ცოტა ხნის წინ კონსერვატიზმი, ითვლება უფრო უარყოფითი, ვიდრე დადებითი. მაგრამ მადლობა მას მწარმოებლები ფაიფური მიერ წლიური ბრუნვა catching up წამყვანი საავტომობილო კორპორაციებს. რეცეპტი ამ გასაოცარი შედეგი არის ეს: ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ, როგორც ორასი წლის წინ. მაგრამ, საინტერესოა, ჩინეთში კომპლექტი, სტატუეტები, vases ერთად', როგორც ჩანს, სახლებში და ოფისებში არა მხოლოდ მოყვარულებს კლასიკური მუსიკა, არამედ გულშემატკივარი art Nouveau. იქნებ იმიტომ, რომ ისინი ერთგვარი მაგონებს ბავშვობაში და მოუტანს შიდა'jer შფოთვა დღესასწაული.
სიმბოლიზმი ოჯახის კომფორტი
და ფაიფური - სიმბოლო-შვიდი'ე და კომფორტს. ბევრი საპატარძლო მიიღოს საჩუქარი კომპლექტი, ნიშანი იმისა, რომ ახლა ახალგაზრდა ოსტატი და საყვარელი, რომლებიც ცალკე კერძო სახლი, მზად არის, მიიღოს სტუმრები. Cookware გააკეთა ფაიფური განსაკუთრებით საზეიმო, ეს შეიძლება იქცეს თუნდაც ყველაზე ჩვეულებრივი კვება, რაღაც უნდა გვახსოვდეს,'nezapominam. და ჯერ "ჰაბიტატი" ჩინეთში ჩვენს სახლებში შეზღუდული არ არის სამზარეულო და სასადილო ოთახი. სხვადასხვა figurines ერთად ფუნქციური დანიშნულების გარეშე, vases - პატარა, პატარა ყვავილები, და დიდი გარე დაამშვენებს ოთახში, რაც უფრო ცოცხალი, მინიშნება იმ რომანტიკული ბუნების homeowners. Kitsch string ფაიფური სპილოები სახლიდან და გადავიდა ინტერ'jer რესტორნები და კლუბები, რამაც ნოსტალგია საბჭოთა დროიდან.
მიუხედავად იმისა, რომ შემოქმედთა სუბიექტების შიდა'შინაგან საქმეთა ფაიფური რჩება ერთგული დამოწმებული საუკუნის ტექნოლოგიები, თხელი, თეთრი მასალის'ახალი ტერიტორიები განცხადება. მაგალითად, ერთ-ერთი უახლესი ტენდენციები არის გამოყენების იყიდება ფაიფურის წარმოების სეზონი. კიდევ ერთი ფაიფური "ჩიპი" - შადრევნები სხვადასხვა ზომის: ერთი შეგიძლიათ დაამშვენებს თქვენს სამუშაო მაგიდაზე, ოფისში, სახლში ან ოფისში, სხვები შეიძლება საჭირო ნახევარი ოთახი.
მაგრამ ნებისმიერი ფორმა ფაიფური არც არის დღემდე თქვენი მთავარი, მთავარი ინდიკატორი არ არის ფორმა ან შინაარსი გააკეთა ეს, მაგრამ ხარისხი. როგორც ყოველთვის, განსაკუთრებით დასაფასებელია ხელნაკეთი და მარკ ei'ორმოს.
ტესტი
როგორც მოგეხსენებათ, ჩინეთი გამოგონება ჩინეთში. შუა საუკუნეებში, ჩინელები იყვნენ მხოლოდ მწარმოებლები ფაიფურის ჭურჭელი და ყურადღებით ინახება საიდუმლო მისი წარმოება. 1708 წელს უზენაეს სასამართლოში საქსონიის იმპერატორის Augustus ფაიფური დაიწყო წარმოების და ევროპელები, რომელმაც შეიმუშავა თავისი საკუთარი რეცეპტი. და 1796 Dgesia ადგილზე, დამფუძნებელი Spode, მისცა მსოფლიოს ძვლის ჩინეთის შეცვალა, kaolin გაანადგურა ძროხა'acime ძვლები. დღეს, ყველაზე მაღალი-ხარისხის ფაიფური - ეს არის ევროპის, ხოლო დიდება ჩინელი მწარმოებლები არის წასული. მსოფლიო ლიდერობა ეკუთვნის გერმანელები, ბრიტანული და ფრანგული. და მაინც, თუნდაც ევროპული ფაიფური კიდევ ე.წ. ჯარიმა ჩინეთში (კლასიკური შესახებ kaolin) ან ძვლის ჩინეთში (ძვლის ჩინეთი).
თუ ჩინელები არიან ყველაზე აღიარებული ფაიფურის ჭურჭელი-თითის ანაბეჭდები, ავტორს, თანამედროვე ევროპული მწარმოებლები ითვლება ნარჩენების თუნდაც უმნიშვნელო გადახრა იდეალური ფორმა. ღირებულების ფაიფურის იდენტიფიცირება მასალა, ფორმა და გაფორმება. ხარისხის მასალა (ანუ ფაიფურის მასა) დამოკიდებულია შინაარსი kaolin (თეთრი თიხა) და fineness სახეხი ფხვნილი შესახებ, რომელშიც ის იყო ჩართული. უმაღლესი ხარისხის ფაიფური-არის თბილი, როგორიცაა კრემი ჩრდილში. და ნაცრისფერი-ცისფერი ფერი მიუთითებს იმაზე, დაბალი ხარისხის. რაც შეეხება fineness grind, იგი განისაზღვრება, როგორც: catch თეთრი ზედაპირზე კერძები მზის ადგილზე. თუ თქვენ ვერ ვხედავ რაიმე დეფექტი ან blemishes, თქვენ მართლაც ელიტური ფაიფური. სხვათა შორის, რატომ არის ასე იშვიათი ფაიფური, მთლიანად დაფარული მოხატული - პატივისცემა, ე.წ. "თეთრი სხეული" (თეთრი ზედაპირზე) უნდა იყოს ხილული, ნებისმიერ დროს.
სურათზე ფაიფური უნდა ჩაითვალოს ფარგლებში კერძები. არსებობს ორი გზა, რომ მისი განცხადება: ფერწერა ხელით (ფაიფურის manufactury) და decal (სახის decals იყიდება ფაიფურის). რესტორნები და ადგილები გადაწყვიტა კერძები პრაქტიკულად გარეშე დეკორი - ეს არის მიმართა ლოგოები და სახელები უბრძანა, მისი ინსტიტუტები. თუ გსურთ მომსახურების ზოგიერთი მისი გამოსახულება (მაგალითად, საკუთარი monogram), იგი ეღირება დაახლოებით მესამე უფრო ძვირია, ვიდრე ჩვეულებრივი. კიდევ ერთი თვისება: ჭიქა ჩაი, შაქარი, bowls და ასე შემდეგ, ხშირად აქვს თავისი ღირებულება: თუ ეს ROSB', თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ შეცვლის.

მოგზაურობა მიერ ბრენდები, და ქვეყანას
Ei'მე მწარმოებელი ფაიფური ამბობს, არა მხოლოდ ხარისხის კერძები, არამედ მისი სტილი და თუნდაც გარკვეული სიმბოლიზმი. რომელსაც მდიდარი ისტორია, "ფაიფურის სახლი" მოუტანა თავისი სული და მათი პროდუქცია. ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ აირჩიოს არა, ისევე, როგორც ვაზა ან მომსახურების, არამედ უნდა ვისწავლოთ მისი ლეგენდა.
Villeroy &Boch, გერმანია. სტატისტიკური მონაცემებით, ყოველ მესამე ევროპულ შვიდი'ე ნაკეთობა არის ამ ბრენდის. ეს გასაკვირი არ არის - ბრენდის არსებობდა 250 წლის განმავლობაში. Villeroy &Boch არის ცხოვრების წესი. - ფაიფურის მომსახურება შეიძლება befitting flatware, ბროლის და მაშინაც კი, ავეჯით. ფასი კომპლექტი 12 კაცზე: $ 500-1500 დამოკიდებულია სისქე ფაიფური.
Spode, დიდი ბრიტანეთი. თეთრი-ლურჯი ელიტის ფაიფური ამ ბრენდის არის სიმბოლო ინგლისელი კლასიკური. შექმნილი ადგილზე კრებული "ლურჯი იტალიელი", "ლურჯი კოშკი" და "IVA" არის ხელმისაწვდომი დღეს. ფასი კომპლექტი 12 კაცზე - მდე $ 50 000. მაღალი ღირებულება არის იმის გამო, რომ decal მიმართა კერძები ხელით სპეციალური გზა, რომ არის თქვენში გრავიურა.
Wedgwood, დიდი ბრიტანეთი. მეტი 240 წლის განმავლობაში, მისი არსებობის, ბრენდის Wedgwood თავის მომხმარებელს, იყო ბევრი სამეფო სახლების ევროპაში. თანამედროვე კრემლის მიღებას უმაღლეს დონეზე არ წავიდეთ გარეშე მომსახურების Wedgwood 47 000 ნივთი. კომპანია აწარმოებს და ავანგარდული კერძები. ბოლო სიახლე - კომპლექტი chinaware, რომელიც მოიცავს კი თასი ამისთვის კატა. ფასი კომპლექტი 12 კაცზე - $ 10 000.
სამეფო Limoge, საფრანგეთი. ჭურჭელი Royal Limoge, როგორც ნებისმიერი Sevres ან Lozica ფაიფური, სხვადასხვა კაშკაშა მოწმის. ეს ფერი, ეს იმიტომ, რომ მზადდება Lozica თეთრი თიხის გარეშე დანამატების კალციუმის ფოსფატი. სამეფო Limoge არის დახვეწილი ფორმები და ჯილდოები ოქროს ან პლატინის. ფასი ჭურჭელი 12 პირთა - $ 12 000, ჩაი - $ 2000.
მაგრამ მაშინაც კი, თუ შეძენა ფაიფური მომსახურების ჯერ არ შედის თქვენს გეგმებში, არსებობს რამ, რაც თქვენ უნდა გვესმოდეს. ესენია ფაიფური - სატელიტური დღესასწაულები და უბრალოდ ლამაზი ოჯახის სადილი. ლამაზი შოუ off თქვენი erudition, ადეკვატურად შეფასების ფაიფური მითითებული. და ეს არის განსაკუთრებით სასიამოვნო სასმელი ყავა, თეთრი თასი, რომელსაც შეუერთდა ტრადიცია kings.
ტექსტი: მარია Petrus
ფოტო: Gettyimages
წყარო: www. eremont. ru
No comments:
Post a Comment