Monday, September 29, 2014

ბაზარზე სამშენებლო მასალების: ნადირობის სეზონი დაიწყო 2006-10-30 15:05:55

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ბაზარზე სამშენებლო მასალების: ნადირობის სეზონი დაიწყო
2006-10-30 15:05:55

კერამიკული ფილა, მიუხედავად იმისა, რომ უმრავლესობა ნედლეული მასალების გამოიყენება წარმოების კერამიკული მოსაპირკეთებელი ფილები, ხელმისაწვდომია უკრაინის ჭარბი, შიდა ბაზარზე არის oversaturated იმპორტირებული პროდუქცია, რომელიც, ექსპერტების აზრით, 70% - ზე მეტს საერთო საფონდო. "Spokojen" მიღებული, ძირითადად, ესპანეთი, თურქეთი, იტალია, გერმანია, პოლონეთი. და წლიური ზრდა ბრუნვა ბაზრის სეგმენტი კრამიტი მასალები (საშუალოდ 10%) დგანან'ყველაზე ხშირად ასოცირდება ზრდა იმპორტის მოცულობები. რაოდენობა მსხვილი იმპორტიორები სპექტრი "ოცი": ეს მოიცავს, "სუპერ-ონლაინი", "Carmen", "Budmax" და სხვა (ყველაზე ცნობილი საგარეო სავაჭრო ნიშნები: "ვენერა" (ესპანეთი), "Novogres (ესპანეთი), "Marazzi" (იტალია), Ceramika Paradys" (პოლონეთი), "Agrob Buchtal (გერმანია), "Welor" (რუსეთი) ). რაც შეეხება ადგილობრივ მწარმოებლებს მეტ-ნაკლებად წარმატებული მოიცავს საქმიანობის ხარკოვის კრამიტის ქარხანა, ლვოვის კერამიკული ქარხანა და საწარმოო ტექნიკური კომპანია "Agromat" (კიევი). 2001 წელს, გაიყიდა უკრაინაში, სულ უფრო მეტი 18 მილიონი კვადრატული m კერამიკული ფილების, თუმცა, ბევრი დიდი ოპერატორები, მიგვაჩნია, რომ საჭიროა ბაზარზე 2-2, 5-ჯერ უფრო მაღალია. ორი მესამედი გაყიდვების 2001 კრამიტი პროდუქცია შეადგინა იაფი საქონელი. ერთად საგარეო კერამიკული "მონსტრები" ამ ბაზრის სექტორში იყო გამოირჩევა უკრაინის მწარმოებლები, კოზირი, რომელიც უფრო მეტია, ვიდრე ხელმისაწვდომი ფასი - 15-20 hrn. / KV. m (შედარებისთვის, საგარეო საშუალებების ღირებულება დაახლოებით 30-60 UAH. / კვადრატული მეტრი). ბევრი შიდა საწარმოები, უიმედოდ ცდილობს მოიგოს ადგილი მზის ქვეშ, დაიწყო გავაფართოვოთ ასორტიმენტი, პროდუქციის წარმოების ახალი ხაზი ზომის - 150x200, 200x250, 250x300 მმ (კედლის ზედაპირზე) და 300x300 მმ (სართული). საქონლის საშუალო და ძვირი ფასი ჯგუფი (50-80 UAH. / KV. მ) თითქმის თანაბარი პროპორციით. თუ საუბარი ელიტის შიდა'ბარიერი ფილები, მაღალი სამომხმარებლო თვისებების, ეს პოზიცია არ არის იძენს და 5% მთლიანი გაყიდვების წარმოუდგენლად მაღალი ფასი (30 C. E. / KV. მ). პროგნოზი უახლოეს მომავალში ფასები კრამიტი პროდუქცია არსებითად არ შეიცვლება. ველით სერიოზული ზრდა მოთხოვნა მაღალი ხარისხის შიდა ფილების გამო ზრდა წარმოების შესაძლებლობების უკრაინის სამრეწველო საწარმოები. სანიტარული მოწყობილობები და კერამიკული ფილების, სანტექნიკური ნაწარმი ბაზარზე წარმოდგენილია ძირითადად იმპორტირებული პროდუქცია. მათ შორის ყველაზე პოპულარული ბრენდების - "Kolo" (პოლონეთი), "Roca" (ესპანეთი), "Toprak" (თურქეთი), "იდო" (ფინეთი), "Jika" (ჩეხეთის რესპუბლიკა). უდიდესი უკრაინული ოპერატორები ორივე იმპორტირებული და შიდა სისტემების ითვლება "Budmax", "Unitech Bau", "სერგო", "სტანდარტი" და ასე შემდეგ, სანიტარული მოწყობილობები, წარმოების - ბიზნეს შრომატევადი და ძვირია, ასე რომ, დღეს არსებობს სერიოზული ტენდენცია იმაზე,'ასოციაცია კომპანიები. გასული წლის გაიყიდა უკრაინაში სანტექნიკა, სულ დაახლოებით 50 მილიონი საუკუნის ეს არის ის, რომ 15-20% - ით უფრო მაღალია, ვიდრე წინა წელს. გაყიდვების ლიდერები იყვნენ ნიჟარები და სველი წერტილით (დაახლოებით 45% სულ ფულის ბრუნვა), რასაც მოჰყვა აბაზანა (20%), ონკანები და ონკანები (დაახლოებით 20%), ახლოს სიაში საშხაპე კაბინაში (10%), და "სუფთა" განხორციელების თანამედროვე საკურორტო კომპლექსები და ავეჯით, სველი წერტილები წარმატებული ჯერ კიდევ არ შეიძლება დასახელებული: განაკვეთები "outgrown" სამომხმარებლო შესაძლებლობები. მათ შორის საკითხი, "აუცილებლობის შემთხვევაში" (washbasins და ტუალეტები) ყველაზე იყიდება იაფი მოდელები შიდა წარმოების (20-50 საუკუნეში. E. apiece). იგივე ეხება აბაზანები: ფოლადი, მსახიობი და აკრილის პროგრესი 50. რომ არის, 120. ე და 160 გ. E. თითო წილი, შესაბამისად. ონკანები და მიქსერები, სამწუხაროდ, ხშირად წარმოადგენს კონტრაბანდა იმპორტირებული საქონელი, რომლის ღირებულება არის ორ ჯერ იაფი, ვიდრე ორიგინალური. თუმცა, "მოწინავე" მომხმარებელთა დააზღვიეთ საკუთარი თავი წინააღმდეგ სცენას გაითამაშებს, გულისხმობდა სალონებში და მაღაზიებში (სადაც ისინი პოულობენ, ყველა საჭირო მოწყობილობები ფასი 30. F. პროგნოზი მსხვილი ოპერატორები არ პროგნოზირება მნიშვნელოვანი ცვლილებები სიტუაცია ბაზარზე სანიტარული ტექნიკოსები, თუმცა, პრიორიტეტები სამომხმარებლო მოთხოვნა უკვე "prokleivayutsya". დიდი მომავალი პროგნოზირება საშხაპეები, იმიტომ, რომ ეს არის ყველაზე წარმატებული ალტერნატივა რთული აბაზანა ჩვენს პატარა ოთახი ჰიგიენის. კარგი პერსპექტივა და ელოდება მრავალფუნქციური აბაზანის აქსესუარები (პირსახოცი, თაროები, თაროებზე, მფლობელებს, ქაღალდის მფლობელებს, საპნის კერძები, ნათურები, სარკე). ნებისმიერ სარეკლამო კატალოგი ევროპული მწარმოებელი მითითებულ რეცეპტები სრულყოფილი კომბინაცია კონკრეტული კოლექცია აქსესუარები და ავეჯით სველი წერტილები, ტექნიკა, წყალმომარაგების. სახურავი არის, განსხვავებით წინა ორი სასაქონლო ჯგუფების, გადახურვითი მასალები შიდა წარმოების გთავაზობთ უკრაინის ბაზარზე მეტი 80%. ინტერესი საქონლის იმპორტი ამცირებს რეგულარული ზრდა საბაჟო გადასახადისა და წარმოქმნას ახალი, ხარისხიანი გადახურვითი მასალები, წარმოებული ქართული საწარმოების საგარეო ტექნოლოგიები ერთად, ფინეთის, გერმანიის, საფრანგეთის და სხვა ევროპული ნედლეულის. მოცულობა ბაზარზე გადახურვითი მასალები ყოველწლიურად იზრდება 20-30%. ასეთი "krupnaja", როგორც "Rannila-კიევი", "Avista", "SKIF", "TPK", "evroizol", "Centrostal-Domstal", "Alexbad" გაყიდვა, საშუალოდ, დაახლოებით 200 ათასი. კვ. m სახურავი ერთი თვის და მოუტანს კლიენტების მაღალი დონის მომსახურება და ფართო სპექტრის დაკავშირებული მასალები (ღარები, კიბეები, ხის პროდუქცია შესაფერისი ხის grade, საიზოლაციო და t. d. ). On კონსტრუქციული თვისებები და სფეროებში გამოყენების ყველა გადახურვის პროდუქცია იყოფა ორ ჯგუფად: დაფარვით ბინის სახურავები (საცხოვრებელი და საოფისე მაღალი აწევა შენობების) და საფარი pitched სახურავების (კერძო სახლები კოტეჯის ტიპის, დაბალი აწევა შენობების, მაღაზიები, კაფეები). გადახურვა და evroruberoid ყველაზე ხშირად გამოიყენება პირველი ჯგუფი შენობები, მეტალი, ფურცლიდან და ე.წ. evroshifer და სხვები არიან უფრო შესაფერისი მეორე. წლიური მოხმარება გადახურვის მასალა არის 42-43 მლნ. კვ. m - დაახლოებით 75-80% - ზოგადი სტრუქტურა გაყიდვების შემოვიდა მასალები (ცხადია, ეს მიიღწევა დაბალი ფასები up to 1. f. იყიდება კვ. m). Evroruberoid უფრო მტკიცე, არამედ უფრო ძვირი - 2-3. f. იყიდება კვ. m. ყველაზე დიდი მოცულობის შემოვიდა მასალები მოცემულია: კიევის ქარხნის მშენებლობა, Lutsk მუყაოს ქარხანა, Slavuta მომზადებული გადახურვის ქაღალდის ქარხანა (Khmelnytskyi რეგიონი. ), Kremenchug ქარხანა, ქარხანა "akvaizol" (g. ხარკოვის), Mariupol მეტალურგიული გაერთიანდება. საწყისი მასალების pitched სახურავების ადრე შიდა მოთხოვნა ფურცლიდან (2-3. f. იყიდება კვ. m). ფართო ფერი დიაპაზონი და გაუმჯობესებული მახასიათებლები არის განსხვავებული, ე.წ. evroshifer ეხლა 7-9. f. იყიდება კვ. m. რკინის გადახურვის უკრაინაში მზადდება, ძირითადად, რუსი, ფინური და ქართული ლითონის. ცოტა ხნის წინ ფასი ამ მასალა იყო სტაბილური (5-7. f. იყიდება კვ. მ), და მოთხოვნა გაიზარდა დაახლოებით 3-4%. კერამიკული და ცემენტის, ქვიშის ფილა კარგავს პოპულარობას ყოველწლიურად. ეს ყველაფერი bulkiness (40-50 კგ 1 კვ. მ) და ფასი (5 V. f. იყიდება კვ. m). პროგნოზი, სავარაუდოდ, გადახურვითი მასალები ბაზარზე განვითარდება, კიდევ უფრო დინამიურად და წარმოქმნას ახალი უკრაინული მწარმოებლებს საშუალება ექნებათ, რომ მნიშვნელოვნად გაიზრდება ინტერესი მომხმარებელთა თანამედროვე და ხარისხიანი გადახურვითი, ევროპული სტანდარტების. WINDOWS-კარი სულ უკრაინული წარმოების ფანჯრები და კარები, 2001 წელს შეადგინა, შესაბამისად, სხვადასხვა შეფასებით, 800 ათასი. კვ. მ მდე, 1 მილიონი. კვ. m, სადაც მცირე ზღვარი კარი წამყვანი მწარმოებლები. დღეს ნათელია, რომ მალე იმპორტიორებს შიდა ბაზარი იქნება კონსოლიდირებული მხოლოდ ერთ სასაქონლო ნიშა - კარი ღირებული და ეგზოტიკური სახეობის ხის (მიუხედავად იმისა, რომ პროცენტული თვალსაზრისით, ეს სეგმენტი არის ძალიან პატარა - დაახლოებით 5%). Windows და კარები ჩვენს ქვეყანაში წარმოების შესახებ 800 სხვადასხვა ბიზნესის. დიდი უნივერსალური მცენარეთა და ქარხნები რომ არ მასშტაბური წარმოების ციკლი და აწარმოოს სრული სპექტრი სადურგლო (Windows, კარები, skirting საბჭო, batten, ფორუმში, stair ელემენტები და სხვა) უკრაინაში არის ძალიან პატარა. ეს "შენობა-სამსახურის" (g. ხარკოვის), "ფორუმი" (მ. Zaporozhye), "ნეკერჩხლის ფოთოლი" (g. Kremenchug), და ა.შ ორგანიზაცია ასეთი წარმოება ძალიან ძვირი ჯდება, ასე რომ, დღეს, მათ შორის ყველაზე წარმატებული საწარმო დომინირებს, ვინც ჩართული ვიწრო სპეციალიზაციის (მხოლოდ Windows ან მხოლოდ გარკვეული ტიპის კარები და t. d. ). საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანიები-long - ცხოვრების "KWin-Swig", "სახლი " პარკეტი", "Paritet", "Gefest", "პრაქტიკა", "ფორტუნა პლუს", "გ. . . ". პროგნოზი პირობით სტაბილურობის, უკრაინის ეკონომიკის და წარმატებული განვითარება შიდა ბაზარზე კომპონენტები განაკვეთები, ფანჯრის პროდუქცია უახლოეს მომავალში უნდა შემცირდეს. კონკურსში გაიმარჯვებს მხოლოდ იმ ფირმების, რომელიც გთავაზობთ არა მხოლოდ კარგი ასორტიმენტი (20-ზე მეტი მოდელები, სხვადასხვა ზომის, ფერის და ფორმის) და მიმზიდველი კომბინაცია "ფასი-ხარისხი", მაგრამ მაინც შეგიძლიათ გამართოთ სწრაფი მიზნით (7-10 დღის განმავლობაში), და უზრუნველყოს დამატებითი მომსახურების მიწოდება, მონტაჟი, ტექნიკური მომსახურება და რემონტი. შინაგან საქმეთა დამთავრებული დამთავრებული პროდუქცია მოიცავს ორ ჯგუფად: შპალერი და საღებავი კედლის და ჭერის ზედაპირი, საყოფაცხოვრებო და კომერციული სართულზე მოპირკეთება (ლინოლეუმი, პარკეტი, ლამინირებული იატაკი). და მაინც, ყველაზე დიდი მოთხოვნა ტრადიციული ქაღალდის ფონი (koryukivka ქაღალდის ქარხანა და ოდესის ქარხანაში მოსაპირკეთებელი მასალები), მაგრამ კარგი მომავალი სპეციალისტების პროგნოზით, სტრუქტურული და კედლის ნაშრომების მიხედვით ფერწერა, რომლებიც დღეს მესამე ადგილი ბაზარზე გაყიდვების მოცულობა ("Rollover", "Rasch", "შექმნა" (გერმანია), "Poldecor" (საფრანგეთი), "გაიზარდა" (ინგლისი). თანდათან აღარ მოთხოვნა თხევადი და washable შპალერი და კედლის მხატვრობა, სპეციალური დეკორატიული frills (დიდი რაოდენობით ბრწყინვალე splashes ნათელი და ფერადი ნახატების). ფასები ყველაზე პოპულარული ტიპის Wallpapers შემდეგია: ქაღალდი - დაახლოებით 1-2. f. თითო roll, ვინილის - 5-6. f. თითო როლი და სტრუქტურული ფონი ქვეშ ფერწერა - 2-დან 5 V. f. სტრუქტურა, უკრაინის ლაქი და საღებავი ბაზრის 80% იმპორტირებული საქონელი, და მხოლოდ 20% - შიდა. მაღალი ევროპული ხარისხის, ზომიერი ფასები (დაწყებული 5-10. f. 1 l) გთავაზობთ ბაზარზე საგარეო სავაჭრო ნიშნის "Tikkurila " (ფინეთი), "Dufa" და "ღონისძიება", (გერმანია ), "Sadolin" (ჰოლანდია), "Caparol" (გერმანია) და სხვები ტიტული საუკეთესო უკრაინის პროდიუსერი საღებავები და ლაქები ადეკვატური ხარისხი და ხელმისაწვდომი ფასები (1-4. f. 1 l) ებრძვიან დღეს კომპანია "Lakme ", " Khimrezerv ", " Yantar ", " Leleka-ფერი ". ბაზარზე ლინოლეუმი 85% იმპორტირებული პროდუქცია და მხოლოდ 15% - შიდა. უკრაინის საბინაო ლინოლეუმი გაყიდვა 2-4. f. იყიდება კვ. m, იმპორტი ანალოგები ღირებულება მყიდველებს თითქმის ორჯერ ძვირი. განაკვეთების შესახებ,'ობიექტის საფარი გააკეთა, გერმანია, ინგლისი, საფრანგეთი, შვედეთი მერყეობს 10-დან 20. f. იყიდება კვ. m. ხალიჩა და მეტლახი დღეს ანგარიშზე არანაკლებ 10% - იანი სამომხმარებლო მოთხოვნა, ბუნებრივი და ხელოვნური იატაკი კვლავ მოდის. უკრაინის ხის წარმოება ახლახანს დაიწყო, რათა მოიპოვოს ევროპის საბჭოს საპარლამენტო ასამბლეის, ასე რომ თითქმის 60% - ით ბაზარზე პარკეტი პროდუქცია პროდუქცია ადგილობრივი ოსტატები. ყველაზე დიდი მოთხოვნა არის პარკეტი (10. f. იყიდება კვ. მ), გაცილებით ნაკლები ყიდვა პარკეტი, array (20-80. f. იყიდება კვ. მ) და მხატვრული პარკეტი (დაახლოებით 100. f. იყიდება კვ. m). უფრო ფართოდ გამოიყენება დღეს იმპორტირებული ლამინირებული იატაკის : შედარებით ბუნებრივი პარკეტი, ისინი ბევრად უფრო ხელმისაწვდომი, ფასი 10 დან 20. f. იყიდება კვ. m. პროგნოზი ექსპერტების განცხადებით, სახელმწიფო საქმეთა პარკეტის ბაზარზე უახლოეს მომავალში ნაკლებად სავარაუდოა, რომ შეიცვალოს: ფასების სტაბილურობა და პროდუქტის ფართო სპექტრი დარჩება ყველაზე მნიშვნელოვანი პირობა წარმატებული ბიზნესი ყველაზე ბიზნესის. "ფონი" ბაზარზე განვითარება, განსაკუთრებით იმ ნაწილში, სტრუქტურული wall-paper. აგური, აგური, მისი თქმით, მშენებლები, პროდუქტის ადგილობრივი მოხმარება და ხანგრძლივი დისტანციებზე (მეტი 100-200 კმ) რეკომენდირებული არ არის განახორციელოს. ალბათ, ამიტომ უკრაინაში ქარხნები მწარმოებელ აგურით, თითქმის ათი თითოეულ ოლქში. დღესდღეობით არ არსებობს (მაგრამ არა ყველა მათგანი მუშაობს! ) 200-ზე მეტი ქარხნები. მას შემდეგ, რაც 1990, წარმოების აგურის უკრაინაში უკვე სტაბილურად შემცირდა, მაგალითად, 1990 წელს, გამოვიდა უფრო მეტი ვიდრე 10 მილიონი. ცალი. ჩვეულებრივი აგური, 2000 - ზე მეტი 2 მილიონი. ცალი. ნახევარი დამზადებულია უკრაინაში აგურის მწარმოებელი ქარხნები, რომლებიც ნაწილი სახელმწიფო კორპორაცია "ukrstroymaterialy", სხვა საწარმოების მიერ წარმოებული, რომ ნაწილი ვართ სხვა დიდი კორპორაციები "Ukrstroy", "Ukragroprombirzha". ბოლო წლებში, უკრაინაში'გამოჩნდა, მინი-ქარხნები მწარმოებელ აგურის მიერ ნახევრად მშრალი დაჭერით, უმაღლესი ხარისხის პროდუქტები, რომლებიც წარმოებული ძველი საწარმოების, თუმცა, წილი "ახალბედა" არის კიდევ ძალიან პატარა. ფასები აგურის დამოკიდებული მთელი რიგი ფაქტორები, ძირითადად ღირებულება პროდუქტის განსაზღვრა მასალა, რომელიც კეთდება ეს, რა პროდიუსერი, მან გამოუშვა, grade აგურის (ძალა). ყველაზე ძვირი - მოსაპირკეთებელი აგური გეგმებზე. თუ რამდენიმე წლის წინ, 1 ათასი. ცალი. ღირებულება დაახლოებით 90. f.დღეს ფასი უახლოვდება 200 იგივე "ერთეული". ჩვეულებრივი კერამიკული აგურით წარმოებული კიევში ან ქვეყანა გთავაზობთ, დამოკიდებულია მიხედვით, UAH 400-500. ცენტრალური უკრაინის რეგიონებში ღირებულება იგივე აგური - 1, 5 ჯერ ქვედა. სურათზე არის მსგავსი ფასები სილიკატური აგურის. პროდუქტების კიევი წარმოების ეღირება 300-400 UAH. იყიდება ათასი ცალი, და სხვა რეგიონებში უკრაინის განაკვეთები 1, 5-2 ჯერ ქვემოთ. ცემენტის ასორტიმენტი უკრაინის მწარმოებლებს ცემენტის უფრო მეტი, ვიდრე ორი ათეული სახელები, რომელთა შორის აბსოლუტური ლიდერი Portland ცემენტის. ზოგადად გამომავალი ამ ტიპის თითქმის 70%. გარდა ამისა, შიდა წარმოების უკრაინაში, შეთავაზება და ცემენტის იმპორტი, რომელიც ძირითადად რუსული წარმოშობის. ბოლო წლებში, რუსი იმპორტის არის 300-400 ათასი. t არის 5-7% მთლიანი გაყიდვების მოცულობა უკრაინაში. მთავარი უპირატესობა ცემენტის რუსეთიდან არის ფასი, რომელიც 1, 1-1, 2-ჯერ დაბალია, ვიდრე შიდა. პროგნოზი პერსპექტივები შიდა ბაზარზე ცემენტის და, შესაძლოა, აგური, შეიძლება კი ნათელი. რა თქმა უნდა, ეს მოხდება მხოლოდ იმ პირობით, რომ ევროკავშირი კვლავ დაიწყება დაფინანსება სატრანსპორტო დერეფნების. ამ შემთხვევაში, მისი თქმით, ანალიტიკოსები, წარმოების ცემენტი მდე 250-300 %. არსებობს ასევე პროექტის მშენებლობა 10 ახალი ჩქაროსნული რკინიგზის მოდერნიზაციის 5 არსებული ვინ დადგება'ასოცირებული უკრაინა, მეზობელ ქვეყნებთან - ბელორუსია, პოლონეთი, რუსეთი, რუმინეთი და სლოვაკეთის.
წყარო: კონკრეტულად....

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика