Wednesday, August 20, 2014

დიზაინი ოფისი ნაწილი კორპორატიული სტილის

მოდით, წარმოვიდგინოთ, რომ ჩვენ ვინმე მისცეს სავიზიტო ბარათი. ჩვენ შევხედოთ მისი და სწავლა (ან სწრაფად, მაგრამ ეს მხოლოდ პირველი, მაშინ ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ, უფრო საფუძვლიანი შესწავლა). გვარი, სახელი'მე, მამა. სათაური, ტელეფონის ნომრები, მისამართები...

და რაღაც. ეს არის ზოგჯერ კი რთული გითხრათ განსხვავებაა სავიზიტო ბარათი, რომელიც მალე დაკარგა, სხვა უსარგებლო ქაღალდის - და ერთი, რომელიც გამოიყურება, ყოველ ჯერზე უნდა შეწყდეს.

ეს არის elusive და შრიფტი, რომელიც გამოიყენება ბარათი, და კომპანიის ლოგო, რომელიც უნდა მივაქციოთ, კონცენტრაცია თავისთავად მისია და კომპანიის იმიჯი, რომ იყოს ინფორმაციული და უნიკალური. დიდი მნიშვნელობა აქვს ასევე, ორგანიზაციის ასეთი შეხედვით პატარა სივრცეში.

ეს რუკა არის ნაწილი, კორპორატიული სტილი, სტილი კომპანია, რომელიც სახეზეა, თუნდაც პატარა რამ. ცნება კორპორატიული პირადობის მოიცავს ბეჭდვა, დიზაინი, სატიტულო და კონვერტების, სტრატეგია ხელშეწყობა ბაზარზე და სარეკლამო კამპანია, მათ შორის ტონი და ხასიათი სარეკლამო მესიჯი. და წმინდა'capacious ნაწილი კორპორატიული სტილი არის გარე, და, ამრიგად, შიდა ხედი თქვენი ოფისი.

მოდით, ახლა წარმოიდგინეთ, რომ კლიენტი (client) მოდის, რომ თქვენი ოფისი. ის ხედავს, მაგიდები, სკამები, კედლები და იატაკი, იგი იკვლევს ნათურები და Windows. და რაღაც. და ეს არ არის ადვილი დაჭერა შენიშვნა, რომელიც განასხვავებს ერთი ოფისი კიდევ ერთი - როგორც ეს რთული ასახსნელია, რატომ ერთი ადამიანი ურთიერთობა არის მარტივი იზრდება, და მეორე, ჩვენ ვცდილობთ არ გამოიყურება მისი თვალები. ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი ოფისი შეესაბამება კომპანიის სტილი ზოგადად. როგორ გავაკეთოთ ეს?

მას შემდეგ, რაც თქვენ შექმნით კორპორატიული სტილის პროფესიონალები, PR, დიზაინერები, და ხელოვანები, შესაძლებელია სუფთა თვალები, თვალი უკან ოფისი და გაიგოს: როგორ განვითარებული იმიჯი უნდა იყოს მასში კონკრეტული მდებარეობა. რა მასალა უნდა იქნას გამოყენებული დასრულების ინტერიერი? როგორ zonirovat სივრცეში? რა ავეჯი იქნება ფუნქციური და მოსახერხებელია, და არ იყოს იმ ზოგადი სტილი? როგორ გაატარონ განათების?..

როგორც ჩანს, ამ ნაწილში შეკითხვა სავსებით საკმარისია იმისათვის, რომ რთულ მდგომარეობაში ადამიანი ყველაზე სერიოზული ზრახვები. თუმცა, არ ინერვიულოთ.

გამოსავალი არის მარტივი ჭეშმარიტება: ყოველი უნდა იყოს მუშაობის პროფესიონალები.

და ისევე, როგორც თქვენ, აღმოჩნდა, რომ სპეციალისტები სარეკლამო და PR ჩაატაროს მარკეტინგული კვლევებისა და განვითარების კომპანიის სტილი და დიზაინი და რემონტი ოფისები, არ არიან სპეციალისტები, რომ განახორციელოს ზოგადი სტილური კონცეფცია სფეროში ხარისხის გაუმჯობესება ოფისი.

ადრე გადაწყვეტილებით ამ კითხვაზე, თქვენ უნდა მივმართოთ დიდი რაოდენობის პროფესიონალები: ექსპერტები, ელექტროენერგიისა და საკანალიზაციო, იატაკის და ჭერის მოპირკეთება, colorist და დიზაინერი... ასევე, თქვენ უნდა თავად შეთანხმდებიან ყველა გეგმები და ანგარიშები ასობით ინსპექციის ორგანოები... რამდენად კარგია, რომ ყველა კითხვას შეიძლება იყოს მითითებული ერთ ადგილას. და რა არის კიდევ უფრო სასიამოვნო პასუხის მისაღებად მათ. და ძალიან აქტიური წესით.

ყველაზე თანამშრომლების შესახებ,',, ერთიანი მიერ საერთო იდეა და უპირობო პროფესიონალიზმი, საშუალებას გაძლევთ, რათა ოფისი, რომელიც არა მარტო თანამედროვე და მაღალი ხარისხის სარემონტო და დეკორატიული, ასევე-შესაბამისი ფერები, კომფორტული ავეჯი და სწორი განათება. არსებობს რაღაც elusive, რომ ზუსტად ზღვარის ოფისი თქვენი კომპანიის ნებისმიერი სხვა.

რა თქმა უნდა, ეს იქნება განსაკუთრებული დიზაინი სივრცეში. მაგრამ არა მხოლოდ დიზაინი. დიზაინი, რომელიც იქნება მიხვდა მიმართულებით კომპანია, კორპორატიული პოლიტიკა, რომ შეტყობინება, რომ არის მიმართული, სამიზნე აუდიტორია, მისია ბაზარზე... დიზაინი ოფისი ნაწილი კორპორატიული სტილი.

ალექსანდრე Babkin.



მე სტატია დაიწერა სპეციალურად კომპანია VIR. სრული ან ნაწილობრივი გამოყენება მასალები ბმული www. eremont. EN სავალდებულო'სავალდებულო

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика