Thursday, November 7, 2013

მიღწევა... იმისათვის, რომ ქანდაკება

აქსესუარები სახლი იყო საგანი მადლი, ამოუწურავია და ინდივიდუალური. რადგან სტანდარტის ერთხელ ობიექტების, სამრეწველო დიზაინი ჰყოფს ჩვენთვის დღეს დიდი გზა. თანამედროვე შიდა'jer თემა არ არის რაოდენობა, დეკორატიული trinkets, showiness, ან მნიშვნელოვანი ზომა - ღირებული, პირველ რიგში, უნიკალურობა სიტუაცია. არ casually საპატივცემულო ატმოსფეროს დიდი ხანია იქ ადგილი არ არის მაშინაც კი, სანახაობრივი, მაგრამ impersonal ხელოვნება: მყარად ასოცირდება ნაწარმოების ავტორი.

ვეთანხმები, ქანდაკება, არის უფრო მეტი, ვიდრე ღირსეული გზა დაამშვენებს თქვენს საკუთარ სახლში. ზოგჯერ იგი წარსული ცხოვრების გადავიდა სახლი ერთად მფლობელები, შემოტანა ატმოსფეროს ყოფილი კომფორტს. ზოგჯერ ეს იყიდა სპეციალურად ახალი inter'შინაგან საქმეთა და შემდეგ ავტორს აქვს უნარი style ქვეშ ძალიან კონკრეტული პირობები. გასაგები მიზეზების გამო, ქანდაკება, როგორც ინტერ'კიბეებზე აქცენტი პოპულარობა მნიშვნელოვნად inferior to იგივე მხატვრობის, ან ოპერატორი: ეს მოითხოვს სივრცეში, ეს არ შეიძლება sharpened რამდენიმე კვადრატული მეტრი, მას სჭირდება ჰაერი და სინათლე. და ბოლოს, ის იზიდავს, ვინც tactile გრძნობების ვაჯობებთ ძალა ვიზუალური იმიჯი.

ასეთი სახლები და'მოქანდაკე. როგორც წესი, ოსტატი იყო მიწვეული, მას შემდეგ, რაც წინასწარი შეხვედრა მისი ნამუშევრები, როდესაც ნათელი ხდება, რომ ისინი ახლოს სტილი და სული. მოქანდაკე ალექსეი არქიპოვი უნდა დააყენოს მათი ნიჭი, არა მხოლოდ ამ სფეროში ქალაქური პეიზაჟი. მათ შორის მისი კლიენტების არსებობს ხალხი, ვინც ვაფასებთ პლასტიკური, უყვარს გარს თავად ნამუშევრები და ურჩევნია, რომ დაამშვენებს მათი ბინების, სახლების, ქანდაკება.

- როგორ გაცნობა მომხმარებელს?

- ძირითადად დახმარება გამოფენა. და განსაკუთრებით პირადი. მაგალითად, 2008 წლის ზაფხულში გამოფენა ჩატარდა მუზეუმ-ინსტიტუტის შვიდი'ე Roerich, სადაც პატარა ოთახში სამი თვის გამოფენილი ჩემი მუშაობა. ბევრი მომხმარებელს'გამოჩენილა. გარდა ამისა, გამოფენები, დღეს ეს აუცილებელია, რომ აქვს საიტი ინტერნეტში. ეს არის ის, რაც მე უნდა გავაკეთოთ. ჯერჯერობით დაბეჭდილი აღარაფერი ვთქვათ იმაზე, ჩემთვის მხოლოდ წიგნი "ცნობილი ადამიანები ქალაქში".

ბუნებრივია, არავის გაუქმდა და მარადიული word of mouth: მეგობრები მეგობრები, რეკომენდაციები, მეგობრები და ასე შემდეგ, ჩემი სამუშაო ძირითადად მიეძღვნა მედალი. ასე რომ, ბევრ მომხმარებელს, რომელიც ცდილობს შექმნას ქანდაკება მათი შიდა'Yorov, მე ვიცი, რომ სწორედ ამ პროფილის გვერდზე.

გარდა ამისა, ხელს უწყობს თანამშრომლობას წარმომადგენლები სხვა შემოქმედებითი პროფესიის, როგორიცაა blacksmiths, გააცნო და, რა თქმა უნდა, არქიტექტორები. ალბათ დღეს, რომ ჯერ კიდევ ადრეა საუბარი, მოდის ავტორის ქანდაკება შიდა'Yeri, მაგრამ ასეთი ტენდენცია არის, რა თქმა უნდა, არსებობს. აქვს სახლში, ხელოვნების ყოველთვის პრესტიჟული. და ჩვენი დრო არ არის გამონაკლისი.

- რა, როგორც წესი, წესრიგი?

- ისე მოხდა, რომ მე უნდა გარიგება ძირითადად ქალაქის შიდა'nave. ეხლა აქ თავისი სპეციფიკა. ნათელია, რომ ქანდაკება შესაფერისი და შეესაბამება მხოლოდ ბინები, დიდი ფართი, ვთქვათ, 150-200 კვ. მ. ეს არის ძვირადღირებული ელიტური საცხოვრებელი, შესაბამისად, უმრავლესობის ეს მეტყველებს იმაზე, სოლიდური კლასიკური. ეს ასე მოხდება, რომ მათ'jer თითქმის მზად არის, მაგრამ იქ აშკარად რაღაც აკლია. ეს დაიწყოს დაამშვენებს. ზოგჯერ, როგორც აქსესუარები, არის ქანდაკება. იგი შეიძლება იყოს 7-12 სმ - 1, 5-2 მ და უფრო მეტი. მაგალითად, ერთ-ერთი კერძო ინტერ'Yeri მე მოხდა სანახავად ბრინჯაოს ვერსია ბუხრით სიმაღლე p'ხუთი მეტრი და სიგრძე შვიდი. ეს იყო უზარმაზარი ბრინჯაოს ბარელიეფის ერთად მოღვაწეები სახლის მფლობელები, სრული ზომა, მითითებული vases ყვავილები და სხვა შედევრები. ალბათ, ეს არის უკიდურესი, თუმცა, მეორეს მხრივ, ბუნებრივია, რომ ხალხს აწყობს თქვენს სახლში და დაამშვენებს მას, როგორც მას სურს...

ჩემთვის, მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამინდელი კრიზისი, ვაპირებთ საკმაოდ კარგად: მე ისევ დაიწყო შემოქმედებითი, მაგრამ ახლა კერძო მომხმარებელს.

ქანდაკება შიდა'Yeri უფრო ფუნქციური და ესთეტიკური ღირებულება აქვს?

- P'fifty-on p'ორმოცდაათი. მაგალითად, არც ისე დიდი ხნის წინ მომხმარებელს მე Kuznetsov მიიპყრო ფარდულის. სტილი არის თანამედროვე, განწყობა ინტერ'jer. მასალა - შავი რკინის, სპილენძის, ბრინჯაოს. გამოვიდა კომპლექსური რამ, ელემენტებით, ქანდაკება, აშკარა ფუნქციური შედეგები მოჰყვეს.

ან სწორედ ასეთი სასაცილო ბრძანებები. მთხოვეს, რათა ქანდაკება, რომელიც შექმნილია, რათა დაეხმაროს მიიღოს თავისი ფეხსაცმელი გარეშე stooping. გეგმის მიხედვით, იატაკზე უნდა იყოს horned ხოჭო და ამოიღონ ფეხსაცმელი, შორის მისი რქები უნდა ჩაიდოს p'მეხუთე და მეორე ფეხით უნდა დააჭიროს მას კუდი.

მაგრამ სერიოზულად, არის ძლიერად იგრძნობოდა ძალიან საინტერესო თემები - ძვირი, ექსკლუზიური ვერცხლის ჭურჭელი. ეს დოქები, vases, ქაღალდის სავიზიტო ბარათები და ბოსტნეული, წიგნები; შეჩერებული უჯრები. პირველი გამოძერწილი მოდელი, მაშინ მიცემული ვერცხლის. ასეთი რამ შეიძლება გამოიყენოთ, და თქვენ შეგიძლიათ უბრალოდ კედელზე დაკიდება up და ისიამოვნეთ. ლამაზი და ფუნქციონალური.

- გვითხარით ტექნიკა ქმნის ქანდაკებები?

- ნებისმიერი ქანდაკება ბრინჯაოს და ვერცხლის პირველი სხმული ეხლა თიხის ან თიხის. ეს არის თაბაშირის მოდელი, ე.წ. გარდამავალ მასალა. შემდეგ თაბაშირის მოხსნა რეზინის ფორმა - sealers.

Sealers - რეზინის, რომელიც გაიყიდა თხევადი ფორმით ერთად კატალიზატორი. კომპონენტები შერეული გაყინული მყარი გამოდის ელასტიური ფორმა, ტექსტურა შეახსენებს, წებო. ეს არის მიმართა თაბაშირის ქურთუკი. შედეგი არის ფორმა ცვილის მოდელი.

მაშინ სხმული ცვილის მოდელი. მაგალითად, ბრინჯაოს - სისქე 2-4 მმ, და ვერცხლის - 1, 5-2 მმ ყველა ქანდაკებები ღრუ. თუ თქვენ ცდილობენ მიცემული monolith გააკეთა ბრინჯაოს, თქვენ გაქვთ სრული გაუგებრობა. იმიტომ, რკინის დამთავრდება და ქსელის სიხშირეს, და, შესაბამისად, გარდაუვალი shrinkage, ხვრელების და სხვა დეფორმაციები. აღარაფერს ვამბობთ იმაზე, რომ ქანდაკება იქნება unaffordable.

"WOCCU", ავტორი ცვლის, ყურადღებით ამოწმებს სხვადასხვა ხარვეზები, მას შემდეგ, რაც აძლევს კასტინგი.

კომპეტენტური caster ხდის მოდელი ტექნოლოგიური ხვრელი, რომელიც ივსება თხევადი კერამიკული ან ხელიდან, რომ არის სპეციალური ნარევი, თიხა, ქვიშა. გამოდის, ე.წ. იდიოტი, ან შიდა შევსების ქანდაკება. გარეთ ყველა ცვილის მოდელი ასევე pours slim. ეს დააყენა ცვილის ზაფხული, რომელიც ასევე მოსაკლავად. ზაფხულის მილები, კერძოდ, ცილინდრები. მზად სულელი გააკეთა red-hot სპეციალური ქვიშა ან ღუმელი გარკვეული ტემპერატურა. აგლომერირებული კერამიკა, ცვილის დაწვა და evaporates. თურმე ღრუ ფორმა მიეცით შიგნით. იგი დაკრძალულია სპეციალური ქვიშა.

პარალელურად იწყება დნობის ლითონის. ეს მოსაკლავად მეშვეობით ზაფხულში ფორმის შორის slim და კლუბი. მაშინ კერამიკა შიგნიდან და გარედან არღვევს, შიდა აფარებს მეშვეობით ტექნოლოგიური ხვრელი და გარე peskostruy. ლითონის პროდუქცია, მოპოვებული შედეგად, ყველა ეს რთული მანიპულაციები საჭიროებს დამატებით დამუშავებას, რომელიც ეხება chaser. ან მოქანდაკე თავს. ეს არის შრომა. იყენებს სპეციალური მხრივ და ელექტრო ინსტრუმენტები, კერძოდ, სახეხი მანქანა. სხვათა შორის, მოქანდაკე ვერ იქნება karbopolnyh, მაგრამ ოსტატი მოქანდაკე, ალბათ, რაც არ არის... დამუშავების შემდეგ ლითონის გამოიყენება patina ან ტონი. თითოეული ტიპის ლითონის არის გარკვეული შემადგენლობა.

ამიტომ არის, რომ ყველა ეტაპს ქმნის ქანდაკებები ავტორი აქვს მონაწილეობა. ისე, თუ არსებობს ასეთი foundry, რომელიც მისცა WOCCU, და ის დაბრუნდება შესანიშნავად მიცემული ბრინჯაოს პროდუქცია. სამწუხაროდ, ეს იშვიათად ხდება. ზოგჯერ პროდუქტი დაბრუნდა ორ ნაწილად, გარკვეული ცვლილებები, შედუღების და ა.შ.,

როგორც ხედავთ, პროცესი საკმაოდ ხანგრძლივი და შრომატევადი. გამომავალი ქანდაკება მიიღეთ ძვირი, მაგალითად, ერთი კილოგრამი პროდუქტი ლითონის ქანდაკება დამოკიდებულია რკინის ხარისხის და სირთულის კასტინგი არის 1, 5-დან 2, 5 ათასი.

- თქვენ მხოლოდ მუშაობა, რკინის?

- არა, ის უბრალოდ გვიყვარს მასალა. და წინაშე გრანიტი და მარმარილო. მაგალითად, ჩემი ერთ-ერთი სერიოზული მუშაობა დაიწყო ორი იჯდა გრანიტის დაცვის lion, გააკეთა ცხოვრების ზომა. მე მათ ქვეყანაში კერძო სახლი საქართველოს ერთ-ერთ კერძო მომხმარებელს.

რაც შეეხება მარმარილოს, ის ჰგავს მყარი თაბაშირის და ეს ბევრად უფრო ადვილია მუშაობა, ვიდრე იგივე გრანიტი. ერთად ინსტრუმენტი, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ არაფერი. მე აბსტრაქტული, არ ხატოვანი ქანდაკება.

როგორც ჩანს, მას შემდეგ, რაც რკინის ურჩევნია ქვა. მაგრამ ხე ბოლო ადგილი. ეს არის ძალიან მყიფე, უფრო მეტიც, არ მისცეს არაპროგნოზირებადი პლასტმასი. მისაღწევად, აუცილებელია, რათა მოძებნოთ გარკვეული ჯიშების ხე არის ძალიან მნიშვნელოვანი ტექსტურა.

კიდევ ერთი საყვარელი მასალა - თიხის. ის ინახავს ანაბეჭდები, ხელები, თითები, შთანთქავს და აძლევს ყველა ენერგია, რომელიც არის შემოქმედებითი პროცესი. მთავარი ნაკლი - ეს ყოველთვის არ არის შესაძლებელი, რომ გავაკეთოთ პატარა რამ.

- მაგრამ თქვენ, როგორც წესი, მინიატურული ქანდაკება?

- ალბათ... როდესაც ახალგაზრდა ვიყავი ვოცნებობდი ხდება საიუველირო. ასე რომ, მე ეს ადვილი და სასიამოვნო მუშაობა მცირე ფორმები.

ზოგადად, უნდა ითქვას, რომ ქანდაკება არ არის სავალდებულო,'დარწმუნებული უნდა იყოს, 1, 5 - 2 მეტრი და არის ძალიან პატარა რამ, ზომა 10-15 სმ მოსაზღვრე სამკაულები. ეს მიუხედავად იმისა, რომ სამკაულები პლასტმასის პროდუქცია არიან 40-50 ვხედავთ, ეს ასე ჩართულნი უნდა სამკაულები, რომ მე მიყვარს მუშაობა ლითონის.

ჩემთვის, ამ დროს ძალიან ნაყოფიერი. თუ, ვთქვათ, კოტეჯის მშენებლობა დღეს არსებობს გარკვეული შემცირება, ერთად სამკაულები, სიტუაცია არის სრულიად საპირისპირო. აქ არ იყო კრიზისი. ძვირი რამ კვლავაც მიზნით, ყიდვა და მოიტანს თქვენი გვიყვარს მიიჩნიეს. მე ხშირად უნდა გავაკეთოთ პორტრეტს. მაგალითად, სურათი, ოქროს დიდი საჩუქარი ვინმე, ვისაც უკვე გაქვთ ყველაფერი...

ავტორი ყოველთვის უფრო ადვილია, მუშაობას თუ მის გზაზე ხვდება მომხმარებელს, ვინც ისმენს. ამ შემთხვევაში, ეს შეიძლება იყოს დარწმუნებული, რომ ასეთი ქანდაკება შესაფერისი ინტერ'შინაგან საქმეთა და კიდევ, რომ უარყონ ასეთი "აღორძინების" სივრცეში. მაგალითად, დღეს პოპულარული მინიმალიზმი. როგორც წესი, ასეთ გარემოში ჯდება კარგად, ცოტა მუშაობა, რომელიც შეიძლება წარმატებით იყოს განთავსებული სპეციალურად გათვალისწინებული, მაგალითად მინის ზედაპირზე. ამიტომ იდეალურად ქანდაკება, როგორც ინტერ'კარიერა აქცენტი უნდა იყოს წინასწარ დაგეგმილი. ავტორი აღიარებს, რომ გადაწყვეტილება ყოფნა ინტერ'Yeri დიდი სკულპტურული ფორმების მიღებული მომხმარებელს სპონტანურად და ბოლო მომენტში. და მაშინ მოქანდაკე, ისევე, როგორც არქიტექტორი აქვს, სამწუხაროდ, არ სასარგებლოდ საღი აზრი, და პირობების მიხედვით. მიუხედავად იმისა, რომ ეს იშვიათად ხდება. ბევრად უფრო შემოქმედების მოაქვს დიდი სიამოვნებით.

კითხვაზე, თუ რა სამუშაოები უნდა გვახსოვდეს,'გაიხსენა, ყველაზე, ალექსის, უყოყმანოდ, ამის შესახებ ცნობილი Clottey ცხენები, რომელიც მან კოპირება რამდენიმე წლის წინ ერთი ფინური მომხმარებელს. ალბათ, ვიმეორებ, ერთ-ერთი ასეთი კლასიკა - ეს არის სახის aerobatics. ყოველ შემთხვევაში, თქვენი გამოცდილება ასლი "კაზაკები-foraging" მუშაობა E. Lanceray, ინახება რუსეთის მუზეუმი, მოქანდაკე ახსოვს ბევრად ნაკლებად ემოციურად.

გეგმები ალექსეი არქიპოვი არის უზარმაზარი. უნდა დოსტოევსკი დააყენა Kolomyia, Gumilev და Akhmatova in Tsarskoye Selo. სხვათა შორის, მიერ მოქანდაკე pam'ძეგლის Gumilev მალე'არიან plakovski ეზოში უნივერსიტეტი. ქალაქის სჭირდება ჩაიკოვსკი.

და ბოლოს, სანუკვარ მიზანთან: იმისათვის, რომ პეტერბურგში მოღვაწე მოციქული პეტრე.

საქმე

ალექსეი არქიპოვი 1977 წელს დაამთავრა უმაღლესი სკოლა და ხელოვნების მათ. საუკუნის Mukhina, დეპარტამენტის არქიტექტურული და დეკორატიული პლასტიკური". მემკვიდრეობითი მოქანდაკე წევრი, კავშირის მხატვართა, ისევე, როგორც IFA (საერთაშორისო ფედერაციის Art). მას შემდეგ, რაც სამსახური საბჭოთა არმიის რიგებში დარჩა თავისუფალი შემოქმედებითი voyage, რომელიც გრძელდებოდა მანამ, სანამ ბოლომდე 1980-Kh თანამშრომლობა ლენინგრადის ექსპერიმენტული სკულპტურული ნამუშევრები, ამ წლის მოუტანა იშვიათი ბრძანებებს. ავტორი აღიარებს, ლენინი sculpt მხოლოდ ერთხელ, 1982, საცხობი. ეს იყო უზარმაზარი chestnimi რელიეფური პორტრეტი. ტერმინი "chestnimi" იმას ნიშნავს, რომ იმიჯი ლიდერი ზომა ექვსი ჯერ გადააჭარბა ორიგინალური. შესავალი 1984 კავშირის მხატვართა რადიკალურად შეიცვალა ცხოვრების ახალგაზრდა მოქანდაკე, რომელიც აგრძელებდა ჩაერთონ, კერძო ბრძანებებს. ავტორი მრავალრიცხოვანი მედლები და Plaques. ურბანული სამუშაოები უნდა აღინიშნოს, ქანდაკებები of eagles - ერთი "სხდომაზე" სახლი, წიგნები, მეორე კიდე სახლდებიან ფასადის ESWL. მოქანდაკე-ს სამუშაოები კოლექცია სახელმწიფო ერმიტაჟის, რუსეთის მუზეუმი და პუშკინის მუზეუმში მოსკოვში, გოეთეს მუზეუმი in Weimar, ისევე, როგორც რამდენიმე რუსი და უცხოეთის კერძო კოლექციებში. მონაწილეობს გამოფენები წლიდან 1980. პირველი პერსონალური გამოფენა შედგა 1986 წელს ჟურნალ "Aurora".

იან ROSSO

წყარო: სოფლის კვლევის

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика