Tuesday, November 26, 2013

კაბინეტი იყო, საგარდერობო თქვენ და დარჩა 2006-11-14 13:20:44

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








კაბინეტი იყო, საგარდერობო თქვენ და დარჩა
2006-11-14 13:20:44

მისი თქმით, ჩვენი შეფასებით, ახლა უკრაინის ავეჯის ბაზარზე წარმოადგენს 70 ტიტული და მეტი 3,000 სტატიები საქონელი. თანაფარდობა სახელები მიერ სასაქონლო ჯგუფი შესახებ შემდეგი: უფრო მეტი ვიდრე 20 ნივთები, საოფისე საქონელი (1200-1400 სტატიები), 35-40 საყოფაცხოვრებო ნივთები (1100-1300 სტატიები) და 10-15 ნივთები სპეციალური ავეჯი (500-700 სტატიები). და თუ შევადარებთ რუსულ ბაზარზე ევროპული მიერ რიგი სტატიები, თითქმის შეუძლებელია, მაშინ რაოდენობის პროდუქცია, უკრაინის ბაზრის მიდგომები მას და გთავაზობთ 80% - მდე ევროპული სპექტრის ავეჯი. ასე რომ გასაკვირი, ახლა შიდა მომხმარებელს რაღაც სრულიად ახალი ძალიან რთულია. კეთილმოწყობილი ისტორია ავეჯის ბაზარზე, ისევე, როგორც სხვა უკრაინის სასაქონლო ბაზრებზე, გაიარა თავისი განვითარების სართულების რაოდენობა. სანამ 1987 ზე ავეჯის ბაზარზე, პრაქტიკულად, არ არსებობს სეგმენტების ოფისი და სპეციალური ავეჯით. სფეროში საბაზრო ურთიერთობების ძირითადად შემოიფარგლება საყოფაცხოვრებო ავეჯი და აქსესუარები ინსტიტუტები და ორგანიზაციები, ჰქონდა გეგმა-სადისტრიბუციო ხასიათი. სეგმენტი საყოფაცხოვრებო ავეჯი წარმოდგენილი იყო დაახლოებით 30 სახის საქონლის მთლიანი რაოდენობა სტატიები 300-დან 400 ერთეული. ისინი, ძირითადად, ავეჯით, შიდა წარმოების (80%) და წარმოების CMEA ქვეყნებში. მნიშვნელოვანი ფაქტორი ზრდის მოთხოვნა ამ პერიოდში იყო შესაძლებლობა, დაგეგმარება, შესყიდვების, დაეხმარა მიერ სტაბილური ცხოვრების მოსახლეობის. გარდა ამისა, მაღალი ხარისხით კმაყოფილება მოთხოვნა იყო გამოწვეული, ფართო გამოყენების საკრედიტო. დამახასიათებელი თვისება ამ პერიოდში იყო ფართო შეთავაზება შედარებით იაფი ავეჯის მინიმალური დონის ხარისხის. თუმცა, შეძენის მაღალი ხარისხის შიდა და იმპორტირებული ავეჯი იყო პრობლემა. აკრძალვები იმის გამო, დაბალი წონის ხარისხის ავეჯი, ზოგადად, რიგი წინადადებები. საკითხი შეძენის კარგი ავეჯი ხშირად განისაზღვრება ფინანსური შესაძლებლობები მომხმარებელს, და თანდასწრებით). საკითხები, იმპორტი, წარმოება და რეალიზაცია ავეჯი ჩართული სახელმწიფო. პერიოდში 1987-1991, სიტუაცია საქართველოს ავეჯის ბაზარზე აქვს ოდნავ შეიცვალა. პირველი, ამ დროს იყო ცოტა SIP'Aksana პოლიტიკის მიმართ სახელმწიფო კერძო საწარმო. ამან შექმნა კოოპერატივების და მცირე წარმოების, ძირითადად, საყოფაცხოვრებო ავეჯით ან არაფერი მიხედვით ეს სახელი. თუმცა, სულ მოცულობის ავეჯის წარმოება ამ სტრუქტურების იყო ძალიან პატარა. მეორე, გამარტივებული პროცედურა საზღვარგარეთ მივდივარ. შიდა მომხმარებელს შეუძლია გაეცნოს სტანდარტების ცხოვრება საზღვარგარეთ, ხარისხის ავეჯით და მისი ფასი. მისი თქმით, ზოგიერთი მოვაჭრეების, რომ დრო იყო გასული დრო დაწყების შეთავაზებას ძვირადღირებული და მაღალი ხარისხის ევროპული ავეჯი სავაჭრო ქსელში. შესაძლოა, ეს იქნება მოთხოვნა იმის გამო, რომ მაღალი ფასები, მაგრამ ამ აქციაზე, ავეჯით იქნებოდა როგორც მაჩვენებელი მწარმოებელთა და მომხმარებელთა, რომელიც განსაზღვრავს მაქსიმალური ხარისხის ავეჯი პროდუქტების ცხოვრება და მუშაობა. პერიოდში 1992-1994, სიტუაცია რადიკალურად შეიცვალა. ერთის მხრივ, შიდა ავეჯის ინდუსტრიის შემცირდა პროდუქციის მოცულობა. მეორეს მხრივ, იყო პანიკა, ინფლაციური მოთხოვნა გრძელვადიანი საქონლის. ამ პერიოდში დაიწყო სწრაფად განვითარდეს კერძო ბიზნესი სამომხმარებლო კონკრეტული ავეჯით. პირველი, თუმცა, იგი შეხვდა მინიმალური საჭირო მოთხოვნებს, რომელიც განისაზღვრება ინტენსივობა ბაზარზე იაფი ადგილობრივი და იმპორტირებული პროდუქცია. წელს 1995-1996 ჩამოყალიბდა ფენის მდიდარი კლიენტები არიან შეუძლია შეიძინოს ხარისხიანი ავეჯი მუშაობა და ცხოვრება. ეს ფაქტორი განისაზღვრება ჩამოსვლის შესახებ უკრაინის ბაზარზე ცნობილი უცხოელი მწარმოებლები. დინამიკა წარმოების ზოგიერთი საკითხი, ავეჯით უკრაინაში შორის 1991 და 1996 წ. სამინისტროს ინფორმაციით, სტატისტიკა, უკრაინა) წარმოდგენილი სქემა. რბილი ტახტი, იტყობინება საქართველოს სტატისტიკის უკრაინის მონაცემები, 342 საწარმოების წარმოების ავეჯი. ჩვენი აზრით, გამოიყენება სტატისტიკური ორგანოები სამმართველოს საქონლის სახელი არ არის სწორი, იმიტომ, რომ ეს არ გაძლევთ შეარჩიოთ კონკრეტული სასაქონლო ჯგუფებში. თუმცა, ეს ინფორმაცია სასარგებლოა შედარებითი შეფასებები ავეჯის წარმოების გარკვეული ნივთები. ასე. სამინისტროს ინფორმაციით, სტატისტიკა უკრაინის, წარმოების ავეჯი უკრაინა არიან 326 საწარმოების, ადგენს და აწესებს ავეჯი პროდუქტები, სველი წერტილები, სამზარეულო და hallways - 198, განავალი - 140, კარადებს ტანსაცმელი და თეთრეული - 128, სამზარეულო ავეჯი - 122, მ'ავეჯი - 100, სასადილო მაგიდები - 98, საწოლები ხეები'ხის - 98, სავარძლები - 76, დივან-საწოლი - 76, bookcases - 74, თაროებზე წიგნები - 73, სკამი - 65, ბავშვთა ავეჯი - 60, ჟურნალის მაგიდები - 59, სამზარეულო მაგიდები - 58, მაგიდები დაწერილი - 54, კარადები და sideboards - 54, კომბინირებული კაბინეტები - 49, სავარძლები-საწოლები - 37, სამზარეულო კარადები - 36, ლეიბები ორმხრივი m'ხარისხი - 35, საწოლები ბავშვებისთვის - 33, ლეიბები ცალმხრივი m'ხარისხი - 19, თაროები და თაროები სექციური წიგნი - 12, ბავშვთა ლეიბები - 10, დივან m', რომელიც - 9, ავეჯი სკოლამდელი - 8, secretaire - 8, ავეჯით, სკოლები და საგანმანათლებლო ინსტიტუტები - 7, ოსმალეთის - 4, Sof - 5 საწარმოები. დაახლოებით 82% საწარმოების წარმოების 1-დან მე-9 ნივთები ავეჯი, დაახლოებით 17% - დან 10-19, და მხოლოდ 1% (ოთხი კომპანიები), 20-დან 24 ნივთები ავეჯი. ეს Kivertsi სახელმწიფო საწარმოო-სავაჭრო გადამამუშავებელი ქარხანა (სულ 23 ნივთები); lisopromislove შესახებ,'ერთობა "Pcaputils" (24 სახელები); ლვოვის წარმოების ხის შესახებ,'ერთობა "Laudari" (24 სახელები); სააქციო საზოგადოება "Harker" (22 სახელები). თუმცა, მისი თქმით, კორესპონდენტები ბიზნესის კვლევის შესახებ რიგი საწარმოების აჩვენა, რომ სტატისტიკური ინფორმაცია, მათ ყოველთვის არ არის სანდო. ასე რომ, ზოგიერთი საწარმოების ზემოთ უკვე დაყოფილია სერია დამოუკიდებელი ქარხნები, სამრეწველო კომპლექსები და ა.შ. ბევრი არ შემცირდა ასორტიმენტი. როგორც ინფორმირებული დირექტორის მოადგილე Kivertsi, სახელმწიფო წარმოების და ვაჭრობის ხის გადამამუშავებელი ქარხანა წარმოების და მარკეტინგის პოლ baslan, უძრავი საქონელი ავეჯი დღეს, არა უმეტეს 10 ნივთები. მიერ მოწოდებული ინფორმაციის თანახმად, საწარმოების, ძირითადი ტიპის წარმოების პროდუქცია, ხის FSC "Chernivtsi ავეჯი ქარხანა" არ არის ავეჯი 17 ტიტული (23 ნივთები), სს,, "Baranovsky მცენარეთა" Sluch "აწარმოებს 16 სახის ავეჯი (28 ნივთები), Storozhynets სახელმწიფო სატყეო საწარმოს წარმოების ავეჯი არ არის ჩართული, სს,, "Donezkmebly" აწარმოებს ავეჯი 11 სახელები (14 პოზიციები), სს,, PTMF "Carpathians" - 18 Namangani (37 ნივთები). ერთ-ერთი ინდიკატორია სახელმწიფო ავეჯის ინდუსტრიის ის ფაქტი, რომ ავეჯის ქარხანა "Svalyava", როგორც მიღებულია სატელეფონო საცნობარო მომსახურება, დავალიანება შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ტელეფონები. ყველაზე ინტენსიური ავეჯის წარმოება დასავლეთ რეგიონში. რიგი საწარმოები-მწარმოებლები ავეჯი წამყვანი ზაკარპატიას რეგიონი - 35 საწარმოების, ლვოვის, და Rivne რეგიონი - 20 ბიზნესის. მაინც გაჯერებული ავეჯი საწარმოების Chernihiv რეგიონი - არსებობს მხოლოდ p'Yat. მონაცემთა დამუშავება და ავეჯის წარმოება სხვადასხვა რეგიონებიდან უკრაინა არიან წარმოდგენილი მაგიდა. 1. ალბათ, საინტერესოა ის ფაქტი, რომ ყველა შიდა ავეჯის მწარმოებლები მხოლოდ 50% საწარმოები, ამ პროდუქციის შესაბამისი, ანუ ისინი, თავდაპირველად აშენდა, როგორც ავეჯის ქარხანა ან ფაბრიკა-ქარხნების. დარჩენილი 50% მწარმოებლები აქვს ათვისებული წარმოების სხვადასხვა სახის ავეჯი პარალელურად ან ნაცვლად პროფილი წარმოების. ასე რომ, დაახლოებით 13% მწარმოებლები ხის საწარმოების, დაახლოებით 3% მწარმოებლებს წარმატებით აერთიანებს წარმოების ავეჯი და სხვადასხვა პროდუქცია, როგორიცაა bathrobes, sundresses, შორტები და ა.შ. მეტი, ვიდრე 26% საწარმოების, რომ აწარმოოს დღეს ავეჯით - გემთმშენებელი, მეტალურგიული, ავტომობილები, მანქანები საწარმოებსა და საწარმოების რადიო ელექტრონიკა. არსებობს მათ შორის, ავეჯის მწარმოებლები მცენარეული საკვები და კიდევ ლუდსახარში. ცხადია, წარმოება ავეჯი, ბევრი კომპანია ჩართული, რათა გადარჩეს თანამედროვე პირობებში ძნელია გთავაზობთ მისაღები დონის ხარისხის გააკეთა წარმოების. ჩვენი შეფასებით, დღემდე, წარმოების ავეჯი უკრაინაში არის 400-450 კომპანიები და ბიზნესის. იტალიელები უკრაინაში გაკეთებული ბაზარზე წარმოდგენილი პროდუქციის, ევროპელი, ამერიკელი, აზიელი მწარმოებლები, და ასევე პროდიუსერები, დსთ-ს ქვეყნებისა და ბალტიის. ზუსტად დადგინდეს საერთო რაოდენობის სავაჭრო ნიშნები არ არის შესაძლებელი, რადგან განსხვავებები სტრუქტურა მიწოდება სხვადასხვა რეგიონებში. თუმცა, ეს, შეიძლება ითქვას, რომ 95% - ზე მეტი იმპორტი ავეჯს შორს საზღვარგარეთ არის პროდუქცია სხვადასხვა ევროპული მწარმოებლები. პროდუქციის ყოფილი თანამემამულეების წარმოდგენილია ძირითადად ავეჯს ბელარუსის და ესტონეთის. საინტერესო გამოცდილება ესტონეთის ავეჯის მწარმოებლები ხელშეწყობა საქონელი ჩვენს ბაზარზე. თითქმის ყველა ავეჯი მრეწველობის ესტონეთის არის წარმოდგენილი უკრაინაში ერთი ფირმა - კვერნა ჯგუფური. მისი თქმით, დავით Churak, დირექტორი კომპანია, კონსოლიდაცია და ძალისხმევა, დაახლოებით, 20 ესტონური საწარმოების, რომ შეუძლია მთელი რიგი საყოფაცხოვრებო და საოფისე ავეჯი, საშუალებას მისცემს კომპანია წარმატებით აღდგენა-ესტონური ნიშა ავეჯით ბაზარზე უკრაინის. სტრუქტურა სასჯელს ევროპული ავეჯი, წამყვანი იტალიური ავეჯი. ეს არ არის გასაკვირი, რადგან, მისი თქმით, ბევრი ექსპერტი, ეს იტალიელები - მსოფლიოს ავეჯი trendsetters. მისი თქმით, ჩვენი შეფასებით, კიევში 50% - მდე შემოთავაზებული ევროპული ავეჯი იტალიური წარმოების, 15-20% - პოლონური, 10-15% - გერმანული, 15-20% ავეჯის წარმოებული ბელგია, საფრანგეთი, ესპანეთი, ჩეხეთი და სხვა სასაქონლო ჯგუფების ყველაზე რაციონალური, ჩვენი აზრით, კლასიფიკაცია ავეჯით მიერ ევროსაბჭოს ფუნქციური დანიშნულება - ავეჯი სახლისა და სამუშაოს. საყოფაცხოვრებო ავეჯი შეიძლება დაიყოს ავეჯი, სახლი და აგარაკი. აუცილებელია აღინიშნოს, რომ აგარაკის ამ შემთხვევაში იგულისხმება როგორც ტრადიციული აგარაკი, ადრეულ 80-თ მ, მდებარეობს დაუცველი საგარეუბნო ქალაქები და გამოიყენება ძირითადად ზაფხულში. ამჟამად ფორმირების სეგმენტის ავეჯი შეზღუდული. პირველ რიგში, არ არსებობს საფუძველი შერჩევა ბაღის ავეჯი ცალკე სეგმენტი. როგორც წესი, ვილები აღჭურვილი და აღჭურვილი ხარჯზე ფრაგმენტები მოძველებულია, მაგრამ მაინც არის მთავარი ავეჯი. მეორეც, მფლობელები, აგარაკები, არ არსებობს გარანტიები უსაფრთხოების ქონების. მესამე, ყველაზე მფლობელები სამარშრუტო კოტეჯები აკლია საჭირო თანხების შეიძინოთ ავეჯი და კერძო კოტეჯების ტიპის "ქვეყნის პალასში "არიან აღჭურვილი, ძირითადად, საცხოვრებელი ავეჯით, და ზოგიერთი ელემენტები საგარეუბნო სპექტრი შეიცავს მხოლოდ verandahs. სადისტრიბუციო ავეჯის სახლი შესაბამისი ქვეჯგუფი რთული არ არის, როგორც ეს ქვეჯგუფებში ხანია და მკაცრად მოექცა ადგილი გამოყენება: ავეჯი, სამზარეულო, საძინებელი, მისაღები ოთახი, სასადილო ოთახში, ბავშვების, დარბაზები, სველი წერტილები. ცოტა რამ უფრო რთული ავეჯით მუშაობა. ყველაზე განსხვავებული სეგმენტების ავეჯის, საოფისე და სავაჭრო. ამავე დროს, ავეჯით, სასტუმროები, კაფეები, ბანკები, სავარაუდოდ, სიმბიოზი სხვადასხვა მიმართულებებით : შიდა და საოფისე ავეჯს. თუმცა, საბანკო და სასტუმრო ავეჯი აქვს კონკრეტული თვისებები. "იმ საწყობი" ან "საბაჟო" თარიღი მიწოდების ავეჯი უკრაინაში განხორციელდა, როგორც ფირმა-იმპორტი-ture, და "ნავები". მთავარი მიმწოდებელი-ჩვენ, ბუნებრივია, არის ფირმა, რომელიც Jurassic-მეთოდური პირი. მათი წილი მთლიანი იმპორტის უფრო მეტი 95%. "Underdevelopment "Shuttle - " ბიზნეს გამოიწვია, პირველ რიგში, awkwardness საქონელი და წამგებიანი იყიდება shuttles თანაფარდობა წონის / item ფასი. თუმცა, დასავლეთ სასაზღვრო რეგიონების წილი ავეჯი, იმპორტირებული ამ გზით, გაცილებით მაღალია, ვიდრე სხვა რეგიონებში, და, შესაბამისად, არსებული მონაცემები, up to 30% ასორტიმენტი. სავარაუდო მოვაჭრეები მოცულობა ავეჯის იმპორტი უკრაინაში დაახლოებით 80 მილიონი. $ წელიწადში, ხოლო მთლიანი მოცულობის დაახლოებით 160-170 მილიონი. $ წელიწადში. თუმცა, ციფრები ძალიან მიახლოებითი. უფრო ზუსტად შეაფასოს მოცულობა ბაზარზე, ძნელია, სამი მიზეზის გამო. პირველი, ბევრი კომპანია გამოიყენებს "კონკრეტული" არხების "მსუბუქი" განბაჟება. ზოგიერთი შეფასებით, ყოველ მეორე ფირმა იყენებს, ასეთი პარამეტრები. მეორე, ადამიანები,'ახალი ფირმები, ახალი მაღაზიები, ზოგიერთი კომპანიები ცდილობენ მუშაობა ავეჯის ბიზნესის ზოგიერთი მიიღო იმედგაცრუებული. მესამე, არასრულყოფილების საკანონმდებლო ბაზა და მზარდი კონკურენციის იძულებული ფირმის მენეჯმენტი მალავს, ჭეშმარიტი sales. მისი თქმით, ძალიან ბევრი სპეციალისტი მუშაობს ავეჯით ბიზნესი, მეტ-ნაკლებად სტაბილური იმპორტი ავეჯი უკრაინაში 220-250 ფირმების. მათგანი პატარა კომპანიების წლიური გაყიდვების მოცულობა up to 400 ათასი. $ .დაახლოებით 180-200. საშუალო ზომის კომპანიების წლიური გაყიდვების მოცულობა 400 დან 1, 2 მილიონი. $ - 30-35. დიდი ფირმების-იმპორტიორები უკრაინაში არ არის უფრო p'atacati. ასეთი ფირმებს წლიური გაყიდვების მოცულობა უფრო მეტია, ვიდრე 1, 2 მილიონი. $ . თანაფარდობა გაყიდვების მოცულობის მიერ სეგმენტების ალბათ შემდეგი : საყოფაცხოვრებო ავეჯი - 40% - საოფისე ავეჯი - 50%, სპეციალური - 10% სულ sales. ნათელია, რომ მოღვაწეები ძალიან მიახლოებითი, იმავე მიზეზით. ძირითადი მეთოდები მიწოდების - მუშაობა "საწყობი" მუშაობა "საბაჟო". ზოგადად, უფრო ძვირი ავეჯი, უკეთესი ფირმა მიწოდების საქონლის ქვეშ, რათა. უფრო მეტიც, კატეგორიაში "main" დაუშვებს თავს მოქმედებს მხოლოდ მსხვილი ფირმები. საშუალო და მცირე ფირმების, რომელიც დააყენა აქცენტი სავაჭრო ძვირადღირებული ავეჯით, უბრალოდ უნდა იმუშაოს იმისათვის. ასე რომ, თუ ავეჯის კომპანია, რომელიც ყიდის ძვირადღირებული საქონელი, აწვდის მას თავისი წევრები, მაშინ შეგიძლიათ დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ ეს კომპანია არ არის ზედაპირული. მიწოდების ქვეშ მიზნით სხვადასხვა ფირმების 20-დან 45 დღის. ეს დამოკიდებულია სირთულის ბრძანებით, გასხვისების სატრანსპორტო დერეფანი, შესაძლებლობები მწარმოებელი. თუმცა, მიუხედავად იმისა, რომ ფასი, მხოლოდ 3-5% - ავეჯი არის აწყობილი, ან თითქმის აწყობილი. ეს, როგორც წესი, ძალიან ძვირი ავეჯი, საბაჟო აშენდა და უფრო ნაჭერი ავეჯი, ხელოვნების, ვიდრე ადგილას, შენახვის თეთრეულის. დანარჩენი ავეჯი არის იმპორტირებული inoperable სახით ან ფორმით, გურიასა და აწყობილი საიტზე. საოფისე სკამები და თითქმის ყველა საოფისე ავეჯი ტრადიციულად მიეწოდება unassembled. მნიშვნელოვანია, შეიქმნას contact. პირადი წარმატება გაყიდვების ავეჯი დადგინდეს მისი ხარისხის, პოპულარობა ("დიდების") ბრენდის, კომპანიის და შემუშავებული სქემა ფაქტობრივი sales. On ხარისხის პროდუქციის განხილული იქნება ქვემოთ, მაგრამ ახლა, მოდით, განვიხილოთ ძირითადი ასპექტები marketing. ამ დროისთვის, ავეჯის ბაზარზე ხდება უფრო ცივილიზებული შედარებით სიტუაცია, 2 -, 3-year-old. დღეს იგი წარმოდგენილია ფართო სპექტრი, რომელიც მოიცავს მოთხოვნას მყიდველებს; პრაქტიკულად გაქრა კომპანია-odnodnevki გათვლილი მოგება ხარჯზე საერთო თაღლითობის მყიდველი; გადარჩენილი მოვაჭრეები, ცდილობს ფეხი მოიკიდოს ბაზარზე, შესთავაზოს მომხმარებელს სხვადასხვა ხარისხის უზრუნველყოფის პროდუქტები და მომსახურება - იბრძვიან კლიენტი. ბევრი ფირმების გადარჩება master მიმდებარე ტერიტორიები ბიზნესის. თუმცა მათ, ვინც თავს დამაჯერებლად და თამამად დააყენა "კვერცხი ერთ კალათაში". ერთ-ერთი მაგალითი არის კომპანია " ABSOLUT-ჰოლდინგი,"იმყოფება უკრაინის ბაზარზე 5 წლის და სპეციალიზირებული რეალიზაცია, საოფისე ავეჯი და კომპლექსური აღჭურვა ოფისები. ტატიანა Voronina, სარეკლამო მენეჯერი კომპანია, გაზრდის გაყიდვების მოცულობის შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კონცენტრაცია ძალისხმევა ყველა შტაბის ფირმა. დღეს, ავეჯი სავაჭრო, ძირითადად, აქცენტს მაინც ავეჯის მაღაზიები, და არა, როგორც ეს იყო რამდენიმე წლის წინ. მისი თქმით, ჩვენი შეფასებით, გარეთ მაღაზიები არის, მიხვდა, 5 -7% მთლიანი გაყიდვების მოცულობის ავეჯი, როგორც წესი, ბიუჯეტის პოლონური და რუსული, წარმოებული "ხალხური ხელოსნები". სამინისტროს ინფორმაციით, სტატისტიკა უკრაინაში, კიევში, არსებობს 28 მაღაზიები და სალონები, რომელიც ავეჯი სავაჭრო არის core. უკრაინაში არსებობს 1011 ასეთი მაღაზიები. თუმცა, ნათელია, რომ სამინისტროს სია სტატისტიკა არ მოიცავს მთელი რიგი მაღაზიები, აქტიურად გთავაზობთ ავეჯის. ბევრი ფირმების გახსნა დეპარტამენტების დეპარტამენტის მაღაზიები. გარდა ამისა, ზოგიერთი კომპანიები საშუალებების, მათი ოფისები გაყიდვის გზით კატალოგები და პირდაპირ საწყობი. დიდი ფირმების გახსნა საკუთარი სალონი და შექმნა მთელი კორპორატიული ქსელის. მისი თქმით, ჩვენი შეფასებით, დღეს უკრაინაში დაახლოებით 3000 მაღაზიები, მაღაზიები, სამსახურები, სავაჭრო ავეჯი. გარდა ამისა, ბრძოლა კლიენტის მწარმოებლები გთავაზობთ არა მხოლოდ კონსულტაცია საგამოფენო დარბაზში, არამედ მიწოდების ავეჯი, რათა კლიენტის, ასამბლეის, მონტაჟი, საგარანტიო და პოსტ-საგარანტიო მომსახურება. ყველაზე გავრცელებული გარანტიის ვადა - 1 h. ავეჯის სავაჭრო კატალოგები დღეს ამართლებს თავის თავს, პატარა. მისი თქმით, ოლეგ Dobkin, ვიცე-პრეზიდენტი, კომპანია Shafer მაღაზია Stenske-უკრაინა, შიდა მყიდველი ჯერ კიდევ არ არის სექსუალურ საკმარისი ასეთი pitchfork მომსახურება. ეს ბევრად უფრო ადვილია, დახარჯოს დრო, ბენზინის და მოგზაურობა გარშემო მაღაზიები პირადად ძიებაში აუცილებელი საქონლის. თუმცა, განვითარების ბაზარზე ამ სისტემის გაყიდვების გახდება უფრო პოპულარული, განსაკუთრებით მცირე მოცულობის შეძენა. დიდი მნიშვნელობა ენიჭება შერჩევას, მენეჯერები მუშაობენ სავაჭრო დარბაზში. გარდა ასეთი მოთხოვნები, როგორც დომენის ცოდნა, უნარი ახსნას უპირატესობები და მახასიათებლები ავეჯი, ითამაშოს მნიშვნელოვანი როლი ელემენტარული ზრდილობის კონსულტანტი, უნარი უნდა მოიქცეს სწორად კოროზიული და დეტალური კლიენტებს. როგორც პირველი და საკმაოდ წარმატებული ნაბიჯი ბრძოლა, მასობრივი მყიდველი, შეიძლება ჩაითვალოს დანერგვა სისტემა, იყიდება საქონლის საკრედიტო მიერ მოწოდებული სს,, "კიევი ავეჯი ქარხანა". სავარაუდო ნიკოლას voytko, დირექტორის პირველი მოადგილე, ამ სააქციო საზოგადოების, სამი თვის განმავლობაში მუშაობა სესხის გაიყიდა ავეჯი თანხა უფრო მეტია, ვიდრე 25 ათასი. UAH. ეს, რა თქმა უნდა, ცოტა, მაგრამ ეს იყო მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება, ეს ნაბიჯი. როგორც უფასო რჩევა დამწყებ ბიზნეს, ფსონი გაყიდვების ძვირადღირებული ავეჯით, შეიძლება იყოს რჩევა, წინასწარ შექმნა სია პოტენციურ მომხმარებელს, რომ უნდა მიიღოს პირადი ნაცნობობა. საიდუმლო წარმატება სავაჭრო ისეთი საქონელი არის, რომ ძვირი (და ძალიან ძვირი) ავეჯი გაიყიდება, ძირითადად, პირადი კონტაქტების. საინტერესო, ჩვენი აზრით, ის ფაქტი გამოვლინდა კვლევები მყიდველებს და მოვაჭრეების. მისი არსი ის არის, რომ ყველა მომხმარებელს, ვინც მოვა, მაღაზიები, სალონები, ძალიან ცოტა (არანაკლებ 10%) შეგიძლიათ გაერკვნენ, რა მასალის (ხის, chipboard, ლამინირებული chipboard, დაპრესილი ხის მტვერი) დამზადებული ან რომ ავეჯით ან სართულზე. ყველაზე რთული განსაზღვრავს მასალის შეძენისას ძვირადღირებული საყოფაცხოვრებო ავეჯით, რომელსაც აქვს მაღალი ხარისხის დასრულდება და ფერები ახლოს, ბუნებრივი მასალები. მოცემული იგნორირება და უნდობლობა მყიდველებს, ზოგიერთ სალონები ასაცილებლად ასეთი კითხვები, პატიოსნად აჩვენებს ფრაგმენტი ფირფიტები, რომლებიც დამზადებულია ავეჯის. ასე რომ, ძვირფასო მყიდველებს, აპირებს ავეჯის მაღაზია, hacksaw ან ფაილი შეიძლება უსაფრთხოდ იყოს დარჩა სახლში. ჩემპიონატი რაოდენობით ხარისხიანი Paraphrase ერთი კანონების დიალექტიკური მატერიალიზმი, შეიძლება ითქვას, რომ დღეს საქართველოს ავეჯის ბაზარზე, ასევე გადაიტანოს, რაოდენობის, ხარისხის. სამომხმარებლო მთავარი კრიტერიუმები ხარისხის წყარო მასალა, შესაბამისი დიზაინი, რომელიც აკმაყოფილებს მოთხოვნებს ფერი, ფორმა, სისრულესა და საიმედოობის. მწარმოებლები კონცეფცია ხარისხის ავეჯი გარკვეულწილად ფართო. იგი მოიცავს ხარისხის ნედლეული, მასალები, ტექნოლოგიები და კვალიფიციური წარმოება პერსონალი, t. f. ამ შემთხვევაში საუბარია ხარისხის სისტემის. მისი თქმით, ალექსანდრე ბორისოვმა, გენერალური დირექტორი JV " Enran-Akros"დღეს ეს ძალიან რთული უზრუნველყოს მაღალი ხარისხის პროდუქციის ტრადიციული შიდა ავეჯის წარმოება. მიზეზი ის რთული ინფრასტრუქტურა, მოძველებული აღჭურვილობის და სუსტი საკმარისი შემოქმედების. ამიტომაც არის, რომ მართვის შეშფოთება "Enran" წავიდა გზა შექმნა საკუთარი ავეჯის დამზადება, საოფისე ავეჯი გამოყენების გერმანელი მასალები და თანამედროვე გერმანული ტექნიკის კომპანია HOMAG. მიუხედავად იმისა, რომ საკითხები, დასაქმების წყვეტს მოზიდვის კვალიფიციური სპეციალისტები, რომლებმაც მუშაობდა ადრე იმ საწარმოების VPK. ცალკე მინდა აღვნიშნო ერთი მოვლენებზე უკრაინის ავეჯის ბაზარზე სახელწოდებით "ხარისხის პოლონური ავეჯი", ფართოდ გავრცელებული უკრაინაში. სანამ ბოლოს 80-იან წლებში შეძენის პოლონური ავეჯი ნაყარი მყიდველებს ითვლებოდა პრესტიჟულ. მაგალითად, ხშირად აღნიშნული საცხოვრებელი headsets "ის", რომელიც შედგებოდა 20 ნივთები: დივანი, ორი სავარძლები, ყავის მაგიდა, sideboard, bookcase, სასადილო მაგიდა და ექვსი აღჭურვილია სკამები, გასახდელი მაგიდა, დივანი, გულმკერდის უჯრით, კარადა, მაგიდა, სავარძელი, მინისტრთა კაბინეტის თეთრეულის. ღირებულება ასეთი კომპლექტი დაახლოებით 1000 რუბლი და იმ პირობით, საშუალოდ ორი-ოთახიანი ბინა თითქმის სრული კომპლექტი, ავეჯი იგივე სტილი. ეს ავეჯი, აქვს ძალიან მაღალი სამომხმარებლო ხარისხის. თუმცა, თავიდანვე 90 წლის ბაზარზე იყო გადაჭედილი სხვა რამდენიმე პოლონური ავეჯი. საუბრები წარმომადგენლებთან სავაჭრო ორგანიზაციები, მყიდველებს მაღაზიები, Express გამოკითხვის მისი მფლობელები გაირკვა, რომ დღეს ხარისხის ყველანაირი ავეჯით წარმოებული პოლონეთში საკმაოდ უარყოფითი. მისი თქმით, ბატონო ვიქტორ Stepaniuc, დირექტორი და გამგეობის თავმჯდომარე სააქციო საზოგადოება "ავეჯის კომპანია "კლასიკური", უმრავლესობის პოლონური ავეჯი "მეორე ტალღა" იყო წარმოებული პატარა ნახევრად რეწვის სემინარები და ნამდვილად განსხვავდებოდა დაბალი სამომხმარებლო როგორც. თუმცა, იმის გამო, დაბალი ფასი აქვს შექმნილი კონკურსის უკეთესი ხარისხის შიდა ავეჯი, კერძოდ პროდუქტები სს,, "კლასიკური". ეს იძულებითი ხელმძღვანელობა უკანასკნელი 1993-1995 ხელოვნურად შეკავებას ფასები მათი პროდუქცია, სამუშაო, თითქმის, გარეშე მოგება. თუმცა, ახლა უკრაინის ბაზარზე მოდის პოლონური ავეჯი, ძირითადად, მაღალი ხარისხის. თუმცა, ინერცია აზროვნების მომხმარებელთა ითამაშა სასტიკი ხუმრობა, და იმპორტი, დღემდე, პოლონური ავეჯი პოტენციური მყიდველის პროექტების სტერეოტიპების. მისი თქმით, ვიქტორ Zavarzin. პასუხისმგებელი მენეჯერი კომპანია "კავშირის", იმპორტიორთა ხარისხის პოლონური ავეჯი ახლა თქვენ გაატაროთ ბევრი ძალისხმევა დაბრუნებას კარგი სახელი. ფასი ასპექტი ფასი ავეჯი, შეიძლება უხეშად ყოფს ორ კომპონენტს - "Beauvau" (ნამდვილი) და "აღმასრულებელი" (პრესტიჟისა და პოპულარობის პროდუქტი). შესაძლებლობა გაყიდოს მათი პროდუქცია, მათ შორის ფასების მეორე კომპონენტი, მწარმოებელი არის ერთგვარი "ბონუს" და მხოლოდ დაფუძნებულია რეალურ შედეგებს მისი სამუშაო და მიღების საქონლის სამომხმარებლო. მისი თქმით, მთელი რიგი სპეციალისტების-წარმოების მუშები და sbytovikam, ხოლო შენარჩუნების დღევანდელი მდგომარეობა ავეჯის ინდუსტრიის ნაყარი of შიდა ავეჯით ფასი ბარიერი პრესტიჟის პრინციპულად მიუწვდომელი. ასე რომ, ზოგიერთი საწარმოების მუშაობის დროს დაკარგვა, nostalgically გავიხსენოთ პერიოდში 1992-1993 წლებში, როდესაც იმის გამო, რომ ინფლაციური მოთხოვნა ფასების ზრდა, სულ მცირე, კვირაში ერთხელ და აქვს მოგების. ინდექსის საბითუმო ფასები გარკვეული ნივთები ავეჯის 1991-1996 (სამინისტროს ინფორმაციით, სტატისტიკა, უკრაინა) ნაჩვენებია ცხრილში. 2. როგორც გამომდინარეობს ამ მონაცემებით, 1992 და 1993 წელს იყო ყველაზე ფასი ინფლაციის. თუმცა, მას შემდეგ, რაც 1994 ინდექსის საბითუმო ფასები შემცირდა და შეადგინა 1996 წელს, ზოგადად, ავეჯით ინდუსტრიის 1, 3 ჯერ შედარებით 77, 7-ჯერ 1993. მკვეთრი შემცირება ინდექსი საბითუმო ფასები მიუთითებს შეწყვეტის ინფლაციის ზრდის ტემპები ავეჯის და გამომავალი, რომ ეს მსოფლიო დონის. ადრე ბევრი ავეჯის საწარმო მწვავე პრობლემა ძალიან მაღალი წარმოების ხარჯები, ძირითადად იმის გამო, რომ ნედლეულის (60-70% ღირებულების). პარადოქსი, მაგრამ, ზოგიერთი შეფასებით, შეძენა იმპორტირებული მასალების, ავეჯის წარმოება, თუნდაც ანგარიშზე ყველა საბაჟო გადასახადები, 10-30% - ით იაფია, ვიდრე ყიდულობენ იგივე მიმდებარე კონსულტაცია 's izgotovlyayuschei. და მხოლოდ როგორც უკიდურესი ბრძოლა გადარჩენისთვის შესაძლებელია შევაფასოთ ფუნქციონირების რაოდენობა ავეჯით საწარმოები, საკუთარი მაღაზიები გაყიდვის გარეშე საქონლის სავაჭრო მინდვრები. ეს ქმედებები ჰგავს დარტყმა ჩაქუჩი საკუთარი თითების, რომელიც შეგიძლიათ მიიღოთ მცირე ფულად კომპენსაციას შეძენის ახალი გაუმკლავდეს ჩაქუჩი. სარეკლამო ის ფაქტი, რომ კომპანია, მაღაზია გაყიდვები 30-40% - ით იაფი, ვიდრე სავაჭრო ქსელი, დარტყმები ქსელის თავად, განსაკუთრებით ახლომდებარე მაღაზიებში გაყიდვის იგივე პროდუქცია. ამ შემთხვევაში, მწარმოებელი ხდება კონკურენტი თავს. განვითარებულ ქვეყნებში ასეთი სხვაობა ითვლება ბათილად, და შორის მწარმოებლები და სავაჭრო შეთანხმებების აკრძალვის შესახებ ჩატარების მწარმოებელი საცალო ვაჭრობის გარეშე sredneroznichnaja markup. დღეს ბაზარზე ავეჯის ფართო და მრავალფეროვანი. ავეჯი, predstavlennaya მასზე, პოზიციაზე სხვადასხვა ფასი ჯგუფები, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ კომპლექტი ავეჯი - 300 $ .და თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ იგივე შემადგენლობა დადგენილი $ 20 ათასი. $ . ამიტომ ვეთანხმები, რომ მომავალში ტერმინი "იაფი ავეჯი" იქნება დამახასიათებელი საქონლის საშუალო საცალო ფასი $ 1000. იყიდება სრული კომპლექტი, ტერმინი "ავეჯი საშუალო ქულები" - 1000-1500 $ .და ტერმინი "ძვირადღირებული ავეჯით" მეტი 1500 $ . რა თქმა უნდა, ეს განყოფილება საკმაოდ ჩვეულებრივი და არ purport უნდა იყოს ცალსახა. ბიზნეს №46 და 1996 უკვე წარმოდგენილი ანალიზი საცალო ფასები ცალკეული სახის ავეჯი, ისე ჩვენ არ ვაპირებთ ვიმეორებ. გაითვალისწინეთ, რომ ხელახლა ანალიზი საცალო ფასები ზოგიერთ მიტროპოლიტი ავეჯის მაღაზიები და სალონები გაიმართა მიეკუთვნებიან საქმიანი, რა თქმა უნდა, მუშაობა ამ მასალა, აჩვენა, რომ 90% შემოთავაზებული კომპლექტი, ავეჯი (სამზარეულო, საძინებელი, მისაღები headset და ა.შ. ) შიდა წარმოების შეიძლება მიეწერება კატეგორიის "იაფი ავეჯი" და 10% - დან კატეგორიის "ავეჯი არის საშუალო ფასები". შედეგები მინი-კვლევითი და საშუალო პროცენტული კატეგორიები ავეჯი სხვადასხვა მწარმოებლები არის გათვალისწინებული მაგიდა. 3. თუმცა, იმის გამო, რომ ობიექტური მიზეზების გამო, არ შეუძლია შევხედოთ განაკვეთები მასშტაბით საცალო ვაჭრობა, კიევში, და, შესაბამისად, შეფასებები აქვს ლიმიტი სიზუსტით და იქნება უფრო დაზუსტებული. სიჩქარის განხორციელების იაფი ავეჯის მნიშვნელოვნად მაღალია, ვიდრე გზა, რაც საცალო შენარჩუნება სავაჭრო ზღვარი დონეზე, 20-30% შეყვანის ფასი. თავის მხრივ, ძვირადღირებული ავეჯით გაიყიდა ნელა, და მომგებიანობის არის მიღწეული გამო მინდვრები 40-50% და მეტი. მისი თქმით, ზოგიერთი მონაცემებით, საცალო ფასი კიევში ძვირადღირებული იტალიური ავეჯი (იმ პირობით, მისი სრული განბაჟება) ზემოთ გაყიდვის ფასი საწარმო-მწარმოებელი 2, 2-2, 4-ჯერ. ეფექტურობის ფასი პოლიტიკის მტკიცე აისახება ფასდაკლების სისტემა. სისტემის ფასდაკლება ძალიან ძვირი ავეჯი საკმაოდ თავისებური. აქ, როგორც წესი, უფრო ძვირი, ვიდრე ავეჯით და ქვედა ფასდაკლება შესთავაზა მყიდველს (არა უმეტეს 5-10%). ეს გასაგებია, საწყისი თვალსაზრისით პრესტიჟის. სინამდვილეში, იმ კლიენტს, ვინც ყიდულობს 10-20 კომპლექტი ავეჯი-ზე, ფასი ერთი კომპლექტი 35-40 ათასი. $ .ნებისმიერ "აუქციონის" ჩაითვლება შეუსაბამო. თუმცა, ნაყარი მოვაჭრეები ფართოდ გამოიყენება სისტემის ფასდაკლება, რომელიც, მაგალითად, როდესაც მოცულობა წვეულება მეტი 50 ათასი. $ . შეიძლება მიაღწიოს 25%. და, როგორც წესი, ფასდაკლება საოფისე და საოჯახო ავეჯის ოდნავ უფრო მაღალია, ვიდრე, მაგალითად, სავაჭრო. ალბათ, სავაჭრო ავეჯი ითვლება მყიდველის მიერ პირველი ადგილი, როგორც საშუალებების წარმოება, გამოყენება, რომელიც იქნება მოგება. პროგნოზი ზოგადი ტენდენცია განვითარების ავეჯის ბაზარზე 1997 იქნება ფოკუსირება განვითარების რეგიონული სტრუქტურები, სადაც ასე არ არის კონკურენტული, როგორც დედაქალაქში. სავარაუდო გაყიდვების მოცულობის ზრდა, ზოგიერთი შეფასებით, შეიძლება, ზოგადად, ბაზარზე 10-15%. ერთად მოსალოდნელი გადანაწილება, გაყიდვების მოცულობის მიერ სასაქონლო ჯგუფების. ალბათ რამდენიმე უფრო დინამიური განვითარდება სეგმენტი საცალო ავეჯი, და მისი წილი შეიძლება თანხის 15% სავარაუდო გაყიდვების მოცულობის გამო შემცირება კონკრეტული წონა იყიდება საყოფაცხოვრებო ავეჯი. შორის საყოფაცხოვრებო ავეჯი მოთხოვნა, ცხადია, გამოიწვევს სამზარეულო კომპლექტი. სავარაუდოდ, საყოფაცხოვრებო ავეჯი ყველაზე დიდი მოთხოვნა იქნება გამოყენება ავეჯი ზე ფასები, რომლებიც მდებარეობს "სასაზღვრო ზოლში" შორის ავეჯი არის იაფი და საშუალო ღირებულება. ზოგადი ტენდენციები ყველა სეგმენტების ავეჯის ბაზარზე, სავარაუდოდ, უცვლელი რჩება, გაიზრდება მოთხოვნა ავეჯით, ბუნებრივი მასალები და "თბილი" Todorov. მისი თქმით, ზოგიერთი, შეიძლება გაიზარდოს კონკურენცია სეგმენტი მაღალი ხარისხის საოფისე ავეჯი, შიდა წარმოების. არსებული წყაროები, ეს იყო ამ წლის, შესაძლოა გახსნის მასშტაბური წარმოების ავეჯი, ამ კლასის გამოყენებით სამხრეთ ევროპული ტექნოლოგიების. ზოგადად, ზოგიერთი შეფასებით, მნიშვნელოვანი დაბრკოლება გაიზარდა გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ავეჯი დარჩება შეუძლებელია ეფექტური გამოყენების სისტემის გაყიდვების საკრედიტო.
წყარო: budinfo

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика