Saturday, December 14, 2013

Lennart Dahlgren: "ჩვენ გვსურს, რომ რუსები გადაიხადოს ნაღდი ანგარიშსწორებით". 2006-11-09 16:34:49

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Lennart Dahlgren: "ჩვენ გვსურს, რომ რუსები გადაიხადოს ნაღდი ანგარიშსწორებით".
2006-11-09 16:34:49

IKEA - რუსული "ქალიშვილი" IKEA, საერთაშორისო შეშფოთება იყიდება ავეჯით და ობიექტების შიდა'jer. ახლა, მეოთხე წლის მისი საქმიანობის შესახებ შიდა ბაზარზე (პირველი მაღაზია გაიხსნა 22 მარტი 2000), მას არ სჭირდება სპეციალური შესავალი. ასეთი ძალა ზეწოლას და ასეთი სიჩქარე დაპყრობას საბაზრო პოზიცია, რუსები ვერ ვხედავ, ალბათ, თავიდანვე, 90-იან წლებში. ამიტომ, გენერალური დირექტორის IKEA ბატონი Dahlgren ვკითხეთ ფენომენს ფირმის საბაზრო წარმატება. IKEA არის შვედური კომპანია,, მაგრამ სტილი სამუშაო ბაზარზე მსგავსი აშშ: ინტენსიური სარეკლამო, ფასები, ზოგჯერ ესაზღვრება გადაყრა... - მე ვფიქრობ, IKEA ვინმეს არ მოსწონს, - ეს არის ძალიან უნიკალური კომპანია. ჩვენ ვართ კერძო საოჯახო კომპანია, და ქცევის IKEA არ დგას,'უკავშირდება Cohn'ფასი სიტუაცია საფონდო ბაზარზე, საჭიროებებს აქციონერები, და ამიტომ, ეს არის ორიგინალური. ჩვენი სტრატეგია ეფუძნება არა შეძენა, შეძენა სხვა კომპანიებზე, როგორც ეს გამოიყენება, როგორც წესი, დასავლური კომპანიები, და ინვესტირების მოგება შევიდა განვითარების საკუთარი ბიზნესი. ამიტომ, უფრო მეტი შემოსავალი, უფრო აქტიურად ვითარდება IKEA. როგორც სარეკლამო, საფუძველი სარეკლამო კამპანიები IKEA კატალოგი მისი პროდუქტები. ყველა რეკლამა - გარე, მეტრო, სატელევიზიო - ტარდება ადრე გათავისუფლების ახალი დირექტორია. ეს არის ჩვენი საკუთარი ვიცი, როგორ. ღირებულება კატალოგის ანგარიშზე ნახევარზე მეტი კომპანიის მარკეტინგის ხარჯები. ეს მარკეტინგული სტრატეგია მივყვებით ყველა ქვეყანაში, სადაც ჩვენი მაღაზიები. რუსეთი ასევე იყენებს, ეს მიდგომა, დადასტურებული მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. "მაგრამ, ჩვენს ბაზარზე აქვს თავისი თავისებურებები. კერძოდ, რუსეთის მოსახლეობა გაცილებით ნაკლებად ეფექტურია. - მე ვერ ვიტყოდი. ჩვენი მყიდველებს ატარებენ აქ თვეში, დაახლოებით იგივე როგორც მყიდველებს IKEA მაღაზიები საქართველოს სხვა ქალაქებში მსოფლიოში. საშუალო ბილ - დაახლოებით 2 ათასი რუბლი. განსხვავება რუსების არის, რომ გადაიხადოს ფული, და უმეტეს სხვა ქვეყნებში გადაიხადოს შესყიდვები, უმეტესად საკრედიტო ბარათის მეშვეობით. მე ვფიქრობ, რომ ფული არ არის მინუს და პლუს: შეფასებით ჯანმრთელი ფინანსური ურთიერთობა მყიდველი და გამყიდველი. სხვათა შორის, "forgetful" მომხმარებელს, ვცდილობთ, რომ განახორციელოს საქონლის ნაღდი ანგარიშსწორებით, აქ გაცილებით ნაკლები, ვიდრე IKEA მაღაზიებში სხვა ქვეყნებში. იგივე შეიძლება ითქვას ქურდობა შორის პერსონალის... რაც შეეხება სპეციფიკა რუსულ ბაზარზე, როგორც მენეჯერი, რეგიონალური ფილიალი კომპანია,, მე ვარ, საკმაოდ თავისუფალი არჩევანის ხაზი ჩატარება. მაგრამ ერთი წესი არ შეიცვლება ოდესმე: მხარდასაჭერად მაქსიმალურად დაბალი ფასები, ჩვენი საქონელი. ეს არის მიღწეული ღირებულება ეფექტურობის წარმოება, ტრანსპორტირება და გაყიდვების, და ასევე იმის გამო, რომ ნაწილი სპექტრს მიერ წარმოებული ადგილობრივი მწარმოებლები. განაკვეთები რუსეთში და, მაგალითად, გერმანიაში, ახლოს, მაგრამ გერმანიაში გვაქვს მოგების და აქ დანაკარგები. საქმე ის არის, რომ რუსეთი ძალიან დიდი გადასახადები და მოვალეობებს. თუ სხვა ქვეყნებში მოვალეობას, ავეჯით რაოდენობის 2-3%, მისი ღირებულება, რუსეთში, ისინი მაღალი: როდესაც ჩვენ დავიწყეთ მუშაობა აქ, მათ მიაღწია 70-80 პროცენტი, ახლა ვიხდით 25 პროცენტი; მალე, იმედი მაქვს, ეწვევა დაახლოებით 10 პროცენტი. "ნუ IKEA ბიზნესი რუსეთში არის წამგებიანი? - სამწუხაროდ. მაგრამ, როდესაც კომპანიას აქვს გრძელვადიანი გეგმები, ეს ზოგჯერ უნდა გავაკეთოთ ეს. IKEA ვერ ახერხებს სამუშაოს დაკარგვა. იგი, როგორც ვთქვი, არ არის საჯარო კომპანია,, ანუ არ გვმართებს ყველას, ვისაც არაფერი. დღეს ვყიდულობთ მომწოდებლები საქონლის 9 მილიარდი დოლარი წელიწადში, და ყოველ ოთხ წელიწადში ეს მაჩვენებელი გაორმაგდება. - და რუსი მიმწოდებლების, მათ შორის იქ? - 12 პროცენტი საქონლის გაიყიდება IKEA მაღაზია, დამზადებულია რუსეთში. მომდევნო ოთხი წლის განმავლობაში იგეგმება, რომ გაიზარდოს ეს ციფრი 30 პროცენტით. ეს საშუალებას მისცემს მიიღოს მოგება. წილი შესყიდვები IKEA არის ერთი მესამედი რუსეთის ყველა ექსპორტი ავეჯით. დღეს რუსეთში ჩვენ გვყავს დაახლოებით 50 პარტნიორები - მწარმოებლები ავეჯი, ტექსტილი, თუმცა, შესაძლოა, ბევრად მეტი. თქვენ უნდა მინიმუმ ექვსი თვის მუშაობა მიმწოდებელი, ასე რომ მან დაიწყო საწარმოებლად საჭირო პროდუქცია, რომელიც აკმაყოფილებს ამ მოთხოვნებს IKEA არა მხოლოდ ხარისხის და მიწოდების ვადები და პირობები, რომელშიც ეს პროდუქცია მზადდება. მაგალითად, IKEA მიუღებელია მავნე ზემოქმედება ქარხნის მუშები და გარემოს. ხარისხის ავეჯით, რუსეთის წარმოების, ძალიან მაღალია, ხშირად უფრო მაღალია, ვიდრე ავეჯი, made in სხვა ევროპული ან აზიური ქვეყნები. შენიშვნა კათედრის მიერ, რაც თქვენ იჯდეს. მე არ ვიცი, სად ეს გააკეთა, რუსეთი, ტაივანი, ან ევროპაში; ყველა ჩვენი პროდუქცია თანაბრად აღინიშნება - "დიზაინის და ხარისხის IKEA შვედეთის": იხილეთ ნიშანი? მაგრამ IKEA, რომელიც ეწევა პროდუქციის ხარისხის კონტროლი, დაადგინა, რომ საუკეთესო ხარისხის სკამები დამზადებულია რუსეთში. პრობლემა რუსი ქარხნები არ არის იმ ხარისხის პროდუქცია, და აღარ ძალუძს შეცვალოს თავისი მარკეტინგი, ნათლად გაუძლოს მიწოდების პირობები, რაც ჩვენ ვართ, სამწუხაროდ, ხშირად აქვს სახე. თუმცა, ჩვენ 100% დარწმუნებული წარმატება IKEA. მიუხედავად იმისა, რომ მოვიდა აქ, რთულ, 1998. ყველაზე ევროპის სხვა კომპანიების მას შემდეგ, რაც კრიზისის გაიქცა, ხოლო IKEA მარცხენა და სამი წლის მუშაობის, გაიხსნა მოსკოვში პირველი მაღაზია, ემზადება ღია მეორე. აქ ჩვენ გვაქვს დიდი და სერიოზული გეგმები. - ცნობილია, რომ თავდაპირველად თქვენ იგრძნო, გარკვეული წინააღმდეგობა, რომელიც ჩვენი ადგილობრივი ხელისუფლება. როგორც ახლა არის ურთიერთობა? - პრობლემები, რა თქმა უნდა. რეალურად, არსებობს პრობლემები თითოეული ქვეყანა: ნიდერლანდები, საფრანგეთი, ბევრი პრობლემები, ფინეთში, ძალიან ბელგიაში. IKEA შეასრულა ყველა მისი დაპირებები და ვალდებულებები'asana, ასე რომ, ახლა მე არ მაქვს მიზეზი, რომ უჩივიან ცუდი მოპყრობის ხელისუფლების მხრიდან. ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი, რათა იპოვოს "სწორი" ადამიანი, მათ შორის ხელისუფლებას, რადგან გარდა იმისა, რომ პროგრესული თანამდებობის არსებობს ბევრი, ვინც აქტის " ფარგლებში ძველი, dorenkova ტრადიციები. - ამბობენ, რომ ბიზნესი ჩვენს ქვეყანაში ხშირად ახლავს ქირავდება ეძებს მიერ თანამდებობის პირები. ხომ არ აქვს პირადი გამოცდილება, რაღაც მსგავსი? - IKEA არასოდეს გადახდილი და არ გადაიხადოს ქრთამის პირები, მაშინაც კი, თუ ეს გამოიწვევს გართულება მისი ბიზნეს-იმიტომ, რომ ასეთი საქციელი ეწინააღმდეგება იდეოლოგია ჩვენი საქმე. ეს არის პრინციპული პოზიცია. როდესაც ჩვენ ვართ აქ,'გამოჩნდა, ბევრი დასავლური კომპანიები იყო იკითხა: "როგორ არის კორუფცია? " შემიძლია ვთქვა, რომ ქალაქში, იმ დონეზე, ვთქვათ, საგზაო პოლიციის ეს არის, მაგრამ იმ დონის ბიზნესის კორუფცია არ მინახავს ადრე. კლიენტს, განსაკუთრებით შუა კლასის დაქირავებული და ვისაც მარტივი თანამედროვე დიზაინი რამ, თქვენი მაღაზია, რომელიც გთავაზობთ სუპერმარკეტი, არის ღვთის დიდი წყალობა. მაგრამ მე ვიცი, რომ მფლობელები მცირე ავეჯით და საყოფაცხოვრებო მაღაზიები აღიზიანებთ, როდესაც ვსაუბრობთ IKEA, იმიტომ, რომ თქვენ ნაძარცვი მათ off ბაზარზე. - რუსეთის ბაზარზე ძალიან ბევრი ნიშები, რომელიც IKEA არ მუშაობს. მაგალითად, არის ძვირი, ექსკლუზიური ავეჯი დახვეწილი დიზაინი, სპეციალიზირებული ავეჯი, აცხადებენ, საჯარო ფართები ან პროფესიული, სახლში არ სამზარეულოთი... - მარტივი დიზაინი თქვენი პროდუქციის მაგალითად, მე ნამდვილად მომწონს. მაგრამ ალბათ მცხოვრებთა აზიის ქვეყნებში ეს არ გამოიწვევს ასეთი აღფრთოვანებული. გააკეთა ზოგიერთი დიზაინი ცვლილებების გათვალისწინებით, ადგილობრივი ტრადიციები და გემოვნების? - მთელ მსოფლიოში, ყველა მაღაზიებში გაყიდვა, ამავე დროს, იგივე ხაზი საქონელი. ყველაფერი დამოკიდებულია შესაძლებლობების სავაჭრო სფეროებში. - გამოდის, პირდაპირ გლობალურ გაფართოებას არა მხოლოდ IKEA, მაგრამ სასიამოვნო, მაგრამ ჯერ კიდევ ეროვნული, სკანდინავიური დიზაინი და გემო? - მე ვერ ვხედავ ვერაფერს ცუდს. ჩვენი ნიმუშის საფუძველზე ტრადიციული სტილი, პრინციპების კომფორტს და ფუნქციონალური, ისევე, როგორც გრძნობა სივრცე და თავისუფლება, რომელიც წარმოშობს ბუნების შვედეთი. მე ვფიქრობ, რომ ეს მიდგომა უნდა იყოს ახლოს, რომ რუსებს, როგორც ეროვნული გმირი და რუსებს შვედები, როგორიცაა: გამჭვირვალობა, სიზუსტე, briefness... ეს არის კიდევ ერთი პლუსია ჩვენი ბიზნესი რუსეთში. - ისე, თუ გავიხსენებთ ისტორიას, Viking Rurik, რომელიც მრავალი საუკუნის წინ მოუწოდა, რომ მეფობის რუსეთში, ნათელი ხდება, რატომ გრძნობს თქვენს მაღაზიაში გრძნობა რაღაც მშობლიური. - თქვენ იცით, სიახლოვეს სტოკჰოლმში არის ასეთი რაიონი - Rosselende...
წყარო: Dahlgren L

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика