Monday, September 29, 2014

Krishnaji'2001 2006-10-27 17:42:51

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








Krishnaji'2001
2006-10-27 17:42:51

პროდუქტები შესთავაზა ბაზარზე, - სახურავის მასალები (ე.წ. evroruberoid, evroshifer, ლითონის ფილები, გადახურვა, slate, კრამიტი). გაყიდვების 2000 - ზე მეტი 270 მილიონი კვადრატული მეტრი, დაახლოებით $ 300 მილიონი (საბითუმო ფასები). რაოდენობა ოპერატორები - იმპორტიორები - 20, ადგილობრივ მწარმოებლებს - 20-ზე მეტი. ხვედრითი წონა იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია - შიდა - 90% - ით, იმპორტი - 10% (ბუნებრივი პირობები). ბაზრის მოცულობა შეფასებული ზოგიერთი wholesalers, 2000 წელს განხორციელდა სხვადასხვა გადახურვითი მასალები თითქმის $ 300 მილიონი (საბითუმო ფასები), ან უფრო მეტი, ვიდრე 270 მილიონი კვ მ მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, რომ მოცულობის ბაზარზე 2000 გაიზარდა შედარებით 1999 მიერ დაახლოებით 25%. ვიმსჯელებთ დაწყების 2001 სეზონი, დადებითი გაყიდვების დინამიკა იქნება არსებობს. განსაკუთრებით, ბოლო ორი წლის განმავლობაში გაიზარდა შიდა გაყიდვების გადახურვითი მასალები. და არა მხოლოდ კლასიკური გადახურვის მასალა ან გადახურვის ფურცლიდან, მაგრამ ასევე თანამედროვე მასალებით (ლითონის ფირფიტების, evroshifer და ა.შ.). თუმცა, თანამედროვე გადახურვა, მრავალი შიდა მწარმოებლები იგივეს დან იმპორტირებული ნედლეული. მომზადებულია გადახურვითი მასალები არის იმპორტირებული, რომ ჩვენს ქვეყანაში ნაკლებად. დღეს, იმპორტი არ აღემატება 10% მთლიანი ბაზრის, ხოლო კიდევ სამი თუ ოთხი წლის წინ, მან მოგვაწოდა გამყიდველები 30-35% wruck. Sportna სახურავი ხდება ნაკლებად მიმზიდველი გამყიდველები. პირველ რიგში, ისინი უნდა კონკურენციას მსგავსი უკრაინის პროდუქტები უცხოური ნედლეული. მეორეც, გაიზრდება საქართველოს საბაჟო გადასახადისა ამცირებს ინტერესი მოვაჭრეების უცხოური საქონელი. სეზონურობის მამაკაცებს მიაჩნიათ, რომ იყიდება სამშენებლო მასალები სახურავები აგვისტოს დაიწყებს იზრდება. პიკი მოთხოვნა მოდის დასაწყისში შემოდგომაზე. ბოლოსთვის მისი საქმიანობის თანდათან ცვივა, და თებერვლის ვაჭრობა ძალიან ცხრება. გაჩერებული ეს გაგრძელდა დაახლოებით მარტში ან აპრილში, მას შემდეგ, რაც, მატჩის დაწყების თბილი და მშრალი დროს, წლის, გაყიდვების მოცულობის ისევ დაიწყოს ზრდა. მარკეტინგი კომპანია "ტრიუმფი-" აცხადებენ, ორი წლიური გაყიდვების პიკი გადახურვის მასალები. პირველ - ივნისი-ივლისი. ამ დროს, გაიზარდა მოთხოვნა შემოვიდა მასალები. მეორე პიკი აქტივობა - სექტემბერი-ოქტომბერი (კლიენტებს სრულ სამშენებლო და ბლოკის კორპუსში სახურავი). მისი თქმით, იმ გათვლით, ბიზნესმენები, გაყიდვების off-სეზონი თითქმის სამჯერ ნაკლები, ვიდრე პიკი სეზონი. დაკავშირებული მასალები თითქმის ყველა მოვაჭრეების გადახურვითი მასალები ერთად გთავაზობთ სახურავების და ნებისმიერი საქონლის თანმხლები. მწარმოებლები და გამყიდველები ლითონის ფილები, ძირითადად, მოახდინეს მიერ პროფილირებული სახურავი და siding, რომელიც ცოტა ხნის წინ ფართოდ გამოიყენება წინაშე ფასადებისა (და კიდევ მშენებლობის ჩვეულებრივი საფასური). მაგრამ ეს არ არის ერთადერთი ამისა, გადახურვის ბიზნესი. ბევრი გამყიდველები კლიენტებს ვთავაზობთ სხვადასხვა სისტემის drains და სადრენაჟო სისტემები, საიზოლაციო მასალები და კიდევ skylights, იმის გათვალისწინებით, რომ ამ სასაქონლო პირდაპირ არის დაკავშირებული სახურავი. ხშირ შემთხვევაში, არის იმპორტირებული მასალა. თუმცა, მოვაჭრეების მოიცავს სპექტრი, რადგან ხშირად კლიენტს აძლევს უპირატესობას ფირმა, რომელიც გთავაზობთ სრული კომპლექტი გადახურვითი მასალები. მისი თქმით, მოვაჭრეებს, სხვადასხვა აქსესუარები, მათ არა უმეტეს 15-20% შემოსავლები. სპექტრი გადახურვის პროდუქცია სპეციალისტები ურჩევნია იყოფა ორ კლასად: დაფარვის ბინა სახურავების სამრეწველო და მაღალი აწევა შენობების და საფარი pitched სახურავების. თუ სახლში სახურავების ძირითადად გამოიყენება გადახურვის მასალა, pitched სახურავები, stacked ფურცლიდან, evroshifer (Ondulin, ლითონის, კერამიკის და shingles, galvanized ფოლადი, და ა.შ გადახურვის მასალა და evroruberoid მიუხედავად გარანტიები მოვაჭრეები, რომ ყველაზე დიდი მოთხოვნა არის ყველა სახის თანამედროვე მასალები, მნიშვნელოვანი ნაწილი, მომხმარებელთა მაინც მირჩევნია ტრადიციული გადახურვის მასალა. ყველაზე ხშირად, ეს მასალა შეიძლება გამოყენებულ იქნას სოფლის რაიონულ ცენტრებში. ეს გადახურვის მასალა საფარი ყველაზე სამრეწველო და მრავალსართულიანი შენობების. მომსახურების ცხოვრებაში ეს მასალა არის პატარა, ისე უნდა შეიცვალოს, რომ უფრო ხშირად, ვიდრე უმაღლესი ხარისხის იმპორტირებული მასალები. შეფასებით კიევი-კვლევითი ინსტიტუტის სამშენებლო მასალების უკრაინაში არსებობს 14 საწარმოების, შეუძლია წარმოების ზე მეტი 200 მილიონი კვადრატული მეტრი გადახურვის მასალა ერთი წლის განმავლობაში. მოვაჭრეების ვარაუდით, 2000, შიდა გადახურვის მასალა იყო, გაიყიდა $ 150 მილიონი (საბითუმო ფასები). ორი წლის განმავლობაში ფასები ამ პროდუქციაზე არ შეცვლილა, და ეს არის ალბათ ყველაზე ძვირი ბაზარზე გადახურვითი მასალები ($ 0, 5-0, 9 იყიდება 1 კვ / მ). უკეთესი roll bituminous მასალები (ე.წ. evroruberoid) და ნახევარი ორ ჯერ უფრო ძვირი. თუ სხვა სახის გადახურვის დილერები ამბობენ, რომ "ამ სეგმენტში ჩვენ არ ვართ მჭიდროდ", მაშინ "ruberoidny" ნაჭერი ტორტი ისინი საპირისპირო აზრი, და ვფიქრობ, რომ ეს სეგმენტი ბაზარზე თითქმის მიაღწია თავის ინტენსივობა. თუმცა, ჯერ კიდევ არსებობს თავისუფალი ადგილი ნიშა ე.წ. ძვირადღირებული საქონელი. მაგრამ ეს evroruberoid რთული გაყიდვა იმის გამო, მაღალი ღირებულება. მარკეტინგის დიდი შიდა მწარმოებლები აცხადებენ, რომ მხოლოდ ძალიან მცირე ნაწილი (დაახლოებით 1%) ბინის სახურავების დაფარული თანამედროვე შემოვიდა მასალები (პოლიმერული-ბიტუმი მემბრანაზე). მიუხედავად იმისა, რომ დიდ ქალაქებში, ეს მაჩვენებელი აღწევს 20% (და ბევრი თანასოფლელებს და არ ვიცი არსებობის შესახებ ნებისმიერი სახის მემბრანაზე). მისი თქმით, სხვადასხვა მონაცემებით, 2000 წელს უკრაინაში გაიყიდა, უფრო მეტი ვიდრე 3 მილიონი კვადრატული მეტრი ამ გარსების, რომელიც თითქმის 0, 6 მილიონი კვადრატული მეტრი, უფრო მეტია, ვიდრე 1999 წელს, და მიერ 1 მილიონ კვადრატულ მეტრზე მეტი, ვიდრე 1998 წელს-მ ამ პროდუქტის მოდის, უკრაინაში, პოლონეთში, იუგოსლავიაში, იტალია, აშშ და სხვა ქვეყნებში. განაკვეთების გარსების ბოლო ორი წლის განმავლობაში არ შეცვლილა - $ 3-7 დღეში 1 კვ მ სარეკლამო მოვაჭრეები გადახურვითი მასალები ურჩევნია რეკლამა მათი საქონლის სპეციალიზებული სამშენებლო ან არქიტექტურულ ფონდი, ფასი სიები ბიზნეს გაზეთები და ჟურნალები. ყველაზე ხშირად რეკლამირება, სავაჭრო ნიშნის, არ ივიწყებს, რომ მიუთითოთ კოორდინატები დილერები სხვადასხვა ქალაქებში ან კოორდინატები საშუალებების, სადაც საქონლის შეიძლება შეიძინა. არ არის იშვიათია, სარეკლამო ან სხვა გადახურვის მასალა hoardings და ბილბორდები გასწვრივ მარშრუტი. მოცემული მაღალი კონკურენცია ამ ბაზარზე, რეკლამის ცდილობენ გამოირჩევა. ზოგიერთი, მაგალითად, გთავაზობთ მათი მატერიალური საჩუქარი ამინდის დადებითი პოზიცია ფართომასშტაბიან. შემდეგი მაგალითი რუსეთის კოლეგებს, ბევრი დიდი კომპანია არ დაიწყო ადგილი რეკლამის მანქანები. კაცები არ შემოიფარგლება მედია ან გარე რეკლამა. არა უკანასკნელი როლი სემინარები სპეციალისტები, არქიტექტორები, სხვადასხვა შეჯიბრებები. მაგალითად, ერთ-ერთი კიევის კომპანია ფლობს ყოველწლიური კონკურსის არქიტექტორები, რომლებიც თავიანთი პროექტები უნდა გამოვიყენოთ მასალები ამ კომპანიის აქვს გადახდილი ანიჭებს სტუდენტები, ერთ-ერთი სამშენებლო უნივერსიტეტებში კიევში. Evroshifer 2000 წელს, ეს მასალა გაიყიდა თითქმის $ 6 მილიონი (საბითუმო ფასები), ან დაახლოებით 1, 5 მილიონი კვ / მ ეს არის სავარაუდო, რომ დიდი მოვაჭრეების, თითქმის ორჯერ მეტი, ვიდრე 1998-1999. მოთხოვნის ზრდის გამო როგორც შემცირდება ფასები თითქმის 25% (დღეს evroshifer გაიყიდა $ 3, 5-4 იყიდება 1 კვ / მ )და აქტიური სარეკლამო კომპანიები-გამყიდველები და მწარმოებლები. პირველი ნახევარი 2001 დაადასტურა პროგნოზი ექსპერტები დაკავშირებული გამოყენება Eurosuper სფეროში ინდივიდუალური მშენებლობა. ახლა უფრო, ვიდრე 60% პროდუქტის შეძენა კერძო მოვაჭრეებს დაფარვის სახურავები, კერძო სახლები და აგარაკები. მოვაჭრეები ვარაუდობენ, რომ უახლოეს წლებში, რომ გაიზარდოს მოთხოვნა ფურცლიდან იყიდება გადახურვის სხვადასხვა სასოფლო-სამეურნეო სტრუქტურები. როგორც ჩანს, მომხმარებელთა მირჩევნია იაფი პროდუქტი, პოლონური წარმოების. განმასხვავებელი თვისებები Eurosuper კლასიკური უკრაინის ფურცლიდან არის მასალა, რომელიც გააკეთა, და ტექნიკური და საექსპლუატაციო მახასიათებლები მზა პროდუქტი. ყველაზე ხშირად, ევროპის "brother" გააკეთა ბრუნი გოფრირებული ფურცლები, სპეციალური გადახურვის პლასტმასის საფუძველზე, PVC, პოლიკარბონატის, პოლიესტერი, და სხვა არასამთავრობო ლითონის გადახურვითი მასალები. იყო დრო, როდესაც უკრაინის ბაზარზე მოვიდა საგარეო აზბესტის ფურცლიდან, მაგრამ საუბარი იმ საფრთხეებზე, აზბესტის, რომ ჯანმრთელობა'ხალხი მე გამოიწვია შეწყვეტის ამ მშობიარობა, და "მავნე" ბაზარზე არ მხოლოდ შიდა პროდუქტი. ცემენტის, აზბესტის ფურცლები (ფიქალის) - რუხი, ძალიან მძიმე და, გულწრფელად ვამბობ, მახინჯი, ლამაზი. როგორც წესი, შიდა ფურცლიდან ფურცელი აქვს 6 ან 8 ტალღები, ევროპული ვერსია არის 10-დან 14. იზიდავს კლიენტებს არა მხოლოდ, რომ, მაგრამ მდიდარი ფერები. უკრაინაში ყველაზე დიდი მოთხოვნა არის წითელი, მწვანე და ყავისფერი, ყავისფერი. საგარეო ფურცლიდან შიდა ძვირი, საშუალოდ, სამი - ოთხჯერ. რკინის სავარაუდო გამყიდველები metal 2000 წელს გაიყიდა $ 20-25 მილიონი (საბითუმო ფასები), რაც თითქმის 60% - ს გაყიდვების მოცულობა "ახალი" გადახურვითი მასალები. შედარებით წინა წლის, რკინის დაეცა თითქმის 10%. დაბალი ფასები გავლენა, უპირველეს ყოვლისა, თანდათანობით ჩანაცვლება "სუფთა" საქონლის იმპორტი ადგილობრივი წარმოების. ამ წლის დასძინა, რომ დადებითი ფინანსური ფაქტორი - გადაფასების hryvnia. ეს დასაშვებია ოპერატორები შემცირება ღირებულება და დასრულდა იმპორტირებული პროდუქცია და ნედლეული, ადგილობრივი წარმოების. ახლა ფასები არ დასტაბილურდა და საცალო მკაფიო გამიჯვნა წარმოების ორ ფასი კატეგორიები (დამოკიდებულია მიმწოდებელი ლითონის). პირველი პროდუქცია რუსეთის ლითონის ($ 6 დღეში 1 კვ / მ), მეორე - ლითონის ევროპული მწარმოებლები (დაახლოებით $ 8 დღეში 1 კვ.მ). სხვა სახის ფილების უკრაინის ბაზარზე წარმოადგენს და სხვა სახის ფილების. ამ კლასიკური კერამიკული კრამიტი, ცემენტი ქვიშა და ბიტუმი. ექსპერტების აზრით, ეს სეგმენტი გადახურვის ბაზარზე უკვე გამოცდილი კრიზისის იყიდება. იყიდება ფილები სხვადასხვა ტიპის 2000 მოვაჭრეები გამოყვანილი, დაახლოებით, 3 მილიონი აშშ დოლარის (გაიყიდა უფრო მეტია, ვიდრე 1 მილიონი კვადრატული მეტრი). მისი თქმით, მოვაჭრეებს, არასაკმარისი მოთხოვნა ამ ტიპის სახურავი არის იმის გამო, რომ რამდენიმე მიზეზის გამო: მონტაჟი კერამიკული ფილები არის ძალიან დრო შრომატევადი; კერამიკული სახურავი არის ბევრად უფრო მძიმე, თანამედროვე "ოჯახის", ძვირადღირებული საქონელი (ფასი 1 კვ / მ კერამიკული ფილები - ზე მეტი $ 5, ბიტუმი - მერყეობს $ 6, 5 $ 11, და ზოგიერთი სახის უცხოური კერამიკული "ფანტელები" და უფრო ძვირი). გარემოვაჭრეები, სურს მიიღოს სპექტრი კერამიკული ფილები, მიუხედავად იმისა, რომ, რა თქმა უნდა, ყველა კარგი აქვს საკუთარი მყიდველი. ახლა უკრაინის ბაზარზე, გარდა ამისა, შინაური საქონელი, საჩუქრები კერამიკული ფილები, უნგრეთი, იუგოსლავია, ბალტიისპირეთის ქვეყნები, გერმანია და ზოგიერთი სხვა ქვეყნიდან. მოვაჭრეების შეფასებით, ფასი იმპორტირებული პროდუქცია, ბოლო ორი წლის განმავლობაში შემცირდა თითქმის 15%, მაგრამ ადგილობრივ მწარმოებლებს, რომ მომხმარებელს არ არის კმაყოფილი. უნდა ვიყოთ! ზოგიერთი გამყიდველები ნდობის ამბობენ, რომ "m'" გადახურვითი მასალები, რომლებიც გამოიყენება ძირითადად სახლში სახურავების, ეს შეიძლება იყოს დამონტაჟებულია pitched სახურავი. ეს მართალია, მაგრამ არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ შემადგენლობა "m', რომელიც" გადახურვის მასალა არის ასფალტი, ასე რომ, სახურავი კუთხე არ უნდა აღემატებოდეს 30-40 გრადუსი., წინააღმდეგ შემთხვევაში, მზიანი დღე, სახურავი შეიძლება "ნაკადის". სახურავი, რკინის შეგიძლიათ დააყენოთ თავზე ბებერი გადახურვის ხეები'ხის shingles. ჩამოყალიბდა ჯართი ფურცელი ან საბურღი "ნახერხი" სასურველია, whisk მოშორებით, შემდგომი რკინის crumb არ rusted და არ გააფუჭებს სართული. დასრულდება სახურავი უნდა წავიდეს ნაზად სუფთა ფეხსაცმელი რეზინის ძირები, და მოხდეს მხოლოდ იმ სფეროში crates ან trough ტალღები. გაყიდვების ბაზარზე გადახურვითი მასალები, ძირითადად, მოქმედებს სქემა სადისტრიბუციო "მწარმოებელი - ტანსაცმელი (ტექნიკის მაღაზიაში) - სამშენებლო კომპანია - სამომხმარებლო" (იხილეთ სქემა). მიუხედავად იმისა, რომ არსებობს გამონაკლისები ამ წესიდან. მსხვილი სამშენებლო კომპანია შეუძლია მუშაობა უშუალოდ მწარმოებელი. ან მწარმოებელი, შეუძლია იმოქმედოს, როგორც საცალო. თურქეთი ზუსტი რაოდენობა დიდი wholesalers, ფუნქციონირებს უკრაინის ბაზარზე, არც ერთი გამოკითხული ოპერატორები არ დაუკონკრეტებია, მაგრამ უმრავლესობა აცხადებდა, რომ არა უმეტეს 20. ყველაზე კარგად ცნობილი კომპანიების "Avista", "ჩვენ", "evroizol", "კეთილი", "Onduline იქნებოდა. M ", "Styrax", "Facebut", "ვარდების რევოლუციის", "Rannila", "TPK-პროფილის", " Centrostal-Domstal "და ა.შ. სავარაუდო გამყიდველები, ერთ-ერთ ძირითად ბრენდს ყიდის 100-300 ათასი კვადრატული მეტრი მასალები თვეში. ბევრი დიდი კომპანია განავითარონ საკუთარი ქსელი ფილიალები უკრაინაში. დიდი მნიშვნელობა აქვს გრძელვადიანი ურთიერთობები სამშენებლო კომპანიები. სავაჭრო ზღვარი wholesalers არ უნდა აღემატებოდეს 15-20% - ს. მისი თქმით, ირინა Savelova, აღმასრულებელი დირექტორი "Rannila-კიევი", resale ერთი ან ორი სახის მასალების დღეს ფირმა არ ცხოვრობს, ასე რომ, დიდი wholesalers, არსებობს სამი შესაძლო გზა, განვითარება: · უნდა დაიწყოს საკუთარი წარმოების ( მთავარი ის არის, რომ კომპანია არ გახდა პროდიუსერი-აუტსაიდერია და შეძლეს ინვესტირებას ინდუსტრიულ და ტექნიკური განვითარების); · თანდათან გარდაიქმნება შენობა სუპერმარკეტი (საწყობი), გაყიდვა სხვადასხვა მასალები - ფრჩხილის სანტექნიკა და, ამდენად, დივერსიფიკაცია რისკები ; · დაამატოთ იყიდება მომსახურება ასამბლეის და, აქედან გამომდინარე, წასვლას კატეგორია სამშენებლო და საინჟინრო კომპანიები. ზოგიერთი მსხვილი ფირმები ნამდვილად მოვაჭრეები გადავიდა კატეგორიაში მწარმოებლებს. მაგალითად, 2000 წელს მისი დებიუტი საკუთარი წარმოების კომპანია "TPK-პროფილის". მისი თქმით, მოვაჭრეებს, წავიდა ის დრო, როდესაც სავაჭრო საქმიანობა უფრო მომგებიანი. მაღალი კონკურენციის შემცირდა გონივრული markup. დღეს სავაჭრო სახურავი შესაძლებელია მხოლოდ დიდი სამუშაო კაპიტალი, რის შედეგადაც ბუნებრივი შერჩევა შორის მეწარმეებს. რაოდენობა მცირე მოვაჭრეების შემცირდა. მსხვილი კომპანიები გაძლიერდა მათი პოზიციები. მაგალითად, კიევში ბაზარზე მუშაობს ათეული კომპანიების ფართო სპექტრი, გადახურვის პროდუქციის საწყობები და ვერ აკმაყოფილებს კონტრაქტორებს, რომლებიც მანამ, სანამ ცოტა ხნის წინ, ხშირ შემთხვევაში, იმპორტირებული მასალა დამოუკიდებლად. ბევრ მომხმარებელს ითხოვენ საქონლის საშუალო ტანსაცმელი (ის შეიძლება იყოს დილერი ძირითადი იმპორტიორი, მწარმოებლის ან შარვალი). მისი თქმით, სხვადასხვა შეფასებით, "შუა" ბაზარზე - სპექტრი ასობით, თუ არა მეტი. საშუალოდ ბრენდს შეუძლია გაყიდოს, თვეში 30-50 ათასი კვადრატული მეტრი ან სხვა გადახურვის მასალა. ნაყარი ტვირთების ეს შესყიდვები საწყისი ადგილობრივ მწარმოებლებს (დაახლოებით 50 მილიონი კვადრატული მეტრი 2000 წელს) და დიდი wholesalers (დაახლოებით 30 მილიონი კვადრატული მეტრი 2000 წელს). მუშაობა უშუალოდ საგარეო პროდიუსერი ბევრი ფიქრობს, საკუთარი თავისთვის დაუცველი. სავაჭრო მინდვრები საშუალო wholesalers არ უნდა აღემატებოდეს 15% - ით. დიდი wholesalers, არსებობს სამი შესაძლო გზა, განვითარება: · უნდა დაიწყოს საკუთარი წარმოება; · თანდათან გარდაიქმნება შენობა სუპერმარკეტი (საწყობი); · დამატება იყიდება მომსახურება მონტაჟი და, აქედან გამომდინარე, წასვლას კატეგორია სამშენებლო და საინჟინრო კომპანიები. სამშენებლო ორგანიზაცია, გუნდი ნახევრად საშუალო wholesalers შეიძლება ეწოდოს და სამშენებლო ორგანიზაციები, რომლებიც ერთ-time შეძენა დიდი მოცულობის შესახებ, მათი'ობიექტები. ტრადიციულად სახურავი - საქონელი არ იყიდება კომერციული მაღაზიები. დიდი ნაწილი გადახურვითი მასალები მოდის საიტზე და სახურავების სამრეწველო შენობები პირდაპირ მწარმოებლის (დაახლოებით 100 მილიონი კვადრატული მეტრი). ეს სქემა უცვლელი რჩება, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში. თუმცა, ითანამშრომლოს პირდაპირ უცხოელ მწარმოებლებს ვერ ახერხებს ყველა. ბევრად უფრო მოსახერხებელია ყიდვა იმავე საგარეო მასალა პირდაპირ უკრაინა დიდი ან საშუალო ტანსაცმელი. მიუხედავად იმისა, რომ გამყიდველები მაინც pam'გახსოვდეთ, რომ დღე როდესაც ყველას ცდილობს, თავის საგარეო მწარმოებლებს. მისი თქმით, მარკეტინგის სამშენებლო კომპანია " ტრიუმფი-ეს"დღეს კონტრაქტორებს წამგებიანი თავს იმპორტი მასალები შემდეგი მიზეზების გამო: 1) კონტრაქტორი ვერ მიიღოს საწყისი მწარმოებელი პროდუქტი იგივე ფასი როგორც დისტრიბუტორი, მეშვეობით მცირე მოცულობის შესყიდვას; 2) ბევრად უფრო მოსახერხებელია შეძენა მასალა "", უბრალოდ შესრულებამდე გადახურვის სამუშაოები. საცალო გაყიდვების საცალო ქსელის გაიყიდება არა უმეტეს 30% - ს მასალები (დაახლოებით 70 მილიონი კვადრატული მეტრი)ბაზარზე. ეს არის, ძირითადად, მაღაზიებში შენობა, რომელშიც ერთად გადახურვითი მასალები, ასევე წარმოდგენილი იატაკი, მშრალი ნარევები, კედლის გაზეთების, და ა.შ გაყიდვის გადახურვითი მასალები და კომერციული ბაზრებზე. როგორც წესი, ეს არის იაფი, შიდა შემოვიდა და ფურცელი მასალები. ბაზრის მოვაჭრეები არ ველოდი, დიდი ბრუნვა, როგორც დიდი შეძენა, მომხმარებელს, სავარაუდოდ, პირდაპირ საბითუმო ფირმა, სადაც ის იქნება შემოთავაზებული ფართო ასორტიმენტი. მისი თქმით, სხვადასხვა შეფასებით, სავაჭრო საცალო markup on იმპორტირებული მასალები არ აღემატება 25% - ით, შიდა მასალა არის 15-20%. თვეში "გადახურვა" outlet შეუძლია განხორციელების პროდუქტის $700-3000. საქართველოს გამყიდველები გადახურვის ბაზარზე ირინა SAVILOVA, კომპანიის დირექტორი "Rannila-კიევი" (მწარმოებელი და გამყიდველი გადახურვითი მასალები): - მეჩვენება, რომ მოცულობის ბაზარზე გადახურვითი მასალები იქნება ყოველწლიურად იზრდება 30-40%. ეს იქნება ახალი ადგილობრივ მწარმოებლებს, და გამოჩენა, ყოველი სეზონი იქნება გაუგებარია პატარა და არც ძალიან მწარმოებლებს, და რამდენიმე წლის განმავლობაში (შესაძლოა, ათი, შესაძლოა, ოცი) დაიწყება პროცესი შერწყმისა და შთანთქმის მიერ მსხვილი კომპანიების გარე ბაზარზე. ყველა მიდის, რომ პროფესიონალიზმი და სპეციალიზაციის იქნება პრიორიტეტი. უფრო და უფრო მეტი საქონელი გაიყიდება მეშვეობით მაღაზიები და სამომხმარებლო წავა, რათა სახურავი სამშენებლო კომპანია, სადაც თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ გარანტია და მასალა, და მუშაობა. ჩემი აზრით, ბაზრის მონაწილეები, ეს არის დრო, რათა გაერთიანდეს მათი ძალისხმევა წარმატებული ხელშეწყობა საქონლის. მე მაქვს წინადადება - ორგანიზება და დაიწყოს ხარჯავს ყოველ საათში დიდი მშენებლობა ფორუმი (გამოფენა), არ ათი პატარა. ერთის მხრივ, ეს საშუალებას ფირმა წასვლა შოუ მართლაც ახალი მოვლენები, რომელიც იქნება საინტერესო და სასარგებლო პროფესიონალები. ეს გაზრდის სტატუსის გამოფენები. მეორეს, საშუალებას იძლევა შეინახოთ რესურსების მაღალი სეზონი იყიდება. რა თქმა უნდა, არსებული ვითარება დიდწილად იმის გამო, საქმიანობის გამოფენა კომპანიები, მაგრამ მე არ ვფიქრობ, რომ ამ სიტუაციაში, არის კარგი მშენებლები. ტარას KOLOMIETS, დირექტორი მარკეტინგის ქსელი ოფისები "TPK" (მწარმოებელი და wholesaler): - იმ დროს, როდესაც თანამედროვე გადახურვითი მასალები იყო უჩვეულო და გაიყიდა მაღალი ფასი. დღეს, ერთად იმპორტი-s ' საქონლის, აქტიურად შეუწყო და პროდუქციის შიდა მწარმოებლები. მაღალი კონკურენცია ბაზარზე, გადახურვის მასალები, ხელი შეუწყო შემცირება ფასები ლითონის ფილების და გოფრირებული. საშუალო ფასი ამ პროდუქტის $6-8 დღეში 1 კვ. m. თუ რამდენიმე წლის წინ განაკვეთები ყოველწლიურად შემცირდა დაახლოებით 5%, ამ წელს მათ სტაბილური. მაგრამ დღეს მყიდველის შეშფოთებულია არა მარტო ფასი. თავისებურება იყიდება გადახურვის მასალები, არის ის, რომ პროცესი მიღების გადაწყვეტილება ყიდვის საკმარისად ხანგრძლივი. მყიდველი აგროვებს ინფორმაციას არსებული საქონლის, ადარებს სხვადასხვა წინადადებები და მხოლოდ ამის შემდეგ გადავწყვიტეთ. ამ მხრივ, დიდი მნიშვნელობა აქვს კვალიფიკაციის პერსონალის მუშაობა კლიენტების. მენეჯერი უნდა გვესმოდეს, რომ ეს არის აუცილებელი კლიენტი, საჭირო გათვლები. როდესაც შედარება სხვადასხვა წინადადებები უნდა გავითვალისწინოთ, რომ ზოგიერთი გამყიდველები მსურველი არიან, დაბალი ფასი, ვრცელდება სხვადასხვა ხრიკები (შეამციროს რაოდენობა საჭირო სამონტაჟო მასალა, და მაშინ უნდა ყიდვა, გაყიდვა საფარქვეშ მაღალი ხარისხის ლითონის უფრო დაბალი კლასის s t. d. ). სვეტლანა PIVOVARCHUK, დირექტორი, შპს "სავაჭრო სახლი "Finprofile" (წარმოება და საბითუმო-საცალო რეალიზაცია გადახურვითი მასალები): - შეიძლება ითქვას, რომ ბაზარზე გადახურვითი მასალები უახლოეს წლებში იქნება განვითარება დინამიურად. შექმნის სრული საწარმოო ციკლი საწარმოო ლითონის უკრაინაში აქვს უფლება აწარმოოს იაფი იმპორტი და მიღწევა მომხმარებელს, რომელიც დაბალი დონის შემოსავალი. მომავალში, უკრაინის მწარმოებლები, არ იმპორტიორები. მიუხედავად იმისა, რომ მთლიანად ჩაანაცვლოს იმპორტირებული პროდუქცია უახლოეს წლებში ვერ. შეშფოთება არის მხოლოდ ერთი. ინვესტიციების წარმოების, ჩვენ გვინდა, რომ იყოს დარწმუნებული სტაბილურობა, ეკონომიკური და პოლიტიკური ვითარება უკრაინაში. შეშფოთების შემოღება ახალი წესები ვაჭრობის ჩვენი რუსი პარტნიორები (ივლისი 2001 წელს იმპორტი რუსეთიდან საქონელი ექვემდებარება ზოგადი პირობები კოლექცია დღგ 20%). შეძენის რუსეთში ნედლეულის წარმოების ლითონის, ჩვენ მაშინვე იგრძნო უარყოფითი გავლენა ამ ახალი, იმიტომ, რომ იმპორტი რუსეთიდან ზოგადად არ ექვემდებარება დღგ. მე ვფიქრობ, მომავალში, თუ ეს გადასახადები არ შეიძლება ამოღებულ ან, როგორც მინიმუმ, შემცირებული, ჩვენ მთლიანად ცვლის უკრაინის მწარმოებელი ნედლეულის. ეს შეიძლება გამოიწვიოს გაიზარდა ფასები წარმოებული გადახურვითი მასალები, როგორც ფოლადი, გააფართოვოს ჩვენ შეიძინოთ მონოპოლია ამ ბაზარზე - Mariupol მეტალურგიული გაერთიანდება. და მაშინაც კი, თუ ჩვენ შევადარებთ, ფასები ნედლეულის წარმოების ეს ქარხანა და რუსი მწარმოებლები, რომლის ანგარიშზე ხარჯები მიწოდების, ყიდვა ნედლეულის არის კიდევ უფრო მომგებიანი რუსეთში. ვიაჩესლავ DUCHENKO, დირექტორის მოადგილე მარკეტინგული კომპანია "Baltijos გამზირზე შემოვლითი of Brasta უკრაინა" (მწარმოებელი და გამყიდველი გადახურვითი მასალები): - მიუხედავად მაღალი კონკურსი, ჩანაწერი, ახალი ბრენდები, აქვს დადებითი გავლენა ბაზარზე გადახურვითი მასალები. ეს quickens ბაზარზე არ "დამშვიდდით", როგორც ახალბედებს და არსებული ბიზნესის. და ასევე ხელს უწყობს ზრდის გაყიდვების მოცულობის. მაგალითად, ორი წლის წინ ჩვენი კომპანია იყო ჩართული ხელშეწყობა სუპერ-diffused გარსების Dupont. მაგრამ მხოლოდ მას შემდეგ, რაც გამოჩენა ბაზარზე მსგავსი გარსების კომპანიები euroizol", "Avista", "Expoconstruct" ჩვენი გაყიდვების გაიზარდა მნიშვნელოვნად. ამ ფასად ომის ბაზარზე თითქმის არ. სერიოზული კომპანია "მიიღოს" მომხმარებელთა მომსახურების მაღალი დონე, კარგი რეპუტაცია ბაზარზე, ხელმისაწვდომობა საქონლის საწყობში. დიმიტრი " გვახსოვდეს ეს", დირექტორი "ქარხანა გადახურვითი მასალები "akvaizol" (მწარმოებელი გადახურვითი მასალები): - პრობლემები ბაზარზე გადახურვითი მასალები, რა თქმა უნდა, საკმარისი. მაგრამ, ჩემი აზრით, განსაკუთრებით დააზარალებს გამყიდველები თანამედროვე გადახურვის მოძველებული ნორმატიული ბაზის მშენებლობა (SNiP), რომელიც უბრალოდ არ არის მიღებული გათვალისწინებით, იყენებენ უმაღლესი ხარისხის, თანამედროვე მასალები. თუმცა, ზოგიერთი სახის იმპორტირებული პროდუქციის დროთა განმავლობაში, არიან სიაში "დაშვებული" სამშენებლო მასალები. როგორც ჩანს, ამ კომპანიების შეძლეს წარმატებით ლობი, მათი ინტერესების. მაგრამ, როგორც ბაზარზე ვითარდება, და არ უნდა იყოს შეზღუდული რამდენიმე სახეობის ახალი უკრაინულ ბაზარზე გადახურვის. და კიდევ ერთი. პირობებში მაღალი კონკურსის გვინდა, რომ ცივილიზებული ბაზრის მონაწილეებს. ამასობაში, ხშირად უნდა გავუსწოროთ იმ ფაქტს, რომ გამყიდველები, ან მწარმოებლები, აქებს, სანამ კლიენტის საკუთარი პროდუქცია, არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ დისკრედიტაციას პროდუქტი თავის კონკურენტებთან. მე ვფიქრობ, რომ ეს უსამართლო. და ამბობს, ეს არ არის იმაზე, ღირსების პროდუქცია, და სისუსტე კომპანია. ნატალია SIDORENKO, გენერალური დირექტორის მოადგილე, კომპანია "ტრიუმფი-" (სამშენებლო და საბითუმო კომპანია): - მას შემდეგ, რაც ჩვენი კომპანია საკმაოდ კონტრაქტორი, ვიდრე გამყიდველი გადახურვითი მასალები, ჩვენ ვხედავთ, გადახურვის ბაზრის შიგნით. დროს ჩვენი მუშაობა ჩვენ არ შენიშნა, რომ ზოგიერთი გადახურვითი მასალები "მიეჩვია" უკრაინის ბაზარზე კიდევ, ვიღაც - ნაკლებად. On ინტენსივობა ბაზარზე გადახურვის პროდუქცია შეიცვალა და მოთხოვნა. კიდევ ერთი 6-7 წლის წინ მოთხოვნები სახურავი საკმაოდ მარტივია - რათა არ tech და ჰქონდა ლამაზი სახე. დღეს მნიშვნელოვნად გაიზარდა ესთეტიკურ მოთხოვნებს და, რაც მთავარია, უნდა მოახვიოს ფუნქციური და საოპერაციო მოთხოვნების სახურავი, რამაც გამოიწვია სირთულის დიზაინი და პროექტების რეალიზაციის. უცნაურად საკმარისი, მაგრამ ახლა დაინტერესდა მუშაობის მომთხოვნი მომხმარებელს, რომელსაც სურს გამოიყენოს უახლესი სამშენებლო ტექნოლოგიები. ეს კლიენტი მზად არის, გადაიხადოს ფული გადაჭრას თავისი პრობლემები. იური DUKHNICH, მარკეტინგი კომპანია euroizol "(საბითუმო გამყიდველი გადახურვითი მასალები): - დღეს იმპორტი ზოგიერთი ტიპის გადახურვითი მასალები უკრაინაში იაფია, ვიდრე წარმოების, მათ აქ. გარდა ამისა, ადგილობრივი მწარმოებელი (იმპორტიორი ნედლეულის და კომპონენტების), და მიმწოდებელი მზად მასალები თითქმის თანაბარი პირობები. ამ სიტუაციაში, პრაქტიკა ამცირებს ფასებს, რათა მოვიზიდოთ ახალი კლიენტები შეიძლება აღარ იყოს, როგორც ეფექტური როგორც ადრე. დინამიკა შემცირება ფასები ბოლო წელიწადნახევრის იყო ძალიან სწრაფი. მე ვფიქრობ, უახლოეს მომავალში არ უნდა ველოდოთ მნიშვნელოვანი შემცირება ფასი საქონლის მხოლოდ იმიტომ, რომ უნდა დარჩეს მიმზიდველი დილერები. შედეგად, მიმწოდებელი ურთიერთობები დილერის აქცენტი შეტყობინების სერვისი, ბრენდის რეპუტაცია და ხარისხის პროდუქტი. და ახლა ხელსაყრელი გარემო ზრდის მოცულობა დილერის გაყიდვების ქმნის მზარდი ბაზარზე Eurosuper, სახურავი izoljatsionnyh ფილმების ტიპის ჰიდრო/ორთქლის ბარიერი და დამცავი გარსის ტიპის ქარის/eurobarre". გაყიდვების ეს მასალები არის სტაბილურად იზრდება. ბაზარზე უფრო აქტიურად იწყებს აღიქვას ახალი მასალები და დილერის არის საჭირო მუდმივად მონიტორინგი წარმოქმნას ახალი ტექნოლოგიები. და ეს ყოველთვის ადვილი არ მიმწოდებელი. ეფექტური გზა ინფორმაციის გაცვლის პროფესიული გარემო გახდეს გაცნობითი სემინარები, რომელიც მონაწილეებს სთავაზობენ ამომწურავი ინფორმაცია იმის შესახებ, მატერიალური და predostavlyaetsya შესაძლებლობა ცოცხალი ურთიერთობა წარმომადგენლები მწარმოებელი. ანდრეი ONOPRIENKO, გენერალური დირექტორი, კომპანია "Avista" (საბითუმო გადახურვითი მასალები): - ბოლო წლებში გაიზარდა მოთხოვნა თითქმის ყველა სახის სახურავების, განსაკუთრებით თანამედროვე. მაგრამ არ შეიძლება მოსამართლეს ნათლად მთელი ბაზრის. მაგალითად, მზარდი გაყიდვების მაღალი ხარისხის და ძვირადღირებული მასალები pitched სახურავების, მაგრამ ამავე დროს, ეს არის აშკარა უპირატესობა იაფი საქონლის რეალიზაცია evroruberoida. ხშირად ეს არის იმის გამო, სახსრები, და განცდა საკუთრების მომხმარებელს, მიღების შესახებ გადაწყვეტილება დახურვის სამრეწველო და Gromadsky დააყენა. დიდი მუნიციპალური შენობები, სახელმწიფო და მუნიციპალური ქონების გადახურვა იაფი მასალები. ამგვარად, მომხმარებლის მოთხოვნები იაფი მასალა - როგორც დამსახურებული. მათი წვლილი სიტუაცია მიერ არაკეთილსინდისიერი შუამავლების და კონტრაქტორები, არღვევს Kush, სთავაზობს იაფი მასალა საფარქვეშ კარგი სახურავი, ან უბრალოდ გაყიდოთ იაფი არასანდო მასალები. ამავე დროს მფლობელები, კერძო სახლები, პირიქით, მზად ვართ, overpay და ძვირადღირებული, მაღალი ხარისხის მასალა, და არ ამხელენ კონსულტანტი შენობაში ხაზი უნდა იყოს დატბორა გამო ჩამოდის სახურავი. კიდევ ერთი უარყოფითი წერტილი. მაღალი კონკურენცია მათ შორის roofers ყოველთვის არ აქვს დადებითი გავლენა ბაზარზე. განსაკუთრებით უარყოფითად იმოქმედა გადაყრა. მაგალითად, დასავლეთ წარმომადგენლობების გადახურვის კომპანიები, არსებითი დაფინანსებას უცხოელი მწარმოებლები, როგორც წესი, ჭამა up ზოგიერთი ბაზრის სეგმენტების. პროგნოზი, სავარაუდოდ, შემოდგომაზე 2001 და საგაზაფხულო 2002 დააფასებს გამყიდველები გადახურვითი მასალები მაღალი sales. არის მაღალი ალბათობა, რომ ბაზარზე გაიზრდება 20%. ეს ძირითადად ხდება იმის გამო, ზრდის გაყიდვების ახალი თანამედროვე მასალები. ეცემა ფასები, გადახურვითი მასალები მომავალი წლის სავარაუდოა. გააქტიურება ადგილობრივ მწარმოებლებს და შესვლის ახალი გადახურვითი მასალები აიძულებს იმპორტიორები, რათა ოთახში. პატარა კომპანიები ვერ გაუძლოს onslaught დიდი მოვაჭრეების აღმოჩნდა, რომ იგივე ადგილობრივ მწარმოებლებს. ამიტომ, მცირე საბითუმო კომპანიებში დატოვებს ბაზარზე.
წყარო: ბიზნეს.

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика