მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
განვითარების ფილოსოფია 2006-11-09 16:30:35
არსებობს ლიდერი. და მას წამყვანი პოზიცია. მაგრამ თუ პირველი კატეგორია არის ცვლადი ერთი, მეორე ერთ-ერთი მუდმივი, და როდესაც ისინი იგივე, არავის ეპარება ეჭვი სტატუსი კომპანია, რომელიც მოიგო და ფლობს წამყვან პოზიციას. "ENRAN-AKROS" დაარსებიდან p'atica, წარდგენის დროს საგაზაფხულო გამოფენა "KievEkspoMebel 2001" ყველაზე ორიგინალური დგანან - არა "salovey", და სურათი, რომელიც შეუძლია მხოლოდ, რომ კომპანია არ საჭიროებს დამატებითი რეკომენდაციები. მოკლე ექსპოზიცია აისახება ფილოსოფია კომპანია: განვითარების, ძებნა, ინოვაციური გადაწყვეტილებები. იქ იყო კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი მოვლენა: ფორუმი, დილერებთან "ENRAN-AKROS". "სფეროში საქართველოს სასიცოცხლო ინტერესების" კომპანია მოიცავს მთელ საქართველოს, უკრაინის და თანამშრომლობით მეტი, ვიდრე 40 დილერები კომპანიის წარმოადგენს კლიენტებს ნებისმიერ რეგიონში, პროდუქციის ასორტიმენტი და მომსახურების მხარდაჭერა, მსგავსი კაპიტალი, ეს არის ერთადერთი გზა, რათა დაიცვას პოზიცია ეროვნული ლიდერი. Eve p'atica oranovski სტილი და oranovski სტანდარტული ხარისხი, შეხვედრა ევროპის კრიტერიუმები აღინიშნება სერტიფიკატის ISO-9001. მაგრამ ერთად ეკონომიკური მიღწევები შეძლო მთავარი რამ, რომლის გარეშეც შესაძლო შედეგი, მაგრამ თქვენ ვერ განვითარება - ჩამოყალიბდა საზოგადოების ადამიანი, შესახებ,'და ერთიანი იდეოლოგია და სული შემოქმედებას. მიუხედავად იმისა, სტაბილური პოზიცია კომპანია,, აქ დარწმუნებულები არიან, რომ ცვლილებები აუცილებელია, როდესაც ისინი არ არის აშკარა, რომ სხვები. "მათ უნდა მოდის ჩვენთან, - ამბობს გენერალური დირექტორი კომპანიის ალექსანდრე Sobko, " თუ ჩვენ ვამბობთ, რომ იყოს ლიდერი და trendsetter". ადგილმდებარეობა ნამდვილად Zobov'ავალდებულებს, და კომპანია პირველად ბაზარზე შიდა ხაზები, საოფისე ავეჯი, ავეჯი ბავშვებისათვის, ახალგაზრდული სისტემა, კომპლექსური სისტემა, კომპიუტერული სამუშაო სადგურები "homeoffice", და უფრო მეტი ხნის წინ, ავეჯი, სასტუმროები. მხოლოდ გასულ წელს უკრაინის ბაზარზე'გამოჩნდა სათაო ოფისებს, "ომეგა" და "სტატუსი", მოხვდა სეზონი - ხაზი "ტექნო", სპეციალიზებული სამუშაო ადგილები, "ეგო" (ექვსი კომპლექსები), და ბოლოს, ავეჯი არის ახალი თაობის "ლიცეუმი", "ფორმა", "როლი". წელს საიუბილეო წლის, ამ სისტემების შევსება ახალი ელემენტების განახლებული სახით გამოჩნდა საუკეთესო გაყიდვადი პირველი უკრაინაში ბავშვებს "ახალგაზრდა" და "TURBO". იყო ასევე წარმოადგენს ხაზების სასტუმროები. უდავოდ, დიზაინ-სტუდია "ENRAN-AKROS" - სახის მოვლენაა. ორიგინალობა კომპანიის მიდგომა გამოიხატება თავად აქ სრული: როცა არ იყო შესაბამისი საოფისე ან საწარმოო ბაზაზე, მოკლედ, თითქმის არაფერი, გარდა იმისა, იდეა, "ინტელექტუალური ცენტრის" და ამბიციები, იგი უკვე დიზაინი ჯგუფური (ბევრი რეპუტაციის მქონე კომპანიებს არ აქვთ ეს ჯერჯერობით). საკმარისია ითქვას, რომ პირველი (რა თქმა უნდა, უკვე advanced) სისტემა - "ცოდნა", "CD", "Prem'კურიერი" და ახლა ოკუპირებული აქვს მყარი პოზიცია, რაოდენობის ასორტიმენტი "ENRAN-AKROS". ეხლა მბრუნავი კლასიკური ფუნქციონალური ფუნქციური ერგონომიკა გახდა "დინამიკა"და "ტექნო" და კომპიუტერული სამუშაო სადგურები, "ეგო", დაჯილდოვდა ნომინაციაში "საუკეთესო ხაზი წელი", და ოფისებში აღმასრულებელი დონეზე დაასრულა ფორმირება "ოფისი" წინადადებები კომპანია. მისი უნიკალურობა არა მხოლოდ სისრულეს და მოცულობა, შეზღუდული არ არის, გამოიყენოს ექსკლუზიური მასალები, მათ შორის საუკეთესო შიდა. პირველ რიგში, ეს არის ეროვნული პროდუქტის მიერ შემუშავებული უკრაინის დიზაინერების და წარმოებული შიდა საწარმოს მოთხოვნების შესაბამისად, საერთაშორისო სტანდარტებს. მაგრამ არსებობს კიდევ ერთი ასპექტი. "მაგალითად, " ტექნო "არ არის მხოლოდ ფუნდამენტურად ახალი ჩვენს ბაზარზე ავეჯით, ეს" ნაბიჯი ", რომელიც ჩვენ უკვე გადალახა და წავიდა ნაბიჯია," - ამბობს დიზაინერი ხაზები, საოფისე ავეჯი, სერგეი Shcheglov. განვითარებადი ხაზის სახლის ავეჯი, კომპანია - ზე, პირველად წარმოადგინა ახალგაზრდული ავეჯი: "ლიცეუმი" არის უნივერსალური, "როლი" - ბიჭების, "BLANCA" - გოგონები. ასეთი დიფერენციაცია არის ახალი, არა მხოლოდ ჩვენთვის, მაგრამ ავტორები თავად აღიარებს, რომ ძებნის შედეგი უკვირს თავს. "მე მინდოდა, რომ ამუშავება ავეჯი არის მარტივი ცხოვრება - ტრადიციული, უნივერსალური, ცხოვრება და არ შეეგუება. მაგრამ არ ცხოვრობდა და გამოცდილი სხვადასხვა დროს კლასიკური მიიღო მოულოდნელი ინტერპრეტაცია და შეიძინა თანამედროვე მახასიათებლები", - ამბობს დიზაინერი ახალგაზრდული ხაზი ლინა Chernyaev. როგორ აირჩიოს ავეჯით? როგორც გადაწყვიტოს ყიდვა ეს? ვინც მომეწონა ატმოსფერო მეგობარს, ვინმე ვნახე რეკლამა, ვინმეს სმენია ახალი პროდუქტის შანსი და შეცვლა გადაწყვიტა საკუთარი ინტერ'jer... მაგრამ არსებობს ფაქტორი ნდობის სახელი სავაჭრო ნიშანი. "ENRAN-AKROS" არის სოციალურად ორიენტირებული კომპანია, რომლის PR არ არის მხოლოდ SV'ASCI საჯარო და მუდმივ კონტაქტში ადამიანი სალონები, პრეზენტაციები, დროს ქმედებები. ტრადიციული კონკურსების "ოთახში, ჩემი ოცნება" და "ზღაპარი ჩემი სახლი", გათამაშებაში სუპერ პრიზები თაყვანისმცემლებს და დაჯილდოების გამარჯვებულები ფესტივალების სარეკლამო, სპონსორული და საქველმოქმედო... ბავშვი, რომელიც ახორციელებს გაოცება ახალი წლის დღესასწაულები, და კლიენტი, რომელიც pam'გახსოვდეთ, მიულოცა დღესასწაული, არ დაივიწყოს ყურადღება თავად და დაბრუნდება. განვითარების ფილოსოფია ასტიმულირებს პროცესში შემოქმედებითი ძიების, და მენტალიტეტი ეროვნული ლიდერი - სურვილი დამტკიცების პრიორიტეტული საკითხი და საგარეო ბაზრებზე. ორიენტაცია ევროპულ სტანდარტებთან, აქვს led კომპანია 1997 წელს მოსკოვის საერთაშორისო ავეჯი გამოფენა, და დღეს ავეჯით, "ENRAN-AKROS" მიიღო, "საცხოვრებელი ადგილი" კი მის ფარგლებს ურალის. "რუსი ავეჯის ბაზარზე არის მრავალფეროვანი, ეს არის ძალიან მოკლე, ძალიან დინამიური და აქტიური ყოფნა, ეს - არა მხოლოდ ეკონომიკური პრობლემა. ჩვენ წარმოვადგენთ, უკრაინელი შესაძლებლობები, უკრაინის დონის ხარისხი და დიზაინი, და ამას საკმაოდ წარმატებით - უკვე დღეს, ჩვენი პროდუქცია აჩვენა, ინტერესი, გერმანიაში, ჰოლანდიაში, ისრაელში, " - განაცხადა კომერციული დირექტორი" საოფისე ავეჯით, "სერგეი Soroka. ENRAN-AKROS - ქარხანა გადაწყვეტილებები. ქვეშ სიტყვა "ქარხანა" ნიშნავს, მაღალტექნოლოგიური აღჭურვილობა, და "გადაწყვეტილებები" - შემოქმედებითი, ტექნიკური, მენეჯერული - იქ არიან ადამიანები, რომელთა ინტელექტი, ნიჭი და სურვილი ჩემპიონატი დადგენილი რეპუტაცია, როგორც ერთ ერთი საუკეთესო ადგილობრივ მწარმოებლებს, რომ აქვს მიღებული უფლება, იყოს ლიდერი. წყარო: კონკრეტულად....
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment