მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
ნაღები მოსავლის 2006-11-07 11:01:02
მოვაჭრეების აქვს სხვადასხვა სავარაუდო ზრდის ტემპებს რეალიზაცია, ჰიგიენური პროდუქცია, 2002. მისი თქმით, ოპტიმისტები, ამ წელს განხორციელებული ტუალეტი bowls, აბანოები, შერევით ონკანები და ა.შ. 20-25% - ით მეტი (რაოდენობრივი თვალსაზრისით), ვიდრე წარსულში. უფრო მეტიც, ზოგიერთი ბიზნესმენები, ამ წელს მათ მოახერხეს, გაზრდის გაყიდვების სისტემების თითქმის 2-ჯერ. მისი თქმით, პესიმისტები, ზრდის გაყიდვების სანიტარული საინჟინრო 2002 შეაფერხა და 10%ზე ნაკლებია. თითქმის იგივე პროგნოზი გადაეცა წლის დასაწყისში და ბიზნეს (№ 9 დათარიღებული 04. 03. 02 g, გვერდი 26, 27). ოფიციალური სტატისტიკა აჩვენებს, რომ უფლება ოპტიმისტური (ცხრილი. 1 და 2). მისი თქმით, საბაჟო ანგარიშგების, 2002 წლის ივლისში უკრაინაში უკვე შემოტანილი კერამიკული ნიჟარები, სარეცხი აუზების, bidets, სველი წერტილებით დაჰპირდა, flushing cisterns და სხვა ჰიგიენური პროდუქტების გარშემო 46, 5 ათასი ერთეული, რომელიც თითქმის 25% - ით მეტი, ვიდრე ამავე პერიოდში, 2001. თუმცა, ვერ ვიტყვით, რომ, ასევე, მნიშვნელოვნად გაიზარდა მოგება მოვაჭრეები სეზონი. მისი თქმით, შეფასებები მარკეტინგი, ძირითადად გაიზარდა იყიდება იაფი სისტემების (ე.წ. კლასი "ეკონომიკის"), ხოლო გაყიდვების პროდუქციის საშუალო ფასი (ე.წ. კლასი "სტანდარტული") შემცირდა. და, შესაბამისად, ზოგიერთი მოვაჭრეების, ბოლო წლებში სააპელაციო "სანიტარული მოწყობილობები" ბიზნეს უარი. შიდა პროდუქტის შეფარდება გაყიდვების ადგილობრივი და იმპორტირებული სანიტარული მოწყობილობები, ამ წლის უცვლელი დარჩა. In რაოდენობრივი თვალსაზრისით, იზიარებს გაყიდვების სანიტარული კერამიკული პროდუქტები უკრაინული წარმოშობის დაახლოებით 80% მთლიანი გაყიდვების. მიუხედავად შთამბეჭდავი წარმოების cancerlike უკრაინაში (იხილეთ გვერდი 36), შიდა პროდუქტი უზრუნველყოფს მოვაჭრეები არა 20% - ზე მეტი შემოსავალი, და ყველაზე საბითუმო და საცალო ეს არის, როგორც ადრე უინტერესო. შიდა სისტემების ძირითადად გაყიდვა ან სამშენებლო კომპანიები, ან ღია ბაზარზე ან მაღაზიები პატარა ადგილას. თუმცა ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ შედეგად იზრდება მოთხოვნა იაფი საქონლის, კერძოდ, მას ეკუთვნის უმრავლესობა უკრაინის სანიტარულ ტექნიკური ერთეული, ბოლო დროს და wholesalers და roznichniy ხშირად მოიცავს მათ სპექტრი. უფრო მეტიც, ზოგიერთი სავაჭრო კომპანია გახდა დისტრიბუტორი, შიდა მცენარეები. მაგრამ ყველაზე მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, რომ უფრო წარმატებული ხელშეწყობა საქონლის შიდა მცენარეები უნდა არც დააყენებს ხარისხის პროდუქციის, ან გადახედოს ფასი პოლიტიკა და მეთოდები სადისტრიბუციო. სხვათა შორის, ზოგიერთი მეწარმე, უცხოური კომპანიები უკვე ფიქრი ინვესტირებას წარმოების ჰიგიენური პროდუქცია უკრაინაში. და უახლოეს წლებში, უცხოური "სანიტარული მოწყობილობები" განახორციელებს უკრაინის მცენარეები (იმის გათვალისწინებით, მოცულობა ადგილობრივ ბაზარზე). რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ერთ-ერთ ქარხნები რუსეთის დედაქალაქში უკვე "აწარმოებს". მაგრამ აქტიური საინვესტიციო ინდუსტრიაში (განსაკუთრებით ძლიერი დასავლური კომპანიები) არის თავშეკავებული მიერ imperfectness უკრაინის კანონმდებლობის სფეროში ინვესტიციების დაცვის. იმპორტის ოფიციალური სტატისტიკის თანახმად, ბოლო შვიდი თვის 2002 მომწოდებლები სანიტარული მოწყობილობები იმპორტირებული უკრაინის ტუალეტი bowls, აბანოები, შერევით ონკანები და სხვა სანიტარული პროდუქტები (გარდა ავეჯით, სველი წერტილები) თითქმის $ 10, 5 მილიონი (ინვოისი ღირებულების საქონლის), ანუ, 20% - ით მეტი, ვიდრე ანალოგიური პერიოდის ბოლო წლის განმავლობაში. პირველ რიგში, გაზრდილი წყაროები და სანიტარული მოწყობილობები, წარმოების არიან ჩინეთი, ეგვიპტე, რუმინეთი, ბულგარეთი, თურქეთი, პოლონეთი, პორტუგალია, კიდევ წელიწადნახევრის წინ, ცოტა ცნობილი უკრაინელი ბაზარზე. განსაკუთრებით აღსანიშნავია გაფართოებას ჩინური საქონლის (თითქმის ყველა სანტექნიკა ჯგუფები). მისი თქმით, wholesalers, მათთვის ჩინელები სანტექნიკა არის ერთ-ერთი ყველაზე პერსპექტიული პოზიციები. აი, რატომ: ჩინელი მწარმოებლები არიან გადაწერა დიზაინი სანიტარული პროდუქტები ცნობილი ევროპული მწარმოებლები. და შევთავაზოთ მათი პროდუქცია იაფია. ასევე გაიზარდა წყაროები, თურქული, სლოვაკეთის და პოლონეთის სანიტარული მოწყობილობები, უკვე ცნობილია, რომ უკრაინელ მომხმარებელს. თუმცა, მისი თქმით, რესპონდენტთა ოპერატორები, საერთო ზრდა, ბაზარზე ჰიგიენური პროდუქციის წილი რეალიზაციის ჩეხი პროდუქტი შემცირდა. რამდენიმე წლის წინ, ეს მოვაჭრეებს 70-80% გაყიდვების იაფი და საშუალო ფასი ჯგუფები. ახლა, მისი თქმით, მოვაჭრეების, 40-45% გაყიდვების "მიიღო" პოლონური ქარხნები, ჩეხი იგივე Santeramo "კმაყოფილი" 30-40%. მისი თქმით, ბიზნესმენები, ერთ-ერთი მიზეზი შემცირება რეალიზაციის ჩეხი საქონლის სუსტი სარეკლამო მხარდაჭერა წარმოება. არაპირდაპირი ინფორმაცია მეწარმეთა ადასტურებენ, საბაჟო მონაცემები. მაგალითად, 2002 წლის ივლისში იქნა იმპორტირებული ჩეხეთის კერამიკული სველი წერტილებით დაჰპირდა, flushing cisterns, bidet, ნიჟარები, კონსოლები და ნიჟარები, და ა.შ. 11, 8 ათასი ერთეული, რომელიც დაახლოებით 65% - ით ნაკლებია, შედარებით ამავე პერიოდში გასულ წელს. ამ წელს ვერ მოხერხდა, რათა გაზარდოს გაყიდვები და მიმწოდებლების რუსეთის cancerlike. მიუხედავად იმისა, რომ გასულ წელს, იმპორტიორები, რომლებიც აქტიურად და წარმატებით ხელი შეუწყო მას უკრაინის ბაზარზე. მაგრამ მაშინ, როდესაც ფასები რუსული პროდუქცია გაიზარდა, მოთხოვნა დაეცა. ახლა ები (ტუალეტი, სატანკო, ადგილების cover) წარმოებული რუსეთში თითქმის იგივე, როგორც იაფი მოდელები, ევროპელი მწარმოებლები და მათი პროდუქტი ტრადიციულად საუკეთესო ქართული სამომხმარებლო. განაკვეთების წელს, მნიშვნელოვანი რყევების ფასები სანტექნიკა იყო არ დაფიქსირებულა (განსხვავებით წინა წლის; ვხედავ ბიზნესის # 9 დათარიღებული 04. 03. 02 g, გვერდი 26, 27). ფასი ომებს შორის გამყიდველები თითქმის შეწყვიტა - ნაკლებად კომპანიები გადაწყვეტენ, რომ ნაგავსაყრელი. თურქეთი თითქმის ამოწურული რეზერვების შემცირება სავაჭრო მინდვრები. ამავე დროს, აღსანიშნავია, რომ ევროპის სანიტარული მოწყობილობები მწარმოებლები, როგორც წესი, SV'დაკავშირებით მოიმატებს ფასი, ენერგეტიკული და ნედლეულის ყოველწლიურად დააყენებს ფასები მიერ 5-10%. არ იყო გამონაკლისი ამ წლის. მაგრამ იზრდება ფასები ძვირი სახის სანიტარული მოწყობილობები, იმპორტიორთა ცდილობდა აანაზღაუროს საკუთარი მოგება. სხვათა შორის, უცხოელი მომწოდებლები, როდესაც "შესასვლელი" უკრაინის ბაზარზე შესთავაზა მათი საქონელი იაფი, მაგალითად, პროდუქცია ცნობილი სასაქონლო ნიშნები. აღსანიშნავია, რომ თურქეთი, ეშინია "შეშინება" სამომხმარებლო მოთხოვნა და საცალო, გაბედა არ ავტომატურად დააყენებს ფასები სანტექნიკა. შედეგად, ისინი გაიზარდა 2-3%, და მხოლოდ გარკვეული ტიპის სანიტარული მოწყობილობები პროდუქცია რამდენიმე სავაჭრო ნიშნები. თუმცა, მომავალი წლის საბითუმო იქნება, ძნელად თუ შეიძლება თავიდან ფასი იზრდება 5-7% - ით. და, როგორც ჩანს, გახდება საცალო დათმობას მათი შემოსავალი და შეამციროს სავაჭრო მინდვრები on 3-4% - "jump" საბოლოო სამომხმარებლო ფასების ზრდა მოვაჭრეები არ გადასცემს. რიგი ფუნდამენტური ცვლილებების სტრუქტურა გაყიდვების სხვადასხვა სანიტარული ჯგუფები წელს არ მოხდება (დეტალები სტრუქტურა გაყიდვების, აგრეთვე ბიზნეს # 19 დათარიღებული 07. 05. 01, გვ. 84-86). თუმცა, ზოგიერთი ტენდენციები მოთხოვნა სანიტარულ ტექნიკური ერთეული ამ წლის განმავლობაში. კერამიკული სანიტარულ-ტექნიკური მოწყობილობები. ამ წელს აშკარად გაიზარდა იზიარებს გაყიდვების იაფი პროდუქცია (გახსოვდეთ, ფასი CD - $ 60-100). ახლა ეს უზრუნველყოფს მოვაჭრეები 60-70% მთლიანი გაყიდვების cancerlike (რაოდენობრივი თვალსაზრისით; შედარებისთვის: შარშან - 55-60%). ყველაზე მეწარმეებს არ შენიშნა, რომ ბოლო პერიოდში საბოლოო მომხმარებელს, განსხვავებით სამშენებლო ორგანიზაცია, არჩევანი სანტექნიკა კი "ეკონომიკის"-კლასის ორიენტირებული არ ფასად პროდუქტის და მისი დიზაინი და ფუნქციები (რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს მოსახლეობის შემოსავლები იზრდება). რამდენიმე "მოწინავე" მწარმოებლები, catching მოითხოვს, პოტენციურ მყიდველებს, გახდეს იმისთვის, რომ გააუმჯობესოს მოდელები "ეკონომიკური" ტუალეტი bowls და ნიჟარები, რომ ხელი შეუწყო მნიშვნელოვანი ზრდა მათი გაყიდვები. (შენიშვნა, ადრე დიზაინი და ფუნქცია არ იყო დამახასიათებელი მხოლოდ პროდუქციის საშუალო და ძვირი ფასი ჯგუფები. ) შედეგად შემცირდა გაყიდვების სანტექნიკა საშუალო ფასი ჯგუფი (როგორც ჩანს, შემოსავალი მოსახლეობის მისი ფასი ჯერ კიდევ არ არის მოყვანილი). მოთხოვნა ძვირადღირებული პროდუქტები დარჩა სტაბილური, და მისი გაყიდვების გაიზარდა პროპორციულად მთლიანი ზრდის გაყიდვების სანიტარულ-ტექნიკური მოწყობილობები. მას შემდეგ, დიზაინი, ფუნქციონალური და ზომის სანიტარული პროდუქტები დაიწყო, რომ ითამაშოს ძირითადი როლი გაყიდვების, ჩვენ აღარაფერი ვთქვათ ზოგიერთი თვისებები ფორმირების სპექტრი. ამ წელს იგი გავიდა ქვეშ "კარნახით" ე.წ. სკანდინავიური დიზაინი (მაგალითად, narrowed ზედა ფლეში სატანკო). ასევე მოვაჭრეებს გაფართოვდა ასორტიმენტი საქონელზე მოთხოვნა, რომელიც ამ წლის განმავლობაში მნიშვნელოვნად გაიზარდა, მაგალითად: · ტუალეტები პატარა ზომა. ზოგადად, ეს არ არის გასაკვირი, თუ გავითვალისწინებთ, რომ პატარა ტერიტორია აბანოებისა და უმრავლესობის ბინები; · ტუალეტები ერთად რადიატორის წყლის წრეში და ქვედა შემავალი წყლის ავზი (ტუალეტის აწარმოებს ნაკლები ხმაური, როცა დარეკვა წყალი, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, ღამით); · სანიტარული მოწყობილობები პროდუქცია სპეციალური პოლიმერული საფარი, რომელიც არ დაუშვებს, ჭუჭყიანი დასამალი მიკროსკოპული pores შესახებ ჭიქურა. თუ ადრე ასეთი სისტემების იყო წარმოდგენილი მხოლოდ კლასი "Lux", ახლა ასეთი საიზოლაციო ერთად'გამოჩნდა პროდუქტების კლასი "პრესტიჟის"; · ავეჯით, სველი წერტილები. ამ ავეჯი ბოლო ორი წლის დაიწყო გთავაზობთ არა მხოლოდ დასავლეთ-ევროპული მწარმოებლები, არამედ უკრაინის, პოლონეთის, ჩეხეთის, და ფასები შემცირდა. შერევით ონკანები. როგორც აღვნიშნე, ყველა მოვაჭრეები, სწრაფად მზარდი ჩინური მიქშერები. ისინი თანდათან ჩაენაცვლოს ბაზარზე პოლონური და რუსული პროდუქცია. პოპულარობა ჩინური მიქსერები იმის გამო, რომ მათი დიზაინი იყო კოპირებულია ევროპული პროდუქცია და ფასები უფრო დაბალია. და ის ფაქტი, რომ ხარისხის ზოგიერთი მიქსერები ჩინეთიდან არის ცუდი, უმრავლესობა უკრაინელები close my eyes. გრძელდება იზრდება განხორციელების ერთ ბერკეტი (ბურთი valve) მიქსერები. ამავე დროს, შემცირდა მოთხოვნა "ორი გადასცა" მიქსერები, რომ აიღო და ბიზნესის მარტი (იხილეთ № 9 დათარიღებული 04. 03. 02 g, გვერდი 26, 27). აბაზანები, საშხაპე კაბინაში. ამ წელს გაიზარდა გაყიდვების აკრილის აბაზანები. ახლა ისინი უზრუნველყოფენ მოვაჭრეები 30-35% მთლიანი გაყიდვების აბაზანები (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). მეწარმეები განმარტავენ, ამ იმით, რომ ბოლოს და ბოლოს მუშაობდა პრინციპი "H" ("ერთ-ერთმა ქალბატონმა განაცხადა,... "). მომხმარებელთა დაიწყო კარგი მიმოხილვა, მათი პროდუქცია იმ გამოყენება, უკანასკნელი რამდენიმე წლის განმავლობაში. მოდით, იყოს ბედნიერი და ადგილობრივ მწარმოებლებს აბაზანები. სამომხმარებლო "ვერ" - ის ენდობა შიდა საქონელი შეიძინა და მას 25% - ით მეტი, ვიდრე 2001 წელს. მადლობა cheapness ამ წლის, გაყიდვების ვარდების რუსი თუჯის აბაზანა, დაახლოებით 75% - ით (ცხრილი. 2 გვერდი 39). შემცირდა გაყიდვების თურქული პროდუქცია. თურქული თუჯის აბაზანები ფასი შედარებით, ესპანური. ნდობის ბოლო შორის მომხმარებელთა ზემოთ. ცხადია, ამიტომ, 2002 წელს იყო დაფიქსირებული ზრდის გაყიდვების თუჯის აბაზანები ესპანური მწარმოებლებს. მოვაჭრეების თქმით, გაიზარდა მოთხოვნა საშხაპეები, მიუხედავად იმისა, რომ მათი პოპულარობა არ მიაღწია, ევროპის დონეზე - ყველაზე დიდი წილი გაყიდვების საშხაპეები on სანიტარული ბაზარზე არის 5-7% (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). გაყიდვების 2002 რაოდენობის დისტრიბუტორი, აბაზანა აღჭურვილობა (იმპორტიორები) არ გაზრდილა. უმრავლესობა უცხოელი მწარმოებლები შემადგენლობის მისი დილერები არ შეცვლილა. მაგრამ ზოგიერთი იმპორტიორები, ცდილობს მოზიდვა საცალო ფართო სპექტრი, გააფართოვა სეზონი სხვა ქარხნები. ბიზნეს ორი წლის წინ (#38 18. 09. 2000, გვ 62-64) აღწერილი სტრუქტურა იყიდება სანიტარული მოწყობილობები, უკრაინის ბაზარზე. მას შემდეგ მან შეიცვალა (იხილეთ სქემა). რაოდენობა იმპორტიორები, რომლებსაც არ აქვთ საკუთარი საცალო ვაჭრობა (განხორციელდა დაცული ტერიტორიები მდე 90% იმპორტით), inexorably მცირდება. საუკეთესო სავაჭრო კომპანიების აქვს საკუთარი საცალო მაღაზიები. მისი თქმით, ბიზნესმენები, დილერები ხშირად ღია მაღაზიები მხარდაჭერა გამოსახულება, გამოყენებით მათ გამოფენა და იყიდება პროდუქტების. თუმცა, საკუთარ საცალო საშუალებების საბითუმო შეიძლება გააცნობიეროს, საშუალოდ 25-30% - ით, მთლიანი გაყიდვების სანტექნიკა (იხ. 1 გვერდი 39). და ზოგიერთი იმპორტიორები ერთად ფართო ქსელი საცალო ვაჭრობის ობიექტში, "დაადასტურა," იყიდება მდე 90% of total გაყიდვების. გარდა ამისა, ზოგიერთი კომპანიები მნიშვნელოვანი ნაწილი პროდუქცია გაიყიდა ჩვენი საკუთარი სამშენებლო კომპანია. როგორც ადრე, არა ყველა უცხოური ქარხნები შეუძლიათ არეგულირებს თანამდევ ურთიერთობებს შორის მისი დილერები. როგორც წესი, მწარმოებლები შემოიფარგლება რეკომენდაციები wholesalers შესაბამისი ურთიერთობისათვის ერთმანეთს. დრო დილერები იმავე მწარმოებელი არ არის განსაკუთრებული ცერემონიები ერთმანეთს ღრმად შევიდა "alien" ბაზრებზე. მისი თქმით, მოვაჭრეების, ხშირად მწარმოებლები არიან დამნაშავე შექმნილ ვითარებაზე. მათ სამოსში ინტერესი მზარდი მოცულობის გაყიდვების. ამიტომ ხელოვნურად ზღუდავს ბაზარზე კონკრეტული დილერის ისინი უინტერესო. საცალო გაყიდვების, რომ გასული წლის იზიარებს გაყიდვების სანტექნიკა ღია ბაზრები შემცირდა დაახლოებით 10-15% - ით და შეადგენს 40-45% - ით, მთლიანი იყიდება სანიტარული მოწყობილობები და 50-55% არის ჩადებული მაღაზიები. თუმცა, ქალაქში, სადაც არსებობს დიდი ღია ბაზარზე (მაგალითად, ხარკოვის - "Barabashova", ოდესა - "7-ე კილომეტრზე"), 50% - ზე მეტი სანტექნიკა სეზონი გაიყიდება ბაზარზე. გამონაკლისის გარეშე, ყველა გარემოვაჭრეები, ხედავს, მზარდი რაოდენობით სპეციალიზებული მაღაზიები. Stroymarket ერთად multiowner სპექტრს, სანამ ისინი სერიოზული კონკურსის. გაყიდვების ხელშეწყობა ფართო სარეკლამო ბრენდები, სანიტარული პროდუქციის მწარმოებლები თითქმის არ ჩაატაროს. მიუხედავად იმისა, რომ დროდადრო, ზოგიერთი დასავლური კომპანიების "აწარმოებს" საცალო ქულა ხელშეწყობა ერთად აძლევდა საჩუქრები ყიდვისას მათი სანიტარული ან შეამციროს ფასები, გარკვეული მოდელების გარკვეული პერიოდის განმავლობაში. ინფორმაციის თანახმად, საქართველოს მეწარმეთა უკრაინაში ყველაზე მძიმედ რეკლამირებული პროდუქტების ნიშნებია იდო (ფინეთი), Gustavsberg (შვედეთი), KOLO (პოლონეთი). გარდა ამისა, ზოგიერთი მწარმოებლები სიამოვნებით დაეხმარება დილერები (საფასური ან უსასყიდლოდ) ბრენდის სავაჭრო აღჭურვილობა. მიუხედავად იმისა, რომ, მისი თქმით, ჭორები, wholesalers თითქმის ძალადობრივად იძულებული ბევრი მწარმოებლებს, რათა ამ მომსახურების. აღსანიშნავია, რომ მომავალი წლის მცენარეთა იქნება უფრო მეტი ყურადღება სარეკლამო ბრენდები. მისი თქმით, ოლეგ KOVAL, გენერალური დირექტორის მოადგილე სს " კიევის საერთაშორისო ხელშეკრულების სამართლიანი,"გასულ შემოდგომაზე სამშენებლო გამოფენა საგარეო სავაჭრო ნიშანი წარმოდგენილია, პირველ რიგში, დილერები. მაგრამ უკვე 2003 წელს გამოფენა გეგმავთ ნაწილი 10 მწარმოებლები იტალია, ესპანეთი, პოლონეთი, ჩეხეთის რესპუბლიკა. დავდგეთ'ეს დაკავშირებულია, პირველ რიგში, გაზრდილი გაყიდვების სანიტარული მოწყობილობები უკრაინაში. მეორეც, ბოლო წლებში, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, ბევრი იმპორტიორთა გააფართოვა სპექტრი, სხვადასხვა სავაჭრო ნიშნები. უმრავლესობა დილერები ჩაერთოს აქტიური ხელშეწყობა კონკრეტული TM impractical. უფრო მეტიც, ამას დიდი ინვესტიციები ფული. ზოგადად, ურჩევნიათ, ჩაატაროს ტრენინგი, სემინარები, მათ შორის, საცალო და მშენებლები, რათა მონაწილეობა მიიღონ მშენებლობის გამოფენები, ხშირად მათი რეკლამირება კომპანია,, არა კონკრეტული პროდუქტი. მას შემდეგ, რაც ფასები მსგავსი პროდუქცია მეტ-ნაკლებად შეცვალეს, ახლა თურქეთი ცდილობს საიდან საცალო მაღაზია, რომელიც გთავაზობთ პროდუქციის ფართო ასორტიმენტს, გაზრდის ზომა და ვადები სავაჭრო კრედიტები ან უზრუნველყოფს საქონლის რეალიზაციის. ბაზარზე მოღვაწეები საქონლის მიხვდა ბაზარზე, - tubs, სველი წერტილით, ნიჟარები, საშხაპეები, ონკანები და მიქსერები, ავეჯი, სველი წერტილები. გაყიდვების მოცულობა 2002 წელს (პროგნოზი) - $ 50-52 მილიონი რაოდენობა ოპერატორები - იმპორტიორები - 70-80, დიდი - არა უმეტეს 10, შიდა მწარმოებლები - არა უმეტეს 10. წილი იმპორტი და შიდა პროდუქციის 80% - იმპორტი 20% - ით, მთლიანი შიდა პროდუქტი (ფულის თვალსაზრისით) მარკეტინგი ღირებულების ცხრილი 1 იმპორტი ფოლადის აბაზანები უკრაინაში * ქვეყნის რაოდენობა, ათასი ცალი 2002. by 2001, % 2001 წლის 7 თვის. 2001 წლის 7 თვის. 2002 ესპანეთი 9429 4182 7801 187 გერმანია 2232 1612 5585 346 სლოვაკეთი 13 144 6092 6957 114 ჩეხეთის რესპუბლიკის 43 378 20 034 19 267 96 პორტუგალიის 958120 4406 3672 თურქეთში- 1722 - 73 636 34 46 546 270 134 მაგიდა 2 იმპორტის მიცემული თქვენ უკრაინაში * ქვეყნის რაოდენობა, ათასი ცალი 2002 შედარებით 2001 წელს, % 2001 წლის 7 თვის. 2001 წლის 7 თვის. 2002. რუსეთის 12146 5527 9703 176 ესპანეთი 2731 1241 2567 207 საფრანგეთი 854 588 1355 230 თურქეთის 5178 4140 1115 27 გერმანია 1936 89245275 მხოლოდ 23995 11797 153 $ 130 * მისი თქმით, სახელმწიფო სტატისტიკის კომიტეტი. პროგნოზი · მომავალი წლის მიხედვით პროგნოზების დილერები, რეალიზაცია, ჰიგიენური პროდუქცია გაიზრდება დაახლოებით 10%. · საბითუმო ფასები იმპორტირებული სანიტარული მოწყობილობები გაიზრდება 5-10%, იმის მიხედვით, თუ რა პოლიტიკა, რომელიც ხელს შეუწყობს პროდუქციის შეარჩევს მწარმოებლები და იმპორტიორები. · შესამჩნევი ზრდა რაოდენობის სანიტარული მაღაზიები არ მოხდება. მისი თქმით, ზოგიერთი მეწარმე, დიდი საჭიროება "დამატებითი" მაღაზიები ბაზარზე მოცულობა არ არის. · გარდა ამისა, მიუხედავად იმისა, რომ მნიშვნელოვნად არ გაიზრდება კეთილდღეობა მოსახლეობის, "საბაზრო" საცალო დაიპყრეს on სანიტარული ბაზარზე "პლაცდარმად" მე არ მისცეს. · მომავალ წელს იქნება გააძლიეროს კონკურენცია მათ შორის, საბითუმო გაყიდვების საქონლის მაღაზიები მდებარეობს მცირე რეგიონალურ ქალაქებში. · დასავლეთ მწარმოებლები უფრო აქტიურად ხელშეწყობა სანიტარული მოწყობილობები უკრაინაში - სადისტრიბუციო და სარეკლამო. ექსპერტები აცხადებენ, რუსლან JAKÓBIEC (27), ხელმძღვანელი პროდუქციის ხაზი "სანტექნიკა" ჯგუფის კომპანიების "Altera" (g. ხარკოვის; თარიღი ფორმირების ჯგუფი - 1994 h): - როგორც ვივარაუდოთ, მარტის გამოკითხვის (ბიზნესის 4 მარტი 2002. - AVT. ), მოცულობის გაყიდვების 2002 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით-სახლი, გასული წლის ით გაიზარდა 5-7% (რაოდენობრივი გამოხატულება). ყველაზე მეტად გაიზარდა გაყიდვების კერამიკული სანიტარული მოწყობილობები (ტუალეტი bowls და ნიჟარები), ავტორი ადგილი - მიქსერები და აქსესუარები სველი წერტილები. ბოლო ადგილი დინამიკა იყიდება - კუბილიუსს და საშხაპე კაბინაში. რაოდენობის ზრდა მომწოდებლების "ეკონომიკის"კლასის აწარმოებს, დაბალი ფასები და, შესაბამისად, შემოსავლის. ამიტომ, რჩება უფრო მიმზიდველი ვაჭრობის სეზონი "ლუქს"-კლასის. მაღაზიები სპეციალობით ძვირადღირებული პროდუქტები, უფრო მომგებიანი და მოითხოვს ნაკლებ კაპიტალს, როგორც პრაქტიკულად მთელი მათი საქონლის მიწოდება ქვეშ, რათა. მე ვფიქრობ, რომ ეს სახელმწიფო და ტენდენციები ბაზარზე სანიტარული პროდუქტები, რომლებიც ნაკლებად სავარაუდოა, რომ შეიცვალოს უახლოეს მომავალში. რუსლან KISELEV (31), მარკეტინგის მენეჯერი რწმუნებულის ოფისი, კომპანია "Sanitec Kolo" (g. კიევი; ბრენდი KOLO; თარიღი ფორმირება - 1999; პერსონალის სამი წევრი): --- ამ წლის გაზრდილი კონკურენციის იაფად სეგმენტი (up to $100 1 CD-ტუალეტი სატანკო საფარი, ადგილს) - არსებობს ახალი პროდუქტების მწარმოებელთა ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩინეთი; განახლდა არსებული მოდელები მწარმოებლები წარმოადგინოს ბაზარზე. ეს იმიტომ, რომ ამ საფასო სეგმენტში უმსხვილესი თვალსაზრისით გაყიდვების მათ შორის იმპორტირებული სანიტარული მოწყობილობები და ყველაზე კარგად წარმოდგენილი საცალო. ყველაზე პოპულარული, როგორც 2001 წელს, რჩება ე.წ. "სკანდინავიური დიზაინი cancerlike მასში სერია სანიტარული მოწყობილობები ბევრი მწარმოებლები. ასე რომ, ალბათ, უახლოეს მომავალში ბაზარზე მოგიწევთ სანიტარული ფაიფური ახალი ფორმები. ეს შეიძლება აღინიშნოს, რომ ამ სეგმენტში "ეკონომიკის" აღმოჩნდა პროდუქციის სპორტული თვისებები, რომლებიც დამახასიათებელია მხოლოდ ძვირადღირებული პროდუქტები (მაგალითად, ქვედა მიწოდება წყლის რეზერვუარის, flushing სისტემა, რომელიც საშუალებას გადარჩენა წყალი). სერგეი GARBOLI (38), უფროსი მენეჯერი, კომპანია "Zometa-უკრაინა" (g. კიევი; თარიღი ფორმირება - 1995; პერსონალი შედგება 15 კაცზე): --- ამ წელს საგრძნობლად გაიზარდა მშობიარობის უკრაინა ჩინელები სანიტარული მოწყობილობები, განსაკუთრებით შერევით და სარქველები. მაგალითად, იაფი ჩინური მიქსერები თითქმის წაშლილია, პოლონეთის ბაზარზე მსგავსი პროდუქცია (კოპირება გამოჩენა). მე ვფიქრობ, რომ ახლა თურქეთი უფრო მომგებიანი გაყიდოს იაფი სახის სანიტარული მოწყობილობები. მაგრამ ბოლო წლებში საბითუმო მარკირებას, ამ პროდუქტების შემცირდა, იქ უკვე გადაყრა. თუმცა, ზოგიერთი კომპანია-newcomers არ დატოვებენ მცდელობა სავაჭრო სეზონი. მაგალითად, კაპიტალის ბაზარზე ამ წლის იყო, ხუთი ან ექვსი ახალი სავაჭრო კომპანიები. გარდა ამისა, ზოგიერთი პერიფერიული საწარმოების წელს გაიხსნა დედაქალაქში ოფისები. ანდრეი ZAVGORODNIY (27), მთავარი მენეჯერი საქართველოს წარმომადგენლობითი ოფისი თურქეთის შეშფოთება Kale ჯგუფი უკრაინასა და დსთ-ს ქვეყნებში (g. კიევი; ბრენდი Kalevit; თარიღი ფორმირება - 1995; პერსონალის 10 თანამშრომელი): --- ამ წლის დასაწყისში ბევრი უცხოელი მწარმოებლები არ დააყენა ფასები სანტექნიკა, როგორც ისინი არ არიან ძალიან მომგებიანი გაყიდოს პროდუქტი მიმდინარე ფასებში. მაგრამ თურქეთი კვლავაც მოითხოვენ ქარხნები ფასდაკლება შეასრულოს შეთანხმებული ტომი იყიდება. შედეგად, პროდიუსერები დაბრუნება მოუწია, ფასები წინა დონეზე. განსაკუთრებით ახლა, რომ თურქეთი არ ფართო არჩევანი საქონლის. მაგალითად, გასულ წელს, გაიზარდა მშობიარობა ჩინური სანიტარული მოწყობილობები ქარხანა. სხვათა შორის, რუსეთის ბაზარზე ჩინური პროდუქცია უკვე დაახლოებით ორი წლის. და ახლა ბედი მისი გაყიდვების რუსეთში არის ძალიან მნიშვნელოვანი. და უკრაინაში, როგორც ცნობილია, მოვლენები ხდება რუსეთის ბაზარზე, განმეორებითი ორი წლის დაგვიანებით. სერგეი KIRICHENKO (49), დირექტორი, მაღაზია "სანტექნიკა on Podol (g. კიევი; თარიღი ფორმირება - 2002; სახელმწიფო - ექვსი თანამშრომელი): --- მომავალი წლის გაყიდვების მოცულობის სანიტარული მოწყობილობები გაიზრდება დაახლოებით 20-30%. სანიტარული პროდუქტები უნდა იზრდება დაახლოებით 10%. ეს არის რადგან უცხოელ მწარმოებლებს დაიწყო დავაყენებთ განაკვეთები. ამ წლის თითქმის ყველა მსხვილი იმპორტიორები აქვს საკუთარი საცალო მაღაზიები. იმის გამო, რომ გაიზარდა მოთხოვნა სანიტარული მოწყობილობები (დაახლოებით 30-40% - ით გასულ წელთან შედარებით) იხსნება სანტექნიკა მაღაზიები კი პატარა ბაღები. რაოდენობა დიდი საბითუმო ბაზარზე თითქმის არ შეცვლილა. საცალო ასევე, როდესაც სამუშაო ტანსაცმელი, პირველ რიგში დაინტერესებული ფართო ასორტიმენტი და ხელსაყრელი პირობები მიწოდება (მაგალითად, ზრდა დრო დაგვიანებით გადახდის). როგორც ჩანს, ამდენი იმპორტიორთა ამ წლის გააფართოვა ასორტიმენტს, ახალი უცხოური ქარხნები. მაიკლ ჩანთები (40), კომერციული დირექტორი, ე "Carmen" (g. კიევი; თარიღი ფორმირება - 1991 h): --- სისტემების ბიზნეს იქმნება, მომგებიანობის ego დაეცა, და, საწყისი თვალსაზრისით საინვესტიციო დაკარგა მიმზიდველობა. ამიტომ, უახლოეს მომავალში, გაჩენის ახალი ძირითადი ოპერატორები საეჭვოა. რა თქმა უნდა, გარკვეული ცვლილებების სანიტარული ბაზარზე მოხდება: ვინმე წავა, ვინმე აუცილებლად იქნება, ზოგი პატარა ოპერატორები გაიზრდება საშუალო ზომის, და იმოქმედებს ინდივიდუალური ბაზრის სეგმენტების. მიუხედავად იმისა, რომ ეს პროცესი საკმაოდ ხანგრძლივი. იმის გამო, რომ მნიშვნელოვანი შემცირება ფასები სანტექნიკა და შეუძლებელია მათი შემდგომი შემცირება, ინტენსიური ბრძოლა ბრენდები, როგორც წარმატებული ხელშეწყობა წარმოების ნებისმიერი ქარხანა, და ვალდებულება ეი საშუალებას იმედი დამატებითი ფასდაკლება და ყოველწლიური პრემიების. ახლა ღია ჯაჭვის მაღაზიები იმავე სავაჭრო ნიშანი, მაგალითად, KOLO, რომელიც წარმოადგენს მთელი სპექტრი პროდუქტების ქარხანა. დარწმუნებული ვარ, რომ მომავალში ეს ტენდენცია გაიზრდება. ამ წელს, ბაზარზე არსებობს ბევრი იაფი და რომ ის, ლამაზი, მაღალი ხარისხის პროდუქციის პოსტ-სოციალისტური ქვეყნების (მაგალითად, ბულგარეთის ქარხანა Vidima, რუსი Santek)და სანიტარული მოწყობილობები ჩინეთიდან. დიდი პოტენციალი შიდა ქარხნები "Dneprokeramika", რომლის პროდუქცია არ არის inferior ხარისხის იმპორტირებული. თუმცა, ჩემი აზრით, საკმარისი არ არის გააზრებული ფასი პოლიტიკას ქარხანა არ არის საინტერესო wholesalers მუშაობა, მათი პროდუქცია, და ამით აფერხებს მისი მასობრივი გამოჩენა ბაზარზე. მარინა BOGDANENKO (40), დირექტორის მოადგილე TPK "საუკეთესო ხაზი" (g. კიევი; თარიღი ფორმირება - 1995; მეტი 300-მდე თანამშრომელი): " ახლა, მომხმარებელს სულ უფრო მეტად აინტერესებს, დიზაინი და ფუნქციური მახასიათებლები სანტექნიკა და ხარისხის კერამიკა. ამიტომ შევარჩიეთ, ყველაზე ეფექტური, ჩვენი აზრით, გზა პროდუქტის პოპულარიზაცია არის ორგანიზებული ტრენინგი, სემინარები დილერები - პარტნიორები კომპანიის იმისათვის, რომ მიიღოს მაქსიმალური ინფორმაცია თვისებები პროდუქტის (მაგალითად, უახლესი სემინარი მიეძღვნა წარმოების ესპანეთის ქარხანა Bellavista). ეს არის მნიშვნელოვნად იაფია, ვიდრე რეკლამა ფონდი, რომელიც განკუთვნილია მასობრივი სამომხმარებლო წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment