Friday, May 9, 2014

ფუფუნება სუფთა ხაზები

დღეს, ყველაზე პოპულარულია ევროპასა და ამერიკაში ტენდენციები შიდა'პროფესიული ხელოვნების იზოლირებული ევროპის სხვა სკოლებში თანამედროვე ფრანგული. ძალიან საინტერესო და მოდური ტენდენცია არქიტექტურა - purism. Purism ფრანგული ნიშნავს ვალდებულება სრულყოფილებასა.

პირველ ნახევარში მეოცე საუკუნის არქიტექტორები შეეცადა, რათა კუბი არის თვითკმარი. სწორედ ამ დროს დაიწყო იდეოლოგიას purism. მას შემდეგ, ბერძნული სახლის Parthenon, Erechtheion და კაცობრიობა ახალ ეტაპზე მისი განვითარება კვლავ დაღუპულ სიყვარული ცარიელი ხაზი, ასე რომ, კუბური არქიტექტორები დაიწყო ბევრი improvise მარტივი ფორმა და მიიღოს მიღებული კუბური ნაწილები განსხვავებული შემადგენლობა. პირველი იყო ჯგუფი "Style დი", მეორე (თუ არ ჩავთვლით საბჭოთა constructivists) - გერმანული სკოლა "ბაუჰაუზის". მერე იყო ბრწყინვალე singles: ფრანგი კორბუზიე, Finn Aalto, ბრაზილიის Niemeyer, იაპონელი, Conzo ტანგო.

ერთი მხოლოდ სივრცეში არქიტექტორები საკმარისი არ იყო. მათ დაიკავეს, ავეჯით. 20-იან წლებში "ბაბუა მსოფლიოს მინიმალიზმი", ცნობილი არქიტექტორები ლუდვიგ მის ვან დერ Rohe, ჩარლზ ლე კორბუზიე და დიზაინერი მარსელ Breuer შესთავაზა მსოფლიოს ასკეტური სავარძლები და სკამები წვრილი ლითონის tubular ფეხები. ასე რომ, როგორც ხედავთ, კიდევ ულტრა თანამედროვე მინიმალიზმი უკვე overgrown წვერი. სხვათა შორის, დღეს, დიზაინი, ავეჯი, რომ მუშაობა ამ ვენების, კითხვაზე, თუ რა მინიმალიზმი უკეთესი, ვიდრე, ვთქვათ, ჯადოსნური pretzels" ლუი XVI, უპასუხა, რომ ეს ფორმები out of time. იმიტომ, რომ გეომეტრია არის უფრო მეტი, ვიდრე მოდა, ეს არის უნივერსალური, მარადიული და არ ექვემდებარება დროს. დღეს მინიმალიზმი ნიშნები მაშინვე შევიდა მარადიულობისა და ვიტყვი, რომ კონკურენციას "ბებია ბარი, რომელიც არის ყოველგვარი მოდის.

როდესაც ლე კორბუზიე უნდოდა, ავეჯით, შეამციროს ნაკრების სტანდარტული კომპონენტები, რათა შეამციროს ფასი, მისი წარმოების. არქიტექტორი, რომელმაც სახლში "machine for living", სჯეროდა, რომ ადამიანის სჭირდება ცოტაა და იდენტური ყველა ადამიანი, რადგან ადამიანი გაჭრა ერთი ზომა. მას შემდეგ, რაც ყველა, ჩვენ ყველა მაქვს ორი იარაღი, ორი ფეხები, ერთი ხელმძღვანელი. თუ დღევანდელი მყიდველი თავმჯდომარე, რომლის ავტორი თავად (! ) ლე კორბუზიე, ვთქვა, რომ იგი ამით წევრი მფლობელი ორი იარაღი, ორი ფეხის და ერთი ხელმძღვანელი, ეს იქნება, ალბათ, დაარღვიოს ასეთი ოდენობის ფული! ). და ეს უფლება - რადგან ის, რაც ადრე იყო შექმნილი აზრის სტანდარტული სამომხმარებლო, დღეს გადაიქცა რაღაც განსაკუთრებული მხოლოდ იმიტომ, სახელი მისი შემოქმედი.

მაგრამ მის ვან დერ Rohe იყო ფიქრი რაღაც. ეს იყო ის, სხვათა შორის, ნაკრები ფრაზა, იღებს ნებისმიერი დიზაინერი მუშაობს სული მინიმალიზმი: "Less is more". მის ვან დერ Rohe ვაკეთებდი ავეჯი წარმატებული - მათთვის, ვისი კომპანიები ააშენა მათ ჭრილში მინა და ფოლადი. ამ prisms უკვე მრავალი წლის არის სიმბოლო წარმატებული ბიზნესი, და მისი დახვეწილი და ელეგანტური სკამები, სავარძლები, მაგიდები, რომელიც შედგება თითქმის არაფერი, გახდა ნიშანი respectability, წარმატება და სპეციალური მოწინავე chic. თუმცა, ჩვენ დაინტერესდა ევროპის ქვეყნებში დღეს purism. მოდით ცდილობენ შევხედოთ მსოფლიოს purism თვალში მომხმარებელი. ეს არის სავალდებულო სამომხმარებლო'კითხვა: რატომ ავეჯი არ frills, არ glitz და glamor არის ასე ძვირი? როგორც ჩანს მარტივი, unpretentious, და ფასი არის დიდი. რა ყალბი?

მე ვფიქრობ, რომ მომხმარებელს უნდა უპასუხოს, რომ ეს მხოლოდ ერთი შეხედვით მარტივი. იაფი ავეჯის ვერ იპოვით, პირველი, არაფერი მკვეთრი ინდივიდუალური, და მეორეც, არ არის ძვირადღირებული მასალები. თუ შევადარებთ სამუშაოები სხვადასხვა დიზაინერები, ეს იქნება, ცხადია, რომ იგივე ორი ან სამი ხაზი, რომელიც განსაზღვრავს ფორმა განსხვავდება, როგორც ხელწერა. გარდა ამისა, ძვირადღირებული რამ მზადდება გამოყენებით მაღალი ტექნოლოგიების საუკეთესო მასალა - ერთი სიტყვით, "საუკუნეების განმავლობაში". ასე რომ, აქ არჩევანი არის ბევრად მეტი, ვიდრე ეს ჩანს. როგორც ფუნქციონალური, ერთი დამფუძნებელი მითები თანამედროვე არქიტექტურა და დიზაინი აქ სიფხიზლე არ დაშავებულა. რა თქმა უნდა, დიზაინერი, ვინც ერთგულია იდეოლოგია ასკეტური გადაწყვეტილებები, მე ვიტყოდი, რომ მან შექმნა ობიექტები დიდი მადლობა, ზუსტად ემთხვევა მათი ფუნქცია. მაგრამ მას შემდეგ, როგორც შემოქმედი პირველად ჩიკაგოს ცათამბჯენები ჰენრი Sullivan გამოხატული ზიარების ფრაზა: "ფორმა შემდეგნაირად ფუნქცია", რა ფორმით არ მომხდარა მათი ფუნქციური შინაარსი. დიახ და ფუნქცია, თუ გადავხედავთ, არც ისე ერთმნიშვნელოვანია რამ. ძირითადი ფუნქცია (ან, უბრალოდ, იმ მიზნით) სკამები არის, რომ ადამიანი ვერ მოხერხებულად განთავსდეს. და გამოდის, რომ ერთი purring დიდი სიამოვნებით, ნაცვლად მოსახერხებელი Nadra სტრუქტურები, და სხვა გრძნობს აღტაცების თავისუფლება, მცოცავი პლასტიკური ადგილს. ასე რომ, გადაწყვიტეთ, რა არის უკეთესი.

საფრანგეთში, პარიზში, კერძოდ, ეს არის ჩვეულებრივი ორგანიზება დიდი რაოდენობით ინტერ''erov (სადაც ისინი მოუწოდა სალონებში). სილამაზე, როგორც წესი, არის მოგვარდება მიცემა მისი ცენტრალური ელემენტი არის მაგიდა არის aperitif არის საკმაოდ დიდი. მის გარშემო აქცენტი და დივან სავარძლები შექმნილია ანრი ბეკი. დღეს, ამ სტილში მოიგო ევროპის ბევრ ქვეყანაში, მათ შორის, იტალიაში, სადაც დიზაინერები თვლიან, მიმდევრები ბეკი. ამდენად, იტალიიდან ჩამოტანილი ფრანგული სტილის. მაგრამ მაინც მაინტერესებს, რა განსხვავებაა ევროპულ მინიმალისტური ტენდენციები? სუფთა მინიმალიზმი დღეს ევროპელები არ არის საინტერესო. საფრანგეთის ხელშეწყობა უფრო მინიმალისტური გაფორმება, მეტი ფერი კულტურა და ესთეტიკა. ისინი ავსებენ ინტერ'კარიერის მნიშვნელოვანი რაოდენობით საინტერესო აქსესუარები. რაც შეეხება სხვაობა წმინდა ხაზები, საფრანგეთი და იტალია, იტალიელები, როგორც წესი, განვითარება ინტერ'კარიერა კიდევ უფრო ბრწყინავს, არსებითად მათი ცოცხალია. თუ საფრანგეთის purism ახორციელებს სული ოსტატი, იტალიელები, რომ შემოქმედების ექსპლუატაციაში შევიდა სამრეწველო სამრეწველო ნაკადი. ყველაზე იტალიელები არიან დაკავებულნი, სამრეწველო დიზაინი და ფრანგი მიიღოს მათი მუშაობს როგორც ინდივიდუალური შემოქმედებითი პროექტები. ფრანგი მხატვრები არასოდეს გეგმა არაფერი for a long time, ისინი ხელმძღვანელობენ დღევანდელი ემოციები. იტალიელები არიან მათ'nave როგორც ბიზნეს, და საფრანგეთის არის შემოქმედება. ამიტომ, მათი შიდა'Arah იგრძნო სპეციალური სული.

საინტერესო კომბინაციაში purism და ძალიან თავისებური თავისთავად ხელოვნების Deco სტილი. ეს არის იძენს პოპულარობას, ევროპაში, განსაკუთრებით, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში. ფორმირების art Deco მოხდა 30-იან წლებში გასული საუკუნის. იყო აშენებული სასტუმრო ჯაჭვის Ritz ამ chic იყო და შექმნა ახალი სტილი, ხასიათდება ბუნებრივი მასალები, რომ მისცეს გრძნობა ელეგანტურობა. შორის პერიოდში ორი მსოფლიო ომი ხალხის საჭირო ფუფუნება და დიზაინერების დაიჭირეს ტენდენცია. და ბოლოს, 90-იან წლებში დაიწყო მეორე ტალღა პოპულარობა. ხალხი კიდევ ერთხელ შეაფასა, ბუნებრივი და ეგზოტიკური მასალები. არსებობს საგნები, რომლებსაც აქვთ ორი ქულა აღქმა. მაგალითად, სასადილო მაგიდა. ის ბამბუკის veneer, და შიგნით - ficus sycamore, ძალიან გამძლე და ძვირფასი ხის სახეობა. გამოდის, რომ შიგნით საგანი უფრო ძვირი, ვიდრე გარეთ.

იყიდება purism ხასიათდება გამოყენების ძვირადღირებული მასალები. ბუნებრიობის იმყოფება ფერები, რაც განცდა ბუნებრიობის. რა დავკარგეთ, დრო არის განსაკუთრებული მნიშვნელობა. მით უფრო, ჩვენ განადგურება ტყეში, უფრო მნიშვნელოვანი ეს არის. თევზი კანის, ცხოველთა ტყავი, - ყველაფერი მის მიერ შექმნილი ბუნება, თანდათანობით ცნობიერების ადამიანი იძენს განსაკუთრებული მნიშვნელობა და დატვირთვა აქვს. საუბარი purism, როგორც ყველაზე პოპულარული დღეს, სტილი, ეს შესაძლებელია, რათა განამტკიცოს რწმენა, რომ საფრანგეთის მიიჩნევენ, purism, როგორც სტილი, რომელიც ხასიათდება სიმარტივის და ფუფუნება, ამავე დროს. ფუფუნება, იმიტომ, რომ ყველაზე ძვირი მასალა და ადვილი, იმიტომ, რომ სუფთა ხაზები.

ტექსტი: ელენა Soltys
ფოტო: SOHO

წყარო: ჟურნალ "მფლობელი"

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика