მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
მათი თქვენო აღმატებულებავ 2006-10-27 18:07:22
უკრაინის მწარმოებლებს სეზონი ადრე კარგავს შიდა ბაზარზე. თუმცა, იმის გამო, მზარდი მოთხოვნა იმპორტირებული პროდუქცია, პატარა კომპანიები და საცალო არიან ცდილობს დამოუკიდებლად დაამყაროს იმპორტის განათების აღჭურვილობა უკრაინაში. ვიდრე მოუტანს ბევრი უბედურება მსხვილი იმპორტიორები. ბაზრის · საქონლის მიხვდა, ბაზარზე განათების მოწყობილობა განკუთვნილია შენობაში. · გაყიდვების 2003 *: $ 25-30 მლნ საცალო ფასებში. · რიგი ოპერატორები: 2 მსხვილი მწარმოებელი, 8 მსხვილი იმპორტიორები. · იზიარებს გაყიდვების შიდა პროდუქტი - 5-10% - ით, იმპორტი - 90-95% (მონეტარული თვალსაზრისით). · გაყიდვების სტრუქტურა: chandelier გულსაკიდი - 55-60%, მაგიდის ნათურები, sconces, floor lamps - 40-45% (მონეტარული თვალსაზრისით). საანგარიშო * პროგნოზი. დინამიკა ბაზარზე ოპერატორები შეფასებით, ზრდის გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ნათურები სხვადასხვა გზები. In ბედნიერი გაყიდვების მოცულობის მიმდინარე წლის შედარებით 2002 გაიზარდა 30% (მონეტარული თვალსაზრისით). ზოგიერთი ეს ზრდა იყო მხოლოდ 10%. და არსებობს წააგებს. წარმომადგენლები ერთ-ერთი კომპანია, რომელიც უსურვა უნდა დარჩეს უცნობი, რომელმაც უთხრა, რომ მათ ნოემბერს მიმდინარე წლის, იყიდება "სინათლის" არ იყო, 3-ჯერ ნაკლები, ვიდრე ამავე პერიოდში, 2002 წელს ისინი განმარტავენ, ამ უსიამოვნო ფაქტს შემცირება მოთხოვნა ძვირი და საშუალო ფასი ნათურები. მაგრამ მაინც, უმრავლესობა მოვაჭრეები, ამ წლის დინამიკა გაყიდვების ნათურები დარჩა დადებითი დაახლოებით 10-15%. ხედი პრაქტიკოსი თითქმის იგივე და მონაცემთა ოფიციალური სტატისტიკა. წინააღმდეგ შემთხვევაში ასევე არ შეიძლება. მას შემდეგ, რაც უკრაინის აქტიურად აშენებს სახლს. რა თქმა უნდა, გაჩნდა ახალი განათების სეზონი. თუმცა, ოპერატორები, მჯერა, რომ ბაზრის პოტენციალი ბევრად მეტია. ბევრი მყიდველებს, არ იშურებს ათობით ათასი UAH ახალი ავეჯით, ნათურები ცდილობენ ყიდვა იაფი ანათებს და იგი კარგად არის. მეტი რა სტანდარტებს განათება უნდა იყოს ოთახში და როგორ უნდა მივაღწიოთ მათ, ვფიქრობ, რომ არა ყველა. უნდა აღინიშნოს, რომ ასეთი superdaisy და უყურადღებოდ მივუდგეთ ხალხის სინათლე, მათი სახლებში გამყიდველები "სინათლის" უკმაყოფილო წლის. ჩვენი აზრით, მიუხედავად იმისა, რომ ყველა განცხადებები ექსპერტები საჭიროება განათლების მომხმარებელთა, რეალური მუშაობა შორის მასები და არ გაატარა. სიტუაცია ბაზარზე უკრაინის მწარმოებლები გაგრძელდება, რათა ბაზარზე უცხოური პროდუქცია. სავარაუდო ოპერატორები, მას შემდეგ, რაც გასულ წელს უკრაინაში, იზიარებს გაყიდვების შიდა ნათურები შემცირდა 20% - დან 10% (მონეტარული თვალსაზრისით). და, მონაცემების თანახმად, სახელმწიფო სტატისტიკის კომიტეტი, წარმოების ნათურები, რომ ბოლო სამი წლის განმავლობაში სტაბილურად მცირდება საშუალოდ 27% - ით წელიწადში. შესაბამისად, უმაღლესი ზრდის მიწოდების იმპორტირებული პროდუქცია. წინასწარი შეფასებით, ოპერატორები, 2003 წელს, იმპორტიორთა მოუტანა დაახლოებით 40% ნათურები უფრო მეტია, ვიდრე 2002 წელს (მონეტარული თვალსაზრისით). უნდა აღინიშნოს, რომ წილის ნათურები შიდა წარმოების სპექტრის უმრავლესობა მოვაჭრეები არის მხოლოდ 5%. მეწარმეებს მოუწოდა, რამდენიმე მიზეზის გამო, მათი თავშეკავებით უნდა ითანამშრომლოს უკრაინის მწარმოებლებს. მაშინ, როცა კარგი ხარისხის პროდუქცია (წარმოება არის იმპორტირებული კომპონენტები) დიდი manufacturers "კოჭლი" პროდუქტის დიზაინი და პატარა კომპანიების მწარმოებელ ორიგინალური მოდელი, პატარა პროდუქციის მოცულობა. ყველაზე მნიშვნელოვანი უპირატესობა იმპორტი განათების აღჭურვილობა - თანამედროვე დიზაინი და მიმზიდველი გარეგნობა. მისი თქმით, მოვაჭრეების, მაშინაც კი, ჩინეთის ნათურები დაბალი ხარისხი არის დიდი მოთხოვნა, ვიდრე უკრაინული პროდუქტის (შესადარებელი ფასები). სხვათა შორის, დაახლოებით მესამე მიეწოდება უკრაინა ნათურები ჩინეთში (დინამიკა მიწოდება ცხრილი. 1). ცხრილი 1 იმპორტი საყოფაცხოვრებო ნათურები, მილიონი $ 2001 2002 2002 წელს (იანვარი - სექტემბერი) 2003 2003 * (იანვარი - სექტემბერი) გერმანია 0, 16 0, 2 0, 2 0, 5 - პოლონეთი 0, 4 0, 3 0, 22 0, 45 - იტალია 0, 7 0, 6 0, 45 0, 37 - ჩინეთი 1, 6 2, 4 1, 7 2, 1 - მხოლოდ 5, 6 6. 2 4. 01 5. 7 8. 8 * მიხედვით პროგნოზების ოპერატორები. მისი თქმით, Goskomstat. მაგიდა 2 წარმოების საყოფაცხოვრებო ნათურები, ათასი ცალი 2000 2001 2002 2003 * ნათურებით მაგიდა 128, 9 88, 7 28, 2 - Sconce 48, 3 39, 3 25, 3 - Chandelier გულსაკიდი 109, 5 78, 5 95, 6 - უბრალოდ 286. 6 206. 5 149. 0 94. 0 * მიხედვით პროგნოზების ოპერატორები. მისი თქმით, Goskomstat. ცხრილი 3 ექსპორტი საყოფაცხოვრებო ნათურები, მილიონი $ 2001 2002 2002 წელს (იანვარი - სექტემბერი) 2003 2003 წელს (იანვარი - სექტემბერი) რუსეთი 1, 26 0, 46 0, 35 0, 23 - სხვა 0, 07 0, 07 0, 04 0, 32 0, 32 უბრალოდ 1, 33 0, 53 0, 39 0, 55 0, 74 * ქვეშ პროგნოზების ოპერატორები. მისი თქმით, Goskomstat. უკრაინის ქარხნები, მისი წარუმატებლობის შიდა ბაზარზე განმარტავენ, ცუდად ჩამოყალიბებული სადისტრიბუციო არხები. მაგრამ მწარმოებლები აპირებენ, მათი საქმიანობის ხელშეწყობა პროდუქცია. მაგალითად, წარმომადგენლები, ერთ-ერთი ქარხნები განაცხადა, რომ მომავალ წელს ისინი გეგმავენ, რომ ღია კიევში ჩვენი საკუთარი საწყობი. ზოგიერთი შიდა მწარმოებლები ცდილობს გააუმჯობესოს მათი ბიზნესის გაზრდის საექსპორტო გაყიდვების. მისი თქმით, Goskomstat, 9 თვის 2003 წელთან შედარებით ანალოგიური პერიოდის 2002, ექსპორტის ნათურები ერთად, უკრაინაში გაიზარდა თითქმის 40% (მონეტარული თვალსაზრისით). უკანონო იმპორტის როგორც აღნიშნა ოპერატორები, მოცულობა უკანონო იმპორტის ნათურები უკრაინაში შემცირდა (ახლა, მათ დაადგინეს, რომ ისინი ქმნიან 20-25% მთლიანი იმპორტის), რომელიც იმის გამო, რომ შემცირება იზიარებს გაყიდვების ნათურები მეშვეობით თურქეთი არის მთავარი განაწილების არხის ყალბი და არასამთავრობო სერტიფიცირებული პროდუქტი. სავარაუდო ოპერატორები, ახლა ბაზრებზე მიხვდა, დაახლოებით 30% მთლიანი გაყიდვების. მაღაზიები არასამთავრობო სერტიფიცირებული პროდუქცია ცდილობენ რამ არ აქვს. ასორტიმენტი სტრუქტურა გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ნათურები მიერ ტიპები, ბოლო წლის განმავლობაში არ შეცვლილა (იხილეთ ბიზნეს # 3 21. 01. 02, გვ. 55-58). მაგრამ, როგორც აღნიშნა ოპერატორები მოთხოვნა უფრო და უფრო კომპლექტი განათების მოწყობილობები, მათ შორის, chandelier, სართული ნათურები და კედლის ნათურები. მისი თქმით, მათი შეფასებით, გაყიდვების განათების ადგენს ახლა არის დაახლოებით 40-50% საერთო განხორციელების ნათურები (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). როგორც ადრე მთავარი გაყიდვების (დაახლოებით 70% რაოდენობრივი გამოხატულება) მოვაჭრეებს გთავაზობთ ნათურების incandescent ნათურები - ისინი იაფია და უფრო მეტი ნაცნობი ოპერაცია. თუმცა, ყველა დიდი მოთხოვნა ნათურების ჰალოგენის ნათურები. ამ სეზონზე, მათი წილი გაყიდვების გაიზარდა 5-10% (30%). ასეთი პოპულარობით, მისი თქმით, განათების ტექნიკოსები, იმის გამო, კარგი ნათელი გამომავალი fluorescent ნათურები და აღარ ცხოვრება. აღსანიშნავია, რომ 2003 წელს მოვაჭრეები გააფართოვა პროდუქციის ხაზი მიერ ნათურების-ები. ისინი ძირითადად გამოიყენება დეკორაციები. მაგალითად, გამოყენებით ები შეიძლება იყოს შექმნილი შენობაში ეფექტი "star sky". მიუხედავად იმისა, რომ იყიდება, ეს პატარა ნათურები. ზოგიერთი მოვაჭრეებს, ისინი რაოდენობის 2-3% მთლიანი ბრუნვა. გაყიდვების ოპერატორები, ამ წელს უფრო და უფრო მცირე საბითუმო მოვაჭრეები, მათ შორის, საცალო ქსელი, ცდილობდა იმპორტი საქონლის საკუთარ თავს. ამიტომ, ბევრი მსხვილი იმპორტიორები (ისინი ხშირად მფლობელები კერძო მაღაზიები) გამოცდილი პრობლემები გაყიდვების. ერთის მხრივ, ზოგი შეამცირა საბითუმო მყიდველებს. მეორე - პატარა იმპორტიორთა-მორჩილი დაიწყო გახსნა საკუთარი პატარა საცალო საშუალებების (ძირითადად, სავაჭრო ცენტრები). საქმე ის არის, რომ დაწყებული მუშაობა პირდაპირ მწარმოებლები, მათ უნდა გაიზარდოს შეიძინოთ პროდუქცია. ეს იმას ნიშნავს, რომ პატარა ოპერატორები იყო აუცილებლობა შექმნა დამატებითი გაყიდვების არხები. თუმცა, ზოგიერთი მფლობელები ცნობილ მაღაზიებში "სინათლის" ამაყად აცხადებენ, რომ პატარა საცალო ვაჭრობის ობიექტში სპეციალური კონკურსის ისინი არ არიან, რადგან სპექტრს მაღაზიებში გაცილებით ფართო. მართლაც, მცირე საცალო ვაჭრობის ობიექტში წარმოდგენილია ძირითადად იაფი ნაჭერი საქონლის (დააყენოს კოლექცია საშუალებას არ აძლევს შეზღუდული სავაჭრო ფართი). მაგრამ, მისი თქმით, ზოგიერთი ოპერატორები, პირდაპირი შესყიდვის მდებარეობა მწარმოებლებს საშუალებას მისცემს მცირე საბითუმო (მფლობელები საცალო ვაჭრობის ობიექტში) შემცირება საცალო ფასები მიერ 10-15%. აღსანიშნავია, რომ დიდი სალონები "სინათლის" ამ წლის გაიხსნა არა იმდენად. რამდენადაც ჩვენ ვიცით, დედაქალაქში არ არის უფრო მეტი, ვიდრე 4. ექსპერტები აცხადებენ, ევგენი : Netreba (29), დეპარტამენტის უფროსი გაყიდვების განათების ტექნიკის მაღაზია "Foxtrot on glybochitskaya" (გ კიევში; იყიდება განათების აღჭურვილობა TM მასიური; 1995 ; 7 ადამიანი ): - 2003 წელს, გაყიდვების მთავარი სეზონი გაიზარდა შედარებით, 2002, დაახლოებით 30-35% (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). ეს არის მიღწეული გაყიდვების უცხოური მომწოდებლები. განსხვავებით, უკრაინის მწარმოებლები გვთავაზობენ უმაღლესი ხარისხის ნათურები სხვადასხვა სტილის და ფასი მერყეობს. თუმცა, ზრდა გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ნათურები ხელს უწყობს ზრდას საცხოვრებელი უძრავი ქონების ბაზრის. ოლეგ Nilov (28), დირექტორი მაღაზია-სალონი "სინათლის" (გ კიევში; ეკუთვნის შპს "მ ი კ Schorr"1991 ; 50 ადამიანი ): - ვაჭრობის სეზონი თითოეულ ფასი ჯგუფს აქვს საკუთარი მახასიათებლები. მაგალითად, გაყიდვა ძვირადღირებული განათების აღჭურვილობა უკრავს ძალიან მნიშვნელოვანი როლი გამყიდველი-კონსულტანტი. მან უნდა იცოდეს არა მხოლოდ ფუნქციური ხარისხის სეზონი, მაგრამ თვისებები დიზაინი გადაწყვეტილებები, უახლესი ტენდენციები შინაგან საქმეთა მოდის. და ასევე უნდა იყოს ინფორმირებული სიახლეებზე ბაზარზე განათების აღჭურვილობა. რადგან მომხმარებელს არ არის კარგად ინფორმირებული შესაძლებლობა განათების გადაწყვეტილებები, როდესაც შექმნა უწყებათაშორისი'jer. სერგეი Aglow (40), კომერციული დირექტორი სა "Shine-ინვესტირებას" (გ ლომები; წარმოება და რეალიზაცია, საყოფაცხოვრებო განათების მოწყობილობები; 1998 წლიდან. ; 50 ადამიანი ): ერთ - ერთი მთავარი პრობლემა, უკრაინული მწარმოებლების განათება პროდუქტების გაყიდვების. ბაზარზე არსებობს ბევრი პატარა საცალო ვაჭრობა (განსაკუთრებით ბაზარი) წერტილი განხორციელების საყოფაცხოვრებო ნათურები. მათ არ შეუძლიათ ზუსტად წარმოადგენს საქონლის. თუმცა, მწარმოებლები და, ალბათ, იმპორტიორთა არ მწვავე დეფიციტი რეგიონული საბითუმო საწყობები და ჯაჭვების გაყიდვის საყოფაცხოვრებო "სინათლის". ეს განსაკუთრებით რთული დამყარება გაყიდვების იაფი საშუალებები - ეს სეგმენტი ყველაზე სასტიკი კონკურენცია, და ოპერატორები ხშირად მითითებული მინიმალური სავაჭრო ზღვარი, თუ არ გადაყრა. ამ სიტუაციაში, მწარმოებლები, ეს არის მიზანშეწონილი გაფართოებას სპექტრი უფრო ძვირი და ორიგინალური მოდელები. ერთად'არის შესაძლებლობა, რომ გადმოგცეთ საქონლის მაღაზიები "სინათლის", რომელიც, როგორც წესი, კვალიფიციური გამყიდველები და საქონლის წარმოდგენილია ფართო ასორტიმენტი. ანდრეი Cherkasov (28), მენეჯერი შპს "მსუბუქი-ლუქსი," (გ კიევში; იყიდება განათების აღჭურვილობა; 1993 ; 30 პირები ): - რამდენიმე წლის წინ, როდესაც იქ იყო დეფიციტი ორიგინალური ნათურები, მოვაჭრეები ჰქონდა ბევრად უკეთესი შანსი იზრდება უკრაინის ბაზარზე განათების აღჭურვილობა. დღეს ბაზარზე არის გაჯერებული საქონელი. ბევრი უცხოური ქარხნები არ ვცდილობ რაოდენობის გაზრდა, დილერები. გარდა ამისა, უცხოელი მომწოდებლები დამყარება ასეთი მინიმალური შეძენის ფასი, რომელიც ბევრი ახალგაზრდა კომპანიები, არა ძალადობით. ამიტომ, 2003 წელს, ახალი მსხვილი კომპანიები განხორციელების განათების აღჭურვილობა ევროპული ბრენდების, არა,'გამოჩნდა. მხოლოდ ზოგიერთი არსებული ოპერატორები გაიზარდა მათი წილი ბაზარზე გაფართოების საცალო ქსელი. Olesya Mazepa (34), დირექტორის მოადგილე, სახელმწიფო საწარმო "KAPRO" (გ კიევში; სავაჭრო პუნქტი, ETP და განათების მოწყობილობები; 1994 ; 400-ზე მეტი ადამიანი ): - გაყიდვა საყოფაცხოვრებო ნათურები ნაკლებად მომგებიანი, ვიდრე office - ადამიანით ვაჭრობის (ტრეფიკინგის) ოფისი განათების ტექნიკა სამჯერ უფრო მაღალია. თუმცა, გაყიდვების მთავარი სეზონი 2003 წელს, წინა წელთან შედარებით, 2002 გაიზარდა დაახლოებით 18%. მიუხედავად იმისა, რომ ამ წელს ჩვენ ხელი მოაწერა ხელშეკრულებებს, მიწოდების სანათები ერთად p'ცხრა მცენარეები. მე ვფიქრობ, რომ ეს იქნება ცოტა ქვედა საცალო ფასები და გაიზარდოს ბრუნვა 2004 წელს კომპანია გაზრდას გეგმავს ბრუნვა ასევე გაშლილი ქსელი სპეციალიზებული მაღაზიები. ჩვენი ახალი პროვაიდერები - პოლონური და იტალიური კომპანიების. ითანამშრომლოს უკრაინის მწარმოებლები არის ძალიან პრობლემური. ყველაზე შიდა საწარმოები, რომლებიც პატარა და ძირითადად ქვეშ მიზნით, მათი დიაპაზონი არის ძალიან შეზღუდული. მიწოდების მზა პროდუქცია - სამი კვირის, ერთი თვის განმავლობაში. ამიტომ, წილი ნათურები უკრაინული წარმოების ჩვენი ასორტიმენტი არ არის უფრო მეტი, ვიდრე 5%. წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment