Friday, November 1, 2013

Steward და Stolnik'2001. წლიური ვაჭრობის კვლევა საქართველოს ბაზარზე, საოფისე ავეჯი'2001 2006-11-08 16:32:56

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








Steward და Stolnik'2001. წლიური ვაჭრობის კვლევა საქართველოს ბაზარზე, საოფისე ავეჯი'2001
2006-11-08 16:32:56

ბოლო წლის ზრდის ტომი ბაზარზე, მისი თქმით, ყველაზე რესპონდენტთა ოპერატორები შეადგინა 10-12%. მიუხედავად იმისა, რომ იქ სხვა შეფასებები. მაგალითად, მარკეტინგის დეპარტამენტის ერთ-ერთი აღიარებული ლიდერი ამ ბაზარზე დადგინდეს წლიური ზრდა 4%სხვა მსხვილი კომპანიების მიაჩნიათ, რომ ბაზარზე გაიზარდა 15% - ით. ყველა ეს შეფასებები, რომლებიც, ბუნებრივია, ძალიან ქვე'ობიექტური და დავდგეთ'ასოცირებული, პირველ რიგში, ინდივიდუალური წარმატება თითოეული კომპანია გასულ წელს. თუმცა, ერთი ავეჯი ერთსულოვანი აღინიშნა ზრდა ბაზარზე იყო, არის და იქნება მინიმუმ კიდევ რამდენიმე წლის განმავლობაში. აზრით, ავეჯით, მხოლოდ საბიუჯეტო ორგანიზაციების დაგროვდა დააკავეს მოთხოვნა საკმარისი განვითარების ინდუსტრიის რამდენიმე წლის განმავლობაში. პირველ რიგში, ზრდის ბაზარზე, საოფისე ავეჯი-თავსებადობა'არის დაკავშირებული ზოგადი, ეკონომიკური განვითარებისა და ყოფნა მნიშვნელოვანი ფარული უპასუხოდ მოთხოვნა. ერთად'ახალი ფირმები სჭირდება ავეჯით. კომპანიის ვეტერანები იზრდება, სარემონტო ოფისები, გადავა ახალ შენობაში - ერთხელ უფლება ავეჯით. აზრით, ავეჯით, მხოლოდ საბიუჯეტო ორგანიზაციების, დაღლილი იჯდა falls apart "საბჭოთა" ავეჯი, დაგროვილი დააკავეს მოთხოვნა საკმარისი განვითარების ინდუსტრიის რამდენიმე წლის განმავლობაში. გარდა ამისა, ავეჯით, თუნდაც ყველაზე თანამედროვე, აქვს სასიამოვნო (მწარმოებელი) უნარი აცვიათ out და გახდეს მოძველებული. იმპორტი და ექსპორტი წარსულში წლის ვიმუშავეთ დიდება ექსპორტიორებს, საოფისე ავეჯი - შედარებით 2000 მოცულობის ექსპორტი გაიზარდა 28, 88% (ცხრილი. 1). 7, 07% - ით გაიზარდა და ღირებულების ოფიციალური იმპორტი. მაგრამ თუ ექსპორტი იზრდება გარშემო დათვლილი სტატისტიკა სასაქონლო ჯგუფების იმპორტი ხეები'ხის საოფისე ავეჯი 2001 წელს შემცირდა, რაც, სხვათა შორის, მუდმივად მეორდება 1998 წლიდან. თუმცა ხეები'იანა ავეჯი ჯერ კიდევ არის 55, 63% - ს სულ არ არის აღრიცხული მიერ სტატისტიკა იმპორტის, საოფისე ავეჯით. წილი საოფისე სკამები, არის 16 47% იმპორტი, შესაბამისად, ლითონის ავეჯი - 27, 9%. საშუალო ფასი იმპორტირებული ხე'ხის ავეჯი - $ 54, 7 ერთეულის, სკამები და სავარძლები - $ 54, 25 თითო ერთეული. გავრცელებული რწმენა აუცილებლობაზეც გადაადგილების იმპორტის არის discordant კარგი განწყობა უმრავლესობა იმპორტიორები. ყველაზე იმპორტირებული საოფისე ავეჯი იტალიიდან - 41, 04% მთლიანი იმპორტის (ცხრილი. 2), მაშინ, მნიშვნელოვანი შუალედი მოჰყვა საფრანგეთი და ლიტვა - 8, 74% და 8, 64% შესაბამისად. მხოლოდ 2001 წელს, საოფისე ავეჯი იყო ჩამოტანილი 29 ქვეყანაში. წილი შვიდი მათგანი (24% საერთო რაოდენობა) ანგარიშის თითქმის 80% იმპორტის მოცულობა არის შესანიშნავი ილუსტრაციაა, რომ Pareto პრინციპი (20% ძალისხმევა, რათა უზრუნველყოს 80% შედეგი). ძირითადი სამომხმარებლო უკრაინის საოფისე ავეჯი საერთაშორისო ბაზარზე არის რუსეთი - 89, 19% მთლიანი ექსპორტის, 96, 28% ექსპორტი საოფისე სკამები, 94, 11% ექსპორტი ხეები'ხის ავეჯი (იხილეთ tab. 3). აქ კი Pareto იქნება დააყენა სირცხვილი, იმის გათვალისწინებით, რომ ყველა ავეჯი ექსპორტი 30 ქვეყანაში. საექსპორტო სტრუქტურა სკამები აქვს 59, 12%, ლითონის ავეჯი - 6, 66%, ხეები'იან - 34, 22%. საერთო (და, ალბათ, გამართლებული) აზრი გარდაუვალი გამოსახლება იმპორტი შიდა საქონლის რამდენიმე discordant კარგი განწყობა უმრავლესობის იმპორტიორთა - მინიმუმ წვეთი გაყიდვების არც ერთი მათგანი პრეტენზიებს გამოთქვამდა. პირიქით, ყველა აღნიშნა, ზრდის, და ზოგიერთი იმპორტიორთა ეს მნიშვნელოვნად გადააჭარბა კურსის ზრდა, ბაზარზე ზოგადად. განსაკუთრებით იგრძნობა კარგად გასული წლის იმპორტიორთა ლიტვის ავეჯი, მას შემდეგ, იმის გამო, სპეციალური სავაჭრო ურთიერთობების უკრაინისა და ლიტვის ისინი ბრალდებულნი გადამხდელი იმპორტის გადასახდელების. უკრაინაში მოდური ავეჯი "high tech": ნაწილები, ლითონის და მინის, acrylics, perforation. ექსპერტები აცხადებენ, იგორ Kvach, კომერციული დირექტორი, "Aalst" (გ კიევში; დილერის ავეჯი): - ბაზარზე არის მზარდი, და ახლა ეს შესაძლებელია აშენება ბიზნესის " ნულიდან"თუ, რა თქმა უნდა, არ უნდა იყოს ხარბი და არ მოტყუებას ფული. აშშ ვიღაცამ მოუტანა წელიწადნახევრის წინ მაღაზია თავმჯდომარე, ამბობს,,, უცებ არ გაყიდოს. და მაშინ ჩვენ მოახდინეს ძალიან განსხვავებული რამ. სცადა, ის მუშაობდა. ჩანდა გარშემო, ჩვენ ვხედავთ იგივე სკამები ძვირი სალონები გაყიდვა პრემია-70%. ჩვენ გადავწყვიტეთ, რომ ჩვენ მინდა უამრავი 35%. ძირითადი სეგმენტი, რომელიც ჩვენ ფოკუსირება - როგორიცაა პატარა კომპანია, როგორიც ჩვენია, რაც საჭიროა ავეჯი მაღალი ხარისხის, მაგრამ იაფი. ალა Mukvich, მარკეტინგის დირექტორი, კომპანია " Akros", კიევი; მწარმოებელი საოფისე სკამები): - მსხვილი კომპანიები მზად შექმნათ თქვენი საკუთარი დიზაინის სტუდიაში და, მათი აზრით, ეს ქვეშ მათი ღირსება მხოლოდ "მოპარვა" მოდელები ერთმანეთს. პატარა ფირმები, რომლებიც არ ეშინია მიიღოს მოდელი, "hyped" ვინმე, და გაყიდოს, როგორც საკუთარი განვითარების. უფრო მეტიც, მაშინაც კი, მეშვეობით პატენტები ამოიღეს მათი მოდელები, ჩვენ ხშირად ვერ დაიცავს მათ გადაწერა - დონის დაპატენტების ჩვენს ქვეყანაში. --- ასე რომ, ჩვენ "მოიპარეს" სამი მოდელები სკამები "გრაფიკა", "iris" და "პულსი". და "iris" ზოგიერთი მწარმოებლები გთავაზობთ, კი არ შეცვლის სახელი. ცუდი მოხდა და მოდელი "გრაფიკა". ჩვენ აღნიშნა, რომ ბაზარზე ერთი წლით ადრე, ბოლო, ბოლო წლის გაატარა ბევრი დრო და ძალისხმევა ეს "ხელშეწყობა", და, როდესაც მან საკმარისი პოპულარობა და აღიარება, მისი მხოლოდ "მოიპარეს" - ზე ცოტა ხნის წინ დასრულდა გამოფენა, ეს უკვე შესთავაზა სხვა მწარმოებლები. და, რა არის ყველაზე შემაშფოთებელი, უბრალოდ ძალიან ცუდი წარმოდგენა. იულია PIVOVAROVA, მენეჯერი, სა "Nabukas, რომ" (გ კიევში; სავაჭრო წარმომადგენელი უკრაინაში კომპანია Narbutas &Ko): --- რაოდენობის იმპორტი, უკრაინაში ბოლო დროს მართლაც დაეცა, რომ დავდგეთ'იმის გამო, გაძლიერება პოზიციები უკრაინის მწარმოებლები, და გაყვანის ბაზარზე იაფი ავეჯი პოლონელი და ჩეხი მწარმოებლები. მყიდველი არ მხოლოდ მოიგებს ფასი, ის, ასევე, დაინტერესებული ხარისხის, თანამედროვე დიზაინი, მომსახურება. და სწორედ ამიტომ, მიმდინარე ტენდენცია უკრაინის ბაზარზე არ უნდა იქნას, როგორც საფრთხე სერიოზული იმპორტიორები ავეჯი ბრენდების, არამედ, პირიქით. და თუ კომპანია გთავაზობთ უკრაინელი ბაზარზე ახალი დიზაინის, ახალი ტექნოლოგიები - ეს არის ყოველთვის არსებობს. მსახიობები სასაცილო ჩვევა შიდა ავეჯის მწარმოებლები, ფაქტიურად რაიმე კონკრეტული ინფორმაცია (მათ შორის გაყიდვების) კლასიფიცირდება, როგორც კომერციული საიდუმლოების მკაცრად რომ ვთქვათ, უკარგავს ჩვენს ყველაფერი,'გამორიცხვის კრიტერიუმები მდებარეობა კომპანია ბაზარზე. ასე, რომ თქვენ უნდა დაეყრდნოს დასკვნები "მომსახურება" ოპერატორები (როდესაც უნდათ გაზიარება - დაზუსტებული გარდაუვალი ასეთ შემთხვევაში, დეზინფორმაცია), მათი თვითმმართველობის ხელშეწყობა, ქვე'მიზანი შეგრძნებები, ჭორები, ჭორები. ახლა, მისი თქმით, ჭორები, უდავო ლიდერი უკრაინის ბაზარზე, საოფისე ავეჯი ითვლება SE "Merx ავეჯი" ყველაზე დიდი უკრაინის ექსპორტიორი ხეები'ხის საოფისე ავეჯი. ძირითადი პასუხისმგებლობა ზრდის ექსპორტი ტომი "ავეჯი სხდომაზე" უნდა იყოს ხარკოვის კომპანია ნოვი სიმბოლო უკრაინა არის ყველაზე დიდი მწარმოებელი და ექსპორტიორი საოფისე სკამები და სავარძლები არა მარტო უკრაინაში, არამედ დსთ-ს. მათ შორის "წამყვანი ჯგუფი" ე.წ. ასევე სს,, "Enran" (brand "Enran-Akros" და "Akros"), კომპანია "ის" (TM "Amati", შპს "Interservis შპს. " (brand "Snite"), სა "Nabukas, რომ" (სავაჭრო წარმომადგენელმა, ლიტვის კომპანია Narbutas &Ko), შპს "ხელოვნების ლითონის ავეჯი" და ხელს უწყობს მისი პროდუქტების კომპანია "ავეჯის ბაზარზე-ჯგუფების"კომპანია "ახალი ლიგა" და belitskaya ავეჯი ქარხანა (TM "G. K. S. " ). ერთხელ, მისი თქმით, ჭორები, ჯგუფის ლიდერები ახლოვდება შეიცვალა ორი წლის წინ ეხლა იმპორტიორების მწარმოებლები PP "neopol სავაჭრო". ასეთი დიდი და შედარებით მსხვილი ფირმების (გაყიდვების $ 200 ათასი თვეში) უკრაინის ბაზარზე, საოფისე ავეჯი, არსებობს ოცი. გარდა ორიენტირებული ფირმები, რომლებიც მეტ-ნაკლებად მასობრივი მოთხოვნა ბაზარზე და კომპანია, რომელიც გთავაზობთ ძვირადღირებული ავეჯით, ევროპული მწარმოებლები. ყველაზე ცნობილი კომპანიები, ამ სახის შეიძლება აიხსნას ოფისი გადაწყვეტა დილერის (Steelcase), "Unicode-Olavteks" (დილერის GDB საერთაშორისო) და "აბსოლუტური". გარდა ამისა, ბაზარზე, საოფისე ავეჯი, აქვს უამრავი რაოდენობის საშუალო, მცირე და მიკრო მწარმოებლები და მოვაჭრეები. როდესაც ცდილობს, რათა დადგინდეს საერთო რაოდენობა მწარმოებლებს კიევში მარტო ზარის ნომრები 200 (ზედა ჟღერს "ასევე, ბევრი"). მისი თქმით, ოპერატორები, დედაქალაქში რეგიონებში, სადაც უკლებლივ ყველა ავტოფარეხით "გამოძერწილი" რაღაც, რომელიც მოიცავს, როგორც მინიმუმ, მისი შემოქმედი, საოფისე ავეჯით. ასორტიმენტი დიდი დეტალურად სახის საოფისე ავეჯი, სტრუქტურა, მისი გაყიდვების უკრაინაში და ბიზნეს სეგმენტების წერს, ორი წლის წინ (იხილეთ 22-ე, დათარიღებული, 29 მაისი, 2000). ჩვენ არ ვიმეორებ, ჩვენ აღვნიშნო, მხოლოდ ახალი რამ'გაჩნდა მას შემდეგ. ასე რომ, ბოლო წლის ან ორი გაჩნდა "ბატონებო ნაკრები" ავეჯი სერია, რომელიც მისი სპექტრი, შეძლებისდაგვარად, ცდილობენ უზრუნველყონ, რომ ყველა ძირითადი მწარმოებლები საოფისე ავეჯით. იგი მოიცავს სერია (ან რამდენიმე), კაბინეტი ავეჯით, ტოპ მენეჯერები ტრადიციული სტილი, სერია შუა მენეჯერები, ერთი ან ორი სერია, სტანდარტული ოპერაციული ავეჯი (რომ არის, ავეჯი პერსონალი), რამდენიმე სერია ავეჯის სტილი "high tech", სერია კომპაქტური საოპერაციო ავეჯი და ავეჯის სერია გამარჯვების ტენდერების საბიუჯეტო ორგანიზაციებისა და ცუდი კორპორატიული კლიენტები. არ მწარმოებლები არიან შეუძლია ამ დიაპაზონი, მაგრამ ტენდენცია "void fill" გასულ წელს იყო traced საკმაოდ მკაფიოდ, განსაკუთრებით მიმართ იაფი პროდუქცია. მაგალითად, belitskaya ავეჯი ქარხანა (TM "G. K. S. "), სანამ ცოტა ხნის წინ, იყო წარმოდგენილი ბაზარზე, საოფისე ავეჯი მხოლოდ სერია საოპერაციო ავეჯი "სისტემის" - ორიენტირებული დაახლოებით იმავე საბაზრო სექტორის, რომ სერია "Referent" (SE " Merx-Mebel "), " Set "(TM Amati), ევრო (TM" Evrotech "), Prioritet და ოცნება (TM" Snite "), " სიმფონიური "" neopol სავაჭრო ". გასულ წელს სახელწოდებით ", K. S. "'გამოჩნდა სერია "აქტიური სატენდერო"სპეციალურად შექმნილია counter კორპორატიული და ბიუჯეტი ტენდერები რეგიონებში. დღეს სერიოზული მწარმოებლები, როგორც წესი, იმყოფება ყველა assortimentnyh სეგმენტების, საწყისი დირექტორი ოფისებში ავეჯი ღარიბი სახელმწიფო თანამშრომლები. ბოლო წლის ან ორი გაჩნდა "ბატონებო ნაკრები" ავეჯი სერია, რომელიც მისი სპექტრი ცდილობს, რათა უზრუნველყოს, რომ ყველა ძირითადი მწარმოებლები. კიდევ ერთი მაგალითი - PP "neopol სავაჭრო", რომელიც შეცვალა მისი სერია "სიმფონიური", პოზიციონირებული როგორც "შუა ქვედა", გამოვიდა მხოლოდ სამი სერია, ოპერატიული ავეჯით. თუმცა, Neuve'anucha "კლასიკური", თავის აქტუალობას არ კარგავს დღეს, მნიშვნელოვანი ნაწილი აღმასრულებელი ოფისებში, როგორც საოპერაციო ავეჯი, გააკეთა კონსერვატიული სტილი. თუმცა, ჩვენ გვაქვს ძალიან მოდური მიმართულებით "ტექნო", ან, როგორც მას უწოდებენ, "high-tech", ხასიათდება გამოყენების ნაწილები, ლითონის და მინის, აკრილის პლასტმასის, იმიტაცია ლითონის, პერფორირებული ნაწილები. ბაზარზე არსებობს რიგი წარმომადგენლები ამ trend: "Spline" (SE "Merx-Mebel"), "ტექნო" (TM "Enran-Akros"), საოპერაციო ავეჯი "Matrix" და ახალი S-მობილური TM Amati, შეცვლილია კაბინეტი პეპელა (TM "Snite"), კობა და (ზოგიერთი ვერსიით) სერია Milanas დან TM Narbutas. ზოგიერთი ელემენტები "high-tech," შეიძლება სხვა სერია Narbutas, მაგალითად, სისტემა, კაბინეტი ავეჯით, Vadovas. რაღაც ახლოს ამ მიმართულებით და ორიგინალური სტილი "ხელოვნების Deco", ერთადერთი წარმომადგენლები რომელიც ჩვენს ბაზარზე არ ოთახები ზედა რგოლის მენეჯერები "Fort" და "Ball" TM Amati. განსხვავებით დიდი ფირმები, პატარა Bezborodova მწარმოებლები, როგორც წესი, არ შეწუხება, განსაკუთრებით შემოქმედებითი ძიების, და ფორმირების ასორტიმენტი მიერ სესხის აღების ყველაზე წარმატებული მოდელები "დიდი brothers". დიდი ფირმების ზარის ეს "მეკობრეობის", იყო ძალიან განაწყენებული (სამართლიანად) და ცდილობენ, როგორმე თავი დააღწიოს ამ ფენომენს. არანაირად არ გაამართლოს plagiarists, არ, თუმცა, უნდა დაგვავიწყდეს, რომ პირველი მოდელები ყველაზე დღევანდელი ავეჯი მეტრი,'არ გამოჩნდა შედეგად ღვთაებრივი განათება, და როგორც პროდუქტის, უნდა ითქვას, შემოქმედებითი გადამუშავება იდეების ევროპული მწარმოებლები. და ხშირად - elementary ასლი. და ამ "იდეოლოგიური სახე" დასავლეთ ევროპის დიზაინერებს არ შეწყვიტა ამ დღეს. ორგანიზაცია გაყიდვების ძირითადი არხები, სტრუქტურა საცალო გაყიდვების და სავარაუდო სასაქონლო ნაკადების ბაზარზე, საოფისე ავეჯი იყო დეტალურად განიხილეს ზემოთ აღნიშნული თემატური მიმოხილვა ბიზნეს (ვხედავ. 22, 29. 05. 2000 ). გაითვალისწინეთ, რომ შარშან ან ორი გვიჩვენებს სურვილი ოპერატორები, გამოიყენოს ყველა ძირითადი გაყიდვების არხი: მათი სილამაზე (საცალო ქსელი), რომლის დილერის ქსელი და პირდაპირი გაყიდვების. ბევრი იმ ოპერატორები, რომელიც ადრე იყო შემოიფარგლება მცირე რაოდენობის გაყიდვების არხების ახლა გატაცებით "სრული" არ არის დაკარგული. ბევრი ოპერატორები დღეს გატაცებით "სრული" არ გაყიდვების არხები. მაგალითად, "ის" გასულ წელს შექმნილი პირდაპირი გაყიდვების გუნდის გარდა, მისი სილამაზე "Amati" და საკმარისად ძლიერი დილერის ქსელი. სა "Nabukas, რომ" განმარტავს, ზრდის მისი საბაზრო მაჩვენებლების გასულ წელს, მხოლოდ ცვლილება აქცენტი ხელშეწყობა საქონელი - ცოტა მეტი წლის წინ, ამ კომპანიას ფსონი აქტიური გაყიდვების, ე.ი. პირდაპირი გაყიდვების. ადრე, რომ მთელი განაწილება ხორციელდება ქსელის რეგიონალური დილერები და კერძო სალონი კიევში. PE "neopol სავაჭრო" არ არის დამწყები სფეროში პირდაპირი გაყიდვების არის მიღების მნიშვნელოვანი ძალისხმევა ქსელის აშენებას დილერები. სილამაზე, რა თქმა უნდა, მუშაობს ძალიან - არა. ძირითადი მწარმოებლები არ აპირებს დასხდნენ მრგვალ მაგიდასთან მოლაპარაკებები "pirates". ნათელია, რომ ამ ორგანიზაციის ღირსეული ავეჯის სალონი - არ არის იაფი, და მნიშვნელოვანი წონა მცირე მწარმოებლებს, უბრალოდ, არ შეუძლია ეს. ასეთი კომპანიების მთავარი განაწილების არხის რჩება პირდაპირი გაყიდვების. შენობა დილერი ქსელის ყველაზე შესაფერისი უკვე დამაჯერებლად დადგეს მისი ფეხები, მწარმოებლის ან აქვს ექსკლუზიური უფლება იმპორტიორი. იმპორტიორი, რომელიც ვითარდება დილერის ქსელი, მაგრამ არ გვაქვს ექსკლუზიური უფლებები უკრაინის წარმომადგენლობის გარკვეული მიხედვით, ხშირად რეალურად იზრდება მათი პოტენციური კონკურენტები. გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც მიერ იმპორტიორი ბრენდი არის ძალიან მცირე ნაწილი სტრუქტურა გაყიდვების თავისი დილერები, რომ ეს გააკეთა გრძნობა პირდაპირ უცხოური მწარმოებლები. როგორც პირდაპირი გაყიდვების, ძნელია წარმოვიდგინოთ სიტუაცია, რომელიც ამ არხზე იქნება მიუწვდომელია, ან შეუსაბამო. ფასების გასული წლის დასაწყისში 2002 ხასიათდება მუდმივი სურვილი მწარმოებლები საოფისე ავეჯი შეამციროს ფასები მათი პროდუქცია. ხშირად ეს შემცირება "არის დახვეწილი" აქციები და დრო ფასდაკლება, აღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგ, რომელიც ფასები "უნდა დაგვავიწყდეს," დავაყენებთ, რომ საწყის დონეზე. "შეუზღუდავი" იზიარებს ქვედა ფასები 15% ცალკე სერია ავეჯი, უკვე აღიქმება, როგორც წესი, რა თქმა უნდა, მაგრამ ვინმე და ეს, როგორც ჩანს, არასაკმარისი. მაგალითად, ერთ-ერთი ყველაზე დიდი მწარმოებლები საოფისე სკამები და სავარძლები დაეცა განაკვეთების მიერ უფრო მეტი ვიდრე 20% (და, შესაბამისად, მან დიდი ნაწილი ბაზარზე), და ლიდერი წარმოების სხვა სახის და ფორმები ავეჯი გთავაზობთ ერთ-ერთი პოპულარული სერია ოპერატიული ავეჯი ფასდაკლება 40% თავდაპირველი ღირებულება (რაც, კიდევ ერთხელ, ხდის თუ როგორ უნდა მოახდინოს რეაგირება და სხვ.). წარმომადგენელი ინდუსტრიის წამყვანი კომპანიების, ასევე ვნებიანი შესახებ ამ მომხიბლავი პროცესი, განმარტა, თუ რა ხდება ზეწოლის ქვეშ საბოლოოდ ერთად'არის რეალური კონკურენცია, მწარმოებლები არიან ზეწოლის ქვეშ, რათა შემცირდეს მათი თავდაპირველად გაბერილი მიღმა, გონივრული, როგორც "cheat" უფრო ცივილიზებული გახდება. უფრო მეტიც, ზრდის წარმოების ტომი თავს ხშირად ამცირებს ღირებულება წარმოების. მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა, რომელსაც ღირსეული სურვილი ოპერატორები აქვს ნაჭერი, უფრო სწრაფად-მზარდი ბაზარი. და, სხვათა შორის, დიდი სამომხმარებლო "დიდი მადლობა თქვენ" ამით "ავტოფარეხი" მწარმოებლები და "pirates", რომელიც წარმოების შესახებ მესამე მოხმარების ქვეყანაში საოფისე ავეჯი-ზე გადაყრა, საწყისი თვალსაზრისით, ინდუსტრიის ლიდერებს, ფასები. დაგეგმილ ვმო უკრაინა ვმო-ს ხდის ავეჯის მწარმოებლები უნდა იყოს ნერვული და უნდა ვეძებოთ ახალი ასორტიმენტი და ფასი კატეგორიები. "მარადიულად? აქციები შემცირება ფასები 15% არის უკვე აღიქმება, როგორც წესი, რა თქმა უნდა. ექსპერტები აცხადებენ, ტატიანა Izmailov, აღმასრულებელი დირექტორი, "Interservis შპს. " (გ კიევში; მწარმოებელი TM "SNITE"): P'ხუთი წლის წინ, როდესაც ჩვენ დავიწყეთ, საბაჟო კანონმდებლობის იყო ორიენტირებული მხარდაჭერა, უკრაინული მწარმოებელი, მაგ. არ არსებობს იმპორტის მორიგე და კიდევ იმპორტის დღგ იმპორტირებული მასალები საჭიროებებს საკუთარი წარმოების. სამწუხაროდ, უნდა ვაღიაროთ, რომ ყოველ წელს თამაშის წესები გახდეს უფრო რთული, განაკვეთები იზრდება, და სიტუაცია დღგ-ს ჩათვლა არ არის გაუმჯობესება. მიუხედავად ამისა, არსებობს დაპყრობას უკრაინის ავეჯის ბაზარზე შიდა მწარმოებლები. გამოყენებით უახლესი მიღწევები დასავლური კომპანიების სფეროში ავეჯი კომპონენტები, უკრაინული მწარმოებლების ამავე დროს, კარგად ესმის თავისი კლიენტების. იგორ BERGELSON,, გამგეობის წევრი, მთავარი ეკონომისტი Belitskii ავეჯი ქარხანა (TM "G. . . "): ფირმები, რომლებიც ცდილობენ ბრძოლა მყიდველი, გარემოში გადაყრა ფასები და დაგვიანებით დიდი ფასდაკლება, უბრალოდ, არ ვფიქრობ იმაზე, ხვალ. ასე ჩანს, რომ ითამაშოს ჩვენს წინააღმდეგ, ისინი მხოლოდ თამაშობენ წინააღმდეგ თავს. სინამდვილეში, ჩვენს ბაზარზე მაინც არ მიაღწია, ასეთი პროდუქციის წარმოების მოცულობა, რომელიც საშუალებას ზღვარი დონეზე 7-8%, ისევე როგორც პოლონური ავეჯი მწარმოებლები. და ROI 12% ნებისმიერი უკრაინული კომპანია,, თანამედროვე პირობებში ეს იქნება რთული, რათა უზრუნველყოს ნორმალური განვითარების. მაგრამ ახლა ეს არ არის საკმარისი მხოლოდ დარჩება ბაზარზე, იმიტომ, რომ ხვალ აქ შეიძლება მოვიდეს სერიოზული ინვესტიციები, დასავლეთით, და, თუ ჩვენ არ ვართ მზად, მაშინ უბრალოდ დაკარგავს კონკურსში. ვიტალი უფროსობას, ხელმძღვანელი გაყიდვების დეპარტამენტის სს "ავეჯი სავაჭრო (g. ხარკოვის; მწარმოებელი საოფისე ავეჯი TM "Evrotech"): - სხვადასხვა სახის ავეჯი, უკრაინის ბაზარზე, საოპერაციო საოფისე ავეჯი არის ყველაზე ტექნოლოგიურად მარტივი პროდუქტის. შედეგად, შედეგად გაიზრდება მოვალეობების შესახებ იმპორტირებული ავეჯი, ბევრი ადგილობრივი კომპანიების მოახერხეს სწრაფად განავითაროს საკუთარი წარმოების და შეავსოთ ეს ნიშა. სიტუაცია განსხვავებული სხვადასხვა ფასი ჯგუფი საოფისე ავეჯი - კაბინეტი დირექტორი ღირებულება 2000. f. იყიდება set. აქ იმპორტი ფლობს დიდი ნაწილი ბაზარზე და შიდა მწარმოებელი ახლახანს დაიწყო განვითარება, ტექნოლოგიები, საჭიროა, შევქმნათ ისეთი პროდუქტები. გარდა ამისა, ამ პროცესის ხელშეწყობა, შინაური საქონლის ეს ფასის ჯგუფური ეს არის საჭირო იმისათვის, რომ გადავლახოთ ის სტერეოტიპი, რომ გაჩნდა მყიდველი, რომელიც, ცხადია, საუკეთესო ხარისხის იმპორტირებული ავეჯი. მიუხედავად ამისა, ბაზრის დაპყრობის უკრაინის ქარხნები არის მხოლოდ დროის საკითხია. დიმიტრი NESTERENKO, ხელმძღვანელი გაყიდვების დეპარტამენტის საგანგებო "neopol სავაჭრო (g. კიევი; მწარმოებელი საოფისე ავეჯი): - მოკლედ აღწეროთ მიმდინარე საბაზრო ავეჯით, სამ მისი თვისებები: გამკაცრება კონკურსის, წარმოქმნას ახალი ტექნოლოგიები და ზრდის განათლების მომხმარებელთა. აღსანიშნავია, რომ მყიდველები უფრო მომთხოვნი დაკავშირებით დიზაინი და პროდუქტის ხარისხის. ამ პირობებში გადარჩება მხოლოდ მწარმოებლები, რომელთაც შეუძლიათ რეაგირება სწრაფად ცვალებად სიტუაციებში. ხვდებიან, რომ ეს, ჩვენ არ კომპანიის გადახდა უზრუნველყოს საკუთარი მობილობის განსაკუთრებული ყურადღება. რაც შეეხება "მეკობრეობა", რომ სათაური არის მტკივნეული რაიმე სერიოზული ავეჯის მწარმოებელი. ჩემი აზრით, "მეკობრეობის" მოკვდება გარეთ მხოლოდ მაშინ, როდესაც სამომხმარებლო იქნება ფოკუსირება ხარისხის და ბრენდის ავეჯი, არა მისი cheapness. სარეკლამო საკმარისი დეტალურად სახის რეკლამა,, ნათესავი ღირებულება და განაწილების სარეკლამო ბიუჯეტი, იმის ადგილი ბაზარზე, საოფისე ავეჯი, განხილული ზემოთ აღნიშნულ საბაზისო ცოდნას ბიზნესის. განვიხილოთ რამოდენიმე ტენდენციები ვლინდება, ბოლო ორი წლის განმავლობაში. პერსპექტივა უზრუნველყოფის დამატებითი მომგებიანობის "სახელი? იზიდავს ბევრი მწარმოებლები. პირველი, არ არის შესამჩნევი "ჩემპიონატი", რომ ის მხოლოდ საინფორმაციო სარეკლამო გამოსახულება. უფრო და უფრო, მაშინაც კი, შედარებით მცირე მწარმოებლები ეძებს შექმნა და "ხელშეწყობა" private label ან, მინიმუმ, გაზრდის აღიარებას კომპანიის სახელი. სიტუაცია, სადაც ხარისხი - კატეგორია ცუდად შესაფერისი ანალიზი და შედარება, და მკაცრი ფასების კონკურენცია ექნებათ მხოლოდ ზოგადი შემცირება შემოსავლის და პოტენციური "მარცხი" ბაზარზე არის ძალიან მიმზიდველი პერსპექტივა, დამატებით მომგებიანობის "სახელი". მეორე, უფრო საინტერესო და უფრო შემოქმედებითი ფოლადის სარეკლამო კამპანია მფლობელები "დააწინაურეს" ბრენდების "ხმამაღალი" ბაზარზე სახელი. მაგალითი, რომელიც უკვე "მოისმინა", - ბოლო სარეკლამო კამპანიის DP "Merx ავეჯი" სლოგანით "ლიდერის, ყველა სახის ავეჯი". ზოგადად, ავეჯის ბაზარზე მდიდარია საინტერესო სარეკლამო იდეები, ხშირად არ არის მომთხოვნი, მნიშვნელოვანი ხარჯებით მათი რეალიზაციის. მაგალითად, რამდენიმე წლის წინ, პატარა კიევში ავეჯი კომპანიებმა უკან business card image cute Lepoglava ოფისის თავმჯდომარე, იღიმება, მოუწოდებდა: "შეიძინეთ ჩემთვის! " ცოტა ხნის წინ, კიდევ ერთი ფირმა უბრძანა მისი თანამშრომლები ბიზნეს ბარათები ფორმა, სილუეტი, ოფისის სავარძელი შესაბამისი ფონზე. მესამე, უბრალოდ გაიზარდა მნიშვნელოვნად დახარჯული თანხა სარეკლამო. უფრო მეტი რესურსების ინვესტიცია სატელევიზიო რეკლამა, სარეკლამო ბიზნესში press. ერთ-ერთი უდიდესი "ავეჯი" სარეკლამო შორის ბეჭდური მედია ბიზნესი. მთავრობის რეგულირების ბოლო ერთი წლის განმავლობაში, სახელმწიფოს არ აქვს წარმოდგენილი მწარმოებლები და გამყიდველები, საოფისე ავეჯი სიურპრიზები. განაკვეთი იმპორტის მორიგე შიდა ავეჯი რჩება, 25%, საოფისე ავეჯი - 15% - ით, ლამინირებული ქაღალდი DSP - 15%. ამ სიტუაციაში, თუმცა, არ long უცვლელი რჩება. დაკავშირებით დაგეგმილი მიღების უკრაინის ავეჯის განყოფილებაში მსო-ს მიერ 2005 წლის განაკვეთები იმპორტის გადასახდელების ავეჯის, უნდა შემცირდეს 0%. ეს არის ჯერჯერობით უცნობია, თუ რამდენი ეტაპები და როგორ იქნება მკვეთრად შემცირდეს, მაგრამ გარკვეული გავლენა მოახდინოს ბაზრის ამ პროცესში, რა თქმა უნდა,. პროგნოზი შემდგომი ბაზრის ზრდის დაახლოებით 10% h. ეს ზრდა ჯერ კიდევ სრულიად საკმარისია შედარებით უსაფრთხო გამოჩენა ახალი ოპერატორები, რომელიც, სავარაუდოდ, მოხდება ამ წლის. ველოდებით შემცირება (შემდგომში "zeroing") იმპორტი საბაჟო ტარიფები, სავარაუდოდ, საშუალებას იმპორტიორთა ძვირადღირებული ავეჯით და გამსჭვალული საშუალო ფასი ჯგუფი. გარდა ამისა, დაგეგმილია მიერთების უკრაინის ავეჯის განყოფილებაში ვმო-ს ავტომატურად მოემსახურება, როგორც მიწვევა უფრო აქტიური მუშაობა ჩვენს ბაზარზე დიდი რაოდენობით ევროპული კომპანიები, რომელთა საწარმოო, საფინანსო, მმართველობითი და, სამწუხაროდ, შემოქმედებითი რესურსების მიუხედავად იმისა, რომ არ არის, შესაბამისად ხელმისაწვდომი უკრაინის მწარმოებლები. ასე რომ, ამბობს, რომ სრული გამარჯვება რუსი მწარმოებლები იმპორტიორთა ცოტა ნაადრევი.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика