Monday, September 8, 2014

მკვლელობების არ ქაფი... 2006-11-07 17:17:21

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








მკვლელობების არ ქაფი...
2006-11-07 17:17:21

გასულ წელს "S & p" უკვე შემოწმებისას უკრაინის ბაზარზე გადახურვის მასალები. ამ მიმოხილვის ავტორის შევეცდები, განვმარტო, რომ სიტუაცია ერთობლივი sealants და სამშენებლო ქაფი, კერძოდ: რა არის მათ შორის განსხვავება, მათი მახასიათებლები და თავისებურებანი, გამოყენების სფეროები. წილი ბაზარზე ცვლილებები, გასული წლის და პერსპექტივები, "ელოდება" ოპერატორები, ამ ბაზარზე უახლოეს მომავალში. Sealants ჯერ კლასიფიკაცია ყველა sealants იყოფა: • მზად გამოყენება: ერთი კომპონენტი (ანუ შეესაბამება უშუალო გამოყენებისათვის); ორი ან მეტი კომპონენტი (აუცილებელია ადრე გამოყენებით ზუსტი და ამომწურავი შერევით კომპონენტი); • ტიპი ბაზები: სილიკონი; აკრილის; პოლიურეთანი; tikalova (ყაზანის); butyl; hermetics საფუძველზე MS-პოლიმერები. • თავისებურებები polymerization: neverdo; სამკურნალოდ; • უნარი დაძაბვის: პლასტიკური; პლასტმასის-ელასტიური; ელასტიური. გარდა ამისა, ბევრი მწარმოებლები გარდა ამისა შიდა, აწარმოოს და პროფესიული sealants, რომლებიც გაიყიდება მილები, რომლის სიმძლავრე 600 მლ და მათი გამოყენება მოითხოვს ე.წ. "იარაღი" (ღირებულება $ 20-დან $ 100). ყველაზე ხშირად, 600 მლ შეფუთვა, გაყიდვა, ნეიტრალური სილიკონის sealants . საყოფაცხოვრებო sealants იყიდება ცილინდრები მოცულობა 70, 80, 280 და 310 მლ შეჩერების შეფუთვა - 280 და 310 მლ სილიკონის sealants პალმის გაყიდვების მოცულობის მთლიანად საკუთრებაში არსებული სილიკონის sealant. თუმცა, ეს არ ნიშნავს, რომ სხვა რთული ნაერთების არ აქვს არსებობის უფლება. არა! ის ფაქტი, რომ თითოეული მასალა არსებობს ე.წ. "ნიშა"ეს არის ყველაზე ტიპიური ტერიტორიები განცხადება. სილიკონის sealants აქვს კომპლექსი უნიკალური თვისებები. ამ ჯგუფის ჰერმეტიზაციის მასალა ხასიათდება შემდეგი განმასხვავებელი თვისებები: • წინააღმდეგობის ულტრაიისფერი გამოსხივება; • წინააღმდეგობა, რომ ამინდის პირობები, ტემპერატურული ცვლილებები და თითქმის ყველა კოროზიული მედია; • კარგი გადაბმის ყველაზე ტიპები სამშენებლო მასალები გარეშეც გამოყენების პრაიმერები (პრაიმერს); • კარგი ვიბრაცია წინააღმდეგობის (არანაკლებ 20%); • ყინვის წინააღმდეგობის (ინარჩუნებენ ელასტიური თვისებები ტემპერატურა მერყეობს -50 გრადუსი +200 C); • ფართო ტემპერატურის დიაპაზონი განაცხადი (განაცხადის ზედაპირზე-30oC დან +60 C). ეფუძნება იმ ფაქტს, რომ სილიკონი sealants აუცილებლად'აუცილებლად შეიცავს გამხსნელი, ისინი იყოფა ორი სახის: მჟავე და ნეიტრალური. Sealants გარკვეული ტიპის გამხსნელი აქვს თავისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები. ასე რომ, მაწონი sealants იაფია, ვიდრე ნეიტრალური, მაგრამ არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას დალუქვა ზედაპირები და მასალები, რომელიც შეიძლება რეაგირებს მჟავა. უფრო მეტი ვიდრე 90% sales სილიკონის sealants მოვაჭრეები გთავაზობთ sealants თეთრი ფერი და უფერო. იმიტომ, რომ აკრილის sealants მისი თვისებები შესაფერისი მხატვრობა, მათ სთავაზობენ მხოლოდ თეთრი ფერის. გარდა ამისა, სპექტრი ზოგიერთი კომპანია ვერ აკმაყოფილებს sealants ნაცრისფერი, ყავისფერი და შავი ფერები. თუმცა, ზოგიერთი implementers "შემუსრეს" ჩვენი სერია "ფერადი" sealants, რადგან, მათი თქმით, ღირებულება შექმნა და შენარჩუნება ეს საკითხი ბევრად უფრო მაღალია, ვიდრე გაყიდვების მოცულობის. გადაბმის რომ sealants შეასრულოს მათი ფუნქციების, მათ უნდა ჰქონდეთ კარგი გადაბმის (გადაბმის სხვადასხვა ზედაპირებზე. თუმცა, არსებობს მთელი რიგი მასალები, ძირითადად, პლასტმასის (პოლიეთილენის, პოლიპროპილენის), რომელიც გადაბმის უმრავლესობის sealants არასაკმარისი. ეს სიტუაცია აქვს ორი შედეგები: • გამოიყენოს პროფესიულ ბრენდების sealants; • გამოყენება საყოფაცხოვრებო sealants, ერთად სპეციალური პრაიმერს, რომელიც შექმნა შუალედური ფენის შორის "პრობლემა" ზედაპირზე და sealant, რომელიც უზრუნველყოფს ძლიერი SV'კომუნიკაციის მრავალფეროვანი და ორიგინალური შეუთავსებელი მასალები. ცალკე აუცილებელია კონცენტრირება სპეციალიზებული sealants. კერძოდ, gluing და hermetization სამუშაო ადგილები, რომლებიც ბიოლოგიურად აგრესიული გარემო (სველი წერტილით და სველი წერტილები, სამზარეულო, საცურაო აუზები, საშხაპეები და ა.შ.)საჭირო sealants ერთად fungicidal (სოკოს საწინააღმდეგო) დანამატები, რომელიც ხელს უშლის ფორმირების ზედაპირზე sealant mold ფორმირება. თუმცა, ასეთი sealants არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას პროდუქციის და მასალების კონტაქტი საკვები. რეკომენდაციები სპეციალისტი ბოლო პერიოდში ბაზარზე,'ახალი მწარმოებლები დალუქვის მასტიკა, მათ შორის ღიად იაფი პროდუქცია თურქეთიდან, პოლონეთი, საბერძნეთი და ა.შ, თითოეულ მწარმოებელი მიესალმება მათი მატერიალური და ზოგიერთი მშენებლები "პეკი" ამ baits. დახმარება, რათა იპოვოს გადახურვის მასალა უნდა სპეციალისტი - გამყიდველი, პროფესიონალურად დაკავებული იყიდება ეს მასალები, ზედაპირზე'ასოცირებული ქარხანა-მწარმოებელი, პასუხისმგებელია ხარისხის პროდუქციის შესახებ,'ობიექტების განაცხადი. კომპანია-გამყიდველი, როგორც წარმომადგენელი ქარხანა უნდა განახორციელოს ტექნოლოგიური კონტროლის გამოყენების sealants მშენებლობის შესახებ,'ობიექტები, პასუხისმგებელი ხარისხი და გამძლეობა პროდუქციის ექვემდებარება ტექნიკა განაცხადის მასალები. On აუცილებლობა და მისაღებია გამოყენების კონკრეტული ბრენდის sealant / ქაფი მყიდველის ასევე Zobov'ვალდებულია აცნობოს გამყიდველი, რომელიც ფლობს ამომწურავ ინფორმაციას თვისებები და მახასიათებლები პროდუქტები, რომლებიც გაყიდა მწარმოებელი. არაკეთილსინდისიერი მოვაჭრეებს ორიენტირებული არ იყიდება, ხარისხიანი საქონელი და იყიდება იაფი პროდუქცია, რომელიც შეგიძლიათ ბევრად უფრო მეტი მოგება, მათთვის "უნივერსალური" და "ეს არის ზუსტად ის, რაც თქვენ გჭირდებათ! ". პროფესიონალები ვურჩევ იყიდოს sealants მხოლოდ მას შემდეგ, რაც დეტალური შემოწმება მახასიათებლები შემოთავაზებული ბრენდები, და უფრო საბოლოო რეკომენდაციები თვისებები და სფეროებში გამოყენების. ყველა ეს რეკომენდაციები, მყიდველი აქვს სრული უფლება, მოსთხოვოს გამყიდველი. სასურველია, თუ იგი არ იყო სიტყვიერი გარანტიები, და მოწოდებული ინფორმაციის პირდაპირ მწარმოებლის მიერ. ეს ინფორმაცია არის: • მწარმოებელი და ქვეყნის წარმოება; • polymerization (ტიპის sealant - "მჟავა" ან "ნეიტრალური"); • რეკომენდირებული და დამტკიცებული პროგრამები; • დრო ფორმირების ზედაპირზე ფილმი (წუთი ); • სრული გამკვრივება ( საათი, დღე); • დასაშვები ტემპერატურა განცხადება და ექსპლუატაცია (C); • გარანტირებული შენახვის ვადა (თვე). ყიდვისას sealant ან ქაფი ექსპერტები გვირჩევენ, ყურადღება, პირველ რიგში: • ცილინდრიანი შევსების ერთად ქაფი (წონა): არსებობს, უნდა იყოს ნიშნები underfilling წელს კონტეინერი (შეადარეთ იგივე წონა ცილინდრები იგივე sealant, სხვადასხვა მწარმოებლების); • უფლებამოსილების მწარმოებელი: ირიბი ინდიკატორი არის რიგი სერიოზული კომპანიები აწარმოებენ ათობით პროდუქცია, მათ შორის ნიშა პროდუქცია არის შედეგი painstaking ლაბორატორიული კვლევა; ხოლო პროდიუსერები ბაზა "cheapness" ასეთ მოვლენებს არ ინვესტირება; • კომპეტენციის გამყიდველი არის კარგი არგუმენტი სასარგებლოდ ამ პროდუქტის, მათ შორის დაწერილი. თუ sealant არ არის ასახული ზედაპირზე, პრობლემა იმაში მდგომარეობს, გამარტივება და ფორმულირება და გამოყენების არასაკმარისი ნედლეული. ეს პროდუქტი იაფია ხარისხი. Sealant შედგება ძირითადი მასალა (ძვირი) და გამხსნელი (იაფი). იცვლება რეცეპტი მიმართულებით სულ უფრო მზარდი წილი გამხსნელი, sealant მნიშვნელოვნად შემცირდა ფასი. სამონტაჟო პოლიურეთანის ქაფი რა განსხვავებაა ქაფი sealant? საქმე ის არის, რომ ქაფი არ არის sealant სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით. ქაფი solidification მნიშვნელოვნად ზრდის მოცულობა და გამოიყენება დალუქვა seams და სახსრების სიგანე 3 ვხედავ Sealants, პირიქით, გამოიყენება რთული სახსრების და seams - 3, იხილეთ განაცხადის ქაფი იყოფა პროფესიული და საყოფაცხოვრებო. როგორც შიდა ბაზარზე, როგორც წესი, სთავაზობენ, როგორც ერთი კომპონენტი. ექსპერტების განცხადებით, იზიარებს გაყიდვების ორი კომპონენტი foams სულ გაყიდვების არ არის უფრო მეტი, ვიდრე 5%. მთავარი განსხვავება პროფესიული და საყოფაცხოვრებო ქაფი არის, რომ კონტეინერი პროფესიული ქაფი წარმოებული გამოყენება სპეციალური იარაღით. იარაღი საშუალებას იძლევა ზუსტი რაოდენობით ქაფი, და ამიტომ, ქაფი მომავალში არ აქვს, რომ მოსავალი და ეს აუმჯობესებს მის ხარისხის მისაცემად. პროფესიული ქაფი უფრო ძვირი სახლში დაახლოებით 10-15% და უზრუნველყოფს კიდევ უფრო მეტია, ვიდრე 20% მთლიანი გაყიდვების ქაფი. ისინი შეფუთული კონტეინერის ტევადობა 750 მლ საყოფაცხოვრებო - 300, 500 და 750 მლ (ქაფი ბოთლი 750 მლ უზრუნველყოფს მოვაჭრეები დაახლოებით 90% საშემოსავლო). მაგრამ, 750 მლ ბოთლი შეიძლება 700, 650, და მაშინაც კი, 600 მლ ქაფი-დღეს ეს არის მთავარი შეასრულა უსამართლო ფასების კონკურენცია ბაზარზე. (არსებობს კიდევ სპეციალური ფასი-სიები დილერები ფასები დამოკიდებულია შევსების ხარისხი კონტეინერი ერთად ქაფი! ). Shrinkage და porosity უნდა pam'მახსოვს, shrinkage და ფოროვანი სტრუქტურა ქაფი. გასვლის შემდეგ სატანკო ქაფი აფართოებს და hardens. მაშინ ეს აარიდოს. თუ ქაფი კარგავს გაცილებით მოცულობა, დაარღვია მისი საკონტაქტო უნარი, თქვენ გამოცდილება ზედმეტი სტრესი ერთად'კავშირები. თანხის shrinkage არის ერთ-ერთი მთავარი მახასიათებლები ქაფი, ნაკლებად shrinkage, უმაღლესი ძალა,'ერთიანობა. საუკეთესო მაგალითები არიან shrinkage არა უმეტეს 3%. Polymerization და გადაბმის In კვების სიგანე 40 მმ ქაფი უნდა polimerizatsii (გაყინვას) 2-3 საათის განმავლობაში. ამის შემდეგ შეწყვიტა ჭარბი და puttied ერთად'ერთიანობა. ამ სამკურნალო დრო საშუალებას აძლევს ეფექტური გამოყენების ცოცხალი ძალის და დრო. მაგალითად, როდესაც ინსტალაცია Windows ბინა-ერთი მუშა, როგორც დამთავრდა, და მესამე ფანჯარაში, შეგიძლიათ დაიწყოს putty seams პირველი, და ასე შემდეგ, უნარი, ქაფი "cling" საფუძველი ხელს უწყობს მუშაობა შევსება ზარალი და შეიძლება გაკეთდეს სწრაფად და ეფექტურად, და ასევე შეამციროს მოხმარება ქაფი. იზოლაცია და კომფორტული მაღალი ხარისხის ქაფი Zobov'უკავშირდება ასრულებს ფუნქციების ჰიდრო-, სითბოს და ხმის იზოლატორში. ეთანხმებით, რომელიც არის ძვირი ფანჯარა, თუ სიცხე, ხმაური და ტენიანობის აღწევს, ხოლო პერიმეტრზე. სხვათა შორის, თუ გამოიყენება ქაფი მოსავალი,'ერთობა დიდად მოქმედებს მისაცემად თვისებები. კოეფიციენტი თერმული კონდუქტომეტრული მაღალი ხარისხის ქაფი - 0, 032 W/MoC; მინერალური და მინის ბამბა სტანდარტული სიხშირის აქვს ცუდი მაჩვენებლები (0, 038). ცილინდრები მაღალი ხარისხის ქაფი ფირმა სარქველები, რომლებიც გამოიწვია ერთხელ 98% შემთხვევაში. საიმედო valve გამოყენების შემდეგ დაუბრუნდეს თავის ორიგინალური პოზიცია, გარდა მოხვდა საჰაერო, სატანკო და გაზის გათავისუფლებას. ეს უზრუნველყოფს, რომ მომხმარებელი 100%სარგებელი და ხარისხის სტაბილურობა მაშინაც კი, იმ შემთხვევაში, განმეორებითი გამოყენება. კონტეინერი კარგი ქაფი საკმარისი იმისათვის, რომ შეარყიოს დაახლოებით 20-ჯერ, რათა ეს საბრძოლო მზადყოფნა". იაფი ნიმუშები უნდა shake 50-60-ჯერ უნდა მივაღწიოთ, სულ მცირე, გარკვეული ეფექტი. შედეგების გამოყენება ქაფი დაბალი ხარისხის არის სამწუხარო. ეს იმიტომ, რომ ჩვენ, პირველ რიგში, საუბარი დაყენების ძვირადღირებული პროდუქტები - ფანჯრები და კარები. სიტუაცია ბაზარზე, შენობის გადახურვის მასალები ამ წლის არის უკვე 8 წლის. მაგრამ, როგორც ყველაზე პრიმიტიული სახის sealants შეიძლება აიხსნას მასტიკა, ამ შემთხვევაში, ტრადიციების მისი მოხმარების ჩვენს ქვეყანაში საკმაოდ ძველი. შესაბამისად ძველი საბაჟო კლასიფიკაცია (HS), რომელიც ბოლოსთვის პირველ ნახევარში, 2001, sealants იყო იმპორტირებული უკრაინის სახელწოდებით "მასტიკა". წლიური ზრდის გაყიდვების შესახებ "დახურულ" ბაზარზე არის ძალიან მაღალი : მისი თქმით, სხვადასხვა მონაცემებით, 20-დან 60%. გაყიდვების და მონტაჟი პოლიურეთანის foams და sealants 2002 წელს, თითქმის თანაბარია. ადრე ღირებულება მათი გაყიდვების იყვნენ, 30% - 70%. და მაინც, მიუხედავად იმისა, რომ თითქმის 10-წლიანი გამოცდილება გაყიდვების sealants უკრაინაში, კულტურის მოხმარების თანამედროვე ჰერმეტიზაციის მასალა არ არის განვითარებული. მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში მნიშვნელოვანი პროგრესი გაგება, თუ სად, როგორ და sealants / ქაფი უნდა იყოს გამოყენებული სამშენებლო სამუშაოების დროს. პროფესიული sealants მშენებლობის მიზნით გამოიყენება დალუქვა დეფორმაცია, ტემპერატურა, და seams შორის პანელები პანელი housebuilding. ეს მასალები უკვე შედის ეროვნული DBN და წარმატებით გამოიყენება მრავალი სამშენებლო'ობიექტები. (ადრე ჰერმეტიზაციის მასალა ახალი თაობის შიდა სამშენებლო ინდუსტრიის იყო გამოყენებული, ჰერმეტიზაციის მასალა "Germanytel"). იმპორტირებული პროდუქციის არაკვალიფიციური აზრით, ბაზარზე მოთამაშე, "დახურულ" საქონლის 95% იმპორტირებული წარმოშობის. თუმცა, იმპორტიორთა ბაზარზე ცოტა: დიდი - დაახლოებით 5-6 და არა უმეტეს 10 "საშუალო" ზომა. მთავარი სპექტრი ბაზრის მონაწილეები, საკუთარი სიტყვებით, არის უკვე ხელმისაწვდომი. წარმოქმნას ახალი კომპანიები-იმპორტიორები ერთად დიდი ამბიციები ნაკლებად სავარაუდოა. უფრო მეტიც, ბოლო რამდენიმე წლის რაოდენობის კომერციული ფირმები-მიმწოდებლების sealants და ქაფი უკრაინაში შემცირდა. დავდგეთ'ეს არის იმის გამო, რომ მომგებიანობის ამ ბიზნესის გამო წლიური ფასების შემცირებას "დნება" პირდაპირ თვალში, ისე პატარა მომწოდებლები და "Shuttle"იმპორტი და sealant ქაფი გახდა საოკუპაციო წარმოჩენა, მისთვის ნიშნეული. თუმცა, რიგი მეწარმეებისთვის, ეს ბაზარი კვლავ ინტერესი, რადგან ასეთი საქონლის წყალობით კომპაქტური ზომა არის ადვილად გადასატანი, მცირე რაოდენობით გვერდის ავლით, საბაჟო გადასახადები. ამდენად, როგორც ექსპერტები აცხადებენ, წილი არაფორმალური იმპორტის sealants უკრაინაში არის დაახლოებით 20%. იმპორტირებული საქონელი, ძირითადად, თურქეთიდან და პოლონეთი. ეს არის გაყალბების ცნობილი სასაქონლო ნიშნები ან ორიგინალური საქონელი, მაგრამ იმპორტირებული circumvention ოფიციალური იმპორტიორები. და - საწარმოო ფირმა-somethings ეფემერული. ამავე დროს, ბიზნესმენები, უნდა აღინიშნოს, რომ ბოლო წლებში არ ყოფილა შემცირება უკანონო საქონლის მიწოდება. საკუთარი სიტყვა, ბოლოს 2001 მოვაჭრეები დასავლეთ რეგიონებში არ გააძლიერა შესყიდვები sealants დედაქალაქში კომპანიები. აშკარაა, რომ საბაჟო მოხელეები ვერ გააძლიეროს კონტროლი on დასავლეთ საზღვარი. ბაზრის მონაწილეთა ბაზარზე ჰერმეტიზაციის მასალა უკრაინაში არ არის oversaturated თარიღი პროდუქცია და ამ პროცესის ფორმირება. შორის ძირითადი ოპერატორები, შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე, კერძოდ: შპს "Henkel Bautechnik (უკრაინა)", "Soldi და კომპანია", შპს "Gran პლუს", PE "Eurotrade", 000 უკრაინის silicones", შეშფოთება "Enran", "ei". შორის newcomers "დასახლდა" ბაზარზე ჰერმეტიზაციის მასალა უკრაინა, შენიშვნა PE "Hermit". გეოგრაფიის მშობიარობა და sealant ქაფი უკრაინაში არის ძალიან ფართო. გაყიდვების მოცულობის დღემდე, ყველაზე გავრცელებული სასაქონლო ნიშნები: დენ Braven, Soudal, Kvadro, Ceresit, მონტაჟი, Kirn Tec, Cocon, Makroflex, Emfi. საერთო უკრაინის ბაზარზე სამომხმარებლო იცის, დაახლოებით 15 უცხოური ბრენდები. ერთად'ახალი ბრენდები, მაგალითად, გასულ წელს, სავაჭრო ნიშნის "Tenax" (ლატვია), ისევე, როგორც ბრენდი - Ubik და მეგობარი პოლონური მწარმოებლის Titan, გერმანული კომპანია კიმ მაგალითად, სავაჭრო ნიშნები საწყისი Makroflex - Everest და Makroseal და სხვები. ექსპერტის აზრით, იური Nichiporuk, სპეციალისტი მუშაობა ინსტალატორები Windows და სამშენებლო კომპანიების შპს "Gran პლუს" ქართული ბაზარი სავსეა უხარისხო პროდუქცია დამზადებულია თურქეთში. დაბალი ფასი არის შედეგი შემნახველი ნებისმიერი კომპონენტი, ჰერმეტიზაციის მასალა. ცუდი ხარისხის მონტაჟი ქაფი აქვს დაბალი გამომავალი ერთად ცილინდრიანი, გარდა ამისა, უმეტეს შემთხვევაში, მას შემდეგ, რაც სრულად განიკურნა ქაფი ფორმა მინის მსგავსი სტრუქტურა, და არ ასრულებს თავის ფუნქციებს. ტემპერატურა უახლოვდება ლიმიტი (ხელსაყრელი პირობები: მაქსიმალური ტენიანობას 93% ზე ტემპერატურა +23 - +25 გ), ქაფი დაბალი ხარისხი შეიძლება "ცვენას" seam, ავად ჯოხი ზედაპირზე (ეფექტი სადრენაჟო), და მისი ნელი polymerization. თავიდან აცილების მიზნით, ზემოთ აღნიშნული პრობლემები ყიდვისას ქაფი, პირველ რიგში, აუცილებელია, ყურადღება მიაქციონ ქვეყანა-მწარმოებელი. იგორ Gatsenko, კომერციული დირექტორი გადაუდებელი "Hermit" საუბრისას ბაზარზე სამშენებლო sealants, უნდა აღინიშნოს, რომ'იქ სპეციალური სამშენებლო sealants ახალი თაობის (პოლიურეთანი, Expat), რომელიც საშუალებას მოსაგვარებლად ვიწრო სპექტრს პრობლემები ახალი მშენებლობა. კერძოდ, ეს არის პრობლემა გაჟონვა, გაყინვა სახსრების interpanel პანელი housebuilding, პრობლემა დახურვა შენობა foams და შენახვა ამ საიტზე ტენიანობის, UV, დროს ინსტალაცია Windows - პრობლემა ჰერმეტული დახურვა ტემპერატურის დეფორმაცია seams. გაფორმებულია შავი პანელი ბლოკები ბინები არის აშკარა მაგალითი არასრულყოფილების დალუქვა სახსრების interpanel. პრობლემა მშენებლობა sealants გადაწყვიტოს ხარისხობრივად და დიდი ხნის განმავლობაში (ხარისხის გარანტია არანაკლებ 10 წლის). სერგეი Dudenkov, გაყიდვების კოორდინატორი მიმართულებით "სამშენებლო ქიმია" PE "Eurotrade" ამ წელს ქართული სამომხმარებლო სამშენებლო sealants მაინც აქცენტს, პირველ რიგში, ფასი პროდუქტის, ხოლო ხარისხი რჩება ავტორი მარკ. სიტუაცია კიდევ უფრო დაძაბა მიწოდება დაბალი ხარისხი და იაფი პროდუქცია თურქეთიდან. წილი ასეთი მიწოდების საკმაოდ მაღალია და, შესაბამისად, ეს გავლენას ახდენს თანამდებობაზე უკრაინის ოპერატორები მუშაობის ევროპის ქარხნები-მწარმოებლები. იმისათვის, რომ დაიცვან თავიანთი პოზიციები, მათ ასევე უნდა გადაიხადოს ყურადღებას first to ფასი პროდუქტი, შემდეგ ხარისხის. მაგრამ სიტუაცია შეიძლება შეიცვალოს შემდეგი სეზონი. სამომხმარებლო იქნება უფრო მეტი ყურადღება ექცევა ხარისხის პროდუქტი. შიდა პროდუქტის წარმოების sealant არის კომპლექსური ქიმიური პროცესი, რომელიც მოითხოვს დიდი ინვესტიციების. ღირსეული ადგილობრივი მწარმოებელი უკრაინაში, შესაბამისად, პრაქტიკულად, ყველა იმპორტიორები, არ მისულან. შიდა პროდუქტი არის ცუდი და ვერ კონკურენცია ხარისხი და გამძლეობა მასალა მომსახურების ფონზე გამოჩნდა პოლიმერული ჰერმეტიზაციის მასალა ახალი თაობის (პოლიურეთანი, epoxypolyurethane). უკრაინაში არ არსებობს უფრო მეტი, ვიდრე ხუთი მწარმოებლები ჰერმეტიზაციის მასალა. ესენია, მაგალითად, "kremniypolimer" (g. Zaporozhye, კომპანია სპეციალობით წარმოების სილიკონის პროდუქტები); CJSC "დონ-სავაჭრო" (g. დონეცკის, წარმოების ქაფი); შპს "Polirem Bau-Chemie" (g. კიევში, სილიკონი და აკრილის sealants); "Ukrinstrument" (აკრილის sealants) და ზოგიერთი სხვა. მონაცემები მარკეტინგული კვლევა აჩვენებს, რომ წილი შიდა წარმოების არის რაოდენობრივი გამოხატულება არ აღემატება 7%. აქედან გამომდინარე, შეგვიძლია დავასკვნათ: "ჰერმეტული" ბაზარი თითქმის მთლიანად ხელში იმპორტირებული პროდუქციის. ფასი ბალანსი 80% ჰერმეტიზაციის მასალა შიდა ბაზარზე წარმოდგენილი დაბალი ფასი სეგმენტი და მხოლოდ 20% საშუალო და მაღალი. ბოლო 4 წლის ფასები ჰერმეტიზაციის მასალა მუდმივად შემცირდა და შედეგად დაეცა მიერ 50-60%. როგორც წესი, ძირითადი ფასი ბრძოლა ადგილი ჰქონდა შორის იმპორტიორთა. ახალბედა ასევე ცდილობდა "დაიბრუნოს" ნაჭერი ბაზარზე dempingovaya. დიახ და იმპორტიორები ერთად გამოცდილება ხშირად "შემოვიდა out" წინაშე ყოველი სხვა საქონლის უფრო იაფი. დაძაბა ვნება და მიმწოდებლების თურქული საქონელი, რომელიც გამოწვეულია თავისებურებები მიწოდება აღმოჩნდა იაფია, ვიდრე სხვა იმპორტიორთა. ფასი სტრუქტურა იყიდება foams და sealants შეიცვალა. ბევრი კომპანიის გაყიდვას იაფი ჰერმეტიზაციის მასალა. პროდუქციის საშუალო ფასი გარეშე თითქმის არ გაიყიდა. ბევრად უკეთესი მარკეტინგული უმაღლესი ხარისხის და უფრო ძვირი მასალები. ფასი სხვაობა პროდუქცია, სხვადასხვა ბრენდების, განმარტებული არ არის, ასე რომ, დიდი სხვაობა კომერციული appetites მწარმოებლები და მომწოდებლები, როგორც სხვაობა ფორმულირება მასალები და ხარისხის კომპონენტები. ყველა მასალა არის კარგი, თუ თქვენ უბრალოდ უნდა შეავსოთ ბათილად. მაგრამ თუ ჩვენ ვსაუბრობთ მათი მონტაჟი თვისებები - არჩევა ხარისხის produkciu. ასე რომ, რთული ქაფი მაღალი ხარისხის 750 მლ ეღირება არანაკლებ UAH 23.ეს არის ერთი და იგივე, მაგრამ უფრო ნაკლები ხარისხის, დაახლოებით 18 UAH. აკრილის sealant 300 მლ ეღირება მინიმუმ 8-10 UAH.უნივერსალური სილიკონის იგივე მოცულობის 13-15 UAH. ერთ-ერთი მთავარი და თითქმის ერთადერთი მეთოდები შორის კონკურენცია ოპერატორები "დახურულ" ბაზარზე - ფასი ბრძოლა. თავისებურებები, იყიდება სამშენებლო მასალები საბაზრო მუდმივად შევსება ახალი წარმოების. ერთ-ერთი პრობლემა, რომელიც წარმოიქმნება ამ კავშირი, ნაკლებობა ტექნიკური ინფორმაცია, დამახასიათებელი სამომხმარებლო თვისებები საქონლის. ხშირად, რომ გამყიდველი ვერ გეტყვით, რამდენი იქნება ბოლო მასალა, როგორც ეს იმუშავებს, რა შეიძლება იყოს მოსალოდნელი. თავის მხრივ, საშუალო სამომხმარებლო, გადადება, სარემონტო, ყოველთვის არ იცის, რა იყიდოს, მათთვის, ან სხვა სამუშაოები, თავდაპირველად აქცენტი მხოლოდ ფასი. შედეგი იქნება სრული რემონტი თითქმის შეუძლებელია. მაგალითად, close up არ მოქმედებს ამ მიზნით, მასალა უფსკრული, მიიღოთ რამდენიმე თვის იგივე და იგივე ადგილი. და დამნაშავე ხარისხის მასალების გამოიყენება ამ შემთხვევაში, რა თქმა უნდა, ეს არის შეუსაბამო. მეტი 95% საერთო იყიდება sealants უკრაინის მოვაჭრეები გთავაზობთ სილიკონის (ზემოთ უკვე განაცხადა იმის შესახებ, რომ "სასწაულებრივი" თვისებები და უნარი შეცვალოს ყველა სხვა sealants) და აკრილის sealants. ამ თანხის, იყიდება 70-75% სილიკონი sealants და 20-25% აკრილის. განმარტავს, ასეთი უთანასწორო თანაფარდობა ფართო სფერო სილიკონი sealants. ფართობი გამოყენების sealants აღმოსავლეთ და დასავლეთ ევროპაში ბევრად უფრო ფართო, ვიდრე უკრაინაში - ისინი გამოიყენება "გავლით", აბსოლუტურად ყველა კუთხეში და სახსრების. ამიტომ, ევროპის ქვეყნების sealants გაიყიდება იმავე ფერი სქემა grout და ამისთვის სახსრების, და ეს არის დაახლოებით 25-30 ფერები. სფერო ჰერმეტიზაციის მასალა უკრაინაში საკმაოდ განსხვავებული - როგორც წესი, დაახლოებით, სანტექნიკა სეზონი. ამიტომ, ყველაზე tradable პოზიცია ფერი შესახებ შიდა ბაზარზე - გამჭვირვალე, თეთრი და ნაცრისფერი. სეზონურობის თვალსაზრისით იმ ფაქტს, რომ დაცვით ტექნოლოგიების გამოყენების ჰერმეტიზაციის მასალა მოითხოვს გარკვეული ტემპერატურის პირობებში, ისინი ექვემდებარება სეზონურობის. ასე რომ, გაყიდვების და sealant ქაფი, თანდათანობით იზრდება იზრდება მარტიდან და გაყიდვების პიკი მიერ შუა შემოდგომაზე. შემდეგი არის შემცირება ტომი იყიდება. პერიოდში იანვარი - თებერვალი - მკვდარი - გაყიდვა sealants და ქინძისთავები, taper off.
წყარო: მშენებლობა rekonstrukcia

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика