Friday, November 1, 2013

კონკურენტუნარიანობის არის საფუძველი საქართველოს წარმატების ბიზნეს. 2006-11-27 10:49:04

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








კონკურენტუნარიანობის არის საფუძველი საქართველოს წარმატების ბიზნეს.
2006-11-27 10:49:04

სიტყვა "კონკურენტუნარიანობის" გახდა ერთ ერთი ყველაზე პოპულარული მათ შორის რუსი მწარმოებლები და გამყიდველები საღებავი პროდუქცია. ქვეშ კონკურენტუნარიანობის, როგორც წესი, იგულისხმება მიხედვით, საბაზრო პირობებში, როგორც გთავაზობთ საქონელი, რომელიც უნდა, ხარისხიანი, ტექნიკური, ეკონომიკური და ესთეტიკური მახასიათებლები უნდა აკმაყოფილებდეს კონკრეტული მოთხოვნების მომხმარებელთა კომერციული და სხვა პირობებში მისი განხორციელება, რომელთა შორის ჩვენ აღვნიშნო, ძირითადი: ეს ფასი, მიწოდების დრო, გაყიდვებისა და დისტრიბუციის, მომსახურება, რეკლამა. რა არის კონკურენტუნარიანი ხარისხის? არსებობს რამდენიმე მეთოდი შეფასებით, საქართველოს კონკურენტუნარიანობის საქონელი. თუმცა ისინი, ჩვენი აზრით, აქვს ერთი საერთო ბრალია, განმსაზღვრელი, როგორც თანხა (თანხა) ყველა თვისებების გარეშე საქონლის გათვალისწინებით იმისა, რომ მომხმარებელს დღეს უფრო დაინტერესებული თანაფარდობა ხარისხი და ფასი პროდუქტის მოხმარება. ამდენად, კონკურენტუნარიანობის საქონლის განისაზღვრება მისი ერთეულის ფასი, რომელიც განისაზღვრება, როგორც თანაფარდობა ფასი საქონლის სასარგებლო ეფექტი, რომელიც გონივრულ დაბრუნების, მისი პოპულარული სამომხმარებლო თვისებები კონკრეტულ პირობებში. თითოეულ ბაზარზე, მათ შორის ბაზარზე საიზოლაციო, აქვს თავისი თავისებურებები. ფასი უნდა გაამართლოს წინადადება on განხორციელების ჩვეულებრივი საიზოლაციო, და გთავაზობთ ახალი პროდუქტების იყოს სტიმულირება ფასი. ამდენად, თუ "ღირებულება" დგას და არის მხოლოდ ინსტრუმენტი, მარკეტინგის, it "კონკურენტული ხარისხი" არის ერთადერთი ფაქტორი განვითარებას ბაზარზე - როდ, რომელიც უნდა იყოს გაცნობიერებული უკვე არ არის გარკვეული მახასიათებლები, პროდუქტი, და მთელი კომპლექსი ღონისძიებების განხორციელება, რომელიც მიზნად ისახავს მისი მიღება და მიწოდება საბოლოო მომხმარებლის. Loop სწავლის "კონკურენტული ხარისხი" იწყება დეტალური შესწავლა და პერსპექტიული ბაზარი და მოიცავს: - განვითარების მოთხოვნები ახალი პროდუქტის და მისი განვითარების შესახებ; - შერჩევის მომწოდებლებს ხარისხიანი ნედლეული და მძიმე შემომავალი ინსპექცია; - რეგულირების ყველა ეტაპზე წარმოების და შუალედური კონტროლი. ეტაპზე გამოიღო და საბოლოო პროდუქტი უნდა აკმაყოფილებდეს ყველა იპოთეკით დატვირთული ქონების, რომ არის, ინდექსები და თვისებები, რომლის თანახმად, ეს არის განვითარებული და საფუძველზე, რომელიც განმარტავს, მისი სამიზნე სეგმენტი, დგინდება, ფასი ნიშა და ფასი დაიწყება-ბაზარზე. წმინდა'capacious ნაწილი კონკურენტუნარიანი პროდუქტის ხარისხი და დონის მომსახურება: საწყისი განვითარების საინფორმაციო მხარდაჭერა, საკონსულტაციო სწორი შერჩევა საიზოლაციო და გამოყენების ტექნოლოგიების გარანტია და პოსტ-საგარანტიო მომსახურება, მათ შორის გადასინჯვის მასალა კონკრეტული მოთხოვნები მომხმარებელს. ბოლო ეტაპზე მნიშვნელოვანია საკმარისი იმისათვის, რომ შევინარჩუნოთ პროდუქტის ბაზარზე ახალი მასალები, რომელსაც უნდა სწრაფად მოახდინოს რეაგირება ცვალებად ბაზარზე სიტუაცია. როგორც მაგალითად, დანერგვა thixotropic მასალები, ზრდა ხარისხი მოწმის თეთრი paintwork მასალები, ადაპტაციის მასალების ტექნოლოგიური თავისებურებები განაცხადის პროცესორი - მომხმარებლის საიზოლაციო და ა.შ., მეთოდი შეფასების კონკურენტუნარიანი ხარისხის. ამდენად, ანალიზი კონკურენტუნარიანობის წარმოება იწყება საიდენტიფიკაციო საჭირო კომპლექტი სამომხმარებლო თვისებები და მეთოდი, მათი შეფასება. ეს საკითხი უფრო დეტალურად. პირველ ეტაპზე, based on ამოცანა, არჩეული ბაზაზე შედარებით. ანალიზი შეიძლება განხორციელდეს: - ტიპის საფარები (ზედა, შეღებვა მასალები, წებოები, პრაიმერს, putties); - კონკრეტული სამომხმარებლო თვისებების პროდუქტი (წინააღმდეგობის გაწევა სტატიკური აქცია წყლის, ცვეთის; ხარისხის მოწმის და t. d. ); 1 ბ - ჯგუფის სამომხმარებლო თვისებები (ზოგადი ჯგუფი "ქიმიური წინააღმდეგობის", "დეკორატიული თვისებები", გამძლეობა ", " ხარისხის მაჩვენებლები "t. d. ); - დანიშვნის, საიზოლაციო (საღებავი, ხე, ბეტონი, ლითონის); - განაცხადი საიზოლაციო (ექსტერიერი, ინტერიერი მუშაობს ან საფარი კონკრეტული პირობები); - მიერ ტიპი საფუძველზე, საიზოლაციო (organo-ან წყლის ხსნადი). მეორე ეტაპზე უცნობია, აუცილებელი და სასურველია სამომხმარებლო თვისებების პროდუქტი, რომელიც შეიძლება დაიყოს ორ ჯგუფად: 2A - თვისებები, quantifiable pbonneville.com მაჩვენებლები ; - შესანიშნავი თვისებები, რომ მოხდეს განხორციელება და ოპერაცია (მაგალითად, thixotropy მასალა, რომელიც ხელს უშლის ფორმირების stains ზე საღებარი ვერტიკალურ ზედაპირზე; წინააღმდეგობის გაწევა ტემპერატურა; სისტემის tinting მოსწონს), ან განსაზღვრული მთელი რიგი კონკრეტული სახეობის საღებავები (სიგანე, ფერი დიაპაზონი, დიაპაზონი მასალა: გლუვი, ნახევრად gloss, ნახევრად gloss, პრიალა). მესამე ეტაპი არის სავარაუდო საჭირო სამომხმარებლო თვისებები LKMგეგმაზომიერი. ამ მიზანი არის არჩეული რაოდენობა paintwork მასალები არის განსაზღვრული ბარიერი ღირებულება თითოეული ფართი LKM - 1 ბ (BGR on ფორმულა 1: BGR = ( bmah - BMP) / 2. შედარებით რეალური ღირებულება 16 თითოეული paintwork მასალები, რომლის ლიმიტი BGR შეაფასოს მისი დონეზე აღქმა (UWB): "კარგი" - 2 ქულა, "ცუდი" - 1 ქულა. ჯგუფი სამომხმარებლო თვისებების (1 ბ), რომელიც ასახავს, მაგალითად, "HMO-წინააღმდეგობის", "დეკორატიული თვისებები" t. d.დონეზე აღქმა (UWV) განისაზღვრება ფორმულით 2: WWW = (E: UWB) / 2n, სადაც n არის რიგი თვისებები, კერძოდ ჯგუფი სამომხმარებლო თვისებების (1 ბ). დონეზე აღქმა თვისებები გეგმაზომიერი (2A) - UWA არის თანხა WWW ყველა (მ) ჯგუფების სამომხმარებლო თვისებები აქვს არჩეული რაოდენობა LMC. დონეზე აღქმა თვისებების გამო თანდასწრებით განმასხვავებელი თვისებები (26) - UWB განისაზღვრება ფორმულა 3: UWB = (R / M) x2 სადაც R არის რიგი რეალური ხელშესახები პრაქტიკაში გამორჩეული თვისებები ჯგუფში 26 თითოეული ბრენდის LKMდა V არის მაქსიმალური შესაძლო რაოდენობა, მათ არჩეული რაოდენობა paintwork მასალები. მეოთხე ეტაპზე სავარაუდო მაჩვენებელი კონკურენტუნარიანი ხარისხის (CC) თითოეული ბრენდის LKM ზედიზედ შედარებით მიზნების შესაბამისად პირველი ეტაპი შედარებითი ანალიზი. აღსანიშნავია, რომ ყველაზე მეტად ამ მეთოდების შეფასება კონკურენტუნარიანობის პროდუქციის შეფარდების მნიშვნელობა, საანალიზო მახასიათებლების. როდესაც ჩატარების ფართომასშტაბიანი კვლევა, მათ შორის ისეთი ჯგუფების მომხმარებელთა paintwork მასალები, როგორც "ახალგაზრდა ადამიანი", "მოსამსახურეთა", " პენსიონერები ", რესპონდენტთა us" კაცი "და" ქალი "ვერ იპოვა ერთი" "და" მაინც "მნიშვნელოვანი სამომხმარებლო თვისებები საიზოლაციო. როგორც წესი, " ქალი "პირველ ადგილზე დააყენა დეკორატიული თვისებები მასალა, მისი მდგრადობის, " კაცი "სასურველი ტექნიკური და საოპერაციო პარამეტრები, გამოყენებადობა, გამოყენებადობა. ამდენად, როდესაც შეფასებისას კონკურენტუნარიანი პროდუქციის ხარისხი ჩვენ არ მოვა გათანაბრების შეფასებები სამომხმარებლო თვისებები 2A და 26 და გათანაბრების ყველა t ჯგუფები სამომხმარებლო თვისებები 1 ბ. მაშინ ფიგურა კონკურენტუნარიანი ხარისხის ჯგუფში სამომხმარებლო თვისებების (1 ბ) თითოეული კლასის საიზოლაციო (QM)) განისაზღვრება ფორმულით 4: KV = WWW / (m +1). ფიგურა კონკურენტუნარიანი ხარისხის t ჯგუფები სამომხმარებლო თვისებები საიზოლაციო 2A (რომელიც quantifiable) CCA არის განსაზღვრული თანხა CCW, და საბოლოო ღონისძიების კონკურენტუნარიანი ხარისხის მიხედვით LKM (სისხლის სამართლის კოდექსი) - ქვეშ ფორმულა 5: სისხლის სამართლის კოდექსის = ჭა + [UWB / (m +1)]. სავსებით ლოგიკურია, რომ უფრო მეტი რაოდენობა არის, უფრო ახლოს ერთობა, უფრო კონკურენტუნარიანი ხარისხის საღებავები და ლაქები in გაანალიზებული სპექტრს მასალები. შემდეგ ეტაპებზე ანალიზი და გაუმჯობესება კონკურენტუნარიანობის წარმოების წესი განისაზღვრება შესაბამისი ჩანაწერი "ფასი - ხარისხი". ტაქტიკა კომპანია ბაზარზე საიზოლაციო. შესაბამისად სტრატეგია enterprise მოცემულ ეტაპზე არის შემუშავებული ტაქტიკით ბაზარზე საიზოლაციო. მაგალითად, იმ მიზნით, რომ მოიცავს ყველა ჯგუფის მომხმარებელს, და ამ რეგიონული კაპიტალის ბაზრების LKM ეს არის საჭირო გაყოფილი არსებული ასორტიმენტი, მომხმარებელს დაბალი, საშუალო და მაღალი დონის შემოსავალი. ჯგუფს ელიტური საქონელი უნდა შეიცავდეს საიზოლაციო მაღალი კონკურენტული ხარისხი, რომელიც ინდექსი სისხლის სამართლის კოდექსის მიდგომები ერთობა, და ჯგუფის იაფი მასალები - საღებავები, დაბალი ინდექსი MC. მუშაობა სამომხმარებლო საშუალო და დაბალი ცხოვრების დონე (შემოსავლები) გენერირდება სპექტრი paintwork მასალები საშუალო და ქვედა დონეზე, სისხლის სამართლის კოდექსი, მას შემდეგ, რაც იყიდება, მასალები მაღალი სისხლის სამართლის კოდექსის ხდება წამგებიანი გამო სტაბილური მოთხოვნა. ჩვენ ასევე უნდა განვიხილოთ სიტუაცია, როდესაც ორგანიზაცია first მონიტორები მისი პროდუქცია კონკურენტუნარიანი ბაზრის საიზოლაციო ან ხელს უწყობს ახალი პროდუქტის. განვიხილოთ ფაქტორები კონკურენტუნარიანობის ახალი კომპანია. პირველი, რაც თქვენ უნდა პირდაპირი ძალისხმევა უზრუნველყოფა, სამომხმარებლო ინფორმაცია კომპანიის შესახებ: პროდუქტი, მდებარეობა საშუალებებს, მომსახურება (მიწოდება, შეღავათები, ფასდაკლებები, გარანტიები). როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, საიზოლაციო ხშირად შეიძინა მაღაზიაში, რომელიც ახლოს არის სახლი (მუშაობა) ან მომსახურების ცენტრი მიერ, რომელიც მუდმივად გავლის მომხმარებლის. მაგრამ პენსიონერები არიან მზად ვართ წავიდეთ ჩაეგდო ქალაქის გამოიყენოს მინიჭებული გათავისუფლება ან ფასდაკლებით. იდეალური - არა კონკურენტები. ყველა სხვა შემთხვევაში, ჩვენ არ შეგვიძლია ვისაუბროთ მოკლევადიანი ღირებულება აღდგენა რეკლამა. განმსაზღვრელი პროდუქციის ასორტიმენტი და მაჩვენებელი სისხლის სამართლის კოდექსის საიზოლაციო წინადადება, წინადადების ფასი საქონელი არ უნდა უბრალოდ "არ უნდა აღემატებოდეს დონეზე, ფასები, კონკურენტები ' მსგავსი პროდუქტები", და დავდგეთ სასარგებლოდ სამომხმარებლო. დაბალი ფასის მიუხედავად მასალები მაღალი სისხლის სამართლის კოდექსის გამართლებულია ამ შემთხვევაში, მოზიდვის მომხმარებელს და გაფართოებას გაყიდვების ქსელის. როგორც წესი, ზრდა ფულადი ბრუნვა საშუალებას გვაძლევს უკეთესი მკერავი სპექტრი შესთავაზა სამომხმარებლო მოთხოვნა, საიზოლაციო და გაზრდის მომგებიანობის ფირმა. ფასი და ბრენდი. მომდევნო ეტაპზე მუშაობა ზრდა კონკურენტუნარიანობის არის მუშაობა ფორმირების ბრენდი და კომპანია image. არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ კომპანია ღირს, ისევე, როგორც მისი ჩანაწერები. მიხედვით არ გულისხმობს მათ,'I საქონელი და განვითარების მნიშვნელოვანი ასოციაციები, რომლებიც წარმოიქმნება გონება მომხმარებელთა. ასევე, რა მიხედვით აქვს საკუთარი პიროვნების, უზრუნველყოფს აღიარება მწარმოებლის ან გამყიდველი, და გარანტიები ხარისხის მათი საქონლის, ეს არის სამომხმარებლო შესახებ ინფორმაცია დონეზე ურთიერთობების მწარმოებელი (გამყიდველი) მომხმარებლის. ღირებულება ბრენდი და, შესაბამისად, კონკურენტუნარიანობის ფირმა განისაზღვრება განსხვავება ღირებულების საქონელი და პოტენციალი, ფასი მისი შეთავაზება ბაზარზე. ამიტომ, გთავაზობთ ფასი საღებავები "hyped" კომპანიები შეიძლება შეიცავდეს ბრენდის ღირებულება. ამ შემთხვევაში ჩვენ ვსაუბრობთ დონე ფასები პროდუქტების ფირმას. სერია შემოთავაზებული მასალების გთავაზობთ ფასი თითოეული ბრენდების საიზოლაციო უნდა იყოს შესაბამისად მისი დონის MC. ახალი პროდუქტი ბაზარზე, LKM. დასკვნა პროდუქტის ბაზარზე - ეს არის ძალიან საპასუხისმგებლო. ახალი პროდუქტის, ფაქტობრივად, უნდა ხელახლა შექმნა ბაზარზე. განვიხილოთ ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს კონკურენტუნარიანობის ახალი საფარები, ბრენდის ან პროდუქტის მათი მარკეტინგული. მიუხედავად იმისა, რომ, რა თქმა უნდა მაღალი მაჩვენებელი სისხლის სამართლის კოდექსის პროდუქტის პოპულარიზაცია წარმატება დამოკიდებულია არა მხოლოდ ხარისხი სიახლის პროდუქტის ან როგორ დაინტერესებული, სამომხმარებლო, არამედ შემოთავაზებული ფასების სტრატეგია. ჩვეულებრივ, მოდიფიკაცია პროდუქტის ზრდა გაყიდვების სწრაფად, ვიდრე ძირითად ინოვაცია, მას შემდეგ, რაც მას უკვე აქვს მხარდაჭერა სამომხმარებლო აზრით ამ კლასის საიზოლაციო ან ექვივალენტი. შეთავაზება ფასი შეცვლილი პროდუქტი, ამ ეტაპზე შეიძლება ოდნავ აღემატება დონე ფასები საწყის პროდუქტის ან მისი კონკურენტული ანალოგი შესაბამისად, მისი დონის MC. შეთავაზება ფასის ძირითადი ინოვაციები პირველ ეტაპზე ზედა საზღვრის ფასი ნიშა მსგავსი მასალები, და მხოლოდ ამის შემდეგ სერიოზული რეკლამის, ინფორმაციისა და მომსახურების მხარდაჭერა, განვითარება სამომხმარებლო აზრი მაღალი დონის ხარისხის საქონლის შეიძლება დააყენა შესაბამისად დონე სისხლის სამართლის კოდექსის. მხოლოდ, ამ ეტაპზე ზრდის პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლი შეიძლება ვისაუბროთ დაფარვის ხარჯები, წარმოება, მარკეტინგი და მოპოვების მატერიალური კარგი მოგება. როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, გარდა ზემოთ, კონკურენტუნარიანობის და წარმატებული ხელშეწყობა, ახალი საიზოლაციო გავლენას ახდენს ისეთი ფაქტორები, როგორიცაა ორიგინალური დიზაინი შეფუთვის და ეტიკეტების, მოსახერხებელი შეფუთვა, ხელმისაწვდომობა მდგომარეობაში გამორჩეული თვისებები, ადვილად გასაგები და დეტალური ინსტრუქცია, გამოყენება, ფონდის მუშაობა ახალი მასალის. დადების თემა, მე მინდა, შეგახსენოთ, რომ კონკურსში გაიმარჯვებს მხოლოდ მწარმოებლის მიერ, ვინც შეძლებს, სწრაფად და სწორად შეფასდეს ბაზარზე საიზოლაციო. გამოყენების მეთოდები შეფასების კონკურენტუნარიანი ხარისხის პროდუქცია საშუალებას არა მხოლოდ გაფართოებას და ადაპტირება შესთავაზა ასორტიმენტი სამომხმარებლო მოთხოვნა მაღალი ხარისხის საიზოლაციო, მაგრამ ასევე გეგმავენ წარმატებული საქმიანობა კომპანია ბაზარზე საიზოლაციო ხვალ.
წყარო: http://www. konstanta. kiev. ua/

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика