Monday, September 29, 2014

მე დაყენებული წყლის მრიცხველის დამოუკიდებლად

მონტაჟი მრიცხველები, ცივი და ცხელი წყალი, ეს არ არის რთული. გარედან კარიბჭე არის დაჭრილი მილის. თქვენ უნდა დახურეთ სარქველი, ბუნებრივია. ცალი მილის გეხმარებოდნენ და აღმოჩნდა counter. მაშინ მეორეს მხრივ ბრალია განაგრძო მილები, რომლის მეშვეობითაც წყალი ჩაედინება ბინა. აბსოლუტურად არაფერი რთული. გავაკეთე ყველაფერი და გახსნა კარიბჭე. და შემდეგ რაღაც მოულოდნელი მოხდა - the-counter დაიწყო Unscrew ლიტრი წყალი და მაშინვე შემოვა.

"რა ლამაზია" - ვფიქრობდი. ბუნებრივია, სარქველი დახურულია, მილის ერთი off და ცდილობს გაიყვანოს ყველა. 've done. მან გახსნა კარიბჭე ერთხელ წყლის გაჟონვა. ყველა off, take off counter, დადიან მაღაზიაში რეზინის შლანგი. შეიძინა, მოვიდა სახლში, მიეწოდება, დაყენებული counter. მოიცავს valve - მიედინება, მაგრამ ნაკლებად. ამ, ჩემი მოთმინება ამოიწურება და მე გადავწყვიტე, რომ მომავალში მონტაჟი წყლის მრიცხველი ბინა მიიღებს მონაწილეობას, უკვე სხვა მოდელები.

როგორ მოვახერხე გავლა გაუმართავი მეტრი - ეს არის ცალკე თემა საუბარი. ბუნებრივია, უკან არ სურდა, სამჯერ შევცვალე ჩემი მოდელი მოდელი. მოვედი სახლში, ექსპლუატაციაში შედეგი იგივე იყო. საბოლოოდ მივიღე შეწუხებული და მე გადავწყვიტე, რომ არ შეუწყობს შიდა მრეწველობის და შეიძინა გერმანელი მრიცხველები. ერთადერთი ადამიანი, ვინც უკვე დიდი ხანია განიცადა კითხვები, მონტაჟი წყლის მრიცხველები შიდა წარმოება შეუძლია ვაფასებთ სილამაზის იმპორტირებული პროდუქცია. ასე რომ, თემის მე დაჭრილი, მაგრამ რამდენად ადვილი არის, რომ ყველა ადგა და დადიოდა ერთმანეთს. და კიდევ უფრო გამიკვირდა, რომ მას შემდეგ, რაც ღია კარიბჭე არაფერი მაქვს, უკვე გაჟონა! ისე, რომ, თუ რატომ ვერ ვახერხებთ? მაგრამ ეს იყო ადრე აღსანიშნავად. ამ თვის ბოლოს მივხვდი, რომ ყველა ხიბლი ეროვნული სისტემის საბინაო და კომუნალური მომსახურება.

მონტაჟი მრიცხველები წყალი ბინა არის არ არის რეგისტრირებული!

ამ თვის ბოლოს მე კითხვას, წერს, მათ ქვემოთ ნაჭერი ქაღალდი, და წავიდა მისი გარდაცვალების შემდეგ. იქ მან გააკეთა დიდი მრგვალი თვალები და მითხრა, რომ იქ არაფერი იყო, მას ვერ, რა რიცხვი უნდა იყოს დააყენა წიგნი, რომელიც უნდა იყოს ხელშეკრულება, რაც მას სხვადასხვა ადგილას, და რომ ახლა მე უნდა გადაიხადოს ქვითარი, რომელიც უნდა მოვიდეს. ყველაზე გულდასაწყვეტი იყო ის ფაქტი, რომ ქვითარი, თანხა იყო ზემოთ 500 რუბლი, ვიდრე მე გადაიხდის. ასე რომ, ეს არის გზა, დააყენოს მრიცხველები, ცივი და ცხელი წყლის გარეშე საფუძვლიანად შეისწავლოს საკითხი.

როცა მივიდა იმ ადგილას, სადაც ეს აუცილებელია, დადოს ხელშეკრულება, მაშინ მითხრეს, რომ ხელშეკრულების ჩემთან ერთად უნდა დავასკვნათ, მათ არ შეუძლიათ იმიტომ, რომ მათ სჭირდებათ მოწმობის მიწოდება / მიღების მონტაჟი წყლის მრიცხველები, რომელიც სავალდებულო'სავალდებულო ნიშნები წარმომადგენელი ფირმა, რომელსაც აქვს შესაბამისი ლიცენზია. თუ ასეთი აქტი არ არის - ისინი მეხმარებიან სხვა არაფერი შეუძლია. მცდელობა წავიდეთ სხვაგან ძალიან, არაფერი არ არის გადაწყვეტილი. ეს ორგანიზაციები ერთვის კონკრეტულ ადგილებში.

მე გაატარა გარკვეული დრო,'გაერკვნენ, თუ როგორ უნდა გავაკეთოთ დამოუკიდებელი მონტაჟი წყლის მრიცხველები. და მე'ი არსებობს ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ არის, მისი შევსება. რამდენიმე მცდელობა, დაარწმუნოს ორგანიზაცია, სადაც ხელშეკრულების განაპირობა ის ფაქტი, რომ მოვედი სახლში ოსტატი უნდა დააყენოთ ბეჭედი. ყველაფერი კეთდება, უბრძანა non მრიცხველები, აიღო ჩემთან ერთად სიმბოლური ფული, დააყენა ყველაფერი აქტის შევსების მრიცხველები. კმაყოფილი ვარ ამ აქტის გაშვებული ორგანიზაცია და გთხოვოთ, რომ ხელი მოაწეროს კონტრაქტს. ისინი მეუბნებიან, დადოს ხელშეკრულება არ შეიძლება, რადგან ჩემი counter არ არის სიაში, რომელიც შეადგინა ქალაქი Vodokanal. ამ, ჩემი მოთმინება ამოიწურება.

ამ ეტაპზე, მონტაჟი წყლის მეტრი ბინა დასრულებულია, მაგრამ უნდა გადაიხადოს მის შემიძლია. მე ახლა ტესტირების პროცედურა შევიძინე გამრიცხველიანების მუნიციპალური წყლის კომუნალური. ელოდება ნებართვა. ზოგადად, ეს არის ზოგიერთი კომუნალური კოშმარი.

რაც თქვენ გსურთ დაწერეთ: შემდეგი, თქვენ ხელს...


წყარო: www. stroy. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика