რეგიონებში. მისი თქმით, რია "RBC", 2007 წელს მათი საერთო წილი შეადგენდა თითქმის 85% სულ რუსეთის წარმოების მოცულობა.

რუსი პროდიუსერები აქვს ისტორიულად ოკუპირებული ნიშა alkyd და ზეთის საღებავები და ემალები ქვედა და საშუალო საფასო სეგმენტში. პრემიუმ იყო იმპორტირებული პროდუქტები თითქმის მესამედი მოცულობის ბაზარზე წყალ-დისპერსიული საღებავები. დამახასიათებელი თვისება რუსეთის ბაზარზე საიზოლაციო ადრე იყო კრიზისი გაფართოებას საგარეო მოთამაშეებს, შეიწოვება რუსი მწარმოებლები, რომ, უდავოდ დაასუსტა პოზიცია შიდა საწარმოები. ასე რომ, შეშფოთებას Tikkurila 2006 წელს შეიძინა პეტერბურგში, კომპანია OOO "საღებავი TEX", 2007 წელს შეიძინა 70% აქციების პეტერბურგში, შპს "გამა" (ამჟამად შპს. "გამა სამრეწველო საღებავები") და შპს "Ohtinski მცენარეთა ფხვნილი საღებავები" ( ახლა OOO Tikkurila ფხვნილი საიზოლაციო"). და ბოლოს, 2009 წელს, დაიწყო ლოგისტიკის ცენტრი, Mytishchi 3 მილიონი ლიტრი საღებავი მასალები.

ახლა, მიუხედავად ეკონომიკური კრიზისისა, ბაზარზე საიზოლაციო განიხილება როგორც პოტენციურად მზარდი. მისი თქმით, ევგენი განათლების, გენერალური დირექტორი, შპს "Tikkurila", რუსეთის ბაზარზე საღებავი მასალები პერსპექტივა. "თუ ევროპაში მოხმარების საღებავი სულზე არის 10-20 l, რუსეთში - არანაკლებ 5 l ეს მონაცემები არის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი, როდესაც შედარებით მოსახლეობის რუსეთი და ევროპის სხვა ქვეყნებში ".

დასაწყისში მშენებლობის სეზონი, რიგი ექსპერტები აღნიშნა, რომ იზრდება ფასები შიდა საღებავები და ლაქები წლის 25% - ით, ხოლო იმპორტი - 10-15%. ეს არის ნაწილობრივ დგანან', რადგან ყველა მწარმოებლები დასრულების მოსაპირკეთებელი მასალები (როგორიცაა წებოები და საღებავები) იძულებული დააყენებს ფასები მათი პროდუქცია გამო ღირებულება alkyd მასალები. ეს ვერ იმოქმედებს განაწილების სამომხმარებლო სარგებელი სამშენებლო საცალო, მაგრამ საერთო სურათი არ შეიცვლება. ნაწილი მომხმარებელთა (მფლობელები ზაფხულში სახლები ეკონომიკა-კლასი, სამშენებლო კომპანიები, აღდგენილი მუნიციპალური საცხოვრებელი) შეიძლება შეცვალოს იმპორტირებული პროდუქციის შიდა მასალა, რომ დაკარგოს ხარისხი.

სამსახურის უფროსი, "მშენებლობა და იატაკი" კომპანია "ღია ბიუჯეტის ინდექსი " რუსეთი" ალექსანდრე Garbuzov მიიჩნევს, რომ ბაზარზე სიტუაცია არის რთული, მაგრამ არა უიმედო: "იმიტომ, რომ პროცესები ხდება ეკონომიკაში, ბევრი რუსები, რომლებიც დაგეგმილი სამშენებლო და მოსაპირკეთებელი მუშაობა, აქვს უარი მათ ახლა. მათთვის, ვინც გადაწყვიტა, რომ არ იყავი, ძალიან ყურადღებიანი, რომ სიტუაცია ბაზარზე, სიმღერა ფასები, აირჩიოს საუკეთესო გარიგება. სამომხმარებლო კალათაში ასევე მნიშვნელოვნად მერყეობს, მოძრავი მიმართულებით ძირითადი პროდუქტები. შემდეგ ეს ტენდენციები, ცვლილებები და ჩვენი პროდუქციის და ფასების პოლიტიკა ".

"სამშენებლო კომპანიების ფაქტი ზრდა ფასების საღებავები და ლაქები შედეგად მოიმატებს ფასი ნედლეულის არ არის, განსაკუთრებით იმოქმედა, როგორც საიზოლაციო გვაქვს ძალიან მცირე წილი (5-15%) სამშენებლო ღირებულება მთელი სახლი, და ფასები ძირითადი მასალები - ბეტონის, ხის, ლითონის, პირიქით, შემცირდა ", - განაცხადა სერგეი Timofeev.

მშრალი ალტერნატიული

ნაკლებად ინტენსიური გაყიდვების ზრდის შენობა სუპერმარკეტებში მშრალი სამშენებლო ნარევები. მისი თქმით, ევგენი დამუშავება, გენერალური დირექტორი ZAO "სააგენტოს შენობა ინფორმაცია", ეს ტენდენცია აქვს მარტივი ახსნა: "ახლა იყო კრიზისის პირობებში ყველა სამშენებლო მასალები, რომელიც დაიწყო 2008 წლის ოქტომბერში. თუმცა, ბაზარზე სამშენებლო მასალების დაზარალებული კრიზისი მაინც ყველა, და ახლა ჩვენ ვხედავთ, plume პოზიტიური დინამიკის გამო, რომ წინასაარჩევნო კრიზისის წარმოების ზრდა გასულ წელს."

შეღავათებით მომხმარებელს, სავაჭრო ნიშნების, მაინც სტაბილურია. მიუხედავად იმისა, რომ არჩევის საქონლის ფასი კვლავ გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს. მნიშვნელოვანი გადანაწილება აქციების ძირითადი მოთამაშე არ მოხდეს. მათ შორის პირველი ფასადი თაბაშირის მიქსები რჩება პროდუქტები "ჩაქუჩი", "EUROMIX", "კოღოს" და სხვა.

ახლა ნაწილი მყიდველებს მაინც ურჩევნია ქვეყნის სახლები გააკეთა გაზიანი კონკრეტული, გაფორმებული გარეთ ბათქაში. მაგრამ, სპეციალისტების თქმით, ასეთი ყოველ წელს ხდება ოდესმე ნაკლები. ექსპერტი ფიქრობს, რომ მას შემდეგ, რაც სტაბილიზაცია, 2008 წელს, ნელი შემცირებით ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები. "იმ პირობებში, მცირდება მოთხოვნა და შემცირება რეალური შემოსავლები და შემცირება საბინაო მოხმარების ნარევები, რომ 2009 წლის ბოლოს შემცირდება 10-15% - ით", - ვარაუდობს, ევგენი მოსახლეობა.

ოლგა VASILYEVA

წყარო: სოფლის კვლევის

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика