კაბინეტი ოცნება 2008-12-04 14:59:30
"სახე", ოფისის მენეჯერი დიდი ხნის განმავლობაში იყო განსაზღვრული ჩვევების შესაძენად, თუ რა გამოიყურება უფრო ძვირი. დღეს მდიდრული შიდა'nave არ არის გასაკვირი. მოდა არის ინდივიდუალიზმს, რომელიც გვკარნახობს, იდეა, რა არის მოდური და ლამაზი. მთავარი ტენდენცია ბაზარზე ავეჯი საოფისე ცოტა ხნის წინ ხდება მოგზაურობის მოთხოვნა უფრო ძვირადღირებული ნიშა. ლიდერები არიან, უფრო სურვილი, საგანი, მათი სამუშაო ადგილების ძვირადღირებული, მაღალი ხარისხის, პრესტიჟულ ავეჯით. არსებობს მზარდი მოთხოვნა ავეჯი ბიზნეს კლასის (ფასი სტანდარტული კომპლექტი, ავეჯი, რომელიც შედგება ცხრილი, სკამები და კარადა - მდე $ 3 ათასი ), კლასები პრემია ($ 3-10 thousand ) და "ელიტის" ($ 10-15 ათასი ). ბიუჯეტი ოთახი ეკონომიკის კლასის (ფასი $ 500) ყიდვა საწარმოების ძალიან შეზღუდული ბიუჯეტი:,, საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, საჯარო დაწესებულებების, ფირმების წარმომადგენლები მცირე ბიზნესი.
თუმცა, ყველაზე დიდი წილი გაწეული ხარჯი კაბინეტის ბიუჯეტი აპარატურა, ოფისი შემცირდა. თუ ადრე კაბინეტი აიღო ნახევარზე ბიუჯეტი, დღეს არის დაახლოებით 30-40% - ით. თუმცა, ფაქტობრივი ბიუჯეტების ზრდა საგრძნობლად - ავეჯი განიხილება, როგორც ბიზნეს-ინსტრუმენტი, ასე რომ, არჩევანი გაკეთებულია სასარგებლოდ უკეთესი ხარისხის, ფუნქციური და თანამედროვე გარემოში.
სწრაფი ზრდა, რუსეთის ბაზარზე ავეჯი საკლასო ოთახებში არის კიდევ ერთი შესამჩნევი ტენდენცია. მომხმარებელთა უფრო სურს წასვლა რუსეთის მწარმოებლები. იანა პალატა, გენერალური დირექტორი, კომპანია "Cambio": "მოძველებული მითი იმის შესახებ, რომ გსურთ შეიძინოთ ლამაზი და მაღალი ხარისხის ავეჯი, უნდა მიმართონ ევროპის მწარმოებლები, და რუსი მწარმოებლები გთავაზობთ მხოლოდ კონკურენტული უპირატესობა - შედარებით დაბალი ფასი. რა თქმა უნდა, მაღალი საფასო სეგმენტში ჩვენ ჯერ კიდევ არ შეგიძლიათ კონკურენციას იტალიელები, უკან, რომელიც უფრო მეტია, ვიდრე ნახევარი საუკუნის გამოცდილება განვითარება, პრეზიდენტი, სრული კომპლექტი. თუმცა, ამ სეგმენტის ბიზნეს კლასის რუსი ავეჯის მწარმოებლები გთავაზობთ იმავე დონეზე, როგორც ევროპულ, და არარსებობის ზედნადები ხარჯები ასეთი ავეჯით აქვს მატერიალური ღირებულება უპირატესობა ".
რამდენიმე წლის კოლექციის ოთახები საკუთარი წარმოების ისეთი კომპანიები, როგორიცაა "ფელიქს", "UNTEX", "Cambio", გახდა მნიშვნელოვანი მოვლენა პატარა ბაზარზე. ანტონ Terentyev, გენერალური დირექტორი, კომპანია "ფელიქს": "ავეჯი ბიზნეს კლასის წარმოება" ფელიქს "წარმატებით კონკურენციას იტალიური პროდუქტები. ჩვენ ვიყენებთ იგივე მასალები და ტექნოლოგიები: ლამინირებული chipboard, მუნიციპალური განვითარების ფონდის, მყარი ხის, ლითონის, მინის, softforming, postforming. პროცენტული წარმოების ნარჩენების ფელიქს არ უნდა აღემატებოდეს 0, 3% - ით, ხოლო ქარხნები იტალია, ეს მაჩვენებელი აღწევს 1-2% და ზემოთ ".
გასაკვირი არ არის, დღეს შიდა ოთახების ბიზნეს კლასის - რჩეულები გაყიდვების.
თუმცა, ამ აზრით, მონაწილეები საქართველოს ბაზარზე, რუსული კომპანიები, რომლებიც აქტიურად შეისწავლონ და უფრო ძვირი სეგმენტის პრემიუმ. პირველ რიგში, ეს სტენდი'არის დაკავშირებული ტექნოლოგიების დანერგვა წარმოების ავეჯს veneer.
მიუხედავად იმისა, რომ რუსი მწარმოებლები კონკურენციას პრემიუმ სეგმენტი, უცხოელები (იტალიელები, ესპანელებს, გერმანელები) ჩატარების ლიდერის პოზიცია ბაზარზე ელიტ ავეჯი ოფისები. ამ ნიშა წარმოდგენილია პრეზიდენტი-სრული კომპლექტი არის გზა, ხშირად ექსკლუზიური ავეჯი, ტექსტილი, რომელიც არის იშვიათი და ძვირადღირებული მასალები, გამოიყენება სახელმძღვანელო შრომის, დამთავრებული დღევანდელი ორნამენტი, marquetry, მოზაიკა. რუსეთის მომხმარებელთა შთაგონებული იტალიური და ესპანური ავეჯი, სხვადასხვა თვალის-catching დიზაინი. კონსერვატიული გერმანული სტილი, როგორც ჩანს, რუსები მოკრძალებული, არ არის პოპულარული და გზის სკანდინავიური ავეჯი, რომელიც ხშირად დღემდე დაუმუშავებელი ხე, რომელიც არ ჯდება დღემდე რუსი უფროსები პრესტიჟული ოფისი. მომხმარებელთა ფუფუნება ავეჯი არის ძალიან მნიშვნელოვანი ჩანაწერები მწარმოებელი და ei'მე დიზაინერი და მოდელი. იმპორტიორები ცდილობენ გემოვნება დააკმაყოფილოს ყველაზე მომთხოვნი მომხმარებელს, დღეს მოსკოვში, ეს შესაძლებელია, რათა პრეზიდენტის-სრული კომპლექტი თითქმის ყველა ლეგენდარული მწარმოებლები, რომლებიც ითვლება trendsetters. წელს პირველად, კომპანია "ფელიქს", მაგალითად, წარმოადგენს უნიკალური მოდელი LUNA (საწყისი ქარხანა Uffix), შექმნილია მსოფლიოში ცნობილი დიზაინი სტუდია Pininfarina, სპეციალობით დიზაინი ავტომობილი. და კომპანია მარტო, სპეციალობით კოლექციების კლასის hi-end,, inter alia, "ექსკლუზიური" აწვდის რუსეთს პრესტიჟულ ავეჯის კომპანია Poltrona Frau - ოფიციალური მიმწოდებელი ავეჯის ქართული სამეფო სასამართლოს, ტყავი ინტერიერში მანქანები, Maserati, BMW და Ferrari.
უახლოეს მომავალში, მისი თქმით, ბაზარზე მონაწილეებს, სიტუაცია სეგმენტი ელიტ ავეჯი არ შეიცვლება. რუსული კომპანიები, რომლებიც ჯერ კიდევ არ არის მზად ინვესტირებას ტექნოლოგია საჭირო წარმოების ელიტარული ავეჯით. უფრო მეტიც, ბაზარზე იყო საკმაოდ ვიწრო და უკვე გაჯერებული.
ადგილს ცვლილებები
იცვლება მოთამაშეებს და ფავორიტები არ არის ერთადერთი ტენდენცია ბაზარზე ავეჯი აღმასრულებლები. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში შეიცვალა იდეოლოგიას საოფისე ფართი ზოგადი და აპარატის უფროსმა კერძოდ. ეს სტენდი'უკავშირდება დანერგვა ახალი ბიზნეს მოდელები, და ერთად აღმოცენება რუსეთში დიდი რაოდენობით დასავლური კომპანიები, რომელთა style ნებით მიიღებს, რუსული კომპანია.
სულ უფრო და უფრო, კაბინეტი განიხილება არა როგორც ციხე, რომელიც ასრულებს დამაშინებელი და ფუნქციების დემონსტრირება, და, როგორც განუყოფელი ნაწილი საოფისე ფართი. ოფისები გახდეს უფრო ღია, დემოკრატიული სული. შეცვლის ხელმძღვანელობის სტილი შეიცვლება სიტუაცია კაბინეტის ხელმძღვანელი. ოფისებში გამოყოფს მოლაპარაკების ზონაში, სადაც ხშირად იმართება პროდუქტიული შეხვედრები, რომელსაც არაფერი აქვს staropriimny "მოუწოდებს ხალიჩა". მრგვალი მაგიდა ცვლილებები ავტორიტარული ბრიფინგი კონსოლი და საოფისე'ზონებში არაფორმალური კომუნიკაციის m'ვის ავეჯი, აკვარიუმები და ახალი ყვავილები.
უფრო და უფრო მენეჯერები ამჯობინებენ მობილური მოდულის ავეჯით. ვლადიმერ Vasilyev, კომერციული დირექტორი, კომპანია,, კრაფტი, "სინათლის დემოკრატიული მოდელი ვიზუალურად მოუყრის ტოპ მენეჯმენტი და შუა დონეზე, რომელიც აერთიანებს მათ ოფისში დინამიკა". გარდა ამისა, მოდულის კოლექცია ავეჯი საოფისე საშუალებას შექმნათ უნიკალური ინტერ', კარიერა, შეხვდება სახის საქმიანობა კომპანია, და ასევე ხასიათი და ჩვევები, კომპანიის დირექტორი.
ბევრი გულშემატკივარი ტრადიციული სტილის მოდულის ავეჯი, როგორც ჩანს, ძალიან მარტივი და არ "მყარი". სინამდვილეში, ეს სიმარტივე არის deceptive. იყიდება მოდულის ავეჯი არის კომბინაცია, ფუნქციონალური, მაღალი ტექნოლოგია და დიზაინი. მაგალითად, მოდელი მოლაპარაკების Conline X ეხლა Koenig + Neurath აქვს განათება, რომლებიც მდებარეობს ცენტრში მაგიდა და მხარს ვუჭერთ მხარს დიზაინი. ასეთი უჩვეულო გადაწყვეტილება არა მარტო პრაქტიკული, არამედ მიმზიდველი საწყისი დიზაინის თვალსაზრისით. ისევე, როგორც მოდულები ინტეგრირებული საოფისე ტექნიკა და ელექტრონიკის, რომელიც ხელმძღვანელები სიამოვნებით წარუდგინოს მათი ოფისები.
ეფექტურობა, არის კიდევ ერთი პლუს მოდულარული ავეჯით. ანტონ Terentyev: "ურთიერთშენაცვლებადი ნაწილები, ფართო მოედანზე საშუალებას იძლევა ერთ სერიას გთავაზობთ მყიდველი ოთახები სხვადასხვა ღირებულება. მაგალითად, veneer კოლექცია "კონსული" კაბინეტები, ასევე ფარული ნაწილების მაგიდები და კარადები შეიძლება იყოს უფრო ეკონომიურია, მაგრამ, ამავე დროს, მაღალი სიმტკიცის მასალები - ლამინატის. გარდა ამისა, ჩვენ ვქმნით კოლექციებს სხვადასხვა ფასი კატეგორიები სტილი კომბინირებული ერთმანეთს. მაგალითად, არჩევანი კაბინეტი კოლექციიდან "პრეზიდენტი" closets და კაბინეტები შეგიძლიათ აირჩიოთ up უფრო ეკონომიური სერია "Technoforward". ანალოგიურად, კაბინეტი "Prem'EP" შეიძლება იყოს დამონტაჟებული კარადებს კოლექციიდან "სტილი", office "ლიდერი" - კაბინეტები "სისტემა".
მოდა ზე office
ხნის განმავლობაში ითვლებოდა, რომ კაბინეტში - წარმომადგენლობა ნაწილი ოფისი, ასე წარუდგინოს იგი ცდილობდა, როგორც ამბობენ, მაქსიმუმ. რეიტინგში პრიორიტეტების შერჩევა ავეჯი დაიწყო პრესტიჟი მოდელი, მწარმოებლის რეპუტაცია და ფასი (იყო მიჩნეული, "რაც უფრო ძვირია, მით უკეთესია"). ყველგან გაიმარჯვა, ე.წ. კლასიკური სტილი, რომელიც ხასიათდება სჭარბობს მძიმე ავეჯით მუქი ფერის დიდი რაოდენობით დახურული ზედაპირებზე. ბანკირების იგრძნო სურვილი "ისტორიული სტილის - სუფთა კლასიკური და ბაროკოს, თუმცა, თანამედროვე ინტერპრეტაცია ესპანელი და იტალიელი მწარმოებლები. შუა 90-ის Vogue კვლევები სტილი hi-tech მინის და chrome. თუმცა, ისინი გაგრძელდა Vogue ხანგრძლივი, რადგან ისინი აღქმული, როგორც ძალიან მყიფე და გამჭვირვალე.
ექსპერტები შენიშვნა: ოფისებში ათი წლის განმავლობაში ბევრი რამ გაკეთდა შოუ, იმიტომ, რომ ბიზნესის გააკეთა იმის დემონსტრირება, მდგრადობა და საიმედოობა. პირადობის ოფისის მეპატრონე იყო დაკარგული ან ძალიან ძვირადღირებული სტანდარტიზებული გარემო და ემოციები და პიროვნების სამუშაო ადგილზე ითვლებოდა ცუდი ფორმა.
დღეს, პრიორიტეტები შეიცვალა. ახლა მოდის ინდივიდუალიზმს, რომელიც გვკარნახობს, იმ აზრს, რომ თანამედროვე და ლამაზი. არქიტექტორები და დიზაინერები არ შენიშნა ტენდენცია გაქრება ხისტი კარნახობს მოდის განლაგება, დეკორატიული და მოსაპირკეთებელი ოფისები.
მომხმარებლის მოთხოვნებს-თავსებადობა'ასოცირებული ტიპის ბიზნესი, ბუნების, მისი მუშაობის ჩვევები და პიროვნული სტილი შეღავათებით, მოვიდა fore. ამასთან, მომხმარებელს ხშირად მონაწილეობს ორგანიზაცია კაბინეტი. ამ მიზნით, დაქირავება დიზაინი-არქიტექტორები, რომელიც აქტის მიხედვით დამკვეთის სურვილებს. სხვათა შორის, ავეჯით შენიშნა: დიდი კომპანია, ნაკლებად ლიდერი ეხება საკითხები მოწყობა.
რა თქმა უნდა, არ არის გამონაკლისი. ცოტა ხნის წინ, ექსპერტები კომპანია "ფელიქს" დაასრულა პროექტი რამდენიმე ძირითადი ინსტიტუტები, ზედა რგოლის მენეჯერები არიან გადახდილი დიდ ყურადღებას შერჩევა ავეჯი. ანტონ Terentyev განაცხადა: "ყველა ლიდერი ერთი დიდი ნედლეული კომპანიები შევიდა სალონში, და ყოველი პირადად აირჩია თავისთვის ყველაზე მოსახერხებელი მოდელი ავეჯით. და ერთი სამხედრო ორგანიზაციის ყველა გზა მდე მერხები, აირჩია საერთოდ, განხილვისას ექსპერტები ყველა ნიუანსი. არ გარკვეული შუალედი უკან სამხედრო და სპორტის წარმომადგენლები. როდესაც ჩვენ აღჭურვილი დიდი სპორტული'ობიექტის, მისი დირექტორი აქტიურად იყო ჩართული მუშაობა პროექტებზე, სამშენებლო ყველა ობიექტების ".
თუმცა, მოყვანილი მაგალითები, ასევე, რაც შეიძლება მიუთითოს ცვლილებები მიდგომა ორგანიზაციის სამუშაო ადგილები მენეჯერი. კლიენტებს, რომლებიც სულ უფრო და უფრო გადახდის ყურადღება კომფორტი, ფუნქციონალური, მაღალი ხარისხის, ერგონომიკა, დიზაინი, ეკოლოგიურად სუფთა მასალები და ფასი. ალექსეი Viscarra, გენერალური დირექტორი group of companies "UNTEX", აღნიშნავს ერთი ტენდენცია: "თანამედროვე მომხმარებელს მნიშვნელოვანია იცოდეს, თუ არა შერჩეული ოფისი საწყობში, რა მომსახურება ერთად იყიდება, მნიშვნელოვანი პროფესიონალიზმი შერჩეული კომპანია, მისი საიმედოობა და რეპუტაცია".
რაც შეეხება სტილისტური არჩევანი, კლასიკური და hi-tech, როგორც ადრე კონკურსგარეშე. ანტონ Terentyev: "დაახლოებით 70% ჩვენს კლიენტებს, განსაკუთრებით ხელმძღვანელები, სახელმწიფო ინსტიტუტების, უპირატესობას ანიჭებს კლასიკას, შერჩევა ავეჯი დამზადებულია მასიური ბუნებრივი veneer ფურცელი და კანი, სქელი worktops და ბრიფინგი კონსოლები. მდიდარი დეკორაციები კლასიკური გარემო - კვეთის, marquetry, gilding, ტყავის ასახავს იდეა შესაძლებლობები. სტილი hi-tech სიმდიდრე არ ჩანს, თუმცა, კარგად შეესაბამება სული ლიდერები წარმატებული, დინამიურად განვითარებადი კომპანიები, როგორიცაა "Ingosstrakh", MTS და მრავალი სხვა. ჩვენს კლიენტებს, ხელმძღვანელები, ამ კომპანიებს, აირჩიეთ უფრო თანამედროვე, თანამედროვე ავეჯით, ნათელი და ორიგინალური ფერის მოდელი, უამრავი მინის და ლითონის. და, როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, წილი ასეთ კომპანიებს იზრდება ".
იანა პალატის, კომპანია "Cambio" დაადასტურა, რომ თანამედროვე საოფისე ავეჯი შეუძლია უპასუხოს ნებისმიერი სტილის მიმართულებით - კლასიკური to hi-tech, "გაცილებით უფრო მნიშვნელოვანია, რომ ავეჯი მენეჯერები არ არის მხოლოდ პრეზენტაცია როგორც კომფორტული და ფუნქციური. არა შემთხვევით, ბოლო მსოფლიო ტენდენციის დაახლოების ოფისის და სახლის ავეჯი ".
იცვლება ავეჯი პალიტრა - დადასტურება ტენდენცია. ნათელი ფერები ოფისში დღეს არ არის იშვიათია. მაგალითად, უახლესი განვითარების კომპანია "Cambio" - სერია ON-LINE აერთიანებს ბუნებრივი ბუნებრივი veneer "გათეთრებული მუხა" specular gloss თხელი ლურჯი ზედა. მათ შორის ყველაზე პოპულარული ფერები, წიფელი, ნეკერჩხალი, ღია კრემისფერი, wenge, Zebrano და შავი მუხა, და ტრადიციული ფერები: მუხა, ბალი, წითელი ხე, კაკალი.
კორპორატიული სტილის არის კიდევ ერთი ტენდენცია, დიზაინი ოფისები. საჯარო ზონაში თითქმის ყველგან არის "სახე", კომპანია,, და შეიცავს მათ, inter'Yeri ელემენტები კორპორატიული სტილი, თუმცა ოფისები, ამ რეჟიმში, არ არის მიღწეული. მისი თქმით, დიზაინერები და არქიტექტორები, მიუხედავად იმისა, რომ კორპორატიული სტილის დიზაინი ოფისები ურჩევნია მხოლოდ დასავლელ ლიდერებს და ახალგაზრდა ამბიციური რუსული კომპანიები, რომლებიც გუნდის სული და დემოკრატიის პრინციპები. ასე რომ, ახლა ექსპერტები, კომპანია "ფელიქს" ახორციელებს პროექტს ვითარება კაბინეტში, ყველაზე მენეჯერის უმსხვილესი სატელეკომუნიკაციო კომპანიაა, რომლის ხელმძღვანელი უსურვა ადგილი მისი კაბინეტი ავეჯით, ფერი და ფორმა თანხმოვანთკომპლექსები ახალი "შემოქმედებითი" კომპანია. თუმცა, ამ აღიარების ავეჯის მწარმოებლები, როგორიცაა ერთგულება კორპორაციები რუსულ ბაზარზე არ არის საერთო. უფრო ხშირად საპირისპირო შემთხვევაში, როდესაც საპრეზიდენტო ოფისი სრულიად მიემგზავრება, კორპორატიული სტილი.
ელენა Davydova
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment