Tuesday, May 6, 2014

წესები knocking 2006-10-31 15:28:20

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

წესები knocking
2006-10-31 15:28:20

კი ბაზარზე, რომელიც თითქმის მთლიანად ოკუპირებული წარმოების უცხოელი მწარმოებლები, 3 წლის, თქვენ შეიძლება გახდეს ლიდერი. როგორ " ამბობს, ბოგდან Tsuprik, აღმასრულებელი დირექტორი CJSC "შესახებ პროდუქცია'Znannya" ხის დაფები და მასალები? (სავაჭრო ნიშნის WBMg). საწარმოების, სავაჭრო ნიშნის WBMg დაიწყო მუშაობა უკრაინის ბაზარზე კომპონენტები ავეჯი, 1998 წელს, როდესაც შიდა ლამინირებული ფილები იყო იშვიათი, და თითქმის 100% ეს პროდუქცია იყო იმპორტირებული. ამჟამად კომპანია ახორციელებს უკრაინაში 75% წარმოებული ლამინირებული chipboard; დარჩენილი პროდუქციის ექსპორტი. აღმასრულებელი დირექტორი CJSC "შესახებ პროდუქცია'Znannya" ხის დაფები და მასალები? ბოგდან cupric განმარტავს, კომპანიის წარმატება არის ის ფაქტი, რომ მათი დრო საწარმოს WBMg განახლება, როგორც ტექნოლოგიური აღჭურვილობა, შეცვლის მას უფრო თანამედროვე და მიდგომების წარმოების მართვა და ხარისხის კონტროლი, რომელიც საშუალებას, პირველ რიგში, უნდა მივაღწიოთ სასურველ მომხმარებელთა ხარისხის კომპონენტები ავეჯით, მეორე, შეამციროს ღირებულება წარმოების პროდუქცია. "&":Bohdan miroslavovich, რას ხელმძღვანელობს, როცა გადაწყვიტა უკრაინის ბაზარზე კომპონენტები ავეჯით? B. C. : პირველ რიგში, ჩვენ შეამჩნევთ, რომ ამ ბაზრის თითქმის 100% წინადადებების იმპორტირებული ლამინირებული ფილები. თუმცა, ყველაზე მეტად მათი ხარისხი არ აკმაყოფილებს მოთხოვნებს ავეჯის მწარმოებლები და მყიდველებს. თუმცა, უკრაინაში მას შემდეგ, რაც საბჭოთა პერიოდში იყო ორიენტირებული წარმოების ნედლეულის ავეჯის ინდუსტრიის (Nadvirna და Kostopil ქარხნები). იყო ჩატარებული ხარისხობრივი ანალიზი ბაზრის მდგომარეობა და მიიღო გადაწყვეტილება შესახებ ორგანიზაციის წარმოების'ერთიანობა, რომელიც შეძლებს შესთავაზოს მომხმარებელს მაღალი ხარისხის ლამინირებული ფილები, რომ შეუძლია კონკურენცია გაუწიოს უცხოური ანალოგები. მიზნით რეანიმაციულ განყოფილებაში წარმოების დროს ამ საწარმოთა თავის დროზე განხორციელდა მოდერნიზაციის ძველი ტექნიკა, რომელიც არსებობდა საბჭოთა პერიოდში. შედეგად, ჩვენ მივაღწიეთ სასურველ მიერ ავეჯით, ჩვენი კომპონენტები, მათი ესთეტიკური და ფიზიკურ-მექანიკური მახასიათებლები უმაღლესი იმპორტირებული ანალოგები. ბოლოს 2000 - ადრეული 2001, ჩვენ შეექმნა პრობლემა, როდესაც წარმოების მოცულობა უკვე არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ დააკმაყოფილოს ჩვენი პროდუქცია. ასე რომ, ბოლოს 2001 წლის იყო შევიდა აშენება ორი თანამედროვე ხაზების ლამინირების საქართველოს chipboard, რომელიც გაიზარდა წარმოების მოცულობა 1, 5 ჯერ. ამან გამოიწვია გარკვეული პარიტეტის თანაფარდობა მიწოდების და მოთხოვნის. მნიშვნელოვანი როლი წარმატება და რომ ჩვენ აქტიურად ვთანამშრომლობთ ვიწროდ სპეციალიზებული ექსპერტები წარმოების particleboard ეხლა გერმანიაში, შვეიცარიაში, ავსტრიაში, რომელიც მოგვითხრობს მსოფლიო სიახლეები და ინოვაციები, მიიღოს რეკომენდაციების შემუშავება, დანერგვა, ახალი ტექნოლოგიები. ჩვენი სპეციალისტები გაიაროს სწავლება საზღვარგარეთ. "&":გარდა ამისა, პროდუქტის ხარისხი და დაბალი ფასი, მისი, რა დაეხმარა თქვენ მიიღოს ასეთ მოკლე ვადაში წამყვანი პოზიცია ამ ბაზარზე? B. C. : დღეს შიდა ავეჯის ბაზარზე ვითარდება დინამიურად, და ყოველი წლის რაოდენობის და ხარისხის, თანამედროვე ავეჯით, დამზადებულია უკრაინაში, იზრდება. არ იზრდება, რომ საჭიროა ხარისხის ნედლეულის მისი წარმოება; ახლა, ავეჯით, დაბალი ხარისხი უფრო ვყიდი შედარებით დაბალ ფასად. ასე რომ, მინდა აღვნიშნო, რომ ჩვენი მარკეტინგული პოლიტიკა, როგორც ადრე, ეფუძნება უცვლელობა ის ფაქტი, რომ ჩვენ კომპონენტები ავეჯით, უნდა იყოს მაღალი ხარისხის. ეს დაგვეხმარა, რომ დაამყაროს მჭიდრო კონტაქტები მწარმოებლები ავეჯით და სავაჭრო პარტნიორები, და ასევე გაძლევთ საშუალებას შეინახოთ ახლა არის კარგი და საქმიანი ურთიერთობა მათთან. და ჩვენი განვითარების სტრატეგია, ერთის მხრივ, მიზნად ისახავს გაზარდოს წარმოების და ხარისხის გაუმჯობესება, მეორეს - on გაფართოებას სპექტრი decors, გაზრდის პარამეტრები სისქე ფირფიტა. "&":რა ფაქტორები განსაზღვრავს მიდგომების ფორმირება ასორტიმენტი? B. C. : როდესაც შექმნა ახალი სპექტრი decors ჩვენ ცდილობენ ფოკუსირება გემოვნების პრეფერენციების მყიდველებს ავეჯი კონკრეტულ რეგიონში. ასე რომ, ჩვენ შევეცადეთ გაერთიანებას სტრუქტურა ჭედურობა, იმის გათვალისწინებით, მომხმარებელთა პრეფერენციები ერთი უკრაინის რეგიონებში. მაგრამ აღმოჩნდა, რომ ავეჯით, მყიდველებს, სხვა რეგიონებიდან არ ესმოდა ეს იდეა. რათა სწორი არჩევანი, ჩვენ ვეხმარებით პარტნიორები-ავეჯი, ისინი იზიარებენ ჩვენს ინფორმაცია ახალი ტენდენციები მოდის თითოეული რეგიონი. იზრდება სპექტრს thicknesses ფირფიტები ჩვენ გავაკეთოთ იმისათვის, რომ ღირსეული ნიშა ბაზარზე ლამინირებული დაფა, რომელიც ჯერ კიდევ დომინირებს ჩვენი უცხოელი კონკურენტები. ასე რომ, დღეს ჩვენ აწარმოოს ფირფიტები სისქე 16, 18, 28 მმ-მდე, მაგრამ მას შემდეგ, რაც წლის აპრილის თვეში ამოქმედდება წარმოების chipboard, ლამინირებული და ხის დაფები სისქე 10 მმ, რომელიც გამოიყენება წარმოების მოცურების კარი, კარადები, და 22 მმ წარმოების სავაჭრო და სააფთიაქო აღჭურვილობა და ა.შ. ახლა დისკო ასეთი სისქე არის იმპორტირებული, ძირითადად საზღვარგარეთ. გარდა ამისა, ჩვენ ორგანიზებული გათავისუფლება ახალი სერია ლამინირებული დაფა ელიტის ფერები წარმოების ექსკლუზიური ავეჯი. ჩვენ ველით, რომ უჭირავს წამყვანი პოზიცია ამ ნიშა. "&":შემოდგომაზე 2001 წელს, თქვენი კომპანიის უკვე რეგისტრირებული სასაქონლო ნიშნის WBMg იყიდება ლამინირებული დაფა. რა ამოცანები აპირებთ მოსაგვარებლად დახმარებით ეს ნაბიჯი? B. C. : ის ფაქტი, რომ ჩვენ აწარმოოს ფირფიტები სხვადასხვა ფასი კატეგორიები. ჩვენი ნაწილები, რომლებიც გამოიყენება წარმოებაში როგორც ძვირი და შედარებით იაფი ავეჯით. ქვეშ სასაქონლო ნიშნის WBMg ჩვენ გადავწყვიტეთ, რომ შესთავაზოს მხოლოდ ხარისხის პროდუქცია. განსაკუთრებით ამ ბრენდის ჩვენ არ დააწინაურეს? - პოპულარობა, რომ ეს იყო მოიტანა თავად პროდუქტი, რომელიც მუშაობს, ბრენდის იმიჯი, მაგრამ არა პირიქით. In SV'ამასთან დაკავშირებით, მინდა აღვნიშნო, რომ ჩვენ ყოველთვის ცდილობდა ოპტიმალური თანაფარდობა ფასი / ხარისხის ავეჯის მწარმოებლები. ეს დასტურდება მარკეტინგული კვლევა ჩატარდა ექსპერტების მიერ, ავეჯით ასოციაციების ბევრ ქვეყანაში. ეს დიდწილად განმარტავს, მზარდი პოპულარობა ჩვენი პროდუქტი არ არის, მხოლოდ უკრაინული, მაგრამ ასევე საგარეო ბაზრებზე. ამდენად, შესაბამისად პროდუქცია ჩვენი სავაჭრო ნიშნის საერთაშორისო სტანდარტების შედეგად, სტაბილური ექსპორტი რუსეთში, ბელორუსიაში, გერმანიაში, პოლონეთში, ჩეხეთში, იმ ქვეყნებში, ცენტრალური აზიის, ახლო აღმოსავლეთში და სხვები. "&":თქვენ ექმნებათ პრობლემები, როდესაც შესვლის ბაზრებზე სხვა ქვეყნებში? B. C. : ექსპორტი ფილებით რუსეთში (ჩვენი ყველაზე დიდი საგარეო ბაზარზე), ჩვენ წინაშე იგივე პრობლემა ნაკლებობა წარმოების უნარ-ჩვევები. იმის გამო, რომ დიდი მოცულობა რუსეთის ბაზარზე ჩვენ 2001 წელს ვერ დააკმაყოფილა მზარდი მოთხოვნა და ზოგიერთ შემთხვევაში იძულებული ხელოვნურად ზღუდავს მისი ექსპორტის ამ ქვეყანაში, ტარების ვალდებულებები'asana, რომ უკრაინელ მომხმარებელს. თუმცა, ეს საკითხი გადაწყდება მას შემდეგ, რაც მილიციის დამატებითი ხაზები. ერთ დროს, ჩვენ გვქონდა პრობლემა სხვადასხვა სახის - როდესაც ჩვენი პროდუქცია გაიყიდა ქვეშ სხვა ბრენდის სახელები. და როდესაც შემოსვლა რუსულ ბაზარზე, ჩვენ წინაშე არის სიტუაცია, სადაც ერთი ფირმა პეტერბურგში გაიყიდა ჩვენი დისკო საფარქვეშ ფინური ფული. რა თქმა უნდა, ამ ნეგატიური გავლენა მოახდინა ჩვენი გაყიდვები. უნდა თქვას თანამშრომლობა ამ კომპანიის და შეეცდება უფრო საიმედო პარტნიორებთან. "&":რა მიმართულებით აპირებთ განვითარება თქვენი ბიზნესი? B. C. : გაუმჯობესების ხარისხის და გაფართოების ასორტიმენტი, ჩვენ ვაპირებთ, რომ მაქსიმალურად ნიშა ლამინირებული დაფა, ამით displacing უკრაინის ბაზარზე უცხოური პროდუქცია. გარდა ამისა, იგეგმება გაფართოებას წარმოების worktops არის ბაზარზე დომინირებს იმპორტული სახის პროდუქტი. საბოლოოდ დაგეგმილი სამაგისტრო წარმოების და გახდნენ ლიდერები, წარმოებისა და გაყიდვების ყველა სახის აქსესუარები ავეჯი. დაგვეხმარეთ მიხედვით (ხის დაფები & მასალები - "ხის დაფები და მასალები? ), რომლის წარმოებული პროდუქცია JV" Interplyt? (M Nadvirna) და "წისქვილი, ხის-based პანელები? (M Kostopil), რეგისტრირებული ზაფხულში 2001, შესაბამისად, მარკეტინგული კვლევები, დღეს WBMg უკავია ზე მეტი 60% შიდა ბაზარზე ლამინირებული დაფა. ძირითადი ტიპის წარმოებული პროდუქცია: chipboard, ლამინირებული chipboard, countertops, პლაივუდი, Gnatclean პროდუქცია დამზადებულია ბუნებრივი veneer. ინვესტიციების რეკონსტრუქციის წარმოების ობიექტების 1999 - 2001 დაახლოებით $ 4 მილიონი, ორი მცენარეთა 2001 წელს იყო წარმოებული 8, 33 მილიონი კვადრატული m ლამინატის, და 2000 წელს - 4, 58 მილიონი კვადრატული m 2002 წელს, იგეგმება წარმოების გაპრიალებული chipboard, დაახლოებით, 250 ათასი კუბური მეტრი, რაც უფრო მეტი 12 მილიონი კვადრატული m ლამინირებული დაფა.
წყარო: Cupric იქნებოდა.

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика