Monday, November 4, 2013

სამომხმარებლო პრეფერენციები სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციების გამოყენება მშრალი სამშენებლო ნარევები

სტატია ეძღვნება სასწავლო უპირატესობა სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციების ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები, მოსკოვში.

მშრალი სამშენებლო მიქსები (SSS) არის შედარებით ახალი, რუსეთი ტიპის სამშენებლო მასალების. შუა 90-ის დაიწყო პირველი მასიური მშობიარობის რუსეთის მშრალი მიქსები საზღვარგარეთ. ამავე დროს ვითარდება ყველაზე დიდი შიდა მცენარეები. შიდა მწარმოებლები მშრალი მიქსები სწრაფად გაიზრდება ტომი წარმოების პროდუქციის. მიხედვით კავშირი მწარმოებლები მშრალი სამშენებლო ნარევები", ტომი გამოშვების შეცვლილია მშრალი მიქსები 2002 წელს გაიზარდა 850 ათასი t, 2003 წელს, იგი წარმოებული შესახებ 1,400 ათასი ტონა, 2004 წელს - დაახლოებით 1900 ათასი ტონა ახლა რუსეთში წარმოების მშრალი ნარევები ჩართული დაახლოებით 200 საწარმოების [1]. ოპტიმისტური პროგნოზი, მოცემული დინამიკა ზრდის ტემპებს წარმოების, ჩვენ შეგვიძლია ვივარაუდოთ, რომ მოხმარების CCC მოკლევადიანი შეიძლება მიაღწიოს დონე 2, 5-3 MMT

მზარდი განაკვეთები საცხოვრებელი და კომერციული მშენებლობა შექმნა ეფექტური მოთხოვნა მშრალი სამშენებლო ნარევები, გამოყენება, რომელიც ყიდულობს რუსი მშენებლები, რომლებიც სულ უფრო და უფრო პოპულარული. დინამიური მოსკოვის ბაზარზე CAS: გაშლილი წარმოების მშრალი მიქსები, მათ იქ არის მზარდი მოთხოვნა, რაც ზრდის წარმომადგენლობა CCC ნიშნების სისტემაში საცალო ვაჭრობა.

სააგენტო სიმბოლო-მარკეტინგი გრძელდება ჩაატაროს მონიტორინგი მშრალი სამშენებლო ნარევები საცალო ვაჭრობის მოსკოვში: პირველი ტალღა მარტი 2003, მეორე-2003 წლის ნოემბერში, მესამე - 2004 წლის მარტში, მეოთხე - March 2005 დროს მეოთხე ტალღა იყო გაანალიზებული 117 CCC ნიშნები. მათ შორის აღმოაჩინეს 18 ახალი, რომელიც ჯერ არ უნახავთ წინა ტალღები მონიტორინგი.

ანალიზის დონე განაწილება კლასების დინამიკა (მარტიდან 2003 წლის მარტი 2005 ) ვარაუდობს, რომ, ზოგადად, შემადგენლობის top 10 ბრენდების MTS მოსკოვის საცალო დასახლდა. თუმცა, მათ შორის ბრენდები მასშტაბით ყველაზე შვიდი პოზიციები დროს საანალიზო პერიოდში, არსებობს მზარდი კონკურსი ადგილი რეიტინგში ლიდერები: მონაცვლეობით ისინი გაიზარდა და აღიარა ერთი ან ორი ადგილი. ასე რომ, წელიწადნახევრის "Prospectors" კიდევ ერთხელ მოიგო პირველი ადგილი, რომელსაც outstripped "შტატების", და Knauf. Vetonit, რომელმაც 2004 წლის ბოლოს მეორე ადგილი, დაკარგა ადგილზე, მიმდინარეობს მეოთხე ადგილი. მსგავსი სიტუაცია გაჩნდა ატლასი და "Glims": და ბოლოს, 2004 მათ შესაბამისად მესამე და მეოთხე ადგილები, 2005 წელს - p'მეხუთე და მეექვსე. საერთო დონის სადისტრიბუციო ბრენდის "Prospectors" იყო, 81, 2%, "შტატების" - 80, 5%, Knauf - 78, 5%, Vetonit - 75, 8%, ატლასი - 69, 8%, "Glims" - 61, 1 %, Pufas - 40, 9%, Sheetrock - 28, 2%, Feidal - 24, 8%, ხოლო "Rusean" - 24, 2%.

მონიტორინგის მიხედვით, მონაცემები, მაღალი მოთხოვნა, მათ შორის, მომხმარებელს გამოყენება ბრენდის "Prospectors" (ნახსენები ამ ბრენდის რეაგირება გამყიდველები არის 23%). ოდნავ ნაკლები პოპულარობით სარგებლობს მყიდველებს, რომლებიც Vetonit, Knauf, "შტატების" და "Glims".

ყველა ჯგუფის საქონლის CCC ყველაზე პოპულარული ადჰეზივების (30, 8%) და putty(25, 9%).

მთავარი მომხმარებელთა CCC ფიზიკური პირები და სამშენებლო კომპანიებს, და წილი მოხმარების ბოლო მნიშვნელოვნად აღემატება წილი პირველი. ცოდნა სამომხმარებლო პრეფერენციები სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციების (RIS) საშუალებას აძლევს მწარმოებელი დამაჯერებლად კონკურენცია და ბაზრის ლიდერია. მისი თქმით, სიმბოლო-მარკეტინგი, სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციები ხშირად იყენებენ putty (63, 5% ყველა რესპოდენტი RNO). ასევე ფართოდ გამოიყენება თაბაშირის (50, 4%), უნივერსალური ნარევი (47%), კაფელი, წებოვანი (39, 1%), გრუნტი (35, 7%), grout ამისთვის სახსრების (35, 7%), გაცილებით ნაკლებად - ით,'ქსოვის მასალები და თვითმოსწორებადი იატაკი.

განსხვავებით, რეგიონებში რუსეთის ფედერაციის, სადაც ფართოდ გამოიყენება დამზადებული ნარევი, მოსკოვის და არც ურჩევნია მუშაობა SSS, გააკეთა ქარხანა მეთოდი. P'ხუთი ყველაზე პოპულარული ბრენდების CCC შორის სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციების შევიდა Vetonit, "Prospectors", Knauf, შტატების და "Glims".

სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციების სურს, ურჩევნია იყიდოს CCC მეტი სამშენებლო ბაზარზე ნაკლებად სამშენებლო მაღაზიები.

ამდენად, რუსეთის ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები ფართოვდება, იცვლება კულტურის მოხმარება, კერძოდ, არსებობს ზრდა რაოდენობა ბრძანებებს დასრულების მუშაობა, შეამციროს გამოყენების, თვითნაკეთი გადაწყვეტილებები, toughening მოთხოვნები ხარისხის სამშენებლო სამუშაოები.

[1] მიხედვით კავშირი მწარმოებლები მშრალი შენობა მიქსები".

ასე რომ, ყველა, ა Shkurin
აშენების ანგარიში, 2005 წლის ივლისში. SS. 32-33

წყარო: www. სიმბოლო-marketing. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика